abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176976768
registreer om deze reclame te verbergen
Goedenavond,

Ik heb een vraag die ik via een ticket al 2x gesteld heb maar ik krijg daar steeds totaal andere antwoorden die niks met de vraag te maken hebben. Ik krijg een resend van mijn bestelling alleen is deze besteld bij een EU warehouse, maar is deze al een tijd niet beschikbaar meer en enkel nog via een china warehouse.

Nu was mijn vraag of deze via een EU warehouse word verzonden, dit in verband met extra kosten?

Tevens was ik benieuwd of ik van deze resend ook een nieuwe track&trace krijg?

- Orderdatum: 20-12-2017
- Product: Anet A6 3D Desktop Printer Kit
- Ordernummer: W1712201517587499

Hoop dat jij me hier antwoord op kunt geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dexter145 op 05-02-2018 21:40:17 ]
pi_176983922
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:08 schreef Gearbest het volgende:

Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Ik zou deze nog gewoon open laten staan :)
Thanks voor je antwoord. Ja vond het ook een beetje flauw, laat maar weten wat er uit komt.
Kaas
pi_176986725
- Orderdatum:Jan 27, 2018 12:46:02 PM
- Product:Original SMY 75W Mini TC Box Mod
- Ordernummer: W1801220505346965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260331606NL
- Verzendmethode:NLMBXHQ
- Probleem:Vandaag ontvangen uit de doos gehaald en blijkt vol krassen te zitten rare putten in het metaal de vuurknop heeft putten en krassen waardoor deze als schuurpapier aanvoelt.
Tevens sluit het deurtje ook totaal niet netjes aan en zit letterlijk scheef op de body met een flinke kier.
All met al is de kwaliteit om te huilen misschien dat ik een gebruikte heb gekregen of een mis productie? (jammer want op youtube waren ze best lovend over deze kleine mod)
33n9lck.jpg

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

b7b8lf.jpg

- Voorkeur: Resend of Refund? refund ?
pi_176987947
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi, ik zou graag willen weten wat de status van mijn bestelling is.
Volgens de website van dpd zou de verzending 2 - 3 dagen moeten duren maar de track&trace blijft zeggen dat pakketje onderweg is naar southall.

-Orderdatum: 25/01
- Product: creality cr 10 en filament
- Ordernummer:WB1801252242383671
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3603289044
- Verzendmethode:dpduk
- Probleem:pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
pi_176989150
Hallo GB, de shipping voor eliquid is weer 40 euro...(heb dit al eerder gemeld hier en toen was het aangepast).
pi_176992581
Mijn pakket is gister afgeleverd, ik dacht dat ik dit gister al gestuurd had maar kon 't niet meer terugvinden.

3D printer zit inmiddels in elkaar, een paar gekkigheidjes, een hoekje van het frame is afgebroken en er zat schimmel op 't netsnoer. Dat hoekje is niet bijzonder enstig, ik heb dat stuk maar bevestigd met een cabletie. Dat netsnoer heb ik maar weggegooid en een eigen gepakt.
pi_176993888
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:01 schreef Dexter145 het volgende:
Goedenavond,

Ik heb een vraag die ik via een ticket al 2x gesteld heb maar ik krijg daar steeds totaal andere antwoorden die niks met de vraag te maken hebben. Ik krijg een resend van mijn bestelling alleen is deze besteld bij een EU warehouse, maar is deze al een tijd niet beschikbaar meer en enkel nog via een china warehouse.

Nu was mijn vraag of deze via een EU warehouse word verzonden, dit in verband met extra kosten?

Tevens was ik benieuwd of ik van deze resend ook een nieuwe track&trace krijg?

- Orderdatum: 20-12-2017
- Product: Anet A6 3D Desktop Printer Kit
- Ordernummer: W1712201517587499

Hoop dat jij me hier antwoord op kunt geven.
Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:39 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Ja vond het ook een beetje flauw, laat maar weten wat er uit komt.
Geen probleem, daar zijn wij tenslotte hiervoor. Zodra ik meer weet laat ik je het weten

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Daniel_Smit het volgende:
- Orderdatum:Jan 27, 2018 12:46:02 PM
- Product:Original SMY 75W Mini TC Box Mod
- Ordernummer: W1801220505346965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260331606NL
- Verzendmethode:NLMBXHQ
- Probleem:Vandaag ontvangen uit de doos gehaald en blijkt vol krassen te zitten rare putten in het metaal de vuurknop heeft putten en krassen waardoor deze als schuurpapier aanvoelt.
Tevens sluit het deurtje ook totaal niet netjes aan en zit letterlijk scheef op de body met een flinke kier.
All met al is de kwaliteit om te huilen misschien dat ik een gebruikte heb gekregen of een mis productie? (jammer want op youtube waren ze best lovend over deze kleine mod)
[ afbeelding ]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

[ afbeelding ]

- Voorkeur: Resend of Refund? refund ?
Dat is natuurlijk zeer vervelend en niet fijn om te horen. Ik ga deze gegevens doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen dit voor je te regelen. Zou je tevens even een filmpje kunnen maken die deze plekken nog even goed in beeld brengt. Daar zullen ze waarschijnlijk nog naar vragen, dus is het handig deze al bij de hand te hebben om dit zo snel mogelijk te regelen. Gelieve deze even door te sturen via een priv bericht of in het ticket dat je gaat ontvangen hierover.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:43 schreef Clubfilth het volgende:
Hoi, ik zou graag willen weten wat de status van mijn bestelling is.
Volgens de website van dpd zou de verzending 2 - 3 dagen moeten duren maar de track&trace blijft zeggen dat pakketje onderweg is naar southall.

-Orderdatum: 25/01
- Product: creality cr 10 en filament
- Ordernummer:WB1801252242383671
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3603289044
- Verzendmethode:dpduk
- Probleem:pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
Bij deze verzendmethode wordt jouw pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 3-4 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen. DPD, bedoelt dus de verzendtijd wanneer zij het pakketje in ontvangst hebben (in de UK). Dit is veelal 2-3 dagen, maar ook dit is een schatting. Echter, het kan 3-4 weken duren voordat DPD het pakketje in ontvangst kan namen in de UK, aangezien het eerst de douane moet passeren zoals reeds hierboven beschreven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef Koper076 het volgende:
Hallo GB, de shipping voor eliquid is weer 40 euro...(heb dit al eerder gemeld hier en toen was het aangepast).
Ja dat herinner ik me nog zeker. Vreemd dat dit nu weer terug is. Bedankt voor het melden. Ik ga dit even voor je navragen en ik ga kijken wat ik wederom voor je kan betekenen wat betreft deze producten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:08 schreef wirehunters het volgende:
Mijn pakket is gister afgeleverd, ik dacht dat ik dit gister al gestuurd had maar kon 't niet meer terugvinden.

3D printer zit inmiddels in elkaar, een paar gekkigheidjes, een hoekje van het frame is afgebroken en er zat schimmel op 't netsnoer. Dat hoekje is niet bijzonder enstig, ik heb dat stuk maar bevestigd met een cabletie. Dat netsnoer heb ik maar weggegooid en een eigen gepakt.
Fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen :)
Oei dat is wel weer vervelend. Goed dat je het zelf nog hebt kunnen oplossen.
pi_176995714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.

[..]

Geen probleem, daar zijn wij tenslotte hiervoor. Zodra ik meer weet laat ik je het weten

[..]

Dat is natuurlijk zeer vervelend en niet fijn om te horen. Ik ga deze gegevens doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen dit voor je te regelen. Zou je tevens even een filmpje kunnen maken die deze plekken nog even goed in beeld brengt. Daar zullen ze waarschijnlijk nog naar vragen, dus is het handig deze al bij de hand te hebben om dit zo snel mogelijk te regelen. Gelieve deze even door te sturen via een priv bericht of in het ticket dat je gaat ontvangen hierover.

[..]

Bij deze verzendmethode wordt jouw pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 3-4 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen. DPD, bedoelt dus de verzendtijd wanneer zij het pakketje in ontvangst hebben (in de UK). Dit is veelal 2-3 dagen, maar ook dit is een schatting. Echter, het kan 3-4 weken duren voordat DPD het pakketje in ontvangst kan namen in de UK, aangezien het eerst de douane moet passeren zoals reeds hierboven beschreven.

[..]

Ja dat herinner ik me nog zeker. Vreemd dat dit nu weer terug is. Bedankt voor het melden. Ik ga dit even voor je navragen en ik ga kijken wat ik wederom voor je kan betekenen wat betreft deze producten.

[..]

Fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen :)
Oei dat is wel weer vervelend. Goed dat je het zelf nog hebt kunnen oplossen.
Filmpje verzonden per pb van de mod
pi_176996232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.
Bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen met een nieuwe trace van de resend. Deze komt uit de UK, wel vreemd dat daar geen voorraad is maar toch iets opgestuurd gaat worden. Ik wacht het even af of deze nu wel aankomt bij het koeriersbedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dexter145 op 06-02-2018 18:29:18 ]
pi_177010719
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:03 schreef Gearbest het volgende:

Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
quote:
Ok ik ga kijken wat ik kan doen en doorgeven. Zal wel pas rond maandag worden door het weekend. Die staat wel al lang op die melding inderdaad.
[..]

Had je hier inmiddels al iets over gehoord? :)
pi_177015695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:55 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Filmpje verzonden per pb van de mod
Hier heb ik reeds op geantwoord. We zijn er mee bezig! ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:22 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen met een nieuwe trace van de resend. Deze komt uit de UK, wel vreemd dat daar geen voorraad is maar toch iets opgestuurd gaat worden. Ik wacht het even af of deze nu wel aankomt bij het koeriersbedrijf.
Fijn om te horen! Ik vermoed dat je order is verzonden uit een ander warenhuis dan GW warenhuizen. Je pakketje wordt zeker verzonden via DPD?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:55 schreef ReXiF het volgende:
Had je hier inmiddels al iets over gehoord? :)
Nog niets over gehoord helaas. Echter, ik ga er wat meer druk achter zetten, aangezien het een order betreft die toch al een poos geleden is en ik dit zo spoedig mogelijk opgelost wil hebben. Zodra ik meer weet, laat ik je het weten.
Update: Ze werken het lijstje af van mijn tickets dus deze zal nu snel aan de beurt moeten zijn :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 07-02-2018 18:09:31 ]
pi_177017306
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
pi_177017381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:06 schreef yezzer het volgende:
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
Dat is zeker een goeie. Ik ga vragen of er al specifieke datums bekend zijn. Ik zal hier ook nog een nieuwsbericht over plaatsen, want verwacht wel een bericht hierover te ontvangen.
pi_177020038
Hi There,

Can you please give an update on my shipment? It shipped on Jan 19 but no update on tracking ever since.

- Order date : 18 January
- Product : Creality3D CR - 10S 3D Desktop DIY Printer Size:EU PLUG UPGRADE VERSION Color:COFFEE AND BLACK
- Order number : W1801180246301771
- Tracking number : 3334940927
- Shipping method : DPDUK1

Thanks!
pi_177028124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:31 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik vermoed dat je order is verzonden uit een ander warenhuis dan GW warenhuizen. Je pakketje wordt zeker verzonden via DPD?
De resend is gewoon vanuit de UK verzonden via UPS.
pi_177029721
Hoi Gearbest,

Mijn tracking info staat een maand na bestellen nog steeds op "2018-01-08 20:40 Southall, Your parcel is on its way". Nu begrijp ik dat er enige tijd overheen kan gaan maar aangezien een vriend van mij met dezelfde besteldatum zijn pakketje reeds ontvangen heeft vroeg ik mij of er meer inzicht verkregen kan worden dan bovenstaande.

- Orderdatum: 6-Jan-2018
- Product: Xiaomi Notebook
- Ordernummer: W1801061227231401
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322056678
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
pi_177031581
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:29:20 #193
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_177032075
Ondertussen is inmiddels 2 weken geleden de Neo Coolcam z-wave socket binnengekomen, maar nog altijd wacht ik op onderstaande items, met nog steeds als laatste status dat ze in Polen zijn:

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Ik heb nu al (ruim) 2 maanden gewacht, dat wordt nu wel rg lang! Gearbest support en anderen, enig idee f en wanneer het nog komt?
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_177032537
vraagje over Priority Direct leveringen.

Nu heb ik goede ervaringen wat betreft de CN warehouse en valt me op dat de douane-clearing dus in de UK plaatsvindt met de DPDUK manier.

is dit ook hetzelfde geval met de Hong Kong warehouse?
pi_177032743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:54 schreef GinoD240 het volgende:
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
Super, thanks!
pi_177032860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:54 schreef GinoD240 het volgende:
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
Thanks for this tip. I checked and unfortunately this tracking doesn't show me anything reassuring either. Here last status simply is as of Jan 20 "Arrived at Hongkong Sorting Centre". No further details here either :(

http://parcelsapp.com/en/tracking/3334940927
pi_177033030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:51 schreef CaptainHero het volgende:
Hi There,

Can you please give an update on my shipment? It shipped on Jan 19 but no update on tracking ever since.

- Order date : 18 January
- Product : Creality3D CR - 10S 3D Desktop DIY Printer Size:EU PLUG UPGRADE VERSION Color:COFFEE AND BLACK
- Order number : W1801180246301771
- Tracking number : 3334940927
- Shipping method : DPDUK1

Thanks!
Your package has already been received in HongKong Sorting Centre as you already pointed in your previous reply and it will arrive in the UK very soon. With the shipping method you choose for your order, Priority Line, it will take up to 3-4 weeks (this is an estimatation) before the package arrives in the UK. When your package passes the customs in the UK your tracking code will be updated and you will probably receive the package within 2-3 days (this is an estimation). Please, be patient and your package will arrive very soon! Besides, I will keep an eye out on this order to make sure that everything goes well.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 04:06 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

De resend is gewoon vanuit de UK verzonden via UPS.
Hmm ok, houd me aub op de hoogte over jouw order. Tevens zal ik jouw order nauw in de gaten houden om te kijken of dit goed verloopt.
pi_177033310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmm ok, houd me aub op de hoogte over jouw order. Tevens zal ik jouw order nauw in de gaten houden om te kijken of dit goed verloopt.
Mijn order is zojuist bezorgd.
pi_177033867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:39 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

Mijn order is zojuist bezorgd.
Top, bedankt voor de update! Fijn om te horen en veel plezier met jouw pakketje! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:46 schreef GRt8 het volgende:
Hoi Gearbest,

Mijn tracking info staat een maand na bestellen nog steeds op "2018-01-08 20:40 Southall, Your parcel is on its way". Nu begrijp ik dat er enige tijd overheen kan gaan maar aangezien een vriend van mij met dezelfde besteldatum zijn pakketje reeds ontvangen heeft vroeg ik mij of er meer inzicht verkregen kan worden dan bovenstaande.

- Orderdatum: 6-Jan-2018
- Product: Xiaomi Notebook
- Ordernummer: W1801061227231401
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322056678
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:29 schreef koelkast het volgende:
Ondertussen is inmiddels 2 weken geleden de Neo Coolcam z-wave socket binnengekomen, maar nog altijd wacht ik op onderstaande items, met nog steeds als laatste status dat ze in Polen zijn:

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Ik heb nu al (ruim) 2 maanden gewacht, dat wordt nu wel rg lang! Gearbest support en anderen, enig idee f en wanneer het nog komt?
Wat betreft jouw eerste order in het rijtje; Ik vermoed dat jouw pakketje verzonden is via Railway doordat het pakketje teruggestuurd is door de douane toen het verstuurd is via de luchtpost. Dit heb ik zelf ook reeds voor 2 orders ondervonden die in een gelijke tijdperiode besteld zijn en tevens verzonden zouden worden via dezelfde verzendmethode, maar alsnog per trein zijn verstuurd . Wat betreft de rest van de orders, Railway is een zeer trage verzendmethode en de tijd van Polen tot aan huis duurt het langst in het proces van verzending. Ik zie dat jouw orders Polen wel al verlaten hebben. Echter, het duurt inmiddels wel al heel erg lang, dus ik ga hier onmiddelijk achteraan en ik ga uitzoeken wat er precies aan de hand is. Zodra ik meer weet hierover laat ik je dit weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:57 schreef SolarOrbiter het volgende:
vraagje over Priority Direct leveringen.

Nu heb ik goede ervaringen wat betreft de CN warehouse en valt me op dat de douane-clearing dus in de UK plaatsvindt met de DPDUK manier.

is dit ook hetzelfde geval met de Hong Kong warehouse?
Bij beide warenhuizen vind de douane controle plaats in de UK mits voor de verzendmethode Priority Line is gekozen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gearbest op 08-02-2018 15:57:03 ]
pi_177033900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is zeer vervelend en ik ga dit voor je navragen wat de uiterste verzenddatum hiervoor is. Als ik meer weet dan laat ik het direct weten.

[..]

Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?

[..]

Hello,
Your order will be shipped out soon. Sometimes it can take a few days before it ships out. The snowstorm has nothing to do with it. There was a snowstorm around the China warehouses which caused some delay. If it is not shipped out in a few days just let me know.

[..]

Wow dat is wel echt heel erg lang geleden. Deze had je echt wel eerder mogen melden! Ik ga dit voor je proberen in orde te maken. Je zal hier snel een nieuw ticket over ontvangen. Lukt het niet om een resend of full refund te krijgen laat het dan direct weten. Dan ga ik het over een andere boeg gooien en kijken of dat lukt.

Hoi GB,

Nog steeds geen nieuwe ticket ontvangen. Ik zie wel, met BelgiumPost, dat mijn pakket China nooit verlaten heeft. Zou daar nog steeds in een warehouse moeten liggen. Kan je nog weer achteraan gaan?

Thanx.

[..]

Ik ga dit doorgeven. Ik heb als laatste status update het volgende gekregen:
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
Die week is nu bijna zo goed als om. Ik ga je order doorgeven met de voorkeur tot een resend. Het kan zijn dat je nog 2-3 dagen moet wachten, omdat je dan over de 60 dagen heen bent. Je zal hier dan ook een ticket over ontvangen. Ik kan niet beloven dat de resend vanuit een EU warenhuis verzorgd gaat worden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')