abonnement Unibet Coolblue
pi_176900144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik door :)
Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteld :)
Weer erg bedankt voor je moeite :)

Nog 1 vraagje. Op de website stond zoiets als dispatch between 3-7 februari. Nu is het blijkbaar dus zelfs eerder geshipped :) Is dat iets waar jij een hand in hebt gehad of werkt het gewoon zo? Bedoel ik zou zelf niet verwachten dat het dan eerder geshipped wordt dan wat er op de website staat. Vraag het vooral voor de nieuwe bestelling, daar staat nu tussen februari 9-12, is daar iets waarvan ik er rekening mee moet houden dat die ook 1,5 week later geshipped kan worden of is/was dat vooral bij de presale zo (en de sneeuwstorm)?
  CHI shopkeeper vrijdag 2 februari 2018 @ 14:28:15 #152
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176904752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad, top! En de code werkte weer dus heb weer besteld :)
Weer erg bedankt voor je moeite :)

Nog 1 vraagje. Op de website stond zoiets als dispatch between 3-7 februari. Nu is het blijkbaar dus zelfs eerder geshipped :) Is dat iets waar jij een hand in hebt gehad of werkt het gewoon zo? Bedoel ik zou zelf niet verwachten dat het dan eerder geshipped wordt dan wat er op de website staat. Vraag het vooral voor de nieuwe bestelling, daar staat nu tussen februari 9-12, is daar iets waarvan ik er rekening mee moet houden dat die ook 1,5 week later geshipped kan worden of is/was dat vooral bij de presale zo (en de sneeuwstorm)?
Graag gedaan. Nee er was een vertraging bij de leverancier. Ik heb alleen verzocht om je order met spoed te verzenden dus misschien gewoon geluk of een zending naar voren geschoven :) In ieder geval die is verzonden. Dit kwam voornamelijk door de presale. Deze hebben we ook niet in grote hoeveelheden op voorraad dus die worden speciaal aangevraagd bij de leverancier. Ik verwacht dat deze nu wel in die periode verzonden gaan worden. Is dit niet het geval laat het me dan weten :)
pi_176905647
Die estimate van een week sloeg dus ook nergens op, haha.

Onprofessioneel van Faryaa. Wat zou U nu doen? Die 60 dagen zijn gepasseerd, toch?

Hoe staat het trouwens met het lijstje van de andere klanten? Zijn er nog veel over die op Southhall blijven hangen?
pi_176905898
quote:
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)
Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?
Ik neem aan gewoon al in UK
pi_176906995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:45 schreef cmuts het volgende:
Order datum: Nov 29, 2017 01:40:14 AM
Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
Order nummer:WA1711250711341662
Tracking Number: 5998628590
Verzending: DPD UK
Probleem: geen levering gehad noch update van levering
VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!
Tevens nog een refund gehad van 40 dollar
  CHI shopkeeper vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:25 #156
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176908032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:08 schreef wirehunters het volgende:
Die estimate van een week sloeg dus ook nergens op, haha.

Onprofessioneel van Faryaa. Wat zou U nu doen? Die 60 dagen zijn gepasseerd, toch?

Hoe staat het trouwens met het lijstje van de andere klanten? Zijn er nog veel over die op Southhall blijven hangen?
Ja en ik heb het verzoek ingediend om je een ticket te sturen voor je keuze te bevestigen voor een refund/resend. Ik verwacht dat je die maandag krijgt (door het weekend). Dan zou het daarmee opgelost zijn.
Je bent de laatste van het groepje, want de rest heeft een refund/resend gekregen en de andere zijn deze en afgelopen week actief geworden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:24 schreef youri1_2-3 het volgende:

[..]

Maar mijn pakket ligt in UK customs of nog in het land waar het vandaan komt?
Ik neem aan gewoon al in UK
Naar alle waarschijnlijkheid in de UK, maar dit kan ik niet zien. Gewoon rustig afwachten. Het is echt wel onderweg en nog even geduld.

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:21 schreef cmuts het volgende:

[..]

VANDAAG DE DRONE ONTVANGEN!!
Tevens nog een refund gehad van 40 dollar
Fijn dat je deze ontvangen hebt en de 5% refund hebt gekregen. Ook geen douanekosten neem ik aan :) Veel plezier ermee!
pi_176909423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 04:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super hopelijk is het dan opgelost.

[..]

Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.

[..]

Top, bedankt voor uw hulp.
pi_176914551
Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
pi_176919703
Hoe zit het met mijn vergoeding?

  CHI shopkeeper zaterdag 3 februari 2018 @ 02:03:08 #160
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176920382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 22:01 schreef ReXiF het volgende:
Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
Oké ik ga kijken wat ik kan doen en doorgeven. Zal wel pas rond maandag worden door het weekend. Die staat wel al lang op die melding inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:13 schreef Tim_Stevens het volgende:
Hoe zit het met mijn vergoeding?

[ afbeelding ]
Sorry, maar denk dat je de vergoeding kwestie verkeerd begrepen hebt. Deze was vanaf de verzenddatum (18-11-2017) totdat de tracking actief wordt in de UK (21-12-2017). Dit zijn jou geval lang geen 45 dagen en je hebt deze nu al ruim een maand in huis....
Ik kan dus geen vergoeding voor je regelen en dit gaat ook niet gebeuren. De tracking is enkele dagen later na dit bericht actief geworden en dit heb ik hier ook gepost :)
Je order heeft qua verzending net iets meer dan een maand geduurd dus wel mooie verzendtijd!
pi_176925790
Oh, ik zie net dat de tracking actief is geworden. De refund / resend mag wat mij betreft uitgesteld worden, want ik denk dat ie binnenkort wel zal aankomen.
pi_176942065
Geachte Gearbest,

Ik zie via Faryaa, dat mijn bestelling sinds 30 Januari al op de status " Customs clearance processing complete" staat.
Nu heb ik bij DPD UK al om informatie gevraagd over verdere verzending, maar bij hun is verder niets bekend dan de Status "Southall Your parcel is on its way".Verder nog niets bekend, dan dit.

In de hoop dat er duidelijkheid over kan komen, neem ik via deze weg nogmaals contact met U op.

Dit zijn mijn order gegevens:

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: voor nu, in ieder geval meer duidelijkheid, is het pakket in de UK of al in Nederland, via welk bedrijf wordt het vanuit Nederland verder verzonden? is dit DPD zelf , of overhandigd DPD de verzending in Nederland aan Postnl.Dit is mij verder ook nog niet duidelijk.

Hopelijk kunt u mij spoedig hierin meer duidelijkheid geven.
pi_176942993
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.
Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund resend een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.

Nog even een vraagje, ik krijg nu wel tickets die vragen of ik het pakket heb ontvangen (wat ik dus niet heb, vandaar ook de hele refund uiteraard)

quote:
_MsG_, please confirm you have received the package for W1711241021563386.
Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door _MsG_ op 04-02-2018 22:37:08 ]
Kaas
  CHI shopkeeper zondag 4 februari 2018 @ 13:08:23 #164
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176946145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:15 schreef wirehunters het volgende:
Oh, ik zie net dat de tracking actief is geworden. De refund / resend mag wat mij betreft uitgesteld worden, want ik denk dat ie binnenkort wel zal aankomen.
Ja deze gaat nog komen. Dit heb ik ook doorgekregen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 08:34 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest,

Ik zie via Faryaa, dat mijn bestelling sinds 30 Januari al op de status " Customs clearance processing complete" staat.
Nu heb ik bij DPD UK al om informatie gevraagd over verdere verzending, maar bij hun is verder niets bekend dan de Status "Southall Your parcel is on its way".Verder nog niets bekend, dan dit.

In de hoop dat er duidelijkheid over kan komen, neem ik via deze weg nogmaals contact met U op.

Dit zijn mijn order gegevens:

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: voor nu, in ieder geval meer duidelijkheid, is het pakket in de UK of al in Nederland, via welk bedrijf wordt het vanuit Nederland verder verzonden? is dit DPD zelf , of overhandigd DPD de verzending in Nederland aan Postnl.Dit is mij verder ook nog niet duidelijk.

Hopelijk kunt u mij spoedig hierin meer duidelijkheid geven.
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:14 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Ik heb het inmiddels bevestigd, en het geld was vervolgens heel snel binnen. Hoewel ik het wel een beetje typisch Chinees vind dat bij een refund de initiële vertragingscompensatie hier weer van af wordt gehaald, hierdoor is een refund een betere optie, maar goed ik had dus vanwege het lange wachten reeds elders de printer gescoord. Voor mij is de zaak nu afgedaan, ik wil je bedanken voor je hulp, ik was niet altijd even aardig, sorry. Ik bestel voortaan duurdere dingen denk ik gewoon alleen in de EU warehouse, want dat ging altijd prima.

Nog even een vraagje, ik krijg nu wel tickets die vragen of ik het pakket heb ontvangen (wat ik dus niet heb, vandaar ook de hele refund uiteraard)

[..]

Geldt de refund in die zin ook als 'product ontvangen' en moet ik nu gewoon bij de order op 'Confirm receipt' klikken, of moet ik dat juist niet doen en het product gewoon open laten staan?
Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Ik zou deze nog gewoon open laten staan :)
pi_176948669
Quote

Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

Ik vind het nogal misselijk dat je zo'n toon tegen me aanneemt , wie je ook bent.Ik vraag alleen maar om verdere duidelijkheid.En pas ook maar eens de eerste post aan, want daarin staat 2-3 weken in plaats van 3-4 weken.
  CHI shopkeeper zondag 4 februari 2018 @ 18:12:48 #166
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176953356
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:18 schreef GinoD240 het volgende:

Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus :)

Ik vind het nogal misselijk dat je zo'n toon tegen me aanneemt , wie je ook bent.Ik vraag alleen maar om verdere duidelijkheid.En pas ook maar eens de eerste post aan, want daarin staat 2-3 weken in plaats van 3-4 weken.
Het is niet bedoeld om een misselijke toon aan te slaan of welke toon dan ook. Dit ligt ook mede aan de manier van lezen en mijn excuses als je dit zo ervaart :). Je pakketje is nog onderweg en heeft enkele dagen geleden nog een status update gekregen. Dat je pakketje in clearence is wilt zeggen dat je pakketje gecontroleerd wordt op verboden spullen etc. Dit gebeurd nog in de fase tussen het warenhuis en de UK. Je pakketje zal dan ook naar verwachting spoedig aankomen in de UK aankomen. Ik snap dat je je pakketje snel wilt hebben, maar je zal nog heel even moeten wachten.
  zondag 4 februari 2018 @ 20:58:32 #167
456432 Kamina
Tenacious!
pi_176957386
quote:
Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
1 + 1 = blauw
pi_176969219
quote:
[..]

Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.
Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn er :)

Helaas mist het bestelde setje vervangingsborsteltjes en de 2 stekkerverloopjes. Ze staan wel netjes op de paklijst.. (Het pakje in witte plastic envelop was netjes dicht en ongeopend, de missende artikelen zijn er nooit in gestopt.)

Enige kans dat ik in ieder geval de bestelde vervangingsborsteltjes nog ga ontvangen? Beetje een tegenvaller de gang van zaken bij deze bestelling.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kevin86 op 05-02-2018 13:31:10 ]
pi_176969248
Foutje, dubbelpost
pi_176969827
Mijn pakketje is nu al 4 weken onderweg
En ligt daarvan al 2 weken bij de douane! Hoe lang duurt zo’n douane toegang?
pi_176971870
Mijn toekomstige telefoon is vanuit HK met 4PX onderweg naar Nederland en heeft de status
2018-02-01 12:21 NLAMS / Despatched to overseas

Durft iemand een ruwe indicatie te geven wanneer ik het pakketje aan de deur zou mogen ontvangen?
  CHI shopkeeper maandag 5 februari 2018 @ 16:26:37 #172
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176973673
De openingspost wordt snel aangepast met allemaal nieuwe informatie!

quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 19:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het lijken me goede deals, maar ik kan niet goed onderscheid maken tussen het 13 en het 13.3 model. Ook lijkt het alsof tweemaal dezelfde 13 in de post staat?

En geldt dit nog? http://frontpage.fok.nl/a(...)na-bij-gearbest.html Als in: worden eventuele douanekosten vergoed?

Misschien ook handig om te melden bij welke warenhuizen de kortingscode geldt, want dat moest ik nu nog uitzoeken. De MiAir13NEW deal lijkt me aardig, maar is dus alleen voor HK warenhuizen. Ben daarom benieuwd of douanekosten nog vergoed worden.
Hallo Kamina,
De onderste en de bovenste aanbieding zijn inderdaad dezelfde. Voor de andere aanbiedingen gaat de link automatisch naar het goede warenhuis via de laptop :) Tenminste dat zou wel de bedoeling moeten zijn ;P
De 13 of 13,3 inch Xiaomi laptops zijn dezelfde afmetingen. De laptops zijn allemaal 13,3 inch laptops (13 inch).
De douanekosten worden alleen vergoedt als je besteld uit een GW warenhuis. Ook vergoeden we als je bestellingen plaatst via Priority Line als verzendmethode. Dit geldt ook voor Registred Air Mail op voorwaarde dat Priority Line niet beschikbaar is.

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:59 schreef Kevin86 het volgende:

[..]

Pakketje is inmiddels gearriveerd en de twee tandenborstels zijn er :)

Helaas mist het bestelde setje vervangingsborsteltjes en de 2 stekkerverloopjes. Ze staan wel netjes op de paklijst.. (Het pakje in witte plastic envelop was netjes dicht en ongeopend, de missende artikelen zijn er nooit in gestopt.)

Enige kans dat ik in ieder geval de bestelde vervangingsborsteltjes nog ga ontvangen? Beetje een tegenvaller de gang van zaken bij deze bestelling.
Oei dat is niet zo mooi. Zou je mij via een PM het probleem lijstje willen sturen met daarin tevens een foto van de pakbon en specifiek vermelden welke producten (hele product naam) je wel en niet hebt ontvangen. Dit kan je eenvoudig zien bij je bestelling van je account. Dan ga ik erachter aan.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
Mijn pakketje is nu al 4 weken onderweg
En ligt daarvan al 2 weken bij de douane! Hoe lang duurt zo’n douane toegang?
Hallo Youri,
De douanetoegang verschilt per pakketje en is niet op voorhand te zeggen. Ik kan hier zelf ook geen duidelijkheid of indicatie van geven helaas. Dit doordat het heel erg per pakketje verschilt. Het enige wat ik kan zeggen nog even wachten ook al klinkt dat simpel. Dat is het enige wat ik hierover kan zeggen. Wij hebben daar zelf geen invloed op helaas :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:19 schreef Smultie2 het volgende:
Mijn toekomstige telefoon is vanuit HK met 4PX onderweg naar Nederland en heeft de status
2018-02-01 12:21 NLAMS / Despatched to overseas

Durft iemand een ruwe indicatie te geven wanneer ik het pakketje aan de deur zou mogen ontvangen?
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vast ;)
pi_176973912
quote:
Hallo Youri,
De douanetoegang verschilt per pakketje en is niet op voorhand te zeggen. Ik kan hier zelf ook geen duidelijkheid of indicatie van geven helaas. Dit doordat het heel erg per pakketje verschilt. Het enige wat ik kan zeggen nog even wachten ook al klinkt dat simpel. Dat is het enige wat ik hierover kan zeggen. Wij hebben daar zelf geen invloed op helaas :)
kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vinden
pi_176974012
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:26 schreef Gearbest het volgende:
Is je pakketje verzonden met Registered Air Mail? Dan duurt het ongeveer 3 weken. Dit zijn schattingen dus pin je er niet op vast ;)
Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?
Mijn vraag was specifiek vanaf de status 'Despatched to overseas'
  CHI shopkeeper maandag 5 februari 2018 @ 17:46:04 #175
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176975313
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:36 schreef youri1_2-3 het volgende:

[..]

kan je een status update er van zien? ik kan dit nammelijk niet want dat het bij de douane is kan ik nergens vinden
We kunnen dit niet precies zien. Helaas kan ik niet zien hoever het ervoor staat. Na deze status is er nog geen nieuwe status gekomen. We wachten rustig af.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:40 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Dan heb je het over van bestelling tot ontvangst aan de deur neem ik aan?
Mijn vraag was specifiek vanaf de status 'Despatched to overseas'
Dat is correct. Dispatch overseas is ongeveer 2 weken, maar zoals ik al eerder heb vermeld zijn dit schattingen, dus pin je hier gelieve niet aan vast :P. Het verschilt steeds per pakje een beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gearbest op 05-02-2018 18:17:22 ]
pi_176976768
Goedenavond,

Ik heb een vraag die ik via een ticket al 2x gesteld heb maar ik krijg daar steeds totaal andere antwoorden die niks met de vraag te maken hebben. Ik krijg een resend van mijn bestelling alleen is deze besteld bij een EU warehouse, maar is deze al een tijd niet beschikbaar meer en enkel nog via een china warehouse.

Nu was mijn vraag of deze via een EU warehouse word verzonden, dit in verband met extra kosten?

Tevens was ik benieuwd of ik van deze resend ook een nieuwe track&trace krijg?

- Orderdatum: 20-12-2017
- Product: Anet A6 3D Desktop Printer Kit
- Ordernummer: W1712201517587499

Hoop dat jij me hier antwoord op kunt geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dexter145 op 05-02-2018 21:40:17 ]
pi_176983922
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:08 schreef Gearbest het volgende:

Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Ik zou deze nog gewoon open laten staan :)
Thanks voor je antwoord. Ja vond het ook een beetje flauw, laat maar weten wat er uit komt.
Kaas
pi_176986725
- Orderdatum:Jan 27, 2018 12:46:02 PM
- Product:Original SMY 75W Mini TC Box Mod
- Ordernummer: W1801220505346965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260331606NL
- Verzendmethode:NLMBXHQ
- Probleem:Vandaag ontvangen uit de doos gehaald en blijkt vol krassen te zitten rare putten in het metaal de vuurknop heeft putten en krassen waardoor deze als schuurpapier aanvoelt.
Tevens sluit het deurtje ook totaal niet netjes aan en zit letterlijk scheef op de body met een flinke kier.
All met al is de kwaliteit om te huilen misschien dat ik een gebruikte heb gekregen of een mis productie? (jammer want op youtube waren ze best lovend over deze kleine mod)


IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]



- Voorkeur: Resend of Refund? refund ?
pi_176987947
Hoi, ik zou graag willen weten wat de status van mijn bestelling is.
Volgens de website van dpd zou de verzending 2 - 3 dagen moeten duren maar de track&trace blijft zeggen dat pakketje onderweg is naar southall.

-Orderdatum: 25/01
- Product: creality cr 10 en filament
- Ordernummer:WB1801252242383671
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3603289044
- Verzendmethode:dpduk
- Probleem:pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
pi_176989150
Hallo GB, de shipping voor eliquid is weer 40 euro...(heb dit al eerder gemeld hier en toen was het aangepast).
pi_176992581
Mijn pakket is gister afgeleverd, ik dacht dat ik dit gister al gestuurd had maar kon 't niet meer terugvinden.

3D printer zit inmiddels in elkaar, een paar gekkigheidjes, een hoekje van het frame is afgebroken en er zat schimmel op 't netsnoer. Dat hoekje is niet bijzonder enstig, ik heb dat stuk maar bevestigd met een cabletie. Dat netsnoer heb ik maar weggegooid en een eigen gepakt.
  CHI shopkeeper dinsdag 6 februari 2018 @ 16:17:13 #182
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176993888
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:01 schreef Dexter145 het volgende:
Goedenavond,

Ik heb een vraag die ik via een ticket al 2x gesteld heb maar ik krijg daar steeds totaal andere antwoorden die niks met de vraag te maken hebben. Ik krijg een resend van mijn bestelling alleen is deze besteld bij een EU warehouse, maar is deze al een tijd niet beschikbaar meer en enkel nog via een china warehouse.

Nu was mijn vraag of deze via een EU warehouse word verzonden, dit in verband met extra kosten?

Tevens was ik benieuwd of ik van deze resend ook een nieuwe track&trace krijg?

- Orderdatum: 20-12-2017
- Product: Anet A6 3D Desktop Printer Kit
- Ordernummer: W1712201517587499

Hoop dat jij me hier antwoord op kunt geven.
Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:39 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Ja vond het ook een beetje flauw, laat maar weten wat er uit komt.
Geen probleem, daar zijn wij tenslotte hiervoor. Zodra ik meer weet laat ik je het weten

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Daniel_Smit het volgende:
- Orderdatum:Jan 27, 2018 12:46:02 PM
- Product:Original SMY 75W Mini TC Box Mod
- Ordernummer: W1801220505346965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260331606NL
- Verzendmethode:NLMBXHQ
- Probleem:Vandaag ontvangen uit de doos gehaald en blijkt vol krassen te zitten rare putten in het metaal de vuurknop heeft putten en krassen waardoor deze als schuurpapier aanvoelt.
Tevens sluit het deurtje ook totaal niet netjes aan en zit letterlijk scheef op de body met een flinke kier.
All met al is de kwaliteit om te huilen misschien dat ik een gebruikte heb gekregen of een mis productie? (jammer want op youtube waren ze best lovend over deze kleine mod)
[ afbeelding ]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

IMG]http://i63.tinypic.com/25pr2nr.jpg[/IMG]

[ afbeelding ]

- Voorkeur: Resend of Refund? refund ?
Dat is natuurlijk zeer vervelend en niet fijn om te horen. Ik ga deze gegevens doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen dit voor je te regelen. Zou je tevens even een filmpje kunnen maken die deze plekken nog even goed in beeld brengt. Daar zullen ze waarschijnlijk nog naar vragen, dus is het handig deze al bij de hand te hebben om dit zo snel mogelijk te regelen. Gelieve deze even door te sturen via een privé bericht of in het ticket dat je gaat ontvangen hierover.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:43 schreef Clubfilth het volgende:
Hoi, ik zou graag willen weten wat de status van mijn bestelling is.
Volgens de website van dpd zou de verzending 2 - 3 dagen moeten duren maar de track&trace blijft zeggen dat pakketje onderweg is naar southall.

-Orderdatum: 25/01
- Product: creality cr 10 en filament
- Ordernummer:WB1801252242383671
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3603289044
- Verzendmethode:dpduk
- Probleem:pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
Bij deze verzendmethode wordt jouw pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 3-4 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen. DPD, bedoelt dus de verzendtijd wanneer zij het pakketje in ontvangst hebben (in de UK). Dit is veelal 2-3 dagen, maar ook dit is een schatting. Echter, het kan 3-4 weken duren voordat DPD het pakketje in ontvangst kan namen in de UK, aangezien het eerst de douane moet passeren zoals reeds hierboven beschreven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef Koper076 het volgende:
Hallo GB, de shipping voor eliquid is weer 40 euro...(heb dit al eerder gemeld hier en toen was het aangepast).
Ja dat herinner ik me nog zeker. Vreemd dat dit nu weer terug is. Bedankt voor het melden. Ik ga dit even voor je navragen en ik ga kijken wat ik wederom voor je kan betekenen wat betreft deze producten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:08 schreef wirehunters het volgende:
Mijn pakket is gister afgeleverd, ik dacht dat ik dit gister al gestuurd had maar kon 't niet meer terugvinden.

3D printer zit inmiddels in elkaar, een paar gekkigheidjes, een hoekje van het frame is afgebroken en er zat schimmel op 't netsnoer. Dat hoekje is niet bijzonder enstig, ik heb dat stuk maar bevestigd met een cabletie. Dat netsnoer heb ik maar weggegooid en een eigen gepakt.
Fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen :)
Oei dat is wel weer vervelend. Goed dat je het zelf nog hebt kunnen oplossen.
pi_176995714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.

[..]

Geen probleem, daar zijn wij tenslotte hiervoor. Zodra ik meer weet laat ik je het weten

[..]

Dat is natuurlijk zeer vervelend en niet fijn om te horen. Ik ga deze gegevens doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen dit voor je te regelen. Zou je tevens even een filmpje kunnen maken die deze plekken nog even goed in beeld brengt. Daar zullen ze waarschijnlijk nog naar vragen, dus is het handig deze al bij de hand te hebben om dit zo snel mogelijk te regelen. Gelieve deze even door te sturen via een privé bericht of in het ticket dat je gaat ontvangen hierover.

[..]

Bij deze verzendmethode wordt jouw pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 3-4 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen. DPD, bedoelt dus de verzendtijd wanneer zij het pakketje in ontvangst hebben (in de UK). Dit is veelal 2-3 dagen, maar ook dit is een schatting. Echter, het kan 3-4 weken duren voordat DPD het pakketje in ontvangst kan namen in de UK, aangezien het eerst de douane moet passeren zoals reeds hierboven beschreven.

[..]

Ja dat herinner ik me nog zeker. Vreemd dat dit nu weer terug is. Bedankt voor het melden. Ik ga dit even voor je navragen en ik ga kijken wat ik wederom voor je kan betekenen wat betreft deze producten.

[..]

Fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen :)
Oei dat is wel weer vervelend. Goed dat je het zelf nog hebt kunnen oplossen.
Filmpje verzonden per pb van de mod
pi_176996232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga even navragen wanneer wij dit product verwachten op voorraad te hebben in ons GW warenhuis speciaal voor klanten uit de EU. Mocht dit een lange tijd duren, dan lijkt het mij toch verstandig het product vanuit een ander warenhuis te verzenden (priority line?), zodat de kans op douanekosten minimaal is. Gaat dat over de order die je eronder hebt gezet?
Of is dat een andere order. Zou je daar ook het tracking nummer van kunnen geven dan kan ik er naar kijken. Je 2 maanden zijn nog niet voorbij dus dan kan ik nog niks beginnen te regelen, behalve als er echt niks is gebeurd.
Bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen met een nieuwe trace van de resend. Deze komt uit de UK, wel vreemd dat daar geen voorraad is maar toch iets opgestuurd gaat worden. Ik wacht het even af of deze nu wel aankomt bij het koeriersbedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dexter145 op 06-02-2018 18:29:18 ]
pi_177010719
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:03 schreef Gearbest het volgende:

Beste Gearbest,

Order datum: Dec 08, 2017 02:05:25 AM
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor (2 stuks)
Order nummer: WWB1712081605201693
Tracking Number: LVS1376360001814135
Verzending: BEEXPHQ
Probleem: Geen levering. Tracking geeft aan dat hij al lang in NL zou liggen, is echter nooit afgeleverd noch ligt hij bij 1 van de postkantoren in de buurt. Alle overige leveringen die ik ervoor/er iets na besteld heb zijn al lang binnen.

Alvast dank voor de hulp :)
quote:
Oké ik ga kijken wat ik kan doen en doorgeven. Zal wel pas rond maandag worden door het weekend. Die staat wel al lang op die melding inderdaad.
[..]

Had je hier inmiddels al iets over gehoord? :)
  CHI shopkeeper woensdag 7 februari 2018 @ 16:31:51 #186
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177015695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:55 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Filmpje verzonden per pb van de mod
Hier heb ik reeds op geantwoord. We zijn er mee bezig! ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:22 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen met een nieuwe trace van de resend. Deze komt uit de UK, wel vreemd dat daar geen voorraad is maar toch iets opgestuurd gaat worden. Ik wacht het even af of deze nu wel aankomt bij het koeriersbedrijf.
Fijn om te horen! Ik vermoed dat je order is verzonden uit een ander warenhuis dan GW warenhuizen. Je pakketje wordt zeker verzonden via DPD?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:55 schreef ReXiF het volgende:
Had je hier inmiddels al iets over gehoord? :)
Nog niets over gehoord helaas. Echter, ik ga er wat meer druk achter zetten, aangezien het een order betreft die toch al een poos geleden is en ik dit zo spoedig mogelijk opgelost wil hebben. Zodra ik meer weet, laat ik je het weten.
Update: Ze werken het lijstje af van mijn tickets dus deze zal nu snel aan de beurt moeten zijn :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 07-02-2018 18:09:31 ]
pi_177017306
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
  CHI shopkeeper woensdag 7 februari 2018 @ 18:10:31 #188
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177017381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:06 schreef yezzer het volgende:
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
Dat is zeker een goeie. Ik ga vragen of er al specifieke datums bekend zijn. Ik zal hier ook nog een nieuwsbericht over plaatsen, want verwacht wel een bericht hierover te ontvangen.
pi_177020038
Hi There,

Can you please give an update on my shipment? It shipped on Jan 19 but no update on tracking ever since.

- Order date : 18 January
- Product : Creality3D CR - 10S 3D Desktop DIY Printer Size:EU PLUG UPGRADE VERSION Color:COFFEE AND BLACK
- Order number : W1801180246301771
- Tracking number : 3334940927
- Shipping method : DPDUK1

Thanks!
pi_177028124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:31 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik vermoed dat je order is verzonden uit een ander warenhuis dan GW warenhuizen. Je pakketje wordt zeker verzonden via DPD?
De resend is gewoon vanuit de UK verzonden via UPS.
pi_177029721
Hoi Gearbest,

Mijn tracking info staat een maand na bestellen nog steeds op "2018-01-08 20:40 Southall, Your parcel is on its way". Nu begrijp ik dat er enige tijd overheen kan gaan maar aangezien een vriend van mij met dezelfde besteldatum zijn pakketje reeds ontvangen heeft vroeg ik mij of er meer inzicht verkregen kan worden dan bovenstaande.

- Orderdatum: 6-Jan-2018
- Product: Xiaomi Notebook
- Ordernummer: W1801061227231401
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322056678
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
pi_177031581
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:29:20 #193
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_177032075
Ondertussen is inmiddels 2 weken geleden de Neo Coolcam z-wave socket binnengekomen, maar nog altijd wacht ik op onderstaande items, met nog steeds als laatste status dat ze in Polen zijn:

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Ik heb nu al (ruim) 2 maanden gewacht, dat wordt nu wel érg lang! Gearbest support en anderen, enig idee óf en wanneer het nog komt?
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_177032537
vraagje over Priority Direct leveringen.

Nu heb ik goede ervaringen wat betreft de CN warehouse en valt me op dat de douane-clearing dus in de UK plaatsvindt met de DPDUK manier.

is dit ook hetzelfde geval met de Hong Kong warehouse?
pi_177032743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:54 schreef GinoD240 het volgende:
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
Super, thanks!
pi_177032860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:54 schreef GinoD240 het volgende:
Volg je zending via de trackntrace van Faryaa.com , is de enige site waar je updates krijgt, tot de rest actief wordt.
Thanks for this tip. I checked and unfortunately this tracking doesn't show me anything reassuring either. Here last status simply is as of Jan 20 "Arrived at Hongkong Sorting Centre". No further details here either :(

http://parcelsapp.com/en/tracking/3334940927
  CHI shopkeeper donderdag 8 februari 2018 @ 13:23:18 #197
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177033030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:51 schreef CaptainHero het volgende:
Hi There,

Can you please give an update on my shipment? It shipped on Jan 19 but no update on tracking ever since.

- Order date : 18 January
- Product : Creality3D CR - 10S 3D Desktop DIY Printer Size:EU PLUG UPGRADE VERSION Color:COFFEE AND BLACK
- Order number : W1801180246301771
- Tracking number : 3334940927
- Shipping method : DPDUK1

Thanks!
Your package has already been received in HongKong Sorting Centre as you already pointed in your previous reply and it will arrive in the UK very soon. With the shipping method you choose for your order, Priority Line, it will take up to 3-4 weeks (this is an estimatation) before the package arrives in the UK. When your package passes the customs in the UK your tracking code will be updated and you will probably receive the package within 2-3 days (this is an estimation). Please, be patient and your package will arrive very soon! Besides, I will keep an eye out on this order to make sure that everything goes well.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 04:06 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

De resend is gewoon vanuit de UK verzonden via UPS.
Hmm oké, houd me aub op de hoogte over jouw order. Tevens zal ik jouw order nauw in de gaten houden om te kijken of dit goed verloopt.
pi_177033310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmm oké, houd me aub op de hoogte over jouw order. Tevens zal ik jouw order nauw in de gaten houden om te kijken of dit goed verloopt.
Mijn order is zojuist bezorgd.
  CHI shopkeeper donderdag 8 februari 2018 @ 14:12:05 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_177033867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:39 schreef Dexter145 het volgende:

[..]

Mijn order is zojuist bezorgd.
Top, bedankt voor de update! Fijn om te horen en veel plezier met jouw pakketje! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:46 schreef GRt8 het volgende:
Hoi Gearbest,

Mijn tracking info staat een maand na bestellen nog steeds op "2018-01-08 20:40 Southall, Your parcel is on its way". Nu begrijp ik dat er enige tijd overheen kan gaan maar aangezien een vriend van mij met dezelfde besteldatum zijn pakketje reeds ontvangen heeft vroeg ik mij of er meer inzicht verkregen kan worden dan bovenstaande.

- Orderdatum: 6-Jan-2018
- Product: Xiaomi Notebook
- Ordernummer: W1801061227231401
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322056678
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: pakket lang onderweg
- Voorkeur: Resend of Refund?: Nvt
Iedere bestelling is afzonderlijk van elkaar en dan kan het dus voorkomen dat het ene pakketje sneller bezorgd is dan het andere ondanks de gelijke datum van bestelling. Wat betreft jouw order, ik verwacht dat deze spoedig de douane zal passeren in de UK en vervolgens bezorgd zal worden. Voor de zekerheid ga ik hier even achteraan en houd ik deze ook nauw in de gaten! Ik verwacht dat deze snel bezorgd zal worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:29 schreef koelkast het volgende:
Ondertussen is inmiddels 2 weken geleden de Neo Coolcam z-wave socket binnengekomen, maar nog altijd wacht ik op onderstaande items, met nog steeds als laatste status dat ze in Polen zijn:

- Orderdatum: Dec 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway Upgrade
- Ordernummer: W1712120332205425
- Tracking nummer : RX801214361CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: pakket blijft hangen in Polen, pakket per luchtpost geselecteerd, maar per trein verzonden... daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 5, 2017
Product: Yeelight RGBW lamp
Ordernummer: WWP1712051226008379
Tracking nummer: RX800312495CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 30 december in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Dec 2, 2017
Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor + Yeelight Led Strip + ID115 Bluetooth Smart Wristband + String Light for Patio Micro 50 Warm White Ray LEDs 5M
Ordernummer: WB1712021724094733
Tracking nummer: RX800133882CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: pakket ligt al sinds 1 januari in Polen, daarna is het stil.

Orderdatum: Nov 27, 2017
Product: Xiaomi Human Body Sensor (2x)
Ordernummer: W1711270451205715
Tracking nummer: RN434677295CN
Verzendmethode: NLPONRA
Probleem: pakket ligt al sinds 20 december in Polen, daarna is het stil.

Ik heb nu al (ruim) 2 maanden gewacht, dat wordt nu wel érg lang! Gearbest support en anderen, enig idee óf en wanneer het nog komt?
Wat betreft jouw eerste order in het rijtje; Ik vermoed dat jouw pakketje verzonden is via Railway doordat het pakketje teruggestuurd is door de douane toen het verstuurd is via de luchtpost. Dit heb ik zelf ook reeds voor 2 orders ondervonden die in een gelijke tijdperiode besteld zijn en tevens verzonden zouden worden via dezelfde verzendmethode, maar alsnog per trein zijn verstuurd . Wat betreft de rest van de orders, Railway is een zeer trage verzendmethode en de tijd van Polen tot aan huis duurt het langst in het proces van verzending. Ik zie dat jouw orders Polen wel al verlaten hebben. Echter, het duurt inmiddels wel al heel erg lang, dus ik ga hier onmiddelijk achteraan en ik ga uitzoeken wat er precies aan de hand is. Zodra ik meer weet hierover laat ik je dit weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:57 schreef SolarOrbiter het volgende:
vraagje over Priority Direct leveringen.

Nu heb ik goede ervaringen wat betreft de CN warehouse en valt me op dat de douane-clearing dus in de UK plaatsvindt met de DPDUK manier.

is dit ook hetzelfde geval met de Hong Kong warehouse?
Bij beide warenhuizen vind de douane controle plaats in de UK mits voor de verzendmethode Priority Line is gekozen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gearbest op 08-02-2018 15:57:03 ]
pi_177033900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is zeer vervelend en ik ga dit voor je navragen wat de uiterste verzenddatum hiervoor is. Als ik meer weet dan laat ik het direct weten.

[..]

Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?

[..]

Hello,
Your order will be shipped out soon. Sometimes it can take a few days before it ships out. The snowstorm has nothing to do with it. There was a snowstorm around the China warehouses which caused some delay. If it is not shipped out in a few days just let me know.

[..]

Wow dat is wel echt heel erg lang geleden. Deze had je echt wel eerder mogen melden! Ik ga dit voor je proberen in orde te maken. Je zal hier snel een nieuw ticket over ontvangen. Lukt het niet om een resend of full refund te krijgen laat het dan direct weten. Dan ga ik het over een andere boeg gooien en kijken of dat lukt.

Hoi GB,

Nog steeds geen nieuwe ticket ontvangen. Ik zie wel, met BelgiumPost, dat mijn pakket China nooit verlaten heeft. Zou daar nog steeds in een warehouse moeten liggen. Kan je nog weer achteraan gaan?

Thanx.

[..]

Ik ga dit doorgeven. Ik heb als laatste status update het volgende gekregen:
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
Die week is nu bijna zo goed als om. Ik ga je order doorgeven met de voorkeur tot een resend. Het kan zijn dat je nog 2-3 dagen moet wachten, omdat je dan over de 60 dagen heen bent. Je zal hier dan ook een ticket over ontvangen. Ik kan niet beloven dat de resend vanuit een EU warenhuis verzorgd gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')