NS of van wat dan, NS heeft nog problemen zonder storm dus die neem ik dan maar met een korel zout.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:19 schreef Tchock het volgende:
Kaartje van prorail van vanmiddag, om de schaal van het probleem aan te geven:
Rood/gele ruitjes zijn storingen en schade. Cirkeltjes geven meerdere storingen op één plek aan.
Een mooie landschappelijke inpassining is belangrijker dan zo nu en dan een keer wat schade.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Dus met het wegslepen van 2 bomen kun je van Nijmegen naar Breda gewoon weer met de trein. Arriva rijdt gewoon, maar de NS schrapt gewoon de gehele dienstregeling. Ik snap heus wel dat de weersomstandigheden extreem zijn, maar dit kun je echt niet verkopen.
En misschien moesten we gewoon eens af van die bomen langs het spoor.
Omdat op werkweigering ontslag staat, en in het transport zijn ze tamelijk hardhandig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Jigzoz het volgende:
Enneh... Als je weet dat het tyfushard gaat stormen, waarom zou je dan tóch met je vrachtwagen de snelweg op gaan?
En als je bomen kapt worden de omwonenden boos en gaan ze klagen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een mooie landschappelijke inpassining is belangrijker dan zo nu en dan een keer wat schade.
Wind mee en nog steeds een uur erover gedaan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:37 schreef sigme het volgende:
Maar goed, ik ben gewoon mijn uur heen en een uur terug gefietst vandaag. Prima te doen.
Lijkt me wel een schandaaltje waard dan. 66 omgewaaide vrachtwagens = 66 keer een echt levensgevaarlijke situatie die heel simpel te vermijden was geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat op werkweigering ontslag staat, en in het transport zijn ze tamelijk hardhandig.
En de planning kan ook niet zomaar aangepast worden, het is niet alsof morgen er wel even tweemaal zoveel gewerkt kan worden.
De storm ging een kwartiertje voordat ik ging fietsen, liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wind mee en nog steeds een uur erover gedaan?
Daar wil je alle transport voor stilleggen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt me wel een schandaaltje waard dan. 66 omgewaaide vrachtwagens = 66 keer een echt levensgevaarlijke situatie die heel simpel te vermijden was geweest.
Da's wel lullig dan, net als je profijt van de wind kan halen gaat hij liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
De storm ging een kwartiertje voordat ik ging fietsen, liggen.
In de vorige storm haalde ik 38,4 km/u. Nu niks vermeldenswaardigs .
Ja, natuurlijk. Hoe is dat raar?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar wil je alle transport voor stilleggen?
Nou ja, bij code rood moet dat toch eigenlijk wel kunnen, lijkt mij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar wil je alle transport voor stilleggen?
We geven toch niet voor niets code rood af?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar wil je alle transport voor stilleggen?
Of anders de kosten van het omwaaien van een vrachtwagen zó hoog maken dat transporteurs zich wel 2x bedenken voor ze een windgevoelige vrachtwagen de weg op sturen bij code rood.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, bij code rood moet dat toch eigenlijk wel kunnen, lijkt mij.
Wat kost dat, een afgesloten snelweg?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
Maar goed, als de omgevallen transportbedrijven de schade door het ongeval (aan derden) vergoeden is het mij ook goed. Dan maken ze de volgende keer ook wel een andere keuze.
Genoeg.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat kost dat, een afgesloten snelweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |