abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juni 2018 @ 16:44:59 #301
478072 Berjansu
Ik ben de zoveelste Berjan
pi_179561293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Er zijn zo weinig reacties, omdat het onbegonnen werk is. Als je kritiek post, komt redpil gelijk persoonlijke berichtjes sturen dat hij daar niet van gediend is.

Maargoed, het is natuurlijk wel zo dat je in BNW kan fantaseren wat je wilt. Wat dat te gaat zit hij niet voor niets in dit gedeelte van het forum. Verder is het best vermakelijk om te zien in wat voor bochten sommige aanhangers zich wringen. Van mij mag het gewoon blijven.
Ik vind het ook vermakelijk. Vooral omdat Redpiller maar blijft posten terwijl er kritiek is en die negeert hij/zij. Alleen positieve dingen (bijvoorbeeld Lavenderr) lijken tot hemhaar door te dringen..
Doet mij enorm denken aan een collega van mij met autistische trekjes. Die kan ook uren praten over iets, terwijl ik probeer aan te geven dat het teveel informatie is.
Dus misschien heeft Dellipder ook autistische trekjes? Geeft voor de rest niks, ik heb dat ook. Dus geen aanval. Maar het is wel opvallend. Zelfs als Redpiller alleen maar knipt en plakt van andere sites gaat er toch veel tijd in zitten. Als ik hemhaar was zou ik iets anders gaan doen met de talenten die hijzij gekregen heeft. Een thriller schrijven of zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')