Welk belang dien ik ermee om per se naar Eindhoven door te rijden terwijl ik ook thuis kan werken? Nu kan ik nog een fatsoenlijke werkdag maken. Anders niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geef je het op voor vandaag ja?
Snap ik best.
Linkje ergens heen misschien? Het samenwerkingsverband heeft op de eigen website nog niets staan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef greavy het volgende:
De samenwerkingsverband Nahverkehr Westfalen-Lippe overweegt de contracten met Keolis Deutschland te beëindigen.
Er is een laatste ultimatum opgelegd om aan de concessie te voldoen. Lukt dat niet, of voor een groot deel, zal de concessie ontbonden worden en krijgt Abellio of DB Regio de concessie. Dit waren de 2 verliezers.
Maken ze er zo'n potje van?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef greavy het volgende:
De samenwerkingsverband Nahverkehr Westfalen-Lippe overweegt de contracten met Keolis Deutschland te beëindigen.
Er is een laatste ultimatum opgelegd om aan de concessie te voldoen. Lukt dat niet, of voor een groot deel, zal de concessie ontbonden worden en krijgt Abellio of DB Regio de concessie. Dit waren de 2 verliezers.
Waar zijn Fransen goed in behalve losers zijn dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maken ze er zo'n potje van?
maar ik vraag mij dan nog af, kan dit zomaar?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef greavy het volgende:
De samenwerkingsverband Nahverkehr Westfalen-Lippe overweegt de contracten met Keolis Deutschland te beëindigen.
Er is een laatste ultimatum opgelegd om aan de concessie te voldoen. Lukt dat niet, of voor een groot deel, zal de concessie ontbonden worden en krijgt Abellio of DB Regio de concessie. Dit waren de 2 verliezers.
Natuurlijk mag dat, als het maar vastgelegd is in prestatieovereenkomsten die gekoppeld zijn aan de exploitatieovereenkomst. Is het materieel wel van Keolis zelf? In Duitsland is het een gebruikelijke constructie om materieel aan te schaffen door de concessieverlener. Soms mag de nieuwe vervoerder dan nog meepraten over wat het gaat worden ook!quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:23 schreef greavy het volgende:
[..]
maar ik vraag mij dan nog af, kan dit zomaar?
En wordt het beter als bijvoorbeeLD Abellio wordt? Die heeft er zelf geen materieel voor achter de hand natuurlijk. Die zou dan van Keolis overnemen denj ik?
Alstom kan prima treinen bouwen, net als dat de Franse keuken niet slecht is. Dus ze kunnen wel ietsquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waar zijn Fransen goed in behalve losers zijn dan?
Twee dingen is inderdaad wel "iets" ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alstom kan prima treinen bouwen, net als dat de Franse keuken niet slecht is. Dus ze kunnen wel iets
Ik denk dat het hierom gaat: http://m.wn.de/Muensterla(...)te-fuer-die-Eurobahnquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Linkje ergens heen misschien? Het samenwerkingsverband heeft op de eigen website nog niets staan.
ook Hengelo Bielefeldquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Over welke lijnen gaat dit sowieso? Bielefeld - Paderborn of zo?
Stinkenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waar zijn Fransen goed in behalve losers zijn dan?
Met de HLE 11?quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:03 schreef TjjWester het volgende:
Kogel is door de kerk, volgens nu.nl gaat de benelux vanaf april over de hsl rijden.
Traxx neem ik aan, kennelijk zijn de testritten op tijd klaar en verwerkt.quote:
Tof voor de spotters, wanneer is dat?quote:Op donderdag 25 januari 2018 16:11 schreef James1988 het volgende:
HLE 11 rijdt maar één keer op de HSL, en rijdt daarna nooit meer
Ik bedoelde het andersquote:Op donderdag 25 januari 2018 16:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tof voor de spotters, wanneer is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |