abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176855719
registreer om deze reclame te verbergen
hoi enig idee wanneer ik dit pakket kan verwachten
W1801121258080205
heb hem al op deze site http://www.faryaa.com/use(...)&button_search=Track
gecheckt en daar staat dit

2018-01-24 14:58:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.

2018-01-19 19:11:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-18 05:35:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2018-01-16 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-15 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2018-01-13 03:30:00 Customer data received Southall
pi_176856785
Dank voor je inzet! Ik laat het direct weten wanneer het wel / niet goed komt.
pi_176859424
Stel, ik pas mijn voorkeur aan naar een refund, en ik krijg na bijvoorbeeld 70 dagen alsnog mijn pakket binnen? Moet ik 'm dan weigeren of kan ik 'm dan houden?
pi_176859841
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.

Edit: Ik zie ineens beweging in de tracking na al die weken, alvast bedankt als dit betekent dat mijn pakketje inbound is :-)

[ Bericht 6% gewijzigd door Kevin86 op 31-01-2018 13:40:49 ]
  woensdag 31 januari 2018 @ 14:14:16 #130
453195 spijk860
Up and Runnin'
pi_176860852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.
Ik verwacht dat je hier snel een ticket over krijgt. Mocht je er niet uitkomen laat het me dan weten.
Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?
pi_176862294
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Heb je voor mij ook nog je ordernummer?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:08 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi enig idee wanneer ik dit pakket kan verwachten
W1801121258080205
heb hem al op deze site http://www.faryaa.com/use(...)&button_search=Track
gecheckt en daar staat dit

2018-01-24 14:58:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.

2018-01-19 19:11:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-18 05:35:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2018-01-16 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-15 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2018-01-13 03:30:00 Customer data received Southall
Ongeveer 3-4 weken na verzending komt deze in de UK aan. Ik schat zo rond de 6 februari. Dit is een schatting dus neem me niet kwalijk als dit niet zo is....

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef wirehunters het volgende:
Stel, ik pas mijn voorkeur aan naar een refund, en ik krijg na bijvoorbeeld 70 dagen alsnog mijn pakket binnen? Moet ik 'm dan weigeren of kan ik 'm dan houden?
Als je kiest voor een refund en je pakketje wordt toch nog bezorgd. Dan zou ik deze weigeren. Als je deze houdt heb je kans dat GearBest alsnog de betaling gaat eisen (niet altijd, maar zekere voor onzekere nemen). Je zou anders een gratis product krijgen en dat is ook niet eerlijk/netjes :) Wel leuk, maar dat is een ander verhaal.

quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:22 schreef Kevin86 het volgende:

[..]

We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.

Edit: Ik zie ineens beweging in de tracking na al die weken, alvast bedankt als dit betekent dat mijn pakketje inbound is :-)
Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:14 schreef spijk860 het volgende:

[..]

Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?
Ik heb nog geen feedback op je ticket. Deze zal snel volgen. Veel tickets die in volgorde worden afgehandeld. Je zal snel een bericht ontvangen.
pi_176863129
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:

Heb je voor mij ook nog je ordernummer?
Jahoor
Order number: W1801160548566675
pi_176863669
Ik dacht dat er altijd foto's gemaakt werden van een pakket? Bij al mijn bestellingen (Waaronder: WB1801191638318586) heb ik nog nooit een foto in mijn account zien staan...
pi_176863813
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Jahoor
Order number: W1801160548566675
Dankjewel

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef Rik.. het volgende:
Ik dacht dat er altijd foto's gemaakt werden van een pakket? Bij al mijn bestellingen (Waaronder: WB1801191638318586) heb ik nog nooit een foto in mijn account zien staan...
Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....
pi_176863985
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....
Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)
pi_176865444
Beste Gearbest

Op 6 januari een laptop besteld, 11 januari shipped, maar nog niks ontvangen, ik begin me wat zorgen te maken.
Ordernummer: W1801060724551774

Mvg, Wiersma
pi_176865845
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef Rik.. het volgende:

[..]

Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)
Oke ik ga dit voor je doorgeven, maar verwacht dat ik hier niks aan kan doen. Heb je een probleem met deze order dan? Mocht dit het geval zijn zou je dan het lijstje in kunnen vullen.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef SuperCow het volgende:
Beste Gearbest

Op 6 januari een laptop besteld, 11 januari shipped, maar nog niks ontvangen, ik begin me wat zorgen te maken.
Ordernummer: W1801060724551774

Mvg, Wiersma
Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.
pi_176865993
quote:
Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.
Bij deze:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum: 06 jan 2018
- Product: YEPO 737A Notebook 6GB RAM
- Ordernummer: W1801060724551774
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803377977CN
- Verzendmethode: EU Registered / EUEXPTH
pi_176869560
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:31 schreef sc0ut84 het volgende:

[..]

Hallo,

De eerste of tweede week van november als ik het me goed herinner.
Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?
pi_176876511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:06 schreef SuperCow het volgende:

[..]

Bij deze:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum: 06 jan 2018
- Product: YEPO 737A Notebook 6GB RAM
- Ordernummer: W1801060724551774
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803377977CN
- Verzendmethode: EU Registered / EUEXPTH
Ik had gehoopt dat je via Priority Line had besteld, maar dit is niet het geval. Je pakketje zal nog wel even onderweg zijn, want dit is een zeer langzame verzendmethode. Zie ook de uitleg in mijn beginpost. Je zal dus echt nog wel even geduld moeten hebben. Je pakketje kan je volgen door de tracking code op 17track in te vullen.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef sc0ut84 het volgende:

[..]

Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?
Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezig :)
pi_176879869
Beste gearbest,
Gisteren wilde ik voor de s9 nog de coupon gebruiken maar de abn amro bank had storing.
Nu lijkt de code verlopen te zijn..??
Kan je zorgen dat ik deze alsnog kan gebruiken?
Alvast heel erg bedankt en ik hoop op een beetje spoedige reactie want ik wil vandaag de 2e bestellen als dat kan met de kortingscode (AntminerS9)
Bedankt voor al je support tot nu toe :)

edit/toevoeging: kan niet eens garanderen dat ik vandaag wel kan betalen want de abn amro zegt dat er nog steeds vertraging is :X Maar wil graag zo snel mogelijk nog een 2e antminer s9 kopen bij jullie als de korting nog mogelijk is.

[ Bericht 25% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 01-02-2018 13:30:41 ]
pi_176881383
- Orderdatum:Jan 02, 2018
- Product: Creality 3D
- Ordernummer:W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3268907669
- Verzendmethode: priorty lane
- Probleem: nog niet binnen, en vind het eigenlijk al te lang duren
pi_176887499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 02, 2018
- Product: Creality 3D
- Ordernummer:W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3268907669
- Verzendmethode: priorty lane
- Probleem: nog niet binnen, en vind het eigenlijk al te lang duren
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dus :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
Gisteren wilde ik voor de s9 nog de coupon gebruiken maar de abn amro bank had storing.
Nu lijkt de code verlopen te zijn..??
Kan je zorgen dat ik deze alsnog kan gebruiken?
Alvast heel erg bedankt en ik hoop op een beetje spoedige reactie want ik wil vandaag de 2e bestellen als dat kan met de kortingscode (AntminerS9)
Bedankt voor al je support tot nu toe :)

edit/toevoeging: kan niet eens garanderen dat ik vandaag wel kan betalen want de abn amro zegt dat er nog steeds vertraging is :X Maar wil graag zo snel mogelijk nog een 2e antminer s9 kopen bij jullie als de korting nog mogelijk is.
Oké ik ga kijken wat ik kan regelen. Teven wacht ik ook nog op antwoord op je vorige vraag.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:30 schreef Unidex het volgende:
Dank voor je inzet! Ik laat het direct weten wanneer het wel / niet goed komt.
Je zou nu een refund moeten ontvangen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 01-02-2018 17:41:18 ]
pi_176889853
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 03:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezig :)
Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!
pi_176890797
Hi Gearbest,

Zou u mij alsjeblieft opnieuw kunnen ondersteunen bij het oplossen van een kleine issue. Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst en heb tot op heden helaas de bestelling niets ontvangen.
Volgens de tracking info ligt het pakket in Brazilie.

Zie links hieronder:

https://track.bpost.be/bt(...)G966884805BE&lang=nl
24/01/2018 14:50 Aankomst in depot BRCWBA
12/12/2017 04:30 Vertrek uit het uitwisselingskantoor BEBRUA

https://www.parcelmonitor.com/track-it-online
(Latest event
Arrived at sorting center
Curitiba, Curitiba, State of Paraná, Brazil
24 Jan 18 02:50 PM)

- Orderdatum: 1 december 2017
- Product: HYD1572 Cotton Fashion Detachable Cap Jaket for Man (XL)
- Ordernummer: W1712010942152715
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG966884805BE
- Verzendmethode: BERAMHQ
- Probleem: Pakket niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend via PostNL.

Alvast bedankt voor uw hulp.
pi_176892044
Ik heb een probleem met de volgende bestelling:

- Orderdatum: 1-1-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation - FIRST-GENERATION WHITE
- Ordernummer:W1801011433113241.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197959493. Tracking message is 'Sorry, your shipping information has not updated yet!'. Bij DPD zelf dateert de enige status-update van 2 januari: 'Order information has been transmitted to DPD'.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: inmiddels 1-2-2018 en product nog niet ontvangen. Ook reageert helpdesk niet (17-1-2018, ticket ID: WT18011713673 en 23-1-2017, ticket ID: WT18012401856)
- Voorkeur: statusupdate. Wanneer komt hij?

Dank!

[ Bericht 7% gewijzigd door Pegasus81 op 01-02-2018 21:23:16 ]
pi_176893854
Is er een algemeen mail-adres voor de klantenservice? Had iets besteld voor de verandering bij jullie en dat is niet geheel goed gegaan maar ben het account kwijt...
pi_176895212
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dus :)

ow de melding van parcel is in clearance heb ik niet gehad maar wat betekend dat precies?
bedankt!
pi_176897633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:35 schreef sc0ut84 het volgende:

[..]

Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!
Super hopelijk is het dan opgelost.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:20 schreef fady34 het volgende:
Hi Gearbest,

Zou u mij alsjeblieft opnieuw kunnen ondersteunen bij het oplossen van een kleine issue. Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst en heb tot op heden helaas de bestelling niets ontvangen.
Volgens de tracking info ligt het pakket in Brazilie.

Zie links hieronder:

https://track.bpost.be/bt(...)G966884805BE&lang=nl
24/01/2018 14:50 Aankomst in depot BRCWBA
12/12/2017 04:30 Vertrek uit het uitwisselingskantoor BEBRUA

https://www.parcelmonitor.com/track-it-online
(Latest event
Arrived at sorting center
Curitiba, Curitiba, State of Paraná, Brazil
24 Jan 18 02:50 PM)

- Orderdatum: 1 december 2017
- Product: HYD1572 Cotton Fashion Detachable Cap Jaket for Man (XL)
- Ordernummer: W1712010942152715
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG966884805BE
- Verzendmethode: BERAMHQ
- Probleem: Pakket niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend via PostNL.

Alvast bedankt voor uw hulp.
Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef Riot- het volgende:
Is er een algemeen mail-adres voor de klantenservice? Had iets besteld voor de verandering bij jullie en dat is niet geheel goed gegaan maar ben het account kwijt...
Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef youri1_2-3 het volgende:
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dus :)

ow de melding van parcel is in clearance heb ik niet gehad maar wat betekend dat precies?
bedankt!
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:07 schreef Pegasus81 het volgende:
Ik heb een probleem met de volgende bestelling:

- Orderdatum: 1-1-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation - FIRST-GENERATION WHITE
- Ordernummer:W1801011433113241.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197959493. Tracking message is 'Sorry, your shipping information has not updated yet!'. Bij DPD zelf dateert de enige status-update van 2 januari: 'Order information has been transmitted to DPD'.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: inmiddels 1-2-2018 en product nog niet ontvangen. Ook reageert helpdesk niet (17-1-2018, ticket ID: WT18011713673 en 23-1-2017, ticket ID: WT18012401856)
- Voorkeur: statusupdate. Wanneer komt hij?

Dank!
Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.
pi_176897966
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Jahoor
Order number: W1801160548566675
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik door :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')