abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper zaterdag 27 januari 2018 @ 16:27:24 #101
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176779410
registreer om deze reclame te verbergen
Een kleine update over de Priority Line order:
Bij de volgende personen is de tracking code actief geworden: Berepoot, cmuts, g.popovici, Heintjepek, cobex.


quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef Berepoot het volgende:
[.....]
Je order heeft een update gekregen en zal spoedig bij je bezorgd worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:05 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Weer even een vraagje, naar aanleiding van de missende pakjes.
Ik kreeg gisteren een reactie op de livechat (na 3 dagen), dat ik even na moet vragen op het postkantoor. Daarna de reactie dat ik een ticket aan moet maken voor de missende orders.

Moet ik nu wachten totdat het ticket met de deadline voor resend komt, of moet ik zelf de tickets aan maken? Voordat er straks zaken door elkaar heen lopen.

Dankjewel vast!
Ik zou even wachten tot je hier een ticket over ontvangt. Anders gaat er heel veel langs elkaar heen lopen. Ik verwacht dat je maandag hier een bericht over ontvangt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:40 schreef empino het volgende:

[..]

order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen ^O^ , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!
Fijn om te horen dat je pakketje aan is gekomen en veel plezier ermee!

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 14:56 schreef g.popovici het volgende:
Ohhh, unbelieveble! After 3 weeks of "parcel in clearance" and more than 60 days from the order, My drone arrived in England, and the status on www.dpd.co.uk was updated and the parcel also, left UK.
That is great news and many thaks for your patience. Now enjoy your order :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 15:03 schreef Greyfox_Zero het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je kunnen kijken naar onderstaande?

Orderdatum: 26-11-2017
Product: https://gearbest.com/electronics-gadgets/pp_310701.html
Ordernummer: WP1711261745562181
Trackingnummer: RN434336424CN
Verzendmethode: Europe Railway Registered
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur

Alvast bedankt!
Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 27-01-2018 16:36:34 ]
pi_176800416
quote:
Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.
Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulp :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176804594
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend

Ik word afgepoeierd via GearBest support (ticket systeem). Uiteraard ben ik daar niet blij mee, het is een bestelling van ruim 70 euro. Er is iets misgegaan met de verzending, waar ik dus niks aan kan doen. Het liefste ontvang ik de bestelling alsnog..
  zondag 28 januari 2018 @ 20:24:14 #104
128384 mcwops
gat in je glas
pi_176805196
registreer om deze reclame te verbergen
beste Gearbest, dank voor de 20 bulkmailtjes van vrijdagmorgen 8 uur. why??? 1x een survey ingevuld en dan zo bedanken?? never again
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_176807871
Hoi.

Zou je kunnen checken wat met deze order is gebeurd? Op 8 januari een mail gekregen dat het is verzonden maar tot op heden nog niet ontvangen.

quote:
Your order number is W1801060856172833 and we have shipped your order out today.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  CHI shopkeeper maandag 29 januari 2018 @ 05:38:50 #106
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176812251
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Greyfox_Zero het volgende:

[..]

Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulp :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan :)

quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:24 schreef mcwops het volgende:
beste Gearbest, dank voor de 20 bulkmailtjes van vrijdagmorgen 8 uur. why??? 1x een survey ingevuld en dan zo bedanken?? never again
Als je me een PM stuurt met je email adres ga ik je proberen van de lijst af te halen.

quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend

Ik word afgepoeierd via GearBest support (ticket systeem). Uiteraard ben ik daar niet blij mee, het is een bestelling van ruim 70 euro. Er is iets misgegaan met de verzending, waar ik dus niks aan kan doen. Het liefste ontvang ik de bestelling alsnog..
Zeer vervelend en mag natuurlijk niet. Ik ga dit doorgeven samen met je voorkeur voor een resend. Je zal hier snel een ticket over ontvangen.

quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:09 schreef Karina het volgende:
Hoi.

Zou je kunnen checken wat met deze order is gebeurd? Op 8 januari een mail gekregen dat het is verzonden maar tot op heden nog niet ontvangen.

[..]

Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.
pi_176815871
registreer om deze reclame te verbergen
Beste,

kunnen jullie onderzoeken waar dit pakje zit aub ? Ik krijg via jullie site een zeer cryptische omschrijving maar geen duidelijk beeld waar het pakje zit en hoe ik het zelf kan tracken ?

- Orderdatum: Dec 31, 2017 08:21:12 AM
- Product: Xiaomi 8.5 inch Tire Folding Electric Scooter ( Youth Edition )
- Ordernummer: WP1712310821127933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Ik zie enerzijds TH15148118328701, anderzijds 1Z0909F26860955298
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Waar zit het pakje ?
- Voorkeur: Refund

Het tracking nummer lijkt op een UPS nummer. Als ik daar het nr ingeef, zie ik enkel dat het pakje sinds 18/1 de status heeft "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Dat is 11 dagen geleden...

Laten jullie me iets weten aub ?

D
pi_176819429
Het is vandaag de 29e. Wat is nu de verdere precieze afhandeling? Ik heb weinig zin er nog veel achter aan te moeten, als via PayPal vanaf nu het snelst gaat prefereer ik dat. Dus wmb liever geen Chinese communicatie er meer tussen.
Kaas
  CHI shopkeeper maandag 29 januari 2018 @ 15:20:17 #109
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176819728
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:06 schreef _MsG_ het volgende:
Het is vandaag de 29e. Wat is nu de verdere precieze afhandeling? Ik heb weinig zin er nog veel achter aan te moeten, als via PayPal vanaf nu het snelst gaat prefereer ik dat. Dus wmb liever geen Chinese communicatie er meer tussen.
Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 11:44 schreef MrBean73 het volgende:
Beste,

kunnen jullie onderzoeken waar dit pakje zit aub ? Ik krijg via jullie site een zeer cryptische omschrijving maar geen duidelijk beeld waar het pakje zit en hoe ik het zelf kan tracken ?

- Orderdatum: Dec 31, 2017 08:21:12 AM
- Product: Xiaomi 8.5 inch Tire Folding Electric Scooter ( Youth Edition )
- Ordernummer: WP1712310821127933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Ik zie enerzijds TH15148118328701, anderzijds 1Z0909F26860955298
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Waar zit het pakje ?
- Voorkeur: Refund

Het tracking nummer lijkt op een UPS nummer. Als ik daar het nr ingeef, zie ik enkel dat het pakje sinds 18/1 de status heeft "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Dat is 11 dagen geleden...

Laten jullie me iets weten aub ?

D
Je order staat hier in de beginpost uitgelegd. Dit is vrij normaal en kan nog wel even duren voordat je deze ontvangt. Nog wel heel even geduld dus :)
pi_176819994
Ik had wel eerder een bericht ontvangen van ene Helga, die wees me op de 29e als einddatum (want verzenddatum is leidend, niet zozeer besteldatum kwam ik achter), maar dat ticket kon ik nu ook nergens meer terugzien bij tickets of RMA. Kan ik niet gewoon via hier bevestigen dat ik een refund wil? Ik heb liever dat ik met jou heb te dealen dan nog weer iets er tussen. Dus ik denk dat ik het ticket wel heb gehad, maar gek dat ik hem nu niet meer zie in het systeem.

EDIT: Oh ik zie hem al. Als een ticket wordt bijgewerkt met een nieuw bericht krijgt die ticket als geheel in het ticket-overzicht niet de datum van het nieuwste bericht, mag wel wat handiger wmb maar goed ik heb het ticket dus wel.
Kaas
  CHI shopkeeper maandag 29 januari 2018 @ 15:59:35 #111
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176820383
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:34 schreef _MsG_ het volgende:
Ik had wel eerder een bericht ontvangen van ene Helga, die wees me op de 29e als einddatum (want verzenddatum is leidend, niet zozeer besteldatum kwam ik achter), maar dat ticket kon ik nu ook nergens meer terugzien bij tickets of RMA. Kan ik niet gewoon via hier bevestigen dat ik een refund wil? Ik heb liever dat ik met jou heb te dealen dan nog weer iets er tussen. Dus ik denk dat ik het ticket wel heb gehad, maar gek dat ik hem nu niet meer zie in het systeem.

EDIT: Oh ik zie hem al. Als een ticket wordt bijgewerkt met een nieuw bericht krijgt die ticket als geheel in het ticket-overzicht niet de datum van het nieuwste bericht, mag wel wat handiger wmb maar goed ik heb het ticket dus wel.
Super dan gewoon nogmaals aangeven dat je de refund verkiest. Ik heb dit al doorgegeven, maar dient nog als extra controle.
In het verleden zeiden mensen soms refund en later wouden ze ineens een resend...
pi_176820662
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 05:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.
Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.

- Orderdatum: 6 januari
- Product: 169446614 Deluxe Tobacco Style Flavor E-liquid for E Cigarette by Hangsen
- Ordernummer: W1801060856172833
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803162432CN (staat bij shipping number)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? - resend

vorige keer kwam het gewoon met brievenbuspost en volgens mij zelfs al binnen een week.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_176821992
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.
[quote]0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:
Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
[/quote]

Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?

Vandaag gearriveerd, DOA, rechter oor doet het niet, blijkbaar slechte batch zie: https://www.head-fi.org/t(...)e-1805#post-13984670

Resend? En gaat het dan ook weer zo lang duren?
  maandag 29 januari 2018 @ 18:14:39 #114
453195 spijk860
Up and Runnin'
pi_176822703
Heb mijn order gecancelled en via paypal mn geld teruggeboekt. Maar toch is mijn bestelling verzonden. ik hoef deze bestelling niet meer. support centre heb je niet veel aan. Product is mooi verzonden terwijl jullie geen geld hebben ontvangen.

Order:W1801160459288426
  CHI shopkeeper maandag 29 januari 2018 @ 18:29:17 #115
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176822985
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:30 schreef mopf het volgende:

Vandaag gearriveerd, DOA, rechter oor doet het niet, blijkbaar slechte batch zie: https://www.head-fi.org/t(...)e-1805#post-13984670

Resend? En gaat het dan ook weer zo lang duren?
Fijn dat je pakketje geleverd is en wel jammer van de DOA. Ik ga dit doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over. Je zal waarschijnlijk wel video's / foto's moeten uploaden. Als de resend gebeurd zal het inderdaad via dezelfde verzendmethode verzonden worden ben ik bang.

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:14 schreef spijk860 het volgende:
Heb mijn order gecancelled en via paypal mn geld teruggeboekt. Maar toch is mijn bestelling verzonden. ik hoef deze bestelling niet meer. support centre heb je niet veel aan. Product is mooi verzonden terwijl jullie geen geld hebben ontvangen.

Order:W1801160459288426
Heb je het geld al terug op je PayPal rekening staan? Heb je wel melding gemaakt om je order te annuleren. Weet niet wat je vraag nu eigenlijk is?

quote:
99s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.

- Orderdatum: 6 januari
- Product: 169446614 Deluxe Tobacco Style Flavor E-liquid for E Cigarette by Hangsen
- Ordernummer: W1801060856172833
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803162432CN (staat bij shipping number)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? - resend

vorige keer kwam het gewoon met brievenbuspost en volgens mij zelfs al binnen een week.
Geen probleem :)
Je pakketje kan je hier volgen en is nog onderweg. Deze verzendmethode is echt heel langzaam. Het duurt meestal rond de 45 dagen eer deze geleverd wordt. Dat kan dus nog wel even duren. Ik raad zelf aan om deze niet te gebruiken en eerder te gaan voor Priority Line of Registered Air Mail. De vorige keer zal via Registered Air Mail zijn gebeurd. Die is over het algemeen zeer snel.
  maandag 29 januari 2018 @ 18:49:25 #116
453195 spijk860
Up and Runnin'
pi_176823415
Heb mn geld al terug op mijn rekening staan. Maar alsnog is mijn pakket verzonden door Gearbest. Ook heb ik een ticket aangemaakt om de order te cancellen,kreeg een reactie terug waar ik niets mee kon en mijn pakket werd ineens verzonden.

Er komt dus een niet betaald pakket deze kant op. Hoe kan ik dit cancellen? Niet aannemen bij de bezorging?

Correctie: Via paypal is er
een geschil geopend om zo mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu het aankoopbedrag verschuldigd aan paypal.

[ Bericht 9% gewijzigd door spijk860 op 29-01-2018 23:03:49 ]
pi_176824896
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:29 schreef Gearbest het volgende:
Geen probleem
Je pakketje kan je hier volgen en is nog onderweg. Deze verzendmethode is echt heel langzaam. Het duurt meestal rond de 45 dagen eer deze geleverd wordt. Dat kan dus nog wel even duren. Ik raad zelf aan om deze niet te gebruiken en eerder te gaan voor Priority Line of Registered Air Mail. De vorige keer zal via Registered Air Mail zijn gebeurd. Die is over het algemeen zeer snel.
Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker :') Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  CHI shopkeeper dinsdag 30 januari 2018 @ 07:18:54 #118
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176832513
quote:
99s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker :') Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.
Geen probleem :)

quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef spijk860 het volgende:
Heb mn geld al terug op mijn rekening staan. Maar alsnog is mijn pakket verzonden door Gearbest. Ook heb ik een ticket aangemaakt om de order te cancellen,kreeg een reactie terug waar ik niets mee kon en mijn pakket werd ineens verzonden.

Er komt dus een niet betaald pakket deze kant op. Hoe kan ik dit cancellen? Niet aannemen bij de bezorging?

Correctie: Via paypal is er
een geschil geopend om zo mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu het aankoopbedrag verschuldigd aan paypal.

Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.
Ik verwacht dat je hier snel een ticket over krijgt. Mocht je er niet uitkomen laat het me dan weten.
pi_176835192
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
pi_176841148
Beste Gearbest support,

Ik heb in oktober de Xiaomi 3G router besteld.

Order number: W1710060556016708
Order datum: Oct 06, 2017 05:56:01 AM

Na talloze pogingen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.
De router staat achter onze Ziggo modem die in bridge modus staat.

Om te beginnen duurt het een eeuwigheid voordat deze internetverbinding krijgt. Andere routers krijgen hier direct verbinding.
Ook valt deze verbinding telkens weg.

Als de router überhaupt verbinding heeft is deze niet of nauwelijks te bedienen. De webinterface valt telkens weg en de Mi app kan - na de eerste installatie - niet meer met de router verbinden.

Grootste probleem is nog wel dat - als we dus zogenaamd internetverbinding hebben - er geen enkele site werkt. Pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8. of google.com werkt niet en geeft geen packets terug of zelfs request timed out. Daarnaast DNS problemen en soms zelfs proxi-instellingen die niet goed zouden zijn.

Al deze problemen spelen niet met andere routers die ik hier heb. Om rare software/firmware fouten van Xiaomi uit te sluiten heb ik er bijvoorbeeld ook Padavan firmware op geïnstalleerd.
Deze geeft dezelfde fouten als de stock firmware.

Deze router is dus totaal niet te gebruiken. Dit moet wel aan dit exemplaar liggen, want online lees ik lovende verhalen dat de router prima werkt en met Padavan zelf erg goed.

Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen!
pi_176842814
Hello GB,

- Orderdatum: 28/01/2018
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1801281548437836
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: ES-GLS-Oversea
- Probleem: ?

Why is my order still in "Processing" ?

Also, whenever I login and go to "My Orders" section, I get this popup notification:

"Due to the snowstorm, your order may arrive late. We apologize for any inconvenience."

But... Which snowstorm ?!
Isn't my product supposed to be shipped from a EU warehouse (G-W-16)? Because there is no snowstorm happening in Europe... Am I missing something here ?

Thanks in advance.
pi_176847389
Beste Gearbest,

Ook ik ben al een poos mijn pakket kwijt. Contact met de collega's in China gaat helaas heel traag. Tot op heden ging het altijd goed, daarom was GB mijn nr. 1 webshop.

Pakket (order nr. W1709240235560464) is verzonden met Belgiumpost International: tracking nr. LVS1376360001856751. Ik lees op de tracking sites dat het nooit China verlaten heeft maar nog op een Bpost kantoor daar ligt.

Heb ongeveer twee maanden lang contact met GB gehad (ticketing site). Uitkomst is dat ik eerst nog langer moest wachten en daarna dat zij er niet achter komen. Offer is om 50% te vergoeden 'omdat ik geen verzekering had'. Ik baal hier wel van, te meer ik altijd goed service had en het via Beliumpost met tracking is verstuurd.

Zou jij er op een manier nog achter kunnen komen waar het pakket is? Ik baal dat ik op 24 sept 207 iets bestel bij GB... er vervolgens maanden over heen gaan en ik op 25 januari 2018 pas def. bericht krijg en eigenlijk afgescheept wordt. Jammer want het ging altijd zo goed. Echt een super winkel (tot nu toe). Sorry dat ik nu wat klaag.

Hoop dat je iets kan betekenen.
pi_176851008
Beste Gearbest,

Kun je ook eens kijken naar mijn order? 1 december besteld.
Na enige tijd in de track&trace: vertraging door de sneeuwstorm (wut? heb geen sneeuw gezien), maar geen tracking gegevens
Begin januari: een deelzending ontvangen (filament). Vreemd, dat verschil. Nog steeds geen tracking gegevens
18 januari: een email van gearbest:
quote:
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.

- Orderdatum: 01-12-2017
- Product: Tronxy X5s High-precision Assembly Metal Frame 3D Printer Kit - EU PLUG BLACK
- Ordernummer: WB1712010551165080
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147045048
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En oh ja, mocht het mogelijk zijn, dan heeft verzending vanuit een EU warehouse mijn voorkeur (douane *) )

Hartelijk dank!
  CHI shopkeeper dinsdag 30 januari 2018 @ 23:29:02 #124
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176852271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Dat is zeer vervelend en ik ga dit voor je navragen wat de uiterste verzenddatum hiervoor is. Als ik meer weet dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef sc0ut84 het volgende:
Beste Gearbest support,

Ik heb in oktober de Xiaomi 3G router besteld.

Order number: W1710060556016708
Order datum: Oct 06, 2017 05:56:01 AM

Na talloze pogingen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.
De router staat achter onze Ziggo modem die in bridge modus staat.

Om te beginnen duurt het een eeuwigheid voordat deze internetverbinding krijgt. Andere routers krijgen hier direct verbinding.
Ook valt deze verbinding telkens weg.

Als de router überhaupt verbinding heeft is deze niet of nauwelijks te bedienen. De webinterface valt telkens weg en de Mi app kan - na de eerste installatie - niet meer met de router verbinden.

Grootste probleem is nog wel dat - als we dus zogenaamd internetverbinding hebben - er geen enkele site werkt. Pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8. of google.com werkt niet en geeft geen packets terug of zelfs request timed out. Daarnaast DNS problemen en soms zelfs proxi-instellingen die niet goed zouden zijn.

Al deze problemen spelen niet met andere routers die ik hier heb. Om rare software/firmware fouten van Xiaomi uit te sluiten heb ik er bijvoorbeeld ook Padavan firmware op geïnstalleerd.
Deze geeft dezelfde fouten als de stock firmware.

Deze router is dus totaal niet te gebruiken. Dit moet wel aan dit exemplaar liggen, want online lees ik lovende verhalen dat de router prima werkt en met Padavan zelf erg goed.

Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen!
Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:10 schreef GearLuis het volgende:
Hello GB,

- Orderdatum: 28/01/2018
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1801281548437836
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: ES-GLS-Oversea
- Probleem: ?

Why is my order still in "Processing" ?

Also, whenever I login and go to "My Orders" section, I get this popup notification:

"Due to the snowstorm, your order may arrive late. We apologize for any inconvenience."

But... Which snowstorm ?!
Isn't my product supposed to be shipped from a EU warehouse (G-W-16)? Because there is no snowstorm happening in Europe... Am I missing something here ?

Thanks in advance.
Hello,
Your order will be shipped out soon. Sometimes it can take a few days before it ships out. The snowstorm has nothing to do with it. There was a snowstorm around the China warehouses which caused some delay. If it is not shipped out in a few days just let me know.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:03 schreef Unidex het volgende:
Beste Gearbest,

Ook ik ben al een poos mijn pakket kwijt. Contact met de collega's in China gaat helaas heel traag. Tot op heden ging het altijd goed, daarom was GB mijn nr. 1 webshop.

Pakket (order nr. W1709240235560464) is verzonden met Belgiumpost International: tracking nr. LVS1376360001856751. Ik lees op de tracking sites dat het nooit China verlaten heeft maar nog op een Bpost kantoor daar ligt.

Heb ongeveer twee maanden lang contact met GB gehad (ticketing site). Uitkomst is dat ik eerst nog langer moest wachten en daarna dat zij er niet achter komen. Offer is om 50% te vergoeden 'omdat ik geen verzekering had'. Ik baal hier wel van, te meer ik altijd goed service had en het via Beliumpost met tracking is verstuurd.

Zou jij er op een manier nog achter kunnen komen waar het pakket is? Ik baal dat ik op 24 sept 207 iets bestel bij GB... er vervolgens maanden over heen gaan en ik op 25 januari 2018 pas def. bericht krijg en eigenlijk afgescheept wordt. Jammer want het ging altijd zo goed. Echt een super winkel (tot nu toe). Sorry dat ik nu wat klaag.

Hoop dat je iets kan betekenen.
Wow dat is wel echt heel erg lang geleden. Deze had je echt wel eerder mogen melden! Ik ga dit voor je proberen in orde te maken. Je zal hier snel een nieuw ticket over ontvangen. Lukt het niet om een resend of full refund te krijgen laat het dan direct weten. Dan ga ik het over een andere boeg gooien en kijken of dat lukt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:36 schreef babipanghang het volgende:
Beste Gearbest,

Kun je ook eens kijken naar mijn order? 1 december besteld.
Na enige tijd in de track&trace: vertraging door de sneeuwstorm (wut? heb geen sneeuw gezien), maar geen tracking gegevens
Begin januari: een deelzending ontvangen (filament). Vreemd, dat verschil. Nog steeds geen tracking gegevens
18 januari: een email van gearbest:

[..]

Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.

- Orderdatum: 01-12-2017
- Product: Tronxy X5s High-precision Assembly Metal Frame 3D Printer Kit - EU PLUG BLACK
- Ordernummer: WB1712010551165080
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147045048
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

En oh ja, mocht het mogelijk zijn, dan heeft verzending vanuit een EU warehouse mijn voorkeur (douane *) )

Hartelijk dank!
Ik ga dit doorgeven. Ik heb als laatste status update het volgende gekregen:
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
Die week is nu bijna zo goed als om. Ik ga je order doorgeven met de voorkeur tot een resend. Het kan zijn dat je nog 2-3 dagen moet wachten, omdat je dan over de 60 dagen heen bent. Je zal hier dan ook een ticket over ontvangen. Ik kan niet beloven dat de resend vanuit een EU warenhuis verzorgd gaat worden.
pi_176854839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?

Hallo,

De eerste of tweede week van november als ik het me goed herinner.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')