abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:11:12 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601775
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:12:18 #2
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176601793
Was er een aan het openen met de titel: "Least racist topic ever". Misschien maar goed dat jij mij voor was, Ulx.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:12:23 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601797
D'r was nog geen nieuwe geopend het laatste half uur. Dus was ik zo vrij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176601821
Ik heb de laatste dagen niet zo veel nieuws kunnen volgen. Kan iemand kort samenvatten hoe het zit met die shutdown (die morgen al plaatsvindt, las ik?) en of een oplossing nabij is?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:15:00 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176601838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:12 schreef Ulx het volgende:
D'r was nog geen nieuwe geopend het laatste half uur. Dus was ik zo vrij.
Terecht! :)

Dus Foxnews geeft aan:

http://www.foxnews.com/po(...)-be-made-public.html
quote:
A four-page memo circulating in Congress that reveals United States government surveillance abuses is being described by lawmakers as “shocking,” “troubling” and “alarming,” with one congressman likening the details to KGB activity in Russia.

Speaking with Fox News, the lawmakers said they could not yet discuss the contents of the memo they reviewed on Thursday after it was released to members by the House Intelligence Committee. But they say the memo should be immediately made public.

“It is so alarming the American people have to see this,” Ohio Rep. Jim Jordan said.

“It's troubling. It is shocking,” North Carolina Rep. Mark Meadows said. “Part of me wishes that I didn't read it because I don’t want to believe that those kinds of things could be happening in this country that I call home and love so much.”
Sorry dat ik Fox news post, maar vreemd dat ik het nog niet ergens anders heb gezien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_176601843
Nou. Vol in spanning naar dat rapportje van Nintex hier 8-)

Kijken of deze ook weer zo lekker gaat backfiren, net als dat FusionGPS geleuter :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:17:26 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176601873
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de laatste dagen niet zo veel nieuws kunnen volgen. Kan iemand kort samenvatten hoe het zit met die shutdown (die morgen al plaatsvindt, las ik?) en of een oplossing nabij is?
Ik denk iig niet dat er al een oplossing aankomt. Trump zelf was lekker speechen over hoe groot Amerika is.

https://www.vox.com/2018/(...)ongress-what-we-know
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:19:52 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601898
https://www.politico.com/(...)shutdown-2018-346494

Blijkbaar was Trump boos naar bed gegaan, en toen in de ochtend Fox wat had over CHIP twitterde hij McConnell en Ryan even kapot.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:22:01 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef BlackLining het volgende:
Nou. Vol in spanning naar dat rapportje van Nintex hier 8-)

Kijken of deze ook weer zo lekker gaat backfiren, net als dat FusionGPS geleuter :D
Waarschijnlijk wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176601935
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de laatste dagen niet zo veel nieuws kunnen volgen. Kan iemand kort samenvatten hoe het zit met die shutdown (die morgen al plaatsvindt, las ik?) en of een oplossing nabij is?
Dit vat het wel leuk samen :P

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176601956
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef BlackLining het volgende:
Nou. Vol in spanning naar dat rapportje van Nintex hier 8-)

Kijken of deze ook weer zo lekker gaat backfiren, net als dat FusionGPS geleuter :D
Sowieso een herhaling van zetten. Om de zoveel tijd komt Nintex tweets en filmpjes van halve gare complotexperts dumpen die er op neerkomen dat er een enorm schandaal aan zit te komen dat dit keer toch echt de Dems de das om gaan doen. Behalve dan dat het nooit gebeurt :') Vergeef me dus als ik wat sceptisch ben.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:27:02 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601966
Wat verder erg lullig voor de GOP is: Over een maand begint dit circus weer. Dus zelfs al weet de GOP het morgen af te wenden kun je dat niet zien als een overwinning. Hooguit als uitstel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176601974
Sowieso is dat hele systeem van een shutdown natuurlijk te zot voor woorden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:29:49 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176601992
Er is verder ook geen enkel land met een schuldenplafond.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176601999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:07 schreef Tchock het volgende:Seth Meyers had daar laatst ook een mooie compilatie van gemaakt: elke keer als Trump geconfronteerd wordt met iemand die vraagt of hij racistisch is, zegt hij "I'm the least racist person you have ever interviewed" of "... in the world".
Maar dat is voor een journalist natuurlijk ook eigenlijk een geweldig domme vraag om te stellen.
"Bent u een racist ?"

Wat verwacht je nou dat hij zegt ? :?
"Racist" is verworden tot een van de meest beladen woorden van de laatste decennia, je kunt nog beter toegeven dat je een massamoordenaar bent _O-
Of hoopt de journalist die zo,n vraag stelt dat Trump door alle lawaai en drukte van al die journalisten ter plekke, de vraag niet goed verstaat en per ongeluk JA zegt ofzo ?

Wat is de laatste politicus die openlijk toegaf een racist te zijn toen iemand hem die vraag stelde ?
Een Zuid Afrikaan tijdens de Apartheid ofzo ? 8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2018 20:06 schreef Ulx het volgende:
Over dat budget: Moet onze regering nog duidelijk maken aan de VS dat we wel willen dat de VS de NATO contributie blijft betalen?
8)7 De Europese landen van de NATO hebben de militaire macht en spullen van de VS veel harder nodig dan andersom hoor ;)
pi_176602012
Een government shutdown hebben de Democrats vooral zichzelf mee, zij zijn voor big government.
Feinstein (83, half dement) is al aan het twijfelen, beweerde dat er mensen zouden doodgaan als er geen deal kwam.
pi_176602013
quote:
Die zat ik toevallig net te kijken :D Maar die gaat niet heel veel in op de shutdown zelf (meer Trump's clowneske gedrag en de shithole-opmerking).
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:32:37 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176602020
Hij liegt op een ja/nee vraag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176602025
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Maar dat is voor een journalist natuurlijk ook eigenlijk een geweldig domme vraag om te stellen.
"Bent u een racist ?"

Wat verwacht je nou dat hij zegt ? :?
"Racist" is verworden tot een van de meest beladen woorden van de laatste decennia, je kunt nog beter toegeven dat je een massamoordenaar bent _O-
Of hoopt de journalist die zo,n vraag stelt dat Trump door alle lawaai en drukte van al die journalisten ter plekke, de vraag niet goed verstaat en per ongeluk JA zegt ofzo ?

Wat is de laatste politicus die openlijk toegaf een racist te zijn toen iemand hem die vraag stelde ?
Een Zuid Afrikaan tijdens de Apartheid ofzo ? 8)7
Klopt, het is een hele suffe vraag. Maar dat maakt het uiteraard nog makkelijker, want er is één goed antwoord, en dat is "nee". Trump zegt, in plaats van nee, een groteske overdrijving die overduidelijk onwaar is. Daarmee maakt hij zijn hele antwoord onzinnig en het was juist zo'n makkelijke vraag :')
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 00:35:06 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176602054
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt, het is een hele suffe vraag. Maar dat maakt het uiteraard nog makkelijker, want er is één goed antwoord, en dat is "nee". Trump zegt, in plaats van nee, een groteske overdrijving die overduidelijk onwaar is. Daarmee maakt hij zijn hele antwoord onzinnig en het was juist zo'n makkelijke vraag :')
"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176602078
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?
Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.
pi_176602106
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?
Ik denk niet dat hij uitspraken heeft gedaan waaruit je objectief kunt afleiden dat hij een racist is. Dan zou hij vrij letterlijk moeten zeggen dat het ene ras beter is dan het andere.

Subjectief gezien ben ik het uiteraard volkomen met je eens dat Trump, al decennia en vele voorbeelden lang, zich racistisch gedraagt.
pi_176602120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.
Leg het verband eens uit, en waarom meneer de minst racistische persoon op aarde zou zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176602127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.
Daar heeft Trump niks voor of aan gedaan.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:42:45 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176602158
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar heeft Trump niks voor of aan gedaan.
En het heeft geen reet te maken met of Trump een racist is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')