abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179214955
Ik begin wat betreft primers steeds meer te denken dat ze hun werk doen, omdat ze een extra laag huidverzorging zijn. De meeste mensen hebben een onvoldoende gehydreerde of verzorgde huid, en die extra laag verzorging maakt dat de make-up beter op de huid gaat zitten. Als je huid in topconditie is, merk je de werking van primer veel minder.

Is in ieder geval mijn theorie.
Op maandag 20 juli 2015 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan de meisje uit Toerkai halen maar Toerkai niet uit de meisje.
pi_179215302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hoe ik denk dat het is (ook wat ik zelf ervaar):
Primer is om je foundation beter te laten hechten op je huid. Settingspray is om ook de rest van je make-up (bronzer, blush, highlighter, etc.) langer mooi te houden + het haalt het poederige weg + het laat alles mooier blenden + het zorgt er voor dat je t-zone minder snel vet wordt.
Duidelijk, dus als je het goed wil doen gebruik je beide producten.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
pi_179215351
Ik ben juist gestopt met de primer. Hij maakte mijn huid/make up 'korrelig'
Alsof ik allemaal losse velletjes heb die dan vast geplakt worden

Het ziet er beter uit zonder
  donderdag 17 mei 2018 @ 10:44:51 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_179215676
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duidelijk, dus als je het goed wil doen gebruik je beide producten.
Ligt ook aan je huidtype hoor.

Die Bobbi Brown primer is overigens ook een moisturizer, heeft dus ook een meer verzorgende werking. Hij is misschien wel duur, maar je doet er wel lang mee. Anders eerst een proefje vragen. Wat voor mij goed werkt, hoeft voor een ander misschien weer niet zo te zijn.
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:06:19 #255
477983 marijnxgraaf
Communicatiestudente
pi_179216132
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:37 schreef quirina het volgende:
Makeup revolution iconic 1
Mooie palette inderdaad! Thanks!
i hate twitter, i love fries.
pi_179216287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ligt ook aan je huidtype hoor.

Die Bobbi Brown primer is overigens ook een moisturizer, heeft dus ook een meer verzorgende werking. Hij is misschien wel duur, maar je doet er wel lang mee. Anders eerst een proefje vragen. Wat voor mij goed werkt, hoeft voor een ander misschien weer niet zo te zijn.
Ja, ga even wat proefjes vragen en kijken wat beste voor me werkt.
''Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden."
pi_179217453
Zou je dan niet juist een dagcrème + spf en daarna je make-up kunnen doen? Dat werkt voor mij persoonlijk heel goed. (Doelend op wat clumsy-clown zegt.)
pi_179217558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:23 schreef Melancholia_war het volgende:
Zou je dan niet juist een dagcrème + spf en daarna je make-up kunnen doen? Dat werkt voor mij persoonlijk heel goed. (Doelend op wat clumsy-clown zegt.)
Mijn make-up zit aan het einde van de dag niet meer goed. Gebruikte een settijgspray van Mac, maar vind het niks dus ben nu hard opzoek naar iets waardoor mijn make-up de hele dag goed blijft zitten.
pi_179224641
Tonic net gehaald... benieuwd naar.

n6exk.jpg
pi_179382789
Help? Welk soort primer van MAC is goed? Kan uit vier soorten kiezen...

am2nmv.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')