Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een privé bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:48 schreef FieRo71 het volgende:
Ik ben hier lid geworden omdat ik helemaal vastloop bij de support van Gearbest. Ik hoop dat ik hier verder kom, alvast bedankt voor de hulp!
- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:
- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)
-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE
ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html
- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund
Ik heb een ticket aangemaakt na het eerste probleem (afgebroken hotend in de verpakking). Daarna antwoord gehad dat ze ermee bezig zijn. Daarna kon ik op geen enkele manier meer reageren op dit ticket, een nieuwe aanmaken kan ook niet (er is namelijk al een ticket!). Ik heb nu een niet werkende 3D printer en het grootste deel van de bestelling is na bijna 70 dagen ook nog niet binnen. Dus na ruim 2 maanden heb ik nog NIKS bruikbaars maar wel heel veel tijd verloren. En bijna 190 euro...
Een poetsdoekje is natuurlijk wel essentieel voor een tempered glass screen. Echter, in de productbeschrijving staat niets in over een poetsdoekje. Ik ga navragen of deze normaalgesproken wel bij dit product hoor te zitten en mocht dit zo zijn dan ga ik proberen iets voor je te regelen, ik kom hier op terug wanneer ik hier meer over weetquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:48 schreef Rik.. het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar bij 1 van de 3 artikelen missen de schoonmaak doekjes voor het scherm, waardoor het product eigenlijk onbruikbaar is geworden, een screenprotector plak je niet voordat het scherm schoongemaakt is.
Graag ontvang ik een refund
- Orderdatum: 21-01-2018
- Product: Tempered Glass Screen Protector for Samsung Gear S3 Frontier/Classic Smart Watch TRANSPARENT
- Ordernummer: WB1801280801352670
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG958047363BE
- Verzendmethode: BPost
- Probleem: Incompleet artikel
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund (PayPal, dus niet als credits. Als het enkel als credits kan wil ik een resend)
Hallo Sjaak,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:03 schreef sjaak109 het volgende:
beste meneer (of mevr.) Gearbest.
ik probeerde een Xiaomi Redmi 5 4G Phablet te bestellen. helaas werd tijdens het wachten de verzendtijd verzet naar ergens eind maart. dat duurde mij te lang dus om vervanging bv. ander kleur gevraagd, of een note 4 waarvan ik hier een coupon had.
nu krijg ik netjes antwoord op mijn ticket vragen, alleen niet de antwoorden die ik graag wil horen.
de note 4 kan ik nu krijgen met bijbetaling van 25 dollar. oke? maar dan wordt hij duurder als normaal bij Gearbest. tot mijn verbazing zag ik dat de note 5 nu wel weer een redelijke verzendtijd had. kunt u hier eens naar kijken als u tijd heeft?
Orderdatum: 04022018
- Product: Xiaomi Redmi 5 4G Phablet 2GB RAM Global Version
- Ordernummer:W1608080855168505
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: DPDUK2
- ticketnr.: T18020807446
- Probleem: zie bovenstaande, komt er op neer dat ik niet wil wachten tot april op een telefoon. en niet teveel wil bijbetalen (liever niets) dus of de phone die ik besteld heb in redelijke tijd geleverd of een vervanger.
- Voorkeur: een telefoon.
bij voorbaat dank,
Sjaak
edit: heb de rekening van 25 dollar toch maar betaald om het niet nog verwarrender te maken,
en waarschijnlijk nog langer te laten duren.
blijf het raar vinden dat ik een telefoon wil kopen met een coupon en dat ik uiteindelijk duurder uit ben als in de webshop. Hier kan zeker niets meer aan gedaan worden?
tip check op de dag zelf hierquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
Ik heb hier meer nieuws over.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:06 schreef yezzer het volgende:
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef sjaak109 het volgende:
Lol,
zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
Super om te horen en bedankt voor de feedback.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
Dat is een hele goeie tipquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:28 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
tip check op de dag zelf hier
http://www.dpdpredict.nl/
dan krijg je tijdvak van 1 uur en sinds kort kan je als je je 06 heb opegegeven bij de bestelling je pakket hier volgen
https://www.mijndpdpakket.nl/login via google maps
bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:
Lol,
zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraan
lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws overquote:Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.
Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.
Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.
Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.
Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?
Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.quote:lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws over
CHI / [Gearbest] Vraag hier een Coupon aan!
Je moet wel priority line kiezen!
trouwens, ik weet niet of jij Belg bent, maar ik kan jou zeggen dat ik zelf onlangs met een pakket van 20,50 totale waarde (verzendkosten inclusief) douane perikelen heb ondervonden hier in BE: kreeg een brief dat ze de factuur moesten zien en het betaalbewijs.
het is nog niet aangeleverd en als je deze miserie hebt, dan ben je aan de willekeur overgeleverd van de bureaucraten: dat is min of meer te vergelijken met de processie van Echternach....het gaat voor geen meter vooruit en je moet dan erg lang wachten + alle andere onhebbelijkheden...
Tegenwoordig hebben ze daar ook grof geld geroken en worden (aangetekende) zendingen met tracking veel meer aan controle onderworpen als vroeger, dat is toch mijn eigen vaststelling.
Oke dan ga ik kijken wat ik kan gaan doenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:53 schreef sjaak109 het volgende:
[..]
bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.
zou mooi zijn als je nog iets kon betekenen, nu moet ik met de vrouw kleren gaan kopen omdat ik een te dure phone heb gekocht en zij wil ook iets duurs. :-}
De vragen zijn door Yezzer beantwoord en ik heb ze in het Coupon topic net beantwoordquote:Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.
Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.
Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.
Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.
Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?
Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
Graag gedaan. Ik zal zelf hier ook nog gewoon op alles antwoordenquote:Op zondag 11 februari 2018 07:29 schreef yezzer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.
[..]
bedankt voor deze update!
leuk om lezen dat er tijdens deze periode ook nog van jullie support is en er verzendingen gebeuren! THX
Ik weet niks over Banggood zijn methodes dus ik kan je niet helpen met vergelijken.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Piet200 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.
Dus het werkt bij Gearbest niet zo mooi als bij Banggood. Wat me opvalt is dat Priority Line nog steeds een hele lange bezorg tijd heeft. zo'n 4 to 6 weken. Bij Banggood hoef je geen coupons aan te vragen en kan je de verzendmethode Priority Direct Mail kiezen. dan ben je er verzekerd van dat je geen douane gezeik krijgt en mijn ervaring is dat de spullen in iets langer dan 1 week binnen zijn. Goede ervaringen mee met het kopen van mobiele telefoons.
Ik zoek naar een vergelijkende optie bij Gearbest. dus enkele euro's extra voor een goede verzendmethode waarbij je verzekerd bent van snelle aflevering zonder douane gezeik.
Is dat het geval met priority line (mits je een coupon code hebt) ?
Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:27 schreef Smultie2 het volgende:
Ook mijn telefoon is er uitgepikt door de douane. Ik moet nu 33 euro betalen voor een telefoon van 100 euro. Is hier nog iets aan te doen?
Ordernummer: W1801231411424492quote:Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:42 schreef Smultie2 het volgende:
[..]
Ordernummer: W1801231411424492
Verzendmethode: signpost registered
Warenhuis: kan ik zo snel niet vinden. Ik dacht China, maar kan het niet terugvinden in de app.
Hallo Jonmen,quote:Op zondag 11 februari 2018 19:58 schreef Jonmen het volgende:
Hoi vriend!
Even een vraagje,
Ik probeer hier een ticket aan te maken voor order W1801251519397169, maar dit lukt me maar niet.
Ik krijg steeds volgende melding,
[ afbeelding ]
en dan kom ik terug op dezelfde pagina, probeer ik opnieuw en geeft ie als fout: verkeerde captcha, welke helemaal niet fout is
[ afbeelding ]
Ik heb 2 filmpjes op youtube die mijn probleem aantonen (de linkerkant van de opberg / charging box werkt niet - erg erg slecht contact)
Fijn om te horen en bedankt voor de waardering. De kudo's zijn ontvangen en deze bestaan nog steedsquote:Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,
maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).quote:Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Super. Ticket verwacht ik pas na Chinees nieuwjaar. Er zal minder snel respons zijn op de tickets nu.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:04 schreef Smultie2 het volgende:
[..]
Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).
diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !quote:Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,
maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super hopelijk is het dan opgelost.
[..]
Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.
[..]
Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?
[..]
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)
[..]
Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.
Dankjewelquote:Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef yezzer het volgende:
[..]
diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !
Je order heeft op 09-02-2018 de status gekregen dat het naar het snel in het land van eindbestemming zal aankomen. Dit is dan de UK als tussenstop. Vanaf daar gaat het richting Nederland/België. Je pakketje zal dus naar verwachting snel bij je aankomen.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:51 schreef Pegasus81 het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd (reactie op Ordernummer:W1801011433113241) waarover ik 1 feb had geinformeerd
De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregenquote:Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.
Voor je eerste vraag durf ik het niet te zeggen. Er zijn er namelijk 2 soorten van. Ene met batterij en de andere zonder. Welke je geleverd krijgt is afhankelijk van het landrestricties. Als je kijkt bij de reviews van het product dan zie je dat de meeste wel met batterij ontvangen. Ik durf het dus niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht zelf van niet.
wat je hier aanhaalt klopt weliswaar, maar heb je ook de reviews doorgelezen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?
'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "
Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef yezzer het volgende:
[..]
De Xiaomi Mijia Honeywell rookmelder die ik bij jullie bestelde zonet aangeleverd gekregen
(order W1802020556298612 // BE15175735835730)
Toch een ferme teleurstelling: in de verpakking zat de noodzakelijke CR123A batterij NIET! dus GB verstuurt ook verpakkingen waar de batterij uitgehaald is, dat kun je zien omdat aan de onderkant het seal zegel werd doorgesneden!
Ik ben ervan uitgegaan dat die batterij er wel zou bijzitten, uitgaande van de vele user reviews waarbij dat toch vrijwel altijd bevestigd werd, wat u zelf ook min of meer bevestigd hebt.
rouwens, eerder via een Aliexpress verkoper in de 11.11 sale ook al zo 3 van deze identieke rookmelders gekocht, quasi aan dezelfde prijs (iets waarvoor ik hier in dit geval al mijn opgespaarde punten zelfs in de ring heb moeten gooien !), en daar waren de batterijen in alle drie de gevallen inbegrepen.
Dus ze moeten niet afkomen bij GB dat dit bij zendingen naar BE niet zou kunnen...
Mijn vraag: kunt u voor mij hierin nog iets betekenen en de klantendienst of after sales zo'n batterij laten nasturen? Of indien dat niet gaat, dan mogen ze gerust mijn punten daarvoor terugboeken die ik daarvoor in rekening gebracht heb, zodat ik met die centen zelf hier zo'n dure batterij kan aanschaffen.
a.d.h.v. mijn ordernummer zult ook zien dat ik een reguliere én tevens een goede klant ben, dus ze mogen dan toch iets terugdoen vind ik voor deze misser van formaat!
Erg bedankt op voorhand!!
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan .quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:04 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Staat toch gewoon bij het product dat die batterij er niet bij zit ?
'Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package "
Ik heb ze gewoon online gekocht voor iets van 1,50/stuk.
Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!quote:Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan .
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
Dat is geen enkele moeite, daar ben ik hier tenslotte voor. We zullen zien wat er uiteindelijk mee gedaan wordt. Ik heb het in ieder geval doorgegeven en het is nu even afwachten. Tevens bedankt!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:10 schreef yezzer het volgende:
[..]
Genoteerd, alvast mijn gewaardeerde dank dat u dit zult laten bekijken. Ik begrijp dat het uiteraard een hele tijd zal duren wegens het Chinees nieuwjaar: geduld is een gave. Klopt eveneens dat die expliciete zin met verwijzing dat de batterij er nu niet meer bij zit, op het moment van mijn bestelling, er niet bij stond: anders had ik die uiteraard niet bij Gearbest besteld moest dat vooraf duidelijk geweest zijn. Laten we hopen dat de staff daar hun regelmatig terugkerende klanten goed gezind is! Trouwens, een fijn Chinees nieuwjaar toegewenst. Dit wordt een jaartje van de hond dacht ik gelezen te hebben!
Hallo FieRo71,quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef FieRo71 het volgende:
Hoi, alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb al eerder gemaild en gereageerd op dit topic maar het kwam klaarblijkelijk niet door op dit forum...
Gisteren een DM gestuurd ipv van een PM en daarvan een melding gemaakt in dit topic. Ook dat is verwijderd. Geen idee waarom. Is het vanwege nieuw lid zijn ?...
Ik moet blijkbaar 7 dagen lid zijn en 10 reacties geplaatst hebben voordat ik een privebericht (PM) kan sturen...
-----melding van Fok.nl--------
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 5,9 dagen lid en hebt tot nu toe 1 reactie geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
---------------------------
2 foto's staan al in de aangemaakte ticket, de andere kan ik dus nog niet sturen. Het gaat om een kleine printplaat met opdruk "ANET3D V1-5" (verder weinig aan te zien).
De hotend buis is vrij dun, vandaar dat die gebroken kon zijn tijdens inpakken. Kan gebeuren maar het maakt de 3D printer waardeloos.
Het blijkt dat het moederboard "ANET3D V1-5" soms niet alle stroom aankan. Daarom heb ik ook de upgrade parts besteld. Aangezien die nog niet geleverd zijn heb ik besloten alles op te bouwen volgens de originele instructies, wat normaal zou moeten werken. Na de eerste test werkte dat 5 tot 10 minuten, daarna niet meer. alles heeft even gewerkt tijdens die paar minuten. Alle bekabeling is meerdere malen nagelopen voor de test en klopt volgens de beschrijvingen, het moederboard is nu gewoon niet ok. Een aantal functies werken dus niet.
Ik hoop dat je mij verder kunt helpen!
FieRo71
Je kan de video's anders ook aan het ticket toevoegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een privé bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.
quote:Op maandag 12 februari 2018 04:44 schreef Gearbest het volgende:
Nieuwsupdate: Tijdens Chinees nieuwjaar zullen de bestelling vanuit een China of Hong Kong warenhuis enige vertraging oplopen. Dit zal niet het geval zijn voor GW warenhuizen. Wil je geen vertraging bestel dan uit GW warenhuizen. Dit kan je zien door onder de titel van het product te kijken. Bij Warehouse Options moet dan G-W staan en dan zul je die moeten selecteren.
Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:58 schreef Syd het volgende:
Hej grappig wist niet dat er een heel subforum voor was
Misschien kan Gearbest user mij helpen? Want de support op de site snapt mijn vraag niet.
Het is nu 15dagen geleden dat ik een order heb geplaatst en betaald. Echter sindsdien is het stil, de track my shipment geeft nog steeds geen status weer.
Is dit een bekend verhaal bij GearBest of? En als ik vraag bij de support op de site hoe het met mijn status zit, krijg ik als antwoord, ja sorry we kunnen je order niet meer annuleren of wijzigen. Maar goed dat is mijn vraag niet.
Moet ik nog even geduld houden?
/edit
ik moet geduld hebben, OP ff doorgelezen en denk dat ik het wel begrijp. Dus nog ff afwachten dan maar.
Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Welke verzendmethode heb je gebruikt? Mocht je Priority Line hebben gebruikt en vanuit CH/HK-warenhuis besteld hebben dan is dit normaal. Aangezien de tracking code dan pas ge-update wordt wanneer het pakketje de douane is gepasseerd, dit geldt eveneens voor railway. In de OP staat meer informatie over de desbetreffende verzendmethodes en hoe het in zijn werk gaat met de tracking codes / verloop van tijd.
Ik zal nog even wat informatie over Priority Line geven:quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi GB, kunnen jullie aub even meekijken met dit want kom met de klantenservice niet echt verder.
- Orderdatum: 07-01-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: W1801071039251262
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322417342
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:
Op 7 januari bestelde ik de Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation. Deze is uiteindelijk op 10 januari verzonden vanuit Hong Kong naar Nederland. De trackingcode was vanaf 10 januari beschikbaar en gaf op die dag de volgende melding: Southall, Your parcel is on its way. Met alle geduld heb ik ongeveer 1 keer in de week gekeken of er een statusupdate zichtbaar was in de levering maar er veranderde niets.
Op 5 februari heb ik een ticket ingeschoten bij Gearbest met de vraag of ik misschien de verkeerde trackingcode heb gekregen omdat er geen statusverandering plaatsvond. Zij gaven echter aan geduld te hebben en dat sommige pakketvervoerders de status online niet aanpassen. Omdat er een maximale levertijd bij de bestelling stond van 25 werkdagen heb ik nog maar even gewacht.
Nu is de status vandaag op 14-02-2018 nog steeds hetzelfde en heb ik tot op heden het pakket niet in mijn bezit. Ik bestel vaker pakketten vanuit Azië en kan normaliter de verzending bijna op de dag volgen maar bij deze heb ik vanaf dag 1 niets kunnen zien.
Waar is mijn bestelling?
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee helaas pas achter af dit topic ontdekt want heb gekozen voor: - Registered Airmail (Met Tracking & Trace)
kosten: Commodity price : 166.65 + Delivery costs: 0.19 + Insurance: 4.17
Maarja goed voor de volgende keer maar de andere methode kiezen
Bedankt voor je snelle bericht!
mocht je nog interesse in hebben:
Jan 30, 2018 16:17:07 PM
Order number: W1801301617073632
Shipping method: DPDUK1
Hallo,quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:37 schreef werweisschonwie het volgende:
Hoi Gearbest
Zou je kunnen kijken naar onderstaande? mijn pakket is voor 18 dagen in 'parcel is in clearance'.
Orderdatum: 18-01-2017
Product: https://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_637652.html
Ordernummer: WP1801180700346623
Trackingnummer: 3453120728
Verzendmethode: DPDUK2
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: refund
Alvast bedankt!
quote:2018-02-07 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-02-06 14:46:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.
2018-02-02 12:46:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-31 09:19:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-01-28 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-27 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-26 04:10:00 Customer data received Southall
oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeauquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik heb even gekeken en is nog niks raars aan.
Parcel in Clearance kan bij de ene 5 dagen duren en bij de ander 3 weken. Dit verschilt gewoon zo erg dat ik er ook geen schatting over kan maken. Deze zit daar al zo lang dat die er nu wel snel doorheen moet gaan komen. Ik kan helaas daar ook niet achteraan gaan of dit versnellen. Je zal nog even geduld moeten hebben
Ik ga deze wel onder toezicht houden, zodat ik deze kan checken op abnormaliteit. Dit is nu nog niet het geval en verwacht zelf snel een update hiervan te zien.
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je me ook het tracking nummer kunnen geven? Dan kan ik dit even nakijken. Ik zie DPDUK1 staan en dat is wel Priority Line. Als je het tracking geeft dan ga ik er even naar kijken. Je hebt wel pas op 30 januari besteld dus dan is het nog wel vrij vroeg voor Priority Line.
Wel goed dat je alles even na hebt gelezen
Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2018 15:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij ongeveer hetzelfde, het eerste stuk ging vrij snel, maar ligt nu al een week stil
Orderdatum: 25-01-2018
Product: https://www.gearbest.com/(...)kits/pp_1515950.html
Ordernummer: W1801251623164746
Trackingnummer: 3603056794
Verzendmethode: EU Express / DPD UK 1
Verder nog geen probleem, maar wilde ook even meepraten
[..]
Je pakketje is onderweg naar de UK. Deze week gaat sws niet meer lukken vrees ik, want het duurt van de UK nog 2-3 dagen voordat je het in huis hebt. Helaas kan ik er niet meer over zeggen, omdat we op de clearance geen invloed hebben. Zoals ik eerder zei duurt het bij de ene 5 dagen en bij de andere 4 weken bij wijze van. Ik kan hier helaas geen invloed op uitoefenen. Je zult dus nog wel echt even geduld moeten hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:10 schreef werweisschonwie het volgende:
[..]
oké... waar is het pakket nu? is het al in het UK? kan ik deze nog deze week ontvangen of niet? het is een verjaardagscadeau
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Als het goed is moet dit de tracking zijn: 3603749313
En wellicht ben ik wat ongeduldig bedankt alvast!
Hallo,quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef sc0ut84 het volgende:
Hi,
Ik heb een ticket bij jullie lopen (AT18020111877) maar er wordt er langzaam op gereageerd. Kan je kijken wat hier de status van is?
Alvast bedankt!
Hoi Gearbest,quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |