abonnement Unibet Coolblue
pi_176574359
Jake heeft zijn eigen zaakjes goed op orde ja.
pi_176574443
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:19 schreef rinardo het volgende:

[..]

Waar bazeer jij dat op dat hij een goede manager was die alles goed op orde had ?
Goh, ja dat weet ik eigenlijk niet. Omdat hij toch vaak redelijk bezorgd was om Samantha denk ik. Hij lijkt mij wel integer maar ik weet natuurlijk niet hoe hij financieel is/was.
pi_176574582
Nog eventjes over die operaties en bijstand, bij mevrouw Gabriels kan je gespreid betalen vanaf 50 euro p.m.
pi_176574653
Er is niemand die ooit over Jake heeft geklaagd als manager, alleen mevrouw de Jong. Nou, aan wie zal dat dan liggen?
´
pi_176576091
quote:
Nou, er zijn door heel Nederland klinieken van Trubendorffer en die zijn echt goed hoor.

Ik kamp zelf met een eetstoornis door een ziekte die ik heb, en ik ben afgelopen zomer daar ook een traject gestart en dat heeft me al heel veel gebracht.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_176576469
oh god de roze messenset, wordt die net zo cruciaal als de witte keukentafel ooit was in een andere gate?
pi_176576556
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh god de roze messenset, wordt die net zo cruciaal als de witte keukentafel ooit was in een andere gate?
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176576628
Die vergelijking ook met Monroe. Hoe dan? 😅
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176576724
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Die vergelijking ook met Monroe. Hoe dan? 😅
Ach als ze 27 was geweest dan was er weer een andere vergelijking gekomen. De lijst van grootheden die stierven op hun 27e.
Net zo'n manke vergelijking als de vergelijking met Marilyn Monroe.
pi_176576757

Paar weken terug met die bloedzuiger Diana Gabriels...krijg er de kriebels van.
pi_176576796
Een geluk bij een ongeluk is dat haar hersenen geen schade hebben opgelopen
pi_176576913
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:53 schreef rinardo het volgende:

[..]

Geweldig om hier te lezen dat iedereen precies weet wat er gaat gebeuren, en iedere persoon daar anders over denkt, paar maand opgenomen/2 dagen weer thuis, goede moeder /slechte moeder/ kinderen gaan naar opa en oma/kinderen gaan mee naar spanje. op dit moment heeft er maar 1 beslissingsrecht en dat is papa. mama heeft in bijzijn van haar kinderen....... dat telt echt heel zwaar voor de kinderbescherming hoor!!!
Wat ook heel zwaar meetelt is dat jonge kinderen, die tot voor kort hoofdzakelijk bij hun moeder inwoonde, de kans krijgen de band met hun moeder verder te ontwikkelen, zolang ze daarbij uiteraard geen gevaar lopen. (In ernstige situaties kan de veiligheid van de kinderen dan worden gewaarborgd door slechts enkele uren per week, onder begeleiding, een ontmoeting met de ouder te laten plaatsvinden.)
pi_176576950
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet wat er gaat gebeuren. Maar mocht ze inderdaad een zelfmoordpoging gedaan hebben, gaat ze niet direct een aantal maanden worden opgenomen. Als ze psychotisch is wellicht wel. Dat heeft niets te maken met het verhaal kennen en alles met psychiatrische zorg kennen.
Word je na een (serieuze) zelfmoordpoging niet altijd 'opgevangen' door de crisisdienst? Die laten een suicidaal persoon toch niet na een paar uur weer vertrekken? -O-
Hoe gaat dat dan?
pi_176577028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Word je na een (serieuze) zelfmoordpoging niet altijd 'opgevangen' door de crisisdienst? Die laten een suicidaal persoon toch niet na een paar uur weer vertrekken? -O-
Hoe gaat dat dan?
Ik heb veertien jaar met een suïcidale ouder in huis gewoond. Soms was hij een weekje weg, soms een maand. Maar over het algemeen was hij gewoon thuis.
Note: dat is wel bijna 20 jaar geleden, inmiddels.
Mon 'en!
pi_176577083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:01 schreef LoveProfuzion het volgende:

Paar weken terug met die bloedzuiger Diana Gabriels...krijg er de kriebels van.
Dat liedje eronder. _O- Was dat een verwijzing naar Jake? Hit the road Jack and don't you come back no more....
pi_176577124
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:13 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb veertien jaar met een suïcidale ouder in huis gewoond. Soms was hij een weekje weg, soms een maand. Maar over het algemeen was hij gewoon thuis.
Note: dat is wel bijna 20 jaar geleden, inmiddels.
Hmm, mijn ervaring (vrij recent) is wel dat je direct een heel 'crisisteam' om je heen hebt, die vervolgens een beslissing nemen over de vervolgstappen. Ik weet alleen niet of dan in serieuze/ernstige situaties kan worden beslist dat je wordt opgenomen (mits je zelf toestemming geeft natuurlijk). Iemand anders zei een aantal topics terug dat er altijd een paar 'crisisplekken' vrij zijn voor noodgevallen.
pi_176577529
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring (vrij recent) is wel dat je direct een heel 'crisisteam' om je heen hebt, die vervolgens een beslissing nemen over de vervolgstappen. Ik weet alleen niet of dan in serieuze/ernstige situaties kan worden beslist dat je wordt opgenomen (mits je zelf toestemming geeft natuurlijk). Iemand anders zei een aantal topics terug dat er altijd een paar 'crisisplekken' vrij zijn voor noodgevallen.
Er zijn zeker altijd plaatsen voor crisisgevallen. Vaak gaan mensen eerst even naar de crisisdienst voor een paar uur. Daarna naar een gesloten kliniek. Dat kan bij een ernstig gevaar voor zichzelf en/of anderen ook onvrijwillig. Daar kan je blijven tot het acute gevaar geweken is. Meestal is dat na een paar dagen. Idealiter is er dan een vervolgtraject, heeft iemand medicatie en is hij/zij gekalmeerd maar dat zijn geen vereisten om iemand naar huis te sturen. Zelfs als je een IBS hebt van 21 dagen, kan een psychiater je na 1 dag weer naar huis sturen.

Dit zijn de gevolgen van de bezuinigingen. Er zijn steeds minder bedden beschikbaar en daardoor komen mensen steeds weer op straat tot ze weer een paar dagen in een kliniek verblijven. Er zijn veel draaideur psychiatrisch patienten. Heel sneu allemaal, ook voor het personeel.
Spoilers!
pi_176577601
Maar goed, mijn punt was eigenlijk alleen maar dat ze niet zonder meer een paar maanden in een kliniek gaat naar aanleiding van 1 incident. Die zorg bestaat niet meer.
Het kan dat ze al een paar maanden op een wachtlijst stond ofzo hoor. Wellicht heb ik het mis.
Spoilers!
  woensdag 17 januari 2018 @ 22:39:49 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176577683
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Die vergelijking ook met Monroe. Hoe dan? 😅
Straks blijkt ze een affaire met Rutte te hebben gehad :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176577698
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Straks blijkt ze een affaire met Rutte te hebben gehad :+
_O-
Spoilers!
pi_176577753
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er zijn zeker altijd plaatsen voor crisisgevallen. Vaak gaan mensen eerst even naar de crisisdienst voor een paar uur. Daarna naar een gesloten kliniek. Dat kan bij een ernstig gevaar voor zichzelf en/of anderen ook onvrijwillig. Daar kan je blijven tot het acute gevaar geweken is. Meestal is dat na een paar dagen. Idealiter is er dan een vervolgtraject, heeft iemand medicatie en is hij/zij gekalmeerd maar dat zijn geen vereisten om iemand naar huis te sturen. Zelfs als je een IBS hebt van 21 dagen, kan een psychiater je na 1 dag weer naar huis sturen.

Dit zijn de gevolgen van de bezuinigingen. Er zijn steeds minder bedden beschikbaar en daardoor komen mensen steeds weer op straat tot ze weer een paar dagen in een kliniek verblijven. Er zijn veel draaideur psychiatrisch patienten. Heel sneu allemaal, ook voor het personeel.
^O^
  Spellchecker woensdag 17 januari 2018 @ 22:44:02 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176577793
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, mijn punt was eigenlijk alleen maar dat ze niet zonder meer een paar maanden in een kliniek gaat naar aanleiding van 1 incident. Die zorg bestaat niet meer.
Het kan dat ze al een paar maanden op een wachtlijst stond ofzo hoor. Wellicht heb ik het mis.
Ja maar zij heeft een "voorbeeldfunctie"... hier moeten ze stante pede iets mee ....
pi_176577859
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Straks blijkt ze een affaire met Rutte te hebben gehad :+
Zou hij haar al gebeld hebben?
  Spellchecker woensdag 17 januari 2018 @ 22:58:31 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176578153
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:46 schreef praadje het volgende:

[..]

Zou hij haar al gebeld hebben?
"U lacht zo lief". O nee dat was Balkenende.
pi_176578194
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Straks blijkt ze een affaire met Rutte te hebben gehad :+
:')

MI van Rutte driftig krabbende aan zijn schimmelzak op bezoek bij Trump
pi_176578309
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Word je na een (serieuze) zelfmoordpoging niet altijd 'opgevangen' door de crisisdienst? Die laten een suicidaal persoon toch niet na een paar uur weer vertrekken? -O-
Hoe gaat dat dan?
Lees het boek van isa hoes eens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176579835
Arme vrouw.

Ik weet nog dat ze opeens “paranormaal begaafd” was, dat zal ook wel een ideetje van die manager zijn geweest.
pi_176580342
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring (vrij recent) is wel dat je direct een heel 'crisisteam' om je heen hebt, die vervolgens een beslissing nemen over de vervolgstappen. Ik weet alleen niet of dan in serieuze/ernstige situaties kan worden beslist dat je wordt opgenomen (mits je zelf toestemming geeft natuurlijk). Iemand anders zei een aantal topics terug dat er altijd een paar 'crisisplekken' vrij zijn voor noodgevallen.
Hier de uitleg https://www.regelhulp.nl/(...)nst-en-crisisopvang/
Sterkte met je ervaring
pi_176580725
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lees het boek van isa hoes eens.
Goed voorbeeld.
Maar...
Antonie Kamerling was wel een persoon die psychiaters kon bespelen met zijn intelligentie.
Dat kwam ook heel erg naar voren in dat boek.
Bij Samantha zag je al duidelijk op tv dat er “iets” was.
Rare woedeaanvallen, paranoia,asociaal gedrag, overdreven sexueel gedrag, waan ideeen etc.
pi_176580757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 01:20 schreef vronie het volgende:

[..]

Hier de uitleg https://www.regelhulp.nl/(...)nst-en-crisisopvang/
Sterkte met je ervaring
Ja, dat had ik zelf ook gevonden en daar wordt bevestigd dat je na overleg voor een korte tijd kan worden opgenomen.

Bedankt, maar was dus eigenlijk weinig aan de hand. ;)
pi_176580767
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Straks blijkt ze een affaire met Rutte te hebben gehad :+
Willem-Alexander
pi_176580819
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 05:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Goed voorbeeld.
Maar...
Antonie Kamerling was wel een persoon die psychiaters kon bespelen met zijn intelligentie.
Dat kwam ook heel erg naar voren in dat boek.
Bij Samantha zag je al duidelijk op tv dat er “iets” was.
Rare woedeaanvallen, paranoia,asociaal gedrag, overdreven sexueel gedrag, waan ideeen etc.
Ja maar ook dat je iemand niet kan dwingen om hulp te zoeken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176581210
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 06:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja maar ook dat je iemand niet kan dwingen om hulp te zoeken.
Yup. En zo wel, dan gaat therapie toch niet helpen. Daar moet je voor open staan.
pi_176581235
quote:
Wat een specifiek getal noemen ze.

Bah ik vind dit zulke smerige bladen.
pi_176582000
Je kunt errrvan in de warrrrr rrrraken.
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:10:47 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176582098
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:59 schreef -Strawberry- het volgende:

Wat een specifiek getal noemen ze.

Bah ik vind dit zulke smerige bladen.
Ik vraag me altijd af wat het verschil is tussen de bladenmakers en wij die er van smullen, terwijl we onze afkeur uitspreken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:11:55 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176582114
Roze messenset :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176582161
"De Nederlandse Marilyn Monroe" :') _!

Soms snap ik weer waarom het buitenland ons voor complete randdebielen aanziet
pi_176582224
Als ze hadden geschreven de Nederlandse Courtney Stodden zou het geloofwaardiger overkomen. Maarja, er is niemand die weet wie zij is, behalve Fokkers. :)
´
pi_176582250
De Nederlandse roddelpers valt echt reuze mee in vergelijking met bijvoorbeeld de Spaanse.
In Spanje zijn dagelijks op tv, op meerdere zenders, middag en avond vullende programma’s over (Spaanse) realities.
Elke dag van de week.
Beetje a la boulevard
pi_176584549
quote:
10s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:15 schreef Kwadraad het volgende:
"De Nederlandse Marilyn Monroe" :') _!

Soms snap ik weer waarom het buitenland ons voor complete randdebielen aanziet
:D
Nou nou, niet zo hard over ons landje.
Go hard or go home
pi_176584670
quote:
7s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat het verschil is tussen de bladenmakers en wij die er van smullen, terwijl we onze afkeur uitspreken.
Ik lees die bladen niet.
  donderdag 18 januari 2018 @ 11:51:07 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176585315
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik lees die bladen niet.
En je post ook niet in SHO.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176585601
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik lees die bladen niet.
Waar krijg je anders die info vandaan. Zal toch echt wel van de blaadjesmakers moeten komen.
pi_176585895
quote:
7s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je post ook niet in SHO.
:')
  donderdag 18 januari 2018 @ 12:15:00 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176585916
quote:
10s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:14 schreef Kwadraad het volgende:

:')
De hypocrisie vind ik altijd nogal tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176586394
quote:
17s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hypocrisie vind ik altijd nogal tja.
Inderdaad. Geef gewoon toe dat je lekker mee smult. Openbaar op een forum lekker speculeren over wat erbprecies gebeurd is. Barbie koos er zelf voor, maar doe niet alsof je zoveel beter bent dan iemand die het op papier zet i.p.v. op een openbaar forum.
pi_176587506
Natuurlijk smult iedereen mee, ook degenen die zeuren over hypocrisie. :6

En wat is er mis met meesmullen? Het wordt gebracht alsof het iets heel ergs is, een doodzonde waarvoor we ons kapot moeten schamen. :')
SHO kan wel opgedoekt worden als niemand durft mee te smullen.
´
pi_176588183
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Natuurlijk smult iedereen mee, ook degenen die zeuren over hypocrisie. :6

En wat is er mis met meesmullen? Het wordt gebracht alsof het iets heel ergs is, een doodzonde waarvoor we ons kapot moeten schamen. :')
SHO kan wel opgedoekt worden als niemand durft mee te smullen.
Klopt. Maar een vroot deel hier zit te klagen over roddelpers, terwijl ze zelf bij elk nieuwtje dit topic f5'en en vrolijk speculeren over hoofdwonden van de kindjes e.d.

Klaag dan ook niet over de pers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')