abonnement Unibet Coolblue
pi_176600034


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets kan hier: UTO slowchat
Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #3

Inwonerslijst


Agenda

Utopia stopt eind mei 2018:
-Geen reguliere stemmingen en eliminaties in 2018.
-In mei 2018 komt er een grote verkiezing.
-Utopia stopt eind mei 2018.
-Meer informatie zal in de aankomende maanden bekend worden gemaakt.

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600046
Ik zie een nieuwe trend in sex land :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600047
TT _O- _O-
pi_176600063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

volgens billy was die van senna kleiner dan die van ruud, zei ze gisteren, en we hebben die van ruud allemaal mogen aanschouwen
Van Senna is een redelijk maatje, maar geen wurgslang hoor. Jacco, die lange darm zou ook een lange slappe hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600085
ik had, broek aan of broek uit thats the question, ,

maar er was mij eentje voor
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176600096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie een nieuwe trend in sex land :7
:Y Alleen de vraag is, moet ik broeken kopen passend bij mijn dekbedden of dekbedden passend bij mijn broek. :?

Ivan en Jose nog steeds bij de pc.
Linda op de andere pc.
Ivan gaat morgen met Rene zitten om er iets moois van te maken. Website voor Jose? :D
pi_176600098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie een nieuwe trend in sex land :7
Wtf is dat voor UI _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176600113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Wtf is dat voor UI _O-
Rowan gemaakt Baldr als Bokser :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Van Senna is een redelijk maatje, maar geen wurgslang hoor. Jacco, die lange darm zou ook een lange slappe hebben.
ik ben bllij dat ik die van jacco nooit gezien heb dan, hahah, ik hoef die van senna ook niet te zien hoor, ik vindt die van ruud en cema al meer dan genoeg
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176600131
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Rowan gemaakt Baldr als Bokser :7
_O_

Een beetje de kleine handjes van Trump
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:02:40 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ik ben bllij dat ik die van jacco nooit gezien heb dan, hahah, ik hoef die van senna ook niet te zien hoor
Ik moet ineens aan Ramona denken :D
pi_176600147
De echte Anaconder's bevinden zich ook in COS
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600148
Terug naar de streams van nu maar weer idd, ookal gebeurd er zo te zien weinig.

Zit er een naar online shops te kijken op de andere pc.
pi_176600172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:02 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik moet ineens aan Ramona denken :D
waarom dan?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 18 januari 2018 @ 23:04:04 #15
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_176600181
Cemal neukt romy en derde gat
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:04:53 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600203
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

waarom dan?
Die checkte altijd the merchendise van de nieuwe mannen daar :7

Ivan en Jose achter de PeeCee

pi_176600216
je hoorde nog gewoon mensen lachen beneden
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:05:49 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600224
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
je hoorde nog gewoon mensen lachen beneden
Ik hoor ook mensen praten, maar je verstaat er niks van
pi_176600232
Ramona was de piemelchecker. :7
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:07:24 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona was de piemelchecker. :7
Als je zoiets als man doet ben je een pervert -O-
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 18 januari 2018 @ 23:07:37 #21
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_176600267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona was de piemelchecker. :7
yep en ook de Tamponshooter :D
pi_176600285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:04 schreef Tengano het volgende:

[..]

Die checkte altijd the merchendise van de nieuwe mannen daar :7

Ivan en Jose achter de PeeCee

[ afbeelding ]
oh dat kan we, heeft ze ze van allemaal gezien dan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:10:39 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

oh dat kan we, heeft ze ze van allemaal gezien dan
Ivan is met het spekken van de pot de fakturen van Jose bezig.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:11:23 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ik ben bllij dat ik die van jacco nooit gezien heb dan, hahah, ik hoef die van senna ook niet te zien hoor, ik vindt die van ruud en cema al meer dan genoeg
_O- _O- Romy en ik dacht ook Billy hadden het er weleens over (Jacco zijn blinde darm).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ik bedoel alleen dat je er op die leeftijd nog niet zo heel veel over na denkt , ik hopte op die leeftijd ook makkelijk na een ander
Op die leeftijd deed ik het ook niet hoor. Toen geloofde ik meer in de echte liefde. En ik geloof niet dat alle jongelui er zo makkelijk mee omgaan. Het is nogal wat hoor, vooral de manier waarop, en voor de hele natie. Have a heart.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Klopt op zich, maar het zal voor die tijd niet veel anders geweest zijn.

Mika zal daar wss zelf ook wel een aandeel hebben dus.
Dat er prolemen waren, dat kan. Met een gast als Senna lijkt het me ook niet zo moeilijk. Die schopt je zo aan de kant. Als alle relaties waar het niet goed gaat, er zo mee om zouden gaan, dan zou het niet best gesteld zijn met relaties in het algemeen.
Het is een slap excuus van die klojo. Hij had haar behoorlijk moeten behandelen en haar niet eerst een lijdensweg laten ervaren tijdend de bezoeken en omdat hij de ballen niet had om te doen wat hij moet doen, dan schermen met het was al niet goed. Bull. Toen hij binnenkwam zei hij dat er niets zou gebeuren en zei ook min of meer dat hij de ruimte kreeg, maar ze wisten wat ze aan elkaar hadden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:12:41 #25
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600401
--
verkeerde post.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

_O- _O- Romy en ik dacht ook Billy hadden het er weleens over (Jacco zijn blinde darm).

[..]

Op die leeftijd deed ik het ook niet hoor. Toen geloofde ik meer in de echte liefde. En ik geloof niet dat alle jongelui er zo makkelijk mee omgaan. Het is nogal wat hoor, vooral de manier waarop, en voor de hele natie. Have a heart.

[..]

Dat er prolemen waren, dat kan. Met een gast als Senna lijkt het me ook niet zo moeilijk. Die schopt je zo aan de kant. Als alle relaties waar het niet goed gaat, er zo mee om zouden gaan, dan zou het niet best gesteld zijn met relaties in het algemeen.
Het is een slap excuus van die klojo. Hij had haar behoorlijk moeten behandelen en haar niet eerst een lijdensweg laten ervaren tijdend de bezoeken en omdat hij de ballen niet had om te doen wat hij moet doen, dan schermen met het was al niet goed. Bull. Toen hij binnenkwam zei hij dat er niets zou gebeuren en zei ook min of meer dat hij de ruimte kreeg, maar ze wisten wat ze aan elkaar hadden.
Juist op die leeftijd doet het zo'n pijn. Hele nare ervaring voor zo'n meisje. Ik voel wel met haar mee. Zo'n rls ervaring, voor alle streamers en t.v. kijkers. Niet niks.
pi_176600454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

_O- _O- Romy en ik dacht ook Billy hadden het er weleens over (Jacco zijn blinde darm).

[..]

Op die leeftijd deed ik het ook niet hoor. Toen geloofde ik meer in de echte liefde. En ik geloof niet dat alle jongelui er zo makkelijk mee omgaan. Het is nogal wat hoor, vooral de manier waarop, en voor de hele natie. Have a heart.

[..]

Dat er prolemen waren, dat kan. Met een gast als Senna lijkt het me ook niet zo moeilijk. Die schopt je zo aan de kant. Als alle relaties waar het niet goed gaat, er zo mee om zouden gaan, dan zou het niet best gesteld zijn met relaties in het algemeen.
Het is een slap excuus van die klojo. Hij had haar behoorlijk moeten behandelen en haar niet eerst een lijdensweg laten ervaren tijdend de bezoeken en omdat hij de ballen niet had om te doen wat hij moet doen, dan schermen met het was al niet goed. Bull. Toen hij binnenkwam zei hij dat er niets zou gebeuren en zei ook min of meer dat hij de ruimte kreeg, maar ze wisten wat ze aan elkaar hadden.
Eigenlijk exact hetzelfde wat Bas tegen Beau zei.
Je weet niet hoe of wat het is als je eenmaal buiten Utopia bent.
Niets is wat het lijkt.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:16:10 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Juist op die leeftijd doet het zo'n pijn. Hele nare ervaring voor zo'n meisje. Ik voel wel met haar mee. Zo'n rls ervaring, voor alle streamers en t.v. kijkers. Niet niks.
Exact.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600502
Ivan en José achter de p.c. Met haar website bezig?
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:16:52 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Eigenlijk exact hetzelfde wat Bas tegen Beau zei.
Je weet niet hoe of wat het is als je eenmaal buiten Utopia bent.
Niets is wat het lijkt.
Welnee, Bas is een hele aparte. Beau ook.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600515
Ik las dat Ruud alweer weg was. Wat was de toegevoegde waarde van dat logeerpartijtje nu dan? Beetje eten en opscheppen over zichzelf, meer heb ik niet gezien??
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:17:47 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:

Dat er prolemen waren, dat kan. Met een gast als Senna lijkt het me ook niet zo moeilijk. Die schopt je zo aan de kant. Als alle relaties waar het niet goed gaat, er zo mee om zouden gaan, dan zou het niet best gesteld zijn met relaties in het algemeen.
Het is een slap excuus van die klojo. Hij had haar behoorlijk moeten behandelen en haar niet eerst een lijdensweg laten ervaren tijdend de bezoeken en omdat hij de ballen niet had om te doen wat hij moet doen, dan schermen met het was al niet goed. Bull. Toen hij binnenkwam zei hij dat er niets zou gebeuren en zei ook min of meer dat hij de ruimte kreeg, maar ze wisten wat ze aan elkaar hadden.
Wat ik bedoelde is dat Mika voor Senna koos en zijn gedrag voor Utopia echt niet anders was. Senna noemt Demi ook een imbiciel als hij haar net veroverd heeft.

Dat jong spoort niet idd, maar die vrouwen die voor zo´n jongen vallen en er nog bijblijven ook, terwijl ze onbetamelijk behandeld worden, hebben ook een kronkel.

Je kan dus zeggen dat het zielig is voor Mika, maar dat was ook al zo voor Utopia en ligt dus voor een groot deel ook aan haar. En straks staat dat kind nog buiten bij de poort op die darm te wachten ook >:O
pi_176600530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik las dat Ruud alweer weg was. Wat was de toegevoegde waarde van dat logeerpartijtje nu dan? Beetje eten en opscheppen over zichzelf, meer heb ik niet gezien??
De sfeer in de groep veranderde totaal.
Jammer dat het zo'n windei was.
pi_176600551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik las dat Ruud alweer weg was. Wat was de toegevoegde waarde van dat logeerpartijtje nu dan? Beetje eten en opscheppen over zichzelf, meer heb ik niet gezien??
Hij kwam binnen om te vertellen dat hij ging boksen tegen Ivan.
Een weddenschap die hij had aangegaan eerder in Utopia.
Dus hij komt nog voor een wedstrijdje terug, althans dat is nu de planning.
pi_176600555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat Mika voor Senna koos en zijn gedrag voor Utopia echt niet anders was. Senna noemt Demi ook een imbiciel als hij haar net veroverd heeft.

Dat jong spoort niet idd, maar die vrouwen die voor zo´n jongen vallen en er nog bijblijven ook, terwijl ze onbetamelijk behandeld worden, hebben ook een kronkel.

Je kan dus zeggen dat het zielig is voor Mika, maar dat was ook al zo voor Utopia en ligt dus voor een groot deel ook aan haar. En straks staat dat kind nog buiten bij de poort op die darm te wachten ook >:O
Ik heb geen idee hoe Mika en Senna met elkaar omgingen voor utopia. Ik was daar niet bij.
pi_176600585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Juist op die leeftijd doet het zo'n pijn. Hele nare ervaring voor zo'n meisje. Ik voel wel met haar mee. Zo'n rls ervaring, voor alle streamers en t.v. kijkers. Niet niks.
Op die leeftijd weet je heus wel dat je een ander kan kwetsen. Daar had hij het ook "moeilijk" mee. Hij heeft gewoon schijt en zet zichzelf lelijk neer. Demi ook, die heeft hem afgetroggeld om met hem het bed te delen en vervolgens doodleuk te beweren dat ze hem niet leuk genoeg vindt. :D
Van beiden lompe en nare egocentrische acties. :Y
pi_176600588
Ivan is José aan het helpen, en de rest slaapt. Niks meer te melden. :)
pi_176600604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Eigenlijk exact hetzelfde wat Bas tegen Beau zei.
Je weet niet hoe of wat het is als je eenmaal buiten Utopia bent.
Niets is wat het lijkt.
Vandaar dat Bo zo teleurgesteld was na de brief van Bas. 8)7
pi_176600618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef Gooddeal het volgende:
Ivan en José achter de p.c. Met haar website bezig?
Volgens mij wel, maar het lukt niet erg. :N
pi_176600628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Op die leeftijd weet je heus wel dat je een ander kan kwetsen. Daar had hij het ook "moeilijk" mee. Hij heeft gewoon schijt en zet zichzelf lelijk neer. Demi ook, die heeft hem afgetroggeld om met hem het bed te delen en vervolgens doodleuk te beweren dat ze hem niet leuk genoeg vindt. :D
Van beiden lompe en nare egocentrische acties. :Y
Precies, en Mika moet dat maar begrijpen. Rare gedachtengang. Meisje is 18.
pi_176600642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:17 schreef Tengano het volgende:
aan
Volgens haar moeder was Senna buiten de poort leuker. :D
pi_176600649
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Hij kwam binnen om te vertellen dat hij ging boksen tegen Ivan.
Een weddenschap die hij had aangegaan eerder in Utopia.
Dus hij komt nog voor een wedstrijdje terug, althans dat is nu de planning.
Ohja, daar las ik ook iets over. De vorige uitdaging (van Ivan) was trouwens via een videoboodschap. Denk dat hij gewoon ff snel geld nodig had.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:22:29 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600657
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe Mika en Senna met elkaar omgingen voor utopia. Ik was daar niet bij.
Het is zeer onwaarschijnlijk tot zo goed als ondenkbaar dat Senna voor zijn komst in Utopia wel fatsoenlijke omgangsvormen had richting zijn toenmalige vriendinnetje Mika.

Ik ben er ook niet bij geweest, maar dat kun je met een gerust hart veronderstellen.
pi_176600688
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:21 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Precies, en Mika moet dat maar begrijpen. Rare gedachtengang. Meisje is 18.
19 ;) Maar jong nog.
Demi vind ik zo'n secreet met haar frontale aanval op Mika, omdat zij Demi schijnheilig had genoemd. :r
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:23:35 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Volgens haar moeder was Senna buiten de poort leuker. :D
Ik las:

Volgens haar moeder was Senna een buiten de pot neuker }:|
pi_176600706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:23 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik las:

Volgens haar moeder was Senna een buiten de pot neuker }:|
Nee, dat is hij binnen. _O- _O-
pi_176600725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:22 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ohja, daar las ik ook iets over. De vorige uitdaging (van Ivan) was trouwens via een videoboodschap. Denk dat hij gewoon ff snel geld nodig had.
Zou zomaar kunnen.
En mss zn imago was oppoetsen/boosten ivm het gedoe buiten ofzo.

Deze twistjes zullen de kijkcyfers ook wel oke houden sowieso.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:25:17 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat Mika voor Senna koos en zijn gedrag voor Utopia echt niet anders was. Senna noemt Demi ook een imbiciel als hij haar net veroverd heeft.

Dat jong spoort niet idd, maar die vrouwen die voor zo´n jongen vallen en er nog bijblijven ook, terwijl ze onbetamelijk behandeld worden, hebben ook een kronkel.

Je kan dus zeggen dat het zielig is voor Mika, maar dat was ook al zo voor Utopia en ligt dus voor een groot deel ook aan haar. En straks staat dat kind nog buiten bij de poort op die darm te wachten ook >:O
Als je het zo uitlegt, snap ik wat je bedoelt.
Echter, hoe je relatie ook is en hoe je ook met elkaar omgaat, als je elkaar belooft trouw te blijven, dan is het een rotstreek.
Hij is een klojo, maar bij mij ontslaat het hem niet van het hanteren van algemene normen en waarden.
Ik vind de rol van moeder en vader ook opmerkelijk, als we het toch over Senna hebben.
Dat het meiske zegt dat ze bij de poort staat, ondanks alles, zegt juist genoeg. Dit doe je eerder bij een kenau van een vriendin bij wie je niets mocht en niets om je gaf. Mijn hart brak toen ik haar bij het hek zag staan.

Maar goed, we gaan het verder zien
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

19 ;) Maar jong nog.
Demi vind ik zo'n secreet met haar frontale aanval op Mika, omdat zij Demi schijnheilig had genoemd. :r
Ja, bah. Gewoon een wraakactie. Van, ik kan hem wel van je afpakken. :r
En als hij nou nog een doodzonde waard was, maar Senna.....................
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:26:01 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600761
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:22 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ohja, daar las ik ook iets over. De vorige uitdaging (van Ivan) was trouwens via een videoboodschap. Denk dat hij gewoon ff snel geld nodig had.
Ja, zo'n stier is ook best wel prijzig in het onderhoud natuurlijk :+
pi_176600771
ik bekeek beau haar instagram

krijg opeens een heel ander beeld maar ook weer niet, maar iig ze is niet onzeker over wie ze is. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176600795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:25 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ja, bah. Gewoon een wraakactie. Van, ik kan hem wel van je afpakken. :r
En als hij nou nog een doodzonde waard was, maar Senna.....................
Succes ermee en met de aarebijen. ^O^
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:27:24 #53
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176600807
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik bekeek beau haar instagram

krijg opeens een heel ander beeld maar ook weer niet, maar iig ze is niet onzeker over wie ze is. :P
Ik heb geen instagram. Ben wel benieuwd. Heb ook een vreemde vibe bij Beau.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176600818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb geen instagram. Ben wel benieuwd. Heb ook een vreemde vibe bij Beau.
die van haar is gewoon openbaar, stuur je wel een dm.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:27:40 #55
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_176600820
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik bekeek beau haar instagram

krijg opeens een heel ander beeld maar ook weer niet, maar iig ze is niet onzeker over wie ze is. :P
ze heeft een vlinder boven der poes ook

was in shock :D
TEAM TAFEL
pi_176600849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:27 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ze heeft een vlinder boven der poes ook

was in shock :D
hahahahaha WAT de fuck echt????

_O-

nu snap je scooter jumbo associatie beter :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 18 januari 2018 @ 23:28:26 #57
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_176600850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb geen instagram. Ben wel benieuwd. Heb ook een vreemde vibe bij Beau.
je moet het niet hebben maar je kann het wel zo kijken
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:29:00 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als je het zo uitlegt, snap ik wat je bedoelt.
Echter, hoe je relatie ook is en hoe je ook met elkaar omgaat, als je elkaar belooft trouw te blijven, dan is het een rotstreek.
Hij is een klojo, maar bij mij ontslaat het hem niet van het hanteren van algemene normen en waarden.
Ik vind de rol van moeder en vader ook opmerkelijk, als we het toch over Senna hebben.
Dat het meiske zegt dat ze bij de poort staat, ondanks alles, zegt juist genoeg. Dit doe je eerder bij een kenau van een vriendin bij wie je niets mocht en niets om je gaf. Mijn hart brak toen ik haar bij het hek zag staan.

Maar goed, we gaan het verder zien
Ja, ik heb ook al een paar keer een traantje gelaten toen ik haar in de uitzendingen zo zag staan :'(

En die vreemde ouders van die jongen houden dat op de een of andere manier ook in stand.

Zo is onze Senna niet, en zo bedoelt ie het ook niet :) oid
pi_176600871
Wel lief van Ivan.
Weet nog hoe hij volgens mij ook nachten bezig was met "Gabs mazagine"
pi_176600891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook al een paar keer een traantje gelaten toen ik haar in de uitzendingen zo zag staan :'(

En die vreemde ouders van die jongen houden dat op de een of andere manier ook in stand.

Zo is onze Senna niet, en zo bedoelt ie het ook niet :) oid
veel te veel partijen bemoeien er zich mee, dat is ook al niet normaal en helemaal omdat hij in uto zit
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176600905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:29 schreef Urb het volgende:
Wel lief van Ivan.
Weet nog hoe hij volgens mij ook nachten bezig was met "Gabs mazagine"
Die heeft hij met bloed, zweet en tranen in elkaar gezet. Was meer Ivans magazine.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:30:38 #62
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_176600907
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

hahahahaha WAT de fuck echt????

_O-

nu snap je scooter jumbo associatie beter :D
echt he :D
TEAM TAFEL
pi_176600917
Ja die vlinder Tat man man lekker Tacky neem dan een Dolfijntje
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:30 schreef rowan634 het volgende:

[..]

echt he :D
haha ja, vind wel fascinerend :+
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176600932
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja die vlinder Tat man man lekker Tacky neem dan een Dolfijntje
maar een vlinder boven je poes.

ook. heel apart :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176600946
Zullen we de vajazzles en andere sociale zaken elders laten. :P
pi_176600954
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

maar een vlinder boven je poes.

ook. heel apart :P
Oh ja ook nog, als je de piemel erbij houd heb je alle stages van een vlinder :B
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh ja ook nog, als je de piemel erbij houd heb je alle stages van een vlinder :B
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

omg :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176600971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:32 schreef Urb het volgende:
Zullen we de vajazzles en andere sociale zaken elders laten. :P
Lieve Urb, wat zijn vajazzles ?
pi_176600977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:33 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Lieve Urb, wat zijn vajazzles ?
kutten :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176600985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:29 schreef Urb het volgende:
Wel lief van Ivan.
Weet nog hoe hij volgens mij ook nachten bezig was met "Gabs mazagine"
O ja, urenlang. :D En Gabs maar zuchten en steunen er naast of gewoon naar bed gaan. :Y
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:34:09 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176600990
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

maar een vlinder boven je poes.

ook. heel apart :P
Op de een of andere manier heeft ze wel iets hoerigs

Die laarzen ook waar ze vaak in loopt

en dan die maskers waarmee ze zichzelf ook op een bepaalde manier neer wil zetten.

Ik kan me best voorstellen dat ze aspiraties heeft richting de wereld waar Karin vandaan kwam.
pi_176601001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

kutten :')
Ow. :@
pi_176601009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh ja ook nog, als je de piemel erbij houd heb je alle stages van een vlinder :B
_O- _O- _O-
pi_176601035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:33 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Lieve Urb, wat zijn vajazzles ?
Google maar, wellicht NSFW

Maargoed voor slowchat zag ik hierbaast nog licht branden dus. :D
UTO / [UTO SC #2432] Het is een Utopie
pi_176601069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:34 schreef Tengano het volgende:

[..]

Op de een of andere manier heeft ze wel iets hoerigs

Die laarzen ook waar ze vaak in loopt

en dan die maskers waarmee ze zichzelf ook op een bepaalde manier neer wil zetten.

Ik kan me best voorstellen dat ze aspiraties heeft richting de wereld waar Karin vandaan kwam.
ik vind wel grappig aan de ene kant is ze heel saai en streberig best wel controlfreak en wil de beste zijn maar toch ook een andere kant (flirterig als ze drinkt gaat ze los dat soort dingen) :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601080
Daar hadden we het helemaal niet over. :@
Ging over Senna en mika. :{
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:39:59 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601127
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ik vind wel grappig aan de ene kant is ze heel saai en streberig best wel controlfreak en wil de beste zijn maar toch ook een andere kant :P
Ik denk dat haar probleem is dat ze geen contact heeft met haar kern, met wie ze werkelijk is en wat ze echt wil.

Ze vertoont ook altijd van dat sociaal gewenste gedrag en valt helemaal samen met haar omgeving. Echt vreemd. Zeker als ze bij die jongens zit en die allemaal geile opmerkingen zitten te maken, dan blijf je daar als dame niet bijzitten.

Een andere red flag vind ik dat ze op zo'n hork als Johan valt. Als je een beetje zelfrespect hebt, hou je zo'n debiel ver uit je buurt.

En met Bas heeft ze zich ook al laten paaien ondanks dat iedereen van de dames zei, kijk uit Bo, dit is niet ok. En dan werd ze nog boos ook. Dat arme kind is gewoon niet wakker en helder.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:41:50 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook al een paar keer een traantje gelaten toen ik haar in de uitzendingen zo zag staan :'(

En die vreemde ouders van die jongen houden dat op de een of andere manier ook in stand.

Zo is onze Senna niet, en zo bedoelt ie het ook niet :) oid
Doet me een beetje denken aan de moeder van Billy, alles mag alles kan, als mijn kind dat zo wil. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:44:06 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de moeder van Billy, alles mag alles kan, als mijn kind dat zo wil. ;)
Of de moeder van Romy;

Oh, als ze overal loopt te schijten dan betekent dat dat ze zich op haar gemak voelt :)
pi_176601217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat haar probleem is dat ze geen contact heeft met haar kern, met wie ze werkelijk is en wat ze echt wil.

Ze vertoont ook altijd van dat sociaal gewenste gedrag en valt helemaal samen met haar omgeving. Echt vreemd. Zeker als ze bij die jongens zit en die allemaal geile opmerkingen zitten te maken, dan blijf je daar als dame niet bijzitten.

Een andere red flag vind ik dat ze op zo'n hork als Johan valt. Als je een beetje zelfrespect hebt, hou je zo'n debiel ver uit je buurt.
Ze heeft ook heel vaak al gezegd johan en ik passen niet samen maar idd ze tolereert wel zijn gedrag :D en meer zelfs.

Ja idd dat super sociaal gewenste gedrag en vaak ook heel onpersoonlijk ze vraagt iets krijgt een reactie op en dat was het dan, totaal geen diepte en het gesprek is heel vlakjes vaak (niet altijd heeeel soms praat ze met de dames maar ook weinig).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat haar probleem is dat ze geen contact heeft met haar kern, met wie ze werkelijk is en wat ze echt wil.

Ze vertoont ook altijd van dat sociaal gewenste gedrag en valt helemaal samen met haar omgeving. Echt vreemd. Zeker als ze bij die jongens zit en die allemaal geile opmerkingen zitten te maken, dan blijf je daar als dame niet bijzitten.

Een andere red flag vind ik dat ze op zo'n hork als Johan valt. Als je een beetje zelfrespect hebt, hou je zo'n debiel ver uit je buurt.

En met Bas heeft ze zich ook al laten paaien ondanks dat iedereen van de dames zei, kijk uit Bo, dit is niet ok. En dan werd ze nog boos ook. Dat arme kind is gewoon niet wakker en helder.
Mooi gezegd. ^O^ Ik vond haar gedrag naar haar moeder toe zo bijzonder. Zo kil en afstandelijk en snel geïrriteerd. :Y
Wie is Bo eigenlijk? Ik heb geen zin idee, irritant en verder kom ik niet. :N
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:45:25 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:

[..]

Of de moeder van Romy;

Oh, als ze overal loopt te schijten dan betekent dat dat ze zich op haar gemak voelt :)
:Y
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:45:55 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601253
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ze heeft ook heel vaak al gezegd johan en ik passen niet samen maar idd ze tolereert wel zijn gedrag :D en meer zelfs.

Ja idd dat super sociaal gewenste gedrag en vaak ook heel onpersoonlijk ze vraagt iets krijgt een reactie op en dat was het dan, totaal geen diepte en het gesprek is heel vlakjes vaak (niet altijd heeeel soms praat ze met de dames maar ook weinig).
Ik vind dat ze gewoon geen contact heeft met zichzelf, maar alleen maar bezig is om gewenst over te komen naar haar omgeving, vaak ten koste van haar zelf, maar dat voelt ze blijkbaar niet.
pi_176601268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vind dat ze gewoon geen contact heeft met zichzelf, maar alleen maar bezig is om gewenst over te komen naar haar omgeving, vaak ten koste van haar zelf, maar dat voelt ze blijkbaar niet.
Eens hoor, persoonlijkheid is gemaakt (zo komt ze over). Best zakelijk ook in emoties.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601271
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ze heeft ook heel vaak al gezegd johan en ik passen niet samen maar idd ze tolereert wel zijn gedrag :D en meer zelfs.

Ja idd dat super sociaal gewenste gedrag en vaak ook heel onpersoonlijk ze vraagt iets krijgt een reactie op en dat was het dan, totaal geen diepte en het gesprek is heel vlakjes vaak (niet altijd heeeel soms praat ze met de dames maar ook weinig).
Later zegt ze dat in de loods niets met hem wil, maar na de loods verder wil kijken. :? Vind ik vreemde volgorde. :Y
pi_176601282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Later zegt ze dat in de loods niets met hem wil, maar na de loods verder wil kijken. :? Vind ik vreemde volgorde. :Y
O dat vind ze hem toch wel leuker dan gedacht :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik vind dat ze gewoon geen contact heeft met zichzelf, maar alleen maar bezig is om gewenst over te komen naar haar omgeving, vaak ten koste van haar zelf, maar dat voelt ze blijkbaar niet.
:Y Wat zou ze wel voelen? Ik heb haar alleen nog zien janken toen het over geld ging. :Y
pi_176601299
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

O dat vind ze hem toch wel leuker dan gedacht :D
zegt ze.... :?
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:48:18 #90
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mooi gezegd. ^O^ Ik vond haar gedrag naar haar moeder toe zo bijzonder. Zo kil en afstandelijk en snel geïrriteerd. :Y
Wie is Bo eigenlijk? Ik heb geen zin idee, irritant en verder kom ik niet. :N
Ik heb dat niet gezien, maar als ze een kille moeder heeft en heeft gehad, verklaart dat een hoop. Dan ga je gewenst gedrag vertonen in het vurige verlangen dat je moeder eindelijk eens iets liefs tegen je zegt.

Dit soort mensen valt dan later ook vaak op de verkeerde types, die positieve waardering slechts alleen maar als trucje gebruiken, om vervolgens.... etc. :{w
pi_176601339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gezien, maar als ze een kille moeder heeft en heeft gehad, verklaart dat een hoop. Dan ga je gewenst gedrag vertonen in het vurige verlangen dat je moeder eindelijk eens iets liefs tegen je zegt.

Dit soort mensen valt dan later ook vaak op de verkeerde types, die positieve waardering slechts alleen maar als trucje gebruiken, om vervolgens.... etc. :{w
Nee, nee, haar moeder was niet kil, maar Bo naar haar moeder toe. :Y
pi_176601354
Toch een goed manneke Ivan ^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176601360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Later zegt ze dat in de loods niets met hem wil, maar na de loods verder wil kijken. :? Vind ik vreemde volgorde. :Y
Is niet zo vreemd hoor. In de loods kun je niet alles zeggen of doen.
Juist omdat de camera's alles registreren.
Beter dat je dat dan buiten Utopia doet.
pi_176601390
Maar Beau is er wel eentje die op de verkeerde mannen valt. En dat heeft ze zelf ook al toegegeven.
pi_176601399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gezien, maar als ze een kille moeder heeft en heeft gehad, verklaart dat een hoop. Dan ga je gewenst gedrag vertonen in het vurige verlangen dat je moeder eindelijk eens iets liefs tegen je zegt.

Dit soort mensen valt dan later ook vaak op de verkeerde types, die positieve waardering slechts alleen maar als trucje gebruiken, om vervolgens.... etc. :{w
Het was andersom. :D
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:52:40 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Wat zou ze wel voelen? Ik heb haar alleen nog zien janken toen het over geld ging. :Y
Ik denk dat dat arme kind een enorme leegte voelt, die ze zielsgraag vervuld wil zien. En dan ziet ze Johan toch als een mogelijke oplossing, ondanks dat het een hufter is en hij voor haar ogen Batsie heeft liggen doppen.

Dat geeft allemaal nisk als zij die waardering maar krijgt en die leegte op kan vullen.

Geen oude schoenen weggooien dus (Johan), maar buiten mss toch nog eens proberen, want stel nou dat dit de oplossing is voor haar probleem *O* Want Johan kan ook zo lief doen *;

Zelfs op die kar toen hij haar ten huwelijk vroeg, zag je ze twijfelen. Ongelofelijk :o
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:52:40 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Wat zou ze wel voelen? Ik heb haar alleen nog zien janken toen het over geld ging. :Y
Klopt (money).
Ik vind haar een soort geisha. Berekenend, geldwolf, streberig met als doel geld binnenhalen.
Haar lichaam staat daarvoor ook ten dienste als geldmachine. Ze zorgt ervoor dat mannen haar geil vinden. Doet er alles voor. Kinderen krijgen, dat weet ze nog niet.
Op haar instagram zag ik dat ze die veel te korte geile korte broekjes al aantrok voordat ze in Utopia kwam.
Ze is altijd halfnaakt, billen sowieso onderkant moet sex uitstralen en ook van boven, altijd die tieten halfbloot, zomer of winter. Ze is zelde deftig/netjes gekleed. Als ik haar zo zie denk ik altijd at ze een lokgeur heeft. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176601425
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch een goed manneke Ivan ^O^
Hij heeft veel goede kanten. :Y
pi_176601437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:50 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Is niet zo vreemd hoor. In de loods kun je niet alles zeggen of doen.
Juist omdat de camera's alles registreren.
Beter dat je dat dan buiten Utopia doet.
Je hoeft ook niet alles te zeggen of te doen. Je kan best ontdekken of het de moeite waard is om na Utopia nog contact te hebben. De wereld is niet zwart of wit. :N
pi_176601473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet alles te zeggen of te doen. Je kan best ontdekken of het de moeite waard is om na Utopia nog contact te hebben. De wereld is niet zwart of wit. :N
Maar hoe dan?
pi_176601476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:51 schreef Yaksa het volgende:
Maar Beau is er wel eentje die op de verkeerde mannen valt. En dat heeft ze zelf ook al toegegeven.
ze is een sucker for love
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601485
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat dat arme kind een enorme leegte voelt, die ze zielsgraag vervuld wil zien. En dan ziet ze Johan toch als een mogelijke oplossing, ondanks dat het een hufter is en hij voor haar ogen Batsie heeft liggen doppen.

Dat geeft allemaal nisk als zij die waardering maar krijgt en die leegte op kan vullen.

Geen oude schoenen weggooien dus (Johan), maar buiten mss toch nog eens proberen, want stel nou dat dit de oplossing is voor haar probleem *O* Want Johan kan ook zo lief doen *;

Zelfs op die kar toen hij haar ten huwelijk vroeg, zag je ze twijfelen. Ongelofelijk :o
Ja raar he? Gezien haar opleiding en dus veronderstelde mate van intelligentie zou ik anderen dingen verwachten van haar. :Y
pi_176601498
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ze is een sucker for love
Good girls like bad guys toch? :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176601508
Wat raar dat beau nu als een soort slachtoffer, heilige maagd figuur gezien wordt.
Ik gewoon een doorsnee type dat in de gaten heeft dat een dikke kont trend is. Gaat die kont trainen en raakt in die flow.
Ze vergeet alleen dat die kop steeds dikker wordt.
Ik vind het een misselijk oppervlakkig mens.
Heeft niks te melden.
pi_176601511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt (money).
Ik vind haar een soort geisha. Berekenend, geldwolf, streberig met als doel geld binnenhalen.
Haar lichaam staat daarvoor ook ten dienste als geldmachine. Ze zorgt ervoor dat mannen haar geil vinden. Doet er alles voor. Kinderen krijgen, dat weet ze nog niet.
Op haar instagram zag ik dat ze die veel te korte geile korte broekjes al aantrok voordat ze in Utopia kwam.
Ze is altijd halfnaakt, billen sowieso onderkant moet sex uitstralen en ook van boven, altijd die tieten halfbloot, zomer of winter. Ze is zelde deftig/netjes gekleed. Als ik haar zo zie denk ik altijd at ze een lokgeur heeft. _O-
:D klopt. :Y En dan tegen een man zeggen, die zegt: het is dat ik getrouwd ben: alles kan tegenwoordig. :D
pi_176601520
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Good girls like bad guys toch? :7
ja maar dat neem ik terug, zij gaat te snel voor iets en doet er vaag over en speelt wel spelletjes, ze playt zelf ook wel een beetje.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:55 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Maar hoe dan?
Gesprekken aan gaan en dan praten, vertellen en niet alleen domme vragen stellen, om te beginnen.
pi_176601541
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ja maar dat neem ik terug, zij gaat te snel voor iets en doet er vaag over en speelt wel spelletjes, ze playt zelf ook wel een beetje.
Een beetje?
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:58:03 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat dat arme kind een enorme leegte voelt, die ze zielsgraag vervuld wil zien. En dan ziet ze Johan toch als een mogelijke oplossing, ondanks dat het een hufter is en hij voor haar ogen Batsie heeft liggen doppen.

Dat geeft allemaal nisk als zij die waardering maar krijgt en die leegte op kan vullen.

Geen oude schoenen weggooien dus (Johan), maar buiten mss toch nog eens proberen, want stel nou dat dit de oplossing is voor haar probleem *O* Want Johan kan ook zo lief doen *;

Zelfs op die kar toen hij haar ten huwelijk vroeg, zag je ze twijfelen. Ongelofelijk :o
Ik zie het eerder als een metgezel, die ze daar nodig heeft. Toen ze binnenkwam had ze Bas al in het vizier. Ze kon meeliften. Nu is Bas weg en heeft ze iemand nodig. Hij kan in ieder geval klusjes voor haar opknappen en wilde dieren buiten houden.
Ze doet volgens mij altijd dingen die goed zijn voor haar en ze stuurt daar ook naartoe. Een Billy, maar dan net even anders, en beter uitziend.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176601562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:57 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Een beetje?
Wou haar niet helemaal afbranden :P dus daarom een beetje :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601571
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ja maar dat neem ik terug, zij gaat te snel voor iets en doet er vaag over en speelt wel spelletjes, ze playt zelf wel een beetje. als een malle.
^O^
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:00:09 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601606
Jose gaat ook eindelijk naar bed

  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:00:25 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:D klopt. :Y En dan tegen een man zeggen, die zegt: het is dat ik getrouwd ben: alles kan tegenwoordig. :D
ja, net zoals die 200 euro voor 1 pannenkoek, mot ook kenne natuurlijk. En dat met een glimlach.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176601619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als een metgezel, die ze daar nodig heeft. Toen ze binnenkwam had ze Bas al in het vizier. Ze kon meeliften. Nu is Bas weg en heeft ze iemand nodig. Hij kan in ieder geval klusjes voor haar opknappen en wilde dieren buiten houden.
Ze doet volgens mij altijd dingen die goed zijn voor haar en ze stuurt daar ook naartoe. Een Billy, maar dan net even anders, en beter uitziend.
ik zou echt zo boos zijn als iemand (zoals bas deed) me zo zou behandelen

maar haar reactie was zo vaag daarover, ze stak een soort van haar kop in het zand en ontkende het gewoon wat er gebeurd was.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 19 januari 2018 @ 00:01:51 #115
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_176601626
Romy heeft nu en 3.de gat geneukt gekrijgd _O-
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2018 @ 00:02:18 #116
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_176601631
hahaha
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_176601632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ja, net zoals die 200 euro voor 1 pannenkoek, mot ook kenne natuurlijk. En dat met een glimlach.
:Y :|W
pi_176601633
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:01 schreef mario390 het volgende:
Romy heeft nu en 3.de gat geneukt gekrijgd _O-
:{
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:03:45 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601652
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ik zou echt zo boos zijn als iemand (zoals bas deed) me zo zou behandelen

maar haar reactie was zo vaag daarover, ze stak een soort van haar kop in het zand en ontkende het gewoon wat er gebeurd was.
Klopt, dat is sowieso iets wat ik niet begrijp van haar. Ze heeft zich zo laten gebruiken. Schreef het een aantal dagen geleden ook 'ik vraag me af hoe Bas over haar denkt'.
Het lijkt alsof ze ook geen respect heeft voor haar lichaam/haarzelf. Ze ondergaat het maar, lijkt het.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176601656
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:01 schreef mario390 het volgende:
Romy heeft nu en 3.de gat geneukt gekrijgd _O-
Heb je er ook een filmpje van gemaakt?
pi_176601665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, dat is sowieso iets wat ik niet begrijp van haar. Ze heeft zich zo laten gebruiken. Schreef het een aantal dagen geleden ook 'ik vraag me af hoe Bas over haar denkt'.
Het lijkt alsof ze ook geen respect heeft voor haar lichaam/haarzelf. Ze ondergaat het maar, lijkt het.
Ja precies :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:05:36 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:03 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Heb je er ook een filmpje van gemaakt?
Hoi, ik wil niet bijdehand doen hoor, maar vroeg me wel af of je ook 'de billen van Beau' gaat bestellen. Kees zal het vast bestellen, die deinst nergens voor terug.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_176601695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, dat is sowieso iets wat ik niet begrijp van haar. Ze heeft zich zo laten gebruiken. Schreef het een aantal dagen geleden ook 'ik vraag me af hoe Bas over haar denkt'.
Het lijkt alsof ze ook geen respect heeft voor haar lichaam/haarzelf. Ze ondergaat het maar, lijkt het.
Ze kan er op dit moment ook weinig aan doen.
Ze zit nog steeds in Utopia, kan geen brieven meer sturen of iets dergelijks.
Maar het komt wel goed hoor.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:06:57 #124
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_176601699
zit filmpjes te kijken op de site

ivan die de kamehameha doet is toch wel het hoogtepunt van deze week :Y

TEAM TAFEL
pi_176601700
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik bekeek beau haar instagram

krijg opeens een heel ander beeld maar ook weer niet, maar iig ze is niet onzeker over wie ze is. :P
Die bekini vakantie en alcohol foto's
pi_176601722
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, dat is sowieso iets wat ik niet begrijp van haar. Ze heeft zich zo laten gebruiken. Schreef het een aantal dagen geleden ook 'ik vraag me af hoe Bas over haar denkt'.
Het lijkt alsof ze ook geen respect heeft voor haar lichaam/haarzelf. Ze ondergaat het maar, lijkt het.
:Y
pi_176601730
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:06 schreef Toweler het volgende:

[..]

Die bekini vakantie en alcohol foto's
o.a. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:32 schreef Urb het volgende:
Zullen we de vajazzles en andere sociale zaken elders laten. :P
vajazzies?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176601752
Vlinder
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:10:25 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601759
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

vajazzies?
yoni's :)
pi_176601760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:06 schreef rowan634 het volgende:
zit filmpjes te kijken op de site

ivan die de kamehameha doet is toch wel het hoogtepunt van deze week :Y

[ afbeelding ]
#schuimpjesdroom :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:11:04 #132
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176601776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
Wat raar dat beau nu als een soort slachtoffer, heilige maagd figuur gezien wordt.
Ik gewoon een doorsnee type dat in de gaten heeft dat een dikke kont trend is. Gaat die kont trainen en raakt in die flow.
Ze vergeet alleen dat die kop steeds dikker wordt.
Ik vind het een misselijk oppervlakkig mens.
Heeft niks te melden.
er zijn ergere daar
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:11:25 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_176601781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:06 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ze kan er op dit moment ook weinig aan doen.
Ze zit nog steeds in Utopia, kan geen brieven meer sturen of iets dergelijks.
Maar het komt wel goed hoor.
^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:12:11 #135
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_176601789
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

#schuimpjesdroom :s)
*)
TEAM TAFEL
pi_176601798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:12 schreef rowan634 het volgende:

[..]

*)
living the dream :s) _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:13:09 #137
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_176601804
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

living the dream :s) _O-
#livingthelife
TEAM TAFEL
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 19 januari 2018 @ 00:13:14 #138
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_176601807
Rowan:: je ui heeft zich nu in SC ingebouwt,vraag mij niet waarom
pi_176601809
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

o.a. :P
Dit was gisteren

Zal beau blij mee zijn als ze thuis is
pi_176601812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:13 schreef rowan634 het volgende:

[..]

#livingthelife
(8>
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176601826
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:06 schreef Toweler het volgende:

[..]

Die bekini vakantie en alcohol foto's
maar dat is toch ook raar als juf dat iedereen die fotos kan zien?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176601831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als een metgezel, die ze daar nodig heeft. Toen ze binnenkwam had ze Bas al in het vizier. Ze kon meeliften. Nu is Bas weg en heeft ze iemand nodig. Hij kan in ieder geval klusjes voor haar opknappen en wilde dieren buiten houden.
Ze doet volgens mij altijd dingen die goed zijn voor haar en ze stuurt daar ook naartoe. Een Billy, maar dan net even anders, en beter uitziend.
En "toevallig" weer iemand die nr. 1 in de popu poll staat....
pi_176601863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:10 schreef Tengano het volgende:

[..]

yoni's :)
ik ga zo slapen wat is een yoni een punani?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176601864
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

maar dat is toch ook raar als juf dat iedereen die fotos kan zien?
Ja heel raar, vooral voor een docent op een vmbo-school. :Y
pi_176601869
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef AnneLo het volgende:

[..]

En "toevallig" weer iemand die nr. 1 in de popu poll staat....
Dat is inderdaad ook weer zo. :D
pi_176601886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja heel raar, vooral voor een docent op een vmbo-school. :Y
of ze is geen docent , of ze is niet helemaal wijs
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176601887
Aub de social media zaken elders houden, en voor slowchat graag een deurtje verder. :)
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:21:13 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601914
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

maar dat is toch ook raar als juf dat iedereen die fotos kan zien?
WTF is dat voor een UI :o
pi_176601915
Rene ligt nu eens niet als een coconnetje.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:23:02 #150
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176601929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

of ze is geen docent , of ze is niet helemaal wijs
Of ze is net zoveel docent als Romy accountmanager is :+
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:45:14 #151
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176602209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
Wat raar dat beau nu als een soort slachtoffer, heilige maagd figuur gezien wordt.
Ik gewoon een doorsnee type dat in de gaten heeft dat een dikke kont trend is. Gaat die kont trainen en raakt in die flow.
Ze vergeet alleen dat die kop steeds dikker wordt.
Ik vind het een misselijk oppervlakkig mens.
Heeft niks te melden.
Ze heeft echt wel wat te melden, ieder mens heeft een mening maar die houdt ze angstvallig verborgen, bewust van de camera's als ze is, we zien haar ook nooit zonder makeup, heel gewiekst die meid :Y
pi_176602217
Het slaapt in Utopia:









Ga ik ook doen, tot morgen.
pi_176602266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:45 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ze heeft echt wel wat te melden, ieder mens heeft een mening maar die houdt ze angstvallig verborgen, bewust van de camera's als ze is, we zien haar ook nooit zonder makeup, heel gewiekst die meid :Y
Onzin, ze ligt zowat elke nacht zonder make-up in de bowhut. Genoeg caps van te zien geweest. Maar met make-up ziet ze er leuker uit. Dat doet Madilia ook. En tig andere vrouwen in de loods.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:51:25 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176602315
Slaapt iedereen al?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176602354
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:51 schreef chufi het volgende:
Slaapt iedereen al?
Volgens de zichtbare streams wel.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:54:29 #156
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176602369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:48 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Onzin, ze ligt zowat elke nacht zonder make-up in de bowhut. Genoeg caps van te zien geweest. Maar met make-up ziet ze er leuker uit. Dat doet Madilia ook. En tig andere vrouwen in de loods.
Madi en tig andere vrouwen lopen ook wel eens overdag rond zonder makeup, Beau zorgt er secuur voor dat dat haar niet gebeurt.
Die eigen mening toont ze zeker ook s'nachts? :')
  vrijdag 19 januari 2018 @ 00:54:59 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176602375
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:53 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Volgens de zichtbare streams wel.
Like elke dag.. Ik wil nog steeds geen geur TV
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176602494
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:54 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Madi en tig andere vrouwen lopen ook wel eens overdag rond zonder makeup, Beau zorgt er secuur voor dat dat haar niet gebeurt.
Die eigen mening toont ze zeker ook s'nachts? :')
Tja, genoeg vrouwen die nooit zonder make-up de deur uitgaan 's morgens.
En ook genoeg mannen die never nooit nie ongeschoren op hun werk verschijnen.
Je hoort er nou eenmaal netjes uit te zien.
Of het nou in Utopia is of daarbuiten..
  vrijdag 19 januari 2018 @ 01:29:23 #159
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176602758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:06 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ze kan er op dit moment ook weinig aan doen.
Ze zit nog steeds in Utopia, kan geen brieven meer sturen of iets dergelijks.
Maar het komt wel goed hoor.
En wat is dan goed :?
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  vrijdag 19 januari 2018 @ 01:31:58 #160
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176602772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 01:00 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Tja, genoeg vrouwen die nooit zonder make-up de deur uitgaan 's morgens.
En ook genoeg mannen die never nooit nie ongeschoren op hun werk verschijnen.
Je hoort er nou eenmaal netjes uit te zien.
Of het nou in Utopia is of daarbuiten..
Netjes _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  vrijdag 19 januari 2018 @ 01:37:12 #161
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_176602799
Ik vind Beu echt een simpel/sneu sletje.
Kan niks leuks aan haar bedenken :@
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_176602889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 01:00 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Tja, genoeg vrouwen die nooit zonder make-up de deur uitgaan 's morgens.
En ook genoeg mannen die never nooit nie ongeschoren op hun werk verschijnen.
Je hoort er nou eenmaal netjes uit te zien.
Of het nou in Utopia is of daarbuiten..
Het niet zonder make up de deur uit gaan kan ook een gebrek aan zelf vertrouwen tonen
Je maakt je immers druk over het feit dat je er minder leuk uit ziet zonder make up , en/of wat de buitenwereld daar van vind
pi_176602902
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 01:37 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind Beu echt een simpel/sneu sletje.
Kan niks leuks aan haar bedenken :@
Ik vindt Beau best een leuke meid. Doet haar ding, helpt mee waar nodig.
Verdiend geld met High Teas, borrelen met Beau, pannekoeken en B&B's. En ook nog schilderijen.
Niks mis mee.
pi_176603531
Weinig beweging in Utopia c_/
Iedereen in bed c_/
SOONY
pi_176603824
Wat gaat er vandaag in Utopia gebeuren?:
-Beau brengt make-up aan op haar opgewassen lichaam
-Tandenpoetsen
-Vreten
-Gezeik dat iets niet eerlijk is (Shitling) ;(
-King EIvan gebruikt de verkeerde verwijswoorden
-Johan doet vandaag niks buiten een beetje zeiken. Hij gaat de confrontatie aan.....
-Billy heeft last van haar onderbuikgevoel
-Drieling zit bijna de hele dag achter de pc’s
-Gestook
-José maakt schilderijen
-Gehang op de bank
-Liggen op bed
-Lieffie
-Bils lach is aanwezig

Vergaderingen?

:*
SOONY
pi_176603914
Wanneer is de volgende Geile Tease borrel met Beau?
SOONY
pi_176603923
Ik heb nog liever Ruud in de loods dan de drieling :r
SOONY
pi_176603939
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:20 schreef DKUp het volgende:
Wanneer is de volgende Geile Tease borrel met Beau?
Ik weet niet wanneer jij bent ingepland
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 07:23:03 #169
388664 crew  Dotteke
pi_176603950
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:13 schreef DKUp het volgende:
Wat gaat er vandaag in Utopia gebeuren?:
-Beau brengt make-up aan op haar opgewassen lichaam
-Tandenpoetsen
-Vreten
-Gezeik dat iets niet eerlijk is (Shitling) ;(
-King EIvan gebruikt de verkeerde verwijswoorden
-Johan doet vandaag niks buiten een beetje zeiken. Hij gaat de confrontatie aan.....
-Billy heeft last van haar onderbuikgevoel
-Drieling zit bijna de hele dag achter de pc’s
-Gestook
-José maakt schilderijen
-Gehang op de bank
-Liggen op bed
-Lieffie
-Bils lach is aanwezig

Vergaderingen?

:*
Eigenlijk
Valt er niets meer te cossen
nu. Je hebt alles al
Verwoord.
Zometeen centraal. Maar die stellen ook al niets meer voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604010
Ze hadden Ruud gewoon iemand laten elimineren.
Even laten voelen dat ze weinig te willen hebben. Ze voelen zich veel te veilig buiten José.
SOONY
pi_176604113
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer jij bent ingepland
Jij was eerder zei Beau....
SOONY
pi_176604191
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:21 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nog liever Ruud in de loods dan de drieling :r
^O^ mee eens.
pi_176604243
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:11:07 #174
388664 crew  Dotteke
pi_176604249
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604265
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:20 schreef DKUp het volgende:
Wanneer is de volgende Geile Tease borrel met Beau?
Is ze daar niet mee gestopt omdat ze het te druk heeft ?
pi_176604279
Jose wil de kachel aanhebben

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:15:07 #177
388664 crew  Dotteke
pi_176604287
Jos steekt de kachel aan en Cemal maakt zijn ontbijt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:16:48 #178
388664 crew  Dotteke
pi_176604301
René heeft weer rare dromen gehad verteld hij tegen Cemal
Anders ik wel zegt Cemal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604304
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:21 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nog liever Ruud in de loods dan de drieling :r
Ik zie toch liever andere mensen gaan dan de drieling, Billy, Johan, Baldr mogen van mij zo over het hek...
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:18:04 #180
388664 crew  Dotteke
pi_176604314
Cemal droomde dat hij een porno ster was

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 01:00 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Tja, genoeg vrouwen die nooit zonder make-up de deur uitgaan 's morgens.
En ook genoeg mannen die never nooit nie ongeschoren op hun werk verschijnen.
Je hoort er nou eenmaal netjes uit te zien.
Of het nou in Utopia is of daarbuiten..
dus als je geen make up op hebt zie je er niet netjes uit?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176604345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Cemal droomde dat hij een porno ster was

[ afbeelding ]
ojee, laat platvis dat maar niet horen,is ze daar weer jaloers op.
Gm, c_/
pi_176604363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Cemal droomde dat hij een porno ster was

[ afbeelding ]
hij droomt dat vaker, waar denkt die jongen overdag aan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:24:18 #184
388664 crew  Dotteke
pi_176604378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

dus als je geen make up op hebt zie je er niet netjes uit?
Beau is gewoon doodsbang dat iemand haar ziet zonder make-up zelfs in haar slaap probeert ze uit beeld te blijven
Een heel enkele keer zien we haar als ze slaapt zonder make up. Maar nooit als ze wakker is met haar ogen open zonder makeup
Dat wordt wat als ze een kind heeft, als die j ankt moet die vast en zeker wachten tot mama opgemaakt is.

Cemal zegt dat Romy ziek in bed ligt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:24:37 #185
388664 crew  Dotteke
pi_176604382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

hij droomt dat vaker, waar denkt die jongen overdag aan
Aan het leger :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604397
Fris en fruitig

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176604419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Beau is gewoon doodsbang dat iemand haar ziet zonder make-up zelfs in haar slaap probeert ze uit beeld te blijven
Een heel enkele keer zien we haar als ze slaapt zonder make up. Maar nooit als ze wakker is met haar ogen open zonder makeup
Dat wordt wat als ze een kind heeft, als die j ankt moet die vast en zeker wachten tot mama opgemaakt is.

Cemal zegt dat Romy ziek in bed ligt
Ach om 9 uur horen we haar wel weer gillen.

Goedemorgen Cos :* c_/
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:27:54 #188
388664 crew  Dotteke
pi_176604431

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604437
Bats al aan het ontbijt

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176604445
Gaat iemand nu aardappels eten of staat het er al een tijdje.....
SOONY
pi_176604446
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ach om 9 uur horen we haar wel weer gillen.

Goedemorgen Cos :* c_/
Gm Fritsie,ja aan die stembanden mankeert niets. :X
pi_176604466
pi_176604477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Aan het leger :D
als je daar over droomt , dan moet je daar vaker aan denken overdag anders droom je daar niet over, tenminste niet elke dag
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_176604494
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:28 schreef DKUp het volgende:
Gaat iemand nu aardappels eten of staat het er al een tijdje.....
ik dacht hetzelfde :)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:32:26 #195
388664 crew  Dotteke
pi_176604510
Jose heeft de kachel niet goed aangemaakt, hij is weer uit
René en Ivan maken nu de kachel aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:33:06 #196
388664 crew  Dotteke
pi_176604518
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:28 schreef DKUp het volgende:
Gaat iemand nu aardappels eten of staat het er al een tijdje.....
Geen idee, zag ze staan.
Het lijkt mij dat ze er al stonden, maar ja je weet het met die Utopianen nooit natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Jose heeft de kachel niet goed aangemaakt, hij is weer uit
René en Ivan maken nu de kachel aan
[ afbeelding ]
Ze probeert het elke dag maar had er van te voren al niet veel vertrouwen in :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:33:54 #198
388664 crew  Dotteke
pi_176604528
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ach om 9 uur horen we haar wel weer gillen.

Goedemorgen Cos :* c_/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja helaas wel, die schreeuwt er wat af op een dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:34:23 #199
388664 crew  Dotteke
pi_176604534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:33 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze probeert het elke dag maar had er van te voren al niet veel vertrouwen in :D
Nou ja, ze probeert het tenminste, kan je van vele andere niet zeggen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Geen idee, zag ze staan.
Het lijkt mij dat ze er al stonden, maar ja je weet het met die Utopianen nooit natuurlijk
Ik denk nog van gisteren :X
SOONY
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:35:16 #201
388664 crew  Dotteke
pi_176604550
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik denk nog van gisteren :X
Dat denk ik ook.
Kijken hoelang het blijft staan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604554
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:09 schreef Toweler het volgende:
Vlinder
[ afbeelding ]
gadverdamme :{w
Make trouble not war
pi_176604562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

gadverdamme :{w
Lol :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176604569
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:28 schreef lonneberga het volgende:

[..]

Gm Fritsie,ja aan die stembanden mankeert niets. :X
Terwijl ze gisteren een paar keer vertelde dat ze last van haar keel had. Maar wel heel de dag liep te gillen.
pi_176604603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Beau is gewoon doodsbang dat iemand haar ziet zonder make-up zelfs in haar slaap probeert ze uit beeld te blijven
Een heel enkele keer zien we haar als ze slaapt zonder make up. Maar nooit als ze wakker is met haar ogen open zonder makeup
Dat wordt wat als ze een kind heeft, als die j ankt moet die vast en zeker wachten tot mama opgemaakt is.

Cemal zegt dat Romy ziek in bed ligt
Ik snap niet dat ze zich ongewassen opmaakt, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen als je onzeker over je uiterlijk bent, dat je het niet fijn vind om daar onopgemaakt rond te lopen met al die camera's...
pi_176604640
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:39 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze zich ongewassen opmaakt, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen als je onzeker over je uiterlijk bent, dat je het niet fijn vind om daar onopgemaakt rond te lopen met al die camera's...
ze ziet er onopgemaakt ook niet bijzonder uit, gewoon bollehapsnoetface, niets verkeerds hoor, maar kennelijk ziet ze dat zelf ook
Make trouble not war
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:43:24 #207
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:44:26 #208
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:44 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze van Beu die hand voor haar mond, alsof dat helpt ..................
Make trouble not war
pi_176604690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:43 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
zo lelijk vind ik Beau niet,zeker niet in vergelijking met een Billy.
pi_176604698
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:45 schreef lonneberga het volgende:

[..]

zo lelijk vind ik Beau niet,zeker niet in vergelijking met een Billy.
ik vind haar vooral heel onhygienisch, vies kind
Make trouble not war
pi_176604717
Viestiet probeert onder haar postpakketje uit te komen... Gewoon betalen! Eigen schuld door zoiets duurs te verzenden zonder track en tracé.. Zo dom is ze toch niet als juf? |:(
pi_176604721
ik vind haar nog een grotere draak dan Bats, en dat wil wat zeggen!
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:48:45 #214
388664 crew  Dotteke
pi_176604725
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:39 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze zich ongewassen opmaakt, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen als je onzeker over je uiterlijk bent, dat je het niet fijn vind om daar onopgemaakt rond te lopen met al die camera's...
Dan nog zou ik denken ff oogschaduw en mascara opdoen en dan snel douchen.
Zelfs als ze gedouched heeft is ze nog opgemaakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:49:57 #215
388664 crew  Dotteke
pi_176604737
Kreeg het gesprek van Bil en Ivan niet helemaal mee
Maar van wat ik begreep is dat Bil vind dat Beau zelf moet betalen want dat moest zijn ook met ...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176604740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:48 schreef Setje72 het volgende:
Viestiet probeert onder haar postpakketje uit te komen... Gewoon betalen! Eigen schuld door zoiets duurs te verzenden zonder track en tracé.. Zo dom is ze toch niet als juf? |:(
en dat ze het zo opstuurde kwam omdat er haast bijzat, hele dagen ouwehoeren, en niet je afspraken nakomen
Make trouble not war
pi_176604750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en dat ze het zo opstuurde kwam omdat er haast bijzat, hele dagen ouwehoeren, en niet je afspraken nakomen
alles was kwijt, puzzels niet compleet, de nette juf :O
Make trouble not war
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:51:05 #218
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg het gesprek van Bil en Ivan niet helemaal mee
Maar van wat ik begreep is dat Bil vind dat Beau zelf moet betalen want dat moest zijn ook met ...
En ik kreeg het ook niet helemaal mee maar dacht juist te horen dat het van de BV moest omdat het anders niet eerlijk was dat Beau het allemaal zelf moest betalen _O-
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:52:30 #219
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176604778
Morgen c_/
Nadat Ruud weg is gegaan nog iets gebeurd daar?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:56:52 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_176604827
Ahhhhh...Slomy is ziek
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:57:03 #221
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604831
Cemal : Romy is ziek,ik zal vragen of ze een kop thee wil
Bil : ja doe maar even

Moet Bil niet even naar haar friendinnn?
pi_176604834
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:39 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze zich ongewassen opmaakt, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen als je onzeker over je uiterlijk bent, dat je het niet fijn vind om daar onopgemaakt rond te lopen met al die camera's...
ja dat denk ik ook, misschien dat ze het thuis niet doet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:58:22 #223
388664 crew  Dotteke
pi_176604846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

alles was kwijt, puzzels niet compleet, de nette juf :O
Hoe weten ze dat de puzzels niet compleet waren als het pakketje niet is aangekomen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:58:29 #224
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604848
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:39 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze zich ongewassen opmaakt, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen als je onzeker over je uiterlijk bent, dat je het niet fijn vind om daar onopgemaakt rond te lopen met al die camera's...
Dan moet je niet meedoen aan een programma waar je 24/7 op camera bent :')
Het was namelijk niet de grote fakeshow maar als rls bedoeld oO<
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:58:56 #225
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 08:59:31 #226
388664 crew  Dotteke
pi_176604862
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

En ik kreeg het ook niet helemaal mee maar dacht juist te horen dat het van de BV moest omdat het anders niet eerlijk was dat Beau het allemaal zelf moest betalen _O-
O dat kan ook, ik heb het niet goed meegekregen dus durf er geen eed op te doen dat ik het goed had.
Ik hoorde Bil alleen zeggen toen Ivan zei kaart het maar aan. Toen zei ze, "dan ben ik de zeikerd maar weer".
Maar we gaan het zien zometeen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:01:57 #227
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604910
Bil toch even bij Romy kijken, maar ze gaat al meteen weer weg

"probeer nog maar een tukkie te doen"

pi_176604933
Allemaal bluf

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:03:14 #229
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_176604939
Heb je een vloeitje Renee?

Wanneer gaan ze haar eens dwingen haar eigen spullen te kopen? :')

pi_176604969
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:36 schreef a_b het volgende:

[..]

Terwijl ze gisteren een paar keer vertelde dat ze last van haar keel had. Maar wel heel de dag liep te gillen.
Moet bij Romy altijd denken aan Kloontje het reuzenkind

pi_176604999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:02 schreef pullup het volgende:
Allemaal bluf

[ afbeelding ]
Kijk wie dat is?
De boodschappenman. :B
SOONY
pi_176605009
Fay moet dingen afkappen van Ivan tijdens het Centraal
pi_176605034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:02 schreef pullup het volgende:
Allemaal bluf

[ afbeelding ]
"Beau heeft echt zoooooooo'n hoofd" geeft Baldr aan })
pi_176605037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:06 schreef formule het volgende:
Fay moet dingen afkappen van Ivan tijdens het Centraal
En wie is Ivan dan helemaal?
pi_176605038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:02 schreef pullup het volgende:
Allemaal bluf

[ afbeelding ]
Heeft hij zo'n grote vis gevangen?
pi_176605045
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kijk wie dat is?
De boodschappenman. :B
Zijn vrouw zal blij zijn als hij terug is dat hij dat heeft leren doen.

Meer had hij, ook naar eigen zeggen, nog niet gedaan om te laten zien dat zijn verblijf daar iets voorstelde
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605049
Begin Centraal 9.10
pi_176605056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:08 schreef formule het volgende:
Begin Centraal 9.10
w/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605061
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

En wie is Ivan dan helemaal?
Een teamleider :)
pi_176605065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Heeft hij zo'n grote vis gevangen?
Hij hield zijn handen zo ervan af. Aan fysieke arbeid doet Baldr niet.
SOONY
pi_176605071
Waar we smeken om ruzie
SOONY
pi_176605073
Fay start de vergadering met het opnoemen van de agenda
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605075
Ze gaan terugkoppelen *O*
pi_176605081
Hé Fay slik ff die hete aardappel door :X
pi_176605084
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Zijn vrouw zal blij zijn als hij terug is dat hij dat heeft leren doen.

Meer had hij, ook naar eigen zeggen, nog niet gedaan om te laten zien dat zijn verblijf daar iets voorstelde
Liefs uit Londen en Piep hiep hallo :B
SOONY
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:11:14 #246
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605085
Notulen

1- De Ouderendag

SL
pi_176605089
Fay heeft hier voor geleerd.
SOONY
pi_176605093
Senna over zielige ouderen, geen bus beschikbaar :7
pi_176605106
Wat een ontzettend sneu
SOONY
pi_176605107
Ah de financieen.
pi_176605109
Johan haalt voor de zoveelste keer zijn neus op
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:13:28 #252
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605120
Financien

Bank ¤11800
Kas ¤2000
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:13:50 #253
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_176605124
Bats is van de BV .. Al haar werk is BV gerelateerd.. en ze heeft veel ondersteuning.. Dus dat zal ze zo wel even vertellen zei ze voor de vergadering tegen Ivan.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_176605128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:12 schreef formule het volgende:
Johan haalt voor de zoveelste keer zijn neus op
Het is al heel wat dat hij aanwezig is, nu niet iets zinnigs gaan verwachten hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605131
Fijn dat Bats de vergadering niet meer voorzit.
pi_176605132
De inwoners krijgen winstuitkeringen
pi_176605135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Financien

Bank ¤11800
Kas ¤2000
Dat klinkt heel gezond
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:12 schreef formule het volgende:
Johan haalt voor de zoveelste keer zijn neus op
Ga me daar ook steeds meer aan irriteren :r
pi_176605137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

En wie is Ivan dan helemaal?
Dat hebben ze zo afgesproken. Ivan had met Fay overlegd, hoe de vergadering was gegaan. het commentaar van Fay was dat hij te langdradig was geweest. Dus toen de afspraak gemaakt dat Fay dat zou proberen in te dammen.

Fay notuleert volgens mij.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:15:00 #260
388664 crew  Dotteke
pi_176605142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

En wie is Ivan dan helemaal?
Een grote eikel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:13 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is al heel wat dat hij aanwezig is, nu niet iets zinnigs gaan verwachten hoor
Dom van mij :)
pi_176605153
Wat zijn dit voor debiele shirts :?

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:15:49 #263
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605158
BTW/Vennootschapes belasting

Divident is niet van toepassing
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat klinkt heel gezond
Dá s zonder rekeningen netto was het rond de ¤5000
pi_176605159
Chipp verwacht een blauwe brief
pi_176605160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Een grote eikel
Het is ook wel rottig van hem dat hij nog kort een paar tips geeft ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605162
Veel onduidelijkheid nog.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:16:43 #267
388664 crew  Dotteke
pi_176605170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is ook wel rottig van hem dat hij nog kort een paar tips geeft ja
Hij had gewoon thuis moeten blijven en ze lekker laten spartelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605179
Omzet, belasting, ik ben het kwijt :7
pi_176605189
Groepsactiviteiten :B
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605196
Als het niet duidelijk is, gewoon straks vragen
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:18:20 #271
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:17 schreef formule het volgende:
Omzet, belasting, ik ben het kwijt :7
Iedereen is het continue kwijt, daarom is het al jaren een zooitje daar
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:18:51 #272
388664 crew  Dotteke
pi_176605206
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605210
Nog 20 minuten
pi_176605214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:15 schreef pullup het volgende:
Wat zijn dit voor debiele shirts :?

[ afbeelding ]
I'm With Her----->
I'm With Him <-----

8)7
pi_176605224
Patat hakken, 25.00 euro pp.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:04 #276
388664 crew  Dotteke
pi_176605225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

I'm With Her----->
I'm With Him <-----

8)7
Hebben Senna en Demi die van de week niet gekregen van Shownieuws?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605226
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

I'm With Her----->
I'm With Him <-----

8)7
Demi heeft ook al zo'n ding aan 8)7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:22:01 #278
388664 crew  Dotteke
pi_176605253
Bil heeft voor de inkoop. ze gaan kijken naar de 3 bestlopende producten
Hoodys van Bil,
De pakken van Linda en Madi
De derde moet ze nog uitzoeken
Voor deze drie producten kan een extra investering
De tweeling vraagt en hun dan, want tijdens de markt gaat alles naar de bv
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605260
Moeilijk moeilijk.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:22:39 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176605262
Hoodies van Billy? Die zijn van Romy, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176605267
Fay heeft het verhaaltje, ingefluisterd door Chipzie, niet helemaal begrepen dus hij neemt het maar over
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:23:22 #282
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605275
En een Leer Spreken Cursus voor Fee.. handig als je ooit directie secretaresse wil worden }:|
pi_176605279
Ik snap er geen zak van. :D
pi_176605292
Iedereen snapt wat Chipp bedoelt, ik niet, is ook niet belangrijk :7
pi_176605295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik snap er geen zak van. :D
:+
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:24:56 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_176605297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Bil heeft voor de inkoop. ze gaan kijken naar de 3 bestlopende producten
Hoodys van Bil,
De pakken van Linda en Madi
De derde moet ze nog uitzoeken
Voor deze drie producten kan een extra investering
De tweeling vraagt en hun dan, want tijdens de markt gaat alles naar de bv
En José die het beste verkoopt wordt niet genoemd?
pi_176605306
Standhoudersborrel :7
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:25:57 #288
388664 crew  Dotteke
pi_176605316
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En José die het beste verkoopt wordt niet genoemd?
Die heet geen investering nodig staat niet op de markt he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605318
Ik kan me niet voorstellen dat de meeste daar het wel snappen...
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:26:11 #290
388664 crew  Dotteke
pi_176605320
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:26:33 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En José die het beste verkoopt wordt niet genoemd?
Ik denk dat Josee niets verkoopt op de markt, alles wat zij doet is op bestelling van foto's werken
pi_176605329
Nog 14 min.
pi_176605335
Nog zo'n shirt

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:27:28 #294
388664 crew  Dotteke
pi_176605340
carnaval

Senna heeft een begroting ingeleverd bij de het bv team, maar deze heeft het nog niet besproken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605346
hebben johan en beau nu echt ook zo'n kinderachtig t shirt aan hahahahahaha.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 09:27:55 #296
388664 crew  Dotteke
pi_176605349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef pullup het volgende:
Nog zo'n shirt

[ afbeelding ]
Hebben ze gekregen vanS hownieuws van de week
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_176605356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hebben ze gekregen vanS hownieuws van de week
Ah daar komen ze vandaan thnx
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176605361
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de meeste daar het wel snappen...
Daarom de BV straks samen >:)
pi_176605362
Oh god, Linda en d'r 0900 stemmetje met veel gekraak :X
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:28:50 #300
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_176605363
Miep Kraak wil óók een carnavalswagen maken.. lolligjes hoorrjjjjj
pi_176605366
Bats :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')