abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:33:03 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570599


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:33:51 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570613
Sorry! Dacht serieus dat ik lapo had! Excuses.
pi_176570614
Bulltrap -> door naar 4-7k :9

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:33 schreef Kyran het volgende:
Sorry! Dacht serieus dat ik lapo had! Excuses.
Ven-shill is nooit verkeerd
pi_176570627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:32 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dan zet je je geld toch op een bank........ ^O^
Wat heeft dat met een samenleving zonder overheid te maken?

Hoe zie je dat praktische voor je (dus geen overheid meer) ?
pi_176570662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een samenleving zonder overheid te maken?

Hoe zie je dat praktische voor je (dus geen overheid meer) ?
dat zeg ik toch niet maar ze hoeven niet alles maar te reguleren.....en als ze het reguleren gaat het ook nog willen en wetens fout ( corruptie/onkunde ).
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:37:30 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_176570694
Ik dacht dat mijn portfolio nogal zakte maar eigenlijk alleen vanwege de zwakke bitcoin. Hopelijk zakt de bitcoin nog ff verder door dan wil ik wel meeliften op het nieuwe groeimoment (wat er ongetwijfeld komt).
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:37:40 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet maar ze hoeven niet alles maar te reguleren.....en als ze het reguleren gaat het ook nog willen en wetens fout ( corruptie ).
Ze proberen nu al jarenlang wedden te regulieren. Na 5 jaar is er nog niks gebeurd en spannen grote bookmakers rechtszaken aan omdat het zo lang duurt.

Crypto regulieren is 100x ingewikkelder, als het al mogelijk is.
pi_176570703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:
Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt.
GDAX:
0.57 btc 10,084.00 usd 17:26:23

Jaren lang gelijk en in 5 minuten is je reputatie weg.

Warren buffett had toch gelijk:
"We can afford to lose money — even a lot of money. But we can't afford to lose reputation — even a shred of reputation."

:W
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176570720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ze proberen nu al jarenlang wedden te regulieren. Na 5 jaar is er nog niks gebeurd en spannen grote bookmakers rechtszaken aan omdat het zo lang duurt.

Crypto regulieren is 100x ingewikkelder, als het al mogelijk is.
de overheid maakt al fouten bij de meest simpele dingen.......dat gaat een drama worden met crypto _O-
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:39:02 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176570722
Nog steeds plusminus 60% winst tov 1 januari.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176570731
Waar is Klaas?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176570734
De hype in heel de wereld rond de crypto zal nooit meer terug keren nu zoveel mensen keihard de mist in zijn gegaan

vertrouwen om weer in die coins te investeren neemt met de dag af.

bron
cryptoklaas
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176570750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
De hype in heel de wereld rond de crypto zal nooit meer terug keren nu zoveel mensen keihard de mist in zijn gegaan

vertrouwen om weer in die coins te investeren neemt met de dag af.

bron
cryptoklaas
dit is even klote maar ik krijg er met de dag meer vertrouwen in eigenlijk..... :D
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:40:33 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176570752
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
De hype in heel de wereld rond de crypto zal nooit meer terug keren nu zoveel mensen keihard de mist in zijn gegaan

vertrouwen om weer in die coins te investeren neemt met de dag af.

bron
klaasmongool
Qft
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176570762
Klaas beste troll ooit _O_
pi_176570766
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Blockchain zal zeker een maatschappelijke toepassing krijgen, maar wat is het nut van 1001 verschillende cryptomunten? Die link heb ik nooit kunnen leggen -- ben ook geen expert, investeer niet in dingen die ik niet begrijp :P
De meerwaarde is dat het kán.

Je hebt voor het eerst een situatie waar je geen monopoly hebt van een partij op het creëren van geld. Dat is toch wel een fijne ontwikkeling als je het mij vraagt.
pi_176570769
10K weer. Bye klaas.
pi_176570775
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

De meerwaarde is dat het kán.

Je hebt voor het eerst een situatie waar je geen monopoly hebt van een partij op het creëren van geld. Dat is toch wel een fijne ontwikkeling als je het mij vraagt.
juist, alleen kunnen de corrupte banken en overheden daar slecht tegen .....
pi_176570779
Als je denkt dat Klaas in VBL een goede troll is moet je hem hier zien los gaan _O_
blablablabla
pi_176570784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dit is even klote maar ik krijg er met de dag meer vertrouwen in eigenlijk..... :D
Het gaat helemaal niet om jou

Ik heb verhalen gehoord dat er een hoop studenten in nederland helemaal gehypte waren begin december door de bitcoin

die hebben massaal lopen kopen en zijn nu helemaal kapot.

Coins kunnen alleen maar stijgen als de rest van de wereld er vertrouwen in heeft. Het antwoord is nee.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:43:41 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
De hype in heel de wereld rond de crypto zal nooit meer terug keren nu zoveel mensen keihard de mist in zijn gegaan

vertrouwen om weer in die coins te investeren neemt met de dag af.

bron
cryptoklaas
Mooi, alleen maar blij mee. Blijven de weak hands weg. Liever een stabiele stijging dan 100% in een dag om de dag erna 150% kwijt te raken door mensen die bij iedere scheet cashen.
pi_176570803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om jou

Ik heb verhalen gehoord dat er een hoop studenten in nederland helemaal gehypte waren begin december door de bitcoin

die hebben massaal lopen kopen en zijn nu helemaal kapot.

Coins kunnen alleen maar stijgen als de rest van de wereld er vertrouwen in heeft. Het antwoord is nee.
Toch knap dat die paar Nederlandse studenten zo'n draagkracht gehad hebben!
pi_176570805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:42 schreef Elan het volgende:
Als je denkt dat Klaas in VBL een goede troll is moet je hem hier zien los gaan _O_
ik scroll gewoon langs die troep
deed ik in VBL ook al zoveel mogelijk
pi_176570818
Nou we zitten weer op de 10K
(she/her)
pi_176570820
quote:
Als je goed luistert hebben die mensen argumenten die tot op de dag van vandaag nog prima standhouden.
blablablabla
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:44:55 #27
163650 Greys
pi_176570821
Er zit nog maar 1 procent van de wereldbevolking in crypto las ik gister. Verwachting is dat het in 2018 naar de 3 procent gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:45:03 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570822
FOMO time, hup hup
pi_176570835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je goed luistert hebben die mensen argumenten die tot op de dag van vandaag nog prima standhouden.
en toch heeft bijna iedereen een mobiel.....waar die uren op zit te spelen per dag...en die continu loopt te piepen van de appjes en facebook berichtjes !
pi_176570843
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:44 schreef Greys het volgende:
Er zit nog maar 1 procent van de wereldbevolking in crypto las ik gister. Verwachting is dat het in 2018 naar de 3 procent gaat.
Waarop is die verwachting gebaseerd dan?
blablablabla
pi_176570847
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:44 schreef Greys het volgende:
Er zit nog maar 1 procent van de wereldbevolking in crypto las ik gister. Verwachting is dat het in 2018 naar de 3 procent gaat.
Geloof je het zelf?

Iedereen heeft nu de keiharde realiteit gezien binnen vier weken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:46:31 #32
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176570852
zo we kunnen weer stoppen met huilen, hij is weer op 10k
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176570856
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?

Iedereen heeft nu de keiharde realiteit gezien binnen vier weken.
nu weten we het wel troll meneertje.......kan je nu optyfen hier ? ^O^
pi_176570860
Volgens Sander Lantinga, Radio 538 icoon, moesten de luisteraars alle crypto verkopen want Bitcoin stond nog maar op $ 9000-
Sander Lantinga zet aan tot paniekverkopen.
Sander is een lul.
U MAD?
pi_176570866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en toch heeft bijna iedereen een mobiel.....waar die uren op zit te spelen per dag...en die continu loopt te piepen van de appjes en facebook berichtjes !
True.
Er is inmiddels ook een vrij sterkte tegenbeweging. Mensen zien in dat het niet altijd gewenst is, en dat overal bereikbaar zijn ook zijn mindere kanten heeft.
blablablabla
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:47:43 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176570875
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?

Iedereen heeft nu de keiharde realiteit gezien binnen vier weken.
mooi, kunnen we misschien weer videokaarten kopen, wat ben ik het verdomme zat dat die overal uitverkocht ziijn :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176570881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

True.
Er is inmiddels ook een vrij sterkte tegenbeweging. Mensen zien in dat het niet altijd gewenst is, en dat overal bereikbaar zijn ook zijn mindere kanten heeft.
ik merk er nog maar weinig van van die sterke tegenbeweging
pi_176570887
.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mooi, kunnen we misschien weer videokaarten kopen, wat ben ik het verdomme zat dat die overal uitverkocht ziijn :r
Was je zelf niet aan het minen? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:48:11 #39
163650 Greys
pi_176570888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?

Iedereen heeft nu de keiharde realiteit gezien binnen vier weken.
We zullen zien, beste Klaas. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176570893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens Sander Lantinga, Radio 538 icoon, moesten de luisteraars alle crypto verkopen want Bitcoin stond nog maar op $ 9000-
Sander Lantinga zet aan tot paniekverkopen.
Sander is een lul.
Je bent zelf een lul als je gaat panicsellen door een radioDJ
pi_176570898
Het was in dit topic ooit best gezellig.
Koning.
pi_176570913
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:48 schreef tha_dark het volgende:
Het was in dit topic ooit best gezellig.
Geen zorgen. Als het beter gaat dan gaan de trollen vanzelf weer weg.

Ik snap niet dat Fok! die trollen altijd toe laat. Komt de sfeer zeker niet ten goede.
pi_176570918
Voor iedere verkoper is ook een koper :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:49:43 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176570921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens Sander Lantinga, Radio 538 icoon, moesten de luisteraars alle crypto verkopen want Bitcoin stond nog maar op $ 9000-
Sander Lantinga zet aan tot paniekverkopen.
Sander is een lul.
Sander is het debiele neefje van klaas.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176570925
Oh en we staan weer boven de 10k

*O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:49:51 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?

Iedereen heeft nu de keiharde realiteit gezien binnen vier weken.
Over vier weken is er weer een ATH en dan is iedereen dit vergeten en ziet iedereen weer $$$$$
pi_176570930
de RSI zit bijna op 30, de laatste x dat dat gebeurde was in september, daarna was er een mega pump. nog niet verkopen jongens.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176570933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om jou

Ik heb verhalen gehoord dat er een hoop studenten in nederland helemaal gehypte waren begin december door de bitcoin

die hebben massaal lopen kopen en zijn nu helemaal kapot.

Coins kunnen alleen maar stijgen als de rest van de wereld er vertrouwen in heeft. Het antwoord is nee.
En hoe zijn die helemaal kapot? -50% is niet helemaal kapot he.

Wat er in het vorige topic ook werd aangegeven. Als jij echt 30 jaar in beleggen zit dan ben je dus minimaal 48 jaar, en je dan nog zo voordoen.
Dan ben je toch echt wel een opperkneus, en ik denk zelfs dat je vaak niet eens aan het trollen bent... :’)
pi_176570935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen zorgen. Als het beter gaat dan gaan de trollen vanzelf weer weg.

Ik snap niet dat Fok! die trollen altijd toe laat. Komt de sfeer zeker niet ten goede.
Tja waar begint het trollen en waar eindigt het kritisch zijn op iets? :P
pi_176570937
BTC bullrun
pi_176570939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef Gremen het volgende:
Voor iedere verkoper is ook een koper :+
geldt niet voor bcc
pi_176570940
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen zorgen. Als het beter gaat dan gaan de trollen vanzelf weer weg.

Ik snap niet dat Fok! die trollen altijd toe laat. Komt de sfeer zeker niet ten goede.
Je hebt zat besloten groepen als je iets zoekt waar niet iedereen mee mag doen. :+
pi_176570942
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Sander is het debiele neefje van klaas.
qft
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176570943
Lekker happen met z'n allen op een overduidelijke troll :')
pi_176570947
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:50:50 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Denk eerder, maar ben dan ook een fanboy :P
pi_176570963
De LTC staat gelukkig weer op de prijs waarop ik gister heb bijgekocht
(she/her)
pi_176570965
Net op cnbc heerlijke bitcoinshill
pi_176570966
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt zat besloten groepen als je iets zoekt waar niet iedereen mee mag doen. :+
Er was toch laatst geopperd om een serieus BTC SC te maken? Wordt daar nog iets mee gedaan?
pi_176570968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Ik niet, denk dat deze klap wel even gaat duren voordat we weer op oude niveaus zijn.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:51:01 #61
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176570971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Eerder
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:51:18 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176570979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:48 schreef BakkenKappen het volgende:
.

[..]

Was je zelf niet aan het minen? :P
daarom :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176570985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Easy, minimaal $10
pi_176570988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er dat VEN over een maand boven de 6$ staat?
Makkelijk.
Koning.
pi_176570991
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

daarom :r
_O- _O_

Gewoon onbeschaamd hypocriet zijn, dat vind ik nou mooi.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:51:43 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176570993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen zorgen. Als het beter gaat dan gaan de trollen vanzelf weer weg.

Ik snap niet dat Fok! die trollen altijd toe laat. Komt de sfeer zeker niet ten goede.
De mods zijn geen gedachtepolitie.

Aldus de mods. Gewoon fokbreedbeleid. Alles voor de views en de kliks. Daarom kan iedere staatsmongool maar blijven vervelen zonder consequenties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:51:56 #67
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176571002
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

We zullen zien, beste Klaas. :)
hoi greys,

ik had naar je moeten luisteren
;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:52:07 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik niet, denk dat deze klap wel even gaat duren voordat we weer op oude niveaus zijn.
VEN staat op $4 en is qua sat echt bijna niet achteruit gegaan. 3 dagen gelden stond die ook rond 44-45k, nu op 40k. Erg stabiel gebleken. Eerste beste keer dat markt aantrekt schiet VEN omhoog.

Althans dat is mijn verwachting en hoop :P
pi_176571015
Ik heb weer ingekocht!

Terug naar de 20k!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176571018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Er was toch laatst geopperd om een serieus BTC SC te maken? Wordt daar nog iets mee gedaan?
Zolang iedereen hier hapt op alles wat los en vast zit heeft dat weinig zin. Dan zit ik na elke trollpost nog 5 andere te verwijderen.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:07 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176571032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Sander is het debiele neefje van klaas.
sander de trol _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176571033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN staat op $4 en is qua sat echt bijna niet achteruit gegaan. 3 dagen gelden stond die ook rond 44-45k, nu op 40k. Erg stabiel gebleken. Eerste beste keer dat markt aantrekt schiet VEN omhoog.

Althans dat is mijn verwachting en hoop :P
Tja ik denk dat als er nu shit gaat stijgen mensen toch weer gaan uitstappen en het daarom even duurt voordat er weer ATH aangetikt gaan worden.

Maar ja, hoop het natuurlijk ook voor iedereen hier en mezelf hoor :)
pi_176571036
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:51 schreef fathank het volgende:

[..]

De mods zijn geen gedachtepolitie.

Aldus de mods. Gewoon fokbreedbeleid. Alles voor de views en de kliks. Daarom kan iedere staatsmongool maar blijven vervelen zonder consequenties.
je hebt zat plekken waar er strenger gemodereerd kan/mag worden
is niet hier
pi_176571038
kan je niet bepaalde users blocken uit bepaalde topics ?
pi_176571048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:
kan je niet bepaalde users blocken uit bepaalde topics ?
je kunt zelf betalen voor een abo, kun je blocken

betalen voor fok :')
mods die geen abo krijgen voor hun diensten :') :')
fok :') :')
pi_176571049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Er was toch laatst geopperd om een serieus BTC SC te maken? Wordt daar nog iets mee gedaan?
Lijkt me een goed idee.
Koning.
pi_176571051
Kopen kopen kopen nu
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176571057
De whales hebben weer een paar miljard geoogst, ik hoop dat ze niet gierig blijven.
pi_176571060
Klaas werd nu wel heel gauw verwijderd.
pi_176571062
Hahaha die post van klaas was briljant debiel. Jammer dat ie is weggehaald mods
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176571072
Als het trouwens over whales gaat he, hebben we het dan over BTC whales of fiat whales of hoe moet ik dat zien?
pi_176571080
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
Als het trouwens over whales gaat he, hebben we het dan over BTC whales of fiat whales of hoe moet ik dat zien?
Als je een BTC whale bent, dan ben je automatisch ook een fiat whale, lijkt me zo.
pi_176571082
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
Als het trouwens over whales gaat he, hebben we het dan over BTC whales of fiat whales of hoe moet ik dat zien?
wordt hier teveel gebruikt

iemand als magnet wordt hier een whale genoemd maar in het cryptowereldje doen mensen met zijn kapitaal er niet eens echt toe qua marketmaken :+
pi_176571088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
Als het trouwens over whales gaat he, hebben we het dan over BTC whales of fiat whales of hoe moet ik dat zien?
Whales beheren alles :7
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:56:17 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176571090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O_

Gewoon onbeschaamd hypocriet zijn, dat vind ik nou mooi.
zonder hypocrisie geen politici
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:56:35 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571097
Fomoooo kopen kopen kopen
pi_176571101
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:54 schreef Seamonkey- het volgende:
Hahaha die post van klaas was briljant debiel. Jammer dat ie is weggehaald mods
Net Noord-Korea hier.
pi_176571106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:55 schreef Thieske het volgende:

[..]

Als je een BTC whale bent, dan ben je automatisch ook een fiat whale, lijkt me zo.
Hoe dat zo? Ik kan 20000 BTC hebben maar geen cent op de bank.
pi_176571107
Had ik maar geld beschikbaar ;(
pi_176571109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
Als het trouwens over whales gaat he, hebben we het dan over BTC whales of fiat whales of hoe moet ik dat zien?
Ik zou zeggen 1000+ BTC minimaal
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:57:17 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176571111
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

je kunt zelf betalen voor een abo, kun je blocken

betalen voor fok :')
mods die geen abo krijgen voor hun diensten :') :')
fok :') :')
fokorea :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:57:41 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176571116
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zolang iedereen hier hapt op alles wat los en vast zit heeft dat weinig zin. Dan zit ik na elke trollpost nog 5 andere te verwijderen.
Daar ben je toch voor aangenomen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176571118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:57 schreef DSVM het volgende:
Had ik maar geld beschikbaar ;(
Dit. Maar ook wel lekker als je nu toch niks kunt veranderen. Lekker hodl.
Koning.
pi_176571121
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar ben je toch voor aangenomen.
neen
pi_176571127
Dit is pas een uitverkoop :9~ Heb alleen geen fiat meer in een exchange.

Kan de fomo nog een dagje wachten?
Shine bright like a diamond.
pi_176571135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:58 schreef June. het volgende:
Dit is pas een uitverkoop :9~ Heb alleen geen fiat meer in een exchange.

Kan de fomo nog een dagje wachten?
koop je toch btc?
pi_176571140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:57 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Ik kan 20000 BTC hebben maar geen cent op de bank.
Tja, in theorie kan dat. Vermoed dat het in de praktijk zelden tot niet voorkomt.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:59:22 #98
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176571151
Maar ff wat ETH bijkopen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:59:40 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571159
Zometeen crashen de alts weer door een bull run :P
pi_176571164
Help!! Mijn Bitcoin aankopen zijn nog niet voltooid.

Lxiv en Kaas kom alstublieft terug. Maak deze mensen bang!!
Bitcoin was toch dood??
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:59:50 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176571167
Still waiting for payday...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:00:14 #102
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176571174
Vanavond even wat fiat erin pompen. Ik twijfel alleen of BTC sneller zal herstellen of de alts.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:00:37 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176571181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:00 schreef XDo het volgende:
Vanavond even wat fiat erin pompen. Ik twijfel alleen of BTC sneller zal herstellen of de alts.
Ethereum.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:01:11 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176571192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Het was de dj....
;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176571195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Still waiting for payday...
bonussen van wall street?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:01:26 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:00 schreef XDo het volgende:
Vanavond even wat fiat erin pompen. Ik twijfel alleen of BTC sneller zal herstellen of de alts.
Meestal trekt BTC de alts met wat vertraging mee de lucht in.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:02:04 #107
208890 June.
Seriously?
pi_176571207
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

koop je toch btc?
Ja dat ga ik ook doen, denk zowel ether als bitcoin.
Shine bright like a diamond.
pi_176571209
FOMO, toch nog even wat bijkopen.
VEN of ICX jongens? :+
Koning.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:02:12 #109
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176571211
Raiblocks ook verleidelijk om bij te kopen. Heeft zich alleen niet bepaald sterk gehouden de afgelopen dagen.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176571213
Crypto-crash Triggers Panic among Investors

https://www.investing.com(...)ng-investors-1115647
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176571220
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Crypto-crash Triggers Panic among Investors

https://www.investing.com(...)ng-investors-1115647
Wat een tyfus site.
pi_176571221
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:01 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

bonussen van wall street?
Die gasten hebben eerst alles uitgecasht wat ze in crypto hadden om bitcoin te laten crashen. Nu kopen ze alles goedkoop terug.

De weak hands maken de rijken rijker.
pi_176571235
Het leven als een whale is zo relaxt, je bepaald gewoon je eigen inkoopmoment. :7
pi_176571237
quote:
12s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die gasten hebben eerst alles uitgecasht wat ze in crypto hadden om bitcoin te laten crashen. Nu kopen ze alles goedkoop terug.

De weak hands maken de rijken rijker.
slimme mensen
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176571256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Het leven als een whale is zo relaxt, je bepaald gewoon je eigen inkoopmoment. :7
Dat doe jij ook mag ik hopen _O-
pi_176571274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat doe jij ook mag ik hopen _O-
Hehe
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176571310
Deze crash is ook exact de reden dat ik weinig IRL mensen advies heb gegeven over crypto. Ik voel me nu een soort van psychiater. _O-
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:08:19 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176571316
quote:
12s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die gasten hebben eerst alles uitgecasht wat ze in crypto hadden om bitcoin te laten crashen. Nu kopen ze alles goedkoop terug.

De weak hands maken de rijken rijker.
Dumb money is easy money.

Al die idioten die vandaag verkocht hebben kopen in een uptrend weer in. Hoger dan de verkoopprijs uiteraard.

Wat ik tot nu toe geleerd hebt klopt nog steeds:

Als alles crasht en je het gevoel hebt dat je moet verkopen... koop dan bij.

Als alles stijgt en je het gevoel hebt dat je bij moet kopen, verkoop en pak je winst.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:08:44 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176571319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:01 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

bonussen van wall street?
Mijn loon :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:09:38 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176571331
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dumb money is easy money.

Al die idioten die vandaag verkocht hebben kopen in een uptrend weer in. Hoger dan de verkoopprijs uiteraard.

Wat ik tot nu toe geleerd hebt klopt nog steeds:

Als alles crasht en je het gevoel hebt dat je moet verkopen... koop dan bij.

Als alles stijgt en je het gevoel hebt dat je bij moet kopen, verkoop en pak je winst.
Ik heb al sinds 1040$ dat gevoel. Nu is ie 850$ ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:10:49 #121
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176571351
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:08 schreef BadVlad het volgende:
Deze crash is ook exact de reden dat ik weinig IRL mensen advies heb gegeven over crypto. Ik voel me nu een soort van psychiater. _O-
Ik heb maandagavond met een maatje 4 altcoins voor hem gekocht. Hij heeft er verder weinig verstand van, maar kreeg gisteren toch een telefoontje of dit nou normaal was _O-.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 18:11:24 #122
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176571364
Nog steeds geen enkele reactie van Anycoindirect
Ik wil mijn coins hebben gvd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176571384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:10 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ik heb maandagavond met een maatje 4 altcoins voor hem gekocht. Hij heeft er verder weinig verstand van, maar kreeg gisteren toch een telefoontje of dit nou normaal was _O-.
Oef, dat is wel heel zuur voor hem. :'(
pi_176571416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:12 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Oef, dat is wel heel zuur voor hem. :'(
Zeker, zonde van zn 4 euro
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:14:31 #125
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176571427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:12 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Oef, dat is wel heel zuur voor hem. :'(
Ja klopt, ik voel me er ook wel kut door eigenlijk :') . Probeer hem maar gerust te stellen dat het wel goed gaat komen, maar dat denk ik ook echt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:14:46 #126
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_176571431
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zeker, zonde van zn 4 euro
Nee.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_176571432
FOMO
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:15:13 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176571442
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176571456
Nu even 10 uur wachten op mijn BTC van Bitonic.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:18:43 #131
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571488
quote:
Sommige mensen hebben teveel tijd :P
pi_176571510
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176571530
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176571531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:02 schreef tha_dark het volgende:
FOMO, toch nog even wat bijkopen.
VEN of ICX jongens? :+
waarom ga je nu in alts?
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:21:25 #135
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176571534
Continu de btc-koersen van je alts zitten vergelijken met de stijging van BTC uit FOMO :')
pi_176571563
toch wel lekker om je portfolio met n paar duizend omhoog te zien gaan, de vraag is alleen hoe lang t nog gaat duren.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:23:29 #137
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571566
Wat doet ETH doorgaans als BTC zin heeft om te stieren?
pi_176571611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:23 schreef Kyran het volgende:
Wat doet ETH doorgaans als BTC zin heeft om te stieren?
Volgens mij is de afgelopen dagen wel gebleken dat de crypto markt een geheel is. Als alles stijgt stijgt alles, als alles daalt daalt ook alles.
pi_176571638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Volgens mij is de afgelopen dagen wel gebleken dat de crypto markt een geheel is. Als alles stijgt stijgt alles, als alles daalt daalt ook alles.
Als Bitcoin er écht voor gaat stijgt er helemaal niks net zo hard.
Als Bitcoin daalt daalt zo'n beetje alles harder.

Doe hiermee wat je wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 18:28:38 ]
pi_176571643
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

waarom ga je nu in alts?
Omdat ik nu goedkoop mijn posities in sommige alts kan versterken. BTC of ETH is nu natuurlijk veiliger, dus zeker ook nog het overwegen waard. Duurt waarschijnlijk toch nog wel even voordat het binnen is. :+
Koning.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 18:29:24 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176571653
quote:
6s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als Bitcoin er écht voor gaat stijgt er helemaal niks net zo hard.
Als Bitcoin daalt daalt zo'n beetje alles harder.

Doe hiermee wat je wil.
Thanks :) Dat vroeg ik me even af. Tweede deel is duidelijk, eerste deel wist ik even niet zeker of ETH soms meegaat.

Dan hou ik toch een klein deel in BTC voor nu, just in case :P
pi_176571654
Nog een dag ongeveer en dan is het panic sellen wel een keer gestopt denk ik, veel dumb money weg en zodra er weer groene getallen staan op cmc is de fomo snel terug.
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 18:29:46 #143
163650 Greys
pi_176571658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hoi greys,

ik had naar je moeten luisteren
;(
Haai! Naar wat ook alweer? Heb ik per ongeluk iets verstandigs gezegd? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176571675
Staat al sinds 17:45 een order op ‘Uw Bitcoins kunnn elk moment worden verzonden’ op Bitonic. Duurt dit vaker zo lang? Nog nooit meegemaakt nl.
U MAD?
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:31:15 #145
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176571680
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:11 schreef Oscar. het volgende:
Nog steeds geen enkele reactie van Anycoindirect
Ik wil mijn coins hebben gvd
Moet je Ardor op Bittrex hebben... Dan mag je klagen... _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176571695
quote:
6s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als Bitcoin er écht voor gaat stijgt er helemaal niks net zo hard.
Als Bitcoin daalt daalt zo'n beetje alles harder.

Doe hiermee wat je wil.
Afgelopen 12 maanden is niks net zo hard gestegen als bitcoin? Procentueel gezien uiteraard
pi_176571701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
Staat al sinds 17:45 een order op ‘Uw Bitcoins kunnn elk moment worden verzonden’ op Bitonic. Duurt dit vaker zo lang? Nog nooit meegemaakt nl.
Laatst wel een keer ruim een uur, ze groeperen transacties.

Maar is wel uitzonderlijk zo lang, geen zorgen verder, bitonic is solide.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176571710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
Staat al sinds 17:45 een order op ‘Uw Bitcoins kunnn elk moment worden verzonden’ op Bitonic. Duurt dit vaker zo lang? Nog nooit meegemaakt nl.
Bitconnect 2.0
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 18:33:51 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176571725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:32 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Bitconnect 2.0
samen met anycoindirect
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176571752
Hoe staat het met het vertrouwen hier?
pi_176571765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:10 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ik heb maandagavond met een maatje 4 altcoins voor hem gekocht. Hij heeft er verder weinig verstand van, maar kreeg gisteren toch een telefoontje of dit nou normaal was _O-.
_O-
pi_176571767
Lekker hoor, nog meer VEN in de uitverkoop gekocht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:39:55 #153
286575 Roces18
Chef de party
pi_176571817
quote:
Hahaha

Some even have a website

- impressive

_O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176571906
We gaan weer..
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176571916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:32 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Bitconnect 2.0
Rot op.
U MAD?
pi_176571921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:47 schreef BakkenKappen het volgende:
Voor economen is dit natuurlijk wel een natte droom, een ongereguleerde markt die 24/7 open is in actie zien :)
Ook voor de topanalisten van RTL Z... "zie je wel, we hadden gelijk, het is een bubble" :')
Lambo of Rekt
pi_176571927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:45 schreef NoNickOne het volgende:
We gaan weer..
redelijk stabiel nog.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:46:53 #158
286575 Roces18
Chef de party
pi_176571933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ook voor de topanalisten van RTL Z... "zie je wel, we hadden gelijk, het is een bubble" :')
mainstream media moet je ook niet lezen, zeker niet als het crypto aangaat. Want wat een onzin komt er toch uit. Die weten niet eens waar ze het over hebben.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176571953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

mainstream media moet je ook niet lezen, zeker niet als het crypto aangaat. Want wat een onzin komt er toch uit. Die weten niet eens waar ze het over hebben.
Moet je nagaan wat voor onzin ze je vertellen van dingen waar je niets vanaf weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 18:48:06 ]
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 18:48:14 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176571957
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet je nagaan wat voor onzin ze je vertellen van dingen waar je niets vanaf weet.
fakenews
rsz_1sd.jpg
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176571958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:32 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Laatst wel een keer ruim een uur, ze groeperen transacties.

Maar is wel uitzonderlijk zo lang, geen zorgen verder, bitonic is solide.
Het zal wel zo lang duren omdat ze moeten groeperen omdat niemand die shit meer wil kopen :P
U MAD?
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:48:18 #162
286575 Roces18
Chef de party
pi_176571959
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet je nagaan wat voor onzin ze je vertellen van dingen waar je niets vanaf weet.
precies, daarom lees ik het ook niet _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176571960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

mainstream media moet je ook niet lezen, zeker niet als het crypto aangaat. Want wat een onzin komt er toch uit. Die weten niet eens waar ze het over hebben.
Ik neem die lui al lang niet meer serieus, een maandje of 3 a 4 terug hadden ze een discussie waarin ze zeiden; "bitcoin? Mja, je geld in de sloot mikken is niet verboden natuurlijk."

:') 14.gif
Lambo of Rekt
pi_176571980
Persoonlijke ATH hier. Websiteje over crypto van mij voor het eerst boven de 1k bezoekers op een dag. :+
pi_176572014
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:49 schreef BlockchainStories het volgende:
Persoonlijke ATH hier. Websiteje over crypto van mij voor het eerst boven de 1k bezoekers op een dag. :+
En gelijk even reclame maken hier voor de site, netjes ^O^
Lambo of Rekt
pi_176572029
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En gelijk even reclame maken hier voor de site, netjes ^O^
Dat hoort er dan inderdaad bij.
pi_176572058
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:49 schreef BlockchainStories het volgende:
Persoonlijke ATH hier. Websiteje over crypto van mij voor het eerst boven de 1k bezoekers op een dag. :+
Gisteren ingestapt?
Koning.
pi_176572087
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176572107
quote:
Zij zit vuistdiep in ripple geloof ik, leuk ding, maar niet serieus te nemen :P
Lambo of Rekt
pi_176572189


Mensen die hier elke dag de boel omhoog proberen te praten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 18:58:15 #172
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176572203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die hier elke dag de boel proberen te praten
praten hou jij niet van hé klaassie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176572223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die hier elke dag de boel omhoog proberen te praten
Mooie bergen daar.
pi_176572231
Marketcap op 459 miljard. Hoe groot is de kans dat als de marketcap weer terug is op het punt van twee weken geleden dat de coins weer mee stijgen? Ik heb de laatste 6 jaar aardig wat correcties gehad maar deze heeft zelfs mij wakker gehouden haha. HODL’er all the way trouwens, ik heb twee keer eerder iets verkocht wat achteraf toch een slechte beslissing was dus ik vertrouw een beetje op de geschiedenis dat ook deze shit wel weer bij gaat trekken al kan het even duren...
pi_176572234
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:55 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Lekker hoor, dat bitconnect
misschien toch maar weer BCC kopen
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 18:59:37 #176
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176572244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:59 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

misschien toch maar weer BCC kopen
buy the dip
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:01:09 #177
286575 Roces18
Chef de party
pi_176572293
volgens mij zitten hier ook aardig wat kneuzen die in bitconnect zaten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176572307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die hier elke dag de boel omhoog proberen te praten
Gast, wat wil je hier nou mee zeggen?
pi_176572334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die hier elke dag de boel omhoog proberen te praten
Ik ben blij dat we jou aan boord hebben klaas, kun je een voorspelling geven voor wat we moeten doen? Moeten we nu verkopen, of kopen?
Lambo of Rekt
pi_176572352
Kunnen jullie gewoon alsjeblieft niet steeds reageren jongens?
Koning.
pi_176572360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:01 schreef Roces18 het volgende:
volgens mij zitten hier ook aardig wat kneuzen die in bitconnect zaten
Denk niet dat die zich nu gaan melden. :+
Koning.
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:05:31 #182
286575 Roces18
Chef de party
pi_176572395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:03 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Denk niet dat die zich nu gaan melden. :+
nee die mogen ook niets meer zeggen :)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 19:07:06 #183
163650 Greys
pi_176572430
Zoom uit.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 19:07:08 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176572432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:03 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Denk niet dat die zich nu gaan melden. :+
Wat raar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176572469
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we jou aan boord hebben klaas, kun je een voorspelling geven voor wat we moeten doen? Moeten we nu verkopen, of kopen?
verkopen

quote:
Asia-Wide Cryptocurrency Clampdown Escalates
zou zeker 4 weken van al dat spul afblijven.....

De grote klap gaat nog komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:09:48 #186
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176572476
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176572480


Gerda Smit zat ook vuistdiep in de bitcoin
pi_176572504
quote:
6s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:07 schreef Greys het volgende:
Zoom uit.

[ afbeelding ]
Nou, dat kan dus nog wel omlaag tot 6000 euro per bitcoin ofzo, en dan zit je nog steeds op een 'normaal' niveau.
pi_176572526
Heb er nu nog 2500 pure winst in zitten blijf gewoon zitten. Nu 2.5k winst pakken is lekker, maar als het verdampt denk ik daar over een paar maanden niet eens meer over. Als die 2.5k wel 50k waar wordt, zal ik mij dat nooit vergeven.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176572532
Maar waar komt dat sentiment nou vandaan dat als BTC hard gaat niks net zo hard gaat?

Ik hoor het hier vaker, maar dat is toch gewoon totale onzin?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 19:12:40 #191
163650 Greys
pi_176572540
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou, dat kan dus nog wel omlaag tot 6000 euro per bitcoin ofzo, en dan zit je nog steeds op een 'normaal' niveau.
Ik denk zelf (op niks gebaseerd) dat ie ook nog verder zakt vanavond/vannacht. En daarna gewoon weer verder up up up.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 19:13:20 #193
163650 Greys
pi_176572561
Roger _O-

https://twitter.com/rogerkver/status/953680964328280064

En dan dat antwoord eronder van de meneer die aan Lightning werkt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176572567
Pfff wat een hoop geblaat hier zeg... ik denk dan “koop een dagboek”. :O
pi_176572574
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar waar komt dat sentiment nou vandaan dat als BTC hard gaat niks net zo hard gaat?

Ik hoor het hier vaker, maar dat is toch gewoon totale onzin?
Het marktaandeel van Bitcoin is flink gedaald dus eigenlijk moet het wel onzin zijn.
pi_176572615
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Het marktaandeel van Bitcoin is flink gedaald dus eigenlijk moet het wel onzin zijn.
Nou ja dat zou nog kunnen omdat er gewoon legio alts zijn (wat ook zo is), maar het is gewoon aan te tonen dat er coins zijn die het beter hebben gedaan.
pi_176572653
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk zelf (op niks gebaseerd) dat ie ook nog verder zakt vanavond/vannacht. En daarna gewoon weer verder up up up.
Naar 8100usd :P en dan gaatie naar boven.
Lambo of Rekt
pi_176572671
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176572705
Ik dabble wat in crypto's met geld dat ik kan missen, dus ik lees er niet heel veel over. Maar zou het zo kunnen zijn dat deze maand een hele hoop van die rare altcoins (ik noem een dogecoin als voorbeeld) volledig crashen, en dat de markt een beetje wordt opgeschoond?

Zou goed zijn.
pi_176572707
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176572714
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

fakenews
[ afbeelding ]
De grootste producers van fake news zijn overheden.
En dan niet alleen de overheden van ''de vijand''.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 19:18:55 ]
pi_176572775
:') zielige Chick die uiterlijk misbruikt. Lolz
pi_176572797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:21 schreef toblorone het volgende:
:') zielige Chick die uiterlijk misbruikt. Lolz
nee
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 19:22:10 #204
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176572808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:21 schreef toblorone het volgende:
:') zielige Chick die uiterlijk misbruikt. Lolz
wie?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176572823
Queercoin als enige gestegen, goudkoorts.
pi_176572844
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

wie?
Insta van die meid
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 19:26:54 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176572943
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:27:22 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176572950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:21 schreef toblorone het volgende:
:') zielige Chick die uiterlijk misbruikt. Lolz
Nou en.

Alsof jij een eerzaam beroep zou uitoefenen als je een lekker wijf was. Hypocriet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176572965
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Nou en.

Alsof jij een eerzaam beroep zou uitoefenen als je een lekker wijf was. Hypocriet.
True
pi_176573069
volgende dump het houdt maar niet op
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:32:21 #211
131603 Afwazig
Serious business
pi_176573073
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
Ik dabble wat in crypto's met geld dat ik kan missen, dus ik lees er niet heel veel over. Maar zou het zo kunnen zijn dat deze maand een hele hoop van die rare altcoins (ik noem een dogecoin als voorbeeld) volledig crashen, en dat de markt een beetje wordt opgeschoond?

Zou goed zijn.
Zou mooi zijn. Shit als Doge, Verge en Sia weer uit de top 50.
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:32:42 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_176573085
Bitconnect was een mooi begin.
pi_176573135
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Shit als Doge, Verge en Sia weer uit de top 50.
Haten op Doge :')




Very Crypto
pi_176573144
Bijgekocht :)
_O_ sale _O_
Love is in the air!
pi_176573180
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:37:08 #216
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176573198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
Scam
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:37:11 #217
62913 Blik
The one and Only!
pi_176573200
Is er trouwens positief trx nieuws geweest? Blijft redelijk stabiel vandaag
pi_176573203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
scam
pi_176573208
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
Ponzi, pyramide, Crypto --> bitconnect.
pi_176573230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:37 schreef Blik het volgende:
Is er trouwens positief trx nieuws geweest? Blijft redelijk stabiel vandaag
Iedereen had die laatste dagen al gedumpt. Je bent gek als je die nog hebt. :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 19:38:29 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176573233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176573234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:37 schreef Blik het volgende:
Is er trouwens positief trx nieuws geweest? Blijft redelijk stabiel vandaag
wel -80% in 10 dagen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176573256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
:7.
pi_176573265
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176573280
quote:
Flikker nou toch ns op, dat hele bitconnect wordt opgedoekt.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 19:40:54 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176573310
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Flikker nou toch ns op, dat hele bitconnect wordt opgedoekt.
Ik moest een samenvatting geven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176573322
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van het hele bitconnect gebeuren?
1. Gisteren steek jij $5,000 in Bitcoin in BitConnect
2. Vandaag kondigen ze aan dat ze ermee stoppen, maar iedereen “wordt terugbetaald”
3. Wat ze wel niet zeggen, is dat je terugbetaald word in BitConnect Coin $BCC. Een munt die na het opdoeken van BitConnect, waardeloos word.
4. Oei.. ze zijn bezig met het opdoeken van BitConnect
5. Ze betalen je dus perfect legaal 25 stuks $BCC uit, die op dat moment aan ~$200/stuk staan. Je krijgt je $5,000 dus terug. Echter geen enkel stukje Bitcoin.
6. Let wel op, vanaf dat BitConnect dit aankondigde, en de “terugbetalingen deed” - was het iedereen voor zichzelf. BCC werd dus massaal gedumpt en nog amper gekocht. Met als gevolg bijna -90% in waarde.
7. Als je gisteren $5,000 in BitConnect stak, en je ligt op dit moment te slapen, word je morgen wakker met 25 waardeloze BCC muntjes op een platform waar de stekker is uitgetrokken. BitConnect heeft jou perfect legaal uitbetaald én is gaan lopen met iedereen zijn BitCoin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:42:39 #228
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_176573360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog een dag ongeveer en dan is het panic sellen wel een keer gestopt denk ik, veel dumb money weg en zodra er weer groene getallen staan op cmc is de fomo snel terug.
Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_176573386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Er staan rijen mensen voor de gesloten deur van exchanges.
Lambo of Rekt
pi_176573418
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Ah ja.
Er is niemand op de wereld meer te vinden die grenzeloze, (relatief) anonieme transacties wil uitvoeren zonder tussenpersonen.
pi_176573427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Van mij mogen ze nog wel even doorgaan met panicsellen, ik sta nu op zo'n 3k EUR winst in de afgelopen 24 uur.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176573483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:41 schreef Syphixx het volgende:

[..]

1. Gisteren steek jij $5,000 in Bitcoin in BitConnect
2. Vandaag kondigen ze aan dat ze ermee stoppen, maar iedereen “wordt terugbetaald”
3. Wat ze wel niet zeggen, is dat je terugbetaald word in BitConnect Coin $BCC. Een munt die na het opdoeken van BitConnect, waardeloos word.
4. Oei.. ze zijn bezig met het opdoeken van BitConnect
5. Ze betalen je dus perfect legaal 25 stuks $BCC uit, die op dat moment aan ~$200/stuk staan. Je krijgt je $5,000 dus terug. Echter geen enkel stukje Bitcoin.
6. Let wel op, vanaf dat BitConnect dit aankondigde, en de “terugbetalingen deed” - was het iedereen voor zichzelf. BCC werd dus massaal gedumpt en nog amper gekocht. Met als gevolg bijna -90% in waarde.
7. Als je gisteren $5,000 in BitConnect stak, en je ligt op dit moment te slapen, word je morgen wakker met 25 waardeloze BCC muntjes op een platform waar de stekker is uitgetrokken. BitConnect heeft jou perfect legaal uitbetaald én is gaan lopen met iedereen zijn BitCoin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Syphixx ^O^
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:47:14 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_176573491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Van mij mogen ze nog wel even doorgaan met panicsellen, ik sta nu op zo'n 3k EUR winst in de afgelopen 24 uur.
Hoe kan je winst krijgen terwijl alles naar beneden gaat :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 19:47:17 #234
163650 Greys
pi_176573496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Een groot deel ervan koopt straks bij een grote stijging weer braaf (hoger) terug. Wat ik je brom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176573507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoe dan? Want die teleurgestelde panic sellers komen nooit meer terug en dus is er niemand meer over om de koers omhoog te stuwen.
Nog geen 1% van de mensen is ooit in aanraking gekomen met crypto. Weet niet wat je aan het roken bent?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176573516
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hoe kan je winst krijgen terwijl alles naar beneden gaat :P
TRX gaat omhoog! B-)
pi_176573526
Overigens las ik net een theorie dat de crash te maken heeft met futures die vandaag verliepen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176573529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hoe kan je winst krijgen terwijl alles naar beneden gaat :P
Daytraden.
pi_176573546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens las ik net een theorie dat de crash te maken heeft met futures die vandaag verliepen.
Heb je zelf nog bijgekocht? Zo ja, welke coins :)
Love is in the air!
pi_176573567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens las ik net een theorie dat de crash te maken heeft met futures die vandaag verliepen.
Dan is er een slimme fondsbeheerder waarschijnlijk heeeel erg rijk geworden.
pi_176573575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens las ik net een theorie dat de crash te maken heeft met futures die vandaag verliepen.
Mwa als je de afgleopen 4 jaar ziet op 15 janurai, betwijfel ik die stelling.
Lambo of Rekt
pi_176573601
Love is in the air!
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:51:00 #243
286575 Roces18
Chef de party
pi_176573604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

TRX gaat omhoog! B-)
als je trx koopt ben je wel zwakbegaafd volgens mij
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176573629
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:49 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Heb je zelf nog bijgekocht? Zo ja, welke coins :)
VEN, lekker goedkoop.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176573666
VEN als hij nog naar 3.50 wilt :7
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:55:20 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176573708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:53 schreef Syphixx het volgende:
VEN als hij nog naar 3.50 wilt :7
Of je nou op 3.50 of 3.75 inkoopt als ie over een jaar op 100 dollar staat boeit ook niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176573745
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Of je nou op 3.50 of 3.75 inkoopt als ie over een jaar op 100 dollar staat boeit ook niet.
Dat. En 100 dollar gaat hij wel redden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:56:56 #248
286575 Roces18
Chef de party
pi_176573755
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat. En 100 dollar gaat hij wel redden.
100?

nee joh, duizend! :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176573760
mag het weten
pi_176573776
Het kan nu opzich verstandig zijn om een bag te verkopen met verlies en die in te zetten op een coin waar je van verwacht dat ze moon gaan. Nu kunnen er weer redelijk makkelijk extreem snelle stijgingen gaan komen.
pi_176573780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

100?

nee joh, duizend! :')
Pas in 2020.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:58:08 #252
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176573787
Ik had ven gekocht op 2.90 geloof ik. Als je het nu voor 3 nog wat kan kopen, doe je goede zaken over een tijdje.
pi_176573795
Mijn euro's zijn in een maand tijd in waarde verdubbeld *O* 8-) slapend rijk worden 8-)
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 19:58:42 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176573796
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat. En 100 dollar gaat hij wel redden.
Bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:59:24 #255
286575 Roces18
Chef de party
pi_176573816
quote:
5s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bron?
bron is hun glazen bol :') fucking shilling bs hier
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:59:36 #256
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_176573823
Beetje btc, eth en neo bijgekocht.

"What can possibly go wrong?"
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_176573827
quote:
5s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bron?
Mijn rotsvaste geloof.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176573834
Voor de mensen die in NAV zitten; vandaag is de nieuwe roadmap aangekondigd.
https://navcoin.org/news/our-2018-roadmap-is-live/

Binnenkort komt de nieuwe whitepaper waarin de technische details staan uitgewerkt.
pi_176573839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

bron is hun glazen bol :') fucking shilling bs hier
Kijk hem haten. Huilen jongen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176573958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens
Heb ik ook al aan zitten denken, kon alleen niet echt iets vinden hierover zelf.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176574002
Crypto-Ed:

Toch toch nog even over de glazen bol….op welke coins zouden wij onze aandacht op moeten vestigen in 2018? Welke coin is enorm ondergewaardeerd, en welke krijgt volgens jou veel te veel eer?

Coins waar ik veel van verwacht: VEN, MSP, WABI, QASH, SPHTX, ICX. Dit zijn voor mij de nieuwe generatie coins, waar grote bedrijven achter zitten met grootse plannen en een echte toekomstvisie. Ik zie hen grotere sprongen maken dan de wat oudere coins met 1-2 developers die zich meer richten op de technologische ontwikkeling van hun coin. Bij die nieuwere coins koop je min of meer een aandeel in een veelbelovende start-up.
Love is in the air!
pi_176574008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:07 schreef Landgeld het volgende:
Crypto-Ed:

Toch toch nog even over de glazen bol….op welke coins zouden wij onze aandacht op moeten vestigen in 2018? Welke coin is enorm ondergewaardeerd, en welke krijgt volgens jou veel te veel eer?

Coins waar ik veel van verwacht: VEN, MSP, WABI, QASH, SPHTX, ICX. Dit zijn voor mij de nieuwe generatie coins, waar grote bedrijven achter zitten met grootse plannen en een echte toekomstvisie. Ik zie hen grotere sprongen maken dan de wat oudere coins met 1-2 developers die zich meer richten op de technologische ontwikkeling van hun coin. Bij die nieuwere coins koop je min of meer een aandeel in een veelbelovende start-up.
Crypto-ed :')_!
pi_176574026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Crypto-ed :')_!
Haha precies dit dus.. Alsof er enige vorm van visie achter die ongelofelijke droeftoeter zit. :')
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:10:32 #265
131603 Afwazig
Serious business
pi_176574076
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Crypto-ed :')_!
Zijn charts vind ik prima maar zijn geshill van zijn eigen bags en die air om hem heen is echt niet te harden.
pi_176574086
Ik hoorde dat hij mensen had geflest hier? Hoe dan?!
Lambo of Rekt
pi_176574109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:10 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zijn charts vind ik prima maar zijn geshill van zijn eigen bags en die air om hem heen is echt niet te harden.
Vooral dat ja.
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:12:19 #268
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176574121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:11 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoorde dat hij mensen had geflest hier? Hoe dan?!
Had hij niet een crypto clubje waar je mee kon doen als je 0.5btc betaalde of zo?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 20:12:50 #269
163650 Greys
pi_176574130
Dat steeeeeeds maar terugkerende gehaat op iemand die al lang niet meer hier post. :') Het zit nogal diep kennelijk.

Ik ken die hele man niet maar jeetje mensen, laat je niet zo kennen.

Of open anders een Ed zeurtopic ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176574135
TRX gaat weer moon.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176574143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Crypto-ed :')_!
Hij heeft daar echter wel een punt. Je hebt nu veel meer aan een bedrijf met een strategie en bijbehorende techniek dan aan coins die technisch een hoogstaand trucje kunnen maar nog niet met partnerships etc bezig zijn.

Zo is LISK gewoon een startup met goeie techniek maar hebben ze een uitdaging om verder te groeien.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:14:56 #272
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176574176
Welke exchanges verkopen VEN?
Bittrex ieg niet.
pi_176574178
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo is LISK gewoon een startup met goeie techniek maar hebben ze een uitdaging om verder te groeien.
Nouja, de halve javascript wereld zit erop te wachten, die kunnen zelf hun (web)apps gaan verkopen op dat platform, of classes. Ze hebben nog geen partnerships nee.
Lambo of Rekt
pi_176574187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Welke exchanges verkopen VEN?
Bittrex ieg niet.
BINANCE, KUCOIN.
Lambo of Rekt
pi_176574189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Welke exchanges verkopen VEN?
Bittrex ieg niet.
Binance
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176574196
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Welke exchanges verkopen VEN?
Bittrex ieg niet.
Binance. Waarom verkopen gek.

Edit: Ohzo :')
U MAD?
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:16:12 #277
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176574209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Binance. Waarom verkopen gek.

Edit: Ohzo :')
Jij niet begrijp
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 20:16:23 #278
163650 Greys
pi_176574213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Binance. Waarom verkopen gek.

Edit: Ohzo :')
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176574217
VEN moet je sowieso tot maart vastzetten, rebranding incoming
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:16:34 #280
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176574218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij niet begrijp
Jij wel begrijp
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:16:35 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176574219
quote:
Wat een beunhaas. En er nog grof geld voor vangen ook. Doettie goed.

Na ieder antwoord "ja maar geen garantie, je leert alleen maar traden wij zeggen niet wat je wanneer moet inkopen". Wat.een luchtkastelenbouwer. Dirk Scheringa is er niks bij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176574224
haha trx, deze markt. 8)7
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 20:18:47 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176574271
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een beunhaas. En er nog grof geld voor vangen ook. Doettie goed.

Na ieder antwoord "ja maar geen garantie, je leert alleen maar traden wij zeggen niet wat je wanneer moet inkopen". Wat.een luchtkastelenbouwer. Dirk Scheringa is er niks bij.
wat zit je ed nou te bashen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176574277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:16 schreef Jed1Gam het volgende:
haha trx, deze markt. 8)7
vind trx nog steeds duur
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:22:34 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176574349
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:18 schreef Oscar. het volgende:

[..]

wat zit je ed nou te bashen
Hoge bomen vangen veel wind. Of mag ik alleen in de famfare achter hem en zn waardeloze charts aan posten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176574405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
Dat steeeeeeds maar terugkerende gehaat op iemand die al lang niet meer hier post. :') Het zit nogal diep kennelijk.

Ik ken die hele man niet maar jeetje mensen, laat je niet zo kennen.

Of open anders een Ed zeurtopic ofzo.
Done.

BTC / Crypto-ed zeik topic
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 20:26:44 #287
163650 Greys
pi_176574472
Na zeventien dagen in gijzeling is Ardor weer vrijgelaten op Bittrex. Lekker moment jongens :') Bedankt voor de aankondiging ook.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176574567
SEPA overboeking naar Coinbase gedaan, zodra het aankomt meteen naar Binance en alles op VEN pleuren :7
pi_176574577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:59 schreef Mr.J het volgende:
Beetje btc, eth en neo bijgekocht.

"What can possibly go wrong?"
Je kan je nieuwe lambo beschadigen.
pi_176574580
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat. En 100 dollar gaat hij wel redden.
Dat weet ik nog zo niet :D
pi_176574594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo niet :D
Deze man. _O-
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:32:58 #292
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176574610
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind. Of mag ik alleen in de famfare achter hem en zn waardeloze charts aan posten?
fanfare..
pi_176574627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo niet :D
Je gaat de trein missen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176574636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

fanfare..
Op Fok is het famfare.
pi_176574639
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
Dat steeeeeeds maar terugkerende gehaat op iemand die al lang niet meer hier post. :') Het zit nogal diep kennelijk.

Ik ken die hele man niet maar jeetje mensen, laat je niet zo kennen.

Of open anders een Ed zeurtopic ofzo.
Waarom zou je niet mogen zeiken op frauds in de cryptowereld?
pi_176574646


Smartcash staat momenteel op 50% erbij terwijl de ATH van rond de 2,80 maar paar dagen terug was. Hmmm :P
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:34:55 #297
62913 Blik
The one and Only!
pi_176574660
Trx to the moon :D
pi_176574668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

fanfare..
Famfare debiel.
U MAD?
pi_176574678
TRX zou ik echt niet halen. Ik ben zeker wel iemand die risico's durft te nemen met shitcoins maar TRX zou ik me niet aan branden.
pi_176574681
Ven heeft wel redelijk veel coins in circulatie, kan zoiets uberhaupt in de buurt komen van NEO. Daar zijn er toch echt minstens 10x minder van in omloop (uiteindelijk).
pi_176574683
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:34 schreef Blik het volgende:
Trx to the moon :D
Verkoop maar op de piek....
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')