Ik heb het doorgeven aan mijn direct contactpersoon en deze gaat het nu even uitzoeken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:02 schreef renedis het volgende:
[..]
Iedere keer weer levert GearBest 0.0% bewijs en komt het met alleen maar excuses dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Ik moet jullie maar wel op jullie blauwe ogen vertrouwen? Simpelweg doe ik er alles aan in mijn macht om gewoon mijn laptop te krijgen. Tevens lever ik wel bewijs aan wat vervolgens aan de kant word geschoven door GearBest.
Voorheen werden er wel foto's gemaakt van pakketjes, dit heb ik ook eerder gezien bij GearBest. Zo dek je je als zender inderdaad in. Daar zit ik als klant zijnde wel op te wachten want dan kan ik gerichter naar de oorzaak zoeken. Als ik een pakketje verstuur doe ik dat ook altijd, simpelweg om mijzelf in te dekken bij eventuele problemen.
De DPD heeft zijn werk niet verkeerd gedaan tenzij zij het label hebben aangepast. Echter is het dan ook zaak dat GearBest dit oplost indien zij iets fout hebben gedaan, ik mag dat niet als ontvanger zijnde. Dat geeft overigens DPD zelf aan. Als vervolgens het pakketje word opgehaald (mijn vermoeden/aanname) door een derde persoon kan DPD daar wel iets aan doen. Bij het pick-up point horen ze namelijk je ID te controleren. Waarom denk je dat ik dan om een foto van een handtekening vraag? Juist, vanwege bewijsvoering. Alleen GearBest moet dat opvragen wat zoals ik al eerder zei, wat echter niet gebeurd.
Vraag trouwens gerust raak aan mij, ik beantwoord al je vragen. Voorlopig geeft GearBest geen antwoorden op de vragen die ik stel. Ook jij beantwoord tot nu toe niet mijn vragen eerlijk gezegd.
Daarnaast krijg ik een zoethoudertje aangeboden (door Damon) omdat ik "gewaarde klant" ben. Ik wil gewoon mijn laptop waar ik voor betaald heb. Ergens weet GearBest dus dat hun systeem niet 100% faalloos is, anders bied je dat niet aan.
En ja, als dit zo door gaat zie ik mijzelf genoodzaakt om aangifte te doen. Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met mijn creditkaart maatschappij (waar ik de laptop mee betaald heb) over deze zaak. Daar word mij zelfs aangeraden om per direct aangifte te doen tegen GearBest.
Bedankt dat je er achteraan gaat, dat meen ik ook echt..
Alleen zoals eerder gezegd, ik wil gewoon mijn laptop.
Er is niks mis met je bestelling. Dit staat ook in de beginpost uitgelegdquote:Op maandag 22 januari 2018 07:50 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?
- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?
Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.
Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.
Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
Het vorige topic was vol dus is er een nieuw topic. Ik heb je aanvraag voor 45 dagen ingediend.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:43 schreef Berepoot het volgende:
Zit reeds in systeem, maar plots was ander topic gesloten. Dus na eind dec en begin januari en vorige week opnieuw gehoord te hebben dat mijn bestelling de normale weg zou volgen, ook al weet niemand waar het pakket is, had ik graag correcte communicatie hieromtrent. order: 5170548894
(Volgende week de 45 dagen voorbij)
Dank voor de opvolging.
Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)quote:Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef MrEazy het volgende:
Hi Gearbest, ik zou voor de onderstaande bestelling graag gebruik willen maken van Priority Line / Railway shipping voor de verzending (om de kans op douanekosten te verkleinen).
Ik krijg deze verzendopties echter niet te zien, doe ik iets fout of kunnen jullie mij hierbij assisteren?
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs
compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’
logistic since 1 december 2017.
Ja dat klopt helemaal. Soms is Priortiy Line nog wel beschikbaar en deze zal weer beschikbaar worden voor meerdere producten.quote:Op maandag 22 januari 2018 15:34 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Mijn vraag is al beantwoord door iets verder te kijken dan mijn neus lang is. (Oy vey)
[..]
Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:30 schreef mopf het volgende:
- Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:56 schreef Clubfilth het volgende:
Dag gearbest, ik heb gisteren de cr10 met toebehoren besteld en betaald mbv visa.
Vandaag kreeg ik een mail mbt identiteitscontrole echter de link die mij is toegestuurd gaat naar de support pagina en daar kan ik verder niks.
Kun jij mij verder helpen?
Ik krijg geen response op de livechat en op messenger.
WP1801211336218157
Gevonden!quote:Ook geen bericht in je account onder het kopje Tickets?
😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?
- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
Vaak dient dit ter beveiliging, omdat er bijvoorbeeld met een ander IP adres ineens een (grote) bestelling is gedaan. Je kan het beste via dat ticket antwoord geven. Ik kan daar zelf helaas weinig aan doen...quote:Op maandag 22 januari 2018 17:11 schreef Clubfilth het volgende:
[..]
Gevonden!
Het probleem is dat ik dit cadeau heb gekregen en deze persoon niet van plan is deze privégegevens te verstrekken.
Er is toch immers al betaald?
Mijn collega heeft dit via FB ook uitgelegd aan jou wat ik kan zien. Zijn verhaal klopt dat het over het algemeen 3-4 weken duurt totdat je tracking actief zal worden. Daarna zal deze binnen 2-3 werkdagen bij je geleverd worden. Dat staat hier ook in de beginpost van dit topic. Je zal dus nog even geduld moeten hebben en op dit moment volgt deze nog het normale traject.quote:Op maandag 22 januari 2018 17:18 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 07, 2018
- Product: creality 10s
- Ordernummer: W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3268907669
- Verzendmethode: priority line
- Probleem: er staat dat ze vaak rond de 11 dagen erover doen om in de uk te komen. ik vraag me gewoon af waar die ongeveer is en hoe lang het nog kan duren?
- Voorkeur: Resend of Refund? geen van beide
Goed dat je deze meld en ik ga deze direct doorgeven. De laatste status die ik heb ontvangen is "2017-12-20 00:00:00 Shipment transiting to next station,United Kingdom". Dat is alleen al even geleden. Je zal hier snel een ticket over ontvangen met een oplossing.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:52 schreef thepinguin het volgende:
Hey Gearbest!
Ik heb twee maanden geleden een bestelling gedaan, zou jij kunnen uitzoeken waar deze uithangt?
- Orderdatum: 12-11-17
- Product: Creality3D CR - 10S
- Ordernummer: WW1711121514094925
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997732204
- Verzendmethode: DPDUK1 (EU Express)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen.
Ik heb nog geen gegevens van je order. Kan je deze even geven dan kan ik er naar kijken voor jouw order?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:09 schreef cobex het volgende:
[..]
😪 Heb de mijne op 12 december besteld, dus uw bericht stelt mij niet echt gerust... Gearbest is echt een trieste zaak vind ik. In de 10 jaar dat ik online bestellingen doe, heb ik nog nooit zo'n rampzalige ervaring gehad.
De info die je krijgt komt steeds op hetzelfde neer : wacht. Wacht 5 tot 12 dagen, contacteer ons dan opnieuw. Als je dan contact zoekt moet je 5 dagen wachten tot wanneer er iemand reageert.
Gelukkig is dit forum er nog... Hier komt er tenminste reactie. Om dan opnieuw te... wachten.
Succes en may the patience be with you!
Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij mij is deze wel actief. Je pakketjes is wel onderweg en is nu in Polen. Vanaf Polen gaat het naar Nederland en dit zal tevens de laatste tracking update zijn helaas....
We verwachten wel dat het nog wel 2 weken kan duren voordat je pakketje arriveert. Dit is helaas een heel erg langzame verzendmethode.
Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.quote:
Fijn om te horen dat die is aangekomen. Bedankt voor het melden. Wat betreft je Priority Line order. Daar zou je gisteren al een ticket over moeten hebben ontvangen. Daarin zou je nog je keuze moeten bevestigen (resend/refund). Dit zou dan in orde moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:13 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Deze camera inmiddels binnen sinds eergister, dus dat viel mee qua heel erg langzaam. Stuk sneller dan Priority in elk geval ;-). De CR-10 is hier namelijk nog steeds niet. Is daar al meer bekend over? las dat sommige 'probleemzendingen' al wel binnen zijn? Ik heb inmiddels al elders een nieuwe besteld, dus mocht ik de 60 dagen passeren heb ik liever een refund.
Is er intern al meer info over? Ik krijg nog steeds het onbevredigende Southall verhaal.
Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het nagekeken voor je order. Deze heeft de laatste status update gekregen "2018-01-04 00:00:00 Parcel is in clearance". Dit is de laatste stap voordat die bij Southall is aangemeld. Ik verwacht dat de DPD tracking dan ook wel snel actief moet worden. Ik ga het wel in de gaten houden.
Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:10 schreef wirehunters het volgende:
[..]
Bij mij zijn hierna nog twee andere status updates gekomen, hoe lang duurt het meestal dat de tracking van DPD actief wordt?
Volgens de laatste update is ie 12 januari uit praag verstuurd, maar dat ie na 11 dagen nog niet in de UK aangekomen is vind ik best wel raar.
Over 10 dagen zijn de 60 dagen versteken sinds dat mijn pakket 4 december verzonden zou zijn.
Ik denk dat je 3 een 2 moet zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:59 schreef Grayburn12 het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860410410
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
Beste,
Na meer dan 3 maanden nog steeds niets ontvangen. Ik weet dat de gebruikte verzendmethode niet snel is maar dit is wel extreem.
Ik zou graag een status update krijgen. Gaat het er ooit nog van komen?
Zou je 2x het lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:49 schreef SuliR het volgende:
Hi,
Ik wacht gewoon verder op onderstaande orders tot de 60 dagen zijn bereikt, maar wil het toch alvast doorgeven.
1 zit sinds 9 december in NL, maar ben toevallig een aantal keer gaan kijken voor andere pakketjes bij mijn ophaalpunt en die zat er niet bij.
Gaat om ordernummer: W1711260901054742
De andere (ordernummer: W1712060554298462) geniet nog van zijn treinreis. Ik vind wachten niet erg. Vooral omdat ik het opnieuw heb besteld en al mijn "nieuwe" bestellingen worden binnen 1.5 weken geleverd .
Dat is zeer vervelend. Zou je het volledige lijstje in willen vullen. Dan kan ik er naar gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:52 schreef Mintes het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb een horloge besteld. Bij aankomst zit er geen eens een wijzer in de horloge...
Als ik ticket wil openen staat er letterlijk, return for refund. Hoe kan ik een horloge nou terugsturen naar China? Ik wil gewoon een nieuwe.
Gaat om de bestelling: WWP1712091009124855
Wellicht dat jij mij goed kan helpen.
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij hem is de status "Parcel is in clearance." na Praag gekomen. Dit is voor hem de laatste stap. Bij jou is deze eerder gekomen. Ik hou je order in de gaten dus ik weet wanneer de 60 dagen voorbij zijn
Bij ene is dat een paar dagen en bij de andere is dit 2 weken. Het verschilt per pakketje steeds.
Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:
[..]
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!
2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef cobex het volgende:
[..]
Goed nieuws, vandaag is de status op faryaa gewijzig naar een hoopvolle status!
2018-01-24 00:00:00 estimate deliver in one week.
2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance
Dat is goed nieuws. Ik hoop zelf dat het ook klopt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:28 schreef wirehunters het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde status, ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen. We gaan 't zien.
Kan je voor mij het volledige lijstje invullen? Dan kan ik erachter aan gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,
volgende ordernr is al 2 maanden onderweg?
W1711280430101258
tracking zegt al sinds 13 december dat deze snel wordt bezorgd, maar ik heb dat ding nooit gezien?
Zoals ik ook al eerder heb aangegeven is dit de laatste status die je krijgt. Je krijgt verder ook geen status update. Dit is dus wel vrij normaal. Het zou nu toch wel binnen moeten of snel komen. Ik ga het doorgeven waardoor je een ticket/bericht gaat ontvangen met daarin waarschijnlijk een deadline.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:47 schreef Nessolnl het volgende:
Eerdere bericht.
Ik heb een probleem met een order dat ik heb besteld, ik wacht hier al enige tijd op. Meer dan een maand al, en hij is nog steeds niet binnen!
De tracking op de GearBest site doet het ook niet, dan zegt hij simpelweg gewoon dat er geen tracking informatie is, ik doe het via third party apps zoals 17track en track parcel, en die hebben 14 dagen als laatst geupdatet dat mijn pakketje in polen is. Dit is zorgwekkend sinds als dat waar is ze alsnog steers in polen zitten en er waarschijnlijk iets mis gegaan is.
Ik heb hier tickets over aangemaakt op GearBest zelf, maar ik krijg gewoon gekopieërde antwoorden terug, van dat ik maar 3 weken moet wachten of dat het pakketje mogelijk zich bij mijn lokale postkantoor zich bevindt. Heel onproffesioneel, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is, en zeker weten dat het niet is gestolen.
Kan u uitzoeken wat er met het pakketje is gebeurd?
- Orderdatum:Dec 04, 2017 00:56:39 AM
- Product:iPEGA 9067 Game Controller Bluetooth Wireless, Original Meizu EP51 Bluetooth Sports Earbuds HiFi with Mic Support Hands-free Calls
- Ordernummer:WB1712041456407843
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RX800453246CN, RX800620522CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Pakketje meer dan 1 maand nog steeds niet binnen, geen tracking informatie.
- Voorkeur: Resend als er echt iets mis is
Eerdere antwoord van Gearbest
Ik heb voor beide orders dezelfde status gekregen "
2017-12-30 03:54 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken". Je kan dezze zelf volgen via 17track. Echter komt na deze update geen melding is meer waar je pakketje is en dit kan nu nog ongeveer 2 weken duren. Dit is gewoon een zeer langzame verzendmethode (de langzaamste die we hebben).
Mijn probleem op dit moment.
Dus het is nu al 3 weken+ verstreken, en er is nog steeds geen update gegeven op mijn pakketje. Zou u even kunnen uitvinden waar mijn pakketjes zijn? Er staat nog steeds dat ze in polen zijn... En het is nu al echt wel 3weken+ dat het niet geupdatet is..
Dit zijn toch wel lastige vragen moet ik zeggen. Ik kan je daar ook zelf het antwoord ook niet op geven.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:06 schreef yezzer het volgende:
vraag over de Xiaomi Honeywell fire alarm detector die nu in de sale staat
(https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_615081.html?)
indien naar België verzonden: zit daar die CR132A batterij nu bij of niet?
ik lees namelijk bij de gebruikerswaarderingen tegenstrijdige berichten, en zelfs ook bij de customer questions staat 'built in battery' en net daaronder 'battery not included'....
moet wel zeggen, ik kocht er al 3 via Ali, en daar waren de batterijen altijd wél inbegrepen: die zitten namelijk vanuit de fabriek standaard in de verpakking.
het zou kunnen zijn dat GB deze eruit haalt?
vandaar deze vraag dus of die batterij hier ook mee verzonden wordt of niet.(ik hoop van wel)
er bestaat ook een Xiaomi Honeywell Gas Alarm: is er daar bij Gearbest al iets over bekend?
mocht u daar al info over hebben: de bijgeleverde stroom adapter, hoeveel volt levert die als uitgangspanning? (met het oog om die dan zelf te vervangen door een EU model, dan zit je niet met zo'n verloopstekker)
vraag over de Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip
(https://www.gearbest.com/(...)p_310701.html?wid=21)
deze houdt het elektriciteitsverbruik bij: maar voor hoelang doet hij dat: een jaar, een maand, een week?
ik stel deze vraag namelijk omdat binnen de Mi Home app (waar ook deze strip via de gateway wordt geconnecteerd) blijkbaar maar 1 maand de historieken bijhoudt van bvb de temperatuur/vochtigheid sensor (en "vermoedelijk" ook maar tot max. 1 maand bij de Mi Smart WiFi Socket - ZigBee Version): dus de vraag, hoe zit het met die power strip?
dank voor uw antwoorden in de mate dat dit mogelijk is !
Bedankt. Je zou hier al een ticket over ontvangen moeten hebben. Je zal naar alle waarschijnlijkheid hiervan enkele foto's moeten maken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:21 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,
Hierbij het lijstje ingevuld. Hopelijk komt het nu wel goed met de wijzers.
- Orderdatum: Dec 09, 2017 10:09:12 AM
- Product: Geneva Men Analog Quartz Watch
- Ordernummer: WWP1712091009124855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800914138CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Wijzers op de klok ontbreken.
- Voorkeur: Resend
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:46 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Beste Gearbest, zou u mij kunnen helpen met de volgende orders? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Mijn dank is groot.
Orderdatum: 23-11-2017
Product:
- QS80 Heart Rate Smart Wristband Android iOS Compatibility
- Classic Usb controller for Nes
Ordernummer: W1711231307201537
Tracking nummer: RN434105332CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Orderdatum: 01-12-2017
Product: Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit
Ordernummer: WB1712020114058099
Trackingnummer: RX800076655CN
Verzendmethode: FZRAMYT
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef E_Cartman het volgende:
Ik sta op het lijstje van GB met orders die nog niet gearriveerd zijn. Aangezien de order meer dan 60 dagen geleden is gedaan, graag resend.
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend
Dank je!quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga deze doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over met deadlines voor een resend. Hopelijk komt het dan in orde.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven en dat is naar mijn mening ook zeer slordig en zou niet mogen gebeuren inderdaad. Ik weet dat de Engelse support niet altijd even goed is met vragen beantwoorden. Als dit niet het geval was dan was ik niet nodig geweest op dit forumquote:Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef Berepoot het volgende:
Dit is helemaal geen sneer naar u toe. Hier wordt geantwoord op gestelde vragen. Op de Engelse GB niet en daar heb ik in eerste instantie besteld en codes van gekregen.
Wanneer zij nu antwoorden met een url met een andere code in dan is dit zeer slordig van hen. Niet van u, niet van mij. Maar zo wordt daar omgesprongen met antwoorden: onzorgvuldig.
Verder heb ik mijn commentaar volledig verwijderd. Uw reply hoeft voor mij die boodschap niet te herhalen. Indien u wil mag u die gerust verwijderen.
En ondanks mijn vragen, weet ik ook dat er alleen maar kan gewacht worden. Maar - ik val in herhaling, stoor u er niet aan - de antwoorden van de Engelse support duiden er op dat ze vaak niet de moeite doen om de vragen van hun kopers te lezen.
Uw moeite waardeer ik echt! Nogmaals dank. Een prettige dag verder.
De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier enkele dagen geleden al een ticket over ontvangen. Kan je dit bevestigen graag.
Het hele gedeelte tot punt 2 kan je overslaan inderdaad. Niet van toepassing natuurlijk....quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:59 schreef E_Cartman het volgende:
[..]
De 22e heb ik inderdaad een ticket(AT18012302278) ontvangen. Met onderstaande tekst.
I am sorry to hear you haven't received the order yet.
We understand your feeling but this is the international shipping, sometimes has a delay in transit,it is the peak season for orders,it takes more time than usual.
There are housands of packages everyday,the shipper can not update the tracking information timely.
We have already contacted the shipping carrier to check your package.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office(DPD) in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
2)We shipped the order on Nov 28 ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Jan 27 ,2018.
Based on our policy we can offer compensation on that date.
Please free to contact us on that date if you haven't received the package, we will offer you a compensation.
Thank you for your collaboration.
Punt 1. Is natuurlijk kul.
Punt 2. Orderdatum is 24 november. Na 27 januari contact vrijblijvend contact opnemen om...?
Nee helaas hebben we deze niet meer.quote:
Status is toch zichtbaar:quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....
Tracking nr 3268204563
Ik ga erachter aan. Ja dit is een hele trage verzending helaas.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:07 schreef Pzxk het volgende:
Endelijk order w1711301612154674 ontvangen na ruim 53 dagen.Maar heb nu weer een andere order waar geen vooruitgang in zit.
Zo je hier even naar willen kijken.
-Orderdatum: 28-12-2017.
-Product: e-liquid 4 x seven.
-Ordernummer: w1712281619350240.
-Trakkingnummer: RX802570157CN.
-Verzendmethode:FZRAMYT.
-Probleem:Vanaf 30-12-2017 ligt het pakketje in Chongqing en word maar niet verzonden volgens de trakking.Die staat sinds 03 -01-2018 stil.Misschien krijg je er einige vaart in.
Mvg.
Als je hier een bericht hebt geplaatst dan moet ik daar haast wel op gereageerd hebben. Ik reageer op alle berichten en anders mijn excuses.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:22 schreef phunixx het volgende:
Gearbest, had het al eens gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen....
Tracking nr 3268204563
Ja bij de andere trackingsites is pas te zien als ze aankomen in de UK. Nee je pakketje is nog niet in de UK aangekomen. Het wordt nu gecontroleerd. Dat kan op elk moment gebeuren. Bij de ene vroeger dan bij de ander. Je pakketje is gewoon onderweg dus niks aan de handquote:Op vrijdag 26 januari 2018 05:41 schreef GinoD240 het volgende:
2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance.
2018-01-12 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-11 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
Betekent deze status dat het pakketje de doaune in de UK gepasserd is, of dat het nog vanuit Hong Kong verzonden moet worden?
Faryaa is trouwens de enige die deze status geeft.
Dat is goed nieuws. Heel veel plezier met je aankoopquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:29 schreef Pzxk het volgende:
Je hoeft niet meer achter order w1712281619350240 aan te gaan.Vandaag stond de postbode met het pakketje aan de deur tot mijn grote verrassing.De trakkijng klopt dus niet.Heb het dus vandaag ontvangen.
Mvg
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:
[..]
dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |