abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176679143
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 03:49 schreef Salvad0R het volgende:
transcavia
cavia grap altijd plus 1
Maakt van elk topic een pretje
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176679659
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Dit alleen al zou al reden voor ontslag zijn lijkt me... Liegen tijdens je sollicitatie over zoiets ernstigs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176679926
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 00:06 schreef Red_85 het volgende:

Maar even 1 ding he, wat heeft je chef te maken met wat jij doet in je prive tijd? Al sta je zaterdagavond naakt op het biljard te dansen in een gay-bar en zit je door de weeks achter balie van het gemeentehuis.. Moet niet uitmaken.
Naakt op een biljart dansen in een gay-bar is ook niet per definitie verboden en heeft waarschijnlijk ook geen enkel relatie met je functie achter de balie van het gemeentehuis.

Als jij in je vrije tijd identiteitsfraude pleegt, mag ik hopen dat jij ook niet meer welkom bent achter de balie van het gemeentehuis.
Net zoals je niet meer welkom bent als basisschoolleraar wanneer je je in je vrije tijd aan kindjes vergrijpt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_176680001
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit alleen al zou al reden voor ontslag zijn lijkt me... Liegen tijdens je sollicitatie over zoiets ernstigs.
En vervolgens het gebrek aan inzicht.

Ik denk dat hij misschien zelf nog serieus meent dat van liegen geen sprake is. Gezien de houding van beide mannen zowel voor, tijdens als na de rechtszaak wekt de suggestie dat ze zelf vinden niets of nauwelijks iets fout te hebben gedaan.
pi_176680016
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk dat hij misschien zelf nog serieus meent dat van liegen geen sprake is. Gezien de houding van beide mannen zowel voor, tijdens als na de rechtszaak wekt de suggestie dat ze zelf vinden niets of nauwelijks iets fout te hebben gedaan.
Hemeltergend gedrag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176680057
quote:

[..]

Zou me niet eens verbazen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176682882
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou me niet eens verbazen.
Wat de rechter bijvoorbeeld zei:
quote:
De rechtbank moet vaststellen dat verdachte, door het tegen de klippen op blijven ontkennen van het met extreem hoge snelheid te rijden en het zelfs betitelen van de verklaringen van de getuigen als leugens, tegen de achtergrond van een stortvloed aan bewijs van deze snelheid, zijn verantwoordelijkheid niet onder ogen lijkt te willen zien. De rechtbank neemt hem dit zeer kwalijk. De rechtbank heeft er oog voor dat verdachte in zijn woonomgeving en in de (sociale) media naar eigen zeggen al veroordeeld is, maar dat zal niet in strafmatigende zin worden meegenomen.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 08:53:11 #58
38496 Perrin
Sapere aude
pi_176688723
quote:

[..]

Gelukkig hebben rechters daar ook een enorme hekel aan.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:07:35 #59
70357 Hyperdude
Happiness Is a Warm Gun
pi_176698545
Geeky-Stuff-18.jpg
#ivorytowerlivesmatter
  Spellchecker dinsdag 23 januari 2018 @ 18:55:21 #60
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_176699622
quote:
Dat moeten we dus niet willen. Wel leuk voor in een film!
**hare scherpigheid*binge-checker**binnenstebuiten <3**
pi_176699735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt in deze zaak vrij duidelijk.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:34:22 #62
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_176704329
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Die piloot is gegarandeerd de lul. Als je hebt meegedaan aan straatraces waarbij ook nog eens een dode gevallen is, dan is dat meer dan voldoende reden voor ontslag.
Hij zal nooit nog 1 minuut vliegen voor Transavia maar ik denk wel dat ze flink in de buidel gaan moeten tasten om van deze gast af te komen.
Edensnator over 'n out
  Spellchecker dinsdag 23 januari 2018 @ 21:44:42 #64
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_176704371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:43 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Hij zal nooit nog 1 minuut vliegen voor Transavia maar ik denk wel dat ze flink in de buidel gaan moeten tasten om van deze gast af te komen.
Misschien willen ze hem in Argentini hebben .... O-)
pi_177127512
quote:
Transavia mag piloot niet ontslaan ondanks straatrace

Luchtvaartmaatschappij Transavia mag een piloot die vorig jaar werd veroordeeld vanwege een dodelijk ongeluk in Loosdrecht niet ontslaan. Volgens de rechter betekent het "extreem gevaarlijke rijgedrag" van de man niet dat hij zijn functie als piloot niet zou kunnen uitoefenen.

De 32-jarige Casper van W. racete op 16 maart 2016 met zijn 54-jarige vader Walter door de straten van Loosdrecht. Ze zouden in de bebouwde kom zo'n 100 kilometer te hard hebben gereden. De auto raakte een 19-jarige vrouw, die zwaargewond raakte en later overleed.

Van W. kreeg daarvoor een taakstraf van honderd uur en een rijontzegging van een jaar, zijn vader kreeg een celstraf van vier jaar en mag vijf jaar niet meer rijden. Transavia noemde die veroordeling "onverenigbaar met zijn functie als piloot".

Volgens de rechtbank was het ongeval al bekend toen Transavia de piloot in vaste dienst nam. "Hij is in het strafrecht niet veroordeeld voor medeschuld aan het dodelijk ongeval, maar voor het veroorzaken van gevaar op de weg door veel te hard rijden in een omgeving waar dit echt niet kan", redeneert de rechtbank. "Daarmee is het een overtreding en geen misdrijf."
https://nos.nl/artikel/22(...)anks-straatrace.html
pi_177127554
quote:
ff opletten dus als je bij Transavia boekt, je kunt zomaar deze idioot als piloot krijgen.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:45:12 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177127585
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Toch vreemd dat iedere liegende sociopaat zoveel strafkorting krijgt dan.
  Spellchecker maandag 12 februari 2018 @ 12:49:23 #68
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_177127668
quote:
15s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

ff opletten dus als je bij Transavia boekt, je kunt zomaar deze idioot als piloot krijgen.
Het zou ze zomaar klanten kunnen gaan kosten .....
pi_177127719
quote:
15s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Een dergelijke piloot kan je bij alle maatschappijen aantreffen aangezien de rechter zo'n ontslag terug draait.

Wat Transavia betreft stond deze man op straat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177127744
Even een vluchtje laten maken met een leeg vliegtuig en "vergeten" de kerosine bij te vullen dan maar.
  Forum Admin maandag 12 februari 2018 @ 13:00:33 #71
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_177127919
quote:
Joh, die had ik niet zien aankomen. Zuur wel, al heeft de rechter wel gelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  Spellchecker maandag 12 februari 2018 @ 13:01:26 #72
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_177127935
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een dergelijke piloot kan je bij alle maatschappijen aantreffen aangezien de rechter zo'n ontslag terug draait.

Wat Transavia betreft stond deze man op straat.
Benieuwd wie van zijn collega's gaat weigeren met hem te vliegen .....
  maandag 12 februari 2018 @ 13:47:16 #73
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_177129141
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:01 schreef maily het volgende:

[..]

Benieuwd wie van zijn collega's gaat weigeren met hem te vliegen .....
Waarschijnlijk niemand. Principes zijn niks waard als het om je eigen baantje gaat.
pi_177129330
Het is vrij simpel. Casper van Wijngaarden heeft juridisch gewonnen en zal eisen dat hij weer aan het werk gezet wordt. Dit kan hij zelfs afdwingen op straffe van een dwangsom voor Trans. Voor Transavia is dit natuurlijk onacceptabel en de imagoschade zou gigantisch zijn. Ik voorspel dat ze gaan schikken voor ergens tussen de 500K en 1M. Hoe langer deze zaak zich voortsleept hoe groter de imagoschade voor Trans.
Edensnator over 'n out
pi_177131248
Ik dek dat Transavia nu in nieuwe contracten iets laat zetten over rijontzegging=niet vliegen
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')