abonnement bol.com Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper maandag 22 januari 2018 @ 13:55:31 #51
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176672896
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:02 schreef renedis het volgende:

[..]

Iedere keer weer levert GearBest 0.0% bewijs en komt het met alleen maar excuses dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Ik moet jullie maar wel op jullie blauwe ogen vertrouwen? Simpelweg doe ik er alles aan in mijn macht om gewoon mijn laptop te krijgen. Tevens lever ik wel bewijs aan wat vervolgens aan de kant word geschoven door GearBest.

Voorheen werden er wel foto's gemaakt van pakketjes, dit heb ik ook eerder gezien bij GearBest. Zo dek je je als zender inderdaad in. Daar zit ik als klant zijnde wel op te wachten want dan kan ik gerichter naar de oorzaak zoeken. Als ik een pakketje verstuur doe ik dat ook altijd, simpelweg om mijzelf in te dekken bij eventuele problemen.

De DPD heeft zijn werk niet verkeerd gedaan tenzij zij het label hebben aangepast. Echter is het dan ook zaak dat GearBest dit oplost indien zij iets fout hebben gedaan, ik mag dat niet als ontvanger zijnde. Dat geeft overigens DPD zelf aan. Als vervolgens het pakketje word opgehaald (mijn vermoeden/aanname) door een derde persoon kan DPD daar wel iets aan doen. Bij het pick-up point horen ze namelijk je ID te controleren. Waarom denk je dat ik dan om een foto van een handtekening vraag? Juist, vanwege bewijsvoering. Alleen GearBest moet dat opvragen wat zoals ik al eerder zei, wat echter niet gebeurd.

Vraag trouwens gerust raak aan mij, ik beantwoord al je vragen. Voorlopig geeft GearBest geen antwoorden op de vragen die ik stel. Ook jij beantwoord tot nu toe niet mijn vragen eerlijk gezegd.

Daarnaast krijg ik een zoethoudertje aangeboden (door Damon) omdat ik "gewaarde klant" ben. Ik wil gewoon mijn laptop waar ik voor betaald heb. Ergens weet GearBest dus dat hun systeem niet 100% faalloos is, anders bied je dat niet aan.

En ja, als dit zo door gaat zie ik mijzelf genoodzaakt om aangifte te doen. Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met mijn creditkaart maatschappij (waar ik de laptop mee betaald heb) over deze zaak. Daar word mij zelfs aangeraden om per direct aangifte te doen tegen GearBest.

Bedankt dat je er achteraan gaat, dat meen ik ook echt..
Alleen zoals eerder gezegd, ik wil gewoon mijn laptop.
Ik heb het doorgeven aan mijn direct contactpersoon en deze gaat het nu even uitzoeken.
Waarom zou je direct aangifte doen van de zaak als je nog tijd genoeg hebt om dit te doen. De creditcard maatschappij denkt waarschijnlijk aan oplichten, zoals veel gebeurd bij bestelling uit het buitenland.
Dat van gewaardeerde klant gebeurd heel vaak. In plaats van heel snel conclusies te geven over bepaalde zaken komt er wel heel wat meer bij kijken.
Je zegt bijvoorbeeld dat er huisnummer 5 op het verzendadres stond. Dit heeft DPD je vertelt. Hebben hun er foto's van gemaakt? Indien niet het geval dan is het dus geen bewijs, maar via de mond vertelt. Stel dat er toch nummer 5 op staat. Dan zou de persoon op nummer 5 deze moeten ontvangen of ophalen in Pick-Up store. Dit is dus ook niet het geval. Hoe kan iemand dan weten dat er een pakketje ligt en deze op gaat halen. Zo zijn er heel wat haken en ogen en moet het dus goed onderzocht worden.
Inderdaad er worden wel regelmatig foto's gemaakt van de pakketjes, maar niet altijd. Dit zie je ook in je account bij je order.
Zo zijn er heel veel vragen en kunnen we gissen, maar hier schieten we echt totaal niks mee op. Het heeft dus ook geen zin om hierop door te blijven gaan.
Jij wil je laptop en wij willen dit gewoon oplossen dus laten we dat doen in plaats van een discussie hier te voeren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:50 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?

Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.

Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.

Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
Er is niks mis met je bestelling. Dit staat ook in de beginpost uitgelegd :)
Deze tracking code update zal zo 2-4 weken blijven staan.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:43 schreef Berepoot het volgende:
Zit reeds in systeem, maar plots was ander topic gesloten. Dus na eind dec en begin januari en vorige week opnieuw gehoord te hebben dat mijn bestelling de normale weg zou volgen, ook al weet niemand waar het pakket is, had ik graag correcte communicatie hieromtrent. order: 5170548894
(Volgende week de 45 dagen voorbij)
Dank voor de opvolging.
Het vorige topic was vol dus is er een nieuw topic. Ik heb je aanvraag voor 45 dagen ingediend.
Inderdaad, zoals g.popovici zegt is er die status update.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:58:48 #52
355083 MrEazy
This works for no meter.
pi_176674284
Hi Gearbest, ik zou voor de onderstaande bestelling graag gebruik willen maken van Priority Line / Railway shipping voor de verzending (om de kans op douanekosten te verkleinen).
Ik krijg deze verzendopties echter niet te zien, doe ik iets fout of kunnen jullie mij hierbij assisteren?
Alvast bedankt.
  maandag 22 januari 2018 @ 15:34:36 #53
355083 MrEazy
This works for no meter.
pi_176675059
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef MrEazy het volgende:
Hi Gearbest, ik zou voor de onderstaande bestelling graag gebruik willen maken van Priority Line / Railway shipping voor de verzending (om de kans op douanekosten te verkleinen).
Ik krijg deze verzendopties echter niet te zien, doe ik iets fout of kunnen jullie mij hierbij assisteren?
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)

quote:
Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs
compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’
logistic since 1 december 2017.
pi_176676020
- Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
pi_176676564
Dag gearbest, ik heb gisteren de cr10 met toebehoren besteld en betaald mbv visa.
Vandaag kreeg ik een mail mbt identiteitscontrole echter de link die mij is toegestuurd gaat naar de support pagina en daar kan ik verder niks.

Kun jij mij verder helpen?
Ik krijg geen response op de livechat en op messenger.

WP1801211336218157
  CHI shopkeeper maandag 22 januari 2018 @ 16:58:20 #56
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176676604
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:34 schreef MrEazy het volgende:

[..]

Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)

[..]

Ja dat klopt helemaal. Soms is Priortiy Line nog wel beschikbaar en deze zal weer beschikbaar worden voor meerdere producten.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:30 schreef mopf het volgende:
- Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:56 schreef Clubfilth het volgende:
Dag gearbest, ik heb gisteren de cr10 met toebehoren besteld en betaald mbv visa.
Vandaag kreeg ik een mail mbt identiteitscontrole echter de link die mij is toegestuurd gaat naar de support pagina en daar kan ik verder niks.

Kun jij mij verder helpen?
Ik krijg geen response op de livechat en op messenger.

WP1801211336218157
Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?
pi_176676823
quote:
Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?
Gevonden!
Het probleem is dat ik dit cadeau heb gekregen en deze persoon niet van plan is deze privégegevens te verstrekken.
Er is toch immers al betaald?
pi_176676959
- Orderdatum:Jan 07, 2018
- Product: creality 10s
- Ordernummer: W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3268907669
- Verzendmethode: priority line
- Probleem: er staat dat ze vaak rond de 11 dagen erover doen om in de uk te komen. ik vraag me gewoon af waar die ongeveer is en hoe lang het nog kan duren?
- Voorkeur: Resend of Refund? geen van beide
pi_176683627
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?

- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
pi_176684149
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?

- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.

De info die je krijgt komt steeds op hetzelfde neer : wacht. Wacht 5 tot 12 dagen, contacteer ons dan opnieuw. Als je dan contact zoekt moet je 5 dagen wachten tot wanneer er iemand reageert.

Gelukkig is dit forum er nog... Hier komt er tenminste reactie. Om dan opnieuw te... wachten.

Succes en may the patience be with you!
  CHI shopkeeper dinsdag 23 januari 2018 @ 04:42:32 #61
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176687481
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:11 schreef Clubfilth het volgende:

[..]

Gevonden!
Het probleem is dat ik dit cadeau heb gekregen en deze persoon niet van plan is deze privégegevens te verstrekken.
Er is toch immers al betaald?
Vaak dient dit ter beveiliging, omdat er bijvoorbeeld met een ander IP adres ineens een (grote) bestelling is gedaan. Je kan het beste via dat ticket antwoord geven. Ik kan daar zelf helaas weinig aan doen...

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:18 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 07, 2018
- Product: creality 10s
- Ordernummer: W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3268907669
- Verzendmethode: priority line
- Probleem: er staat dat ze vaak rond de 11 dagen erover doen om in de uk te komen. ik vraag me gewoon af waar die ongeveer is en hoe lang het nog kan duren?
- Voorkeur: Resend of Refund? geen van beide
Mijn collega heeft dit via FB ook uitgelegd aan jou wat ik kan zien. Zijn verhaal klopt dat het over het algemeen 3-4 weken duurt totdat je tracking actief zal worden. Daarna zal deze binnen 2-3 werkdagen bij je geleverd worden. Dat staat hier ook in de beginpost van dit topic. Je zal dus nog even geduld moeten hebben en op dit moment volgt deze nog het normale traject.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?

- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
Goed dat je deze meld en ik ga deze direct doorgeven. De laatste status die ik heb ontvangen is "2017-12-20 00:00:00 Shipment transiting to next station,United Kingdom". Dat is alleen al even geleden. Je zal hier snel een ticket over ontvangen met een oplossing.
Mocht dit niet zo zijn laat het me dan even weten.

quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:09 schreef cobex het volgende:

[..]

😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.

De info die je krijgt komt steeds op hetzelfde neer : wacht. Wacht 5 tot 12 dagen, contacteer ons dan opnieuw. Als je dan contact zoekt moet je 5 dagen wachten tot wanneer er iemand reageert.

Gelukkig is dit forum er nog... Hier komt er tenminste reactie. Om dan opnieuw te... wachten.

Succes en may the patience be with you!
Ik heb nog geen gegevens van je order. Kan je deze even geven dan kan ik er naar kijken voor jouw order?
We hebben een regeling getroffen voor Priority Line orders. Daar waren in de maand november en begin december problemen mee. Deze zijn inmiddels verholpen. De meeste zijn inmiddels daarvan aangekomen, maar sommige nog niet. We hebben hier ook een regeling voor getroffen. Niet alles is dus wachten hier :)
pi_176690431
Okido tx, hierbij gegevens order :

- Orderdatum: 8 december 2017
- Product: Creality CR-10S en wat filament
- Ordernummer: W1712081014412916
- Tracking nummer : 5170581173 en 5170581148
- Verzendmethode: EU Express / DPDUK1

Merci om te checken!
pi_176692719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bij mij is deze wel actief. Je pakketjes is wel onderweg en is nu in Polen. Vanaf Polen gaat het naar Nederland en dit zal tevens de laatste tracking update zijn helaas....
We verwachten wel dat het nog wel 2 weken kan duren voordat je pakketje arriveert. Dit is helaas een heel erg langzame verzendmethode.
Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.

Is er intern al meer info over? Ik krijg nog steeds het onbevredigende Southall verhaal.
Kaas
  CHI shopkeeper dinsdag 23 januari 2018 @ 14:14:39 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176693832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:59 schreef cobex het volgende:
5170581173 en 5170581148
Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:13 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.

Is er intern al meer info over? Ik krijg nog steeds het onbevredigende Southall verhaal.
Fijn om te horen dat die is aangekomen. Bedankt voor het melden. Wat betreft je Priority Line order. Daar zou je gisteren al een ticket over moeten hebben ontvangen. Daarin zou je nog je keuze moeten bevestigen (resend/refund). Dit zou dan in orde moeten zijn.
pi_176694874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.
Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?

Volgens de laatste update is ie 12 januari uit praag verstuurd, maar dat ie na 11 dagen nog niet in de UK aangekomen is vind ik best wel raar.

Over 10 dagen zijn de 60 dagen versteken sinds dat mijn pakket 4 december verzonden zou zijn.
  CHI shopkeeper dinsdag 23 januari 2018 @ 15:38:39 #66
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176695544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:10 schreef wirehunters het volgende:

[..]

Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?

Volgens de laatste update is ie 12 januari uit praag verstuurd, maar dat ie na 11 dagen nog niet in de UK aangekomen is vind ik best wel raar.

Over 10 dagen zijn de 60 dagen versteken sinds dat mijn pakket 4 december verzonden zou zijn.
Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijn :)
Bij ene is dat een paar dagen en bij de andere is dit 2 weken. Het verschilt per pakketje steeds.
pi_176697113
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860410410
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Beste,
Na meer dan 3 maanden nog steeds niets ontvangen. Ik weet dat de gebruikte verzendmethode niet snel is maar dit is wel extreem.
Ik zou graag een status update krijgen. Gaat het er ooit nog van komen?
  CHI shopkeeper dinsdag 23 januari 2018 @ 18:16:13 #68
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176698727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:59 schreef Grayburn12 het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860410410
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Beste,
Na meer dan 3 maanden nog steeds niets ontvangen. Ik weet dat de gebruikte verzendmethode niet snel is maar dit is wel extreem.
Ik zou graag een status update krijgen. Gaat het er ooit nog van komen?
Ik denk dat je 3 een 2 moet zijn ;)
Is je order wel direct verzonden of pas veel later? Want ik zie dat het verzendetiket pas is aangemaakt op 04/01/2018. Ik ga het in ieder geval wel even doorgeven.
pi_176701248
Hi,

Ik wacht gewoon verder op onderstaande orders tot de 60 dagen zijn bereikt, maar wil het toch alvast doorgeven.

1 zit sinds 9 december in NL, maar ben toevallig een aantal keer gaan kijken voor andere pakketjes bij mijn ophaalpunt en die zat er niet bij.
Gaat om ordernummer: W1711260901054742

De andere (ordernummer: W1712060554298462) geniet nog van zijn treinreis. Ik vind wachten niet erg. Vooral omdat ik het opnieuw heb besteld en al mijn "nieuwe" bestellingen worden binnen 1.5 weken geleverd :).
pi_176702985
Beste Gearbest,

Ik heb een horloge besteld. Bij aankomst zit er geen eens een wijzer in de horloge...
Als ik ticket wil openen staat er letterlijk, return for refund. Hoe kan ik een horloge nou terugsturen naar China? Ik wil gewoon een nieuwe.

Gaat om de bestelling: WWP1712091009124855

Wellicht dat jij mij goed kan helpen.
  CHI shopkeeper woensdag 24 januari 2018 @ 04:22:51 #71
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176709622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:49 schreef SuliR het volgende:
Hi,

Ik wacht gewoon verder op onderstaande orders tot de 60 dagen zijn bereikt, maar wil het toch alvast doorgeven.

1 zit sinds 9 december in NL, maar ben toevallig een aantal keer gaan kijken voor andere pakketjes bij mijn ophaalpunt en die zat er niet bij.
Gaat om ordernummer: W1711260901054742

De andere (ordernummer: W1712060554298462) geniet nog van zijn treinreis. Ik vind wachten niet erg. Vooral omdat ik het opnieuw heb besteld en al mijn "nieuwe" bestellingen worden binnen 1.5 weken geleverd :).
Zou je 2x het lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:52 schreef Mintes het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb een horloge besteld. Bij aankomst zit er geen eens een wijzer in de horloge...
Als ik ticket wil openen staat er letterlijk, return for refund. Hoe kan ik een horloge nou terugsturen naar China? Ik wil gewoon een nieuwe.

Gaat om de bestelling: WWP1712091009124855

Wellicht dat jij mij goed kan helpen.
Dat is zeer vervelend. Zou je het volledige lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijken.
pi_176715023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijn :)
Bij ene is dat een paar dagen en bij de andere is dit 2 weken. Het verschilt per pakketje steeds.
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!

2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:16:34 #73
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_176715497
dag GB,

volgende ordernr is al 2 maanden onderweg?
W1711280430101258

tracking zegt al sinds 13 december dat deze snel wordt bezorgd, maar ik heb dat ding nooit gezien?
pi_176716159
Eerdere bericht.
Ik heb een probleem met een order dat ik heb besteld, ik wacht hier al enige tijd op. Meer dan een maand al, en hij is nog steeds niet binnen!

De tracking op de GearBest site doet het ook niet, dan zegt hij simpelweg gewoon dat er geen tracking informatie is, ik doe het via third party apps zoals 17track en track parcel, en die hebben 14 dagen als laatst geupdatet dat mijn pakketje in polen is. Dit is zorgwekkend sinds als dat waar is ze alsnog steers in polen zitten en er waarschijnlijk iets mis gegaan is.

Ik heb hier tickets over aangemaakt op GearBest zelf, maar ik krijg gewoon gekopieërde antwoorden terug, van dat ik maar 3 weken moet wachten of dat het pakketje mogelijk zich bij mijn lokale postkantoor zich bevindt. Heel onproffesioneel, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is, en zeker weten dat het niet is gestolen.

Kan u uitzoeken wat er met het pakketje is gebeurd?

- Orderdatum:Dec 04, 2017 00:56:39 AM
- Product:iPEGA 9067 Game Controller Bluetooth Wireless, Original Meizu EP51 Bluetooth Sports Earbuds HiFi with Mic Support Hands-free Calls
- Ordernummer:WB1712041456407843

- Tracking nummer (indien beschikbaar):RX800453246CN, RX800620522CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Pakketje meer dan 1 maand nog steeds niet binnen, geen tracking informatie.
- Voorkeur: Resend als er echt iets mis is

Eerdere antwoord van Gearbest
Ik heb voor beide orders dezelfde status gekregen "
2017-12-30 03:54 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken". Je kan dezze zelf volgen via 17track. Echter komt na deze update geen melding is meer waar je pakketje is en dit kan nu nog ongeveer 2 weken duren. Dit is gewoon een zeer langzame verzendmethode (de langzaamste die we hebben).


Mijn probleem op dit moment.

Dus het is nu al 3 weken+ verstreken, en er is nog steeds geen update gegeven op mijn pakketje. Zou u even kunnen uitvinden waar mijn pakketjes zijn? Er staat nog steeds dat ze in polen zijn... En het is nu al echt wel 3weken+ dat het niet geupdatet is..
pi_176716856
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:

[..]

Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!

2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.
pi_176717519
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)

er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)

vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?

dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
  CHI shopkeeper woensdag 24 januari 2018 @ 15:40:12 #77
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176718100
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:

[..]

Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!

2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:28 schreef wirehunters het volgende:

[..]

Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.
Dat is goed nieuws. Ik hoop zelf dat het ook klopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,

volgende ordernr is al 2 maanden onderweg?
W1711280430101258

tracking zegt al sinds 13 december dat deze snel wordt bezorgd, maar ik heb dat ding nooit gezien?
Kan je voor mij het volledige lijstje invullen? Dan kan ik erachter aan gaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:47 schreef Nessolnl het volgende:
Eerdere bericht.
Ik heb een probleem met een order dat ik heb besteld, ik wacht hier al enige tijd op. Meer dan een maand al, en hij is nog steeds niet binnen!

De tracking op de GearBest site doet het ook niet, dan zegt hij simpelweg gewoon dat er geen tracking informatie is, ik doe het via third party apps zoals 17track en track parcel, en die hebben 14 dagen als laatst geupdatet dat mijn pakketje in polen is. Dit is zorgwekkend sinds als dat waar is ze alsnog steers in polen zitten en er waarschijnlijk iets mis gegaan is.

Ik heb hier tickets over aangemaakt op GearBest zelf, maar ik krijg gewoon gekopieërde antwoorden terug, van dat ik maar 3 weken moet wachten of dat het pakketje mogelijk zich bij mijn lokale postkantoor zich bevindt. Heel onproffesioneel, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is, en zeker weten dat het niet is gestolen.

Kan u uitzoeken wat er met het pakketje is gebeurd?

- Orderdatum:Dec 04, 2017 00:56:39 AM
- Product:iPEGA 9067 Game Controller Bluetooth Wireless, Original Meizu EP51 Bluetooth Sports Earbuds HiFi with Mic Support Hands-free Calls
- Ordernummer:WB1712041456407843

- Tracking nummer (indien beschikbaar):RX800453246CN, RX800620522CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Pakketje meer dan 1 maand nog steeds niet binnen, geen tracking informatie.
- Voorkeur: Resend als er echt iets mis is

Eerdere antwoord van Gearbest
Ik heb voor beide orders dezelfde status gekregen "
2017-12-30 03:54 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken". Je kan dezze zelf volgen via 17track. Echter komt na deze update geen melding is meer waar je pakketje is en dit kan nu nog ongeveer 2 weken duren. Dit is gewoon een zeer langzame verzendmethode (de langzaamste die we hebben).

Mijn probleem op dit moment.

Dus het is nu al 3 weken+ verstreken, en er is nog steeds geen update gegeven op mijn pakketje. Zou u even kunnen uitvinden waar mijn pakketjes zijn? Er staat nog steeds dat ze in polen zijn... En het is nu al echt wel 3weken+ dat het niet geupdatet is..
Zoals ik ook al eerder heb aangegeven is dit de laatste status die je krijgt. Je krijgt verder ook geen status update. Dit is dus wel vrij normaal. Het zou nu toch wel binnen moeten of snel komen. Ik ga het doorgeven waardoor je een ticket/bericht gaat ontvangen met daarin waarschijnlijk een deadline.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:06 schreef yezzer het volgende:
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)

er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)

vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?

dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.
Voor je eerste vraag durf ik het niet te zeggen. Er zijn er namelijk 2 soorten van. Ene met batterij en de andere zonder. Welke je geleverd krijgt is afhankelijk van het landrestricties. Als je kijkt bij de reviews van het product dan zie je dat de meeste wel met batterij ontvangen. Ik durf het dus niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht zelf van niet.

Voor je tweede vraag bedoel je deze denk ik. Verder weet ik het antwoord op je vraag niet.

Voor je derde vraag vermoed ik dat het ook een maand is.
pi_176723546
Hey Gearbest,

Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.

- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:27:45 #79
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_176723773
- Orderdatum: Nov 28, 2017 04:30:10
- Product: 2X Excelvan Universal Air Vent Magnetic Car Cellphone Mount Holder
- Ordernummer: W1711280430101258
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360002367331
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt mij niet uit
pi_176724341
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.

Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur


Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
pi_176734335
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
pi_176736635
Aangepast.

[ Bericht 98% gewijzigd door Berepoot op 25-01-2018 15:29:13 ]
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 15:07:25 #83
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176739196
quote:
15s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:21 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.

- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
Bedankt. Je zou hier al een ticket over ontvangen moeten hebben. Je zal naar alle waarschijnlijkheid hiervan enkele foto's moeten maken.
Mocht je er niet uitkomen met het Support laat het me dan direct weten.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:46 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.

Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur

Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef E_Cartman het volgende:
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.

[ Bericht 36% gewijzigd door Gearbest op 25-01-2018 15:48:00 ]
pi_176739447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.

Dank je!
pi_176739992
Ik begrijp dat je je order graag wilt ontvangen en als je de Engelse Support niks vind dan ben ik hier nog altijd. Ik heb je meermaals doorgeven dat ik je bestelling onder toezicht neem. Je bestelling is gedaan op 07-12-2017 en je bestelling is verzonden op 14-12-2017. Ik hou je order onder toezicht en ik snap je ongeduld, maar je hebt je al extreem vroeg gemeld met je order. Tekens heb ik aangegeven wat je status update is en dat ik je order onder toezicht heb.... Heb je deze berichten dan wel gelezen, want waarom zoek je dan steeds contact met de Engelse support?
Verder heb ik de regeling voor Priority Line orders dat ze 5% van de orderwaarde ontvangen als er 45 dagen geen status update is gebeurd. Daar zit je bijna aan en als dit het geval is dan zal dit worden geregeld. Tevens mocht er na 60 dagen geen update gebeurd zijn dan krijg je een volledige refund of resend. Dit is nu bij een aantal orders allemaal netjes gebeurd. Ik snap niet dat je steeds contact wilt zoeken en constant informatie wilt over je order, maar wij kunnen vaak ook niet meer zien dan de tracking code aangeeft. Waarom is het zo moeilijk om te wachten en aan te nemen dat je pakketje onderweg en dat je order gevolgd wordt door mij... De tracking via Faryaa geeft ook updates en deze heb ik ook aan je doorgegeven. Ik begrijp dat je je order zo snel mogelijk wilt ontvangen, maar ......
[/quote]

Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 15:52:41 #86
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176740113
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef Berepoot het volgende:
Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven en dat is naar mijn mening ook zeer slordig en zou niet mogen gebeuren inderdaad. Ik weet dat de Engelse support niet altijd even goed is met vragen beantwoorden. Als dit niet het geval was dan was ik niet nodig geweest op dit forum :)
Hier geef ik je ook gelijk in dat er te snel een automatisch antwoord wordt gegeven zonder de vragen goed te lezen / te begrijpen.
Over een paar dagen zit je aan de 45 dagen en dan regel ik de 5% compensatie. Die heb ik wel al klaarstaan geregeld te worden :)
Ik wens je ook nog een prettige dag en hopelijk wordt je tracking nog snel actief.
pi_176740229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.

De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.

I am sorry to hear you haven't received the order yet.

We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.


Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
pi_176740454
Ligt er toevallig nog de 1080 versie van de xiaomi drone in het magazijn?
Ik kan nu alleen de 4k versie kiezen maar omdat het alleen voor een project is vroeg ik mij af of de oude nog toevallig in het magazijn ligt.
  CHI shopkeeper donderdag 25 januari 2018 @ 18:21:39 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176742505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:59 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.

I am sorry to hear you haven't received the order yet.

We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.


Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
Het hele gedeelte tot punt 2 kan je overslaan inderdaad. Niet van toepassing natuurlijk....
Ze kijken naar de verzenddatum dus dan kan dit kloppen. Dan gewoon nieuw bericht sturen op de 27e met je voorkeur voor een resend of full refund.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:13 schreef sjoerdvdijk het volgende:
xiaomi drone
Nee helaas hebben we deze niet meer.
pi_176744675
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.

-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.

Mvg.
pi_176745002
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
pi_176748288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
Status is toch zichtbaar:

2018-01-24 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2018-01-22 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-01-16 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-08 14:00:44 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2018-01-05 13:56:00 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2018-01-05 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-04 13:57:21 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2018-01-04 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-03 07:30:00 Customer data received Southall
pi_176752141
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?

Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.

[ Bericht 18% gewijzigd door GinoD240 op 26-01-2018 05:47:31 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 07:47:30 #94
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176752787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:07 schreef Pzxk het volgende:
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.

-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.

Mvg.
Ik ga erachter aan. Ja dit is een hele trage verzending helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....

Tracking nr 3268204563
Als je hier een bericht hebt geplaatst dan moet ik daar haast wel op gereageerd hebben. Ik reageer op alle berichten en anders mijn excuses.
Zoals Duplex al aangaf heeft je tracking een update gekregen op Faryaa op 24-01-2018 "Shipment in transit-delivered to destination country". Je pakketje zal dus snel geleverd worden! Je order is verzonden op 03-01-2018 dus is nog vrij snel, maar nog even geduld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 05:41 schreef GinoD240 het volgende:
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.

2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.

2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.

Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?

Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.
Ja bij de andere trackingsites is pas te zien als ze aankomen in de UK. Nee je pakketje is nog niet in de UK aangekomen. Het wordt nu gecontroleerd. Dat kan op elk moment gebeuren. Bij de ene vroeger dan bij de ander. Je pakketje is gewoon onderweg dus niks aan de hand :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Gearbest op 26-01-2018 07:57:13 ]
pi_176760529
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.

Mvg
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 17:17:41 #96
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176762237
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:29 schreef Pzxk het volgende:
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.

Mvg
Dat is goed nieuws. Heel veel plezier met je aankoop :)
pi_176774730
Weer even een vraagje, naar aanleiding van de missende pakjes.
Ik kreeg gisteren een reactie op de livechat (na 3 dagen), dat ik even na moet vragen op het postkantoor. Daarna de reactie dat ik een ticket aan moet maken voor de missende orders.

Moet ik nu wachten totdat het ticket met de deadline voor resend komt, of moet ik zelf de tickets aan maken? Voordat er straks zaken door elkaar heen lopen.

Dankjewel vast!
pi_176776232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:

[..]

dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen ^O^ , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!
pi_176778167
Ohhh, unbelieveble! After 3 weeks of "parcel in clearance" and more than 60 days from the order, My drone arrived in England, and the status on www.dpd.co.uk was updated and the parcel also, left UK.
pi_176778247
Hoi Gearbest,

Zou je kunnen kijken naar onderstaande?

Orderdatum: 26-11-2017
Product: https://gearbest.com/electronics-gadgets/pp_310701.html
Ordernummer: WP1711261745562181
Trackingnummer: RN434336424CN
Verzendmethode: Europe Railway Registered
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur

Alvast bedankt!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')