abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177366457
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:21 schreef WiepS het volgende:

[..]

Deze is gisteren bezorgd, dus op woensdag 21 februari.
Fijn om te horen! Bedankt dat je dit even laat weten en veel plezier met jouw pakketje! *O*
pi_177379565
quote:
Bedankt, ik ga hier achteraan en zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

[..]

Bedankt. Enig idee wanneer je dit ongeveer te weten komt? Of zal het nog een paar dagen duren door het Chinees nieuwjaar? Ik hoop namelijk op goed nieuws dat het toch correct was. Mvg
pi_177382491
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:17 schreef amadeus123 het volgende:

[..]

Bedankt. Enig idee wanneer je dit ongeveer te weten komt? Of zal het nog een paar dagen duren door het Chinees nieuwjaar? Ik hoop namelijk op goed nieuws dat het toch correct was. Mvg
Ik verwacht hier toch wel binnen enkele dagen nu reactie op te krijgen. Ik denk zelf vlak naar het weekend. Ik hoop ook op goed nieuws natuurlijk :)
pi_177389900
- Orderdatum: 28-01-2018
- Product: Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1801281016311334
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3603289153
- Verzendmethode: dpduk1
- Probleem: pakje is al een tijd onderweg :(
pi_177392568
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:29 schreef robin17a het volgende:
- Orderdatum: 28-01-2018
- Product: Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1801281016311334
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3603289153
- Verzendmethode: dpduk1
- Probleem: pakje is al een tijd onderweg :(
Hallo,
Dit is vrij normaal voor Priority Line orders. Het duurt meestal rond de 4 weken voordat de tracking actief wordt bij DPD. Dan duurt het 2-3 dagen eer het bij je bezorgd wordt.
Je order heeft gister nog een status update gekregen.
2018-02-22 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country (dit is de UK).
2018-02-08 00:00:00 Customs clearance processing complete.

Je pakketje zal dus zeer snel bij je bezorgd worden. Hopelijk heb ik je zo voldoende ge´nformeerd.
pi_177392676
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nog niet, want door het Chinees Nieuwjaar is dit nog niet gebeurd. Dit is een groot feest bij ons en duurt 2 weken, maar de meeste nemen 1,5 week vrij. De klantenservice heeft bijna volledig vrij alsmede mijn contactpersonen. Ik zelf sta jullie gewoon te woord hier dus ik was er wel, maar de klantenservice niet :) Hierdoor konden de tickets niet behandelt worden. Dit zal spoedig gebeuren. Alle problemen zullen komende dagen zo snel mogelijk behandelt worden.
Ok prima, wacht ik het nog even af. Geniet zelf ook van de feestdagen !
pi_177399631
Beste gearbest,

aangezien ik in de (nabije) toekomst wel weer bij jullie wil/ga bestellen wil ik toch even wat extra duidelijkheid over dingen die ik niet in detail in de openingspost kon vinden (of de info die hier gegeven is CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #7 )

In de nieuwe info die gegeven is staat ongeveer 4 weken levertijd voor priority line, op de website staat nu 16-27 business days dus 3-5 weken. Gemiddelde van 4 weken lijkt me dan inderdaad. Mijn eerste antminer s9 heb ik besteld op 1 februari en de 2e antminer op 4 februari, ik hou even die van 1 februari aan bij mijn vragen.

Ik zie het volgende nu 3 weken zijn verstreken
VcYrmie9.png
Lijkt me niet onlogisch, het is blijkbaar nog niet in Engeland (neem ik aan?). Maar als het in Engeland aankomt en door de duane is gekomen dan kan ik daar de nieuwe shipping informatie update zien en dan gaat de tracking dus werken toch? Ik vraag het maar even, lijkt me dat het zo is, maar ik hoor andere mensen over southhall etc terwijl ik alleen maar dit elke keer zie.. vandaar.

En over waarschijnlijk 1 tot misschien maximaal 2 weken vanaf nu zal dat zo zijn neem ik aan toch? Gaat dus om tracking nummer 3685075853 Kan je daar ook al iets mee om iets meer informatie te verschaffen of gaat dat niet? Vraag het gewoon maar even, eerste aankoop bij jullie en direct een vrij fors bedrag vandaar (informatievoorziening op de website vind ik/is nogal summier), bedankt in ieder geval alweer alvast voor het antwoorden :) En een fijn weekend gewenst

[ Bericht 0% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 23-02-2018 21:35:12 ]
pi_177406950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,

aangezien ik in de (nabije) toekomst wel weer bij jullie wil/ga bestellen wil ik toch even wat extra duidelijkheid over dingen die ik niet in detail in de openingspost kon vinden (of de info die hier gegeven is CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #7 )

In de nieuwe info die gegeven is staat ongeveer 4 weken levertijd voor priority line, op de website staat nu 16-27 business days dus 3-5 weken. Gemiddelde van 4 weken lijkt me dan inderdaad. Mijn eerste antminer s9 heb ik besteld op 1 februari en de 2e antminer op 4 februari, ik hou even die van 1 februari aan bij mijn vragen.

Ik zie het volgende nu 3 weken zijn verstreken
[ afbeelding ]
Lijkt me niet onlogisch, het is blijkbaar nog niet in Engeland (neem ik aan?). Maar als het in Engeland aankomt en door de duane is gekomen dan kan ik daar de nieuwe shipping informatie update zien en dan gaat de tracking dus werken toch? Ik vraag het maar even, lijkt me dat het zo is, maar ik hoor andere mensen over southhall etc terwijl ik alleen maar dit elke keer zie.. vandaar.

En over waarschijnlijk 1 tot misschien maximaal 2 weken vanaf nu zal dat zo zijn neem ik aan toch? Gaat dus om tracking nummer 3685075853 Kan je daar ook al iets mee om iets meer informatie te verschaffen of gaat dat niet? Vraag het gewoon maar even, eerste aankoop bij jullie en direct een vrij fors bedrag vandaar (informatievoorziening op de website vind ik/is nogal summier), bedankt in ieder geval alweer alvast voor het antwoorden :) En een fijn weekend gewenst
Jammer dat het niet helemaal duidelijk is, maar het staat onder het kopje "Mijn pakketje nog niet ontvangen?".
Ik heb het zelf even voor je nagekeken. Je pakketje is zelfs de UK al voorbij en is nu zelfs al in Nederland :)
Ik zie zelfs dat je het gisteren ook al ontvangen moet hebben als het goed is. Het heeft namelijk de status "The parcel has been delivered". Kan je bevestigen dat je het gisteren wel ontvangen hebt. In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier ermee! :)
pi_177408487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 05:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jammer dat het niet helemaal duidelijk is, maar het staat onder het kopje "Mijn pakketje nog niet ontvangen?".
Ik heb het zelf even voor je nagekeken. Je pakketje is zelfs de UK al voorbij en is nu zelfs al in Nederland :)
Ik zie zelfs dat je het gisteren ook al ontvangen moet hebben als het goed is. Het heeft namelijk de status "The parcel has been delivered". Kan je bevestigen dat je het gisteren wel ontvangen hebt. In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier ermee! :)
Ik heb het nu ontvangen, lag bij de buren. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik de verzekering dan betaal, nam aan dat het dan aangetekend verzonden wordt maar dat is blijkbaar niet zo? Bedoel deze buren zijn wel betrouwbaar maar bepaalde andere buren ben ik niet zo zeker van en spreek ik nooit. Vooral ook omdat ik uberhaupt geen idee had waar mijn pakket is/was en blijkt dat het al ergens geleverd was zonder dat ik het wist is even best naar. Ik kan namelijk nog steeds ook helemaal niet vinden waar die track and trace zou zijn.. Kan je dat uberhaupt nog wat extra uitleggen?

En vooral wat de verzekering precies doet, aangezien ik het liefst niet heb dat dit bij de buren afgeleverd wordt. Is trouwens bij bijvoorbeeld postnl en waarschijnlijk ook andere postbezorgers wel normaal bij kleinere pakketjes maar met zo'n pakket met zo'n waarde en dan verzekerd voor 85 euro had ik gehoopt dat ik het echt gewoon zelf zou ontvangen :X Bedankt in ieder geval voor je bericht en het uitzoeken, en ja ben er best blij mee dat ik het nu heb (levertermijn zelf is ook nog wel netjes dan) alleen de manier waarop heb ik dus nog wel de bovenstaande vragen over..

Extra vraagje: kan je voor order 3685457599 ook zien waar het nu is?
Qrtt69zO.png
Bedoel ik klik overal en als ik op DPDUK1 klik kom ik uit op https://www.17track.net/en en gebruik daar dan trackingnummer 3685457599 maar net als bij mijn vorige pakketje krijg ik gewoon altijd not found te zien. Dus wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt :)

[ Bericht 6% gewijzigd door TheNightIsFullOfTerrors op 24-02-2018 09:22:43 ]
pi_177409743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik heb het nu ontvangen, lag bij de buren. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik de verzekering dan betaal, nam aan dat het dan aangetekend verzonden wordt maar dat is blijkbaar niet zo? Bedoel deze buren zijn wel betrouwbaar maar bepaalde andere buren ben ik niet zo zeker van en spreek ik nooit. Vooral ook omdat ik uberhaupt geen idee had waar mijn pakket is/was en blijkt dat het al ergens geleverd was zonder dat ik het wist is even best naar. Ik kan namelijk nog steeds ook helemaal niet vinden waar die track and trace zou zijn.. Kan je dat uberhaupt nog wat extra uitleggen?

En vooral wat de verzekering precies doet, aangezien ik het liefst niet heb dat dit bij de buren afgeleverd wordt. Is trouwens bij bijvoorbeeld postnl en waarschijnlijk ook andere postbezorgers wel normaal bij kleinere pakketjes maar met zo'n pakket met zo'n waarde en dan verzekerd voor 85 euro had ik gehoopt dat ik het echt gewoon zelf zou ontvangen :X Bedankt in ieder geval voor je bericht en het uitzoeken, en ja ben er best blij mee dat ik het nu heb (levertermijn zelf is ook nog wel netjes dan) alleen de manier waarop heb ik dus nog wel de bovenstaande vragen over..

Extra vraagje: kan je voor order 3685457599 ook zien waar het nu is?
[ afbeelding ]
Bedoel ik klik overal en als ik op DPDUK1 klik kom ik uit op https://www.17track.net/en en gebruik daar dan trackingnummer 3685457599 maar net als bij mijn vorige pakketje krijg ik gewoon altijd not found te zien. Dus wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt :)
Fijn om te horen dat het aan is gekomen. De verzekering is bedoelt als de verzending niet bij jou afgeleverd (verdwenen is) wordt en/of je pakketje beschadigd ontvangt. Dit kan dus zijn dat het apparaat niet werkt bij ontvangst. Normaal gezien zou DPD niet bij de buren deze pakketjes moeten afleveren, want er dient namelijk wel echt voorgetekend te moeten worden.... Dit is dus een beetje vreemd van DPD.
Dat is een goeie opmerking. Ik ga die wat beter uitwerken dan :)
Heb je bij je bestelling je nummer ingevuld, want dan wordt je in de ochtend ook nog op de hoogte gebracht via een SMS van DPD. Zelf kan je het pakketje inderdaad ook volgen via 17track. In sommige gevallen werkt die niet en moet je vervoerder selecteren klikken. Dit is in dit geval DPD (UK). Dan werkt deze wel :). Via de DPD site werk ik het liefste als de tracking actief is geworden. Dan kan je precies zien waar je pakketje zich bevindt.
Voordat de tracking actief wordt gebruik ikzelf altijd Faryaa. Via deze site krijg je een overzicht waar je pakketje zich in de tussentijd is.
Met de laatste status update verwacht ik ook dat deze snel in de UK aankomt. Dit zal niet zo heel lang meer duren verwacht ik zo.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:30:52 #286
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_177418134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat het aan is gekomen. De verzekering is bedoelt als de verzending niet bij jou afgeleverd (verdwenen is) wordt en/of je pakketje beschadigd ontvangt. Dit kan dus zijn dat het apparaat niet werkt bij ontvangst. Normaal gezien zou DPD niet bij de buren deze pakketjes moeten afleveren, want er dient namelijk wel echt voorgetekend te moeten worden.... Dit is dus een beetje vreemd van DPD.
Dat is een goeie opmerking. Ik ga die wat beter uitwerken dan :)
Heb je bij je bestelling je nummer ingevuld, want dan wordt je in de ochtend ook nog op de hoogte gebracht via een SMS van DPD. Zelf kan je het pakketje inderdaad ook volgen via 17track. In sommige gevallen werkt die niet en moet je vervoerder selecteren klikken. Dit is in dit geval DPD (UK). Dan werkt deze wel :). Via de DPD site werk ik het liefste als de tracking actief is geworden. Dan kan je precies zien waar je pakketje zich bevindt.
Voordat de tracking actief wordt gebruik ikzelf altijd Faryaa. Via deze site krijg je een overzicht waar je pakketje zich in de tussentijd is.
Met de laatste status update verwacht ik ook dat deze snel in de UK aankomt. Dit zal niet zo heel lang meer duren verwacht ik zo.
om hier even op in te haken, die van mij was ook hij de buren bezorgd. Vond het niet echt een probleem in mijn geval, maar als je echt dure shit hebt dan snap ik dat het niet zo handig kan zijn.
pi_177419005
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:30 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

om hier even op in te haken, die van mij was ook hij de buren bezorgd. Vond het niet echt een probleem in mijn geval, maar als je echt dure shit hebt dan snap ik dat het niet zo handig kan zijn.
Dat ben ik helemaal met je eens. Daarom moet er ook voor getekend worden normaal gezien. Ik zou het ook niet tof vinden als het bij de buren komt. Ongeacht of we het er goed mee kunnen vinden of niet. Ik ga eens nakijken samen met mijn collega of we daar iets aan kunnen doen.
pi_177458744
quote:
Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan :).
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
dag Mr. Gearbest Shopkeeper,

Ik kreeg zonet een ticket waarbij werd voorgesteld om 5 USD als compensatie te ontvangen, waarop ik ben ingegaan.

Dus ik wil u opnieuw mijn gewaardeerde dank betuigen voor uw tussenkomst! THX

vele groeten en doe zo voort, dat wordt hier enorm geapprecieerd!
  maandag 26 februari 2018 @ 14:48:24 #289
84418 Syd
The Good Die Young
pi_177461370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:25 schreef Gearbest het volgende:

De laatste update die ik kan zien is op 10-02: Pakket aangekomen op de luchthaven. Jouw pakketje loopt dus nog keurig op schema. We proberen de orders in dergelijke gevallen apart te verzenden, maar dat is afhankelijk van een aantal factoren en kan ik niet garanderen.
Okay duidelijk bedankt voor je antwoord!

Ik zag in je andere post de website van Faryaa, hier kan ik wel meer zien :)

2018-02-22 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.

Betekent dit Nederland? of helaas nog eerst de UK? :D
pi_177462730
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef yezzer het volgende:

[..]

dag Mr. Gearbest Shopkeeper,

Ik kreeg zonet een ticket waarbij werd voorgesteld om 5 USD als compensatie te ontvangen, waarop ik ben ingegaan.

Dus ik wil u opnieuw mijn gewaardeerde dank betuigen voor uw tussenkomst! THX

vele groeten en doe zo voort, dat wordt hier enorm geapprecieerd!
Graag gedaan en fijn dat het is opgelost :)

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:48 schreef Syd het volgende:

[..]

Okay duidelijk bedankt voor je antwoord!

Ik zag in je andere post de website van Faryaa, hier kan ik wel meer zien :)

2018-02-22 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.

Betekent dit Nederland? of helaas nog eerst de UK? :D
Dit is nog naar de UK, want via de UK wordt deze weer overgedragen aan DPD om vervolgens naar NL te worden vervoerd :)
pi_177463008
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef sjaak109 het volgende:
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
telefoon heb ik nog niet, 3-4 week nog niet voorbij, maar vandaag kreeg ik een mail dat ik alsnog de fok code kreeg en dus 10 dollar terug. weet niet of jij hier de hand aan had maar in elk geval netjes!
pi_177463630
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef sjaak109 het volgende:

[..]

telefoon heb ik nog niet, 3-4 week nog niet voorbij, maar vandaag kreeg ik een mail dat ik alsnog de fok code kreeg en dus 10 dollar terug. weet niet of jij hier de hand aan had maar in elk geval netjes!
Ja dat is via deze weg gegaan inderdaad :)
Vandaag worden al onze problemen verholpen van FOK of men ontvangt in ieder geval een ticket hiervan met verdere informatie:)
pi_177475997
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 02:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht hier toch wel binnen enkele dagen nu reactie op te krijgen. Ik denk zelf vlak naar het weekend. Ik hoop ook op goed nieuws natuurlijk :)
Al iets vernomen?
pi_177480875
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 06:43 schreef amadeus123 het volgende:

[..]

Al iets vernomen?
Ik heb zojuist te horen gekregen dat het verzonden item een Original Xiaomi Smart Vacuum Cleaner betreft. Dat is goed nieuws, dus wees gerust ;)
pi_177521440
Beste Gearbest

ik heb vorige week een bestelling bij gearbest geplaatst als ik nu vervolgens op de invoice kijk zie ik het het bedrijf in china staan dat het verzend. Als ik vervolgens op de naam van dit bedrijf google wordt ik niet heel erg blij van wat ik allemaal lees. Bij mijn bestelling staat dat deze shipped out is kan u mij aangeven of dit klopt?
- Orderdatum: 22-02-2018
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Order nummer:WW1802221458587785
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15193335166309
- Verzendmethode: EUTHXYH

Zou ik deze order eventueel nog kunnen cancellen of is hij al verzonden? Ik heb toch een beetje naar onderbuik gevoel na alles wat ik nu gelezen heb mbt verzending. Verwacht u dat ik ook nog douane kosten moet betalen voor deze zending? Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen ivm de toch wel hoge prijs voor deze levering. ik hoor graag van u bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door EdoR op 01-03-2018 06:53:21 ]
pi_177523155
Beste gearbest medewerker,
Zou je kunnen kijken hoe het met mijn order zit? Nr. WP1802241808081526
Deze staat sinds het weekend op verzonden maar de tracking geeft nog steeds aan dat de verzender op het pakket wacht.
pi_177526376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 06:37 schreef EdoR het volgende:
Beste Gearbest

ik heb vorige week een bestelling bij gearbest geplaatst als ik nu vervolgens op de invoice kijk zie ik het het bedrijf in china staan dat het verzend. Als ik vervolgens op de naam van dit bedrijf google wordt ik niet heel erg blij van wat ik allemaal lees. Bij mijn bestelling staat dat deze shipped out is kan u mij aangeven of dit klopt?
- Orderdatum: 22-02-2018
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Order nummer:WW1802221458587785
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15193335166309
- Verzendmethode: EUTHXYH

Zou ik deze order eventueel nog kunnen cancellen of is hij al verzonden? Ik heb toch een beetje naar onderbuik gevoel na alles wat ik nu gelezen heb mbt verzending. Verwacht u dat ik ook nog douane kosten moet betalen voor deze zending? Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen ivm de toch wel hoge prijs voor deze levering. ik hoor graag van u bedankt!
Helaas kunnen wij jouw order niet meer cancellen, aangezien deze al reeds verwerkt en verzonden is. Echter, vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en is er nog niets aan de hand. Je hoeft je geen zorgen te maken, want onze vervoerders zijn zeer betrouwbaar en wij houden onze orders nauw in de gaten wanneer er zich enige problemen zouden optreden. Wat betreft de verzendmethode die je hebt gekozen heb ik hier wat extra informatie:
Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Of er douanekosten zullen optreden bij jouw order dat kan ik niet zeggen en dat hebben wij ook niet in de hand. Wat betreft de douanekosten vergoeding hebben wij een nieuw beleid:
Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
- Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een G-W warenhuis.
- Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Priority Line".
- Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Registered Air Mail". De voorwaarde is wel dat "Priority Line" NIET berschikbaar is voor dit product.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 10:01 schreef Puntje013 het volgende:
Beste gearbest medewerker,
Zou je kunnen kijken hoe het met mijn order zit? Nr. WP1802241808081526
Deze staat sinds het weekend op verzonden maar de tracking geeft nog steeds aan dat de verzender op het pakket wacht.
Zou je aub ook even je trackingnummer & verzendmethode willen doorsturen. Dan kan ik dit sneller achterhalen.
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:40:28 #298
84418 Syd
The Good Die Young
pi_177532764
Beste gearbe St

Bij deze wil ik melden dat mijn pakket in goede orde is ontvangen.Bij deze nogmaals bedankt voor je snelle en duidelijke antwoorden. Jammer dat de tracking wat onduidelijk is als dit iets beter ge´nformeerd wordt tijdens bestellen zal het je een hoop berichten schelen.

Maar nogmaals Thanks! !

Ohja en geen douanekosten :) pakket was totaal ongeveer 170euro.
pi_177533779
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je aub ook even je trackingnummer & verzendmethode willen doorsturen. Dan kan ik dit sneller achterhalen.

Tracking number is: 3378101635108693

Verzonden met hermes zover ik kan achterhalen
pi_177540867
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:40 schreef Syd het volgende:
Beste gearbe St

Bij deze wil ik melden dat mijn pakket in goede orde is ontvangen.Bij deze nogmaals bedankt voor je snelle en duidelijke antwoorden. Jammer dat de tracking wat onduidelijk is als dit iets beter ge´nformeerd wordt tijdens bestellen zal het je een hoop berichten schelen.

Maar nogmaals Thanks! !

Ohja en geen douanekosten :) pakket was totaal ongeveer 170euro.
Fijn om te horen dat het pakketje is ontvangen en geen douanekosten dat maakt het nog beter! Bedankt voor het bericht! Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor en het doet me deugd een tevreden klant geholpen te hebben. Veel plezier met jouw pakketje! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 19:20 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Tracking number is: 3378101635108693

Verzonden met hermes zover ik kan achterhalen
Bedankt voor de gegevens, ik ga het even voor je navragen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten. Wel kan ik je alvast melden dat de tracking code niet altijd up-to-date is en het vaak enige tijd duurt voordat de status verandert dat de bezorger wacht op het pakketje.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')