abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176855614
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt, het vooroordeel bij mannen is nog veel groter.
Aan de andere kant wordt er bij vrouwen soms gewoon standaars vanuit gegaan dat ze andere vrouwen willen zoenen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:13:54 #127
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176864681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:27 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Bij mannen heeft het vaak een negatievere klank. Ik kan mij seksueel aangetrokken voelen tot beide geslachten, relationeel ben ik nog nooit voor een man gevallen.
Maar bisexueel roept vaak negatieve reacties op, ik zelf vermijd het meestal.

Overigens zou ik geen mmv trio willen, met een man die vies is van aan de andere man te zitten. Lijkt me zo een irritante rem erbij :')
Maar je bent dus in feite bi. Je durft het alleen niet te benoemen als ik dit goed begrijp.

Er zijn steeds meer (wetenschappelijke) aanwijzingen dat vrouwelijke seksualiteit nogal.. losser is. Ook in andere topics op fok kun je lezen hoe hetero-vrouwen denken over bi-schierig en bisexualiteit. Ik verzin hun argumenten niet.
pi_176930680
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maar je bent dus in feite bi. Je durft het alleen niet te benoemen als ik dit goed begrijp.

Er zijn steeds meer (wetenschappelijke) aanwijzingen dat vrouwelijke seksualiteit nogal.. losser is. Ook in andere topics op fok kun je lezen hoe hetero-vrouwen denken over bi-schierig en bisexualiteit. Ik verzin hun argumenten niet.
Mwoah, het is gewoon als man ontzettend taboe om te zeggen dat je het soms voor de afwisseling ook wel eens met een andere man zou willen proberen.

Wordt je meteen de grond in geboord in je vriendengroep. Ook heterovrouwen zitten doorgaand niet te wachten op bi-mannen (angst voor vreemdgaan).

Terwijl ditzelfde bij vrouwen wordt gestimuleerd. Leuk! Ja ik ook! En heteromannen vinden het helemaal geweldig want ze vinden het geil. Homomannen vinden het prima , anders zouden ze hypocriet zijn.

Heeft vooral te maken met de dominante krachten in de samenleving. Het draait vooral nog (onderliggend) om de seksuele lusten van de 100% heteromannen (die niet bestaat).

Dus het is ook wel voor een heel groot deel aangeleerd voor mannen om in hun vriendengroep of openbaar nooit toe te geven dat ze het wel eens interessant zouden vinden.

Ondertussen zitten alle homochats vol met bisgierige heteromannen.

Blijkbaar heeft evolutie vrijwel niemand van ons 100% hetero gemaakt. Kun je het wel onderdrukken met cultuur, maar komt toch weer naar boven. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Volkorenbrood op 03-02-2018 17:11:58 ]
Met extra vezels!
  zondag 4 februari 2018 @ 08:28:54 #129
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942016
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Volgens mij is het in de meeste gevallen zo. Biseksueel = (seksueel) aangetrokken zijn tot beide geslachten. Bi schierig = nieuwsgierig zijn naar seks met hetzelfde geslacht.
Precies... ik weet nu dat ik niet alleen bi-schierig meer ben maar of ik nou full-om bi ben? Ik zie dat nog niet zo na 1 ervaring. En die ervaring was niet heel uitgebreid gewoon aftasten.
Sweet but not that sweet !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:34:12 #130
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Aan de reacties afteleiden zijn vrouwen ook na die initiele bi-schiergheid met daad. In de loop van hun leven nogeens vaker bi-schierig. En pas echt bi-seksueel als ze (volgens hun eigen zeggen dan) ook echt een relatie zouden aangaan met een vrouw. Dat begrijp ik niet. Dat begrijp ik totaal niet. Mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, het overlapt mekaar wel maar er is hoe dan ook duidelijk een wezenlijk verschil.
Nee zo zie ik dat niet... ik zou mezelf best bi noemen als ik full experience heb ondergaan. Of 1 op 1 met een andere vrouw sex zou hebben.
Ik zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw.
  zondag 4 februari 2018 @ 08:39:39 #131
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942088
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij niets met schuilen voor sociaalmaatschappelijke vooroordelen te maken. Die mannen zouden zich nooit meer hetero noemen als bi of homoseksualiteit afentoe hun ding is. Vrouwen doen dit wel. Met een heel raar excuus zelfs. Zogenaamd dat je pas echt bi-sexueel bent als je ook echt een relatie zou aangaan met een vrouw. Als je het fijn vindt om afentoe te sexen met een andere vrouw als vrouw zijnde. Dan ben je gewoon bi.
O ja wel hoor, de homofobie viert nog hoogtij in de maatschappij.
Mannen kunnen er vaak niet voor uitkomen bi te zijn bij vrienden.
Vrienden gelijk bang dat overal wat achtergezocht moet/kan worden.
Word vies gevonden, maar voor wie is het belangrijk dat je het openlijk bent.
Ik hou het voor mezelf bij mensen die het niet begrijpen en bij gelijkgestemden of openminded ben ik vrijer in Mn opvattingen.
  zondag 4 februari 2018 @ 08:43:27 #132
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942128
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:02 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Wordt je meteen de grond in geboord in je vriendengroep. Ook heterovrouwen zitten doorgaand niet te wachten op bi-mannen (angst voor vreemdgaan).
Ik denk dat dat ook per vrouw verschilt, ik zou me er niet bedreigd door voelen.
Maar ook niet door andere vrouwen.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

quote:
Blijkbaar heeft evolutie vrijwel niemand van ons 100% hetero gemaakt. Kun je het wel onderdrukken met cultuur, maar komt toch weer naar boven. :P
Dat denk ik ook !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:52:21 #133
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_176942175
Godverdomme dat zou wel baas zijn! Al helemaa op MDMA :D
Keep that perfect beat boy.
pi_177010009
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:52 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme dat zou wel baas zijn! Al helemaa op MDMA :D