abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176612323
Mijn vrouw (29) heeft voor zaterdag een trio geregeld met een extra dame. Super leuk natuurlijk, maar is er nog iets waar ik rekening mee moet houden? Weet dat het belangrijk is om beide voldoende aandacht te geven en vooral mijn eigen vrouw.

We zijn op sexgebied niet echt groen meer...beide veel meegemaakt, zowel samen als alleen, maar dit is voor beide nieuw.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 19-01-2018 16:04:26 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:32:18 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_176612391
van condoom wisselen als je van de 1 naar de ander gaat :Y
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_176612507
Hoe krijg je dat voor elkaar.
pi_176612769
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:38 schreef tailfox het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Heel lief zijn ;)

En nog belangrijker, een vrouw hebben die niet jaloers is ingesteld, lust en liefde los kan koppelen en niet vies is van andere dames. :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176613093
Netjes gefixt chef!
pi_176613399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:32 schreef VleesLollie het volgende:
van condoom wisselen als je van de 1 naar de ander gaat :Y
Je eigen vrouw met condoom neuken :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176613696
Niet met je crypto's bezig gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:53:19 #8
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176616880
Het is wel de bedoeling dat je ook met de andere dame wat mag doen of is ze er alleen voor je vrouw?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176616980
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:53 schreef Elpis het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je ook met de andere dame wat mag doen of is ze er alleen voor je vrouw?
Alles mag...geen grenzen wat dat betreft.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:03:33 #10
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176617151
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Alles mag...geen grenzen wat dat betreft.
Mooi, dat scheelt teleurstelling als je enthousiast je handen uitsteekt naar de dame en ze onderweg weggetikt worden. :)

Onze enige afspraak was condoom gebruiken bij de andere dame. Verder eigenlijk geen afspraken gemaakt. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176617165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mooi, dat scheelt teleurstelling als je enthousiast je handen uitsteekt naar de dame en ze onderweg weggetikt worden. :)

Onze enige afspraak was condoom gebruiken bij de andere dame. Verder eigenlijk geen afspraken gemaakt. :@
Ja precies hier ook. Hoe ging het bij? Vooral benieuwd naar vooraf..
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:12:34 #12
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176617340
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:04 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja precies hier ook. Hoe ging het bij? Vooral benieuwd naar vooraf..
Onze ontmoeting was in een parenclub dus de sfeer was er al gelukkig naar. Anders was ik echt te zenuwachtig geweest. :@
Na even borrelen, kletsen, ervaringen uitwisselen de erotische ruimtes opgezocht en toen was het 'ijs' zo gebroken.
Moest wel even slikken toen een vleug jaloezie opkwam, maar dat was ook zo weer weg.
Eigenlijk hadden we misschien vooraf even moeten bespreken hoe of wat als dat niet zou zijn verdwenen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176617480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Onze ontmoeting was in een parenclub dus de sfeer was er al gelukkig naar. Anders was ik echt te zenuwachtig geweest. :@
Na even borrelen, kletsen, ervaringen uitwisselen de erotische ruimtes opgezocht en toen was het 'ijs' zo gebroken.
Moest wel even slikken toen een vleug jaloezie opkwam, maar dat was ook zo weer weg.
Eigenlijk hadden we misschien vooraf even moeten bespreken hoe of wat als dat niet zou zijn verdwenen.
Thnx.

Dan is idd de sfeer er wel naar. Dit is bij haar thuis. Eerst de drankje enzo. Toch gek met zijn 3en. Als je met een bevriend stel gaat borrelen is het heel anders, dan klets je wat met die vriend en de dames met elkaar, dit lijkt me toch anders..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176617663
Condoom sowieso. En hier enige afspraak dat als 't niet leuk meer was voor iemand, wie dan ook, we zouden kappen.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 23:19:28 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176627731
Opperbaas die Patroon _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 10:49:58 #17
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176630076
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176630128
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:49 schreef Elpis het volgende:
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
Mijn vrouw zit niet op FOK, ik breng de complimenten over :P

Met 2 mannen leek haar ook nog wel eens wat...nu ben ik daar niet zo van, en hoeft van haar ook niet perse, maar als het er van komt, zal ik dat lolletje haar niet ontnemen..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 20 januari 2018 @ 10:58:00 #19
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176630177
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:49 schreef Elpis het volgende:
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
Klopt helemaal...ik prik vrijwillig wel wat in haar achterste :)

Gewoon lekker genieten TS.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 11:17:51 #20
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176630524
Beetje coke erbij
pi_176636013
gewoon allebij zonder condom naaien
pi_176636452
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:49 schreef Elpis het volgende:
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
Nou, 1 vrouw bereid krijgen met je naar bed te gaan kost de meeste Fok!kers al heel wat moeite, laat staan een 2e :D

Patroon moet er niet lelijk uit zien als die 2e dame bereid is hem in zijn blote kont te zien.

Anders kan zijn vrouw smeken tot ze een ons weegt bij die 2e vrouw, als die 2e vrouw verwacht er later nachtmerries van te krijgen bij zoveel lelijkheid had ze niet toegestemd.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:51:25 #23
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176640655
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Heel lief zijn ;)

En nog belangrijker, een vrouw hebben die niet jaloers is ingesteld, lust en liefde los kan koppelen en niet vies is van andere dames. :P
Dan doet ze het ook voor zichzelf en vooral ook voor zichzelf?

Wat is dit toch met heterovrouwen die graag sex hebben met andere vrouwen. Doen hetero mannen dit ook welleens ?
pi_176640685
Nouja, als het puur voor haarzelf was had ze hem niet nodig toch? Trio's is juist leuk door het samen doen en meemaken.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:54:32 #25
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176640719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:52 schreef Koettie het volgende:
Nouja, als het puur voor haarzelf was had ze hem niet nodig toch? Trio's is juist leuk door het samen doen en meemaken.
TS zegt al, een extra man erbij hoeft voor hemzelf niet. Zijn vrouw daarentegen houdt van zowel mmv als mvv. Die hoeft dus nooit effe tanden op elkaar te doen en doorbijten omdat ze een beetje vies is van homoseksualiteit.
pi_176640749
Volgend topic van ts

Na trio is me vrouw weggaan .
Met de vrouw waar we een trio mee hebben gedaan.

Maar goed ts veel plezier
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:56:21 #27
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176640768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
Volgend topic van ts

Na trio is me vrouw weggaan .
Met de vrouw waar we een trio mee hebben gedaan.

Maar goed ts veel plezier
Zal wel niet.
pi_176640784
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:54 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

TS zegt al, een extra man erbij hoeft voor hemzelf niet. Zijn vrouw daarentegen houdt van zowel mmv als mvv. Die hoeft dus nooit effe tanden op elkaar te doen en doorbijten omdat ze een beetje vies is van homoseksualiteit.
Que? Deze logica snap ik niet. Dan is het toch nog leuk om met z'n tweeën te delen?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:58:54 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176640823
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:49 schreef Elpis het volgende:
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
Dat redelijk aantrekkelijke chicks andere chicks kunnen regelen is denk ik niet super bijzonder.

Dat je als man tegelijkertijd 2 vrouwen kan overtuigen jou te delen terwijl er zat mannelijk aanbod is.... dat zegt wel iets over die man zijn kwaliteiten qua uiterlijk of qua gedrag.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:59:20 #30
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176640830
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:57 schreef Koettie het volgende:

[..]

Que? Deze logica snap ik niet. Dan is het toch nog leuk om met z'n tweeën te delen?
TS is geen homo. Die vrouw wel.
Die vrouw mist niks en vindt beide situaties prettg.
pi_176641068
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

TS is geen homo. Die vrouw wel.
Die vrouw mist niks en vindt beide situaties prettg.
Want een trio maakt meteen biseksueel natuurlijk.
Ik doe mijn best.
pi_176641124
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

TS is geen homo. Die vrouw wel.
Die vrouw mist niks en vindt beide situaties prettg.
Ja. Maar dan kan het toch nog steeds leuk zijn om dat samen te doen? Het een sluit het ander toch niet uit.

Also, kan ook andersom. Hier weleens trio met een man gehad. Gewoon, omdat het kon en leuk was. Vriend had iets van nouja geprobeerd maar hoeft voor mij niet meer want hetero. Maar het samen doen was gewoon leuk.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:24:28 #33
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176641527
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:08 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Want een trio maakt meteen biseksueel natuurlijk.
Zij had een meid geregeld. Je hoort het echt haske vaak dat vrouwen aan biseks doen. Andersom ook?
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 21:31:28 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176641745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
Volgend topic van ts

Na trio is me vrouw weggaan .
Met de vrouw waar we een trio mee hebben gedaan.

Maar goed ts veel plezier
En vlak daarvoor heeft ze HIV opgelopen nadat ze vreemd ging?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176643296
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:27 schreef Patroon het volgende:
Mijn vrouw (29) heeft voor zaterdag een trio geregeld met een extra dame. Super leuk natuurlijk, maar is er nog iets waar ik rekening mee moet houden? Weet dat het belangrijk is om beide voldoende aandacht te geven en vooral mijn eigen vrouw.

We zijn op sexgebied niet echt groen meer...beide veel meegemaakt, zowel samen als alleen, maar dit is voor beide nieuw.
Het voelt echt heerlijk om mijn ervaring hierover te kunnen delen }) (2 keer, zelfde vriendin maar een andere derde). Ten eerste, het psychologische genot (voorpret maar vooral de herinneringen, zelfs reageren in een topic als dit wordt een genot) is een stuk mooier dan de daad zelf was. Het was natuurlijk geweldig maar ook erg "lastig". Wat mag je wel? Wat niet? De regels zijn, zoals jezelf al aangeeft, erg onduidelijk waardoor je niet optimaal kan genieten. Probeer dus realistisch te blijven en geniet ervan ook al gaat het in je fantasieën en op internet toch iets anders.

Wat misschien wel het belangrijkste is, is hoe je vriendin hierover denkt. Waarom doet zij hier aan mee? Geeft ze toe aan jouw verlangens als een soort van cadeautje (het mooiste cadeau dat een man kan krijgen!) of is het ook een seksuele fantasie van haar?
In het eerste geval moet je heel voorzichtig zijn en je vriendin de meeste aandacht geven.
In het tweede geval zijn er twee mogelijkheden, zij wil het een keer met een vrouw proberen, of ze wil jou weleens met een andere vrouw zien. Het eerste geval maakt het voor jou een stuk makkelijker. In het tweede geval moet je je vooral richten op de andere vrouw.

Na het voorspel toendertijd zei mijn vriendin dat ik me vooral op de andere vrouw moest richten omdat dit een zeldzame kans was en het zonde was die kans te verspillen aan iets wat we elke dag al konden doen. Dat maakte ook het "condoom probleem" een stuk overzichtelijker.

Waarschijnlijk zijn de gevoelens van je vriendin een mix van alles wat ik hierboven genoemd heb, maar hopelijk helpt dit je wat op weg, desnoods omdat je nu weet wat je van te voren kunt bespreken of vragen aan je vriendin.

Veel plezier mazzelaar!

(Edit: sorry ik bedoel "je vrouw" in plaats van "je vriendin")

[ Bericht 1% gewijzigd door Dally op 20-01-2018 22:46:59 ]
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:55:39 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176645756
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:51 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dan doet ze het ook voor zichzelf en vooral ook voor zichzelf?

Wat is dit toch met heterovrouwen die graag sex hebben met andere vrouwen. Doen hetero mannen dit ook welleens ?
Als hetero man met een andere man mijn vrouw "beglücken". Neen, ik niet. Ben niet jaloers maar ik wil niet naar andermans pieliewieliekes kijken, of als ze die al ergens in hebben gestoken naar hun (vaak behaarde) mannen konten.

Echt niet :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 21 januari 2018 @ 00:08:39 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176646099
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat redelijk aantrekkelijke chicks andere chicks kunnen regelen is denk ik niet super bijzonder.

Dat je als man tegelijkertijd 2 vrouwen kan overtuigen jou te delen terwijl er zat mannelijk aanbod is.... dat zegt wel iets over die man zijn kwaliteiten qua uiterlijk of qua gedrag.
Amateur. Weet je waarom een vrouw best graag met een koppel meegaat? Omdat dan de kans op gezeik veel en veel kleiner is want:
- die vent gaat niet vreemd want zijn vrouw is erbij. Dus dat kan al geen problemen geven.
- hij komt (vermoedelijk) niet of niet zo vaak achteraf zeuren, claimen enz dan wat je bij een single man wel zou kunnen vrezen.
- vrouwen eten vaker graag van 2 (of meerdere) walletjes, waarbij ook hier minder gezeur te verwachten is omdat de vrouw al in een relatie zit en dus weer minder kans op stalken, claimen enz.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 21 januari 2018 @ 10:40:58 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176649458
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:08 schreef LeesFoknl het volgende:
die vent gaat niet vreemd want zijn vrouw is erbij. Dus dat kan al geen problemen geven.

Als je dat soort zaken niet goed en duidelijk met de ander bespreekt kan alles problemen geven
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176651062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:24 schreef Dally het volgende:

[..]

Het voelt echt heerlijk om mijn ervaring hierover te kunnen delen }) (2 keer, zelfde vriendin maar een andere derde). Ten eerste, het psychologische genot (voorpret maar vooral de herinneringen, zelfs reageren in een topic als dit wordt een genot) is een stuk mooier dan de daad zelf was. Het was natuurlijk geweldig maar ook erg "lastig". Wat mag je wel? Wat niet? De regels zijn, zoals jezelf al aangeeft, erg onduidelijk waardoor je niet optimaal kan genieten. Probeer dus realistisch te blijven en geniet ervan ook al gaat het in je fantasieën en op internet toch iets anders.

Kan me hier eigenlijk niet zo in vinden. Hier paar keer gedaan, met verschillende derde en allemaal de keren was het vooral echt leuk. Geen moment ongemakkelijk of lastig, ging best vanzelf. Een meisje is een paar keer in bed beland, dat was helemaal leuk. Een keer echt uren in bed gelegen. Beetje seks, beetje lachen, biertje erbij in bed en ronde twee. Qua regels was 't ook niet lastig, wat bedoel je daar precies mee?
pi_176651560
Hier ervaring met mmv & vvm,

zorg dat je op 1 lijn zit,

dat je kunt dromen wat de ander in iedere situatie van zo'n moment wel/niet wilt,

en keihard genieten verder! 🙃

Anders kan het een heeeel verhaal worden, zonde. Hier alleen maar positieve ervaringen gelukkig (uuuren praten).

...maaruh, zaterdag toch...hoe ging het???🤗
  zondag 21 januari 2018 @ 15:49:38 #41
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176655165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:24 schreef Dally het volgende:

[..]

Het voelt echt heerlijk om mijn ervaring hierover te kunnen delen }) (2 keer, zelfde vriendin maar een andere derde). Ten eerste, het psychologische genot (voorpret maar vooral de herinneringen, zelfs reageren in een topic als dit wordt een genot) is een stuk mooier dan de daad zelf was. Het was natuurlijk geweldig maar ook erg "lastig". Wat mag je wel? Wat niet? De regels zijn, zoals jezelf al aangeeft, erg onduidelijk waardoor je niet optimaal kan genieten. Probeer dus realistisch te blijven en geniet ervan ook al gaat het in je fantasieën en op internet toch iets anders.

Wat misschien wel het belangrijkste is, is hoe je vriendin hierover denkt. Waarom doet zij hier aan mee? Geeft ze toe aan jouw verlangens als een soort van cadeautje (het mooiste cadeau dat een man kan krijgen!) of is het ook een seksuele fantasie van haar?
In het eerste geval moet je heel voorzichtig zijn en je vriendin de meeste aandacht geven.
In het tweede geval zijn er twee mogelijkheden, zij wil het een keer met een vrouw proberen, of ze wil jou weleens met een andere vrouw zien. Het eerste geval maakt het voor jou een stuk makkelijker. In het tweede geval moet je je vooral richten op de andere vrouw.

Na het voorspel toendertijd zei mijn vriendin dat ik me vooral op de andere vrouw moest richten omdat dit een zeldzame kans was en het zonde was die kans te verspillen aan iets wat we elke dag al konden doen. Dat maakte ook het "condoom probleem" een stuk overzichtelijker.

Waarschijnlijk zijn de gevoelens van je vriendin een mix van alles wat ik hierboven genoemd heb, maar hopelijk helpt dit je wat op weg, desnoods omdat je nu weet wat je van te voren kunt bespreken of vragen aan je vriendin.

Veel plezier mazzelaar!

(Edit: sorry ik bedoel "je vrouw" in plaats van "je vriendin")
Hoe ervaar jij dit als man. Een soort utopisch geluk dat je twee vrouwen mag neuken als in een kleine harem. En dat ze dit vrijwillig met elkaar en jou doen? Heb je dan ook een soort gevoel macht en dominantie? Dat lijkt mij namelijk wel logisch. Ben wel jaloers moet ik zeggen :)
pi_176655789
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:50 schreef Sportlifepeppermint het volgende:
...maaruh, zaterdag toch...hoe ging het???🤗
Nou dat was mijn fissa wel zeg ;)
Natuurlijk wil ik jullie niet een mini verslagje onthouden..

Kwamen daar rond 21uur aan..eerst gezellig wijntje drinken etc beetje kletsen, je kent het wel...rond 23u ging fissa dan echt los. Heel wat mee gemaakt, maar 2 dames die er 100% voor jou zijn is toch wel koning. We hadden geen regels en dus kon alles...wel zo makkelijk en voorkomt kopzorgen tijdens de actie..dat was vooraf met mijn vrouw goed doorgesproken, dus voorkomt ook gezeik achteraf. Nu is mijn vrouw niet de moeilijkste in het gunnen van een ander zijn pleziertje en geniet zij er zelf ook maximaal van als zij mij ziet genieten. Zelf kwam ze natuurlijk ook genoeg aan bod..Erg geil om de dames met elkaar bezig te zien, er waren diverse speeltjes bij, dus dat maakte het extra leuk..

Op een gegeven moment hebben we de boel nog wat opgevrolijkt met wat mdma en wat ballonnen...echt feest! Heeft verder niet zoveel zin om hier uitgebreid te typen wat er allemaal is gebeurd, want dan wordt het zo'n hookers recensie en dat wil ik niet :') Jullie kunnen vast een voorstelling maken, als alles is geoorloofd. ^O^

Rond 7:30 waren we eigenlijk alle 3 wel aardig moe en zijn we gaan slapen tot een uurtje of 11 en hebben daarna lekker samen gedouched, ontbeten en zijn toen weer richting huis vertrokken! Beide nu met een bigsmile op de bank aan het nagenieten en doen het zo nog eens samen dunnetjes over. *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176655862
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:18 schreef Koettie het volgende:

[..]
Kan me hier eigenlijk niet zo in vinden. Hier paar keer gedaan, met verschillende derde en allemaal de keren was het vooral echt leuk. Geen moment ongemakkelijk of lastig, ging best vanzelf. Een meisje is een paar keer in bed beland, dat was helemaal leuk. Een keer echt uren in bed gelegen. Beetje seks, beetje lachen, biertje erbij in bed en ronde twee. Qua regels was 't ook niet lastig, wat bedoel je daar precies mee?
Ik vind het helemaal niet zo gek als ervaringen op dit gebied voor verschillende mensen totaal anders zijn. Ik heb twee hele goede ervaringen gehad die ook grotendeels vanzelf gingen en vond het ook echt leuk. Maar misschien dat het voor (sommige) mannen toch iets anders gaat. Dit is trouwens iets wat ik alleen anoniem durf toe te geven en nooit in het echt zou zeggen of zou laten merken. Ik voelde me verantwoordelijk voor een goede afloop en dat ik echt uitmuntend moest presteren. Een droom die gewoon niet mag falen.
Geen twijfels of zo maar dus wel een beetje zenuwachtig. Alsof je een examen moet maken voor een vak waar je best goed in bent en goed voor geleerd hebt. Vol vertrouwen maar toch een beetje nerveus. Niks vergeleken alle positieve emoties begrijp me niet verkeerd, maar het speelde wel mee.
  zondag 21 januari 2018 @ 16:19:38 #44
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176655863
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:49 schreef Sadcopter het volgende:
Heb je dan ook een soort gevoel macht en dominantie? Dat lijkt mij namelijk wel logisch.
Waarom lijkt je dat logisch? :?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176655960
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:19 schreef Dally het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo gek als ervaringen op dit gebied voor verschillende mensen totaal anders zijn. Ik heb twee hele goede ervaringen gehad die ook grotendeels vanzelf gingen en vond het ook echt leuk. Maar misschien dat het voor (sommige) mannen toch iets anders gaat. Dit is trouwens iets wat ik alleen anoniem durf toe te geven en nooit in het echt zou zeggen of zou laten merken. Ik voelde me verantwoordelijk voor een goede afloop en dat ik echt uitmuntend moest presteren. Een droom die gewoon niet mag falen.
Geen twijfels of zo maar dus wel een beetje zenuwachtig. Alsof je een examen moet maken voor een vak waar je best goed in bent en goed voor geleerd hebt. Vol vertrouwen maar toch een beetje nerveus. Niks vergeleken alle positieve emoties begrijp me niet verkeerd, maar het speelde wel mee.
Waren die trio's ook gepland van te voren? Dan kan ik me de zenuwen ook wel voorstellen. Bij ons ging het allemaal spontaan dus lekker met de flow meegegaan. Hier is vaak genoeg wat fout gegaan, het is ook geen pornofilm. Ik ben uit bed gevallen en na een lange sessie bleek de telefoon van m'n vriend in bed te liggen, onder drie zwetende lichamen.. Die is nooit meer aan gegaan :+
pi_176655980
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:51 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dan doet ze het ook voor zichzelf en vooral ook voor zichzelf?

Wat is dit toch met heterovrouwen die graag sex hebben met andere vrouwen. Doen hetero mannen dit ook welleens ?
In onze relatie spreken wij eigenlijk niet van jij en mij...maar meer van wij. We doen het dan ook niet voor mij of voor haar, maar voor ons beide..omdat het ons beide leuk lijkt..wij houden niet van "take one for the team principe" bij deze dingen. Gewoon met elkaar genieten, en als 1 van ons het niet oke vindt..dan doen we het niet..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176656157
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]
Hoe ervaar jij dit als man. Een soort utopisch geluk dat je twee vrouwen mag neuken als in een kleine harem. En dat ze dit vrijwillig met elkaar en jou doen? Heb je dan ook een soort gevoel macht en dominantie? Dat lijkt mij namelijk wel logisch. Ben wel jaloers moet ik zeggen :)
Iedere man zal het anders ervaren verwacht ik dus ik kan je alleen over mijn geval vertellen. Macht en dominantie doet het niet voor mij maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit vaak wel het geval zal zijn. Nu ik erover nadenk schieten er 3 dingen in mijn hoofd. 1) Mijn vriendin vertrouwt me genoeg en geniet er overduidelijk van om mij gelukkig te maken/zien en haar genot maakt mij weer gelukkig. 2) Eén knappe vrouw in bed is al geweldig maar met twee kijk je helemaal je ogen uit en veel meer huidcontact is ook heerlijk. Heel sensueel. 3) Het is speciaal een hele nieuwe ervaring en omdat het relatief zeldzaam is en zeer hoog gewaardeerd wordt geeft het een groot gevoel van trots. Al komt zoiets buiten een anoniem forum na natuurlijk vrijwel nooit ter sprake.
pi_176656416
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nou dat was mijn fissa wel zeg ;)
Natuurlijk wil ik jullie niet een mini verslagje onthouden..

Kwamen daar rond 21uur aan..eerst gezellig wijntje drinken etc beetje kletsen, je kent het wel...rond 23u ging fissa dan echt los. Heel wat mee gemaakt, maar 2 dames die er 100% voor jou zijn is toch wel koning. We hadden geen regels en dus kon alles...wel zo makkelijk en voorkomt kopzorgen tijdens de actie..dat was vooraf met mijn vrouw goed doorgesproken, dus voorkomt ook gezeik achteraf. Nu is mijn vrouw niet de moeilijkste in het gunnen van een ander zijn pleziertje en geniet zij er zelf ook maximaal van als zij mij ziet genieten. Zelf kwam ze natuurlijk ook genoeg aan bod..Erg geil om de dames met elkaar bezig te zien, er waren diverse speeltjes bij, dus dat maakte het extra leuk..

Op een gegeven moment hebben we de boel nog wat opgevrolijkt met wat mdma en wat ballonnen...echt feest! Heeft verder niet zoveel zin om hier uitgebreid te typen wat er allemaal is gebeurd, want dan wordt het zo'n hookers recensie en dat wil ik niet :') Jullie kunnen vast een voorstelling maken, als alles is geoorloofd. ^O^

Rond 7:30 waren we eigenlijk alle 3 wel aardig moe en zijn we gaan slapen tot een uurtje of 11 en hebben daarna lekker samen gedouched, ontbeten en zijn toen weer richting huis vertrokken! Beide nu met een bigsmile op de bank aan het nagenieten en doen het zo nog eens samen dunnetjes over. *O*
Klinkt goed! Vooral die toevoeging van mdma is toch nog wel één van mijn grootste dromen.

quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:24 schreef Koettie het volgende:

[..]
Waren die trio's ook gepland van te voren? Dan kan ik me de zenuwen ook wel voorstellen. Bij ons ging het allemaal spontaan dus lekker met de flow meegegaan. Hier is vaak genoeg wat fout gegaan, het is ook geen pornofilm. Ik ben uit bed gevallen en na een lange sessie bleek de telefoon van m'n vriend in bed te liggen, onder drie zwetende lichamen.. Die is nooit meer aan gegaan :+
Ze waren inderdaad gepland. Als zoiets spontaan gebeurd is dat natuurlijk in alle opzichten beter en leuker maar na zo'n geweldig "cadeau" kan je moeilijk gaan zitten klagen dat het niet spontaan genoeg was. Ik voel me heel erg bevoorrecht ondanks dat ze gepland waren.
pi_176657833
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:33 schreef Dally het volgende:

[..]

3) Het is speciaal een hele nieuwe ervaring en omdat het relatief zeldzaam is en zeer hoog gewaardeerd wordt geeft het een groot gevoel van trots. Al komt zoiets buiten een anoniem forum na natuurlijk vrijwel nooit ter sprake.
Dat gevoel van trots was vast van je gezicht af te lezen :P

Het is wel jammer dat de meerderheid van de vrouwen dit niet wil :{

Je hebt echt geluk nodig om zo iemand te treffen en niet iemand die haar vent alleen voor zichzelf wil of gewoon niet tegen het zicht van andere blote vrouwen kan (begrijpelijk, ik kan niet tegen blote mannen haha).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 januari 2018 @ 20:39:35 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176662075
Ja hè, net als ik. Die blote mannenkonten met haren erop. Brr

:r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176662210
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat gevoel van trots was vast van je gezicht af te lezen :P

Het is wel jammer dat de meerderheid van de vrouwen dit niet wil :{

Je hebt echt geluk nodig om zo iemand te treffen en niet iemand die haar vent alleen voor zichzelf wil of gewoon niet tegen het zicht van andere blote vrouwen kan (begrijpelijk, ik kan niet tegen blote mannen haha).
Het duurde inderdaad wel een paar dagen voordat mijn gezicht zijn oorspronkelijk vorm terug had. O-) Eigenlijk best wel vergelijkbaar met mijn ontmaagding bedenk ik me nu.

Toch heb je als man ook best wel invloed op de kansen denk ik. Ik kan me goed voorstellen dat als je man zich een beetje als een macho gedraagt die goed is in vrouwen versieren, flirten en vindt dat hij wel een trio verdiend heeft, dat het dan veel moeilijker is om hem zoiets te gunnen dan een lieve nerd die je volledig kan vertrouwen waarvan je weet dat hij erover fantaseert maar het nooit zou vragen.

Het idee van een andere naakte man in bed zorgt bij mij inderdaad ook voor een hoop emoties die eigenlijk alleen van dienst kunnen zijn om een zaadlozing te vertragen...
Toch weet ik (mijn gevoel loopt flink achter op mijn kennis) dat dit complete onzin is en 100% het gevolg van onze cultuur. Een naakte man is niet smerig, dat hebben we onszelf en onze omgeving aangepraat. De Romeinen waren biologisch echt niet anders dan ons maar daar was het normaal.
Ik denk dat de meeste hetero's (inclusief mezelf) er nooit over zullen fantaseren of het ooit echt geweldig gaan vinden maar met de juiste reden (tenslotte, voor wat hoort wat) zouden we best kunnen leren om het prima te vinden. Bij vrouwen is dit al veel meer geaccepteerd en daarom zie je het veel vaker. Nogmaals, dit is één van die dingen waarbij mijn verstand een compleet andere mening heeft als mijn gevoel...
pi_176662585
Allemaal leuke theorieën..maar je moet gewoon openminded zijn om mensen te ontmoeten die dat ook zijn. Openminded is voor ons dat iedereen mag zijn wie hij/zij wil zijn en dat in de ruimste zin van het woord. Daar niet over oordelen en blij zijn voor de ander dat hij gelukkig is met wat hij/zij doet.

Ik stoor mij dan ook echt niet aan een naakte man, maar heb zelf niet de behoefte er iets mee te doen.

Juist door een open opstelling zullen anderen ook open naar jou zijn omdat ze niet hoeven te vrezen voor afkeurende reacties...en zo loop je wel eens tegen interessante mensen op die wel in zijn in iets nieuws ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176663750
Absoluut, mensen merken dat ook. Hier bijvoorbeeld nooit gepland, mensen beginnen gewoon met flirten en vragen of ze bij ons nog een biertje mogen doen. Heel subtiel en dan zie je wel hoe't loopt. Vind dat altijd super leuk, hele voorspel en dat je daarna denkt he, hoe is dat nou weer gebeurd. Nu begint het weer te kriebelen. :+
  zondag 21 januari 2018 @ 22:40:08 #54
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176664948
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:19 schreef Patroon het volgende:

[..]

Thnx.

Dan is idd de sfeer er wel naar. Dit is bij haar thuis. Eerst de drankje enzo. Toch gek met zijn 3en. Als je met een bevriend stel gaat borrelen is het heel anders, dan klets je wat met die vriend en de dames met elkaar, dit lijkt me toch anders..
Ik kan het ook aanraden om juist niet bij 1 Vd partners van het trio thuis af te spreken.
Ga een borreltje drinken en dan naar een hotel.
Stel het loopt niet zoals verwacht kun je je makkelijker losmaken van de situatie.
Sweet but not that sweet !
pi_176665340
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik kan het ook aanraden om juist niet bij 1 Vd partners van het trio thuis af te spreken.
Ga een borreltje drinken en dan naar een hotel.
Stel het loopt niet zoals verwacht kun je je makkelijker losmaken van de situatie.
Hangt er ook weer helemaal vanaf. Thuis is vaak veel fijner dan in hotel. En als je hier aan begint moet je mans genoeg zijn om te stoppen als het niet meer chill is, ook al is dat bij iemand thuis.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 22 januari 2018 @ 00:34:14 #56
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176666591
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hangt er ook weer helemaal vanaf. Thuis is vaak veel fijner dan in hotel. En als je hier aan begint moet je mans genoeg zijn om te stoppen als het niet meer chill is, ook al is dat bij iemand thuis.
Het zal met persoonlijke beleving te maken hebben.
Laat ik dan uit mijn eigen perspectief dat bekijken en dan zou ik dat dus niet zo gauw doen.
Sweet but not that sweet !
  maandag 22 januari 2018 @ 02:10:39 #57
53151 T42
Pinball Wizard
pi_176666983
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:27 schreef Patroon het volgende:
Mijn vrouw (29) heeft voor zaterdag een trio geregeld met een extra dame. Super leuk natuurlijk, maar is er nog iets waar ik rekening mee moet houden? Weet dat het belangrijk is om beide voldoende aandacht te geven en vooral mijn eigen vrouw.

We zijn op sexgebied niet echt groen meer...beide veel meegemaakt, zowel samen als alleen, maar dit is voor beide nieuw.
Why moet je dat vragen nog... Groentje 🤣
pi_176666998
Edit te laat

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 02:20:45 ]
pi_176694079
Ik zou vooraf inderdaad wel duidelijk afspraken maken ook over wat de verwachtingen zijn.
Jij kan er wel hele andere verwachtingen van hebben dan jouw vrouw, TS.

quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:49 schreef Elpis het volgende:
Echt weer mannen he? Ts krijgt de veren in zijn achterste terwijl het zijn vrouw is die de extra dame geregeld heeft. Wat klopt hier niet?
:')

Hij mag best trots zijn toch als man dat hij met 2 vrouwen tegelijk in bed ligt.
Dat doen niet alle mannen hem na dus hij mag best ook een veer in zijn reet.
Geen interesse.
pi_176694118
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:32 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik zou vooraf inderdaad wel duidelijk afspraken maken ook over wat de verwachtingen zijn.
Jij kan er wel hele andere verwachtingen van hebben dan jouw vrouw, TS.

[..]

:')
Wij praten altijd goed met elkaar over onze verwachtingen etc, lopen nu beide nog met een bigsmile om.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176694157
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:32 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik zou vooraf inderdaad wel duidelijk afspraken maken ook over wat de verwachtingen zijn.
Jij kan er wel hele andere verwachtingen van hebben dan jouw vrouw, TS.

[..]

:')

Hij mag best trots zijn toch als man dat hij met 2 vrouwen tegelijk in bed ligt.
Dat doen niet alle mannen hem na dus hij mag best ook een veer in zijn reet.
Wat zij zegt! Ik zou zeker even duidelijk praten met je vrouw / partner in dit geval. Je wilt als je eenmaal begint kunnen genieten, dus zorg dat dit sort zaken van te voren zijn afgehandeld.
pi_176694241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:37 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Wat zij zegt! Ik zou zeker even duidelijk praten met je vrouw / partner in dit geval. Je wilt als je eenmaal begint kunnen genieten, dus zorg dat dit sort zaken van te voren zijn afgehandeld.
De fissa is al geweest he :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176694299
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

De fissa is al geweest he :')
:6 ze moeten hier duidelijker updates kunnen hangen aan de OP
pi_176707009
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Het zal met persoonlijke beleving te maken hebben.
Laat ik dan uit mijn eigen perspectief dat bekijken en dan zou ik dat dus niet zo gauw doen.
Heb je er nare ervaringen mee? Lijkt me alleen maar raar om naar een hotel te gaan.
pi_176719937
Lekker patroon! Goed voorseizoen zo!
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:24:01 #66
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176727024
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:06 schreef Koettie het volgende:

[..]

Heb je er nare ervaringen mee? Lijkt me alleen maar raar om naar een hotel te gaan.
Niet uitgevoerde date... Omdat het mij tegen stond op die manier...date naar een hotel nog niet vervuld :D
Sweet but not that sweet !
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:25:17 #67
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176727048
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

De fissa is al geweest he :')
Aan de opmerking we lopen nog met een big smile rond..kunnen uit opmaken dat het voor herhaling vatbaar is?
Sweet but not that sweet !
pi_176728352
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Het zal met persoonlijke beleving te maken hebben.
Laat ik dan uit mijn eigen perspectief dat bekijken en dan zou ik dat dus niet zo gauw doen.
Hier ook niet. Het idee dat de buren er achter komen. Er komt visite en later op de avond komen er wel heel gezellige geluiden vanachter het gordijn..... In een dorp krijg je dan al gauw verhalen.
Dan toch liever in een club of hotel afspreken. Lekker anoniem.
pi_176728561
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Aan de opmerking we lopen nog met een big smile rond..kunnen uit opmaken dat het voor herhaling vatbaar is?
Ja absoluut. Sterker nog, we zien haar binnenkort weer, maar niet te snel, moet wel speciaal blijven.

Heb nu de wens om nog eens een kwartet te doen met 3 dames...niet onmogelijk, maar dat komt dan vanzelf. Altijd meer meer meer :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:37:48 #70
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_176728673
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja absoluut. Sterker nog, we zien haar binnenkort weer, maar niet te snel, moet wel speciaal blijven.

Heb nu de wens om nog eens een kwartet te doen met 3 dames...niet onmogelijk, maar dat komt dan vanzelf. Altijd meer meer meer :')
Trio vond ik persoonlijk leuker en gemakkelijker dan kwartet met 3 vrouwen. Kwartet met ander stel vond ik dan zelfs leuker dan met 3 vrouwen
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:09:36 #71
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176732456
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja absoluut. Sterker nog, we zien haar binnenkort weer, maar niet te snel, moet wel speciaal blijven.

Heb nu de wens om nog eens een kwartet te doen met 3 dames...niet onmogelijk, maar dat komt dan vanzelf. Altijd meer meer meer :')
Oehhhhhh lekker ....
Sweet but not that sweet !
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:10:06 #72
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176732467
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:25 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Hier ook niet. Het idee dat de buren er achter komen. Er komt visite en later op de avond komen er wel heel gezellige geluiden vanachter het gordijn..... In een dorp krijg je dan al gauw verhalen.
Dan toch liever in een club of hotel afspreken. Lekker anoniem.
Uhuh ik hear you!
Sweet but not that sweet !
pi_176732803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:25 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Hier ook niet. Het idee dat de buren er achter komen. Er komt visite en later op de avond komen er wel heel gezellige geluiden vanachter het gordijn..... In een dorp krijg je dan al gauw verhalen.
Dan toch liever in een club of hotel afspreken. Lekker anoniem.
Hm ja, kan het me wel voorstellen hoor. Vooral in een dorp. Hier maakt het niet zo uit, ken de buren amper en boeit ze niet wat we doen en andersom.
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:43:40 #74
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176736079
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:33 schreef Koettie het volgende:

[..]

Hm ja, kan het me wel voorstellen hoor. Vooral in een dorp. Hier maakt het niet zo uit, ken de buren amper en boeit ze niet wat we doen en andersom.
Ja de sociale controle is hier ook erg hoog. Maar ik voel me daar wel goed bij maar met zulke dingen .. 🙄
Sweet but not that sweet !
pi_176739954
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:33 schreef Koettie het volgende:

[..]

Hm ja, kan het me wel voorstellen hoor. Vooral in een dorp. Hier maakt het niet zo uit, ken de buren amper en boeit ze niet wat we doen en andersom.
Ik kan het mijn buurvrouw bij wijze van spreke vragen waar mijn sleutels liggen als ik ze kwijt ben; hier ook geen voorstander van 'dingen thuis'.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176740451
Moet ook zeggen dat het me niet zoveel uit maakt. Hoor 't wel als ze er last van hebben maar het is geen weekelijks ding dus tja.
pi_176740590
Ik zit sowieso vaker in hotels, dus dat voelt (helaas) bijna als thuis :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176741882
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:33 schreef Koettie het volgende:

[..]

Hm ja, kan het me wel voorstellen hoor. Vooral in een dorp. Hier maakt het niet zo uit, ken de buren amper en boeit ze niet wat we doen en andersom.
Tsja, als je er geen suiker hoeft te lenen heb je niets te verliezen :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176748744
telefoon uit, binance afsluiten en heerlijk genieten :D *O*
pi_176757281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef Predator38 het volgende:
telefoon uit, binance afsluiten en heerlijk genieten :D *O*
Af en toe wel even delta checken toch? :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 29 januari 2018 @ 00:48:59 #81
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176811432
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Oehhhhhh lekker ....
Zullen hetero vrouwen te verleiden zijn voor een VVM. En dat ze dan zelf ook meedoen met vrouw-vrouw sexuele interactie ?
  maandag 29 januari 2018 @ 07:09:32 #82
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176812615
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:48 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Zullen hetero vrouwen te verleiden zijn voor een VVM. En dat ze dan zelf ook meedoen met vrouw-vrouw sexuele interactie ?
Bijna alle hetero vrouwen zijn bi-schierig!
Sweet but not that sweet !
pi_176812776
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Bijna alle hetero vrouwen zijn bi-schierig!
Zo een vreselijk word is dat :P
pi_176812822
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Bijna alle hetero vrouwen zijn bi-schierig!
Dat valt je nog vies tegen. De meesten doen het om hun man te plezieren, of omdat het zo "hoort" of van hun verwacht wordt. Een echte bi dame merkt dat direct.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 29 januari 2018 @ 07:51:19 #85
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176812840
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:41 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Zo een vreselijk word is dat :P
bi- curious beter ?
Sweet but not that sweet !
  maandag 29 januari 2018 @ 07:51:55 #86
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176812844
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat valt je nog vies tegen. De meesten doen het om hun man te plezieren, of omdat het zo "hoort" of van hun verwacht wordt. Een echte bi dame merkt dat direct.
?? Oké hier kan ik me niet in vinden!
Sweet but not that sweet !
  maandag 29 januari 2018 @ 12:31:18 #87
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176816701
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Bijna alle hetero vrouwen zijn bi-schierig!
Dat klinkt toch wel als onzin. Ik als hetero man zijnde ga ervanuit dat niet alle hetero mannen bi-schierig zijn. Hoe werkt dit dan bij hetero vrouwen. Ik snap het niet. Hetero is hetero toch :@

quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat valt je nog vies tegen. De meesten doen het om hun man te plezieren, of omdat het zo "hoort" of van hun verwacht wordt. Een echte bi dame merkt dat direct.
Maar je kan het mis hebben.. (zoals je sig zegt). Sexy_Lady_83 is namelijk zelf vrouw. Die zal het wel beter doorhebben denk ik?
pi_176817020
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat klinkt toch wel als onzin. Ik als hetero man zijnde ga ervanuit dat niet alle hetero mannen bi-schierig zijn. Hoe werkt dit dan bij hetero vrouwen. Ik snap het niet. Hetero is hetero toch :@

[..]

Maar je kan het mis hebben.. (zoals je sig zegt). Sexy_Lady_83 is namelijk zelf vrouw. Die zal het wel beter doorhebben denk ik?
Ik dm je wel ff. Wil niet teveel in detail.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 29 januari 2018 @ 13:21:29 #89
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176817387
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik dm je wel ff. Wil niet teveel in detail.
Ok alvast bedankt. Want ik raak ook behoorlijk in de war over deze kwestie. Er bestaat namelijk zoveel tegenstrijdigheid.
  maandag 29 januari 2018 @ 13:30:14 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176817532
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:48 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Zullen hetero vrouwen te verleiden zijn voor een VVM. En dat ze dan zelf ook meedoen met vrouw-vrouw sexuele interactie ?
Wel een paar hetero vrouwen in bed gehad (met 2 stelletjes dan) en de meeste willen evt voor de show wel wat friemelen (niet teveel). Maar daar vind ik geen bal aan. Hou het dan liever bij hetero seks, dat is veel leuker dan.

Ook wel wat vrouwen in bed gehad die wel biseksuele gevoelens hadden, maar het nog niet in de praktijk hadden gebracht. Als die een beetje los kunnen komen is dat wel erg leuk. Maar mijn voorkeur ligt wel bij vrouwen die al ervaring hebben op dat gebied. Gewoon lekker ongecompliceerde seks.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176817813
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik kan het ook aanraden om juist niet bij 1 Vd partners van het trio thuis af te spreken.
Ga een borreltje drinken en dan naar een hotel.
Stel het loopt niet zoals verwacht kun je je makkelijker losmaken van de situatie.
Ik heb totaal geen ervaring maar je kunt toch ook gewoon eerlijk zeggen ik voel de klik niet. Ik zou liever hebben dat iemand me dat eerlijk verteld.
  maandag 29 januari 2018 @ 15:00:52 #92
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176819317
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:44 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen ervaring maar je kunt toch ook gewoon eerlijk zeggen ik voel de klik niet. Ik zou liever hebben dat iemand me dat eerlijk verteld.
Wie zegt dat ik dat niet zou zeggen?
Sweet but not that sweet !
  maandag 29 januari 2018 @ 15:03:11 #93
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176819350
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel een paar hetero vrouwen in bed gehad (met 2 stelletjes dan) en de meeste willen evt voor de show wel wat friemelen (niet teveel). Maar daar vind ik geen bal aan. Hou het dan liever bij hetero seks, dat is veel leuker dan.

Ook wel wat vrouwen in bed gehad die wel biseksuele gevoelens hadden, maar het nog niet in de praktijk hadden gebracht. Als die een beetje los kunnen komen is dat wel erg leuk. Maar mijn voorkeur ligt wel bij vrouwen die al ervaring hebben op dat gebied. Gewoon lekker ongecompliceerde seks.
Ja maar tussen bi-schierig en bi-sexueel zit naar mijn mening dan ook verschil.
Sweet but not that sweet !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 29 januari 2018 @ 15:32:56 #94
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176819962
Naar mijn idee niet. Maar als je iets doet omdat je denkt dat een ander dat wil , dan wordt het sowieso niks.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 29 januari 2018 @ 15:35:15 #95
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176820003
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ja maar tussen bi-schierig en bi-sexueel zit naar mijn mening dan ook verschil.
Ja zit daar verschil in?

Ik als hetero man zijnde. Kan mij niet voorstellen dat hetero mannen over het algemeen zichzelf nog hetero zouden noemen. Als zij sex met een andere man afentoe fijn vinden. Hierbij maakt een eventuele onderscheid tusen bi-schierig of bisexueel helemaal niet uit. Je bent het of je bent het niet. Daarmee wil ik niet zeggen dat je onzin praat, integendeel. Wat ik wil zeggen is dat vrouwelijke sexualiteit (voor veel vrouwen, niet allen) kennelijk ingewikkelder ligt dan mannelijke (hetero) sexualiteit. Op youtube en via google vind je talloze artikelen en videos, van meningen tot wetenschappelijk gebasseerde conclusies hierover. Vrouwelijke sexualiteit ligt (veelal maar niet altijd) kennelijk niet zo heel erg vast.

Je beodoelt zeker dat bi-schierig zijn alleen sexueel geexperimenteer betreft. Maar je kunt naar mijn mening (en dan reageer ik vanuit mij als hetero man zijnde) nieteens nieuwsgierig zijn. Als je sexueel gezien nieteens een beetje gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht. Ikzelf heb dat i.i.g. nooit gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 29-01-2018 15:41:42 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 29 januari 2018 @ 15:45:01 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176820164
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:35 schreef Sadcopter het volgende:

Ja zit daar verschil in?
Wat mij betreft niet nee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176820170
Haha jullie maken het veel te theoretisch. Je hebt gewoon een vrouw nodig die wel in is in een lolletje. Verder niet teveel over nadenken of lullen. :D

Dit topic mag van mij wel dicht.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 29 januari 2018 @ 15:52:41 #98
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176820265
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:45 schreef Patroon het volgende:
Haha jullie maken het veel te theoretisch. Je hebt gewoon een vrouw nodig die wel in is in een lolletje. Verder niet teveel over nadenken of lullen. :D

Dit topic mag van mij wel dicht.
Dit topic van jou lokte alleen een zijspoor voor discussie uit. Hoef je verder niet schuldig over te voelen.
pi_176821445
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ja maar tussen bi-schierig en bi-sexueel zit naar mijn mening dan ook verschil.
zeker zo ben ik niet bi-sexueel maar wel bi-schierig
pi_176821542
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:49 schreef Riann het volgende:

[..]

zeker zo ben ik niet bi-sexueel maar wel bi-schierig
Maar bischierig komt op mij over dat je er nieuwsgierig naar bent. Ik ken genoeg dames die in bed bi zijn, maar geen relatie met een vrouw willen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 29 januari 2018 @ 17:00:15 #101
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176821618
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:49 schreef Riann het volgende:

[..]

zeker zo ben ik niet bi-sexueel maar wel bi-schierig
Heb je welleens sex ervaren met een vrouw of jongere meid?
pi_176821748
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar bischierig komt op mij over dat je er nieuwsgierig naar bent. Ik ken genoeg dames die in bed bi zijn, maar geen relatie met een vrouw willen.
Ik ben er ook nieuwgierig naar.

quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:00 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Heb je welleens sex ervaren met een vrouw of jongere meid?
Nee dat heb ik niet echter alleen gezoend met een vrouw. Ik weet dat ik erg opgewonden kan worden van een vrouw en dat ik zo graag een keer sex met een vrouw wil hebben. Ik wil dat deel van me in mij ervaren. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw en dat zal ik ook nooit worden.
pi_176821757
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]


Je beodoelt zeker dat bi-schierig zijn alleen sexueel geexperimenteer betreft. Maar je kunt naar mijn mening (en dan reageer ik vanuit mij als hetero man zijnde) nieteens nieuwsgierig zijn. Als je sexueel gezien nieteens een beetje gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht. Ikzelf heb dat i.i.g. nooit gehad.
Maja, je kan het toch willen proberen? Hier ooit een homo in bed gehad. Hij was vooral geïnteresseerd in mm vriend maar hij had nog nooit gezoend of iets gedaan met een vrouw. Dus die wilde het wel eens proberen. Nooit meer trouwens. Hij vond 't interessant maar dat was 't. :P
pi_176823310
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:11 schreef Koettie het volgende:

[..]

Maja, je kan het toch willen proberen? Hier ooit een homo in bed gehad. Hij was vooral geïnteresseerd in mm vriend maar hij had nog nooit gezoend of iets gedaan met een vrouw. Dus die wilde het wel eens proberen. Nooit meer trouwens. Hij vond 't interessant maar dat was 't. :P
En, hoe was het voor jou om met een homoseksuele man te doen? Anders dan met een hetero man?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176823383
Absoluut want hij was geen fan van vagina. Was wel leuk tho, veel gelachen. Zonde was een mooie man!
  maandag 29 januari 2018 @ 18:55:56 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176823543
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ja maar tussen bi-schierig en bi-sexueel zit naar mijn mening dan ook verschil.
Als je met bi schierig doelt op vindt het een opwindend idee, maar weet nog niet of het in de praktijk ook bevalt dan ja.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:58:37 #107
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176823615
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar bischierig komt op mij over dat je er nieuwsgierig naar bent. Ik ken genoeg dames die in bed bi zijn, maar geen relatie met een vrouw willen.
Je geaardheid heeft dan ook bar weinig met met wie wil je een relatie te maken.
Een hetero die geen behoefte heeft aan een relatie noemen we ook niet hetero-schierig...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176824013
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je geaardheid heeft dan ook bar weinig met met wie wil je een relatie te maken.
Een hetero die geen behoefte heeft aan een relatie noemen we ook niet hetero-schierig...
whut?
pi_176824227
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:47 schreef Koettie het volgende:
Absoluut want hij was geen fan van vagina.
:D

Ik snap het dus wel, als hetero geen fan van penissen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:54:57 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176825131
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:13 schreef tailfox het volgende:

[..]

whut?
Dat je hetero bent als je seksueel enkel op het andere geslacht valt, homo bent als je enkel op hetzelfde geslacht valt, bi bent als je op beide geslachten valt.
Seksueel dus. Met wie je wel of geen relatie wil heeft daar niets mee te maken, daar komen andere factoren bij kijken dan enkel seksuele aantrekkingskracht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176825180
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat je hetero bent als je seksueel enkel op het andere geslacht valt, homo bent als je enkel op hetzelfde geslacht valt, bi bent als je op beide geslachten valt.
Seksueel dus. Met wie je wel of geen relatie wil heeft daar niets mee te maken, daar komen andere factoren bij kijken dan enkel seksuele aantrekkingskracht.
Ik kan echt geen relatie hebben met een man hoor :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:24:39 #112
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842035
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik kan echt geen relatie hebben met een man hoor :')
En dat is volgens mij precies het bewijs dat vrouwelijke (hetero-)seksualiteit niet omgekeerd evenredig is aan mannelijke (hetero-) seksualiteit. Ik denk dat door dit onbegrip de misverstanden bij vrouwen ontstaan. Alleen omdat de meeste vrouwen dus afentoe een lolletje kunnen hebben met hetzelfde geslacht. Vinden vrouwen dat hetero mannen dit ook moeten kunnen anders ben je 'bekrompen'.
pi_176842043
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

En dat is volgens mij precies het bewijs dat vrouwelijke (hetero-)seksualiteit niet omgekeerd evenredig is aan mannelijke (hetero-) seksualiteit. Ik denk dat door dit onbegrip de misverstanden bij vrouwen ontstaan. Alleen omdat de meeste vrouwen dus afentoe een lolletje kunnen hebben met hetzelfde geslacht. Vinden vrouwen dat hetero mannen dit ook moeten kunnen anders ben je 'bekrompen'.
Volgens mij zijn vrouwen vaker bi
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:27:45 #114
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842061
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je geaardheid heeft dan ook bar weinig met met wie wil je een relatie te maken.
Een hetero die geen behoefte heeft aan een relatie noemen we ook niet hetero-schierig...
Ik heb dat echt twintig keer gelezen maar snap daar echt helemaal geen ene K van.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:29:54 #115
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

Volgens mij zijn vrouwen vaker bi
Ja, maar nu komt het. Volgens de reacties van vrouwen hier. Bestaat er een groot verschil tussen bi-sksueel zijn en bi-schierig.. aight. Dus wie em snapt mag het me komen uitleggen want ik geef het op. Die logica is.. i.i.g. geen (hetero-) mannen-logica.

Ik ga het toch proberen.

Dus stel als tienermeisje ben je bi-schierig omdat weetikveel.. door porno gemaakt door mannen dan maar (dat is het aanneembare excuus). En in de loop van je leven ben je nogeens vaker 'afentoe' bi-schierig. Dus niet echt bi terwijl je wel kutten aflebbert en schaart. Want ja je weet het nogsteeds niet na al die jaren. Maar je bent pas echt bi-seksueel... als je ook echt een relatie wilt met dezelfde geslacht (volgens de vrouwen dan).

Ja ik begrijp dat echt niet.

Een hetero jongen die het fijn vindt om afentoe een hete vlezige staaf in ze achterste gedouwd te krijgen. Zal zich na afloop niet nog hetero gaan noemen. Logisch? Vrouwen doen dit wel. Zoek de verschillen en verbaas je!

[ Bericht 6% gewijzigd door Sadcopter op 30-01-2018 17:37:25 ]
pi_176842157
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:29 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja, maar nu komt het. Volgens de reacties van vrouwen hier. Bestaat er een groot verschil tussen bi-sksueel zijn en bi-schierig.. aight. Dus wie em snapt mag het me komen uitleggen want ik geef het op. Die logica is.. i.i.g. geen (hetero-) mannen-logica.
Volgens mij is het in de meeste gevallen zo. Biseksueel = (seksueel) aangetrokken zijn tot beide geslachten. Bi schierig = nieuwsgierig zijn naar seks met hetzelfde geslacht.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:40:33 #117
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842259
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Volgens mij is het in de meeste gevallen zo. Biseksueel = (seksueel) aangetrokken zijn tot beide geslachten. Bi schierig = nieuwsgierig zijn naar seks met hetzelfde geslacht.
Aan de reacties afteleiden zijn vrouwen ook na die initiele bi-schiergheid met daad. In de loop van hun leven nogeens vaker bi-schierig. En pas echt bi-seksueel als ze (volgens hun eigen zeggen dan) ook echt een relatie zouden aangaan met een vrouw. Dat begrijp ik niet. Dat begrijp ik totaal niet. Mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, het overlapt mekaar wel maar er is hoe dan ook duidelijk een wezenlijk verschil.
pi_176842329
Ik weet het niet, volgens mij is er ook niet een eenduidige definitie. Het labeltje zou ook niet zoveel uitmaken voor mij. Ik 'was altijd' hetero tot ik tot over m'n oren verliefd werd op een meisje. Verder nooit wat mee gebeurd behalve beetje tongen en verder ook nooit meer voorgekomen, verliefd zijn op een vrouw. Hoewel ik me wel seksueel aangetrokken voel tot vrouwen. Niet zo boeiend hoe het heet dan toch.
pi_176842566
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Aan de reacties afteleiden zijn vrouwen ook na die initiele bi-schiergheid met daad. In de loop van hun leven nogeens vaker bi-schierig. En pas echt bi-seksueel als ze (volgens hun eigen zeggen dan) ook echt een relatie zouden aangaan met een vrouw. Dat begrijp ik niet. Dat begrijp ik totaal niet. Mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, het overlapt mekaar wel maar er is hoe dan ook duidelijk een wezenlijk verschil.
Tsja dat jij het niet begrijpt na al die uitleg kunnen de meeste mensen niet zoveel mee. Jij eigenlijk verder ook niet, want je valt toch alleen op heteroseksuele vrouwen.

Is een trio waarschijnlijk ook niet weggelegd voor jou.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:21:11 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176843024
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:27 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb dat echt twintig keer gelezen maar snap daar echt helemaal geen ene K van.
Dat met wie je wel of geen relatie wil niets met je geaardheid te maken heeft.
Geaardheid gaat enkel over seksualiteit. Wat mij betreft is bi-schierig dus een beetje een onzinterm die enkel van toepassing zou kunnen zijn op iemand die het nog niet gedaan heeft en toch wat twijfel heeft over of het wel bevalt irl.

Maar bij zowel mannen als vrouwen (bij mannen nog meer) zie je toch een bepaalde aversie tegen bi seksualiteit. Om zichzelf zo te noemen.
Daar krijg je van die rare kronkels van. Het ik ben een hetero man, maar ga elke week even lekker met de jongens stoeien. Of het ik ben een hetero vrouw, want ik wil geen relatie met een andere vrouw.

Maar goed, in deze wereld zijn er nogsteeds teveel vooroordelen over bi seksuelen en homo seksuelen. Dat ik het een onzinterm vind doet er dus niet zo toe. Blijkbaar hebben sommige mensen behoefte aan een andere term ervoor. Vanuit verschillende redenen, van een extra uitleg erbij willen geven tot will niet bekeken worden als zijnde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:23:29 #121
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176843048
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Aan de reacties afteleiden zijn vrouwen ook na die initiele bi-schiergheid met daad. In de loop van hun leven nogeens vaker bi-schierig. En pas echt bi-seksueel als ze (volgens hun eigen zeggen dan) ook echt een relatie zouden aangaan met een vrouw. Dat begrijp ik niet. Dat begrijp ik totaal niet. Mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, het overlapt mekaar wel maar er is hoe dan ook duidelijk een wezenlijk verschil.
Dat heeft weinig met m/v verschil te maken. Ook bij mannen zie je dit namelijk. Nog erger dan bij vrouwen (omdat er nog meer vooroordelen zijn).
Heel veel bi seksuele mannen noemen zich of hetero of homo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:35:56 #122
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176843266
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat heeft weinig met m/v verschil te maken. Ook bij mannen zie je dit namelijk. Nog erger dan bij vrouwen (omdat er nog meer vooroordelen zijn).
Heel veel bi seksuele mannen noemen zich of hetero of homo.
Dat heeft volgens mij niets met schuilen voor sociaalmaatschappelijke vooroordelen te maken. Die mannen zouden zich nooit meer hetero noemen als bi of homoseksualiteit afentoe hun ding is. Vrouwen doen dit wel. Met een heel raar excuus zelfs. Zogenaamd dat je pas echt bi-sexueel bent als je ook echt een relatie zou aangaan met een vrouw. Als je het fijn vindt om afentoe te sexen met een andere vrouw als vrouw zijnde. Dan ben je gewoon bi.
  woensdag 31 januari 2018 @ 08:21:35 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176855182
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij niets met schuilen voor sociaalmaatschappelijke vooroordelen te maken. Die mannen zouden zich nooit meer hetero noemen als bi of homoseksualiteit afentoe hun ding is. Vrouwen doen dit wel. Met een heel raar excuus zelfs. Zogenaamd dat je pas echt bi-sexueel bent als je ook echt een relatie zou aangaan met een vrouw. Als je het fijn vindt om afentoe te sexen met een andere vrouw als vrouw zijnde. Dan ben je gewoon bi.
Euhm nee dus, bij mannen die af en toe een avontuurtje hebben met een andere man komt het redelijk vaak voor dat ze zichzelf hetero noemen. Net zoals het redelijk vaak voorkomt dat mannen die af en toe een avontuurtje met vrouwen hebben (verder op mannen gericht zijn) zich homo noemen.

Het komt veel vaker voor dat mannen dit doen dan vrouwen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176855232
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm nee dus, bij mannen die af en toe een avontuurtje hebben met een andere man komt het redelijk vaak voor dat ze zichzelf hetero noemen. Net zoals het redelijk vaak voorkomt dat mannen die af en toe een avontuurtje met vrouwen hebben (verder op mannen gericht zijn) zich homo noemen.

Het komt veel vaker voor dat mannen dit doen dan vrouwen.
Bij mannen heeft het vaak een negatievere klank. Ik kan mij seksueel aangetrokken voelen tot beide geslachten, relationeel ben ik nog nooit voor een man gevallen.
Maar bisexueel roept vaak negatieve reacties op, ik zelf vermijd het meestal.

Overigens zou ik geen mmv trio willen, met een man die vies is van aan de andere man te zitten. Lijkt me zo een irritante rem erbij :')
  woensdag 31 januari 2018 @ 08:56:36 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176855582
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:27 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Bij mannen heeft het vaak een negatievere klank. Ik kan mij seksueel aangetrokken voelen tot beide geslachten, relationeel ben ik nog nooit voor een man gevallen.
Maar bisexueel roept vaak negatieve reacties op, ik zelf vermijd het meestal.

Overigens zou ik geen mmv trio willen, met een man die vies is van aan de andere man te zitten. Lijkt me zo een irritante rem erbij :')
Klopt, het vooroordeel bij mannen is nog veel groter.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176855614
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt, het vooroordeel bij mannen is nog veel groter.
Aan de andere kant wordt er bij vrouwen soms gewoon standaars vanuit gegaan dat ze andere vrouwen willen zoenen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:13:54 #127
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176864681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:27 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Bij mannen heeft het vaak een negatievere klank. Ik kan mij seksueel aangetrokken voelen tot beide geslachten, relationeel ben ik nog nooit voor een man gevallen.
Maar bisexueel roept vaak negatieve reacties op, ik zelf vermijd het meestal.

Overigens zou ik geen mmv trio willen, met een man die vies is van aan de andere man te zitten. Lijkt me zo een irritante rem erbij :')
Maar je bent dus in feite bi. Je durft het alleen niet te benoemen als ik dit goed begrijp.

Er zijn steeds meer (wetenschappelijke) aanwijzingen dat vrouwelijke seksualiteit nogal.. losser is. Ook in andere topics op fok kun je lezen hoe hetero-vrouwen denken over bi-schierig en bisexualiteit. Ik verzin hun argumenten niet.
pi_176930680
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maar je bent dus in feite bi. Je durft het alleen niet te benoemen als ik dit goed begrijp.

Er zijn steeds meer (wetenschappelijke) aanwijzingen dat vrouwelijke seksualiteit nogal.. losser is. Ook in andere topics op fok kun je lezen hoe hetero-vrouwen denken over bi-schierig en bisexualiteit. Ik verzin hun argumenten niet.
Mwoah, het is gewoon als man ontzettend taboe om te zeggen dat je het soms voor de afwisseling ook wel eens met een andere man zou willen proberen.

Wordt je meteen de grond in geboord in je vriendengroep. Ook heterovrouwen zitten doorgaand niet te wachten op bi-mannen (angst voor vreemdgaan).

Terwijl ditzelfde bij vrouwen wordt gestimuleerd. Leuk! Ja ik ook! En heteromannen vinden het helemaal geweldig want ze vinden het geil. Homomannen vinden het prima , anders zouden ze hypocriet zijn.

Heeft vooral te maken met de dominante krachten in de samenleving. Het draait vooral nog (onderliggend) om de seksuele lusten van de 100% heteromannen (die niet bestaat).

Dus het is ook wel voor een heel groot deel aangeleerd voor mannen om in hun vriendengroep of openbaar nooit toe te geven dat ze het wel eens interessant zouden vinden.

Ondertussen zitten alle homochats vol met bisgierige heteromannen.

Blijkbaar heeft evolutie vrijwel niemand van ons 100% hetero gemaakt. Kun je het wel onderdrukken met cultuur, maar komt toch weer naar boven. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Volkorenbrood op 03-02-2018 17:11:58 ]
Met extra vezels!
  zondag 4 februari 2018 @ 08:28:54 #129
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942016
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Volgens mij is het in de meeste gevallen zo. Biseksueel = (seksueel) aangetrokken zijn tot beide geslachten. Bi schierig = nieuwsgierig zijn naar seks met hetzelfde geslacht.
Precies... ik weet nu dat ik niet alleen bi-schierig meer ben maar of ik nou full-om bi ben? Ik zie dat nog niet zo na 1 ervaring. En die ervaring was niet heel uitgebreid gewoon aftasten.
Sweet but not that sweet !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:34:12 #130
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Aan de reacties afteleiden zijn vrouwen ook na die initiele bi-schiergheid met daad. In de loop van hun leven nogeens vaker bi-schierig. En pas echt bi-seksueel als ze (volgens hun eigen zeggen dan) ook echt een relatie zouden aangaan met een vrouw. Dat begrijp ik niet. Dat begrijp ik totaal niet. Mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, het overlapt mekaar wel maar er is hoe dan ook duidelijk een wezenlijk verschil.
Nee zo zie ik dat niet... ik zou mezelf best bi noemen als ik full experience heb ondergaan. Of 1 op 1 met een andere vrouw sex zou hebben.
Ik zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw.
Sweet but not that sweet !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:39:39 #131
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942088
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij niets met schuilen voor sociaalmaatschappelijke vooroordelen te maken. Die mannen zouden zich nooit meer hetero noemen als bi of homoseksualiteit afentoe hun ding is. Vrouwen doen dit wel. Met een heel raar excuus zelfs. Zogenaamd dat je pas echt bi-sexueel bent als je ook echt een relatie zou aangaan met een vrouw. Als je het fijn vindt om afentoe te sexen met een andere vrouw als vrouw zijnde. Dan ben je gewoon bi.
O ja wel hoor, de homofobie viert nog hoogtij in de maatschappij.
Mannen kunnen er vaak niet voor uitkomen bi te zijn bij vrienden.
Vrienden gelijk bang dat overal wat achtergezocht moet/kan worden.
Word vies gevonden, maar voor wie is het belangrijk dat je het openlijk bent.
Ik hou het voor mezelf bij mensen die het niet begrijpen en bij gelijkgestemden of openminded ben ik vrijer in Mn opvattingen.
Sweet but not that sweet !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:43:27 #132
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176942128
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:02 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]


Wordt je meteen de grond in geboord in je vriendengroep. Ook heterovrouwen zitten doorgaand niet te wachten op bi-mannen (angst voor vreemdgaan).
Ik denk dat dat ook per vrouw verschilt, ik zou me er niet bedreigd door voelen.
Maar ook niet door andere vrouwen.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

quote:
Blijkbaar heeft evolutie vrijwel niemand van ons 100% hetero gemaakt. Kun je het wel onderdrukken met cultuur, maar komt toch weer naar boven. :P
Dat denk ik ook !
Sweet but not that sweet !
  zondag 4 februari 2018 @ 08:52:21 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176942175
Godverdomme dat zou wel baas zijn! Al helemaa op MDMA :D
pi_177010009
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:52 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme dat zou wel baas zijn! Al helemaa op MDMA :D
Dat was het ook :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_177033213
Goed voor elkaar!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')