abonnement Unibet Coolblue
pi_176568580


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_176568585
Gauw verkopen alle Weak hands
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:20:38 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568596
Nu uitstappen lijkt me niet slim.

Het kan zo, om wat voor de reden dan ook, weer ineens omhoog gaan.

Uitstappen had je een paar dagen terug moeten doen als je dat wilde.
pi_176568608
BTC mag nog naar de 7k zakken voordat ik verlies sta, al zie ik dat nu zomaar gebeuren :P

Misschien Delta maar ff verwijderen en over een maandje weer eens kijken waar we staan.
pi_176568612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:14 schreef Roces18 het volgende:

[..]

nee ik wil gewoon geen waves zien


Wat zei je daar motherfucker? WAVESJAAR

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 16:21:39 ]
pi_176568623
Waarom staat Tether nog steeds zo goed?

Ik ga maar even vragen of mijn vakantiegeld vervroegd uitbetaald kan worden. Deze mega sale wil je niet missen. :+
Koning.
pi_176568633
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
BTC mag nog naar de 7k zakken voordat ik verlies sta, al zie ik dat nu zomaar gebeuren :P

Misschien Delta maar ff verwijderen en over een maandje weer eens kijken waar we staan.
Ik zie m niet door 7K heen gaan, de oude supportlevels liggen rond de 8. Het moet wel heel gek lopen dan. De whales gaan gewoon alles eten met buywalls onderin straks.
Lambo of Rekt
pi_176568640
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
BTC mag nog naar de 7k zakken voordat ik verlies sta, al zie ik dat nu zomaar gebeuren :P

Misschien Delta maar ff verwijderen en over een maandje weer eens kijken waar we staan.
Tenzij alles dan opgedoekt is, naja dan is het in elk geval over :')
pi_176568642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:21 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Tether nog steeds zo goed?

Ik ga maar even vragen of mijn vakantiegeld vervroegd uitbetaald kan worden. Deze mega sale wil je niet missen. :+
Tether is een munt die bedoeld is als 1USD...
Lambo of Rekt
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:22:52 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:20 schreef SugeLucky het volgende:
Nu uitstappen lijkt me niet slim.

Het kan zo, om wat voor de reden dan ook, weer ineens omhoog gaan.

Uitstappen had je een paar dagen terug moeten doen als je dat wilde.
Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176568654
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:20 schreef SugeLucky het volgende:
Nu uitstappen lijkt me niet slim.

Het kan zo, om wat voor de reden dan ook, weer ineens omhoog gaan.

Uitstappen had je een paar dagen terug moeten doen als je dat wilde.
Het kan zomaar weer omhoog gaan maar de vorige keer duurde het 3,5 jaar voordat we hersteld waren. En nee, ik verkoop niet haha
pi_176568656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:21 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Tether nog steeds zo goed?

Ik ga maar even vragen of mijn vakantiegeld vervroegd uitbetaald kan worden. Deze mega sale wil je niet missen. :+
Tether staat vast met een ratio van 1:1 tegenover de dollar. Maar het probleem is dat het ongelimiteerd kan worden bijgedrukt door Bitfinex volgens mij |:(
pi_176568663
edit, laat ook maaar.
Lambo of Rekt
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:56 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568669
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:21 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Tether nog steeds zo goed?

Ik ga maar even vragen of mijn vakantiegeld vervroegd uitbetaald kan worden. Deze mega sale wil je niet missen. :+
Bijkopen (middelen :') ) is niks anders dan je absolute verlies steeds vergroten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:11 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568680
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
edit, laat ook maaar.
Uitstappen en nooit meer terugkomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176568688
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tether staat vast met een ratio van 1:1 tegenover de dollar. Maar het probleem is dat het ongelimiteerd kan worden bijgedrukt door Bitfinex volgens mij |:(
Ja maar dat kan met de dollar ook haha. Sowieso moet je dollars en tethers allebei niet hebben.

Only real crypto!
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:41 #17
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176568701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
de tering word je niet een beetje moe van steeds dit riedeltje. Dit soort correcties zijn er al vele malen geweest en het zou iedere keer het einde zijn

Binnen maanden staan we gewoon weer op een nieuwe ath
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:47 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568702
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
Jij hebt echt niks beters te doen he :D
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:55 #19
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
gast, dit gebeurt meerdere keren per jaar.
pi_176568719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
ik weet niet of je weleens andere bull runs en crashes van btc hebt gezien? 9 vd 10x als er een crash van 50 a 60% is geweest volgt er een mega pump. niet verstandig dus om nu te verkopen, had je gister of eergisteren moeten doen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176568724
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:24 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ja maar dat kan met de dollar ook haha. Sowieso moet je dollars en tethers allebei niet hebben.

Only real crypto!
Ja maar wie vertrouw je meer, een exchange of de Amerikaanse overheid _O- beide zijn shady AF maar ik zet mijn geld liever bij de Amerikaanse overheid.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:25:55 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568736
Wel weer goed uitgepakt mijn sell net. Nu als een gier naar scherm blijven kijken wanneer ik moet kopen :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:27:06 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568760
Daar gaat de 9000 grens op Binance (of net niet)
pi_176568772
Tether staat nu ook in het rood.
pi_176568779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:25 schreef Kyran het volgende:
Wel weer goed uitgepakt mijn sell net. Nu als een gier naar scherm blijven kijken wanneer ik moet kopen :P
Zit ook te twijfelen want nu verkopen en weer terug kopen kan zeker goed uitpakken.
pi_176568792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Tether staat nu ook in het rood.
Dan weet je dat het game over is. Het is mooi geweest boys. 2009-2018 RIP Crypto. 8)7
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:01 #28
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zit ook te twijfelen want nu verkopen en weer terug kopen kan zeker goed uitpakken.
Voor wat verkoop je het dan? Tether?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:11 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568800
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zit ook te twijfelen want nu verkopen en weer terug kopen kan zeker goed uitpakken.
Wel stressen man :D

Gisteren 44k VEN verkocht, op 40k terug gekocht. Nu weer op 41k verkocht en ondertussen al onder 38k. Kan in ieder geval mijn stacks vergroten zo.
pi_176568801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het momentum is naar beneden. Uitstappen is wel degelijk slim. Je verlies is nu nog maar iets van 50%, dat valt alleszins mee. Blijf je zitten, ben je over een week 80% kwijt. Dat is bijna onherstelbaar.
Er si geen enkele reden waarom een bitcoin meer dan een tientje waard zou zijn. De hele bubble was gebaseerd op hebberigheid en de hoop dat het verder zou stijgen. Nu het sprookje ten einde is, is ook $7000 nog een bizarre hoeveelheid geld voor een nutteloos getal. $700 ook.
:') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176568804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zit ook te twijfelen want nu verkopen en weer terug kopen kan zeker goed uitpakken.
Ik twijfel er ook over, maar dat had ik inderdaad gister moeten besluiten toen m'n portfolio nog 35% hoger stond dan nu.
pi_176568805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dan weet je dat het game over is. Het is mooi geweest boys. 2009-2018 RIP Crypto. 8)7
Allemaal dood
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:40 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568811
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

de tering word je niet een beetje moe van steeds dit riedeltje. Dit soort correcties zijn er al vele malen geweest en het zou iedere keer het einde zijn

Binnen maanden staan we gewoon weer op een nieuwe ath
Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176568817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zit ook te twijfelen want nu verkopen en weer terug kopen kan zeker goed uitpakken.
Haha yes do it lekker FOMO’en straks :9~ we need more FOMO people
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176568820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Allemaal dood
WAAR BLIJFT DIE DUIZEND K VOOR VEN JESUISDROPPIE
Lambo of Rekt
pi_176568830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
Haha wat een post, quote voor over een jaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:30 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568842
quote:
8s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WAAR BLIJFT DIE DUIZEND K VOOR VEN JESUISDROPPIE
VEN blijft als enige over straks, no doubt. Allemaal gepland door China dit!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:33 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176568844
Die doemverhalen hier :') :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:45 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haha wat een post, quote voor over een jaar.
We hebben zoals Reddit een remind me in 1 year bot nodig :P of zelfs 3 maanden moet genoeg zijn
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:45 #40
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
Kom je ook weer even vertellen als bitcoin straks weer op 15K zit?
pi_176568850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Voor wat verkoop je het dan? Tether?
BTC en gelijk switchen. Als je BTC te lang hold dan daalt die ook mee dan heb je niks eraan.
pi_176568864
Haha de LTC is nu weer op de prijs van begin december toen ik kocht :+
(she/her)
pi_176568866
quote:
8s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WAAR BLIJFT DIE DUIZEND K VOOR VEN JESUISDROPPIE
JA GVD PANIC SELL NU CRASH BOEM STUK
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:31:30 #44
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

BTC en gelijk switchen. Als je BTC te lang hold dan daalt die ook mee dan heb je niks eraan.
Gelijk switchen naar een andere crypto die minder heeft verloren?
pi_176568872
quote:
Hoe klinkt dat als het in de plus gaat? :')
pi_176568877
STOP EENS MET VERKOPEN IDIOTEN!

Fundamenteel niks veranderd, regulering van exchanges is alleen maar positief voor de cryptowereld!
pi_176568880
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haha yes do it lekker FOMO’en straks :9~ we need more FOMO people
Het is gewoon een goed plan hoor _O- je verkoopt nu, koop over 1 uur terug en je hebt meer REQ bijvoorbeeld dan je daarvoor had.
pi_176568881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
./remind me in 3 months
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:12 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:25 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

ik weet niet of je weleens andere bull runs en crashes van btc hebt gezien? 9 vd 10x als er een crash van 50 a 60% is geweest volgt er een mega pump. niet verstandig dus om nu te verkopen, had je gister of eergisteren moeten doen.
Ik zit al zo lang in de handel.
Ik had gelijk met de huizenmarktbubble (en de bodem)
Ik had gelijk met de commodities goud en zilver
Ik had gelijk met de internetbubbel
Ik had gelijk met de kredietcrisis
Ik had gelijk met de acties van de ECB en de reactie van de markt.

Ik draai al 20 jaar een rendement op de beurs van boven de 15% gemiddeld per jaar. Dat is allemaal terug te lezen in mijn pohi op FOK!.

Dit keer zeg ik dat BTC (niet blockchain) voorgoed op zijn retour is. Het kan dat ik ongelijk heb, maar het zou wel de eerste keer zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:15 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568891
VEN nog maar 3.40 de tering :D ICX nog maar 5

NEO was 2 dagen geleden 195 ofzo, no nog 93 ... au
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:46 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:30 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Kom je ook weer even vertellen als bitcoin straks weer op 15K zit?
Ik denk dat we dat nooit meer zien.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:07 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568913
Dus neem je winst nog als dat nog kan, of beperk andes je verlies.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:11 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zit al zo lang in de handel.
Ik had gelijk met de huizenmarktbubble (en de bodem)
Ik had gelijk met de commodities goud en zilver
Ik had gelijk met de internetbubbel
Ik had gelijk met de kredietcrisis
Ik had gelijk met de acties van de ECB en de reactie van de markt.

Ik draai al 20 jaar een rendement op de beurs van boven de 15% gemiddeld per jaar. Dat is allemaal terug te lezen in mijn pohi op FOK!.

Dit keer zeg ik dat BTC (niet blockchain) voorgoed op zijn retour is. Het kan dat ik ongelijk heb, maar het zou wel de eerste keer zijn.
Mag ik je aanraken?

Volgens mij is LXIV gewoon een whale :D
pi_176568926


belangrijke trendlijn
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:39 #55
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176568928
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat we dat nooit meer zien.
Ik denk dat we over een paar weken jou hier nooit meer zien.

Doei
pi_176568944
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zit al zo lang in de handel.
Ik had gelijk met de huizenmarktbubble (en de bodem)
Ik had gelijk met de commodities goud en zilver
Ik had gelijk met de internetbubbel
Ik had gelijk met de kredietcrisis
Ik had gelijk met de acties van de ECB en de reactie van de markt.

Ik draai al 20 jaar een rendement op de beurs van boven de 15% gemiddeld per jaar. Dat is allemaal terug te lezen in mijn pohi op FOK!.

Dit keer zeg ik dat BTC (niet blockchain) voorgoed op zijn retour is. Het kan dat ik ongelijk heb, maar het zou wel de eerste keer zijn.
Beursgod _O_
pi_176568946
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:33 schreef LXIV het volgende:
Dus neem je winst nog als dat nog kan, of beperk andes je verlies.
Ja dan voelen jullie je ook weer beter he..man man man wat moeten de afgelopen 2 maanden ook kut voor jullie zijn geweest...braaf op de aex beleggen voor 20% per jaar en bij crypto vlogen de procenten je om de oren...tsja dat voelde niet fijn he :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176568947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:33 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

belangrijke trendlijn
:') Wat ben ik toch moe van dit soort kut grafiekjes en lijntjes. Het is gewoon niks...
pi_176568951
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zit al zo lang in de handel.
Ik had gelijk met de huizenmarktbubble (en de bodem)
Ik had gelijk met de commodities goud en zilver
Ik had gelijk met de internetbubbel
Ik had gelijk met de kredietcrisis
Ik had gelijk met de acties van de ECB en de reactie van de markt.

Ik draai al 20 jaar een rendement op de beurs van boven de 15% gemiddeld per jaar. Dat is allemaal terug te lezen in mijn pohi op FOK!.

Dit keer zeg ik dat BTC (niet blockchain) voorgoed op zijn retour is. Het kan dat ik ongelijk heb, maar het zou wel de eerste keer zijn.
Dat je de neiging voelt dit zo te delen zegt wat mij betreft genoeg :P
pi_176568952
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zit al zo lang in de handel.
Ik had gelijk met de huizenmarktbubble (en de bodem)
Ik had gelijk met de commodities goud en zilver
Ik had gelijk met de internetbubbel
Ik had gelijk met de kredietcrisis
Ik had gelijk met de acties van de ECB en de reactie van de markt.

Ik draai al 20 jaar een rendement op de beurs van boven de 15% gemiddeld per jaar. Dat is allemaal terug te lezen in mijn pohi op FOK!.

Dit keer zeg ik dat BTC (niet blockchain) voorgoed op zijn retour is. Het kan dat ik ongelijk heb, maar het zou wel de eerste keer zijn.
wanneer gaat de aandelenbeurs crashen dan?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176568955
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ...
Ik ...
Ik ...
Ik ...
Ik ...
Ik ...

Ik ...

OKE!
pi_176568959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:32 schreef Kyran het volgende:
VEN nog maar 3.40 de tering :D ICX nog maar 5

NEO was 2 dagen geleden 195 ofzo, no nog 93 ... au
ICX wil ik ook nog wel een aantal kopen.
Koning.
pi_176568961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:33 schreef LXIV het volgende:
Dus neem je winst nog als dat nog kan, of beperk andes je verlies.
Of wacht tot het mainstream is geworden?

Momenteel is "het internet" vele malen waardevoller dan de dot-com bubble ooit heeft gepiekt.

Daarnaast is mijn inleg er al zo'n 10x uit, dus ik "gok" graag verder met gratis geld
pi_176568971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:33 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

belangrijke trendlijn
De Y-as is geen liniaire schaal.
pi_176568973
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
TRON, RIPPLE EN VERGE ZIJN DE TOEKOMST!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:16 #66
131603 Afwazig
Serious business
pi_176568974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

OKE!
LXIV is Louis van Gaal.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:26 #67
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176568978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

OKE!
Dit idd :')
pi_176568984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef Majkool het volgende:

[..]

TRON, RIPPLE EN VERGE ZIJN DE TOEKOMST!
Sowieso snap ik niet hoe "nooit meer boven de 10K" te rijmen is met 70% kans.
pi_176568985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef Majkool het volgende:

[..]

TRON, RIPPLE EN VERGE ZIJN DE TOEKOMST!
Ripple zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. 10K easy.
Lambo of Rekt
pi_176568987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:33 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

belangrijke trendlijn
Hij ligt alleen net iets lager dan daar getekend lijkt me? Rond ¤8400 dacht ik.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:51 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat je de neiging voelt dit zo te delen zegt wat mij betreft genoeg :P
Nou ja, je kan het allemaal teruglezen op het (oude) AEX-forum van FOK!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:36:14 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176568998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Sowieso snap ik niet hoe "nooit meer boven de 10K" te rijmen is met 70% kans.
Ik DENK dat BTC nooit meer boven de 10K komt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:36:17 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176568999
Fuck nu de moeilijke beslissing, wanneer kopen :D
pi_176569000
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176569007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou ja, je kan het allemaal teruglezen op het (oude) AEX-forum van FOK!
Het interesseert ons geen ene biet
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176569011


lolol

Maar komt wel weer goed dit!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176569015
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
Jij moet nu miljonair zijn door al die shorts die je hebt ingeslagen
pi_176569016
Dit was hem weer :P
pi_176569018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou ja, je kan het allemaal teruglezen op het (oude) AEX-forum van FOK!
Ongetwijfeld :)

Nogmaals, het zegt genoeg over iemand dat ie dusdanig over successen moet lullen op een internet forum.
pi_176569023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
Ja, maar je zei dat dat alleen was om mensen te laten verkopen, een truukje ;(
Lambo of Rekt
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:37:24 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176569029
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef DSVM het volgende:

[..]

Jij moet nu miljonair zijn door al die shorts die je hebt ingeslagen
Dat is dan vaak nooit het geval :P
pi_176569036
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef DemonRage het volgende:

[..]

De Y-as is geen liniaire schaal.
nee klopt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176569038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef Kyran het volgende:
Fuck nu de moeilijke beslissing, wanneer kopen :D
NU NU NU BUY BUY
U MAD?
pi_176569041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
Wat :D Volgens mij zei je dat het niet meer terug zou gaan naar de 15k, het ging uiteindelijk weer terug naar de 15k en zelfs nog naar de 17k!
pi_176569045
Ben het wel met LXIV eens trouwens, BTC over 2 jaar niks meer waard.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:38:02 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569046
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Of wacht tot het mainstream is geworden?

Momenteel is "het internet" vele malen waardevoller dan de dot-com bubble ooit heeft gepiekt.

Daarnaast is mijn inleg er al zo'n 10x uit, dus ik "gok" graag verder met gratis geld
Dan is het toch prima. Als je het als gokken ziet en je maar met 10% van je winst verder speelt zal ik je niet proberen tegen te houden.

Het 'internet' is wat anders dan een willekeurige blockchain. De technologie zelf is OS, dus waarom zouden mensen veel geld willen betalen in een bestaande cryptocoin te duiken? (Anders dan speculatie). Bedrijven als Google, Facebook, etc, hebben gewoon een functionerend verdienmodel in echt geld. Dat is er bij BTC totaal niet. Op geen enkele manier.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569050
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:35 schreef Majkool het volgende:

[..]

TRON, RIPPLE EN VERGE ZIJN DE TOEKOMST!
Gast
U MAD?
pi_176569060
Beter schiet de Rabobank even op met mijn fiat transactie.

De volume gaat steeds harder omhoog overigens bij GDAX.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:38:36 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569063
9k lijkt wel bodem
pi_176569064
pi_176569071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef ITrade het volgende:
Beter schiet de Rabobank even op met mijn fiat transactie.

De volume gaat steeds harder omhoog overigens bij GDAX.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:39:14 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Het interesseert ons geen ene biet
Natuurlijk niet. Jij hebt alleen maar oren naar wat jou het beste uitkomt. Daarom ga je ook veel geld verliezen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569081
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gast
Paccoin dan?
pi_176569085
volgende support 8300usd.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:39:43 #95
382913 mahmoud030
korsp mariniers!!
pi_176569094
hallo mede miljardairs
pi_176569097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
9k lijkt wel bodem
Is dat hoop? Of baseer je dat ook nog ergens op?
pi_176569102
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Jij hebt alleen maar oren naar wat jou het beste uitkomt. Daarom ga je ook veel geld verliezen.
Geld verliezen? Ik heb mijn inleg er al uit kerel :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176569105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
Jeeezus...denk je alles gehad te hebben. Komt 'dat' ook weer even roeptoeteren
pi_176569116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef brombeer_ het volgende:
Dit was hem weer :P
De bullrun bedoel je?
Of dat dit de daling was? :P

:W vanuit Rome overigens
mag het weten
pi_176569123
Zouden de winklevoss broers ze nog hebben ?
pi_176569124
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Jij hebt alleen maar oren naar wat jou het beste uitkomt. Daarom ga je ook veel geld verliezen.
Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geleden :'( en hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:59 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben het wel met LXIV eens trouwens, BTC over 2 jaar niks meer waard.
Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569131
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

De bullrun bedoel je?
Of dat dit de daling was? :P

:W vanuit Rome overigens
Daling :P
pi_176569133
Ahh, de anti-crypto figuren komen ook weer even langs. Als bitcoin over 1 maand weer op 20k staat zijn ze weer weg.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:41:22 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569138
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geleden :'( en hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
Ik heb geen trackers.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569139
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geleden :'( en hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
_O- _O-

Wat is dit voor wedstrijdje verpissen?
pi_176569143
Maar boys wacht, blijf hopen want de CEO's van Wallstreet moeten nog komen echt waar!!11!!!!! :') 15 januari never forgetti
pi_176569147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef DSVM het volgende:

[..]

Jij moet nu miljonair zijn door al die shorts die je hebt ingeslagen
quote:
9s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar je zei dat dat alleen was om mensen te laten verkopen, een truukje ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat :D Volgens mij zei je dat het niet meer terug zou gaan naar de 15k, het ging uiteindelijk weer terug naar de 15k en zelfs nog naar de 17k!
Dat was allemaal tijdelijk

uiteindelijk als iedereen nou logische redeneert was het in december gewoon een hype

en van die hype zijn er een aantal mensen stinkend rijk geworden door hun winsten te pakken

slimme mensen

en een aantal mensen was zo hebzuchtig dat ze alleen maar aan meer meer meer dachten

dat zijn nu de grote verliezers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:41:46 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569155
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef ChickenMan het volgende:
Ahh, de anti-crypto figuren komen ook weer even langs. Als bitcoin over 1 maand weer op 20k staat zijn ze weer weg.
TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>
O god :')

Werk je ook bij RTL Z?
pi_176569173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.
Oke pap.
pi_176569174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat was allemaal tijdelijk

uiteindelijk als iedereen nou logische redeneert was het in december gewoon een hype

en van die hype zijn er een aantal mensen stinkend rijk geworden door hun winsten te pakken

slimme mensen

en een aantal mensen was zo hebzuchtig dat ze alleen maar aan meer meer meer dachten

dat zijn nu de grote verliezers
Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt 2 weken terug. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 16:42:51 ]
pi_176569178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb geen trackers.
Haha noob.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569179
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden waarom BTC waarde zou hebben, behalve dat er veel mensen nu eenmaal geld in gepompt hebben. Honderden cryptomuntjes die technisch beter zijn met een marketcap van nog geen procent van BTC>
BTC staat niet gelijk aan crypto assets en die staan weer niet gelijk aan blockchain.

Het is nog volop in ontwikkeling en we zien wel waar de technologie is over 10 jaar.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:42:46 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176569180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt :')
_O-
pi_176569185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

TOen BTC op 20K stond ben ik her gekomen met het advies om te verkoen.
Dan ga je dat zeker ook weer zeggen als 'ie op 50k staat, en dan weer zakt, en dan weer hoger is als tevoren. Deze cycle kennen we nu wel
pi_176569193
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef ChickenMan het volgende:
Ahh, de anti-crypto figuren komen ook weer even langs. Als bitcoin over 1 maand weer op 20k staat zijn ze weer weg.
Nee hoor dan blaten ze hier nog steeds dat BTC geen waarde heeft en het een bubble is. Je weet toch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
En drie weken geleden zei je dat ie niet meer boven de 15k kwam, volgende dag was het volgens mij weer zover. Overigens had je toen, dacht ik, ook beloofd niet meer te posten wanneer het toch zou gebeuren?
pi_176569206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:41 schreef vigen98 het volgende:
Maar boys wacht, blijf hopen want de CEO's van Wallstreet moeten nog komen echt waar!!11!!!!! :') 15 januari never forgetti
ze hebben de bonussen al binnen, denk dat ze alleen wachten tot de dip voorbij is daarna moon!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176569215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Klaas please, je wist niet eens hoe een crypto wallet werkt :')
klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken

ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar

die ook op niets waren gebaseerd.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176569218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

En drie weken geleden zei je dat ie niet meer boven de 15k kwam, volgende dag was het volgens mij weer zover. Overigens had je toen, dacht ik, ook beloofd niet meer te posten wanneer het toch zou gebeuren?
Je hebt hier nog meer mensen die roepen dat BTC niet meer boven de 10k uit gaat komen :D entertainment wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569220
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
9k lijkt wel bodem
Haha, laten we het hopen!
pi_176569227
Iemand heet crypto naast vroegere technologie gelegd. Electriciteit, telefonie. Crypto vertoont exact de extreme schommelingen die horen bij elke vorm van nieuwe technologie.
blablablabla
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:39 #124
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_176569230
WE ARE SINKING!!!!
pi_176569240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken

ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar

die ook op niets waren gebaseerd.....
Crypto is niet op niets gebaseerd :')
blablablabla
pi_176569249
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:44 schreef Elan het volgende:
Iemand heet crypto naast vroegere technologie gelegd. Electriciteit, telefonie. Crypto vertoont exact de extreme schommelingen die horen bij elke vorm van nieuwe technologie.
Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.

Ik persoonlijk denk dat blockchain waarde gaat toevoegen en blijft, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
pi_176569251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken

ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar

die ook op niets waren gebaseerd.....
Maar je had ons nog beloofd dat je niet meer zou komen als bitcoin toen de 15k had geraakt.
pi_176569254
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee hoor dan blaten ze hier nog steeds dat BTC geen waarde heeft en het een bubble is. Je weet toch.
Ja dat is waar ook. Never ending story ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 16:45:38 #129
163650 Greys
pi_176569257
Jezus mensen, besteed je energie toch aan iets leukers dan het constant tegenspreken van lui die er anders naar kijken dan jij. Newsflash: je gaat ze toch niet op andere gedachten brengen. Ik verbaas me er bij beide kampen elke keer weer over. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569265
De bedrijven die de bonussen moesten uitbetalen hebben natuurlijk eerst geld gecasht om uit te betalen!
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176569273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar je had ons nog beloofd dat je niet meer zou komen als bitcoin toen de 15k had geraakt.
die 15 was toen nog gewoon een incident

die 10 is nu nog een incident

volgende week is die 5 nog een incident...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:23 #132
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_176569274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef Kyran het volgende:
9k lijkt wel bodem
Dacht ik bij 13k, 12k en 10k ook...
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_176569280
Dat er geld verdampt is kut, maar die discussie hier is zo mogelijk nog irritanter.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:57 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569289
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Crypto is niet op niets gebaseerd :')
Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569291
Voor economen is dit natuurlijk wel een natte droom, een ongereguleerde markt die 24/7 open is in actie zien :)
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:47:17 #136
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176569298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens mij had ik 2 weken geleden al voorspeld dat btc terug zou gaan naar 5000

maar ik werd uitgelachen he
Laat ze nou Klaas. Merk je niet op dat ze hun verliezen, want winst dat verdampt is ook gewoon verlies... Allemaal smileys voorbij komen. Net of Ze het grappig vinden. Ondertussen schijten ze zeven kleuren stront........ Stoerdoenerij richting de buitenwereld en dat maakt deze markt zo ziek. Sowieso kon je op je klompen aanvoelen dat op het moment de beurzen zich met bitcoin gingen bemoeien de prijs zou kelderen. D

Heb mooi wat winsten kunnen pakken en heb nu nog een klein bedrag in een muntje zitten.
pi_176569312
Het is wel lekker traden vandaag, zeker al zo'n 2,5k EUR winst geboekt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:47:51 #138
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176569313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.

Ik persoonlijk denk dat blockchain waarde gaat toevoegen en blijft, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
Blockchain heeft waarde als technologie. BTC niet.
Blockchain = internet.
BTC is de homepage van Joris.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176569321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
alleen de netwerken van die shitcoins zijn niet zo veilig als die van btc.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:48:16 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569326
quote:
18s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dacht ik bij 13k, 12k en 10k ook...
Mja, al 2x in 24h net boven 9k weer een bounce gehad. Gisteren op Binance de 9035 aangetikt, nu weer de 9100. Nu hopen op een bounce terug. Kom op walvissen het is genoeg zo.
pi_176569333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja maar nu pak je twee technologieën die het gered hebben. Er zijn vast ook talloze ideeën en shit die het niet gehaald hebben.

Ik persoonlijk denk dat blockchain waarde gaat toevoegen en blijft, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
Blockchain blijft.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:47 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat ze nou Klaas. Merk je niet op dat ze hun verliezen, want winst dat verdampt is ook gewoon verlies... Allemaal smileys voorbij komen. Net of Ze het grappig vinden. Ondertussen schijten ze zeven kleuren stront........ Stoerdoenerij richting de buitenwereld en dat maakt deze markt zo ziek. Sowieso kon je op je klompen aanvoelen dat op het moment de beurzen zich met bitcoin gingen bemoeien de prijs zou kelderen. D

Heb mooi wat winsten kunnen pakken en heb nu nog een klein bedrag in een muntje zitten.
verstandige zet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176569350
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:45 schreef Greys het volgende:
Jezus mensen, besteed je energie toch aan iets leukers dan het constant tegenspreken van lui die er anders naar kijken dan jij. Newsflash: je gaat ze toch niet op andere gedachten brengen. Ik verbaas me er bij beide kampen elke keer weer over. _O-
Ja heb je eigenlijk wel gelijk in natuurlijk :') Maar het is zo verleidelijk :(
pi_176569371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Je snapt er echt geen ene kut van.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

die 15 was toen nog gewoon een incident

die 10 is nu nog een incident

volgende week is die 5 nog een incident...
Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?
pi_176569382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Blockchain heeft waarde als technologie. BTC niet.
Blockchain = internet.
BTC is de homepage van Joris.
Dat is toch in principe dat de BTC gewoon niet op een praktische manier gebruikt kan worden en dat we waarschijnlijk over 5 jaar naar een gestabiliseerde markt kijken met wellicht hele andere coins.

Die eerdere vraag over de beurs vind ik trouwens nog wel interessant, wanneer verwacht jij een correctie?
pi_176569387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan is het toch prima. Als je het als gokken ziet en je maar met 10% van je winst verder speelt zal ik je niet proberen tegen te houden.

Het 'internet' is wat anders dan een willekeurige blockchain. De technologie zelf is OS, dus waarom zouden mensen veel geld willen betalen in een bestaande cryptocoin te duiken? (Anders dan speculatie). Bedrijven als Google, Facebook, etc, hebben gewoon een functionerend verdienmodel in echt geld. Dat is er bij BTC totaal niet. Op geen enkele manier.
OS? Er zijn genoeg cryptomunten met een prima businessmodel.Het zal nog wat tijd kosten maar ik ben er van overtuigd dat het van toegevoede waarde zal zijn op tal van bedrijfstakken. BTC zal op den duur zeker obsolete worden, echter op dit moment word alles nog verhandeld tegenover BTC zodoende dat deze de markt bepaald.

Als jij zoveel af weet van beleggen, dan zou je de cryptowereld kunnen classificeren als een prima plek voor durfkapitaal. Als je de techniek kan waarderen dan weet je ook wat een enorme impact deze kan hebben over een lange termijn.

En nog iets, de internetbubble heeft het destijds voor zoveel extra kapitaal gezorgd dat de gehele ontwikkeling en infrastructuur in zo'n 5 in plaats van 15 jaar heeft kunnen plaatsvinden. Dit heeft de massale adoptie dan ook enorm versneld. Dus, deze bitcoin bubble(es) zou ook maar zo ten gunste kunnen komen van de adoptie van diverse blockchain toepassingen.

Ik snap dus werkelijk niet hoe iemand van jou statuur qua investeren zo negatief naar deze wereld kan blijven kijken. Je moet toch ergens mogelijkheden zien...
pi_176569390
Als iedereen nou even stopt met reageren op klaas en XLIV dan gaan de topics tenminste niet zo hard en hoef ik niet door al die herhalende onzin te lezen. Danku. :)
Koning.
pi_176569399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?
Nutteloos, jij houdt je toch niet aan deals.
pi_176569409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef tha_dark het volgende:
Als iedereen nou even stopt met reageren op klaas en XLIV dan gaan de topics tenminste niet zo hard en hoef ik niet door al die herhalende onzin te lezen. Danku. :)
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:50:51 #151
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176569410
Ik weet niet wat ik irritanter vind, noobs die steeds lambo en moon roepen of noobs die iedere keer als bitcoin behoorlijk zakt, komen zeggen dat het het einde is en dat we alles snel moeten verkopen.
pi_176569413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Nutteloos, jij houdt je toch niet aan deals.
Wat? Volgens mij verwar je mij met Klaas.
pi_176569415
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is een open source protocol. Iedereen kan crypto maken. Daarom is het ook niet schaars. Daaorm heeft het ook geen waarde.
Het is wellicht zo dat het bijdrukken van bitcoin beperkt is tot 21 miljoen. Echter, IEDEREEN kan zoveel mogelijk nieuwe soorten muntjes maken als hij wil!!
In plaats van het bijdrukken van geld te beperken tot overheden, heeft nu iedereen een printer in zijn zolderkamertje staan. En iedereen kan zijn eigen fantasiemuntje maken. Dogecoin met een marketcap van 2G. En dan roepen dat het geen bubbles zijn!!
Zo werkt het niet. Fysiek spul is ook niet schaars, en toch is goud geld waard omdat ander fysiek spul nou eenmaal geen goud is. Om maar eens wat te noemen.

De meeste altcoins zijn natuurlijk wel bubbels.
pi_176569419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:44 schreef Elan het volgende:
Iemand heet crypto naast vroegere technologie gelegd. Electriciteit, telefonie. Crypto vertoont exact de extreme schommelingen die horen bij elke vorm van nieuwe technologie.
Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan? :')
pi_176569447
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat? Volgens mij verwar je mij met Klaas.
Sorry, dat klopt, ben al weer weg.
pi_176569470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan? :')
Er is geen heel nieuw business model gemaakt op energie?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569472
vigen98 == klaas
pi_176569492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:52 schreef BakkenKappen het volgende:
vigen98 == klaas
Shit je hebt me door! Snel mijn kloon Klaas ren weg voordat ze ons pakken!
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:53:14 #159
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176569494
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik sta nu nog maar 1500% overal op winst i.p.v. de 4500% twee dagen geleden :'( en hoeveel winst pak jij met je trackertjes? 5% ?
3000 verlies dus op je winst oftewel gewoon je balans, oftewel gewoon centjes. Godverdomme zeg....
pi_176569510
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er is geen heel nieuw business model gemaakt op energie?
Eneco? De bewering dat de 'technologie' elektriciteit 'schommelingen' vertoonde slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 16:55:35 #161
163650 Greys
pi_176569558


Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oké ik wil een nieuwe deal met je maken, als BTC niet meer boven de 10k komt ga ik weg, als het boven de 10k gaat ga jij weg oké?
btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000

op langere termijn van 2 weken geloof ik dat niet meer....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 16:57:06 #163
163650 Greys
pi_176569605
Zucht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569607
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
hopelijk is t niet echt
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:57:43 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176569621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

verstandige zet
Acht januari flink gecasht. Negen januari ook nog eens. Het is mij goed. Het goed lullen van hun eigen misstappen oftewel de rupsjes nooit genoeg doen nu "lacherig" over hun verlies op de winst. Ik wil zo hun beleggingen beheren. Mooi de winsten afromen en in je zak steken. Boeit ze blijkbaar toch niks....
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:57:58 #166
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_176569628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hopelijk is t niet echt
Natuurlijk niet: https://twitter.com/BitConn3ct
pi_176569644
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
Ja, zeker messed up, zullen er wel een aantal zijn. Toen de economische crisis in 2008 uitbrak waren er ook een hoop zelfmoorden onder bankiers e.d. (dacht ik).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 16:59:20 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569662
Heb nog plek voor 1 coin zo :P

REQ? SUB? Kan niet kiezen :D Denk dat SUB op korte termijn meer zal opleveren.
pi_176569665
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wel kut.
Of het is kut omdat ie het meent of het is kut omdat mensen erin trappen en hem nu aanbieden geld te geven.
Wie is dit en waarom doet hij dit ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan? :')
Het gaat om het verdienmodel er achter hé, zo kun je alles relativeren natuurlijk.
blablablabla
pi_176569674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

btc gaat de komende dagen misschien nog wel een keer over die 10000

op langere termijn van 2 weken geloof ik dat niet meer....
.!/remindmein 2 weeks
pi_176569678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:58 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja, zeker messed up, zullen er wel een aantal zijn. Toen de economische crisis in 2008 uitbrak waren er ook een hoop zelfmoorden onder bankiers e.d. (dacht ik).
Zeker. Sowieso opmerkelijk hoog aantal zelfmoorden in de financiële sector (verhoudingsgewijs). Slachtoffers van eerdere Ponzi's etc ook. En daders ook overigens, een van de zonen van Madoff heeft zichzelf van het leven beroofd.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:00:07 #173
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_176569688
Wat denken jullie van deze ICO: https://bitconnectx.co/ ?
pi_176569694
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:53 schreef betyar het volgende:

[..]

3000 verlies dus op je winst oftewel gewoon je balans, oftewel gewoon centjes. Godverdomme zeg....
Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joe
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:00:51 #175
163650 Greys
pi_176569703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:57 schreef damsco het volgende:

[..]

Natuurlijk niet: https://twitter.com/BitConn3ct
Mjah, hij schrijft daar toch dat ie met bewijs komt en will finish what he started zodra hij uit het ziekenhuis is. Kweetniet. Hoop dat het nep is in dit geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:01:16 #176
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176569714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:50 schreef SugeLucky het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, noobs die steeds lambo en moon roepen of noobs die iedere keer als bitcoin behoorlijk zakt, komen zeggen dat het het einde is en dat we alles snel moeten verkopen.
Ik ben een noob, ben hoer behoorlijk tegendraads te werk gegaan. Heb lekker gecashed en spring straks weer in.... Zo werkt dar feestje eenmaal. Blijven wachten met de hoop op meer. Beter cash je uit en spring je op een later tijdstip weer in. Maar ik denk dat voor vele hier het al te laat is en ook hun inleg zien verdampen terwijl de "ervaren" mensen vooral roepen om te hodlen..... Wat een grapjassen.
pi_176569735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:57 schreef damsco het volgende:

[..]

Natuurlijk niet: https://twitter.com/BitConn3ct
Waar haalt die vent het gore lef vandaan. Eerst ponzi en dan zo medelijden willen opwekken. :r
Koning.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:01:54 #178
163650 Greys
pi_176569738
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wie is dit en waarom doet hij dit ?
Iemand die werd geretweet door iemand die ik volg. Geen idee verder. Maar hij heeft inmiddels meer getweet, zie linkje hierboven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569739
Wel jammer dat iedereen die in de cryptomunten zat alleen op papier rijk is geweest -- als alle Nederlanders er nou op tijd uit waren gestapt had het de gemeenschap nog wat opgeleverd aan belasting.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:01:59 #180
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_176569744
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik ben een noob, ben hoer kech behoorlijk tegendraads te werk gegaan. Heb lekker gecashed en spring straks weer in.... Zo werkt dar feestje eenmaal. Blijven wachten met de hoop op meer. Beter cash je uit en spring je op een later tijdstip weer in. Maar ik denk dat voor vele hier het al te laat is en ook hun inleg zien verdampen terwijl de "ervaren" mensen vooral roepen om te hodlen..... Wat een grapjassen.
fixed
pi_176569746
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joe
Dus als ik vorige week voor ¤10.000 aan BCC heb gekocht, dan heb ik nu geen verlies?
pi_176569747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:00 schreef damsco het volgende:
Wat denken jullie van deze ICO: https://bitconnectx.co/ ?
wat is t?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176569749
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik ben een noob, ben hoer behoorlijk tegendraads te werk gegaan. Heb lekker gecashed en spring straks weer in.... Zo werkt dar feestje eenmaal. Blijven wachten met de hoop op meer. Beter cash je uit en spring je op een later tijdstip weer in. Maar ik denk dat voor vele hier het al te laat is en ook hun inleg zien verdampen terwijl de "ervaren" mensen vooral roepen om te hodlen..... Wat een grapjassen.
Ik heb al meer zien ‘verdampen’ dan mijn inleg ooit geweest is.

Wat ben je toch ook een grappenmaker met je FUD gedrag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569758
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:02 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Dus als ik vorige week voor ¤10.000 aan BCC heb gekocht, dan heb ik nu geen verlies?
Cash je uit dan?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:02 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Dus als ik vorige week voor ¤10.000 aan BCC heb gekocht, dan heb ik nu geen verlies?
De fiscus beschouwt crypto gewoon als vermogen, dus in vermogen ben je erop achteruit gegaan.
pi_176569782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel jammer dat iedereen die in de cryptomunten zat alleen op papier rijk is geweest -- als alle Nederlanders er nou op tijd uit waren gestapt had het de gemeenschap nog wat opgeleverd aan belasting.
want het gaat nooit meer omhoog?

Wat een niveau weer hier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:04:08 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176569805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:02 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Dus als ik vorige week voor ¤10.000 aan BCC heb gekocht, dan heb ik nu geen verlies?
-95% van 400 naar 8,73.

Dan heb je nog 250dollar over :s)
pi_176569809
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Cash je uit dan?
Ik heb het niet eens, maar wat hier gebeurt om een stijging wel als winst aan te merken en een daling niet als verlies is gewoon hypocriet en je eigen straatje schoonvegen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:04:39 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569821
De tering, wat een stelletje idioten in dit topic opeens. Als BTC stijgt of stabiel is zijn ze nergens te bekennen, maar als het ook maar even dipt zijn zij er als kippen bij. Ene vertelt dat die het al had voorspeld, andere wil een schouderklopje omdat hij op tijd is uitgestapt, andere doet alsof die alles weet terwijl die nog geen 1 TRX in bezit heeft.

Ga fietsen joh.
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 17:05:23 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176569841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:04 schreef Kyran het volgende:
De tering, wat een stelletje idioten in dit topic opeens. Als BTC stijgt of stabiel is zijn ze nergens te bekennen, maar als het ook maar even dipt zijn zij er als kippen bij. Ene vertelt dat die het al had voorspeld, andere wil een schouderklopje omdat hij op tijd is uitgestapt, andere doet alsof die alles weet terwijl die nog geen 1 TRX in bezit heeft.

Ga fietsen joh.
740 topics hebben zichzelf gevuld
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176569842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:04 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens, maar wat hier gebeurt om een stijging wel als winst aan te merken en een daling niet als verlies is gewoon hypocriet en je eigen straatje schoonvegen.
Volgens mij doet de user die je quote dat niet hoor, die noemt winst ook pas winst totdat het op de bankrekening staat.

Tenzij je meet in BTC/Satoshi, dan kun je eerder winst/verlies hebben.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:05:33 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176569845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:04 schreef Kyran het volgende:
De tering, wat een stelletje idioten in dit topic opeens. Als BTC stijgt of stabiel is zijn ze nergens te bekennen, maar als het ook maar even dipt zijn zij er als kippen bij. Ene vertelt dat die het al had voorspeld, andere wil een schouderklopje omdat hij op tijd is uitgestapt, andere doet alsof die alles weet terwijl die nog geen 1 TRX in bezit heeft.

Ga fietsen joh.
Altijd, op slecht nieuws op de frontpage ook altijd hetzelfde.
pi_176569846
Nou, dat wordt inmiddels wel diep-paars. Ik ga wat kopen als de boel weer wat stijgt...lijkt of er veel winstneming gedaan wordt en veel laat ingestapten er snel weer uitstappen....
Whatever...
pi_176569848
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

want het gaat nooit meer omhoog?

Wat een niveau weer hier.
Dat weet natuurlijk niemand. Maar laten we wel wezen, een cryptomunt vertegenwoordigt dezelfde waarde als een kubieke meter buitenlucht. Het is wat de gek er voor geeft, en als er in de toekomst nog wat meer gekken komen die er nog meer voor geven, dan wel. Ik hoop het van harte hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:05:47 #195
163650 Greys
pi_176569855
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:04 schreef Kyran het volgende:
De tering, wat een stelletje idioten in dit topic opeens. Als BTC stijgt of stabiel is zijn ze nergens te bekennen, maar als het ook maar even dipt zijn zij er als kippen bij. Ene vertelt dat die het al had voorspeld, andere wil een schouderklopje omdat hij op tijd is uitgestapt, andere doet alsof die alles weet terwijl die nog geen 1 TRX in bezit heeft.

Ga fietsen joh.
Niet druk om maken. Gewoon langs scrollen. Anders blijf je je opwinden over andere meningen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef Spanky78 het volgende:
Nou, dat wordt inmiddels wel diep-paars. Ik ga wat kopen als de boel weer wat stijgt...lijkt of er veel winstneming gedaan wordt en veel laat ingestapten er snel weer uitstappen....
Maar dat laatste zou toch juist onverstandig zijn? Dan weet je zeker dat je verlies hebt.
pi_176569873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Volgens mij doet de user die je quote dat niet hoor, die noemt winst ook pas winst totdat het op de bankrekening staat.

Tenzij je meet in BTC/Satoshi, dan kun je eerder winst/verlies hebben.
Ja doelde met 'wat hier gebeurt' meer op mensen in dit topic. Maar het meten in ¤ als BTC omhoog gaat en rekenen in BTC als die omlaag gaat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:06:36 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat weet natuurlijk niemand. Maar laten we wel wezen, een cryptomunt vertegenwoordigt dezelfde waarde als een kubieke meter buitenlucht. Het is wat de gek er voor geeft, en als er in de toekomst nog wat meer gekken komen die er nog meer voor geven, dan wel. Ik hoop het van harte hoor.
:')
pi_176569886
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Gewoon langs scrollen. Anders blijf je je opwinden over andere meningen.
Ik snap ook niet dat mensen op die klapmongolen als Klaas blijven reageren.
pi_176569897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel jammer dat iedereen die in de cryptomunten zat alleen op papier rijk is geweest -- als alle Nederlanders er nou op tijd uit waren gestapt had het de gemeenschap nog wat opgeleverd aan belasting.
Je kan anders eerst ook even leren hoe het belastingsysteem werkt in Nederland.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176569902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat weet natuurlijk niemand.
Als je meer dan 1 hersencel hebt dan kijk je even naar de historie en dan weet je het wel.

Dus, doe eventjes.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176569912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel jammer dat iedereen die in de cryptomunten zat alleen op papier rijk is geweest -- als alle Nederlanders er nou op tijd uit waren gestapt had het de gemeenschap nog wat opgeleverd aan belasting.
De belasting is afhankelijk van de waarde op 1 januari.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:07:43 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Gewoon langs scrollen. Anders blijf je je opwinden over andere meningen.
*;

Moeilijk soms :P

Ik vraag net iets serieus en het verdwijnt gewoon in alle drama, omdat mensen die nooit in dit topic posten nu opeens belangrijk gevonden willen worden.
pi_176569917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:04 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens, maar wat hier gebeurt om een stijging wel als winst aan te merken en een daling niet als verlies is gewoon hypocriet en je eigen straatje schoonvegen.
Nee hoor, winst is pas als je uitcasht net zoals verlies.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:08:23 #205
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176569931
Het houdt niet op, niet vanzelf. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176569936
In principe maakt niemand hier winst, alleen maar rendement op vermogen.
pi_176569938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je kan anders eerst ook even leren hoe het belastingsysteem werkt in Nederland.
Als iedereen op tijd zijn geld had teruggehaald, en dat in euro had uitgegeven, had dat een stuk meer dan alleen vermogensbelasting kunnen opleveren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 17:09:21 #208
163650 Greys
pi_176569952
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

*;

Moeilijk soms :P

Ik vraag net iets serieus en het verdwijnt gewoon in alle drama, omdat mensen die nooit in dit topic posten nu opeens belangrijk gevonden willen worden.
Is ook moeilijk, ik kan het ook lang niet altijd :D

Maar echt, zij brengen jou niet op andere gedachten en jij hen niet. Dus laat lekker gaan.

*let it gooooo wicht in blauwe jurk gif*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176569959
We zijn hard aan het stijgen op het moment.
blablablabla
pi_176569964
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je meer dan 1 hersencel hebt dan kijk je even naar de historie en dan weet je het wel.

Dus, doe eventjes.
Nou nou, ik begrijp dat de paniek nu om zich heen slaat, maar je hoeft me toch niet te gaan beledigen.
pi_176569968
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dat laatste zou toch juist onverstandig zijn? Dan weet je zeker dat je verlies hebt.
Mensen zijn niet verstandig. Ze willen hun verlies beperken. Dus verkopen ze. mensen die vroeg zijn ingestapt die zullen langer vasthouden, maar een aantal zal nu ook cashen en later weer instappen.
Whatever...
pi_176569974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
We zijn hard aan het stijgen op het moment.
definieer hard
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176569983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
We zijn hard aan het stijgen op het moment.
Waar dan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176569989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:10 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

definieer hard
Vraag maar aan je moeder.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:11:10 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176569995
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Is ook moeilijk, ik kan het ook lang niet altijd :D

Maar echt, zij brengen jou niet op andere gedachten en jij hen niet. Dus laat lekker gaan.

*let it gooooo wicht in blauwe jurk gif*
_O-

En bedankt, nu zit het in mijn kop.
pi_176569998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
We zijn hard aan het stijgen op het moment.
Je zou het bijna missen tussen al dat geneuzel door..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:11:57 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570011
Vanavond staat BTC op 12k en dan kom ik terug om schouderklopjes te vragen. Zo niet, dan zeg ik gewoon dat het morgen gaat gebeuren. Komt goed.
pi_176570013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Vraag maar aan je moeder.
Dan vraag ik aan je moeder of iemand al zo diep is geweest als de Bitcoin daling.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:12:33 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570021
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen :D
pi_176570025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:11 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dan vraag ik aan je moeder of iemand al zo diep is geweest als de Bitcoin daling.
Godver _O- _O-

Prima comeback ^O^
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 17:12:48 #221
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176570033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
We zijn hard aan het stijgen op het moment.
onzin we komen nooit meer boven de 10k
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176570042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen :D
Gelukkig zit ik al vuistdiep, kan met voor deze bedragen ook niet uitstappen, dat wordt vanavond zuipen!
pi_176570055
ik geloof niet dat dit een bubbel is net als dat in 2013 was vanwege het feit dat IEDEREEN riep/roept dat t een bubbel is, meestal heeft de massa het verkeerd.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176570058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:08 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als iedereen op tijd zijn geld had teruggehaald, en dat in euro had uitgegeven, had dat een stuk meer dan alleen vermogensbelasting kunnen opleveren.
Tantoe domme opmerking aangezien je denkt dat iedereen zijn of haar inleg al kwijt is terwijl we op het niveau van oktober 2017 staan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:13:50 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570061
Die whales hebben wel dag van hun leven hoor :D
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:13:58 #226
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176570066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat weet natuurlijk niemand. Maar laten we wel wezen, een cryptomunt vertegenwoordigt dezelfde waarde als een kubieke meter buitenlucht. Het is wat de gek er voor geeft, en als er in de toekomst nog wat meer gekken komen die er nog meer voor geven, dan wel. Ik hoop het van harte hoor.
ik ken anders mensen die in lucht handelen. en die wonen toch in een huis van 6/7 ton. zo slecht is die handel dus nog niet :D

als je het maar kan vermarkten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_176570070
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

onzin we komen nooit meer boven de 10k
Aldus Klaas.
Klaasgod.
blablablabla
pi_176570075
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

onzin we komen nooit meer boven de 10k
Net zei je nog dat we over twee maanden op een ATH staan..
pi_176570076
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen :D
KLAAS KOM ER MAAR IN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176570085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:14 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Net zei je nog dat we over twee maanden op een ATH staan..
Hij maakt een grapje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:15:05 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176570104
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen :D
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!111!11

Inb4bulltrap :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176570107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:14 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hij maakt een grapje.
;)
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 17:15:21 #233
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176570110
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus Klaas.
Klaasgod.
@crypto_klaas_nl
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176570117
Dit is echt wel een heel lekker moment om in te stappen. Helaas beschik ik niet over voldoende kapitaal om zomaar even voor duizenden euro's te investeren.
Of nouja, ik wil mijn spaargeld niet at risk brengen.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:16:04 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570130
*zelf schouderklopje geeft*

ICX verkocht op 61000 sat, ingestapt op 55000. VEN verkocht op 41000, ingestapt op 37000 _O_

Gratis coins. Nu hopen dat die coins weer wat waard gaan worden :') |:(
pi_176570139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:
*zelf schouderklopje geeft*

ICX verkocht op 61000 sat, ingestapt op 55000. VEN verkocht op 41000, ingestapt op 37000 _O_

Gratis coins. Nu hopen dat die coins weer wat waard gaan worden :') |:(
Netjes.
Koning.
pi_176570144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:15 schreef Elan het volgende:
Dit is echt wel een heel lekker moment om in te stappen. Helaas beschik ik niet over voldoende kapitaal om zomaar even voor duizenden euro's te investeren.
Of nouja, ik wil mijn spaargeld niet at risk brengen.
Ik wacht nog even. Ik zie nog even geen bodem.
Whatever...
pi_176570149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:
*zelf schouderklopje geeft*

ICX verkocht op 61000 sat, ingestapt op 55000. VEN verkocht op 41000, ingestapt op 37000 _O_

Gratis coins. Nu hopen dat die coins weer wat waard gaan worden :') |:(
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken :P
pi_176570151
Lijkt op een bodem, maar daar leek het gisteravond rond half 12 ook op, toen herstelden we ook flink.
pi_176570157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mensen zijn niet verstandig. Ze willen hun verlies beperken. Dus verkopen ze. mensen die vroeg zijn ingestapt die zullen langer vasthouden, maar een aantal zal nu ook cashen en later weer instappen.
Ja, jammer..

Ik kan me niet zo goed voorstellen waar deze enorme daling vandaan komt en waarom het ook net lijkt of er geen einde aan komt. :P Wat is de trigger geweest?

Ik volg verschillende crypto's in Blockfolio (naast het kleine beetje wat ik ook heb aangeschaft) en echt alles is rood. xD Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
pi_176570185
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:
Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaan :P
pi_176570186
Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang het gaat duren om dit te boven te komen. Mensen posten steeds die grafiekjes van de januari's van de afgelopen 3 jaren, maar de bull run van de afgelopen maanden lijkt meer op die van 2013/2014. En het zou mij dus ook niets verbazen als het weer enkele maanden tot misschien wel jaren duurt voor we terug zijn op het huidige niveau.

Ik hodl lekker, er zijn nu veel meer kansen op de markt dan 4 jaar geleden, maar terug op $ 18k in 5 weken lijkt me stug
pi_176570209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken :P
Ik ook. Gewoon lekker laten staan.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:18:46 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken :P
Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren en het kan ook fout gaan. Gisteren en vandaag nu 2x gedaan, 2x goed uitgepakt en nu is het klaar. Ga het niet een 3e keer proberen.
pi_176570218
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, jammer..

Ik kan me niet zo goed voorstellen waar deze enorme daling vandaan komt en waarom het ook net lijkt of er geen einde aan komt. :P Wat is de trigger geweest?

Ik volg verschillende crypto's in Blockfolio (naast het kleine beetje wat ik ook heb aangeschaft) en echt alles is rood. xD Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Checkt Gulden Wallet
Nopes :P
blablablabla
pi_176570221
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaan :P
Ja, maar dat gebeurt eigenlijk dagelijks, sinds ik die volg. Die fluctueert echt enorm binnen één dag.
pi_176570225
Stieren, katten, beren, dit gaat een topjaar worden.
Koning.
pi_176570230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren.
Ja scheelt inderdaad stress en tijd, en die tijd kan ik dan hier investeren met shitposten.
pi_176570233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Checkt Gulden Wallet
Nopes :P
Vreemd, hoe kan dat dan?

Blockfolio lijkt wel vaker niet te kloppen. Is er een betere app?
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:20:20 #250
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176570245
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joe
Prima. Ik heb mijn winst al binnen, spring wel weer een keer in.
pi_176570247
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vreemd, hoe kan dat dan?

Blockfolio lijkt wel vaker niet te kloppen. Is er een betere app?
Waar haal jij je Gulden info vandaan in Blockfolio?
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:20:31 #252
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176570252
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vreemd, hoe kan dat dan?

Blockfolio lijkt wel vaker niet te kloppen. Is er een betere app?
Delta
pi_176570253
Hey klaas, het is bijna weer 10k. Tril je al een beetje?
pi_176570255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang het gaat duren om dit te boven te komen. Mensen posten steeds die grafiekjes van de januari's van de afgelopen 3 jaren, maar de bull run van de afgelopen maanden lijkt meer op die van 2013/2014. En het zou mij dus ook niets verbazen als het weer enkele maanden tot misschien wel jaren duurt voor we terug zijn op het huidige niveau.

Ik hodl lekker, er zijn nu veel meer kansen op de markt dan 4 jaar geleden, maar terug op $ 18k in 5 weken lijkt me stug
FOMO + positieve berichten over regulering van exchanges = moon
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:20:38 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570256
Jammer dat die stijging niet even doorknalde naar 10.5k ofzo Moeten even een fomo run hebben.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:21:19 #256
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176570277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:01 schreef damsco het volgende:

[..]

fixed
Shit. Moest hier staan. 😂
pi_176570281
Nog even en waves is weer terug op het niveau waar ik hem heb gekocht 6 maanden geleden

jaja destijds bijna op een ATH gekocht |:(
pi_176570294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:21 schreef Atlantis- het volgende:
Nog even en waves is weer terug op het niveau waar ik hem heb gekocht 6 maanden geleden

jaja destijds bijna op een ATH gekocht |:(
Juni wordt waves maand.
pi_176570309
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:22:47 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176570312
Mensen die nog steeds Waves hodlen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176570321
Zag net 3 mensen in de metro paniekerig naar hun mobieltje staren, van eentje zag ik dat hij op Litebit zat.

einde bericht

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 17:23:10 ]
pi_176570328
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nog steeds Waves hodlen :')
:@
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:23:32 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176570331
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee hoor, winst is pas als je uitcasht net zoals verlies.
onzin. Dan zouden mensen die UPC of baan ooit gekocht hebben maar nooit meer verkocht dus geen verlies hebben?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:23:53 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176570339
Modum bijna terug naar waar ik hem kocht }:|

Ik zat op een dubbele verdubbeling voor deze ellende.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176570347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:20 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Waar haal jij je Gulden info vandaan in Blockfolio?
Ik heb maar één mogelijke exchange en dat is Bluetrade?

Oh, het is trouwens nu NLG/ETH. Zo stond het er net niet, ik heb 'm opnieuw toegevoegd, dus is misschien een bug geweest.
NLG/BTC is inderdaad erg rood nu.
pi_176570356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Modum bijna terug naar waar ik hem kocht }:|

Ik zat op een dubbele verdubbeling voor deze ellende.
Balen :(
pi_176570359
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:25:04 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570368
VEN weer boven 40k sat _O_

BTC tikt ook weer de 10k aan.

Hoi Klaas! :R
pi_176570375
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
_O-
pi_176570376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
_O-
pi_176570379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nog steeds Waves hodlen :')
Die gaat volgende maand gewoon knallen hoor 8-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:25:17 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176570380
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
De dj lachte die persoon keihard uit toch?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176570386
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"

alle weak hands eruit ~O>
pi_176570392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
_O-
pi_176570396
Haha de veelbesproken 10k is er al weer..
pi_176570403
even binnen paar seconde 2 koop order van 50 btc en 79 btw om door 10k te breken ;o
pi_176570404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Atlantis- het volgende:
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"

alle weak hands eruit ~O>
Ik zou regulatie niet zo'n probleem vinden.
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:01 #278
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176570405
Mijn WABI gaat lekker trouwens.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:07 #279
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176570409
Boven 10k

Shorts rekt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176570412
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
wat _O-
pi_176570413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Atlantis- het volgende:
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"

alle weak hands eruit ~O>
wie moet dat reguleren dan ????? :'( :'(
pi_176570420
Reguleringen maken bitcoin volwassen
pi_176570430
BTC 10K (waarschijnlijk maar 5 minuten ofzo maargoed, hij zit er weer boven *O* )
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:51 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176570435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken

ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar

die ook op niets waren gebaseerd.....
Als jij rond de 50 jaar oud bent dan ben je nog sneuer dan ik al dacht _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176570437
MOOOOOOON!
pi_176570439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
Hebben we toch weer ff mooi die 30% kans meegepakt. En ook echt binnen een uur zie ik nu..
pi_176570453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:26 schreef DSVM het volgende:
Reguleringen maken bitcoin volwassen
Klopt
Net zoals dit soort hormonale waardeschommelingen
blablablabla
pi_176570479
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De dj lachte die persoon keihard uit toch?
Het was de dj....
pi_176570496
"Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden"

ja dat is in het verleden ook erg goed gegaan ....regulering van banken en beurzen....de gewone consument keihard genaaid met manipulatie van rentes en woekerpolissen.

banken en overheden moeten gewoon lekker optyfen
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:28:59 #290
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176570498
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan? :')
Toch lijkt het minder onzinnig dan je op het eerste gezicht denkt. Er is een theorie over creatieve destructie waarbij nieuwe technologie de oude verdringt. De Neo-Schumterianen houden zich hiermee bezig. en YouTube video's van Carlota Perez zijn een aanrader als je je echt wilt verdiepen.

Kort gezegd komt het erop dat er sinds het begin van de eerste industriele revolutie vijf revoluties zijn geweest die elkaar opvolgde. Stoommachines, electriciteit & staal en zware industrie, auto's & olie & massa productie en digitale revolutie zijn achtereenvolgend de nieuwe revoluties.

Er zijn een paar kenmerken die keer op keer gelden;
er is een fase 1 waarbij de techniek nieuw is, beperkt beproeft, groot kapitaal nodig
Fase 2 is een fase van paniek. De technologie valt naar beneden en lijkt dood te gaan, een crash
Fase 3 is de golden age. Het is voor iedereen beschikbaar en heeft een plaats gekregen in onze samenleving.

Daarnaast wordt elke nieuwe technoligie "gestart" op het moment dat de huidige revolutie van fase 2 naar fase 3 gaat. Blockchain zou zomaar de nieuwe technologie kunnen zijn die creatieve destructie veroorzaakt (banken weg, blockchain erin) en in dat geval kunnen we ons de komende 25 jaar de borst nat maken met deze technologie, want in dat geval is it here to stay.

Persoonlijk is het voor mij dan ook niet zozeer de vraag of het blijft, maar hoe ik als consument straks kan voorkomen dat ik 30 verschillende wallets moet beheren voor alle bedrijven die hun technologie in blockchain verankeren. En daar zou zomaar wel eens die crash kunnen zitten wat betreft fase 2.

maargoed, het is een theorie, en zoals met alles heb je hier ook voor- en tegenstanders van. Dus doe ermee wat je wilt, maar blockchain past perfect in het ritme en logica qua revoluties en creatieve destructie.
»» Democracy is so overrated »»
pi_176570501
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

onzin we komen nooit meer boven de 10k
^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:29:31 #292
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176570512
Gaan de bitcoins komt nooit meer boven de 10K roepers nu weer wegblijven?

Binnen een week gaan we weer richting de 15K
pi_176570522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef Predator38 het volgende:

banken en overheden moeten gewoon lekker optyfen
Overheden optyfen? Wat? Dit hele anarchistische van crypto staat mij zo tegen _O-
pi_176570532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef SugeLucky het volgende:
Gaan de bitcoins komt nooit meer boven de 10K roepers nu weer wegblijven?

Binnen een week gaan we weer richting de 15K
niet happen op die trollers joh....
pi_176570536
Hebben de whales genoeg gegeten?
pi_176570537
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef SugeLucky het volgende:
Gaan de bitcoins komt nooit meer boven de 10K roepers nu weer wegblijven?

Binnen een week gaan we weer richting de 15K
Laten we het op begin februari houden.
pi_176570552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Toch lijkt het minder onzinnig dan je op het eerste gezicht denkt. Er is een theorie over creatieve destructie waarbij nieuwe technologie de oude verdringt. De Neo-Schumterianen houden zich hiermee bezig. en YouTube video's van Carlota Perez zijn een aanrader als je je echt wilt verdiepen.

Kort gezegd komt het erop dat er sinds het begin van de eerste industriele revolutie vijf revoluties zijn geweest die elkaar opvolgde. Stoommachines, electriciteit & staal en zware industrie, auto's & olie & massa productie en digitale revolutie zijn achtereenvolgend de nieuwe revoluties.

Er zijn een paar kenmerken die keer op keer gelden;
er is een fase 1 waarbij de techniek nieuw is, beperkt beproeft, groot kapitaal nodig
Fase 2 is een fase van paniek. De technologie valt naar beneden en lijkt dood te gaan, een crash
Fase 3 is de golden age. Het is voor iedereen beschikbaar en heeft een plaats gekregen in onze samenleving.

Daarnaast wordt elke nieuwe technoligie "gestart" op het moment dat de huidige revolutie van fase 2 naar fase 3 gaat. Blockchain zou zomaar de nieuwe technologie kunnen zijn die creatieve destructie veroorzaakt (banken weg, blockchain erin) en in dat geval kunnen we ons de komende 25 jaar de borst nat maken met deze technologie, want in dat geval is it here to stay.

Persoonlijk is het voor mij dan ook niet zozeer de vraag of het blijft, maar hoe ik als consument straks kan voorkomen dat ik 30 verschillende wallets moet beheren voor alle bedrijven die hun technologie in blockchain verankeren. En daar zou zomaar wel eens die crash kunnen zitten wat betreft fase 2.

maargoed, het is een theorie, en zoals met alles heb je hier ook voor- en tegenstanders van. Dus doe ermee wat je wilt, maar blockchain past perfect in het ritme en logica qua revoluties en creatieve destructie.
Blockchain zal zeker een maatschappelijke toepassing krijgen, maar wat is het nut van 1001 verschillende cryptomunten? Die link heb ik nooit kunnen leggen -- ben ook geen expert, investeer niet in dingen die ik niet begrijp :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:31:16 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570554
Die schommelingen zijn nu echt fake hoor. Dit zijn gewoon whales die spellen spelen nu volgens mij.
pi_176570562
Gezien het verleden is terug naar $3000-$6000 echt niet ondenkbaar. Ben zelf van plan om rond de $6000 weer grootschalig in te stappen... is misschien niet de bodem maar wel laag genoeg wat mij betreft met de verwachting dat de volgende bull run 20K-100K+ gaat brengen. Tot die tijd dagelijks een klein beetje bijkopen voor het geval hij helemaal niet tot de $6000 zakt :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176570583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Overheden optyfen? Wat? Dit hele anarchistische van crypto staat mij zo tegen _O-
dan zet je je geld toch op een bank........ ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:32:48 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176570591
BTC pump & dumps
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2018 @ 17:33:05 #302
230491 Zith
pls tip
pi_176570600
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:23 schreef Typisch het volgende:
Zag net 3 mensen in de metro paniekerig naar hun mobieltje staren, van eentje zag ik dat hij op Litebit zat.

einde bericht
Welke metro :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')