abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176574396
registreer om deze reclame te verbergen
Gearbest-shop-logo.png

Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic met vermelding van de productnaam en productlink.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 60 dagen een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.
Voor orders verzonden via Azerbaijan Air Mail zijn enkele problemen geweest. Voor deze verzendmethode is ons beleid aangepast naar 35 dagen. Er zijn met deze verzendmethode vele orders verloren gegaan en door de grote hoeveelheid problemen hebben we ook besloten om deze vermethode niet meer aan te bieden. We zullen dan ook de resends met een andere verzendmethode aanbieden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes.
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is een zeer langzame verzendmethode. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Het nadeel is dat het redelijk lang kan duren voordat je je order in huis hebt. We proberen onze verzendmethodes hierbij aan te passen, zodat de verzending sneller gebeurd. De laaste tijd lukt het ons om deze zelfs rond de 2-3 weken te leveren. Je krijgt hierbij geen tracking code.
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hier wel een tracking bij. Deze zal niet altijd super goed up-to-date zijn.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de 22.
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Douanekosten
Bij orderwaardes boven de 22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Update: wat betreft Gearbest orders van UK-03 warehouse.
quote:
Helaas kan het mogelijk zijn dat jouw order via China warehouse verzonden is door een systeembug. Voor degene die hun order wel ontvangen hebben: Mocht jouw pakketje enige import tax hebben, dan zal deze vergoed worden
middels door een fee op jouw GB wallet of naar jouw originele betaalmethode mits je het kunt aantonen met het taxbonnetje.

We hebben ondervonden dat bepaalde orders niet zijn aangekomen en daarom zullen wij deze orders onmiddelijk opnieuw verzenden vanuit UK-03 warehouse. Dit kan even duren door het systeemproces.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit probleem en het ongemak dat het oplevert. De syteembug is nu opgelost en toekomstige orders zullen hier geen last meer van hebben.

In het onwaarschijnlijke geval, wanneer de tax het bedrag van de order overschrijdt contacteer ons ([email protected]), zodat we dit meteen kunnen onderzoeken en oplossen.
Nogmaals onze excuses en hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor de betrokkenen en hopelijk ontvang je jouw pakketje zo spoedig mogelijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176576454
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef el_frigo het volgende:

Beste Gearbest,

Vandaag nog eens gekeken naar de tracking info. Deze stond (eer)gisteren op waiting for flight. Inmiddels blijkt deze te zijn gereset en staat er alleen nog maar:
2018-01-08 16:10:00 Customer data received Southall
Zou jij willen nakijken waar het pakketje is?
Het oorspronkelijke pakket is in geen enkel tracking systeem meer te vinden.
Ik begin mij wel zorgen te maken.

Heb je voor mij de gegevens?
Zie eerdere message:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 9 januari 2018 08:59 schreef el_frigo het volgende:
[..]

Dank voor je bericht en inspanning! Ik heb inderdaad een bevestiging van Gearbest dat ze de vaccuum als resend hebben aangeboden. Hij is verzonden. Tracking number: 3268942091,shipping method: DPDUK1. Vooralsnog Origin/Destination unknown.
Wordt dat nog gepdatet?

Graag gedaan O-) en onze excuses voor het zo lang moeten wachten....
Fijn dat de resend in ieder geval geregeld is. Ik zie ook dat je tracking code sinds gisteren werkt. Wat ook goed nieuws is dus dan is deze al verzonden.
Dit is bijna altijd tijd en dit zal waarschijnlijk niet worden geupdate, maar dat is iets om je geen zorgen over te maken ;)
De bestelling is W1710151628507699 met oorspronkelijk tracking/reference number 13915023891831F en dateert van ...
.. 17 oktober 2017!
pi_176580370
hallo Gearbest,

ergens in november al een raspberry pi besteld, maar misschien sneeuwt het toch te hard onderweg?

paar keer met de klantenservice contact gehad maar kom niet veel verder.

Nov 26, 2017 13:04:53 PM
Order number: WW1711261304533360
Shipping method: FZRAMYT

komt sowieso met de trein volgens mij? :Y

hoor graag! dank alvast,
pi_176580992
registreer om deze reclame te verbergen
Pakket blijft staan op Poland Sorting Center ZOBL07. Hoop dat jullie meer info hebben waar het is.

- Orderdatum: 29-11-2017
- Product:YWXLight E27 LED Flame Effect Light Bulb AC 85 - 265V
- Ordernummer: W1711290023523946
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800645440CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Sinds 30-12-2017 geen beweging meer in het pakket.
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_176581370
Ha Gearbest!
Mijn pakketje was zo'n 3 weken geleden al in Polen, maar ik heb hem nu nog steeds niet binnen. Weet jij waar die uithangt? :)
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
pi_176583259
Dit valt zojuist in mn inbox.
quote:
Dear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.



There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.



Kindly wait for your package to arrive.


We sincerely appreciate your patience and kind support.



Best regards,

Support center

Gearbest Customer Service
Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.

track:5997740100

[ Bericht 2% gewijzigd door Viertakt op 18-01-2018 10:35:29 ]
pi_176583613
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:

[..]

Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.

track:5997740100
Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.
pi_176583715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:35 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.
Een generieke mail dus?

Hoewel ik al die tijd mijn rust heb proberen te behouden mbt deze problematische verzending, en daarvoor een dikke duim omhoog voor onze FOK!-gearbest medewerker, die zorgt voor een optimale communicatie.

Maar als nu GB-china support onnodig verwarring gaat schoppen om tijd te rekken ben ik er wel klaar mee.
pi_176586742
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:
Dit valt zojuist in mn inbox.

[..]

Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.

track:5997740100
Deze email gehad over alle bestellingen welke ik in de laatste weken heb besteld.
Leuk ook die generieke emails, zie je niet bij welke order ze horen
pi_176587433
Ik wilde net berichten over precies dezelfde mail, maar ben dus niet de enige. Knap dat ze blijkbaar zelf de tracking niet inzichtelijk hebben maar toch een bepaald reukorgaan hebben ontwikkeld die kan vertellen dat het product toch echt in mijn land van aankomt is. Gaarne word ik dan als klant ook op de hoogte gehouden van deze reukmethodiek en kunnen ze mij periodiek vertellen waar het pakketje is. Een mooie naam voor deze innovatie zou bijvoorbeeld 'tracking' kunnen zijn.
Kaas
  CHI shopkeeper donderdag 18 januari 2018 @ 13:45:34 #11
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176588006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:26 schreef _MsG_ het volgende:
Nog even benieuwd naar een andere order van mij die ook de 30 dagen al aantikt en waarbij ik bij tracking 'not found' krijg.

Wat ik zover kan zien lijkt het er op dat het met de stoomlocomotief uit China hierheen gaat, dus wellicht verklaart dat het een en ander aan onzichtbare tracking?

Anyways:

Orderdatum: Dec 07, 2017 09:50:33 AM
Product: FuriBee F60 4K WiFi Action Camera
Ordernummer: W1712070950338086
Tracking nummer: RX800682703CN
Verzendmethode: NLPONRA
Bij mij is deze wel actief. Je pakketjes is wel onderweg en is nu in Polen. Vanaf Polen gaat het naar Nederland en dit zal tevens de laatste tracking update zijn helaas....
We verwachten wel dat het nog wel 2 weken kan duren voordat je pakketje arriveert. Dit is helaas een heel erg langzame verzendmethode.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef benkruk het volgende:

[..]

Ik heb deze mail vandaag ook gekregen van 3 van mijn orders geplaatst in 2017.

Het betreft de volgende bestellingen:

Orderdatum: Dec 23, 2017 03:35:26 AM
Product: aqara window door sensor (2x)
Ordernummer: WB1712231735261683
Tracking nummer: RX802164613CN
Verzendmethode: NLPONRA

Orderdatum: Dec 23, 2017 03:31:31 AM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x)
Ordernummer: WWB1712231731327554
Tracking nummer: RX802171000CN
Verzendmethode: NLPONRA

Orderdatum: Dec 11, 2017 14:43:14 PM
Product: Aqara Temperature Humidity Sensor (2x) + Aqara Smart Wireless Switch (1x)
Ordernummer: WWP1712111443147457
Tracking nummer: RX801087124CN
Verzendmethode: NLPONRA

Hoe zit het nu met mijn bestellingen? Ik vind het ondertussen ook al aardig lang duren eigenlijk. Zeker de bestelling van 11 december.
Dit geldt alleen voor nieuwe orders en je pakketjes zijn onderweg. Je pakketjes worden met de trein verstuurd en dit is een heel langzame verzendmethode. De langzaamste die we hebben denk ik wel. De pakketje komen aan alleen duurt het heel erg lang....

quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:06 schreef cobex het volgende:

[..]

Hai Gearbest, is het normaal dat dit reeds 13 dagen 'in clearance' is? Lijkt mij onwaarschijnlijk lang...
Dit is vrij normaal. Bij sommige duurt dit een paar dagen en bij andere 2,5 week. De reden daarvan weet ik ook niet, maar het verschilt steeds per pakket....

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:48 schreef el_frigo het volgende:

[..]

Zie eerdere message:

[..]

De bestelling is W1710151628507699 met oorspronkelijk tracking/reference number 13915023891831F en dateert van ...
.. 17 oktober 2017!
Ah oke, ik wist niet dat het over die resend ging. Mijn excuses.
Ik krijg ook alleen nog maar die melding dus ga er achteraan.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 01:34 schreef empino het volgende:
hallo Gearbest,

ergens in november al een raspberry pi besteld, maar misschien sneeuwt het toch te hard onderweg?

paar keer met de klantenservice contact gehad maar kom niet veel verder.

Nov 26, 2017 13:04:53 PM
Order number: WW1711261304533360
Shipping method: FZRAMYT

komt sowieso met de trein volgens mij? :Y

hoor graag! dank alvast,
Dit komt zeker met de trein. Heb je voor mij ook nog het tracking nummer. Dan ga ik er naar kijken.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:24 schreef mikeoo het volgende:
Pakket blijft staan op Poland Sorting Center ZOBL07. Hoop dat jullie meer info hebben waar het is.

- Orderdatum: 29-11-2017
- Product:YWXLight E27 LED Flame Effect Light Bulb AC 85 - 265V
- Ordernummer: W1711290023523946
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800645440CN
- Verzendmethode:Europe Railway Registered
- Probleem: Sinds 30-12-2017 geen beweging meer in het pakket.
- Voorkeur: Resend of Refund?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:13 schreef ebutyouyou het volgende:
Ha Gearbest!
Mijn pakketje was zo'n 3 weken geleden al in Polen, maar ik heb hem nu nog steeds niet binnen. Weet jij waar die uithangt? :)
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
Dit is ook de laatste tracking update die je krijgt. Je pakketje is onderweg naar Nederland en we verwachten dat deze spoedig geleverd zullen worden. Dit is helaas een heeeeeeeeel langzame verzendmethode... De verwachting is wel dat ze snel aan zullen komen.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:17 schreef Viertakt het volgende:
Dit valt zojuist in mn inbox.

[..]

Huh? Alle mogelijke tracking gegevens wijzen op geen enkele vooruitgang, krijg ik opeens deze mail.

track:5997740100
Geen bericht gehad over een refund/resend? Ik ga dit in ieder geval even regelen!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:35 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Vanochtend ook dezelfde mail gehad. Track: 5998519252 geeft geen verandering.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:41 schreef Viertakt het volgende:

[..]

Een generieke mail dus?

Hoewel ik al die tijd mijn rust heb proberen te behouden mbt deze problematische verzending, en daarvoor een dikke duim omhoog voor onze FOK!-gearbest medewerker, die zorgt voor een optimale communicatie.

Maar als nu GB-china support onnodig verwarring gaat schoppen om tijd te rekken ben ik er wel klaar mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef shadi het volgende:

[..]

Deze email gehad over alle bestellingen welke ik in de laatste weken heb besteld.
Leuk ook die generieke emails, zie je niet bij welke order ze horen
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:23 schreef _MsG_ het volgende:
Ik wilde net berichten over precies dezelfde mail, maar ben dus niet de enige. Knap dat ze blijkbaar zelf de tracking niet inzichtelijk hebben maar toch een bepaald reukorgaan hebben ontwikkeld die kan vertellen dat het product toch echt in mijn land van aankomt is. Gaarne word ik dan als klant ook op de hoogte gehouden van deze reukmethodiek en kunnen ze mij periodiek vertellen waar het pakketje is. Een mooie naam voor deze innovatie zou bijvoorbeeld 'tracking' kunnen zijn.
Ik denk dat het komt, omdat ik ze toegang heb gegeven tot mijn lijst met order problemen. Ik gok dat ze iedereen nu een mail daarvoor sturen. Ik hou alles netjes bij vandaar :)
Ik zie ook geen tracking update dus niks vaan aantrakken van dit bericht.
pi_176588491
enig idee wanneer ik mijn order kan volgen faryaa

3334005233 DPDUK1
Jan 14, 2018 03:10:09 AM CST
pi_176588924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:11 schreef robinjoo1 het volgende:
3334005233 DPDUK1
https://www.dpd.com/tracking/(lang)/nl_NL
Maar hij is niet te vinden
pi_176588995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

https://www.dpd.com/tracking/(lang)/nl_NL
Maar hij is niet te vinden
in het vorige topic was er een anders site waar je hem kon tracken
  CHI shopkeeper donderdag 18 januari 2018 @ 16:46:46 #15
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176591622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:11 schreef robinjoo1 het volgende:
enig idee wanneer ik mijn order kan volgen faryaa

3334005233 DPDUK1
Jan 14, 2018 03:10:09 AM CST
Hij is al te volgen..... Geduld is vaak een schone zaak ;)
pi_176592885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Dit komt zeker met de trein. Heb je voor mij ook nog het tracking nummer. Dan ga ik er naar kijken.

[..]

Tracking Number: RN434466937CN

dank alvast!
pi_176598805
Is er nog een mooie couponcode voor de Dibea C17 ?? :)
pi_176599826
Mijn order: RS988812519NL

Staat al een week op: The item has been processed in the country of destination.

Wat is er mee aan de hand?
Bij mijn lokale postnl punt kunnen ze mij er niets over vertellen...
  CHI shopkeeper vrijdag 19 januari 2018 @ 12:27:42 #19
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176608606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 17:54 schreef empino het volgende:

[..]

Tracking Number: RN434466937CN

dank alvast!
De laatste tracking dateert van 19-12-2017 dat deze uit Polen is vertrokken. We verwachten dat deze nog aankomt, maar ga dit doorgeven. Op die manier krijg je naar alle waarschijnlijkheid een deadline :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dibea C17
Gebruik deze link van de Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner met coupon code: GBDBC7
Dan kom je uit op een prijs van 79,52

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:49 schreef Jarizlalala het volgende:
Mijn order: RS988812519NL

Staat al een week op: The item has been processed in the country of destination.

Wat is er mee aan de hand?
Bij mijn lokale postnl punt kunnen ze mij er niets over vertellen...
Dat ga ik voor je navragen. Zou wel dan het volledige lijstje in willen vullen :)
Ik verwacht dat je pakketje nog onderweg is en zal binnen enkele dagen toch een update verwachten.
pi_176609806
ear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.



There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.



Kindly wait for your package to arrive.

We sincerely appreciate your patience and kind support.



Best regards,

Support center
Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/



This is a fake message. I'm sure that the package is in clearance from 04.01. The tracking module works great on dpd.co.uk and all our parcels are in clearance. When will go out from clearance, will go to Hub 4 UK and then come to the destination country. Takes 2-5 days from UK to delivery.
  CHI shopkeeper vrijdag 19 januari 2018 @ 15:28:15 #21
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176612333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:22 schreef g.popovici het volgende:
ear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.



There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.



Kindly wait for your package to arrive.

We sincerely appreciate your patience and kind support.



Best regards,

Support center
Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/



This is a fake message. I'm sure that the package is in clearance from 04.01. The tracking module works great on dpd.co.uk and all our parcels are in clearance. When will go out from clearance, will go to Hub 4 UK and then come to the destination country. Takes 2-5 days from UK to delivery.
Yes and already some old news, because I explained this already in previous post :). They got insight in my personal sheet with all the shipping orders and they send everyone the same e-mail.
I also explained the new shipping updates from Faryaa. Besides that I also filled in an form about the 5% for your order. Hope it will be arranged soon ;). Remain calm and relax. Everything is under control :)
pi_176614023
Yes. No problem. Don't worry. I'm very enthusiastic, not upset and I want to thank you very much for you help and GearBest for their best prices. I will continue to buy from gearbest! Other parcel just arrived.
pi_176616374
bravo gearbest, ik had mijn order met tracking binnen 7 dagen thuis ^O^ *O*
pi_176617156
Jaa, ik heb gister mijn 2 xiaomi gateways binnen gekregen en dat inderdaad binnen een week!
Top!(alhoewel slecht nieuws voor mn vriendin) zal nu nog meer gaan bestellen.
  CHI shopkeeper zaterdag 20 januari 2018 @ 06:49:30 #25
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176628376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef g.popovici het volgende:
Yes. No problem. Don't worry. I'm very enthusiastic, not upset and I want to thank you very much for you help and GearBest for their best prices. I will continue to buy from gearbest! Other parcel just arrived.
Thanks :) that is fine. If you need an discount code. Let me know.
Great news to hear and I will continue to follow your other parcel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:27 schreef THEFXR het volgende:
bravo gearbest, ik had mijn order met tracking binnen 7 dagen thuis ^O^ *O*
Super en veel plezier ermee!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Jaa, ik heb gister mijn 2 xiaomi gateways binnen gekregen en dat inderdaad binnen een week!
Top!(alhoewel slecht nieuws voor mn vriendin) zal nu nog meer gaan bestellen.
Super. Veel goed nieuws vandaag en altijd fijn om te horen. Veel plezier ermee. Hou je portemonnee maar in de gaten dan :)
pi_176631252
quote:
Dank! En met Priority Line een kleine kans/ Geen douane kosten toch?
  CHI shopkeeper zaterdag 20 januari 2018 @ 12:50:31 #27
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176631907
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:09 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Dank! En met Priority Line een kleine kans/ Geen douane kosten toch?
De kans is zo goed als nihil als je besteld via Priority Line inderdaad :)
pi_176633031
Beste Gearbest,

Ik wacht nu 2 maanden op de volgende bestelling. Wellicht is het mogelijk om even te controleren wat de status is? Helaas is de winter wel haast voorbij.

Hartelijk dank!

- Orderdatum: Nov 18, 2017
- Product: Xiaomi Casual Solid Color Down Jacket
- Ordernummer: W1711180928299614
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169652
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
  CHI shopkeeper zaterdag 20 januari 2018 @ 15:52:47 #29
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176635102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:47 schreef AdamL1 het volgende:
Beste Gearbest,

Ik wacht nu 2 maanden op de volgende bestelling. Wellicht is het mogelijk om even te controleren wat de status is? Helaas is de winter wel haast voorbij.

Hartelijk dank!

- Orderdatum: Nov 18, 2017
- Product: Xiaomi Casual Solid Color Down Jacket
- Ordernummer: W1711180928299614
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169652
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Ik ga dit doorgeven en dan moet het in orde komen. Je 60 dagen zijn ook voorbij dus ga er werk van maken. Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen.
pi_176637391
Volgens mij zijn bij mij de 60 dagen voorbij wat gaat er nu gebeuren?
pi_176638681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:27 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De laatste tracking dateert van 19-12-2017 dat deze uit Polen is vertrokken. We verwachten dat deze nog aankomt, maar ga dit doorgeven. Op die manier krijg je naar alle waarschijnlijkheid een deadline :P

[..]

dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
  CHI shopkeeper zaterdag 20 januari 2018 @ 19:56:15 #32
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176639344
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef dublex het volgende:
Volgens mij zijn bij mij de 60 dagen voorbij wat gaat er nu gebeuren?
Je zou hier enkele dagen terug al een bericht/ticket gehad over moeten hebben. Daarin moet je de keuze voor een resend of refund bevestigen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:24 schreef empino het volgende:

[..]

dank voor de update! via het supportcentre inderdaad een berichtje gekregen, en deadline is op 1 feb gezet.
Super!
pi_176639963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier enkele dagen terug al een bericht/ticket gehad over moeten hebben. Daarin moet je de keuze voor een resend of refund bevestigen.

Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.

Thank you for placing order with us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

Normally there will be updated information online once the package arrives at a major transfer station.
We are contacting the shipping company and asking them help to track the package from their end now.
We will provide further information for you once we get any feedback.
Could you please kindly give us 7-15 working days for investigation?

We can understand your concern in this situation.
As you are a valuable customer, we would like to make an exception this time to solve the isseu for you.
After reviewing your issue in detail, we can offer a full refund of remain 213.58 USD on your original payment account.
If you can receive the package later, we sincerely hope you can repay the refund for us.
Could you please kindly confirm if we can go ahead to arrange this option for you?

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Great thanks to your kind understanding and patience.

Best Regards
Gala
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door dublex op 20-01-2018 20:33:32 ]
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:01:09 #34
475214 Quinten14
De enige echte
pi_176640873
Beste gearbest,

Ik heb mijn order helemaal goed binnen gekregen op 50 euro douanekosten na.
Ik heb registered airmail gekozen als verzendings methode.
Ik zou dit graag vergoed willen.

- Orderdatum: 27 december 2017
- Product: xiaomi mi a1 4g phablet global version
- Ordernummer: WP1712271532125886
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RF513609624SG
- Verzendmethode: registered air mail
- Probleem: 50 euro douane kosten
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Dankjewel!
pi_176643895
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:23 schreef dublex het volgende:

[..]

Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.

Thank you for placing order with us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

Normally there will be updated information online once the package arrives at a major transfer station.
We are contacting the shipping company and asking them help to track the package from their end now.
We will provide further information for you once we get any feedback.
Could you please kindly give us 7-15 working days for investigation?

We can understand your concern in this situation.
As you are a valuable customer, we would like to make an exception this time to solve the isseu for you.
After reviewing your issue in detail, we can offer a full refund of remain 213.58 USD on your original payment account.
If you can receive the package later, we sincerely hope you can repay the refund for us.
Could you please kindly confirm if we can go ahead to arrange this option for you?

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Great thanks to your kind understanding and patience.

Best Regards
Gala
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Dan weiger je die dan toch aan de deur? Of vraag je verzendkosten van gearbest en stuur je hem terug.
Zo gaat lijkt mij het verzoek opzich niet eens.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176644449
klopt, maar ik zit niet tewachten op een retour zending de misschien ook wel kwijt raakt, en ik verantwoordelijk ben. Maar goed waarschijnlijk de enige optie.
pi_176646693
Hallo,

Ik zou graag wat inkt willen bestellen voor mijn pen maar helaas zijn de verzendkosten duurder dan het product zelf. Valt hier iets aan te doen?
https://www.gearbest.com/pen-pencils/pp_1243349.html

Alvast Bedankt!
  CHI shopkeeper zondag 21 januari 2018 @ 05:28:05 #38
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176647954
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:23 schreef dublex het volgende:

[..]

Nee ik heb 7 dagen geleden een voorstel gehad van terug betaling en wanneer hij alsnog binnenkomt moet ik het terug betalen. Op deze manier kan ik geen nieuwe bestellen, als over 6 maanden de printer binnenkomt moet ik dus nog een keer betalen. Dat lijkt mij toch een ander voorstel dan resend of refund.

Thank you for placing order with us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

Normally there will be updated information online once the package arrives at a major transfer station.
We are contacting the shipping company and asking them help to track the package from their end now.
We will provide further information for you once we get any feedback.
Could you please kindly give us 7-15 working days for investigation?

We can understand your concern in this situation.
As you are a valuable customer, we would like to make an exception this time to solve the isseu for you.
After reviewing your issue in detail, we can offer a full refund of remain 213.58 USD on your original payment account.
If you can receive the package later, we sincerely hope you can repay the refund for us.
Could you please kindly confirm if we can go ahead to arrange this option for you?

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Great thanks to your kind understanding and patience.

Best Regards
Gala
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Je hebt dus inderdaad bericht gehad.
Daar staat toch of je akkoord wilt gaan met de vraag of je alsnog wilt betalen als je je order ontvangt(in geval van toch nog graag je order zou willen ontvangen). Daar hoef je niet mee akkoord te gaan. Je kan het pakketje dan gewoon weigeren aan de deur en hoeft dan niks te betalen, want je hebt je refund dan allang gekregen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef Quinten14 het volgende:
Beste gearbest,

Ik heb mijn order helemaal goed binnen gekregen op 50 euro douanekosten na.
Ik heb registered airmail gekozen als verzendings methode.
Ik zou dit graag vergoed willen.

- Orderdatum: 27 december 2017
- Product: xiaomi mi a1 4g phablet global version
- Ordernummer: WP1712271532125886
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RF513609624SG
- Verzendmethode: registered air mail
- Probleem: 50 euro douane kosten
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Dankjewel!
Kan je mij de invoice sturen van de douanekosten via een PM. Dan ga ik er achteraan.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:40 schreef boi92 het volgende:
Hallo,

Ik zou graag wat inkt willen bestellen voor mijn pen maar helaas zijn de verzendkosten duurder dan het product zelf. Valt hier iets aan te doen?
https://www.gearbest.com/pen-pencils/pp_1243349.html

Alvast Bedankt!
Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:26:33 #39
475214 Quinten14
De enige echte
pi_176651134
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 05:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt dus inderdaad bericht gehad.
Daar staat toch of je akkoord wilt gaan met de vraag of je alsnog wilt betalen als je je order ontvangt(in geval van toch nog graag je order zou willen ontvangen). Daar hoef je niet mee akkoord te gaan. Je kan het pakketje dan gewoon weigeren aan de deur en hoeft dan niks te betalen, want je hebt je refund dan allang gekregen.

[..]

Kan je mij de invoice sturen van de douanekosten via een PM. Dan ga ik er achteraan.

[..]

Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.
Hallo gearbest,

ik ben nog geen 7 dagen lid van fok forums dus ik kan nog geen pm's sturen.
Is het oke als ik over 6 dagen een pm stuur?

-Quinten
  CHI shopkeeper zondag 21 januari 2018 @ 15:46:02 #40
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176655063
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:26 schreef Quinten14 het volgende:

[..]

Hallo gearbest,

ik ben nog geen 7 dagen lid van fok forums dus ik kan nog geen pm's sturen.
Is het oke als ik over 6 dagen een pm stuur?

-Quinten
Jahoor dat is prima. Ik ga het wel alvast doorgeven. Dan krijg je daar een bericht/ticket over en kan je daar ook direct de invoice uploaden.
pi_176655903
Hi gearbest,ik heb een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "Shipment arranged". Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:

quote:
Thank you very much for recent order on gearbest!



We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: WP1801201317367637)' in your gearbest account.



Please view and reply us here on this link: https://support.gearbest.com

Once we have received your reply, we will typically respond you within 24 hours (except weekends and public holidays).



NOTE:This is an automatic message. Please do not reply to this email.This link will be active for 48 hours .After that ,please log into gearbest account to view your message anytime.



Thank you for you understanding.



Best Regard

gearbest
Ik heb op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket of wat dan ook staan betreffende deze order, waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order?
pi_176657515
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 05:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Aan de verzendkosten kan ik zelf niks doen. Ik kan wel een coupon aanvragen voor je product.
Dat zou ik zeer op prijs stellen. :)
  zondag 21 januari 2018 @ 17:41:25 #43
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_176657562
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:10 schreef Gearbest het volgende:

Ik moet wel zeggen dat het heel raar is als het pakketje op nummer 5 zou zijn afgeleverd en die mevrouw van niks weet. Het maken van adres labels gaat automatisch dus daar zou geen fout in moeten zitten.
Ik weet niet of we van elke doos een foto maken, want dat zou wel gigantisch veel werk zijn om van elk pakketje een foto te maken met de verzendgegevens erop.
Mijn contactpersoon geeft aan dat je contact/claim met DPD moet opnemen, omdat er wel voor getekend is. Dit zelfs bij een DPD pick-up locatie gebeurd met de naam D MERSEL. Dit zou dan dus nooit mogen gebeuren als je dit niet bent.
Het begint inmiddels behoorlijk vervelend te worden en begin mijn geduld te verliezen.
Ik ben zo ver dat ik het idee heb dat ik opgelicht word door GearBest.

Iedere keer weer doen de GearBest medewerkers (Vicki en Damon) alsof hun neus bloed en zeggen ze dat ze niets kunnen doen.

Ik heb toch nota bene een verzekering afgesloten bij GearBest voor mijn verzending? Nu is er gezeik en GearBest weigert uit te keren, wat is dat voor oplichting?! Die verzekering is gewoon voor jan lul.

--------------------------------------------------

DPD heeft bevestigd dat het pakketje naar huisnummer 5 is gestuurd! Dat is NIET het huisnummer wat ik heb opgegeven. In ticket "WT18011800797" zit afbeelding "15162086108724.png" toegevoegd. Dat is een screenshot van een e-mail waarin dit word bevestigd door DPD.

Ook word mij daar verteld dat GearBest een onderzoek moet starten. Dit terwijl GearBest iedere keer maar weer mij wilt afschepen met het punt dat ik maar een claim/onderzoek moet indienen bij het vervoersbedrijf DPD.

Ik kan ook GEEN handtekening opvragen bij DPD voor het pakketje wat door iemand is opgehaald, enkel GearBest mag dat. Daar ben ik dan ook benieuwd naar gezien ik er van overtuigd ben dat daar niet mijn handtekening staat wat ik dan ook weer kan bewijzen middels mijn paspoort.

Daarnaast kan GearBest nog steeds niet bewijzen dat het naar het juiste adres is verzonden. "Ja, het is een automatisch proces", kan daar niets in fout gaan dan? Een laserprinter die net niet goed heeft geprint? Een inktprinter waarvan de toner leeg is? Een medewerker die een label heeft beschadigd?

Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren? Ik ben bijna zo ver dat ik ook aangifte van diefstal/internet oplichting ga doen tegen GearBest.
maoam is voor bazen!
  CHI shopkeeper zondag 21 januari 2018 @ 18:25:05 #44
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176658429
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:21 schreef ReinTheMan het volgende:
Hi gearbest,ik heb een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "Shipment arranged". Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:

[..]

Ik heb op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket of wat dan ook staan betreffende deze order, waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order?
Hmmm heb je de bestelling via mobiel netwerk of met een ander IP adres geplaatst. Dan kan dit voorkomen te beveiliging van je account. Zou je mij je ordergegevens kunnen geven. Dan ga ik erachter aan.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:39 schreef boi92 het volgende:

[..]

Dat zou ik zeer op prijs stellen. :)
Oke is ingediend.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:41 schreef renedis het volgende:

[..]

Het begint inmiddels behoorlijk vervelend te worden en begin mijn geduld te verliezen.
Ik ben zo ver dat ik het idee heb dat ik opgelicht word door GearBest.

Iedere keer weer doen de GearBest medewerkers (Vicki en Damon) alsof hun neus bloed en zeggen ze dat ze niets kunnen doen.

Ik heb toch nota bene een verzekering afgesloten bij GearBest voor mijn verzending? Nu is er gezeik en GearBest weigert uit te keren, wat is dat voor oplichting?! Die verzekering is gewoon voor jan lul.

--------------------------------------------------

DPD heeft bevestigd dat het pakketje naar huisnummer 5 is gestuurd! Dat is NIET het huisnummer wat ik heb opgegeven. In ticket "WT18011800797" zit afbeelding "15162086108724.png" toegevoegd. Dat is een screenshot van een e-mail waarin dit word bevestigd door DPD.

Ook word mij daar verteld dat GearBest een onderzoek moet starten. Dit terwijl GearBest iedere keer maar weer mij wilt afschepen met het punt dat ik maar een claim/onderzoek moet indienen bij het vervoersbedrijf DPD.

Ik kan ook GEEN handtekening opvragen bij DPD voor het pakketje wat door iemand is opgehaald, enkel GearBest mag dat. Daar ben ik dan ook benieuwd naar gezien ik er van overtuigd ben dat daar niet mijn handtekening staat wat ik dan ook weer kan bewijzen middels mijn paspoort.

Daarnaast kan GearBest nog steeds niet bewijzen dat het naar het juiste adres is verzonden. "Ja, het is een automatisch proces", kan daar niets in fout gaan dan? Een laserprinter die net niet goed heeft geprint? Een inktprinter waarvan de toner leeg is? Een medewerker die een label heeft beschadigd?

Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren? Ik ben bijna zo ver dat ik ook aangifte van diefstal/internet oplichting ga doen tegen GearBest.
We moeten dus bewijzen dat het naar het juiste adres is gestuurd. We moeten dus van elk pakketje een foto maken volgens je eerdere bericht. Dit zou echt gigantisch veel werk en vertraging opleveren van de orders. Daar zit niemand op te wachten denk ik zo. Wel hebben we de verzendlabels die aangemaakt zijn en daar staat alles naar het schijnt correct. Tevens begin je over oplichting.... Dat gaat wel direct heel erg ver. Je moet ook begrijpen dat dit voor ons een lastige situatie is. Zo kan ik ook nog heel veel vragen stellen. Heeft DPD het pakketje verkeerd geleverd of aan de foute persoon afgegeven. Hoe kan iemand een pakketje ophalen met een andere naam erop. Zo kunnen we nog even doorgaan en daar bereiken we niks mee. Ik ga erachter aan en dit proberen op te lossen. We kunnen niet zomaar uitkeren, want dat zo iedereen zeggen dat die zijn pakketje niet heeft ontvangen.
pi_176662054
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmmm heb je de bestelling via mobiel netwerk of met een ander IP adres geplaatst. Dan kan dit voorkomen te beveiliging van je account. Zou je mij je ordergegevens kunnen geven. Dan ga ik erachter aan.
Ordernummer betreft:WP1801201317367637

Heb je meer nodig dan dit? Dan doe ik dat even per PM ;)
  zondag 21 januari 2018 @ 22:02:38 #46
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_176664201
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We moeten dus bewijzen dat het naar het juiste adres is gestuurd. We moeten dus van elk pakketje een foto maken volgens je eerdere bericht. Dit zou echt gigantisch veel werk en vertraging opleveren van de orders. Daar zit niemand op te wachten denk ik zo. Wel hebben we de verzendlabels die aangemaakt zijn en daar staat alles naar het schijnt correct. Tevens begin je over oplichting.... Dat gaat wel direct heel erg ver. Je moet ook begrijpen dat dit voor ons een lastige situatie is. Zo kan ik ook nog heel veel vragen stellen. Heeft DPD het pakketje verkeerd geleverd of aan de foute persoon afgegeven. Hoe kan iemand een pakketje ophalen met een andere naam erop. Zo kunnen we nog even doorgaan en daar bereiken we niks mee. Ik ga erachter aan en dit proberen op te lossen. We kunnen niet zomaar uitkeren, want dat zo iedereen zeggen dat die zijn pakketje niet heeft ontvangen.
Iedere keer weer levert GearBest 0.0% bewijs en komt het met alleen maar excuses dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Ik moet jullie maar wel op jullie blauwe ogen vertrouwen? Simpelweg doe ik er alles aan in mijn macht om gewoon mijn laptop te krijgen. Tevens lever ik wel bewijs aan wat vervolgens aan de kant word geschoven door GearBest.

Voorheen werden er wel foto's gemaakt van pakketjes, dit heb ik ook eerder gezien bij GearBest. Zo dek je je als zender inderdaad in. Daar zit ik als klant zijnde wel op te wachten want dan kan ik gerichter naar de oorzaak zoeken. Als ik een pakketje verstuur doe ik dat ook altijd, simpelweg om mijzelf in te dekken bij eventuele problemen.

De DPD heeft zijn werk niet verkeerd gedaan tenzij zij het label hebben aangepast. Echter is het dan ook zaak dat GearBest dit oplost indien zij iets fout hebben gedaan, ik mag dat niet als ontvanger zijnde. Dat geeft overigens DPD zelf aan. Als vervolgens het pakketje word opgehaald (mijn vermoeden/aanname) door een derde persoon kan DPD daar wel iets aan doen. Bij het pick-up point horen ze namelijk je ID te controleren. Waarom denk je dat ik dan om een foto van een handtekening vraag? Juist, vanwege bewijsvoering. Alleen GearBest moet dat opvragen wat zoals ik al eerder zei, wat echter niet gebeurd.

Vraag trouwens gerust raak aan mij, ik beantwoord al je vragen. Voorlopig geeft GearBest geen antwoorden op de vragen die ik stel. Ook jij beantwoord tot nu toe niet mijn vragen eerlijk gezegd.

Daarnaast krijg ik een zoethoudertje aangeboden (door Damon) omdat ik "gewaarde klant" ben. Ik wil gewoon mijn laptop waar ik voor betaald heb. Ergens weet GearBest dus dat hun systeem niet 100% faalloos is, anders bied je dat niet aan.

En ja, als dit zo door gaat zie ik mijzelf genoodzaakt om aangifte te doen. Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met mijn creditkaart maatschappij (waar ik de laptop mee betaald heb) over deze zaak. Daar word mij zelfs aangeraden om per direct aangifte te doen tegen GearBest.

Bedankt dat je er achteraan gaat, dat meen ik ook echt..
Alleen zoals eerder gezegd, ik wil gewoon mijn laptop.

[ Bericht 1% gewijzigd door renedis op 21-01-2018 22:12:12 ]
maoam is voor bazen!
pi_176667581
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?

Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.

Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.

Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
pi_176671759
Zit reeds in systeem, maar plots was ander topic gesloten. Dus na eind dec en begin januari en vorige week opnieuw gehoord te hebben dat mijn bestelling de normale weg zou volgen, ook al weet niemand waar het pakket is, had ik graag correcte communicatie hieromtrent. order: 5170548894
(Volgende week de 45 dagen voorbij)
Dank voor de opvolging.
pi_176672029
Berepoot. http://www.faryaa.com/use(...)&button_search=Track

Please have a look there. Your parcel is on clearance from 04.01. I have a parcel like you in the same status. My order was on 23.11

Let's wait this week.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 13:02:30 #50
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_176672042
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:50 schreef GinoD240 het volgende:
Geachte Gearbest, kunt u mij de Status van deze verzending geven?

- Orderdatum: 9 Januari 2018
- Product: JG Aurora A5
- Ordernummer: W1801090128336566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3322204548
- Verzendmethode:EU Express (Priority line)
- Probleem:Verzendstatus
- Voorkeur: Resend of Refund?

Ik wil graag de status van vezending weten, aangezien het product al sinds 9 January op "Southall, your parcel is on it's way" staat.

Ik maak me nogal zorgen over de zending.Ik wil graag meer via Gearbest kopen, nu ik een 3d printer besteld heb.Wil ook graag een Nederlandstalige review op youtube doen , wat betreft de JG Aurora A5, aangezien die er nog niet is.

Ik maak me gewoon zorgen over de verzending
Lees je even in over deze verzendmethode. Duurt een week of drie voordat de tracking gaat lopen (soms nog langer).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')