abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2000 @ 14:05:57 #1
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_491280
Het zal toch niet gebeuren dat dat Ken-barbiepop-meelopervriendje van Zowie gaat winnen he? Dit is misschien de enige kans hem er uit te stemmen.
Persoonlijk vind ik Hans een lieverd waar toch behoorlijk wat pit in blijkt te zitten.
Nancy is behoorlijk met zichzelf bezig maar laat anderen wel in hun waarde , zelfs Zowie geeft dat toe in haar dagboek.
Koen heeft ook een hoop goeie kanten en hij zegt zelf dat zijn gedrag een spelletje is Negeren als hij kliert lijkt me de beste oplossing, of terugklieren, want dan baalt hij...
Maar nee, die Bart dan! Wat een meeloper zeg. Stiekem sleutels verstoppen i.p.v. met open vizier vechten Oke, Koen schreef met die hagelslag, maar Bart ging nota bene bij de regie zeuren om een gele kaart voor Koen te "regelen" Stemmen op Animata omdat zij op zijn lieve (ik vind het een krengetje, maar wie ben ik ) Zowie heeft gestemd. Hoezo geen eigen mening?
Dus ik dacht vannacht in alle stilte Bart wat van zijn verloren gegane stemmen terug te bezorgen met mijn eigen semi-whizzkid-truucjes(nee, ik HACK niet...) maar na een uur was dat percentage nog maar 1% omhoog. Dus als alle (semi-) whizzkids nou ff meehelpen....
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_491654
Ben het er helemaal mee eens, eindelijk iemand die het ook door heeft. Als je mij uitlegt hoe ik die vent eruit kan stemmen met je scriptje dan help ik je graag
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  zaterdag 25 november 2000 @ 19:14:51 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_493385
Bart vertelt Hans, dat hij zeker niet op vakantie gaat. "Ik ben eigenlijk nog nooit op vakantie geweest". Hans laat hem weten, dat wintersport, ook vakantie houden is. "Oké, dan ben ik wel een aantal keren op vakantie geweest. Maar ik ben nog nooit op zo'n zonvakantie geweest".

Pompidompie... is het nou zo'n dombo of lijkt het maar zo?? Of zou het iets Belgisch zijn om wintersport niet als vakantie te zien? (zonder uiteraard de Belgen te willen beledigen)

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')