abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 22:06:33 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176621990
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:49 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Sounds good, zou je in wat meer detail kunnen beschrijven wat er zoal aan klopt? Ik kan het ook allemaal inlezen, maar uiteraard makkelijker eens te horen wat precies en hoe jij erover denkt. Why heb jij erin invested? :)
Wat ik belangrijk vind is of een coin een echte use case heeft. Lossen zij echt een bestaand probleem op? Is het bruikbaar in de echte wereld?

Vele coins beloven wereldverbeteraars te gaan zijn, maar lossen eigenlijk helemaal geen echt probleem op. In sommige gevallen hebben ze geldige use cases, maar staat niemand in het bedrijfsleven er echt op te wachten. In het geval van VeChain denk ik serieus dat er genoeg bedrijven straks in de rij gaan staan om gebruik te kunnen maken van hun product.

Daarnaast is VeChain heel erg divers en kunnen ze vissen in allerlei verschillende markten. Ze hebben al partners in wijn- en tabaksindustrie, mobiele telefonie, zorg en transport. De partners zijn ook meteen weer een mooie kracht van VeChain. PWC als partner is geen kleintje en wordt in mijn ogen onderschat. Dit is één van de big four (naast Deloitte, KPMG en Ernst & Young). Die gaan niet met de eerste de beste in zee en hangen hun naam niet aan producten waar ze niet in geloven. DNV GL, Keuhne Nagel, Renault zijn ook geen kleintjes.

Dat ze contacten en goede verhoudingen met de Chinese overheid hebben is ook nog een dikke plus. Werken straks samen met China Tobacco (staatsbedrijf). Denk ook niet dat er veel blockchain bedrijven zijn die op CCTV (ook weer staatsbedrijf) genoemd worden.

Een groot gedeelte van VEN (straks VET) wordt ook vastgezet in nodes straks (dat is in ieder geval de bedoeling). Dit zal voorkomen dat de prijs teveel gaat schommelen wat in mijn ogen ook een dikke plus is.

TLDR: Bruikbaar product waar bedrijfsleven echt iets mee kan, goede partners en steun in/uit China en ik krijg het gevoel dat ze echt over ieder stap gedacht hebben en niet zomaar wat aankloten met een "we zien wel waar het schip strand" attiude.
pi_176622039
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of jij juist niet.
Maar zo hoef je niet te beginnen kerel, veel in detail ga jij ook niet.
Rustig aan verder!
Edit: We zien ons wel als Wanchain qua prijs VEN van de kaart gewiped heeft. :D
Je stelt een vraag wat VEN precies is, maar die info staat hier gewoon een paar pagina's terug. Ik zit nu op mobiel en ga dan niet een heel verhaal tikken, dat kan je toch ook prima zelf vinden?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176622062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:50 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Haha, ik ga eens een kijkje nemen ;)
Maar tbh, denk ik dan Wanchain de vloer ermee gaat vegen. Als je de "geruchten" geloofd ;)
lol
pi_176622067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat ik belangrijk vind is of een coin een echte use case heeft. Lossen zij echt een bestaand probleem op? Is het bruikbaar in de echte wereld?

Vele coins beloven wereldverbeteraars te gaan zijn, maar lossen eigenlijk helemaal geen echt probleem op. In sommige gevallen hebben ze geldige use cases, maar staat niemand in het bedrijfsleven er echt op te wachten. In het geval van VeChain denk ik serieus dat er genoeg bedrijven straks in de rij gaan staan om gebruik te kunnen maken van hun product.

Daarnaast is VeChain heel erg divers en kunnen en kunnen ze vissen in allerlei verschillende markten. Ze hebben al partners in wijn- en tabaksindustrie, mobiele telefonie, zorg en transport. De partners zijn ook meteen weer een mooie kracht van VeChain. PWC als partner is geen kleintje en wordt in mijn ogen onderschat. Dit is één van de big four (naast Deloitte, KPMG en Ernst & Young). Die gaan niet met de eerste de beste in zee en hangen hun naam niet aan producten waar ze niet in geloven. DNV GL, Keuhne Nagel, Renault zijn ook geen kleintjes.

Dat ze contacten en goede verhoudingen met de Chinese overheid hebben is ook nog een dikke plus. Werken straks samen met China Tobacco (staatsbedrijf). Denk ook niet dat er veel blockchain bedrijven zijn die op CCTV (ook weer staatsbedrijf) genoemd worden.

Een groot gedeelte van VEN (straks VET) wordt ook vastgezet in nodes straks (dat is in ieder geval de bedoeling). Dit zal voorkomen dat de prijs teveel gaat schommelen wat in mijn ogen ook een dikke plus is.

TLDR: Bruikbaar product waar bedrijfsleven echt iets mee kan, goede partners en steun in/uit China en ik krijg het gevoel dat ze echt over ieder stap gedacht hebben en niet zomaar wat aankloten met een "we zien wel waar het schip strand" attiude.
10x ^O^
Ik ga me eens verder inlezen, interesse is gewekt.
pi_176622110
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je stelt een vraag wat VEN precies is, maar die info staat hier gewoon een paar pagina's terug. Ik zit nu op mobiel en ga dan niet een heel verhaal tikken, dat kan je toch ook prima zelf vinden?
Zeg dat dan gewoon :P
Ik heb info nu, ik ga ermee aan de slag.
Ik ben longterm hodler en invest goed, Ben blij! :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 22:10:28 #131
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176622171
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon :P
Ik heb info nu, ik ga ermee aan de slag.
Ik ben longterm hodler en invest goed, Ben blij! :P
Whale spotted!

Graag gedaan, de kosten ijn 10 VEN :P
pi_176622214
quote:
VeChain Breaks Into the Financial Services Industry By Partnering With Fanghuwang

VeChain is breaking into the financial services industry with it’s all-encompassing and flexible technical capabilities. The financial services industry is one of the earliest, and still one of the most significant, use cases for blockchain technology. We are confident that VeChain Thor solutions will be adopted by more and more influencers within this massive industry around the globe.
Wat wachain doet kan VeChain + ze hebben de partnership al. _O-

Opzouten met die shitcoin.
pi_176622242
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon :P
Ik heb info nu, ik ga ermee aan de slag.
Ik ben longterm hodler en invest goed, Ben blij! :P
Je irriteerde mij, doordat je direct zei van "vloer aanvegen met VEN etc" terwijl je nog niet eens wist wat VEN is. Dat is gewoon doelloos en heb ik weinig zin om je tegemoet te komen. Succes met VEN, je kiest blijkbaar voor rijkdom!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176622253
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat wachain doet kan VeChain + ze hebben de partnership al. _O-

Opzouten met die shitcoin.
Dude, gelooof me. Wanchain is alles behalve een shitcoin! ICO sold out in 7 mins. :P
Maar VEN sounds good aswell!
pi_176622282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dude, gelooof me. Wanchain is alles behalve een shitcoin! ICO sold out in 7 mins. :P
Maar VEN sounds good aswell!
VEN in 3 mins ;p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2018 22:12:55 ]
pi_176622291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat VEN op dit moment meeste potentie heeft van alle coins. Alles lijkt te kloppen.

Enige gevaar is echt dat de hype te groot wordt en mensen teveel gaan verwachten, waardoor straks alles gaat tegenvallen :P
Eén van de grote vragen lijkt me, of ze de boel qua software-ontwikkeling van hun toekomstige blockchain op orde hebben. Ik kan daar eigenlijk helemaal niks over vinden.
pi_176622306
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je irriteerde mij, doordat je direct zei van "vloer aanvegen met VEN etc" terwijl je nog niet eens wist wat VEN is. Dat is gewoon doelloos en heb ik weinig zin om je tegemoet te komen. Succes met VEN, je kiest blijkbaar voor rijkdom!
Rijkdom of gewoonweg winst? Daar doet iedereen toch voor beleggen?
Jij irriteerde me, door zo te beginnen. Hiervoor heb ik het nooit gehad over vloeren aanvegen, dat kwam erna.:) Dan ga ik dus ook zo beginnen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 22:18:01 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176622460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Eén van de grote vragen lijkt me, of ze de boel qua software-ontwikkeling van hun toekomstige blockchain op orde hebben. Ik kan daar eigenlijk helemaal niks over vinden.
Mainnet release zou ergens midden 2018 moeten zijn. Kan even bron niet terugvinden.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 22:20:13 #139
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176622545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mainnet release zou ergens midden 2018 moeten zijn. Kan even bron niet terugvinden.
Q2
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 22:21:40 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176622605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Q2
Yup, maar dacht te herinneren eind Q2, dus ongeveer midden 2018 :P
pi_176622815
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:13 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Rijkdom of gewoonweg winst? Daar doet iedereen toch voor beleggen?
Jij irriteerde me, door zo te beginnen. Hiervoor heb ik het nooit gehad over vloeren aanvegen, dat kwam erna.:) Dan ga ik dus ook zo beginnen.
Oh je bent zo één. Succes ermee
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176622980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mainnet release zou ergens midden 2018 moeten zijn. Kan even bron niet terugvinden.
Kun je ervan uit gaan dat die datum gehaald wordt en dat het dan ook allemaal goed werkt?

NEO bijvoorbeeld bestaat al een poosje en zou duizend tot tienduizend transacties per seconden aan moeten kunnen, in theorie, maar laatst bij zo'n ICO ging eerst het hele mainnet iets van 20 minuten lang plat en daarna kwam het ook niet verder dan 20 transacties per seconde. Dat lijkt me een k/o voor grootschalig zakelijk gebruik.

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar volgens mij is Ripple tot nu toe eigenlijk het enige platform dat in de praktijk heeft laten zien dat het ook bij grote aandrang qua techniek overeind blijft. Al is dat sowieso niet vergelijkbaar omdat het geen smart contracts doet. Maar blijkbaar is het technisch dus nog niet zo simpel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2018 22:43:43 ]
pi_176623001
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oh je bent zo één. Succes ermee
Wie de bal etc etc.
Jij ook succes.

Beetje denken dat jij zo kan beginnen en dan de ander kwalijk nemen als die same shit doet == :') :') :')
pi_176623369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dude, gelooof me. Wanchain is alles behalve een shitcoin! ICO sold out in 7 mins. :P
Maar VEN sounds good aswell!
Wanneer komt wanchain op een Exchange?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 22:47:16 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176623408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Kun je ervan uit gaan dat die datum gehaald wordt en dat het dan ook allemaal goed werkt?

NEO bijvoorbeeld bestaat al een poosje en zou duizend tot tienduizend transacties per seconden aan moeten kunnen, in theorie, maar laatst bij zo'n ICO ging eerst het hele mainnet iets van 20 minuten lang plat en daarna kwam het ook niet verder dan 20 transacties per seconde. Dat lijkt me een k/o voor grootschalig zakelijk gebruik.

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar volgens mij is Ripple tot nu toe eigenlijk het enige platform dat in de praktijk heeft laten zien dat het ook bij grote aandrang qua techniek overeind blijft. Al is dat sowieso niet vergelijkbaar omdat het geen smart contracts doet. Maar blijkbaar is het technisch dus nog niet zo simpel.
Koffiedik kijken. Moeilijk in te schatten, maar team geeft mij genoeg vertrouwen tot nu toe.

Je hebt gelijk, moeten dat gewoon afwachten.
pi_176623409
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oh je bent zo één. Succes ermee
echt, wat een figuur, zijn er geen TRON of BCC topics ? _O- _O- _O- :W :W :W
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 23:03:26 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176623924
Jongens kap eens met dat persoonlijk gebash aub.

VeChain #22 op CCM, next is OMG.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 23:03:37 #148
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176623935
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Succes met VEN, je kiest blijkbaar voor rijkdom!
We doen het toch allemaal voor het geld? :D Gun iedereen het beste maar persoonlijk zal het mij een zorg zijn of een munt al dan niet een succes wordt

Maar laten we het verder ontopic houden
pi_176624497
Werd er nog een deel van de supply geburned of ben ik in de war met een ander?

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:
VeChain #22 op CCM, next is OMG.
Circulating supply moet omlaag terwijl MC omhoog mag. 9.gif
pi_176625480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 23:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

We doen het toch allemaal voor het geld? :D Gun iedereen het beste maar persoonlijk zal het mij een zorg zijn of een munt al dan niet een succes wordt

Maar laten we het verder ontopic houden
Dat zeg ik ook, als je voor VEN kiest, kies je voor rijkdom :P
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')