abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 15:35:08 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176634780


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176634899

Beeeconnectt :o
_O-
pi_176634929
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:41 schreef Jed1Gam het volgende:

Beeeconnectt :o
_O-
Die scam :D

Zijn er nog mensen die daar ingetrapt waren hier?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176634939
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:41 schreef Jed1Gam het volgende:

Beeeconnectt :o
_O-
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, geef mij de drugs die hij gebruikt heeft.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 15:44:23 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176634953
ICX heeft er zin in :D
pi_176634978
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef Kyran het volgende:
ICX heeft er zin in :D
werd ook wel eens tijd, afgelopen week ongeveer niets gedaan. ben benieuwd hoe die zich komende week houdt.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176634997
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die scam :D

Zijn er nog mensen die daar ingetrapt waren hier?
een heel topic vol toch?
pi_176635013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:41 schreef Jed1Gam het volgende:

Beeeconnectt :o
_O-
De tering. Zo'n iemand kan zich maar beter niet voortplanten.
pi_176635022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, geef mij de drugs die hij gebruikt heeft.
next up: USDT
pi_176635038
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

De tering. Zo'n iemand kan zich maar beter niet voortplanten.
Helaas: https://www.facebook.com/ConceivedAchieved
pi_176635087
:)
pi_176635092
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:17 schreef tralalala het volgende:
XRB withdrawal van BitGrail naar RaiWallet in 3 seconde _O_
Hoeveel fee ben je kwijt aan zo een withdraw als ik vragen mag? :@
pi_176635096
quote:
Likes:
"What Governments And Banks Do Not Want You To Know"

en dan zelf mensen oplichten
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176635098
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef Kyran het volgende:
ICX heeft er zin in :D
Ook lekker idd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176635105
wat houdt dit in?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176635144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:52 schreef crpytoshill het volgende:
wat houdt dit in?
Positief

Het aantal onbevestigde transacties neemt af en je hoeft dus minder fees te betalen
pi_176635172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:55 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Positief

Het aantal onbevestigde transacties neemt af en je hoeft dus minder fees te betalen
jaaa bitcorngod
pi_176635183
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:52 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Hoeveel fee ben je kwijt aan zo een withdraw als ik vragen mag? :@
BitGrail rekent geen fees voor withdrawals. En het hele principe achter XRB is dat het fee-vrij is.
pi_176635198
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:55 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Positief

Het aantal onbevestigde transacties neemt af en je hoeft dus minder fees te betalen
en hoe komt dat? lightning network?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 16:00:48 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176635213
VEN weer richting nieuwe ATH.
pi_176635242
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:18 schreef Typisch het volgende:
Wat mij het minst aanstaat aan die USDT is dat je het niet op kunt nemen.
Wat maakt het uit als je er 1.5 miljard voor op de bank heb staan, als ik als gebruiker niet in staat ben om mijn 1000 Tether om te zetten in 1000 euro?
Hoezo zou dat niet kunnen? Oké, niet direct naar Euro, maar er zijn 4 exchanges met een USDT/USD markt waaronder Bitfinex zelf en Kraken.
pi_176635268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:00 schreef Kyran het volgende:
VEN weer richting nieuwe ATH.
Niet te hard gaan, geleidelijke groei. Graag 85 euro einde jaar :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Games zaterdag 20 januari 2018 @ 16:08:32 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176635289
Gaat mobilego nog wat doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176635297
Voor mensen die nog geinteresseerd zijn in tether.

pi_176635558
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:41 schreef Jed1Gam het volgende:

Beeeconnectt :o
_O-
_O- _O-
Love is in the air!
pi_176635569
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:30 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Het probleem is dat als Tether instort hij BTC meetrekt en daardoor de hele markt......
Waarom zou Tether de hele markt mee trekken? Het heeft niet eens 1% van de BTC market cap. Ik snap echt niet als USDT zelfs 100% fraud blijkt te zijn dat dit echt veel zou doen met de BTC koers.

Ik snap ook niet goed waarom mensen USDT gebruiken, als je geen vertrouwen hebt in de dollar of euro, waarom zou je dan in godsnaam wel USDT vertrouwen? Persoonlijk blijf ik nog verder van USDT vandaan dan welke andere valuta.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176635635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom zou Tether de hele markt mee trekken? Het heeft niet eens 1% van de BTC market cap. Ik snap echt niet als USDT zelfs 100% fraud blijkt te zijn dat dit echt veel zou doen met de BTC koers.

Ik snap ook niet goed waarom mensen USDT gebruiken, als je geen vertrouwen hebt in de dollar of euro, waarom zou je dan in godsnaam wel USDT vertrouwen? Persoonlijk blijf ik nog verder van USDT vandaan dan welke andere valuta.
ik vind dat de crash van bitconnect ook weinig invloed op de markt heeft, had erger verwacht.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176635725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom zou Tether de hele markt mee trekken? Het heeft niet eens 1% van de BTC market cap. Ik snap echt niet als USDT zelfs 100% fraud blijkt te zijn dat dit echt veel zou doen met de BTC koers.

Ik snap ook niet goed waarom mensen USDT gebruiken, als je geen vertrouwen hebt in de dollar of euro, waarom zou je dan in godsnaam wel USDT vertrouwen? Persoonlijk blijf ik nog verder van USDT vandaan dan welke andere valuta.
Als je geld op een USDT/BTC exchange hebt en BTC daalt, hoe wil je dan je geld veilig stellen?

Tether zegt dat ze 1,6 Miljard (1 Miljard toegevoegd de laatste 2 maanden) in een bank hebben liggen.
Hoewel op hun site wordt vermeld dat ze geen garantie bieden dat zij die dollar per tether ook echt aan jou betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jed1Gam op 20-01-2018 16:48:50 ]
pi_176635761
quote:
Niks bijzonders. The Bitcoin Whales: 1,000 People Who Own 40 Percent of the Market
pi_176635766
Via welke route zetten jullie coins om in fiat vanuit Binance, zonder sites waar je ID moet uploaden?
pi_176635805
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:44 schreef ejfaar het volgende:
Via welke route zetten jullie coins om in fiat vanuit Binance, zonder sites waar je ID moet uploaden?
Volgens mij is dit nergens mogelijk, behalve bij partijen als bitonic, waar je dan weer minder voor je coins krijgt
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176635816
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:44 schreef ejfaar het volgende:
Via welke route zetten jullie coins om in fiat vanuit Binance, zonder sites waar je ID moet uploaden?
Bij litebit, maar van anderen op fok de tip gekregen om het op kraken of coinbase te doen.
pi_176635829
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:48 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Bij litebit, maar van anderen op fok de tip gekregen om het op kraken of coinbase te doen.
dat is (voor relatief kleine bedragen) ook zonder ID?
pi_176635846
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Volgens mij is dit nergens mogelijk, behalve bij partijen als bitonic, waar je dan weer minder voor je coins krijgt
Maakt me op zich niet zo heel veel uit. Stel dat scheelt 1 of 2%, in cryptoworld is dat niks :P
pi_176635848
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:49 schreef ejfaar het volgende:

[..]

dat is (voor relatief kleine bedragen) ook zonder ID?
Bij litebit idd zonder ID
pi_176635860
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:50 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Maakt me op zich niet zo heel veel uit. Stel dat scheelt 1 of 2%, in cryptoworld is dat niks :P
Rond de 20%😜
pi_176635927
Rustig hier zonder alle 'bubbel'-spijttrollen ;(
pi_176635963
Toch lekker om te weten dat ik met bijna 10x mijn inleg als ATH heel rustig kan blijven bij een halvering van mijn portfolio zoals eergisteren.

Is de afgelopen dagen bij mijn vrienden toch iets anders geweest.
- Met zuidelijke groet -
pi_176635992
zitten hier nog mensen in Populous? hoor er weinig over.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2018 @ 17:07:35 #41
230491 Zith
pls tip
pi_176636068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Voor mensen die nog geinteresseerd zijn in tether.

Heb eigenlijk nog nooit veel goede argument gezien voor de tether FUD. Ik ga zijn punten af:

1) Rapidly increasing supply "over the course of 2017 more and more tethers are created"

Dat lijkt mij logisch, want hoe verder we 2017 in gingen, hoe meer mensen de crypto ingingen, zet er de crypto market cap naast en het zal bijna 1:1 zijn.

2) Lack of auditing

Ben het hier wel mee eens, wie weet komt het, wie weet niet.

3) Wash trading "manipulating the price"

Dat lijkt mij logisch, dat is ook precies wat Tether's doel is. Ze moeten ervoor zorgen dat de prijs rond de 1 USD blijft. De maker richt zich op kraken USD/USDT, nou, die schommelt aardig:

https://cryptowat.ch/kraken/usdtusd

4) Legal Policy "Tethers are not dollars"

Lijkt mij ook duidelijk. En iedereen weet het. Zo staat het ook op waardebonnen. en dat is wat tethers in principe zijn.

5) The hacks dont stop Tether heeft 30mil verloren in november

Ik vraag mij af waarom hij niet noemt dat tether binnen minuten de tethers geblokkeerd heeft. Tether heeft in feite niets verloren omdat ze uit de markt gehaald zijn en ze weer 30 mil nieuwe ghemaakt hebben.

"Why are they printing millions more, only days after the hack?"

Nou, omdat die tethers nodig waren voro de 1:1 USD/USDT, en omdat de gehackte coins van de markt zijn verwijderd.

6) Bitcoin en Tether correlatie in prijs / Tether creatie tijdens downturns

Twee punten hier: A) Tether heeft meer correlatie met altcoin prijzen dan bitcoin prijs. B)als er meer mensen hun coins verkopen dan is er meer USDT nodig, dus moet die worden aangeboden.

7) Lack of communication

Boeiend, Tether hoeft geen hype te creeren zoals TRON, en de mening van redditors en youtubers boeit ze ook vrij weinig. Ze moeten 1:1 aanhouden en that's it.

----

Bonus ronde!

Waarom zijn er de laatste paar dagen veel tether gemaakt?
Omdat de laatste paar dagen USDT rond de 1.08 stond.

Waarom vernietigt tether nooit USDT?
Hoeven ze niet. Wat ze wel doen is het opkopen van USDT als de prijs onder 1 USD komt. Na het opkopen houden ze het vast/uit de markt. Daarom gaat de prijs niet (veel, vaak) onder de 1USD.

Als tether kapot gaat neemt het de hele markt mee!!
Lijkt mij sterk. 1) Stel je hebt USDT, en je komt erachter dat het grapje voorbij is... dan ga je zo snel mogelijk coins ervan kopen. Er komt dus een rush op coins. Waarom zouden mensen op GDAX erom geven, of Bitfinex (die gebruikt immers USD)? Mensen op exchanges als Poloniex zitten dan wel in de shit, maar die kunnenn alleen uitcashen met crypto, dsus die kopen er crypto van.

Ik HAAT Tether!!

Dan verkoop je ze toch? Ik haat Ripplers, dus heb ik die niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:08:31 #42
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176636082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom zou Tether de hele markt mee trekken? Het heeft niet eens 1% van de BTC market cap. Ik snap echt niet als USDT zelfs 100% fraud blijkt te zijn dat dit echt veel zou doen met de BTC koers.

Ik snap ook niet goed waarom mensen USDT gebruiken, als je geen vertrouwen hebt in de dollar of euro, waarom zou je dan in godsnaam wel USDT vertrouwen? Persoonlijk blijf ik nog verder van USDT vandaan dan welke andere valuta.
Tether houdt de prijs van BTC kunstmatig hoog.

Er wordt BTC met tether geruild waar zeer waarschijnlijk helemaal geen dollars tegen overstaan, dat bekent dus dat je zeer waarschijnlijk BTC hebt die veel minder waard is dan de koers nu aangeeft.
Hierdoor ontstaat er paniek als dit uitkomt, gaat iedereen verkopen en dondert alles in.

[ Bericht 1% gewijzigd door SugeLucky op 20-01-2018 17:15:57 ]
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:12:16 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176636128
Tov mijn laagste portfoliowaarde in eur tijdens de dip sta ik nu x2 en nieuwe ATH. Ook ATH in BTC overigens.

Bizar hoe snel dat kan gaan :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176636169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:59 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

en hoe komt dat? lightning network?
Nee, het lightning network wordt nog niet echt gebruikt.

Kan meerdere redenen hebben; toename in hashing power waardoor er tijdelijke meer blocks dan gebruikelijk worden gemined, minder mensen die transacties versturen, minder inputs/outputs
pi_176636197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Tov mijn laagste portfoliowaarde in eur tijdens de dip sta ik nu x2 en nieuwe ATH. Ook ATH in BTC overigens.

Bizar hoe snel dat kan gaan :')
Nice. Hier nog lang niet. Maar dat komt ook omdat Waves en Dragonchain niet echt heel snel weer omhoog gaan.
pi_176636262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Tether houdt de prijs van BTC kunstmatig hoog.

Er wordt BTC met tether geruild waar zeer waarschijnlijk helemaal geen dollars tegen overstaan, dat bekent dus dat je zeer waarschijnlijk BTC hebt die veel minder waard is dan de koers nu aangeeft.
Hierdoor ontstaat er paniek als dit uitkomt, gaat iedereen verkopen en dondert alles in.
Huh wat? De prijs van BTC stijgt als er meer vraag naar is. Wat heeft Tether daarmee te maken? Koopt Tether zelf Bitcoins? Zijn er mensen die hun bitcoins naar echte dollars omzetten als het vooruitzicht dat ze die naar Tethers zouden kunnen omzetten wegvalt?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:23:30 #47
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176636278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nice. Hier nog lang niet. Maar dat komt ook omdat Waves en Dragonchain niet echt heel snel weer omhoog gaan.
Waves had ik er allang uitgegooid als ik jou was.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:26:17 #49
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176636319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Huh wat? De prijs van BTC stijgt als er meer vraag naar is. Wat heeft Tether daarmee te maken? Koopt Tether zelf Bitcoins? Zijn er mensen die hun bitcoins naar echte dollars omzetten als het vooruitzicht dat ze die naar Tethers zouden kunnen omzetten wegvalt?
Het verhaal gaat dat Tether inderdaad bitcoins koopt/steelt met waardeloze tether.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2018 @ 17:26:53 #50
230491 Zith
pls tip
pi_176636330
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:26 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het verhaal gaat dat Tether inderdaad bitcoins koopt/steelt met waardeloze tether.
Correlatie tussen prijsverandering en tethercreatie is hoger bij altcoins dan btc.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:27:12 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176636336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nice. Hier nog lang niet. Maar dat komt ook omdat Waves en Dragonchain niet echt heel snel weer omhoog gaan.
Waves blijft zoals altijd weer een beetje hangen, maar ik blijf het beetje wat ik heb braaf hodlen :)

Tijd terug was waves nog het grootste percentage van mijn portfolio, zonder ook maar een waves te verkopen is het nu het laagste percentage :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176636378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nice. Hier nog lang niet. Maar dat komt ook omdat Waves en Dragonchain niet echt heel snel weer omhoog gaan.
DRGN valt wat achter idd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176636384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nog nooit veel goede argument gezien voor de tether FUD. Ik ga zijn punten af:

1) Rapidly increasing supply "over the course of 2017 more and more tethers are created"

Dat lijkt mij logisch, want hoe verder we 2017 in gingen, hoe meer mensen de crypto ingingen, zet er de crypto market cap naast en het zal bijna 1:1 zijn.

2) Lack of auditing

Ben het hier wel mee eens, wie weet komt het, wie weet niet.

3) Wash trading "manipulating the price"

Dat lijkt mij logisch, dat is ook precies wat Tether's doel is. Ze moeten ervoor zorgen dat de prijs rond de 1 USD blijft. De maker richt zich op kraken USD/USDT, nou, die schommelt aardig:

https://cryptowat.ch/kraken/usdtusd

4) Legal Policy "Tethers are not dollars"

Lijkt mij ook duidelijk. En iedereen weet het. Zo staat het ook op waardebonnen. en dat is wat tethers in principe zijn.

5) The hacks dont stop Tether heeft 30mil verloren in november

Ik vraag mij af waarom hij niet noemt dat tether binnen minuten de tethers geblokkeerd heeft. Tether heeft in feite niets verloren omdat ze uit de markt gehaald zijn en ze weer 30 mil nieuwe ghemaakt hebben.

"Why are they printing millions more, only days after the hack?"

Nou, omdat die tethers nodig waren voro de 1:1 USD/USDT, en omdat de gehackte coins van de markt zijn verwijderd.

6) Bitcoin en Tether correlatie in prijs / Tether creatie tijdens downturns

Twee punten hier: A) Tether heeft meer correlatie met altcoin prijzen dan bitcoin prijs. B)als er meer mensen hun coins verkopen dan is er meer USDT nodig, dus moet die worden aangeboden.

7) Lack of communication

Boeiend, Tether hoeft geen hype te creeren zoals TRON, en de mening van redditors en youtubers boeit ze ook vrij weinig. Ze moeten 1:1 aanhouden en that's it.

----

Bonus ronde!

Waarom zijn er de laatste paar dagen veel tether gemaakt?
Omdat de laatste paar dagen USDT rond de 1.08 stond.

Waarom vernietigt tether nooit USDT?
Hoeven ze niet. Wat ze wel doen is het opkopen van USDT als de prijs onder 1 USD komt. Na het opkopen houden ze het vast/uit de markt. Daarom gaat de prijs niet (veel, vaak) onder de 1USD.

Als tether kapot gaat neemt het de hele markt mee!!
Lijkt mij sterk. 1) Stel je hebt USDT, en je komt erachter dat het grapje voorbij is... dan ga je zo snel mogelijk coins ervan kopen. Er komt dus een rush op coins. Waarom zouden mensen op GDAX erom geven, of Bitfinex (die gebruikt immers USD)? Mensen op exchanges als Poloniex zitten dan wel in de shit, maar die kunnenn alleen uitcashen met crypto, dsus die kopen er crypto van.

Ik HAAT Tether!!

Dan verkoop je ze toch? Ik haat Ripplers, dus heb ik die niet.
Ik geloof gewoon niet dat ze die bankgarantie hebben.
Banken die even 1 Miljard garantie geven in 2 maanden tijd.
Maar we zullen zien, ik blijf liever sceptisch.
pi_176636394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

We zullen zien, ik geloof gewoon niet dat ze die bankgarantie hebben.
Banken die even 1 Miljard garantie geven in 2 maanden tijd.
Maar we zullen zien, ik blijf liever sceptisch.
Lees je eerst even in
pi_176636402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:31 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Lees je eerst even in
Heb ik gedaan.
pi_176636432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Heb ik gedaan.
Duidelijk niet goed genoeg.

Banken geven geen garantie, het geld staat op een bankrekening.
Dat is nogal een verschil.
pi_176636553
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:33 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Duidelijk niet goed genoeg.

Banken geven geen garantie, het geld staat op een bankrekening.
Dat is nogal een verschil.
Ja zonder audit kan ik ook beweren dat ik miljarden op een bank heb staan.
pi_176636600
Hoe komen nieuwe Tethers eigenlijk de wereld in? Geeft Tether die weg? Koopt een exchange die tegen betaling in 1:1 van echte dollars?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 17:45:35 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176636626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:43 schreef Igen het volgende:
Hoe komen nieuwe Tethers eigenlijk de wereld in? Geeft Tether die weg? Koopt een exchange die tegen betaling in 1:1 van echte dollars?
Op dezelfde manier als dollars geboren worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176636656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja zonder audit kan ik ook beweren dat ik miljarden op een bank heb staan.
Nogmaals: volledige audit is gaande door Friedman LLP.

Tussentijds rapport (van september 2017) heeft bevestigd dat de funds gewoon in USD op de bank staan: https://tether.to/wp-cont(...)9-15-17_Redacted.pdf

https://tether.to/announcement-transparency-update/
https://tether.to/wallet-service-and-platform-update/
pi_176636723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:43 schreef Igen het volgende:
Hoe komen nieuwe Tethers eigenlijk de wereld in? Geeft Tether die weg? Koopt een exchange die tegen betaling in 1:1 van echte dollars?
die maken ze zelf als ze daar zin in hebben
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176636734
Nu
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nogmaals: volledige audit is gaande door Friedman LLP.

Tussentijds rapport (van september 2017) heeft bevestigd dat de funds gewoon in USD op de bank staan: https://tether.to/wp-cont(...)9-15-17_Redacted.pdf

https://tether.to/announcement-transparency-update/
https://tether.to/wallet-service-and-platform-update/
September 2017, check de waarde van tether op dat moment en vergelijk die met nu. Maar meer wil ik er niet over kwijt. :P
pi_176636759
Bee gaat treurig worden. 5 miljoen usd aan tokens in de verkoop. Met alleen al op telegram 50k volgers. Iedereen moet mee kunnen doen zeggen ze. Wat wordt de persoonlijke cap dan? 0.1 ether ofzo? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176636773
Vetrain _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 17:55:42 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176636780
BTC rush nu zou ook wel lekker zijn :D
pi_176636805
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:55 schreef ejfaar het volgende:
Vetrain _O_
hou op :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176636812
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nogmaals: volledige audit is gaande door Friedman LLP.

Tussentijds rapport (van september 2017) heeft bevestigd dat de funds gewoon in USD op de bank staan: https://tether.to/wp-cont(...)9-15-17_Redacted.pdf

https://tether.to/announcement-transparency-update/
https://tether.to/wallet-service-and-platform-update/
Men kan niet de hele tijd blijven wijzen naar zo'n tussentijds rapport dat wettelijk gezien helemaal niets waard is.
pi_176636825
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:54 schreef Skv het volgende:
Bee gaat treurig worden. 5 miljoen usd aan tokens in de verkoop. Met alleen al op telegram 50k volgers. Iedereen moet mee kunnen doen zeggen ze. Wat wordt de persoonlijke cap dan? 0.1 ether ofzo? :')
Volgens mij minimaal 0.1 en maximale 5 eth.
pi_176636830
Alles omhoog behalve FUN
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:00:00 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176636839
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles omhoog behalve FUN
Nooit wat in gezien.
pi_176636850
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Volgens mij minimaal 0.1 en maximale 5 eth.
Dat kan toch niet obv bovenstaande?

50k users x max 5 eth is veel meer dan usd 5mln.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176636854
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles omhoog behalve FUN
fun ging gisteren vrij oké.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176636871
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:52 schreef Jed1Gam het volgende:

September 2017, check de waarde van tether op dat moment en vergelijk die met nu. Maar meer wil ik er niet over kwijt. :P
Check de waarde van de cryptomarkt in september en vergelijk die met nu.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:58 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Men kan niet de hele tijd blijven wijzen naar zo'n tussentijds rapport dat wettelijk gezien helemaal niets waard is.
Dat is nu eenmaal wat we nu hebben. Een grondige audit kost tijd. En Friedman bevestigt op hun eigen pagina dat ze Bitfinex als klant hebben. Er is gewoon geen grond om te beweren dat Tether liegt.
pi_176636877
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat kan toch niet obv bovenstaande?

50k users x max 5 eth is veel meer dan usd 5mln.
Op de website staat letterlijk:
quote:
Min Contribution 0.1 ETH
Max Contribution Determined by # of Registrants
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:04:19 #75
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_176636893
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles omhoog behalve FUN
REQ ook niet echt omhoog, gewoon HODL'en!
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_176636900
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat kan toch niet obv bovenstaande?

50k users x max 5 eth is veel meer dan usd 5mln.
Ja maar niet iedereen staat op de whitelist. Amerikanen en Chinezen zijn sowieso al uitgesloten. Wat dat betreft hebben wij al een mooie voorsprong.
pi_176636959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Check de waarde van de cryptomarkt in september en vergelijk die met nu.

[..]

Dat is nu eenmaal wat we nu hebben. Een grondige audit kost tijd. En Friedman bevestigt op hun eigen pagina dat ze Bitfinex als klant hebben. Er is gewoon geen grond om te beweren dat Tether liegt.
Er is misschien geen grond om aan te nemen dat Tether liegt, maar er is ook geen grond aan te nemen dat ze de waarheid spreken.

Dat ze al vanaf sept. 2017 zeggen dat ze met een audit komen, terwijl dat echt niet zo lang hoeft te duren lijkt mij, is genoeg reden om in ieder geval argwanend te zijn.

Helemaal in de cryptosfeer vind ik het vrij gezond om niets zomaar aan te nemen.
pi_176636994
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:57 schreef Skv het volgende:

[..]

hou op :(
:?
pi_176637016
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles omhoog behalve FUN
wilde er net over beginnen :P maar niks aan de hand
pi_176637040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er is misschien geen grond om aan te nemen dat Tether liegt, maar er is ook geen grond aan te nemen dat ze de waarheid spreken.

Dat ze al vanaf sept. 2017 zeggen dat ze met een audit komen, terwijl dat echt niet zo lang hoeft te duren lijkt mij, is genoeg reden om in ieder geval argwanend te zijn.

Helemaal in de cryptosfeer vind ik het vrij gezond om niets zomaar aan te nemen.
Uiteraard is het goed altijd kritisch te blijven kijken, maar dat werkt beide kanten op. De Tether FUD vind ik daarom nogal hetzerig overkomen, terwijl er geen bewijs te leveren is.

Een probleem met de theorie is dat dit een erg opzichte method zou zijn voor Bitfinex om geld te printen. Omdat USDT op de blockchain leven, is iedereen getuige van de schepping ervan. Als Bitfinex oneerlijk zou willen handelen, dan zouden ze simpelweg in hun database het eigen account een hoger saldo geven en daarmee Bitcoin kopen. Zo'n actie zou net zo min door een audit heenkomen, maar het zou voor de buitenwereld volkomen onzichtbaar zijn en daarom minder argwaan opwekken.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:12:36 #81
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176637044
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nice. Hier nog lang niet. Maar dat komt ook omdat Waves en Dragonchain niet echt heel snel weer omhoog gaan.
Waves test mijn geduld al sinds mei 2017.
pi_176637050


breakout. mo00n. 13k bitstamp
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176637082
Gaat de 13k in?
pi_176637094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:12 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

breakout. mo00n. 13k bitstamp
Graag, nu lekker weer door. Die kut Chinezen moeten nog even aan boord komen en dan gaat de trein weer beginnen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176637095
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Check de waarde van de cryptomarkt in september en vergelijk die met nu.

[..]

Dat is nu eenmaal wat we nu hebben. Een grondige audit kost tijd. En Friedman bevestigt op hun eigen pagina dat ze Bitfinex als klant hebben. Er is gewoon geen grond om te beweren dat Tether liegt.
Exchanges hebben meer tether nodig om te groeien. In Sept was misschien 1 usdt gelijk aan 1 usd, maar nu. Ok dit was echt mn laatste post over dit onderwerp. Iedereen kan verder zelf bepalen wat hij/zij geloofd.
pi_176637118
“BTC gaat nooit meer de 10k zien”

Moet nog steeds lachen om zoveel domheid :D we gaan nu gewoon in 1 tempo door naar de 20k :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176637148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Uiteraard is het goed altijd kritisch te blijven kijken, maar dat werkt beide kanten op. De Tether FUD vind ik daarom nogal hetzerig overkomen, terwijl er geen bewijs te leveren is.

Een probleem met de theorie is dat dit een erg opzichte method zou zijn voor Bitfinex om geld te printen. Omdat USDT op de blockchain leven, is iedereen getuige van de schepping ervan. Als Bitfinex oneerlijk zou willen handelen, dan zouden ze simpelweg in hun database het eigen account een hoger saldo geven en daarmee Bitcoin kopen. Zo'n actie zou net zo min door een audit heenkomen, maar het zou voor de buitenwereld volkomen onzichtbaar zijn en daarom minder argwaan opwekken.
Mja, ik snap je ook wel hoor. Maar ik denk gewoon dat het straks sept. 2018 is en die audit er nog steeds niet geweest is. En dat men dan nog met dat ene document aan komt zetten.
pi_176637151
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176637157
M'n partner kwam ook al aan met allemaal charts en "die bitcoin van jou gaat alleen maar meer zakken enz"... straks is het natuurlijk "onze bitcoin doet het goed"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 18:18:10 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176637158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“BTC gaat nooit meer de 10k zien”

Moet nog steeds lachen om zoveel domheid :D we gaan nu gewoon in 1 tempo door naar de 20k :D
Hopelijk op een mooie steady manier zodat de alts rustig mee kunnen groeien :D
pi_176637217
Vandaag is mijn portofolio ook flink gestegen in btc waarde + btc die stijgt. Kan een mooie weekje worden volgende week (of niet natuurlijk als er weer een serie kut berichten naar buiten komt)
٩๏̯͡๏)۶
pi_176637219
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:09 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:?
wilde nog bijkopen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176637233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:03 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Op de website staat letterlijk:

[..]

ja. Daarom denk ik dat er voor de 5mln vrij veel animo is en iedereen een prutsstukje krijgt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176637250
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef crpytoshill het volgende:
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
lisk O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176637256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef crpytoshill het volgende:
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
wavesgod
pi_176637260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:12 schreef Repeating het volgende:

[..]

Waves test mijn geduld al sinds mei 2017.
Toch geloof ik wel dat die ergens dit jaar z'n moment gaat krijgen.
pi_176637275
Mensen hier die in Populuos zitten (al wat langer het liefst) ?
pi_176637277
meh :'( twijfelde nog over het kopen van Chainlink wanneer ik over wat geruchten met Ven las.
https://coinmarketcap.com/currencies/chainlink/
pi_176637286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:21 schreef Skv het volgende:

[..]

ja. Daarom denk ik dat er voor de 5mln vrij veel animo is en iedereen een prutsstukje krijgt.
Er was ook een whitelist, mij hebben ze niet uitgenodigd voor de tokensale.
pi_176637313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Mensen hier die in Populuos zitten (al wat langer het liefst) ?
ja. heb je ook pxt tokens gehad?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176637321
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er was ook een whitelist, mij hebben ze niet uitgenodigd voor de tokensale.
Ik zit erin, ben benieuwd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176637324
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er was ook een whitelist, mij hebben ze niet uitgenodigd voor de tokensale.
whitelist komt pas na de kyc check.

We zullen het wel zien allemaal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176637332
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
M'n partner kwam ook al aan met allemaal charts en "die bitcoin van jou gaat alleen maar meer zakken enz"... straks is het natuurlijk "onze bitcoin doet het goed"
:') _O-
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:26:09 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176637338
2000 ada bijgekocht. Denk dat ie wel flink gaat stijgen.
pi_176637351
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:25 schreef Skv het volgende:

[..]

whitelist komt pas na de kyc check.

We zullen het wel zien allemaal.
Nee, eerst whitelist, dan invité tot kyc, daarna krijg je je limit te horen, dan overmaken binnen een dag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176637394
Blijft soms wel moeilijk om XRB te blijven hodlen als je de rest zo omhoog ziet gaan. ;(
pi_176637543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef betyar het volgende:
2000 ada bijgekocht. Denk dat ie wel flink gaat stijgen.
Op basis waarvan? Al tering lang stil.
U MAD?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:35:23 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176637559
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Al tering lang stil.
Geen idee. Ik denk dat.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:35:42 #110
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176637568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef betyar het volgende:
2000 ada bijgekocht. Denk dat ie wel flink gaat stijgen.
Heb er 1670 in bezit. Heb erg veel vertrouwen in dit project.
pi_176637584
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, eerst whitelist, dan invité tot kyc, daarna krijg je je limit te horen, dan overmaken binnen een dag.
op telegram zei de admin dat geloof ik. Kan zijn dat er nog invites onderweg zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176637604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:35 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heb er 1670 in bezit. Heb erg veel vertrouwen in dit project.
Op basis waarvan heb je dat vertrouwen?
U MAD?
pi_176637614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef tralalala het volgende:
Blijft soms wel moeilijk om XRB te blijven hodlen als je de rest zo omhoog ziet gaan. ;(
Ach, denk maar bij jezelf dat er ook noobs zijn die hun cryptogeld in Bitshares hebben gestoken op de ATH.........
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:38:42 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176637640
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Op basis waarvan heb je dat vertrouwen?
Roadmap en de gasten die er achter zitten.
pi_176637738
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:35 schreef betyar het volgende:

[..]

Geen idee. Ik denk dat.
Help het je hopen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176637752
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles omhoog behalve FUN
juist gisteren gekocht omdat een aantal zo enthousiast was over FUN :')

Gelukkig heb ik ook nog REP O+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176637859
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Op basis waarvan heb je dat vertrouwen?
charles
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176637874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

juist gisteren gekocht omdat een aantal zo enthousiast was over FUN :')

Gelukkig heb ik ook nog REP O+
FUN ging gister toch wel lekker?
pi_176637928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef crpytoshill het volgende:
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
Klopt geen fluit van die ranking. Als ik alleen al even kijk naar VTC dan staat er:

1,585 commits
+100 contributors

Terwijl het dev team maar uit een paar man bestaat die vrij weinig doen.

Deze statistiek neemt ook merges van andere projecten mee waardoor je een vertekend beeld krijgt. Zodra je een merge van bitcoin maakt dan worden alle bitcoin devs ook als contributor meegerekend.

Daarnaast zegt het aantal commits niks over de toegevoegde waarde aan het project. In de Verge repo wordt ook dagelijks gecommit maar dat is allemaal nietszeggende shit zoals het updaten van tekstje, plaatje of een stylesheet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 18:54:01 ]
pi_176638006
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

juist gisteren gekocht omdat een aantal zo enthousiast was over FUN :')

Gelukkig heb ik ook nog REP O+
FUN is lange termijn hold.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176638050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:51 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Klopt geen fluit van die ranking. Als ik alleen al even kijk naar VTC dan staat er:

1,585 commits
+100 contributors

Terwijl het dev team maar uit een paar man bestaat die vrij weinig doen.

Deze statistiek neemt ook merges van andere projecten mee waardoor je een vertekend beeld krijgt. Zodra je een merge van bitcoin maakt dan worden alle bitcoin devs ook als contributor meegerekend.

Daarnaast zegt het aantal commits niks over de toegevoegde waarde aan het project. In de Verge repo wordt ook dagelijks gecommit maar dat is allemaal nietszeggende shit zoals het updaten van tekstje, plaatje of een stylesheet.
thnx. ik heb niet gecontroleerd of t klopte.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 18:57:45 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176638063
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:51 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Klopt geen fluit van die ranking. Als ik alleen al even kijk naar VTC dan staat er:

1,585 commits
+100 contributors

Terwijl het dev team maar uit een paar man bestaat die vrij weinig doen.

Deze statistiek neemt ook merges van andere projecten mee waardoor je een vertekend beeld krijgt. Zodra je een merge van bitcoin maakt dan worden alle bitcoin devs ook als contributor meegerekend.

Daarnaast zegt het aantal commits niks over de toegevoegde waarde aan het project. In de Verge repo wordt ook dagelijks gecommit maar dat is allemaal nietszeggende shit zoals het updaten van tekstje, plaatje of een stylesheet.
Bij Ethereum is het dan weer precies omgedraaid. Al het werk vindt plaats buiten Ethereum om, maar dat wordt hier niet meegerekend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176638112
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:21 schreef Skv het volgende:

[..]

ja. Daarom denk ik dat er voor de 5mln vrij veel animo is en iedereen een prutsstukje krijgt.
Sta je al op de whitelist dan? Ze hebben eerst prescreening gedaan. Nu KYC en daarna verder.
pi_176638157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef crpytoshill het volgende:
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
Het wordt het jaar van de Platforms.... Lisk Stratis Waves Neo en Ethereum natuurlijk
pi_176638168
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:02 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Het wordt het jaar van de Platforms.... Lisk Stratis Waves Neo en Ethereum natuurlijk
En Komodo :9
pi_176638169

is dit wat? beetje onder de radar, lijkt veel belovend.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176638228
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:02 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Het wordt het jaar van de Platforms.... Lisk Stratis Waves Neo en Ethereum natuurlijk
:')
pi_176638239
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bij Ethereum is het dan weer precies omgedraaid. Al het werk vindt plaats buiten Ethereum om, maar dat wordt hier niet meegerekend.
Net als bij jou. Daarom verlies je elke keer je inleg.
pi_176638270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:03 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

En Komodo :9
En Komodo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 19:08:12 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176638276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:07 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Net als bij jou. Daarom verlies je elke keer je inleg.
Wanneer jaloezie omslaat naar afgunst...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176638306
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:03 schreef crpytoshill het volgende:

is dit wat? beetje onder de radar, lijkt veel belovend.
Ja man. Doet niemand, hardware-accelerated blockchain. Beetje slechte marketing alleen nog. En nog geen grote exchanges.
pi_176638327
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wanneer jaloezie omslaat naar afgunst...
Ik jaloers? Op jouw lege portemonnee?

Owkee.
pi_176638347
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Sta je al op de whitelist dan? Ze hebben eerst prescreening gedaan. Nu KYC en daarna verder.
ja ik zit er in. Kyc start vanavond.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 19:11:21 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176638355
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ik jaloers? Op jouw lege portemonnee?

Owkee.
Ik zou je eerst eens inlezen voor je jezelf echt volkomen belachelijk maakt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176638382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:09 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ja man. Doet niemand, hardware-accelerated blockchain. Beetje slechte marketing alleen nog. En nog geen grote exchanges.
daarom nu kopen voordat t op grote exchanges komt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176638385
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou je eerst eens inlezen voor je jezelf echt volkomen belachelijk maakt.
Als ik me inlees zie ik vooral dat jij je voortdurend belachelijk maakt.
pi_176638390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:12 schreef crpytoshill het volgende:
daarom nu kopen voordat t op grote exchanges komt.
Done ;)
pi_176638444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:12 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Done ;)
zo das snel. ga zo ook maar s kopen. is er een wallet voor deze token?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176638452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:03 schreef crpytoshill het volgende:

is dit wat? beetje onder de radar, lijkt veel belovend.
Is dat EOS?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176638579
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

FUN is lange termijn hold.
ik zit er sowieso voor de lange termijn in. Heel dat traden lukt mij toch niet. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176638589
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:14 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

zo das snel. ga zo ook maar s kopen. is er een wallet voor deze token?
2 weken geleden al.

Is een erc20/MEW dingetje.
pi_176638600
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is dat EOS?
"Maar dan beter". FWIW.
pi_176638612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:20 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

2 weken geleden al.

Is een erc20/MEW dingetje.
oke makkelijk. weet je wat de ico prijs was?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176638692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:21 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

oke makkelijk. weet je wat de ico prijs was?
Ben geen rekenmachine ;)
pi_176638708
Sta nu op m'n inleg x2 in euro :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 19:26:47 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176638722
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:26 schreef Toto69 het volgende:
Sta nu op m'n inleg x2 in euro :)
Eindelijk uit de rode cijfers?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176638787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eindelijk uit de rode cijfers?
Rode cijfers?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 19:31:09 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176638791
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Rode cijfers?
Tips.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176638834
ATH bitches!



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 19:33:19 ]
pi_176638843
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:35:20 #151
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176638869
Wat is jullie tactiek mbt bitcoin en alt trouwens? (Als je die hebt)

Ik zit vol in de alt (slechts 10% btc)
Ik zit er nu aan te denken om mijn altcoins allen wat af te romen naar btc. Wat zouden jullie doen/hebben jullie voor een verdeling?
33% BTC? (Zit ik zelf aan te denken)

En hebben jullie een tactiek mbt de winst?
Bijv: als een coin 100% is gegaan, dat je 50% van de winst eruit haalt en in een nieuwe alt legt? Of terug in de btc legt?

Of doen jullie allemaal maar wat? :p
pi_176638918
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:35 schreef maffemaniak het volgende:
Of doen jullie allemaal maar wat? :p
Shit. Je hebt 't door.
pi_176638961
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:35 schreef maffemaniak het volgende:
Wat is jullie tactiek mbt bitcoin en alt trouwens? (Als je die hebt)

Ik zit vol in de alt (slechts 10% btc)
Ik zit er nu aan te denken om mijn altcoins allen wat af te romen naar btc. Wat zouden jullie doen/hebben jullie voor een verdeling?
33% BTC? (Zit ik zeg aan te denken)

En hebben jullie een tactiek mbt de winst?
Bijv: als een coin 100% is gegaan, dat je 50% van de winst de winst we uithaalt en in een nieuwe alt legt? Of terug in de btc legt?

Of doen jullie allemaal maar wat?
Ik heb mijn inleg een aantal keer eruit weten te halen en terug op mijn bank gestort. De rest is "speelgeld" en ik zie wel waar het schip strand.
Ik zit in projecten die ik leuk vind en waar ik potentie in zie, en ik zit vrijwel niet in projecten die hier geshilled wordt :D
Haalt mijn munt een target waar ik tevreden mee ben, dan verkoop ik het en kijk ik weer verder, en met verder bedoel ik: euro's terugstorten op mijn rekening of andere altcoins kopen.

Oh, en ik zit niet meer in BTC. Geweldige munt maar ik zie veel potentie in andere munten, en in mijn ogen gaat BTC dit jaar ingehaald worden door een altcoin.
pi_176639022
En ook FUN inmiddels een lichte plus _O_
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:44:42 #155
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176639071
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:39 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oh, en ik zit niet meer in BTC. Geweldige munt maar ik zie veel potentie in andere munten, en in mijn ogen gaat BTC dit jaar ingehaald worden door een altcoin.
Denk je niet in een nieuwe bullrun van btc? Zou mij niets verbazen...

Verder is het inderdaad verstandig om uit te cashen maar ik denk dat er nog zó veel rek in zit dat ik het sonde vind om mijn inleg er nu uit te halen.

Ik moet ook maar eens wat doelen voor mijzelf neerzetten per coin. Maar de meeste coins zit ik voor de lange termijn in.
pi_176639149
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tips.
Oh ja die 110 euro in 2013 ben ik wel weer te boven gekomen
pi_176639173
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:44 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Denk je niet in een nieuwe bullrun van btc? Zou mij niets verbazen...

Verder is het inderdaad verstandig om uit te cashen maar ik denk dat er nog zó veel rek in zit dat ik het sonde vind om mijn inleg er nu uit te halen.

Ik moet ook maar eens wat doelen voor mijzelf neerzetten per coin. Maar de meeste coins zit ik voor de lange termijn in.
Ja, een nieuwe bullrun is mogelijk bij BTC, maar ook bij altcoins. ;)

Ik vind dat je realistisch moet blijven, mijn verdeling is nu zo dat ik zo'n 70% in crypto zit, en de overige 30% in spaargeld of beleggingen.
Dat vind ik niet zo verstandig, waardoor het bij mij nu zo is dat mijn cryptogeld een eenrichtingsverkeer is geworden. Ik ga er geen euros meer instoppen, er kan alleen nog maar euros eruit gehaald worden. En dat doe ik regelmatig om zo mijn beleggersrekening of spaarrekening te spekken, en dat vind ik aardig lekker gaan zo. :)

Een leuke winst pakken en dat geld terug storten is heerlijk en geeft je ook een beetje rust. :)
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:54:35 #158
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176639299
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom zou Tether de hele markt mee trekken? Het heeft niet eens 1% van de BTC market cap. Ik snap echt niet als USDT zelfs 100% fraud blijkt te zijn dat dit echt veel zou doen met de BTC koers.

Ik snap ook niet goed waarom mensen USDT gebruiken, als je geen vertrouwen hebt in de dollar of euro, waarom zou je dan in godsnaam wel USDT vertrouwen? Persoonlijk blijf ik nog verder van USDT vandaan dan welke andere valuta.
Het is gedeeltelijk een aanname natuurlijk, maar Tether is echt heel erg gelinkt aan de BTC en heeft (stom genoeg) het vertrouwen van veel mensen die het gebruiken als een vervanger van geld naar fiat cashen...
Ik vertrouw USDT ook totaal niet, maar dat het voor problemen kan zorgen in de gehele markt is wel duidelijk. Doordat Tethers mogelijk fake kunnen zijn kunnen mensen BTC kopen voor veel te hoge prijzen omdat de prijs toch niet 'echt' is, wat voor de grote stijgingen zorgt...
Misschien is dit nog interessant: https://tonyarcieri.com/the-tether-conundrum
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:58:16 #159
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176639397
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]


Een leuke winst pakken en dat geld terug storten is heerlijk en geeft je ook een beetje rust. :)
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik heb met mijzelf afgesproken dat ik minimaal mijn inleg x2 eruit ga halen, tot die tijd probeer ik er zo veel mogelijk van te maken. Hebberig :')
pi_176639432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:38 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Shit. Je hebt 't door.
_O-
pi_176639492
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:35 schreef maffemaniak het volgende:
Wat is jullie tactiek mbt bitcoin en alt trouwens? (Als je die hebt)

Ik zit vol in de alt (slechts 10% btc)
Ik zit er nu aan te denken om mijn altcoins allen wat af te romen naar btc. Wat zouden jullie doen/hebben jullie voor een verdeling?
33% BTC? (Zit ik zelf aan te denken)

En hebben jullie een tactiek mbt de winst?
Bijv: als een coin 100% is gegaan, dat je 50% van de winst eruit haalt en in een nieuwe alt legt? Of terug in de btc legt?

Of doen jullie allemaal maar wat? :p
Persoonlijk zit ik op minimaal 50% BTC
pi_176639500
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:01 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Persoonlijk zit ik op minimaal 50% BTC
Waarom!?

Uiteraard moet je het allemaal zelf weten bla bla, maar ben gewoon nieuwsgierig.
pi_176639574
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:58 schreef tralalala het volgende:

[..]

BitGrail rekent geen fees voor withdrawals. En het hele principe achter XRB is dat het fee-vrij is.
_O_ Thanks! *O*
pi_176639782
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:58 schreef tralalala het volgende:

[..]

BitGrail rekent geen fees voor withdrawals. En het hele principe achter XRB is dat het fee-vrij is.
Hoe wordt er dan geld met xrb verdiend?
pi_176639796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:33 schreef Roellie80 het volgende:
ATH bitches!

[ afbeelding ]
:D!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176639827
Ik zit eraan te denken om een call te schrijven op XRP.
pindazakje
pi_176639844
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zit eraan te denken om een call te schrijven op XRP.
? Long? Short?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176639853
En inmiddels heb ik ook alweer bijna net zoveel centjes als begin januari.

"Centjes voor in jouw spaarpot zeker, hihihi"
pindazakje
pi_176639860
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

? Long? Short?
Long
pindazakje
pi_176639877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Long
Hm, why?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176639910
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hm, why?
Geen moeilijke vragen stellen.
pindazakje
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:22:46 #172
286575 Roces18
Chef de party
pi_176639949
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hm, why?
mompelts iet met lamborghinis en manen enz
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:37:17 #173
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176640283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef crpytoshill het volgende:
DmitryMeshkov twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 12:36:53 Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30. https://t.co/OB16SgkRBm reageer retweet
Waves, Lisk en Cardano maken 65% van mijn portfolio dus dat beloofd wat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:23 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Toch geloof ik wel dat die ergens dit jaar z'n moment gaat krijgen.
Ik ook. Als ze eenmaal uit beta zijn.
pi_176640297
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:


"Centjes voor in jouw spaarpot zeker, hihihi"
:') :')
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:41:21 #175
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176640388
BTC komt nu oude supportlevels tegen. Benieuwd of 'ie er doorheen breekt.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:46:25 #176
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176640517
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:37 schreef Repeating het volgende:

[..]

Waves, Lisk en Cardano maken 65% van mijn portfolio dus dat beloofd wat.

[..]

Ik ook. Als ze eenmaal uit beta zijn.
Waves lijkt best mooie producten te hebben, maar dit resulteert echt in een grote groei. Ik twijfel al een tijdje om m'n waves van de hand te doen en te ruilen voor ICX ofzo.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176640543
krijgen we een mail van Bee Token of moeten we via de site onze gegevens sturen? ik zit in de telegram groep maar ben er nog niet achter.

edit:
Whitelist Acceptance Emails Update - Due to the tremendous amount of whitelist applicants, we will be gradually releasing whitelist acceptance/KYC emails throughout the rest of the day and tomorrow. The Bee Token team appreciates your patience. The email will come from : tokensale_registration@beetoken.com and signed Love, Team Bee Token - PLEASE COMPLETE YOUR KYC WHEN THE REGISTRATION OPENS. Security reminder: We will NEVER communicate ANY funding address via any channel other than on beetoken.com. If you are solicited to send money to an address (even if it's from a
thebeetoken.com email address, official Bee Token social media accounts, or Bee Token telegram moderator/group), please report this to a moderator and email team@thebeetoken.com.

All will be served. We kindly ask you complete the KYC when you receive it.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:53:01 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_176640692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:47 schreef crpytoshill het volgende:
krijgen we een mail van Bee Token of moeten we via de site onze gegevens sturen? ik zit in de telegram groep maar ben er nog niet achter.

edit:
Whitelist Acceptance Emails Update - Due to the tremendous amount of whitelist applicants, we will be gradually releasing whitelist acceptance/KYC emails throughout the rest of the day and tomorrow. The Bee Token team appreciates your patience. The email will come from : tokensale_registration@beetoken.com and signed Love, Team Bee Token - PLEASE COMPLETE YOUR KYC WHEN THE REGISTRATION OPENS. Security reminder: We will NEVER communicate ANY funding address via any channel other than on beetoken.com. If you are solicited to send money to an address (even if it's from a
thebeetoken.com email address, official Bee Token social media accounts, or Bee Token telegram moderator/group), please report this to a moderator and email team@thebeetoken.com.

All will be served. We kindly ask you complete the KYC when you receive it.
Volgens mij gewoon naar de website en dan inloggen
pi_176640879
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:53 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon naar de website en dan inloggen
ik zie t. de website voor kyc is open.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176640948
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

ik zie t. de website voor kyc is open.
Ja maar het is madness hele systeem ligt plat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176640960
Die beetoken telegram groep is echt een soap
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176640985
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja maar het is madness hele systeem ligt plat
je krijgt een mail volgens de admin. ben wachtwoord vd site vergeten.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176641102
Vrijdag ochtend en zaterdag ochtend is er in korte tijd een grote hoeveelheid bitcoins gekocht, bij elkaar 8k BTC waardoor de BTC prijs ongeveer $1200 dollar gestegen is binnen 24 uur, de rest van de handel heeft maar weinig invloed gehad lijkt wel.
Vrijdagochtend

zaterdagochtend

De prijs wordt flink omhoog gemanipuleerd volgens mij.

En wat me ook opviel deze week, is dat wanneer de prijs richting de 10k daalde er steevast flink werd gekocht rond de 10.5k, dus ze wilden niet dat de koers verder dan 10k zou tuimelen. Verbazend dat je met een paar honderd miljoen de hele crypto markt kunt aansturen.

Wie weet is het wel het 10 jarige zoonje van een multi-miljardair die met z'n zakgeld lekker zit te spelen op een exchange. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door wattel op 20-01-2018 21:52:06 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:11:17 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176641134
Het ziet er nu wel heel erg uit als een bulltrap...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176641175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:06 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

je krijgt een mail volgens de admin. ben wachtwoord vd site vergeten.
Klopt en daarna krijg je link naar de site
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176641191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Het ziet er nu wel heel erg uit als een bulltrap...
Als jij dat zegt, dan kopen wij bij want jij hebt het nog nooit bij het juiste eind gehad.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:13:33 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176641205
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als jij dat zegt, dan kopen wij bij want jij hebt het nog nooit bij het juiste eind gehad.
Daarom hodl ik ook.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176641224
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daarom hodl ik ook.
WELKOM BROEDER
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:14:45 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176641226
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als jij dat zegt, dan kopen wij bij want jij hebt het nog nooit bij het juiste eind gehad.
_O-
pi_176641270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:47 schreef crpytoshill het volgende:
krijgen we een mail van Bee Token of moeten we via de site onze gegevens sturen? ik zit in de telegram groep maar ben er nog niet achter.

edit:
Whitelist Acceptance Emails Update - Due to the tremendous amount of whitelist applicants, we will be gradually releasing whitelist acceptance/KYC emails throughout the rest of the day and tomorrow. The Bee Token team appreciates your patience. The email will come from : tokensale_registration@beetoken.com and signed Love, Team Bee Token - PLEASE COMPLETE YOUR KYC WHEN THE REGISTRATION OPENS. Security reminder: We will NEVER communicate ANY funding address via any channel other than on beetoken.com. If you are solicited to send money to an address (even if it's from a
thebeetoken.com email address, official Bee Token social media accounts, or Bee Token telegram moderator/group), please report this to a moderator and email team@thebeetoken.com.

All will be served. We kindly ask you complete the KYC when you receive it.
Via de site. Kreeg ik het een mail over.

Ik krijg wel een naar voorgevoel over die "all will be served." Allemaal 10 euro aan tokens straks. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:16:35 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176641289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-
Geen Nattekatsyndroom als Nattekat niet verkoopt c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176641300
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:42 schreef ejfaar het volgende:
En ook FUN inmiddels een lichte plus _O_
*O*
pi_176641317
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Via de site. Kreeg ik het een mail over.
inloggen lukt me nog niet.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:18:39 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176641349
Is februari wavesmaand?
pi_176641358
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

inloggen lukt me nog niet.
Je met je eerst registreren. Dat werkt al niet door de drukte.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:19:13 #197
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176641361
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen Nattekatsyndroom als Nattekat niet verkoopt c_/
*O*

Nog steeds in ETH en MOD vooral?
pi_176641395
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Je met je eerst registreren. Dat werkt al niet door de drukte.
als t goed is heb je al geregistreerd toch? of opnieuw registreren?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176641401
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:42 schreef ejfaar het volgende:
En ook FUN inmiddels een lichte plus _O_
Waar dan? Op binance vandaag in totaal op -8 procent.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176641469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:20 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

als t goed is heb je al geregistreerd toch? of opnieuw registreren?
bij mijn weten heb ik nog geen account op site van ze. In de mail staat ook:

Things to remember:
When signing up for a Beenest account, please be sure to register with the email address (@.com) you provided in the whitelist
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176641479
Kan iemand inloggen op de beenest site? Ik kom er maar niet in😕
pi_176641481
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Via de site. Kreeg ik het een mail over.

Ik krijg wel een naar voorgevoel over die "all will be served." Allemaal 10 euro aan tokens straks. :')
zal wel niet denk ik. zijn maar een beperkt aantal mensen op de whitelist.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176641515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:23 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Kan iemand inloggen op de beenest site? Ik kom er maar niet in😕
niemand komt er in als ik de mensen op telegram moet geloven.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176641532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:24 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

niemand komt er in als ik de mensen op telegram moet geloven.
Oo dan maar wachten😜
pi_176641543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:24 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

niemand komt er in als ik de mensen op telegram moet geloven.
zoals ik net postte, volgens mij is het de bedoeling dat iedereen een account aanmaakt. En niet inlogt op een bestaande.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:26:19 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176641578
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wil je het begrijpen of doe je expres vervelend?
Mijn god, dramaqueen :')
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:27:54 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176641619
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is ook eigenlijk niet eens een discussie waard lijkt me. BTC is de enige die de hele markt kan beïnvloeden. Daar hoeft verder niemand gek of raar over te doen imo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:31 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom zit BTC nu dan (+/-) 40% van zijn ATH af en halen andere projecten wel ATH's?

In negatieve zin klopt het wat je zegt, als BTC daalt daalt alles maar dat komt vaak omdat grote daling voortkomen uit nieuws dat alle crypto's raakt, in positieve zin wordt de correlatie steeds minder.
Dat dus. Dus stel je eens niet zo denigrerend op blauwe.
pi_176641773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:23 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Kan iemand inloggen op de beenest site? Ik kom er maar niet in😕
JE HEBT VIER DAGEN DOE RELAXT
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176641860
Beenest KYC registratie:

pi_176641867
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

JE HEBT VIER DAGEN DOE RELAXT
Als je laat bent krijg je wel de minst mooie coins.
pi_176641899
Reddit ligt ook al plat. Het hele internet is STUK.
pi_176641977
Het gaat wel heerlijk vandaag met m'n alt muntjes. Met name Icx en Ven. Maar ook o.a. Zrx doet het netjes.

Ik heb ook niks meer in btc momenteel, laat dat ding maar langzaam stijgen richting 13-14k, de alts volgen dan wel.

(Al zul je dan net zien dat morgen alles weer inkakt)
٩๏̯͡๏)۶
pi_176642008
tijd voor n btcpump
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:43:21 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176642042
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Nog steeds in ETH en MOD vooral?
Uitsluitend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:45:41 #215
62913 Blik
The one and Only!
pi_176642116
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je laat bent krijg je wel de minst mooie coins.
Die in de kelder hebben gelegen en onder stof zitten :P
pi_176642234
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Uitsluitend.
Waarom niet in OMG? Was voor mij een vanzelfsprekendheid als ETH HODLER.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 21:50:48 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176642306
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom niet in OMG? Was voor mij een vanzelfsprekendheid als ETH HODLER.
Leg uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176642393
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Leg uit.
Wederzijds belang dat de twee projecten hebben met plasma ontwikkeling/implementatie.

Maar ik vroeg jou iets :P
pi_176642463
populous weer bijna $50
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:03:26 #220
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176642675
Iemand ervaring met radar relay? Kwam ik zojuist per toeval tegen. Het lijkt een decentralized exchange te zijn. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede dx met toegang tot je private keys en een redelijk aanbod aan alts.

https://app.radarrelay.com/ZRX/WETH
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176642720
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je laat bent krijg je wel de minst mooie coins.
Magnet, aangezien jij hele grote bedragen hebt uitgecasht ben ik heel benieuwd waar je dat hebt gedaan:)


Ik heb kleine bedragen laten uitbetalen door litebit. Ken jij een beter alternatief?
pi_176642735
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:04 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Magnet, aangezien jij hele grote bedragen hebt uitgecasht ben ik heel beniewd waar je dat hebt gedaan:)


Ik heb kleine bedragen laten uitbetalen door litebit. Ken jij een beter alternatief?
90% via Bitonic.
pi_176642752
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

90% via Bitonic.
Oh oke, thnx:)
pi_176642795
heb een verificatie mail voor mn account van Bee Token gehad, maar inloggen lukt nog niet.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2018 @ 22:07:38 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176642810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wederzijds belang dat de twee projecten hebben met plasma ontwikkeling/implementatie.

Maar ik vroeg jou iets :P
Dan is ETH prima om te houden :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176642931
Raiden gaat bij Ethereum iig de transacties wat vlotter laten verlopen (zoals Lightning bij Bitcoin).

Plasma verwacht ik niet dit jaar, naar wat ik heb gelezen is het complex om dit veilig te implementeren zonder de werking van bestaande contracten in gevaar te brengen.
pi_176643084
Zijn er min en max bedragen bij de bee token ico?
pi_176643265
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:17 schreef Blue_note het volgende:
Zijn er min en max bedragen bij de bee token ico?
Minimum is 0.1 eth
pi_176643304
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan is ETH prima om te houden :Y
Ja dat klopt ook wel weer :)
pi_176643325
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als jij dat zegt, dan kopen wij bij want jij hebt het nog nooit bij het juiste eind gehad.
:D
Love is in the air!
pi_176643338
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Minimum is 0.1 eth
Ook een max?
pi_176643354
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ook een max?
Tot nu toe niet bekend😜
pi_176643363
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:26 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Tot nu toe niet bekend😜
Ik kon het dus ook nergens vinden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2018 22:27:41 ]
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:28:59 #234
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176643400
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:42 schreef ejfaar het volgende:
En ook FUN inmiddels een lichte plus _O_
Werd wel eens weer tijd. Sta alsnog aardig in de min met fun. De rest is wel flink met winst gestegen :)
pi_176643429
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Werd wel eens weer tijd. Sta alsnog aardig in de min met fun. De rest is wel flink met winst gestegen :)
Waar heb je op gekocht dan? 1000+ ben je vrij laat ingestapt.

Maar komt 'ie wel weer.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:30:32 #236
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176643440
Hebben mensen hier ook QSP?
pi_176643605
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:07 schreef crpytoshill het volgende:
heb een verificatie mail voor mn account van Bee Token gehad, maar inloggen lukt nog niet.
Dan doe je dat morgen. Of overmorgen. Of de dag daarna. Of de dag daar weer na.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:37:18 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176643623
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waar heb je op gekocht dan? 1000+ ben je vrij laat ingestapt.

Maar komt 'ie wel weer.
Volgens mij inderdaad aardig vlak voor de ATH.
Woe is me.
Ik wilde mij toen graag ingraven in een dan goedkope munt.

Maar ik hoop dat het dit jaar onderdaad langzaamaan meer gaat stijgen.
Anders toch over een half jaartje wat geld eruit halen en in wat anders investeren.
pi_176643632
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waar heb je op gekocht dan? 1000+ ben je vrij laat ingestapt.

Maar komt 'ie wel weer.
Ik ben met fun ook te laat geweest. 1 buy op 900, twee op 1000 en 1 op 1100 ;(

Komt allemaal wel weer in orde
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:40:10 #240
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176643703
FUN gaat de 5 dollar aantikke
pi_176643732
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben met fun ook te laat geweest. 1 buy op 900, twee op 1000 en 1 op 1100 ;(

Komt allemaal wel weer in orde
Komt het ook wel!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:59:09 #242
62913 Blik
The one and Only!
pi_176644236
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
FUN gaat de 5 dollar aantikke
Oh ja, wanneer dan? Eerst maar eens zien wat er met die license-aanvraag gaat gebeuren
pi_176644503
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Oh ja, wanneer dan? Eerst maar eens zien wat er met die license-aanvraag gaat gebeuren
effe serieus? Bij wie gaan ze die licensie aanvragen?

Bij de FED?
Bij de europese unie?
Aan Donald Trump dan?
Of bij de FBI

fukking shit zooi ik weet het antwoord...deze man gaat die licensie goedkeuren

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176644769
Klaasgod, de man die voorspelde dat BTC nooit meer 10k zou aantikken.

Wat een debielgod _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176644779
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
FUN gaat de 5 dollar aantikke
Yes plz k thx bai
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:17:43 #246
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176644780
Goed verhaal weer klaas :Y
pi_176644867
Die telegram groep van bee token :D
Wat een paniek om niks. Hilarisch
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:24:03 #248
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176644921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

effe serieus? Bij wie gaan ze die licensie aanvragen?

Bij de FED?
Bij de europese unie?
Aan Donald Trump dan?
Of bij de FBI

fukking shit zooi ik weet het antwoord...deze man gaat die licensie goedkeuren

[ afbeelding ]
License om te verliezen morgen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176644932
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:21 schreef Skv het volgende:
Die telegram groep van bee token :D
Wat een paniek om niks. Hilarisch
Echt, al die kutnoobs met hun kutvragen, volledige idioten die nog niet eens weten wat een wallet is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176645112
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt, al die kutnoobs met hun kutvragen, volledige idioten die nog niet eens weten wat een wallet is.
en de helft WAAR KAN IK ME NOG AANMELDEN HALLO HIJ HERKENT MIJN EMAIL NIET HELP ADMIN!!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176645318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Het is gedeeltelijk een aanname natuurlijk, maar Tether is echt heel erg gelinkt aan de BTC en heeft (stom genoeg) het vertrouwen van veel mensen die het gebruiken als een vervanger van geld naar fiat cashen...
Ik vertrouw USDT ook totaal niet, maar dat het voor problemen kan zorgen in de gehele markt is wel duidelijk. Doordat Tethers mogelijk fake kunnen zijn kunnen mensen BTC kopen voor veel te hoge prijzen omdat de prijs toch niet 'echt' is, wat voor de grote stijgingen zorgt...
Misschien is dit nog interessant: https://tonyarcieri.com/the-tether-conundrum
Dat Tether toeneemt in een crash is toch logisch? Mensen stappen nu eenmaal massaal uit in een crash, waardoor een daling steeds erger wordt voordat er weer langzaam geld instroomt.

Een andere user had het zelfs over dat sommige platforms alleen USDT hebben (ik denk Bittrex bijvoorbeeld). Dat betekent dus dat iedereen die daar even uit de crypto stapt in USDT moet stappen.

Maar ik zie eigenlijk USDT rustig wegvallen zonder veel problemen, het enige nadeel is dat Bitfinex en USDT verbonden zijn (het lijkt me logischer dat Tether daar ergens bij misbruikt wordt dan dat ze de hele markt aan het manipuleren zijn).

Maar als het echt zo zou zijn dat één speler met een market cap van 1.6B USD de markt kan fixen dan wordt het nog feest zodra het echte kapitaal tot deze markt gaat toetreden.

Dat mensen USDT vertrouwen kan ik ook echt niet begrijpen maar heb deze week hier op Fok meerdere keren gelezen dat diverse mensen uit BTC waren en in USDT.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176645693
Het gaat redelijk goed met handelen op Binance.
Nu zoek ik eigenlijk software of een site die je een alert geeft wanneer de RSI lager dan 30 aangeeft, zodat het voor mij een indicatie kan geven om te kopen.
Zijn er andere mensen die zoiets gebruiken of tools/tips hebben?
Dankjewel alvast!
pi_176646249
Bitstamp wil opeens alles van mij weten...

1. What is your occupation?
2. Are you using your Bitstamp account in connection with any business activity?
3. What is the purpose of your trading on Bitstamp and plans for future activities on our exchange (buying/selling/investing/arbitrage…)? Please provide your estimated yearly trading volume.
4. Which banks do you intend to use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
5. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per year (in USD and crypto)?
6. What is, or will be, the purpose and destination of your cryptocurrency (BTC, LTC, ETH, XRP; BCH) withdrawals?
7. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired or accumulated (savings account statement, salary pay slip, tax revenue statement, investment portfolio or similar.
pi_176646402
Wordt Beetoken een nieuwe hype of zit er echt een goed product achter?
pi_176646508
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:15 schreef BadVlad het volgende:
Bitstamp wil opeens alles van mij weten...

1. What is your occupation?
2. Are you using your Bitstamp account in connection with any business activity?
3. What is the purpose of your trading on Bitstamp and plans for future activities on our exchange (buying/selling/investing/arbitrage…)? Please provide your estimated yearly trading volume.
4. Which banks do you intend to use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
5. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per year (in USD and crypto)?
6. What is, or will be, the purpose and destination of your cryptocurrency (BTC, LTC, ETH, XRP; BCH) withdrawals?
7. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired or accumulated (savings account statement, salary pay slip, tax revenue statement, investment portfolio or similar.

belachelijk, zelfs ING stelt niet zulke vragen
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176646563
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:15 schreef BadVlad het volgende:
Bitstamp wil opeens alles van mij weten...

1. What is your occupation?
2. Are you using your Bitstamp account in connection with any business activity?
3. What is the purpose of your trading on Bitstamp and plans for future activities on our exchange (buying/selling/investing/arbitrage…)? Please provide your estimated yearly trading volume.
4. Which banks do you intend to use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
5. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per year (in USD and crypto)?
6. What is, or will be, the purpose and destination of your cryptocurrency (BTC, LTC, ETH, XRP; BCH) withdrawals?
7. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired or accumulated (savings account statement, salary pay slip, tax revenue statement, investment portfolio or similar.

Wil je een groot bedrag withdrawen of stellen ze je die vragen zonder reden?
pi_176646616
BTC en ETH staan veel te hoog om nieuwe fiat in te brengen, enig idee of en waar het ook via andere coins kan?
pi_176646629
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:30 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Wil je een groot bedrag withdrawen of stellen ze je die vragen zonder reden?
Ik stort dagelijks zo'n 10K op Bitstamp. Dus zeker niet zonder reden, maar wel absurd wat ze vragen.
pi_176646671
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:34 schreef Rijpie het volgende:
BTC en ETH staan veel te hoog om nieuwe fiat in te brengen, enig idee of en waar het ook via andere coins kan?
Maakt toch niet uit als je het in andere coins dan BTC of ETH wilt stoppen?
pi_176646673
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik stort dagelijks zo'n 10K op Bitstamp. Dus zeker niet zonder reden, maar wel absurd wat ze vragen.
Mag je ook verder zonder antwoorden op deze vragen?
pi_176646696
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit als je het in andere coins dan BTC of ETH wilt stoppen?
Heb je enigszins wel gelijk in, maar het moet dan wel snel gebeuren en soms duurt de transactie wel een beetje (te) lang
En bij sommige exchanges zijn de fees MI te hoog
pi_176646707
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:40 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Heb je enigszins wel gelijk in, maar het moet dan wel snel gebeuren en soms duurt de transactie wel een beetje (te) lang
Ah, dan zou je ook naar LTC kunnen kijken.
pi_176646708
Niks aan het handje hier hoor, gewoon documenten kunnen opsturen voor KYC van Beetoken. Geen errors, timeouts, werkte prima en snel.
pi_176646723
Ik ben niet toegelaten tot Beetoken. Waarschijnlijk omdat ik ze niet volg op alle duizend social media kanalen. Shitcoin dus.
pi_176646729
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik stort dagelijks zo'n 10K op Bitstamp. Dus zeker niet zonder reden, maar wel absurd wat ze vragen.
In het Bitstamp topic van Reddit heb ik soortgelijke dingen gelezen, ze willen zeker weten dat je je niet bezig houdt met criminele praktijken en witwassen enzo. Gaat voornamelijk om bedragen boven de 10k die ze willen withdrawen.
pi_176646754
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:42 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

In het Bitstamp topic van Reddit heb ik soortgelijke dingen gelezen, ze willen zeker weten dat je je niet bezig houdt met criminele praktijken en witwassen enzo. Gaat voornamelijk om bedragen boven de 10k die ze willen withdrawen.
Ik snap het ook wel. Maar als je echt wilt kun je alle documenten natuurlijk makkelijk faken.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:47:51 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176646821
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:15 schreef BadVlad het volgende:
Bitstamp wil opeens alles van mij weten...

1. What is your occupation?
2. Are you using your Bitstamp account in connection with any business activity?
3. What is the purpose of your trading on Bitstamp and plans for future activities on our exchange (buying/selling/investing/arbitrage…)? Please provide your estimated yearly trading volume.
4. Which banks do you intend to use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
5. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per year (in USD and crypto)?
6. What is, or will be, the purpose and destination of your cryptocurrency (BTC, LTC, ETH, XRP; BCH) withdrawals?
7. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired or accumulated (savings account statement, salary pay slip, tax revenue statement, investment portfolio or similar.

Zeg dat ze een dikke kunnen krijgen. Kom nou :')
pi_176646850
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:41 schreef BadVlad het volgende:
Ik ben niet toegelaten tot Beetoken. Waarschijnlijk omdat ik ze niet volg op alle duizend social media kanalen. Shitcoin dus.
Ik heb welgeteld een kanaal gevolgd (Twitter).
Jup, vast een shitcoin maar absoluut hypewaardig.
pi_176646866
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:15 schreef BadVlad het volgende:
Bitstamp wil opeens alles van mij weten...

1. What is your occupation?
2. Are you using your Bitstamp account in connection with any business activity?
3. What is the purpose of your trading on Bitstamp and plans for future activities on our exchange (buying/selling/investing/arbitrage…)? Please provide your estimated yearly trading volume.
4. Which banks do you intend to use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
5. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per year (in USD and crypto)?
6. What is, or will be, the purpose and destination of your cryptocurrency (BTC, LTC, ETH, XRP; BCH) withdrawals?
7. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired or accumulated (savings account statement, salary pay slip, tax revenue statement, investment portfolio or similar.

Dat heet KYC.
pi_176646883
Random thought: BeeToken, AirBnBee? Connectie? Zou mooi zijn haha.
pi_176646914
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb welgeteld een kanaal gevolgd (Twitter).
Jup, vast een shitcoin maar absoluut hypewaardig.
Zeker. Vanwege de hype wilde ik wel wat inleggen en dan snel mijn inzet eruit halen. Nu maar hopen op een dumpje aan het begin. :)
pi_176646917
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:51 schreef kthxbye het volgende:
Random thought: BeeToken, AirBnBee? Connectie? Zou mooi zijn haha.
https://medium.com/@thebe(...)economy-af3b47cccf9c je meent het

Samenwerking, danwel concurrent!
pi_176646996
Kan me ook niet registreren bij beetoken
pi_176647057
Is Bittrex Amerikaans? In dat geval snap ik de vragen wel, als je naar Amerika vliegt krijg je ook een formulier voor je neus die je moet invullen over wat je eigenlijk komt doen, hoelang en waar je verblijft
pi_176647101
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:06 schreef metallicelmo het volgende:
Is Bittrex Amerikaans? In dat geval snap ik de vragen wel, als je naar Amerika vliegt krijg je ook een formulier voor je neus die je moet invullen over wat je eigenlijk komt doen, hoelang en waar je verblijft
Moeten ze bij Trump ook doen als hij naar Nederland komt.
Wat kom je doen? Heb je kaas bij je? In welke belastingvilla verblijf je? :p
pi_176647133
Substratum doet ff +50% :')
  zondag 21 januari 2018 @ 01:13:55 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176647143
Stel dat je op BTC Direct of een andere site 10x 10k gaat withdrawen, ga je dan ook dit gedoe krijgen?
pi_176647149
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:06 schreef metallicelmo het volgende:
Is Bittrex Amerikaans? In dat geval snap ik de vragen wel, als je naar Amerika vliegt krijg je ook een formulier voor je neus die je moet invullen over wat je eigenlijk komt doen, hoelang en waar je verblijft
Het gaat om Bitstamp ;)

Die vragen zijn inderdaad in het kader van KYC/AML. Men wil zeker weten dat je geen geld aan het witwassen bent. Bitstamp doet dit al jaren als je grote bedragen heen en weer schuift.
pi_176647234
Aha. John Mcaffee dus. Substratum
pi_176647245
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:13 schreef Toto69 het volgende:
Substratum doet ff +50% :')
kunnen we nog instappen?
pi_176647270
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:25 schreef Rijpie het volgende:

[..]

kunnen we nog instappen?
Zou uitkijken. P&D namens John Mcafee
  zondag 21 januari 2018 @ 01:29:47 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176647275
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:25 schreef Rijpie het volgende:

[..]

kunnen we nog instappen?
Tuurlijk
pi_176647281
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zou uitkijken. P&D namens John Mcafee
Zelfde als met XVG?
pi_176647283
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:25 schreef Rijpie het volgende:

[..]

kunnen we nog instappen?
Instappen kan altijd, maar of het slim is...
De uitdrukking de boot gemist hebben komt nu wel goed van pas :)
Misschien even wachten op een dipje/dip.
pi_176647301
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:31 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Instappen kan altijd, maar of het slim is...
De uitdrukking de boot gemist hebben komt nu wel goed van pas :)
Misschien even wachten op een dipje/dip.
Ja joh ik snap jou, jij snapt mij ;) instappen zodat het nog zin heeft, al snap ik ook dat niemand dat kan vertellen zonder glazen bol...
pi_176647354
Wat een stel mongolen in de Bee telegram group :')
pi_176647413
Bitcorn zakt ook weer weg, Azië is wakker
pi_176647431
quote:
9s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:50 schreef Toto69 het volgende:
Bitcorn zakt ook weer weg, Azië is wakker
Als Amerika weer wakker wordt verwacht je dan een stijging of verdere daling op dat van Azie?
pi_176647445
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:54 schreef Regajed het volgende:

[..]

Als Amerika weer wakker wordt verwacht je dan een stijging of verdere daling op dat van Azie?
Het is in Amerika pas middag dus dat zal nog wel even duren :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 01:57:32 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176647451
Azië denkt sell sell sell?
pi_176647473
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:57 schreef Kyran het volgende:
Azië denkt sell sell sell?
Je ziet de alts ook meteen mee zakken. Ben benieuwd hoe rood vandaag wordt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 02:01:05 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176647478
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je ziet de alts ook meteen mee zakken. Ben benieuwd hoe rood vandaag wordt.
Net weer echt een lekker dagje achter de rug. Krijg je dit. Hopelijk valt het mee en raken wij niet alle winst van de dag weer kwijt.
pi_176647491
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Net weer echt een lekker dagje achter de rug. Krijg je dit. Hopelijk valt het mee en raken wij niet alle winst van de dag weer kwijt.
Als het gaat dan maar zo dat we goedkoop alts in kunnen slaan. Zit nu toch 100% in btc
pi_176647965
USDT _O_
pi_176648030
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Net weer echt een lekker dagje achter de rug. Krijg je dit. Hopelijk valt het mee en raken wij niet alle winst van de dag weer kwijt.
Tot en met dat Chinese New Year blijf je dit houden. Daarna gaan we gewoon weer omhoog.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176648039
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
Wat een stel mongolen in de Bee telegram group :')
Echt hè
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176648083
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 05:44 schreef Montana_ir het volgende:
USDT _O_
100 miljoen usdt erbij gedrukt elke 24h. :') Die 1.65 usdt circulatie op cmc klopt ook niet, want er zijn ondertussen alweer 2 miljard usdt

[ Bericht 6% gewijzigd door Jed1Gam op 21-01-2018 08:08:36 ]
pi_176648111
Even doorzetten xrb
pi_176648112
quote:
Chinese New Year in 2018 is on Friday, the 16th of February (16/2/2018). According to the Chinese 12- year animal zodiac cycle, the Chinese year beginning in 2018 is the year of the Dog. Each Chinese zodiac ...
Ik zou Dogecoins inslaan :D
pi_176648119
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

100 miljoen usdt erbij gedrukt elke 24h. :') Die 1.65 usdt circulatie op cmc klopt ook niet, want er zijn ondertussen alweer 2 miljard usdt
Just another altcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176648120
Dicht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')