abonnement Unibet Coolblue
pi_176595926
Marjet :(
pi_176595927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Koe
Nee, ik ben een stier. :Y

Baldr ook een soort van jaloers op Ivan ivm zijn invloed op de groep?
Vanmorgen zei hij tegen Johan dat hij binnen was gekomen om de rol van teamcaptain te vervullen. _O- _O- _O- Handen uit de zakken en de koffie neerzetten, Bal. En hop naar huis, ut was niks, is niks en wordt niks. :W
pi_176595933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Baldr en Jose in gesprek in de keuken. Baldr vond en vind Ivan een leuke vent, maar is niet door hem veranderd. Jose is blij met hem.
Billie ligt in een deuk. Neps
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596016
Baldr: ik was aan het observeren. Ineens gingen mensen. Ja lamlul, jij was 1 van de eersten die ineens van de bank afkwam. Het heeft niet lang geduurd, kleine opleving van korte duur. 8)7
pi_176596024
Baldr gaat Ivan observeren
pi_176596046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:15 schreef formule het volgende:
Baldr gaat Ivan observeren
Zijn naam zit al niet mee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:15 schreef formule het volgende:
Baldr gaat Ivan observeren
Wel vanaf de bank natuurlijk.... O-)
pi_176596102
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:17 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Wel vanaf de bank natuurlijk.... O-)
Tuurlijk :)
pi_176596110
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:17 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Wel vanaf de bank natuurlijk.... O-)
:Y met een kop koffie in zijn hand of van achter de bar, met 2 handen in zijn zakken. Wat-een-lamlul. :r
pi_176596154
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:17 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Wel vanaf de bank natuurlijk.... O-)
Zou wel lullig zijn als zijn vrouw denkt krijg de pleuris maar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596205
Baldr zijn draagvlak wordt kleiner -O-
pi_176596212
Bladr staat per ongeluk de afwasdienst voor Johan te doen. Hij zou Cemal ook betalen. Cemal: ik stuur de rekening als hij zijn evenement heeft gehad.
Linda: Johan is aan het schilderen.
Jose: zo leuk, het is net een familiebedrijf geworden. O+

Jose: maar is het een irritatie geworden.
Baldt: ik zei tegen Linda, ik zit niet lekker in mijn vel. Ik zei tegen Linda, ik slaap slechter en slechter en mijn draagvlak wordt steeds kleiner.

Jankerd. :'( :'(
pi_176596257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Bladr staat per ongeluk de afwasdienst voor Johan te doen. Hij zou Cemal ook betalen. Cemal: ik stuur de rekening als hij zijn evenement heeft gehad.
Linda: Johan is aan het schilderen.
Jose: zo leuk, het is net een familiebedrijf geworden. O+

Jose: maar is het een irritatie geworden.
Baldt: ik zei tegen Linda, ik zit niet lekker in mijn vel. Ik zei tegen Linda, ik slaap slechter en slechter en mijn draagvlak wordt steeds kleiner.

Jankerd. :'( :'(
Als je naast neukende mensen slaapt is dat best kut
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596281
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:18 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y met een kop koffie in zijn hand of van achter de bar, met 2 handen in zijn zakken. Wat-een-lamlul. :r
Echt hoor, maar het zijn allemaal lamzakken. Vanmiddag was Ivan druk buiten bezig bij Baas Beach met het dak wat er was afgewaaid en de rest blijft gewoon op de bank zitten..
pi_176596290
Johan weer masseren in die kut (Beau) haar nek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596295

Beau en Johan
pi_176596304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je naast neukende mensen slaapt is dat best kut
Dat is wel waar denk ik, maar ga dan naar huis :7
pi_176596313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je naast neukende mensen slaapt is dat best kut
Dan zeg je daar iets van, om te beginnen. :Y
pi_176596317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:26 schreef formule het volgende:

[..]

Dat is wel waar denk ik, maar ga dan naar huis :7
Ja lekker makkelijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dan zeg je daar iets van, om te beginnen. :Y
Dat zou ik wel doen ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176596333
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:25 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Echt hoor, maar het zijn allemaal lamzakken. Vanmiddag was Ivan druk buiten bezig bij Baas Beach met het dak wat er was afgewaaid en de rest blijft gewoon op de bank zitten..
Ik zag het en vond er iets van. De meesten hebben nog 10 minuten met troep gesjouwd, terwijl Johan, de fantastische bouwer, met zijn mega werkweken lag te slapen. :{
pi_176596353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zou ik wel doen ja
Ik ook, maar Baldr jankt er liever over. :)
pi_176596365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik zag het en vond er iets van. De meesten hebben nog 10 minuten met troep gesjouwd, terwijl Johan, de fantastische bouwer, met zijn mega werkweken lag te slapen. :{
Johan, die vanmorgen tegen Ruud zo zat te pochen dat hij zo'n harde werker was... :')
pi_176596373
Wim de bouwer is er om de houtkachel te maken.
Dat kunnen de slapjanussen zelf niet namelijk. :O
pi_176596381
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:29 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Johan, die vanmorgen tegen Ruud zo zat te pochen dat hij zo'n harde werker was... :')
En hoe goed hij was. :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')