abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2018 @ 09:40:25 #251
368283 ato
pi_176689328
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Anouk uit de voorrondes mag thuisblijven want die gaf nooit d'r mening. Ik heb het liefst een Anouk die gewoon leuk kritisch is, zoals ze tegen Kira tekeer ging heb ik liever dat ze weer optieft, een persoonlijke vete uitvechten als jurylid doe dat maar ergens anders, of ga kind 8 met de volgende donkere scharrel kweken
Mee eens hoor, ik vind Anouk geweldig en voor mij mag zij de kritiek leveren op haar eerlijke manier.
Maar toen zij de zoveelste 'talent' van Sanne afbrandde, vond ik het wel genoeg.

En die tegenaanval op twitter naar Kira toe, vind ik raar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176689805
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Anouk uit de voorrondes mag thuisblijven want die gaf nooit d'r mening. Ik heb het liefst een Anouk die gewoon leuk kritisch is, zoals ze tegen Kira tekeer ging heb ik liever dat ze weer optieft, een persoonlijke vete uitvechten als jurylid doe dat maar ergens anders, of ga kind 8 met de volgende donkere scharrel kweken
Dus te lief is niet goed, vertellen hoe het zit is ook niet goed. Die middenweg, bestaat die wel? ;) Kom jij niet uit regio Den-Haag, dan weet je toch hoe mensen daar vaak lullen :D

Ik zou persoonlijk ook niet online reageren op zo'n domme doos als die Kira, maar kan me voorstellen dat Anouk zoveel shit over zich heen krijgt. En zo'n droetoeter van een meid die haar verlies niet kan hebben, en dat dan wel online de wereld in zit te gooien...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:22:24 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176691878
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Anouk uit de voorrondes mag thuisblijven want die gaf nooit d'r mening. Ik heb het liefst een Anouk die gewoon leuk kritisch is, zoals ze tegen Kira tekeer ging heb ik liever dat ze weer optieft, een persoonlijke vete uitvechten als jurylid doe dat maar ergens anders, of ga kind 8 met de volgende donkere scharrel kweken
Wat heeft Anouks gezinsleven of (overigens vaste) partner hiermee te maken?

Of worden we er een beetje onzeker van dat een krachtig wijf kennelijk een duidelijke smaak in mannen heeft? Maar als iemand consequent op blond of lang of chubby of aziatisch of petit valt, is het vast allemaal niet zo'n punt. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:49:40 #254
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176693366
mijn stemmen gaan denk ik naar Jim en Airto, maar goed ik vind Silayio ook top O+

Jim bezorgde mij kippenvel met zijn knockout optreden _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176693979
Als je nog eens terugkijkt, klinkt er bij Anouks commentaar opeens muziek die uit Jaws lijkt te komen, als Sanne begon te praten hoorde je zoetgevooist gitaargeplengel. Het is ook wel erg aangedikt door RTL, zonder die muziek is het een fractie minder hard.

En die Kira heeft op Twitter ook alle 'Anouk is respectloos' berichten geretweet, heeft op iemand gereageerd in de trant van 'Anouk was vast ongesteld of weer zwanger' en ze zei: 'ik ga nu chocola eten en als ik aankom is het de schuld van Anouk'.

Ben je dan kleinzerig en triestig.
pi_176694401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:24 schreef Wuwwa het volgende:
Als je nog eens terugkijkt, klinkt er bij Anouks commentaar opeens muziek die uit Jaws lijkt te komen, als Sanne begon te praten hoorde je zoetgevooist gitaargeplengel. Het is ook wel erg aangedikt door RTL, zonder die muziek is het een fractie minder hard.

En die Kira heeft op Twitter ook alle 'Anouk is respectloos' berichten geretweet, heeft op iemand gereageerd in de trant van 'Anouk was vast ongesteld of weer zwanger' en ze zei: 'ik ga nu chocola eten en als ik aankom is het de schuld van Anouk'.

Ben je dan kleinzerig en triestig.
Anouk zei in een interview bij RTL Late Night al dat bij haar “negatieve” commentaar telkens dramatische muziek wordt gebruikt.
SOONY
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:05:30 #257
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176694749
voor de eerste liveshow eliminaties zeg ik: Kimberly & Ronald

Kimberly als een Sheela 2.0, en Ronald omdat hij de zwakste is
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:29:17 #258
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176705807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
voor de eerste liveshow eliminaties zeg ik: Kimberly & Ronald

Kimberly als een Sheela 2.0, en Ronald omdat hij de zwakste is
Ronald? :o Die vond ik juist verdomde goed
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:37:16 #259
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176706070
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat heeft Anouks gezinsleven of (overigens vaste) partner hiermee te maken?

Of worden we er een beetje onzeker van dat een krachtig wijf kennelijk een duidelijke smaak in mannen heeft? Maar als iemand consequent op blond of lang of chubby of aziatisch of petit valt, is het vast allemaal niet zo'n punt. :')
Ik word niet onzeker van Anouk, ik vind het tof dat ze in tegenstelling tot mede juryleden wel d'r mening verkondigt (al is het niet consequent dit jaar), verder vind IK (mijn mening) het een irritant arrogant pokkewijf met een aparte partnerkeuze. Had ik niet anders gevonden als het een kerel was geweest.
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:57:40 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176706784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik word niet onzeker van Anouk, ik vind het tof dat ze in tegenstelling tot mede juryleden wel d'r mening verkondigt (al is het niet consequent dit jaar), verder vind IK (mijn mening) het een irritant arrogant pokkewijf met een aparte partnerkeuze. Had ik niet anders gevonden als het een kerel was geweest.
Ja maar leg eens uit dan? Wat is er 'apart' aan haar partnerkeuze? Gewoon concreet? :?

En nee, ik neem aan dat het niet anders zou zijn geweest als ze een kerel was. Die toevoeging snap ik al helemaal niet. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:01:02 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176706875
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja maar leg eens uit dan? Wat is er 'apart' aan haar partnerkeuze? Gewoon concreet? :?
niet zozeer dat ze allemaal donker zijn (ben ik zelf ook ietwat dus dat boeit me niet zo), maar meer dat ze nogal wat verschillende partners nodig had om deze te vervaardigen. 2 is nog toeval, maar 6 kinderen bij 4 partners is toch aardig instabiel te noemen :P
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:08:34 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176707083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

niet zozeer dat ze allemaal donker zijn (ben ik zelf ook ietwat dus dat boeit me niet zo), maar meer dat ze nogal wat verschillende partners nodig had om deze te vervaardigen. 2 is nog toeval, maar 6 kinderen bij 4 partners is toch aardig instabiel te noemen :P
Waarom benoem je dat dan zo expliciet, die donkere mannen? En dat die keuze apart zou zijn?
Niet jokken opeens, je vond het kennelijk nodig het op te merken. Dat je nu terugkrabbelt doet daar niets aan af.

En het blijft een feit dat het geen zier te maken heeft met jaar jury-lidmaatschap. Dus dat jij even wilt scoren met haar voorkeur voor een huidskleur en het feit dat haar kinderen verschillende vaders hebben, is vooral borrelpraatpopulisme jouwerzijds. Het doet er niet toe.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:27:08 #263
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176707513
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom benoem je dat dan zo expliciet, die donkere mannen? En dat die keuze apart zou zijn?
Niet jokken opeens, je vond het kennelijk nodig het op te merken. Dat je nu terugkrabbelt doet daar niets aan af.

En het blijft een feit dat het geen zier te maken heeft met jaar jury-lidmaatschap. Dus dat jij even wilt scoren met haar voorkeur voor een huidskleur en het feit dat haar kinderen verschillende vaders hebben, is vooral borrelpraatpopulisme jouwerzijds. Het doet er niet toe.

qua jurering doet het er inderdaad niet toe, verder is het mijn mening en interesseert het me zoals gezegd geen ruk wat anderen daarvan vinden, dus scoren hoef ik er niet mee

Een man die bij 4 verschillende vrouwen 6 kinderen heeft verwekt krijgt over het algemeen ook alleen maar een :') ik ben zodanig ouderwets dat je toch wat meer vecht voor een relatie, en dat blijkt hier niet uit. Tenzij ze alleen loosers aantrekt en het dus telkens aan die kerels ligt

En nu ben ik er klaar mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Koen66 op 23-01-2018 23:40:42 ]
Same shit, different day
SC hopper present
pi_176709521
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Anouk uit de voorrondes mag thuisblijven want die gaf nooit d'r mening. Ik heb het liefst een Anouk die gewoon leuk kritisch is, zoals ze tegen Kira tekeer ging heb ik liever dat ze weer optieft, een persoonlijke vete uitvechten als jurylid doe dat maar ergens anders, of ga kind 8 met de volgende donkere scharrel kweken
Ze neemt geen blad voor de mond en dat kan natuurlijk hard aankomen maar daar heeft Kira uiteindelijk meer aan dan wat soft gebabbel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_176709565
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

qua jurering doet het er inderdaad niet toe, verder is het mijn mening en interesseert het me zoals gezegd geen ruk wat anderen daarvan vinden, dus scoren hoef ik er niet mee

Een man die bij 4 verschillende vrouwen 6 kinderen heeft verwekt krijgt over het algemeen ook alleen maar een :') ik ben zodanig ouderwets dat je toch wat meer vecht voor een relatie, en dat blijkt hier niet uit. Tenzij ze alleen loosers aantrekt en het dus telkens aan die kerels ligt

En nu ben ik er klaar mee!
Willeke Alberti heeft ook tig kinderen met meerdere mannen. Toch lijkt dat bij haar nooit een issue.
  woensdag 24 januari 2018 @ 08:50:09 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_176710756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

qua jurering doet het er inderdaad niet toe, verder is het mijn mening en interesseert het me zoals gezegd geen ruk wat anderen daarvan vinden, dus scoren hoef ik er niet mee

Een man die bij 4 verschillende vrouwen 6 kinderen heeft verwekt krijgt over het algemeen ook alleen maar een :') ik ben zodanig ouderwets dat je toch wat meer vecht voor een relatie, en dat blijkt hier niet uit. Tenzij ze alleen loosers aantrekt en het dus telkens aan die kerels ligt

En nu ben ik er klaar mee!
Maar wat heeft de huidskleur daarmee te maken?
Want daar ageer ik tegen, dat jij dat maar even achteloos wegzet als een voorkeur waar kennelijk iets mee aan de hand is. Je zegt 'het is mijn mening'. Maar wat is je mening daarover dan, over die voorkeur?

En jij kan er wel klaar mee zijn, maar ik bljf het een dingetje vinden hoor en zal er altijd wat van zeggen. Pech voor jou. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:34:47 #267
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176733571
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ronald? :o Die vond ik juist verdomde goed
wat, ik zie hem eerder als een van de zwakste

ik denk dat het tussen, Jim & Airto, Nienke, David zal gaan wie er wint
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:36:57 #268
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176741660
ik stem op Jim (ook voor Greys, ik wil het goedmaken met haar) O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 18:26:20 #269
163650 Greys
pi_176742578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik stem op Jim (ook voor Greys, ik wil het goedmaken met haar) O+ O+
Kap met dm'en.
Kap met dit soort geneuzel.

Allerlaatste ALLERlaatste waarschuwing.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176747312
quote:
4s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Kap met dm'en.
Kap met dit soort geneuzel.

Allerlaatste ALLERlaatste waarschuwing.
Kun je hem niet gewoon blokkeren? Of überhaupt blokkeren van fok? Gast is de meest irritante persoon die ik ooit op een forum ben tegengekomen.
pi_176752885
Vanavond liveshow :7 _O_
Meteen vier mensen eruit toch ;)?

Samantha Steenwijk live met heerlijke volksmuziek :Y)

[ Bericht 8% gewijzigd door DKUp op 26-01-2018 08:56:45 ]
SOONY
pi_176753349
Zin in vanavond *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176753421
Klungel _O_
Underdog Genot
SOONY
  vrijdag 26 januari 2018 @ 10:31:02 #274
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176754852
ik heb ook zin in vanavond *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176754864
Laat Greys met rust.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')