abonnement Unibet Coolblue
pi_177039104
Ik ben hier lid geworden omdat ik helemaal vastloop bij de support van Gearbest. Ik hoop dat ik hier verder kom, alvast bedankt voor de hulp!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:

- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)

-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE

ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html

- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund

Ik heb een ticket aangemaakt na het eerste probleem (afgebroken hotend in de verpakking). Daarna antwoord gehad dat ze ermee bezig zijn. Daarna kon ik op geen enkele manier meer reageren op dit ticket, een nieuwe aanmaken kan ook niet (er is namelijk al een ticket!). Ik heb nu een niet werkende 3D printer en het grootste deel van de bestelling is na bijna 70 dagen ook nog niet binnen. Dus na ruim 2 maanden heb ik nog NIKS bruikbaars maar wel heel veel tijd verloren. En bijna 190 euro.
Dit is wat ik had willen toevoegen aan de bestaande ticket WT18011202266 :

-------------
No response possible to ticket WT18011202266 (Anet A8 3D printer + extra parts)
order W1711241432015173
I always get the popup: "The ticket cannot be reply now"
For many weeks I try to reply to this ticket but everytime it is not possible to reply !!
And a making a new ticket with this ordernumber is not possible !!
-------------

Hi,

It started with a broken hotend when the package arrived.
I have yet not heard of a solution for the broken part. I have continued to build the printer to the latest Anet instructions on Youtube to see if there are any more issues. After a final check the motors worked and the cabling is ok. Everything has been installed according to the instructions and double checked.
The heatbed and hotend worked....but for only 5 minutes! Then they did not warm up anymore.
I diagnosed the problem by following these instructions provided by Anet:
https://www.gearbest.com/(...)rature-problems-2152

- the heatbed / extruder do NOT warm up
- the signal lights (D4 and D5) for the heatbed / extruder do NOT light up when heating is activated
- tried switching the hotend extruder temparature and bed temperature connections on the mainboard to diagnose workings (as instructions say) : no readings.
- setting "DRYRUN" to "OFF" in the printer menu does not work; it jumps back to "ON"

This means the mainboard is also faulty. This seems to happen often.

Please send me a new hotend and new mainboard. Returning the whole package is not a good option; it is time-consuming to put this kit together and to take apart and it is also not economical for Anet/Gearbest* FieRo71 to return and replace everything. Only a few rather inexpensive parts are broken and need to be replaced. Therefore I ask for sending a replacement mainbord and hotend for this Anet A8. This is a better/costeffective solution for everybody. I need a working 3D printer.

Also only 2 packages of the order arrived. All the other items are still not received. I ordered everything 24 november 2017. That is way over the 60 day period. I want a resend or refund ! Now I have spent almost 190 euro, 2 months of my time and I have nothing that works or is complete. The support is bad / not available. I am not happy right now.
pi_177043556
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar bij 1 van de 3 artikelen missen de schoonmaak doekjes voor het scherm, waardoor het product eigenlijk onbruikbaar is geworden, een screenprotector plak je niet voordat het scherm schoongemaakt is.

Graag ontvang ik een refund

- Orderdatum: 21-01-2018
- Product: Tempered Glass Screen Protector for Samsung Gear S3 Frontier/Classic Smart Watch TRANSPARENT
- Ordernummer: WB1801280801352670
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG958047363BE
- Verzendmethode: BPost
- Probleem: Incompleet artikel
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund (PayPal, dus niet als credits. Als het enkel als credits kan wil ik een resend)
  CHI shopkeeper vrijdag 9 februari 2018 @ 15:38:27 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177058659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:48 schreef FieRo71 het volgende:
Ik ben hier lid geworden omdat ik helemaal vastloop bij de support van Gearbest. Ik hoop dat ik hier verder kom, alvast bedankt voor de hulp!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:

- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)

-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE

ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html

- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund

Ik heb een ticket aangemaakt na het eerste probleem (afgebroken hotend in de verpakking). Daarna antwoord gehad dat ze ermee bezig zijn. Daarna kon ik op geen enkele manier meer reageren op dit ticket, een nieuwe aanmaken kan ook niet (er is namelijk al een ticket!). Ik heb nu een niet werkende 3D printer en het grootste deel van de bestelling is na bijna 70 dagen ook nog niet binnen. Dus na ruim 2 maanden heb ik nog NIKS bruikbaars maar wel heel veel tijd verloren. En bijna 190 euro...
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een privé bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:48 schreef Rik.. het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar bij 1 van de 3 artikelen missen de schoonmaak doekjes voor het scherm, waardoor het product eigenlijk onbruikbaar is geworden, een screenprotector plak je niet voordat het scherm schoongemaakt is.

Graag ontvang ik een refund

- Orderdatum: 21-01-2018
- Product: Tempered Glass Screen Protector for Samsung Gear S3 Frontier/Classic Smart Watch TRANSPARENT
- Ordernummer: WB1801280801352670
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG958047363BE
- Verzendmethode: BPost
- Probleem: Incompleet artikel
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund (PayPal, dus niet als credits. Als het enkel als credits kan wil ik een resend)
Een poetsdoekje is natuurlijk wel essentieel voor een tempered glass screen. Echter, in de productbeschrijving staat niets in over een poetsdoekje. Ik ga navragen of deze normaalgesproken wel bij dit product hoor te zitten en mocht dit zo zijn dan ga ik proberen iets voor je te regelen, ik kom hier op terug wanneer ik hier meer over weet

[ Bericht 16% gewijzigd door Gearbest op 09-02-2018 16:08:03 ]
pi_177059213
beste meneer (of mevr.) Gearbest.
ik probeerde een Xiaomi Redmi 5 4G Phablet te bestellen. helaas werd tijdens het wachten de verzendtijd verzet naar ergens eind maart. dat duurde mij te lang dus om vervanging bv. ander kleur gevraagd, of een note 4 waarvan ik hier een coupon had.
nu krijg ik netjes antwoord op mijn ticket vragen, alleen niet de antwoorden die ik graag wil horen.
de note 4 kan ik nu krijgen met bijbetaling van 25 dollar. oke? maar dan wordt hij duurder als normaal bij Gearbest. tot mijn verbazing zag ik dat de note 5 nu wel weer een redelijke verzendtijd had. kunt u hier eens naar kijken als u tijd heeft?
Orderdatum: 04022018
- Product: Xiaomi Redmi 5 4G Phablet 2GB RAM Global Version
- Ordernummer:W1608080855168505
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: DPDUK2
- ticketnr.: T18020807446
- Probleem: zie bovenstaande, komt er op neer dat ik niet wil wachten tot april op een telefoon. en niet teveel wil bijbetalen (liever niets) dus of de phone die ik besteld heb in redelijke tijd geleverd of een vervanger.
- Voorkeur: een telefoon.

bij voorbaat dank,
Sjaak


edit: heb de rekening van 25 dollar toch maar betaald om het niet nog verwarrender te maken,
en waarschijnlijk nog langer te laten duren.
blijf het raar vinden dat ik een telefoon wil kopen met een coupon en dat ik uiteindelijk duurder uit ben als in de webshop. Hier kan zeker niets meer aan gedaan worden?

[ Bericht 12% gewijzigd door sjaak109 op 09-02-2018 17:58:42 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 9 februari 2018 @ 18:37:56 #205
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177062151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:03 schreef sjaak109 het volgende:
beste meneer (of mevr.) Gearbest.
ik probeerde een Xiaomi Redmi 5 4G Phablet te bestellen. helaas werd tijdens het wachten de verzendtijd verzet naar ergens eind maart. dat duurde mij te lang dus om vervanging bv. ander kleur gevraagd, of een note 4 waarvan ik hier een coupon had.
nu krijg ik netjes antwoord op mijn ticket vragen, alleen niet de antwoorden die ik graag wil horen.
de note 4 kan ik nu krijgen met bijbetaling van 25 dollar. oke? maar dan wordt hij duurder als normaal bij Gearbest. tot mijn verbazing zag ik dat de note 5 nu wel weer een redelijke verzendtijd had. kunt u hier eens naar kijken als u tijd heeft?
Orderdatum: 04022018
- Product: Xiaomi Redmi 5 4G Phablet 2GB RAM Global Version
- Ordernummer:W1608080855168505
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: DPDUK2
- ticketnr.: T18020807446
- Probleem: zie bovenstaande, komt er op neer dat ik niet wil wachten tot april op een telefoon. en niet teveel wil bijbetalen (liever niets) dus of de phone die ik besteld heb in redelijke tijd geleverd of een vervanger.
- Voorkeur: een telefoon.

bij voorbaat dank,
Sjaak

edit: heb de rekening van 25 dollar toch maar betaald om het niet nog verwarrender te maken,
en waarschijnlijk nog langer te laten duren.
blijf het raar vinden dat ik een telefoon wil kopen met een coupon en dat ik uiteindelijk duurder uit ben als in de webshop. Hier kan zeker niets meer aan gedaan worden?
Hallo Sjaak,
Dit is zeer vervelend om te horen en totaal niet fijn als je op je telefoon ligt te wachten. Nu is het juist alleen maar verwarrend door de betaling, omdat ik nu niks meer kan doen totdat de betaling volledig verwerkt is. Had nog even gewacht met de betaling, want dan had ik nog kunnen kijken wat de status is. Tevens kan ik de telefoon naar alle waarschijnlijk voor dezelfde prijs kunnen regelen. Nu is het allemaal lastig door die extra betaling (loopt al via een ticket + betaling gedaan).... Op dit moment kan ik weinig meer doen. Ik kan nog kijken of ik iets kan doen totdat je betaling verwerkt is.
pi_177062248
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
pi_177063707
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
pi_177066508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
tip check op de dag zelf hier
http://www.dpdpredict.nl/
dan krijg je tijdvak van 1 uur en sinds kort kan je als je je 06 heb opegegeven bij de bestelling je pakket hier volgen
https://www.mijndpdpakket.nl/login via google maps
  CHI shopkeeper zaterdag 10 februari 2018 @ 16:06:26 #209
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177085129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:06 schreef yezzer het volgende:
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef sjaak109 het volgende:
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraan :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
Super om te horen en bedankt voor de feedback.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:28 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

tip check op de dag zelf hier
http://www.dpdpredict.nl/
dan krijg je tijdvak van 1 uur en sinds kort kan je als je je 06 heb opegegeven bij de bestelling je pakket hier volgen
https://www.mijndpdpakket.nl/login via google maps
Dat is een hele goeie tip :)
pi_177090547
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden

Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraan :)

bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.

zou mooi zijn als je nog iets kon betekenen, nu moet ik met de vrouw kleren gaan kopen omdat ik een te dure phone heb gekocht en zij wil ook iets duurs. :-}
pi_177097074
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
pi_177099576
[quote]0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

[..]

bedankt voor deze update!
leuk om lezen dat er tijdens deze periode ook nog van jullie support is en er verzendingen gebeuren! THX
pi_177099620
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws over
CHI / [Gearbest] Vraag hier een Coupon aan!
Je moet wel priority line kiezen!
trouwens, ik weet niet of jij Belg bent, maar ik kan jou zeggen dat ik zelf onlangs met een pakket van 20,50 totale waarde (verzendkosten inclusief) douane perikelen heb ondervonden hier in BE: kreeg een brief dat ze de factuur moesten zien en het betaalbewijs.
het is nog niet aangeleverd en als je deze miserie hebt, dan ben je aan de willekeur overgeleverd van de bureaucraten: dat is min of meer te vergelijken met de processie van Echternach....het gaat voor geen meter vooruit en je moet dan erg lang wachten + alle andere onhebbelijkheden...
Tegenwoordig hebben ze daar ook grof geld geroken en worden (aangetekende) zendingen met tracking veel meer aan controle onderworpen als vroeger, dat is toch mijn eigen vaststelling.
pi_177100436
quote:
lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws over
CHI / [Gearbest] Vraag hier een Coupon aan!
Je moet wel priority line kiezen!
trouwens, ik weet niet of jij Belg bent, maar ik kan jou zeggen dat ik zelf onlangs met een pakket van 20,50 totale waarde (verzendkosten inclusief) douane perikelen heb ondervonden hier in BE: kreeg een brief dat ze de factuur moesten zien en het betaalbewijs.
het is nog niet aangeleverd en als je deze miserie hebt, dan ben je aan de willekeur overgeleverd van de bureaucraten: dat is min of meer te vergelijken met de processie van Echternach....het gaat voor geen meter vooruit en je moet dan erg lang wachten + alle andere onhebbelijkheden...
Tegenwoordig hebben ze daar ook grof geld geroken en worden (aangetekende) zendingen met tracking veel meer aan controle onderworpen als vroeger, dat is toch mijn eigen vaststelling.
Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.

Dus het werkt bij Gearbest niet zo mooi als bij Banggood. Wat me opvalt is dat Priority Line nog steeds een hele lange bezorg tijd heeft. zo'n 4 to 6 weken. Bij Banggood hoef je geen coupons aan te vragen en kan je de verzendmethode Priority Direct Mail kiezen. dan ben je er verzekerd van dat je geen douane gezeik krijgt en mijn ervaring is dat de spullen in iets langer dan 1 week binnen zijn. Goede ervaringen mee met het kopen van mobiele telefoons.

Ik zoek naar een vergelijkende optie bij Gearbest. dus enkele euro's extra voor een goede verzendmethode waarbij je verzekerd bent van snelle aflevering zonder douane gezeik.

Is dat het geval met priority line (mits je een coupon code hebt) ?
pi_177106593
Ook mijn telefoon is er uitgepikt door de douane. Ik moet nu 33 euro betalen voor een telefoon van 100 euro. Is hier nog iets aan te doen?
  CHI shopkeeper zondag 11 februari 2018 @ 15:10:55 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177109018
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:53 schreef sjaak109 het volgende:


[..]

bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.

zou mooi zijn als je nog iets kon betekenen, nu moet ik met de vrouw kleren gaan kopen omdat ik een te dure phone heb gekocht en zij wil ook iets duurs. :-}
Oke dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
De vragen zijn door Yezzer beantwoord en ik heb ze in het Coupon topic net beantwoord :)
Douanekosten worden nu terugbetaald met de verzendmethode Priority Line. Mocht je extra kosten hebben dan zal je deze eerst zelf moeten betalen. Dit is de normale gang van zaken. Na het indienen van de factuur van douanekosten zullen we deze terug betalen.
Tevens krijg je ook de douanekosten terug bij alle bestelling uit een GW warenhuis.
Nog een 3 manier is via Registered Air Mail op voorwaarde dat de Priority Line verzendmethode niet beschikbaar is.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 07:29 schreef yezzer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

[..]

bedankt voor deze update!
leuk om lezen dat er tijdens deze periode ook nog van jullie support is en er verzendingen gebeuren! THX
Graag gedaan. Ik zal zelf hier ook nog gewoon op alles antwoorden :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Piet200 het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.

Dus het werkt bij Gearbest niet zo mooi als bij Banggood. Wat me opvalt is dat Priority Line nog steeds een hele lange bezorg tijd heeft. zo'n 4 to 6 weken. Bij Banggood hoef je geen coupons aan te vragen en kan je de verzendmethode Priority Direct Mail kiezen. dan ben je er verzekerd van dat je geen douane gezeik krijgt en mijn ervaring is dat de spullen in iets langer dan 1 week binnen zijn. Goede ervaringen mee met het kopen van mobiele telefoons.

Ik zoek naar een vergelijkende optie bij Gearbest. dus enkele euro's extra voor een goede verzendmethode waarbij je verzekerd bent van snelle aflevering zonder douane gezeik.

Is dat het geval met priority line (mits je een coupon code hebt) ?
Ik weet niks over Banggood zijn methodes dus ik kan je niet helpen met vergelijken.
Voor Priority Line hoef je geen code te gebruiken. Je kan deze gewoon kiezen ook zonder coupon code. De coupon code is voor een korting op de paginaprijs dus deze kan je zien als een extra korting. Bij ons hoef je niet extra te betalen voor de douanekosten terug te krijgen. De verzendmethode duurt wel langer dan 1 week.
Hopelijk heb ik met al de post je duidelijk kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:27 schreef Smultie2 het volgende:
Ook mijn telefoon is er uitgepikt door de douane. Ik moet nu 33 euro betalen voor een telefoon van 100 euro. Is hier nog iets aan te doen?
Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.
pi_177109775
quote:
Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.
Ordernummer: W1801231411424492
Verzendmethode: signpost registered
Warenhuis: kan ik zo snel niet vinden. Ik dacht China, maar kan het niet terugvinden in de app.
  CHI shopkeeper zondag 11 februari 2018 @ 17:10:16 #218
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177112381
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:42 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Ordernummer: W1801231411424492
Verzendmethode: signpost registered
Warenhuis: kan ik zo snel niet vinden. Ik dacht China, maar kan het niet terugvinden in de app.
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet :) Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
pi_177116192
Hoi vriend!

Even een vraagje,
Ik probeer hier een ticket aan te maken voor order W1801251519397169, maar dit lukt me maar niet.

Ik krijg steeds volgende melding,

en dan kom ik terug op dezelfde pagina, probeer ik opnieuw en geeft ie als fout: verkeerde captcha, welke helemaal niet fout is


Ik heb 2 filmpjes op youtube die mijn probleem aantonen (de linkerkant van de opberg / charging box werkt niet - erg erg slecht contact)
pi_177116420
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 04:44:41 #221
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177122334
Nieuwsupdate: Tijdens Chinees nieuwjaar zullen de bestelling vanuit een China of Hong Kong warenhuis enige vertraging oplopen. Dit zal niet het geval zijn voor GW warenhuizen. Wil je geen vertraging bestel dan uit GW warenhuizen. Dit kan je zien door onder de titel van het product te kijken. Bij Warehouse Options moet dan G-W staan en dan zul je die moeten selecteren.

Meer nieuws over douanekosten!

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:58 schreef Jonmen het volgende:
Hoi vriend!

Even een vraagje,
Ik probeer hier een ticket aan te maken voor order W1801251519397169, maar dit lukt me maar niet.

Ik krijg steeds volgende melding,
[ afbeelding ]
en dan kom ik terug op dezelfde pagina, probeer ik opnieuw en geeft ie als fout: verkeerde captcha, welke helemaal niet fout is
[ afbeelding ]

Ik heb 2 filmpjes op youtube die mijn probleem aantonen (de linkerkant van de opberg / charging box werkt niet - erg erg slecht contact)
Hallo Jonmen,
Dat is zeer vervelend en toch wel merkwaardig.
Ik ga deze dan doorgeven en dan zal er een ticket aan worden in je account. Op die manier kan je alsnog je filmpjes doorgeven van het defect. Hopelijk kom je er dan uit.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
Fijn om te horen en bedankt voor de waardering. De kudo's zijn ontvangen en deze bestaan nog steeds :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 12-02-2018 05:35:19 ]
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 05:35:26 #222
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177122434
Hallo members,

Dit topic is bestemd voor nieuws/persberichten van GearBest. Tevens dient dit topic om antwoord te geven op algemene vragen en het helpen bij orderproblemen.
We zien dat er de laatste tijd veel dezelfde vragen terugkomen en dit is kost veel tijd om die te beantwoorden. Daarom zal ik die hier uitleggen. Tevens zal ik tips geven over het bestellen van producten.

Besteltips
1) Probeer een order te bestellen uit een G-W warenhuis. Hierdoor heb je geen last van douanekosten. Mocht het toch voorkomen dat je ze krijgt. Dan vergoeden wij deze kosten! Tevens heb je snelle verzending bij deze warenhuizen. Het nadeel is wel dat de prijzen in de meeste gevallen iets hoger liggen dan China/Hong Kong warenhuizen.
2) Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor Priority Line. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit, want wij vergoeden de douanekosten. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting en kan langer of korter zijn.
3) Is Priority Line niet beschikbaar voor een China/Hong Kong warenhuis? Kies dan voor Registered Air Mail. Mocht je dan douanekosten krijgen dan vergoeden we deze. Je sluit douankosten dus uit.
4) Wil je een product bestellen, maar er is geen coupon code van? Vraag deze dan hier aan en gaan we kijken of we deze kunnen regelen. Nee heb je en ja kan je krijgen :)
5) Betaal je order indien mogelijk met PayPal.
6) Bij orders met een hoge orderwaarde sluit echt een "Shipping Insurance" af! Soms raken de pakketjes toch zoek. Het wordt steeds moeilijker om een resend/refund geregeld te krijgen in de toekomst zonder de "Shipping Insurance" verzekering. Neem deze verzekering echt voor die paar euro. Dit bespaard een hoop gedoe voor jezelf achteraf!

Algemene vragen

Wat is een G-W warenhuis?
Dit zijn warenhuizen die speciaal voor EU klanten zijn opgezet. Het verschil is de snelle levertijd van ongeveer 7(werk)dagen en het uitlsuiten van douankosten. Dit ongeacht welke verzendingsmethode je kiest. Krijg je toch douanekosten dan zullen we deze terugbetalen.

Wanneer is een product weer beschikbaar?
Deze vragen zijn moeilijk te beantwoorden en zijn afhankelijke van onze leveranciers. Ik kan dit niet voorspellen en vaak is hier onduidelijkheid over.

Wat is een Coupon code?
Dit zijn kortingscodes die geldig zijn voor een bepaald type product in een bepaald warenhuis. Je kan deze bij ons aanvragen in het daarvoor bestemde topic. Geef dan het productnaam, URL en aantal stuks door wat je wilt gaan bestellen. Het kan zijn dat het niet lukt om een coupon te regelen. Dit kan komen doordat het product al sterk afgeprijsd is, er geen voorraad is of er een beperkte voorraad is.

Hoe gebruik je GB Points bij het plaasen van een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.
Voorwaarden hierbij zijn: Je moet minstens 50 punten hebben, d korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %) en coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

Shipping Insurance is dat nu echt nodig?
Dit is niet noodzakelijk nodig, maar kan veel problemen wegnemen! Zeker bij hoge orderwaardes/waardevolle spullen. Mocht je pakketje niet aankomen is het zeer handig om deze verzekering te hebben. Ook wanneer je pakketje verkeerd of beschadigd wordt geleverd wat buiten onze macht ligt. Ik raad het zelf aan dit voortaan wel te gebruiken. Vaak is het maar een paar euro en hiermee bespaar je jezelf veel problemen en gedoe mocht er iets fout gaan.

Mijn order staat op "processing"?
Dit is de status waarbij je order verwerkt wordt en mogelijk al ingepakt wordt. Het kan altijd even duren (ongeveer 2 dagen) voordat je order de status "Shipped Out". Wacht enkele dagen af en als er geen update komen dan mag je je gerust melden in het Support Topic.

Mijn tracking code is nog steeds niet actief?
Het kan enkele dagen duren eer je tracking code actief zal worden en is afhankelijk van de verzendmethode. Lees eerst de verschillende verzendmethodes. Mocht deze toch niet actief worden. Meld dit dan in het Support Topic.

Mijn pakketje nog niet ontvangen?
Je kan je pakketje via de volgende sites volgen: 17Track, Track24 en voor Priority Line orders kan je de status ook nog bekijken via Faryaa en DPD.
Lees ook de verschillende verzendmethodes hieronder welke een beter beeld geeft over de verzending.
Je pakketje mag niet langer dan dan 2 maanden onderweg zijn. Is dit wel het geval meld je direct en dan gaan we kijken wat we kunnen regelen.

Wanneer heb ik kans op douanekosten en wat zijn de bedragen die ik kan verwachten?
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel uitsluiten door Priority Line als verzendmethode te kiezen of te kiezen voor een GW warenhuis. Is Priority Line niet beschikbaar? Kies dan voor Registered Air Mail en dan vergoeden we de eventuele douanekosten ook.

Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een G-W warenhuis.
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Priority Line".
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Registred Air Mail". De voorwaarde is wel dat "Priority Line" NIET berschikbaar is voor dit product.

Hoe meld ik de douanekosten?
Je kan dit direct via de site doen door zelf een ticket aan te maken of je bij ons melden in het support topic. Vul dan het hele lijstje in en vermeld de douanekosten. Dan zorgen wij dat je direct het juiste ticket ontvangt. Je hoeft dan enkle nog de factuur van de douanekosten te uploaden. De douanekosten worden dan teruggestort.

Hoe meld ik een probleem of een defect product?
Ga naar dit topic en vul daar het hele lijstje in, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Afhankelijk van de situatie zal je een snel een ticket hierover ontvangen die je verder op weg helpt. Bij een defect product geef dan duidelijke uitleg over je probleem. Tevens zul je hier video's en filmpjes van moeten maken en toevoegen aan je ticket. Mocht je er niet uitkomen dan zal ik er nogmaals achteraan gaan en kijken wat er mogelijk is.

Verzendmethodes en levering voor China/Hong Kong warenhuizen
De leveringtijden verschillen per verzendmethode en dit zijn schattingen. De levertijden kunnen dus afwijken van onderstaande schattingen. De schattingen dienen ter informatie en zijn geen ultimatum. Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes:
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is normale verzendmethode zonder tracking code. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Meestal worden deze rond de 2-3 weken geleverd
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hierbij wel een tracking code. Je zal echter maar een beperkt aantal tracking updates krijgen.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de ¤22.
- Europe Railway Registered: Dit is een heel trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Nadat je pakketje in Polen is aangekomen zal je geen tracking updates meer krijgen. Je pakketje zal vanuit Polen naar Nederland/België verzonden worden. De verzending duurt in totaal ongeveer 6-7 weken.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Als er nog meer tips of algemene vragen zijn stuur me gerust een PM hierover. Dan zet ik ze erbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 13-02-2018 05:05:20 ]
pi_177122932
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet :) Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 10:04:15 #224
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177124308
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:04 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).
Super. Ticket verwacht ik pas na Chinees nieuwjaar. Er zal minder snel respons zijn op de tickets nu.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 12-02-2018 11:06:23 ]
pi_177132781
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !
pi_177137216
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super hopelijk is het dan opgelost.

[..]

Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.

[..]

Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?

[..]

Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)

[..]

Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.
Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerd
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 03:45:58 #227
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177143463
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef yezzer het volgende:

[..]

diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !
Dankjewel :)
Ik zal zo verder blijven doen en bedankt voor de waardering. Dat is altijd leuk en fijn om te horen :)
De klant is belangrijk, want zonder jullie was ik hier ook niet geweest.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:51 schreef Pegasus81 het volgende:

[..]

Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerd
Je order heeft op 09-02-2018 de status gekregen dat het naar het snel in het land van eindbestemming zal aankomen. Dit is dan de UK als tussenstop. Vanaf daar gaat het richting Nederland/België. Je pakketje zal dus naar verwachting snel bij je aankomen.
pi_177146807
quote:
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.
Voor je eerste vraag durf ik het niet te zeggen. Er zijn er namelijk 2 soorten van. Ene met batterij en de andere zonder. Welke je geleverd krijgt is afhankelijk van het landrestricties. Als je kijkt bij de reviews van het product dan zie je dat de meeste wel met batterij ontvangen. Ik durf het dus niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht zelf van niet.

De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregen
(order W1802020556298612 // BE15175735835730)
Toch een ferme teleurstelling: in de verpakking zat de noodzakelijke CR123A batterij NIET! dus GB verstuurt ook verpakkingen waar de batterij uitgehaald is, dat kun je zien omdat aan de onderkant het seal zegel werd doorgesneden!
Ik ben ervan uitgegaan dat die batterij er wel zou bijzitten, uitgaande van de vele user reviews waarbij dat toch vrijwel altijd bevestigd werd, wat u zelf ook min of meer bevestigd hebt.
rouwens, eerder via een Aliexpress verkoper in de 11.11 sale ook al zo 3 van deze identieke rookmelders gekocht, quasi aan dezelfde prijs (iets waarvoor ik hier in dit geval al mijn opgespaarde punten zelfs in de ring heb moeten gooien !), en daar waren de batterijen in alle drie de gevallen inbegrepen.
Dus ze moeten niet afkomen bij GB dat dit bij zendingen naar BE niet zou kunnen...

Mijn vraag: kunt u voor mij hierin nog iets betekenen en de klantendienst of after sales zo'n batterij laten nasturen? Of indien dat niet gaat, dan mogen ze gerust mijn punten daarvoor terugboeken die ik daarvoor in rekening gebracht heb, zodat ik met die centen zelf hier zo'n dure batterij kan aanschaffen.
a.d.h.v. mijn ordernummer zult ook zien dat ik een reguliere én tevens een goede klant ben, dus ze mogen dan toch iets terugdoen vind ik voor deze misser van formaat!
Erg bedankt op voorhand!!
pi_177148515
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
pi_177148794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
wat je hier aanhaalt klopt weliswaar, maar heb je ook de reviews doorgelezen?
daar wordt veelvuldig melding gemaakt dat de batterij inbegrepen is!
trouwens, de seal was verbroken onderaan de (gekreukte) doos, wat erop wijst dat ze geopend is
vandaar dat ik hier ook vooraf nog aan de GB klantendienst dat ook gevraagd heb, om miserie te voorkomen - ik weet het wel, hij/zij heeft ook geen glazen bol, maar desalniettemin...
een passende en degelijke merk batterij bij bol.com kost 4,29 (Varta)
https://www.bol.com/nl/p/(...)12457495/?country=BE
ik vermoed eerder dat ze de batterijen eruit halen, onder het voorwendsel dat geen batterijen mogen mee verstuurd worden, wat niet overeenkomt met 3 identiek andere die ik eerder kocht.
correct is toch wel heel anders in mijn ogen...
pi_177150140
Reviews op Gearbest moet je niet te serieus nemen, die worden gewoon gemodereerd. Probeer maar eens een negatieve review te plaatsen ;-). In de V&A wordt ook nog gemeld dat er geen batterij in zit overigens.

Ik zou gewoon lokaal of in NL een duracel van 1,50 a 2,00 halen, die heb ik er ook in gestopt. Werken al maanden prima.

Maar het staat je natuurlijk vrij om te kijken of Gearbest je een batterij opstuurt.
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 14:46:14 #232
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177152843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef yezzer het volgende:

[..]

De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregen
(order W1802020556298612 // BE15175735835730)
Toch een ferme teleurstelling: in de verpakking zat de noodzakelijke CR123A batterij NIET! dus GB verstuurt ook verpakkingen waar de batterij uitgehaald is, dat kun je zien omdat aan de onderkant het seal zegel werd doorgesneden!
Ik ben ervan uitgegaan dat die batterij er wel zou bijzitten, uitgaande van de vele user reviews waarbij dat toch vrijwel altijd bevestigd werd, wat u zelf ook min of meer bevestigd hebt.
rouwens, eerder via een Aliexpress verkoper in de 11.11 sale ook al zo 3 van deze identieke rookmelders gekocht, quasi aan dezelfde prijs (iets waarvoor ik hier in dit geval al mijn opgespaarde punten zelfs in de ring heb moeten gooien !), en daar waren de batterijen in alle drie de gevallen inbegrepen.
Dus ze moeten niet afkomen bij GB dat dit bij zendingen naar BE niet zou kunnen...

Mijn vraag: kunt u voor mij hierin nog iets betekenen en de klantendienst of after sales zo'n batterij laten nasturen? Of indien dat niet gaat, dan mogen ze gerust mijn punten daarvoor terugboeken die ik daarvoor in rekening gebracht heb, zodat ik met die centen zelf hier zo'n dure batterij kan aanschaffen.
a.d.h.v. mijn ordernummer zult ook zien dat ik een reguliere én tevens een goede klant ben, dus ze mogen dan toch iets terugdoen vind ik voor deze misser van formaat!
Erg bedankt op voorhand!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?

'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "

Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan :).
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
pi_177155944
quote:
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan :).
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!
  CHI shopkeeper dinsdag 13 februari 2018 @ 19:47:43 #234
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177160195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:10 schreef yezzer het volgende:

[..]

Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!
Dat is geen enkele moeite, daar ben ik hier tenslotte voor. We zullen zien wat er uiteindelijk mee gedaan wordt. Ik heb het in ieder geval doorgegeven en het is nu even afwachten. Tevens bedankt!
pi_177164522
Hoi, alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb al eerder gemaild en gereageerd op dit topic maar het kwam klaarblijkelijk niet door op dit forum...
Gisteren een DM gestuurd ipv van een PM en daarvan een melding gemaakt in dit topic. Ook dat is verwijderd. Geen idee waarom. Is het vanwege nieuw lid zijn ?...

Ik moet blijkbaar 7 dagen lid zijn en 10 reacties geplaatst hebben voordat ik een privebericht (PM) kan sturen...
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

2 foto's staan al in de aangemaakte ticket, de andere kan ik dus nog niet sturen. Het gaat om een kleine printplaat met opdruk "ANET3D V1-5" (verder weinig aan te zien).

De hotend buis is vrij dun, vandaar dat die gebroken kon zijn tijdens inpakken. Kan gebeuren maar het maakt de 3D printer waardeloos.

Het blijkt dat het moederboard "ANET3D V1-5" soms niet alle stroom aankan. Daarom heb ik ook de upgrade parts besteld. Aangezien die nog niet geleverd zijn heb ik besloten alles op te bouwen volgens de originele instructies, wat normaal zou moeten werken. Na de eerste test werkte dat 5 tot 10 minuten, daarna niet meer. alles heeft even gewerkt tijdens die paar minuten. Alle bekabeling is meerdere malen nagelopen voor de test en klopt volgens de beschrijvingen, het moederboard is nu gewoon niet ok. Een aantal functies werken dus niet.

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen!

FieRo71
  CHI shopkeeper woensdag 14 februari 2018 @ 12:04:36 #236
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177174835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef FieRo71 het volgende:
Hoi, alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb al eerder gemaild en gereageerd op dit topic maar het kwam klaarblijkelijk niet door op dit forum...
Gisteren een DM gestuurd ipv van een PM en daarvan een melding gemaakt in dit topic. Ook dat is verwijderd. Geen idee waarom. Is het vanwege nieuw lid zijn ?...

Ik moet blijkbaar 7 dagen lid zijn en 10 reacties geplaatst hebben voordat ik een privebericht (PM) kan sturen...
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

2 foto's staan al in de aangemaakte ticket, de andere kan ik dus nog niet sturen. Het gaat om een kleine printplaat met opdruk "ANET3D V1-5" (verder weinig aan te zien).

De hotend buis is vrij dun, vandaar dat die gebroken kon zijn tijdens inpakken. Kan gebeuren maar het maakt de 3D printer waardeloos.

Het blijkt dat het moederboard "ANET3D V1-5" soms niet alle stroom aankan. Daarom heb ik ook de upgrade parts besteld. Aangezien die nog niet geleverd zijn heb ik besloten alles op te bouwen volgens de originele instructies, wat normaal zou moeten werken. Na de eerste test werkte dat 5 tot 10 minuten, daarna niet meer. alles heeft even gewerkt tijdens die paar minuten. Alle bekabeling is meerdere malen nagelopen voor de test en klopt volgens de beschrijvingen, het moederboard is nu gewoon niet ok. Een aantal functies werken dus niet.

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen!

FieRo71
Hallo FieRo71,
Ik heb geen PM of DM berichten ontvangen. Dit is ook logisch volgens de melding van FOK.
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------

Verder heb ik wel al gereageerd op je bericht, maar je moet helaas nog even geduld hebben :) Dan zal er een nieuw ticket gemaakt worden en kun je alles daarin aan toevoegen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een privé bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

Je kan de video's anders ook aan het ticket toevoegen.
Er is nog geen nieuw ticket aangemaakt. Dit komt omdat ik deze pas vrijdag heb doorgegeven en door het tijdsverschil waren mijn collega's al naar huis toe. Het is nu Chinees nieuwjaar waardoor er een vertraging is qua probleem oplossing. Je order komt aan de beurt wanneer mijn collega terug is. Gelieve nog geduld te hebben en er zal zeker naar gekeken worden.

Ook aan de andere die nog geen nieuw ticket hebben. Mijn collega's via andere kanalen benaderen heeft op dit moment geen zin, want deze zitten ook met de vertraging. Anders gaat alles door elkaar lopen wat dadelijk alleen maar voor meer verwarring gaat zorgen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef Gearbest het volgende:
Nieuwsupdate: Tijdens Chinees nieuwjaar zullen de bestelling vanuit een China of Hong Kong warenhuis enige vertraging oplopen. Dit zal niet het geval zijn voor GW warenhuizen. Wil je geen vertraging bestel dan uit GW warenhuizen. Dit kan je zien door onder de titel van het product te kijken. Bij Warehouse Options moet dan G-W staan en dan zul je die moeten selecteren.
pi_177183894
Hej grappig wist niet dat er een heel subforum voor was :)

Misschien kan Gearbest user mij helpen? Want de support op de site snapt mijn vraag niet.

Het is nu 15dagen geleden dat ik een order heb geplaatst en betaald. Echter sindsdien is het stil, de track my shipment geeft nog steeds geen status weer.

Is dit een bekend verhaal bij GearBest of? En als ik vraag bij de support op de site hoe het met mijn status zit, krijg ik als antwoord, ja sorry we kunnen je order niet meer annuleren of wijzigen. Maar goed dat is mijn vraag niet. :)

Moet ik nog even geduld houden? :P

/edit

ik moet geduld hebben, OP ff doorgelezen en denk dat ik het wel begrijp. Dus nog ff afwachten dan maar.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 19:54:37 ]
  CHI shopkeeper woensdag 14 februari 2018 @ 20:25:50 #238
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177186037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:58 schreef Syd het volgende:
Hej grappig wist niet dat er een heel subforum voor was :)

Misschien kan Gearbest user mij helpen? Want de support op de site snapt mijn vraag niet.

Het is nu 15dagen geleden dat ik een order heb geplaatst en betaald. Echter sindsdien is het stil, de track my shipment geeft nog steeds geen status weer.

Is dit een bekend verhaal bij GearBest of? En als ik vraag bij de support op de site hoe het met mijn status zit, krijg ik als antwoord, ja sorry we kunnen je order niet meer annuleren of wijzigen. Maar goed dat is mijn vraag niet. :)

Moet ik nog even geduld houden? :P

/edit

ik moet geduld hebben, OP ff doorgelezen en denk dat ik het wel begrijp. Dus nog ff afwachten dan maar.
Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.
pi_177186124
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.

- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.

Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azië en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.

Waar is mijn bestelling?
pi_177186435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.
Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt :P want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)

kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17

Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen :)

Bedankt voor je snelle bericht!

mocht je nog interesse in hebben:

Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 14:23:37 #241
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177204626
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.

- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.

Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azië en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.

Waar is mijn bestelling?
Ik zal nog even wat informatie over Priority Line geven:
Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit.
De laatste status update van jouw pakketje is: 'Parcel is in clearance.' Ik verwacht dan ook dat jouw pakketje spoedig in de UK aankomt en dat je het eveneens binnenkort mag ontvangen. Op dit moment kunnen wij niet veel doen en zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst. Echter, ik zal deze order nauw in de gaten houden en controleren. Houd me aub eveneens op de hoogte.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:44 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt :P want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)

kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17

Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen :)

Bedankt voor je snelle bericht!

mocht je nog interesse in hebben:

Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 15-02-2018 14:35:56 ]
pi_177205129
Hoi Gearbest

Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.

Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 14:44:19 #243
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177205354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:37 schreef werweisschonwie het volgende:
Hoi Gearbest

Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.

Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund

Alvast bedankt!
Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben :)
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:10:53 #244
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_177206147
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil :(

Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten

quote:
2018-02-07 00:00:00 Customs clearance processing complete.

2018-02-06 14:46:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.

2018-02-02 12:46:00 Parcel arrived at the airport.

2018-01-31 09:19:00 Departed Hongkong Sorting Centre.

2018-01-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

2018-01-26 04:10:00 Customer data received Southall
pi_177207675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben :)
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
pi_177209238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen :)
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313

En wellicht ben ik wat ongeduldig :) bedankt alvast!
  CHI shopkeeper donderdag 15 februari 2018 @ 17:37:29 #247
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177209309
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil :(

Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten

[..]

Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachten :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:10 schreef werweisschonwie het volgende:

[..]

oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
Je pakketje is onderweg naar de UK. Deze week gaat sws niet meer lukken vrees ik, want het duurt van de UK nog 2-3 dagen voordat je het in huis hebt. Helaas kan ik er niet meer over zeggen, omdat we op de clearance geen invloed hebben. Zoals ik eerder zei duurt het bij de ene 5 dagen en bij de andere 4 weken bij wijze van. Ik kan hier helaas geen invloed op uitoefenen. Je zult dus nog wel echt even geduld moeten hebben.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef Syd het volgende:

[..]

Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313

En wellicht ben ik wat ongeduldig :) bedankt alvast!
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gearbest op 15-02-2018 17:58:15 ]
pi_177225418
Hi,

Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper vrijdag 16 februari 2018 @ 10:55:24 #249
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177225855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef sc0ut84 het volgende:
Hi,

Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?

Alvast bedankt!
Hallo,
Dit kan komen door het Chinees nieuwjaar dat op dit moment bezig is. Daardoor is er weinig tot geen klantenservice aanwezig.
Ik kan helaas niet zelf reageren of de inhoud daarvan inzien, wegen privacy redenen.
Als je het probleem lijstje invult en het probleem vermeld kan ik je misschien ook helpen, maar door het Chinees nieuwjaar nu zijn mijn mogelijkheden ook beperkt op dit moment.
pi_177226747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.

Hoi Gearbest,

Ondertussen zijn we weer meer dan een week verder maar heb ik nog steeds geen update mogen ontvangen - behalve dan van support dat er naar wordt gekeken. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Als er bij wijze van vandaag wordt gevlogen duurt het daarna ook nog eens een aantal dagen tot een aantal weken als ik het goed begrijp uit je vorige post?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')