abonnement Unibet Coolblue
pi_176630375
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:06 schreef just me het volgende:

[..]

misschien is dat voor haar, op dit moment, te vroeg :)
dat zou kunnen maar zoals ik eerder heb vermeld het scheelt soms om iemand om zijn mening te vragen omdat je zelf meestal die roze bril op hebt
pi_176630489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:06 schreef Kanjer12 het volgende:
Nooit gevraagd eigenlijk
'vergeet' je telefoon, vraag of je op de hare even iets op mag zoeken. Als ze van haar à propos raakt, mag je haar hardop vragen of je wel de enige bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 20-01-2018 11:26:45 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176630521
Zal ik doen de volgende keer dat ik bij der ben
pi_176630888
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'vergeet' je telefoon, vraag of je op de hare even iets op mag zoeken. Als ze van haar à propos raakt, mag je haar hardop vragen of je wel de enige bent.
maar is het dan niet van je moet iemand vertrouwen ?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:17:07 #30
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_176632404
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:20 schreef Kanjer12 het volgende:
Beste fokkers

Ik heb een tijdje geleden een meisje ontmoet hebben veel app contact en ook een paar keer afgesproken nu wou ik haar voorstellen aan mijn ouders maar dit lijkt ze niet te willen en/of te durven heeft ze bindings angst ? Of wordt ik aan het lijntje gehouden ze is namelijk wel altijd blij als ik bij haar ben
Zou me voor kunnen stellen dat het haar te snel gaat en te snel serieus wordt.
Maar als je nou echt wil weten zou ik het haar vragen.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:47:23 #31
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_176635799
Hebben jullie een 'officiële' relatie en weet zij dat ook? Of is het gewoon nog een beetje daten?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_176636781
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:27 schreef Kanjer12 het volgende:
Eh ja dat was een foutje maar weet niet hoe te verplaatsen ?
Even een topic report maken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176636928
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:47 schreef Luxuria het volgende:
Hebben jullie een 'officiële' relatie en weet zij dat ook? Of is het gewoon nog een beetje daten?
hmmm das een goeie misschien wil ik wel te snel en neem te veel te snel aan
pi_176637023
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Even een topic report maken
geen idee hoe dat moet eigenlijk ?
pi_176637053
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:11 schreef Kanjer12 het volgende:

[..]

geen idee hoe dat moet eigenlijk ?
Kijk eens naar de knopjes onder en boven het forum
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176637136
Ja welke moet ik hebben heb ze net allemaal getest
pi_176637181
In ieder geval hebben jullie me redelijk gerust gesteld dat ik waarschijnlijk nog te snel wil en zij er simpelweg nog niet aan toe is en ik waarschijnlijk niet aan het lijntje gehouden word
pi_176639288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:40 schreef Kanjer12 het volgende:

[..]

maar is het dan niet van je moet iemand vertrouwen ?
Oh ja, maar vertrouwen wordt nogal eens beschaamd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176640405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh ja, maar vertrouwen wordt nogal eens beschaamd.
ik snap je punt maar wat heeft een relatie zin als je elkaar niet vertrouwt ?
pi_176641111
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:41 schreef Kanjer12 het volgende:

[..]

ik snap je punt maar wat heeft een relatie zin als je elkaar niet vertrouwt ?
Hee, dat dacht ik vorig jaar rond deze tijd net zo. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176641951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hee, dat dacht ik vorig jaar rond deze tijd net zo. :{
daarom zit ik in twijfel maar aan de andere kant wat de andere zeiden misschien gaat het voor haar te snel te serieus is natuurlijk ook goed mogelijk
  maandag 22 januari 2018 @ 15:38:08 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176675103
Beste kanjer, wat maak je het toch ingewikkeld.
Om te beginnen, denk en vooral pieker niet zo veel, geniet van jullie relatie. Als het goed gaat dan is het toch goed? Geniet in het moment en ga er maar gerust van uit dat je haar belangrijk bent, na 6 mnd zo kontakt en 6 mnd dieper kontakt. In jullie leeftijd (dus ook de hare) is men toch al weer wat verder.
Verder: ik heb het idee dat ze bang is om afgewezen te worden door je ouders. Want je begrijpt dat als ze voorgesteld wordt dat er ook een oordeel over haar "geveld" wordt. Je ouders zullen nadat ze haar ontmoet hebben natuurlijk ook een mening over haar hebben. Ik heb het idee dat ze daar wat onzeker of zelfs bang voor is. Zij vroeg (schreef jij) of je vader ook wel eens naar het sporten komt kijken. Misschien hoopt ze dat ie geweest is en haar opgemerkt heeft en misschien ook al zijn opinie over haar jou heeft meegedeeld. Dan kun jij haar dat zeggen en dan weet ze bv op voorhand dat hij haar aardig vindt (een hele geruststelling en neemt spanning weg. Vindt hij haar niks, en vertel jij dat haar, dan zal ze wel niet mee willen gaan naar je ouders.
Nog iets, als een meisje er tegen op ziet je ouders te treffen, dan is het DUS voor haar van belang hoe zij haar vinden. Voor mij nog een teken dat zij wel degelijk serieus is met jou. Want anders zou het haar toch niks uitmaken wat je ouders van haar vinden.
Dat zit goed met jullie tweetjes. Dus ga nou niet zitten piekeren en vrezen en somber wezen maar geniet van en in het moment.
Misschien moet je je ouders uitnodigen naar het sporten, zonder dat je het haar vertelt. Dan vertel je later dat ze er waren en jou gezien hebben en dat ze haar leuk vonden en haar graag eens op de kofie met vlaai of op de noon willen vragen. (noon is het warm eten).
Zijn je ouders "zuunige" Hollanders dan maak je ervan een kopje koffie met 1 (één) koekje. (Grapje)

Succes. komt beslist goed! ^O^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 22 januari 2018 @ 15:45:13 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176675213
Ts-er nog een anecdote. Onze zoon toen al een al ouder dan jou kwam na een lange vaste relatie ook een keer op bezoek met zijn nieuwe vlam, om haar nog gauw voor te stellen voordat wij voor 5 maanden EU verlieten. Die vrouw was ook zo nerveus als wat. Heb hem toen later een e-mail gestuurd waarin wij zijn nieuwe vlam loofden (zonder afbreuk te doen aan de oude). Wetend dat ie dat haar zou laten lezen. Toen we terugkeerden en haar opnieuw troffen kende ik haar niet terug. Nu die spanning weg was, wat een leuke vrouw. En nu hebben we 2 kleinkinderen van onze zoon en haar !
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176675830
wordt ik..? maar mijn gevoel twijfeld..? jezus man...

Ok, OT: vraag hoe zij denkt over exclusief daten.. en of ze zichzelf ziet in een relatie ja of nee.. dan weet je of ze serieus met je is. Vervolgens kan je aangeven dat je ook serieus bent en vragen waarom ze je ouders niet wil ontmoeten. Praktisch wel?
pi_176676033
Maak je er niet druk om, met wat geduld komen deze dingen vanzelf. Je stoot haar alleen maar af als je hier een punt van gaat maken...hetzelfde zo als dat je expliciet over relatie gaat hebben.
als je het gevoel hebt dat zij jou aan een lijntje houd, neem je gewoon wat afstand. Klinkt misschien een beetje eng ,werkt wel het beste. Dit is niet jouw probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 22-01-2018 16:40:54 ]
pi_176676093
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:19 schreef TheInnocent het volgende:
wordt ik..? maar mijn gevoel twijfeld..? jezus man...

Ok, OT: vraag hoe zij denkt over exclusief daten.. en of ze zichzelf ziet in een relatie ja of nee.. dan weet je of ze serieus met je is. Vervolgens kan je aangeven dat je ook serieus bent en vragen waarom ze je ouders niet wil ontmoeten. Praktisch wel?
Dit is dus killing.....
pi_176676298
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:34 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Dit is dus killing.....
Ik bekijk het vanuit mijn perspectief als vrouw van 27 jaar. Als een man afstandelijk wordt na zes maanden, valt hij ook weg bij mij omdat ik denk dat hij dan niet serieus is (is een keer gebeurd, meneer was ook anderen aan het date na een half jaar). Juist wanneer een man laat blijken dat hij serieus met me is krijg ik er meer zin in (mijn huidige), en dat komt omdat ik er net zo in sta. Vandaar dat hij het beter kan peilen door te vragen in plaats van afwachten en langer met gevoelens zitten.. dat is zo puberaal dat mensen er niet meer over (durven te) praten.
pi_176676468
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Juist wanneer een man laat blijken dat hij serieus met me is
Met daden ja, met woorden duw je iemand in een relatie
pi_176676519
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:52 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Met daden ja, Met woorden duw je iemand in een relatie
daden en woorden, ervaring leert dat alleen daden niet voldoende zijn.. en in geval van TS zijn er zowel geen woorden als daden.
pi_176688052
Het komt best vaak voor dat iets leuk is wanneer je er eenmaal bent maar mensen toch tegen het gaan opzien. Dat is prima bij een keertje stappen of een escape room maar bij een relatie is dat niet voldoende.

Praat erover. Vraag of ze exclusief wilt zoals hierboven ook al gezegd wordt, vraag om duidelijkheid en als je geen duidelijkheid kan krijgen en de onduidelijkheid je gek maakt, geef dan aan dat je voor jezelf kiest!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')