abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 01:01:08 #1
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176557753


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176557777
GDAX kan het ook allemaal niet meer aan. ;(
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:05:40 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557794
Uur geleden ETH gekocht op BTCdirect. Niets te zien op etherscan, niets ontvangen. Wat de neuq?
pi_176557805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:05 schreef SugeLucky het volgende:
Uur geleden ETH gekocht op BTCdirect. Niets te zien op etherscan, niets ontvangen. Wat de neuq?
Gewoon wachten.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:07:42 #5
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557807
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gewoon wachten.
Ja, kan ook niet veel anders doen. Hopelijk krijg ik wel gewoon het aantal wat ik heb gekocht en niet tegen de koers van een paar uur later of zo
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:08:09 #6
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557809
Gut gut, zal je altijd zien. Transactie is nu ineens pending
pi_176557813
Al het geld van de weak hands naar de aziaten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:09:18 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176557814
Als dit het was heb ik precies op juiste moment verkocht en weer terug gekocht. Geluk gehad natuurlijk, maar erg blij mee.

Crash liet wel goed zien welke coins niet bestand zijn tegen dit soort schommelingen. Nu nog meer in VEN en nieuw in ICX. Zit alleen te twijfelen of ik laatste beetje BTC in wil wisselen voor SUB die binnenkort met beta komt of toch even in BTC hou. Zie die ook nog wel even stijgen als dit alles was en vanaf hier herstel weer gaat inzetten.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:10:33 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557824
Ik ga ook in ICX. Is al wel weer wat gestegen maar nog steeds wel cheap met $7.50 ongeveer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:14:22 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176557852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:10 schreef SugeLucky het volgende:
Ik ga ook in ICX. Is al wel weer wat gestegen maar nog steeds wel cheap met $7.50 ongeveer
^O^

Kunnen kopen op 62000.

Komt veel aan bij ICX de komende weken. Mainnet launch op 24ste en groot event op 31st (met o.a. nieuwe roadmap). Ben benieuwd.

Daarnaast zal het wel een dikke boost krijgen als er weer een paar Koreaanse exchanges nieuwe leden gaan toelaten.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:16:31 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557866
vieze homeaus moeten m'n ether geven.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:18:33 #14
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

^O^

Kunnen kopen op 62000.

Komt veel aan bij ICX de komende weken. Mainnet launch op 24ste en groot event op 31st (met o.a. nieuwe roadmap). Ben benieuwd.

Daarnaast zal het wel een dikke boost krijgen als er weer een paar Koreaanse exchanges nieuwe leden gaan toelaten.
Ja heb er ook goede dingen over gelezen. Wel goede koop denk ik.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:21:03 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176557889
Wat een markt net ook he. Uur geleden zaten wij hier met geknepen billen te kijken of BTC echt naar 6-7k zou gaan, vooral nadat die door de 10k knalde en op Binance zelfs 9035 aantikte.

Nu is het weer ruim 11k, stroomt er geld binnen en schiet alles omhoog .... over een dag of twee ATH.

... of we crashen straks weer lekker verder, dat kan ook :P
pi_176557895
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:24:51 #17
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176557913
Mooie buy orders staan voor DRGN en Ven
pi_176557914
Die Telegram ICO wordt nog wat. Er is nu bekend dat ze $1,2B willen ophalen

https://techcrunch.com/20(...)e-the-next-ethereum/
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:25:14 #19
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176557915
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect? :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176557917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect? :')
Alles kwijt. :'( :'( :'(
pi_176557936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Alles kwijt. :'( :'( :'(
Nee hoor, nog 26$ is die waard
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:29:41 #22
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557945
gewoon meer bitconnect kopen joh
pi_176557946
Spannende shizle..

Ik zit nog goed met mn neblio ook al had ik al lang moeten omzetten toen kneiter hoog stond. Ik heb een laptopje gekocht speciaal voor continu staking. Tenzij er iets raars gebeurt haal je de stroomkosten er 10 voudig uit, afhankelijk hoeveel je hebt natuurlijk. Nog meer mensen met neblio hier?
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:30:14 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176557948
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Rp
?
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:30:57 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176557954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:05 schreef SugeLucky het volgende:
Uur geleden ETH gekocht op BTCdirect. Niets te zien op etherscan, niets ontvangen. Wat de neuq?
Ik 1,5 uur geleden. Netjes ontvangen, prima.
pi_176557956
:O
pi_176557958
Kan iemand me uitleggen in een paar zinnen waarom ven zo geil is?
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:31:51 #28
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176557961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik 1,5 uur geleden. Netjes ontvangen, prima.
Ik inmiddels ook. Duurde wel lang
pi_176557969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Alles kwijt. :'( :'( :'(
Jij had Bitconnect? :N
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:33:46 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176557970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:31 schreef InsomniaCoins het volgende:
Kan iemand me uitleggen in een paar zinnen waarom ven zo geil is?
Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.

Edit: Natuurlijk moet je voor product zelf gewoon even zelf op onderzoek uitgaan :D
pi_176557977
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij had Bitconnect? :N
Zeker niet. Was een grapje. ;)
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:35:23 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176557980
Twijfel tussen VEN en ETH :'(
pi_176557987
We gaan weer down?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:37:01 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176557989
BTC doe eens niet ...oude reus.
pi_176558000
Holy fuck wat een wilde rit is dit zeg
(she/her)
pi_176558001
Ik had een halve Litecoin en heb nog maar een halve erbij gekocht in de dip
(she/her)
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:41:08 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect? :')
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.

Edit: Natuurlijk moet je voor product zelf gewoon even zelf op onderzoek uitgaan :D
Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.
pi_176558018
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
Dit was te verwachten. Ik zag al juridische documenten te voorschijn komen 1 maand geleden. De staten Texas en Pennsylvania heeft bitconnect aangeklaagd dacht ik.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:44:08 #40
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558025
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
Mjah het was gewoon zo duidelijk dat het een scam was maar toch kregen ze het voor elkaar een marketcap van bijna 3 miljard te krijgen.

Zojuist heeft het Bitconnect team uitgecashed en is alles ingestort.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:44:31 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176558027
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.
China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:45:23 #42
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558032
Ik vind het echt zo onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zo in de paniek schieten en alles verkopen bij dat soort vage berichten
pi_176558045
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.
Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.
pi_176558051
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
pi_176558054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:50:20 #46
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
:')

Schrijf die 200 euro af en zie het als een les.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176558062
Niemand die het dus weet?
pi_176558066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het echt zo onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zo in de paniek schieten en alles verkopen bij dat soort vage berichten
Ik vind de markt sowieso te grillig, ik heb even mee gedaan met day traden maar ik loop achter de feiten aan al dan niet door ongeluk of pumps en dumps.. Successen waren minder dan de verliezen. Uiteindelijk maar gewoon een 2 tal coins gekozen waar ik vertrouwen in heb. Ik zie het wel op de lange termijn.
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:53:02 #49
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558076
Ik lees dat als je ICX naar MEW stuurt, je ze dan niet meer kan verzenden vanuit MEW. Iemand hier weet van?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 01:53:06 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176558077
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:47 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.
Nee, servers staan in Japan en Korea volgens mij en Binance "HQ" is Hong Kong.
pi_176558081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:51 schreef 0108daniel het volgende:
Niemand die het dus weet?
zo te merken zijn de meeste nogal chagerijnig.... :P
de wallet vervalt over 5 dagen, evenals de website
momeneel kan je nog niet inloggen lees ik uit de twitter berichten
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 01:53:47 #52
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176558083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:51 schreef 0108daniel het volgende:
Niemand die het dus weet?
Klaas wel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 17 januari 2018 @ 01:55:27 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176558089
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
dude
pi_176558091
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:51 schreef 0108daniel het volgende:
Niemand die het dus weet?
Waarom zou je het erop laten? Het is klaar jonge... Beter verkoop je het en krijg je nog wat terug.
pi_176558094


Hoe zou het nu met de bitconnect fitboys gaan?
pi_176558095
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Klaas wel
Klaas weet alles.
pi_176558108
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe zou het nu met de bitconnect fitboys gaan?
Op het juiste moment uit het kaartenhuis gestapt waarschijnlijk
pi_176558115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:53 schreef anitapatat het volgende:

[..]

zo te merken zijn de meeste nogal chagerijnig.... :P
de wallet vervalt over 5 dagen, evenals de website
momeneel kan je nog niet inloggen lees ik uit de twitter berichten
Ik merk het ja, blijkbaar zitten er veel meer mensen hier in bitconnect haha.
Dankje! de site is inderdaad offline.
pi_176558119
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe zou het nu met de bitconnect fitboys gaan?
Cringe...
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:02:30 #60
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:53 schreef SugeLucky het volgende:
Ik lees dat als je ICX naar MEW stuurt, je ze dan niet meer kan verzenden vanuit MEW. Iemand hier weet van?
ICX is een ERC20 token. De wallet moet dus ook wat ETH bevatten om de gas te betalen om de transactie naar een ander adres te versturen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:03:11 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558130
Oke beetje ingelezen en eigenlijk zegt BitConnect gewoon we stoppen er per direct mee. Ze zeggen dat ze mensen nog uitbetalen maar dat gebeurd in (nu waardeloze) bitconnect coins? LOL.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558143
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke beetje ingelezen en eigenlijk zegt BitConnect gewoon we stoppen er per direct mee. Ze zeggen dat ze mensen nog uitbetalen maar dat gebeurd in (nu waardeloze) bitconnect coins? LOL.
Misschien beetje beter inlezen?
Over 5 dagen! niet per direct...
pi_176558145
KarlRHudson twitterde op woensdag 17-01-2018 om 02:05:43 I realize you didn’t force me to get involved. But @bitconnect you really put me in a bad position. Thanks for giving me my capital back in a worthless coin at an extremely inflated rate. Rich get richer. Shame on me I guess. #scammed reageer retweet
Goede les geweest voor velen. :)
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:07:39 #64
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:06 schreef anitapatat het volgende:

[..]

Misschien beetje beter inlezen?
Over 5 dagen! niet per direct...
_O-

Zeker op je hoofd gevallen toen je vanochtend uit bed stapte...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:10:44 #65
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:06 schreef anitapatat het volgende:

[..]

Misschien beetje beter inlezen?
Over 5 dagen! niet per direct...
Over 5 dagen sluit de service. Maar van wat ik zie op Reddit werkt niks op dit moment. Of dat de intentie is of omdat iedereen nu tegelijk naar de website gaat weet ik niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558160
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Over 5 dagen sluit de service. Maar van wat ik zie op Reddit werkt niks op dit moment. Of dat de intentie is of omdat iedereen nu tegelijk naar de website gaat weet ik niet.
klopt, dat denk ik wel ja.
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:14:33 #67
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558167


Op de Bitconnect Nederland pagina zijn ze ook te dom om te poepen...

1e Ponzi doet een exit scam, "Hoop dat Ponzi 2 wel doet wat het ons beloofd!" :')_______________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 januari 2018 @ 02:15:44 #68
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176558172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:00 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ik merk het ja, blijkbaar zitten er veel meer mensen hier in bitconnect haha.
Dankje! de site is inderdaad offline.
ja 100k kwijt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176558179
site is online! voor zolang het duurt
pi_176558186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:17 schreef anitapatat het volgende:
site is online! voor zolang het duurt
Yess eindelijk!!
Gelijk via de exchange omgezet naar mijn wallet!!
Word verwerkt...hopelijk is het nu safe :)
pi_176558191
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:14 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

Op de Bitconnect Nederland pagina zijn ze ook te dom om te poepen...

1e Ponzi doet een exit scam, "Hoop dat Ponzi 2 wel doet wat het ons beloofd!" :')_______________!
De mensen die investeren in zulke ponzi's zijn zo naief. Ze gaan nu van Bitconnect gewoon naar de volgende ponzi. :')
pi_176558194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:20 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Yess eindelijk!!
Gelijk via de exchange omgezet naar mijn wallet!!
Word verwerkt...hopelijk is het nu safe :)
Je bitconnect tokens zijn geen hol meer waard he.
pi_176558198
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je bitconnect tokens zijn geen hol meer waard he.
Logisch als de bitcoin zakt.
Heb ook 'maar' 45 euro verlies.

EDIT: Mensen die nu nog willen proberen zijn telaat, site is weer offline XD
pi_176558202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Logisch als de bitcoin zakt.
Heb ook 'maar' 45 euro verlies.

EDIT: Mensen die nu nog willen proberen zijn telaat, site is weer offline XD
Gast..
pi_176558203
_O-
pi_176558207
quote:
Biggest Gainers*

# Name Symbol Volume (24h) Price % 1h
1 BitConnect BitConnect BCC $7.854.520 $43,29 57,11%
:D
pi_176558212
pi_176558251
BITCONNEEEEEEEEEEEEEEEECT.

mensen die daarin geld hadden zijn sowieso fking retards. Helemaal na het zien van dat filmpje _O-
pi_176558285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Logisch als de bitcoin zakt.
Heb ook 'maar' 45 euro verlies.

EDIT: Mensen die nu nog willen proberen zijn telaat, site is weer offline XD
:+
pi_176558290
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Logisch als de bitcoin zakt.
Heb ook 'maar' 45 euro verlies.

EDIT: Mensen die nu nog willen proberen zijn telaat, site is weer offline XD
Wat the fuck... Kerel leef je onder een steen? Heb je niet door wat er gebeurd is? Het komt niet door Bitcoin dat je BCC waardeloos zijn, het komt omdat BCC een scam is _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 02:49:21 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 02:52:28 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176558308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat the fuck... Kerel leef je onder een steen? Heb je niet door wat er gebeurd is? Het komt niet door Bitcoin dat je BCC waardeloos zijn, het komt omdat BCC een scam is _O-
Nee, joh. Bitconnneeeeeeeeeeeeeeccctttt

Niks mis mee _O-

Sommige mensen vragen ook echt gewoon om genaaid te worden.
pi_176558312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:24 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:D
Snel kopen, gaat naar $100.
  woensdag 17 januari 2018 @ 02:55:03 #83
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558322
Die matti met z'n ripple is ook flink stil
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 03:13:38 #84
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176558379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:55 schreef SugeLucky het volgende:
Die matti met z'n ripple is ook flink stil


Hij komt vast wel weer buurten als XRP 10% stijgt.
pi_176558423
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。

Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.

http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
  woensdag 17 januari 2018 @ 03:25:22 #86
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij komt vast wel weer buurten als XRP 10% stijgt.
Hij is vast te druk met ripple kopen in de dip
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 03:27:15 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176558433
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。

Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.

http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
Zucht, gaan we straks weer naar beneden denk ik :( Binance nog veilig?

Toch maar een keer VEN naar wallet overmaken. Wat wordt hier als meest betrouwbare gezien? MEW?
  woensdag 17 januari 2018 @ 03:27:27 #88
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558437
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。

Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.

http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
Waar zit binance eigenlijk?
pi_176558439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Waar zit binance eigenlijk?
Binance is safe. Japan/HK, soort van.
  woensdag 17 januari 2018 @ 03:31:23 #90
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176558454
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zucht, gaan we straks weer naar beneden denk ik :( Binance nog veilig?

Toch maar een keer VEN naar wallet overmaken. Wat wordt hier als meest betrouwbare gezien? MEW?
MEW is prima.
pi_176558511
Oke lang getwijfeld of ik zou reageren, maar oke, bij deze.

Hoi!

Toch maar even wat inkopen gedaan tijdens de hamsterweken in cryptoland!

50 ICX

Wou niks van mijn huidige coins verkopen ook al zitten er wat shitcoins bij.

Portfolio bestaat nu uit

Ripple, ja ik weet het rommel, maar ik had ze al vanaf 2 cent en heb door die te verkopen voor iets meer dan 2 eu mijn portfolio opgebouwd. Heb er nog een deel in laten staan mocht ie ooit nog eens mega veel waard worden je weet het maar nooit.

Ven, deze bezit ik ook al een tijdje en vind het leuk om te zien dat deze hier ook populair is, heb hem gekocht toen deze rond 1,60 was.

Monero, vind ik gewoon een hele mooie munt.

Verge, weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden maar was een koopje destijds en heb deze net als met de ripple al dik winst meegemaakt en omgezet naar andere coins. Nu nog een kleine 2000 over, voor mocht het ooit nog eens echt iets worden.

Funfair, leuk team zit daar achter en ze pakken het neutraal maar grootschalig aan.

Oke nou dat was het maar weer.
  woensdag 17 januari 2018 @ 03:54:38 #92
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176558532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:48 schreef eenwijzeman het volgende:
lang verhaal
Welkom ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 17 januari 2018 @ 03:58:43 #93
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176558539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
Zowel op Tweakers als FOK! dezelfde vraag stellen kan natuurlijk niet hè. We demand ultimate devotion!
  woensdag 17 januari 2018 @ 04:14:08 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558553
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:58 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Zowel op Tweakers als FOK! dezelfde vraag stellen kan natuurlijk niet hè. We demand ultimate devotion!
Whehe. Je kan inderdaad veel users ook op tweakers zien, al dan niet met dezelfde username :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558554
Omg Daniël :+
(she/her)
pi_176558630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe zou het nu met de bitconnect fitboys gaan?
Wat is deze :')
U MAD?
pi_176558631
Toch blijf ik er wel vertrouwen in houden dat het allemaal goedkomt:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 17 januari 2018 @ 05:11:20 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558672
aww, https://www.reddit.com/r/Bitconnect/new/ is op private gezet :D Geen leedvermaak meer.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:07 schreef chroestjov het volgende:
Toch blijf ik er wel vertrouwen in houden dat het allemaal goedkomt:

_O-
  woensdag 17 januari 2018 @ 05:18:47 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176558762
Wat is dit dan allemaal? BitConnect had een soort party georganiseerd om mensen vertrouwen te geven in het platform? Het ziet er echt heel erg gay uit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176558787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 02:55 schreef SugeLucky het volgende:
Die matti met z'n ripple is ook flink stil
Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?

Nu weer goedkoop inkopen doen. XRP natuurlijk. Solide project + team.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176558893
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:21 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?

Nu weer goedkoop inkopen doen. XRP natuurlijk. Solide project + team.
:')

Printscreentjes dan.
U MAD?
pi_176558900
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
aww, https://www.reddit.com/r/Bitconnect/new/ is op private gezet :D Geen leedvermaak meer.
-O-
Kan je er wel bij als je een account hebt?

Edit: oh, het bestaat gewoon niet meer?

[ Bericht 2% gewijzigd door Physsic op 17-01-2018 05:43:54 ]
  woensdag 17 januari 2018 @ 05:55:18 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176559064
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

-O-
Kan je er wel bij als je een account hebt?

Edit: oh, het bestaat gewoon niet meer?
Nee je moet gewoon een mod een bericht sturen via die knop, dat je erin wil. Ik denk omdat er zoveel trollen waren op het laatste moment, ze het maar op prive hebben gezet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176559110
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee je moet gewoon een mod een bericht sturen via die knop, dat je erin wil. Ik denk omdat er zoveel trollen waren op het laatste moment, ze het maar op prive hebben gezet.
Jammer.
pi_176559118
Ik zie een aantal (willekeurige, anonieme) mensen op internet suggereren dat BitConnect de afgelopen dagen misschien wel al hun Bitcoin heeft verkocht en dat daardoor (bijna) alle crypto's zo enorm zijn gezakt de afgelopen dagen.

Zou dat kunnen kloppen of is dat complete onzin?
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 06:18:14 #108
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176559132
Ik heb nog steeds niets van Anycoindirect :%
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176559133
Oh wat heerlijk dit.

Biiiiccooonneeeeeeeeee-exit scam
pi_176559149
:') wut
pi_176559180
Ik herhaal het nog maar een keer:

EOS
PART
VEN.

Oh en dit is heel mooi (en ik denk leerzaam voor velen):

Idiots Making Cryptocurrency Vids


_O-
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 06:58:12 #112
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176559209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 06:45 schreef kthxbye het volgende:
Ik herhaal het nog maar een keer:

EOS
PART
VEN.

Oh en dit is heel mooi (en ik denk leerzaam voor velen):

Idiots Making Cryptocurrency Vids


_O-
de ene slaapkamerauthist maakt de andere slaapkamerauthist zwart.

Dat dit kan!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176559226
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。

Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.

http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
Okkkkkkk

Wacht, ik heb 140 euro aan VEN op KuCoin staan maar dat is onder de minimale hoeveelheid om te mogen withdrawen. :')
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 07:06:26 #114
42184 crew  DaMart
pi_176559228
Saai cryptonachtje geweest zo te zien. Mijn portfolio staat ten opzichte van gisterenavond licht in het groen en mijn buy orders zijn niet aangetikt...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 17 januari 2018 @ 07:09:52 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_176559238
JAAAAAA. BIETCONNEEEEEEEECT
pi_176559271
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。

Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.

http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
Uh? Wat staat hier dan? Heb ook nog een boel coins op kucoin. Willen ze het offline halen oid?
  woensdag 17 januari 2018 @ 07:21:10 #117
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176559282
Gisteravond een zak vol Neblio gehaald. Pakt niet verkeerd uit tot dusver. Deze ga ik Hodlen.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176559292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:22 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Betere spreker dan Hitler
Sow. Moggel.
U MAD?
pi_176559295
Ik heb dat hele bitconnect gemist, update?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176559301
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 06:58 schreef Oscar. het volgende:

[..]

de ene slaapkamerauthist maakt de andere slaapkamerauthist zwart.

Dat dit kan!
Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.
  woensdag 17 januari 2018 @ 07:26:23 #122
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176559303
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb dat hele bitconnect gemist, update?
Zie bitcoinnonnect topic
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176559315
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Uh? Wat staat hier dan? Heb ook nog een boel coins op kucoin. Willen ze het offline halen oid?
Het is een onduidelijk artikel. Het kan net zo goed uitsluitend gaan over markten om Chinees fiat-geld (RMB) in Bitcoin om te zetten (en omgekeerd) en dat doet bijv. Kucoin niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 07:28:16 ]
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 07:29:05 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176559320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:26 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.
ik zie een poster van sims 4. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176559324
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:26 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.
Ah een gokker dus.
U MAD?
pi_176559341
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:29 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik zie een poster van sims 4. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen.
Liever dat dan die patsertjes met hun auto's.
  woensdag 17 januari 2018 @ 07:33:31 #127
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176559345
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ah een gokker dus.
:')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176559360
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:26 schreef XDo het volgende:

[..]

Zie bitcoinnonnect topic
Wat een aids. Piramidespel dus
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176559408
Hey, ik sta nog lager dan gister. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 17 januari 2018 @ 07:58:20 #130
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176559456
Al m’n coins zijn weer wat aan het stijgen. 👍🏼
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  woensdag 17 januari 2018 @ 08:04:15 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176559495
Mja alles stijgt inderdaad weer, bah. Graag nog een laatste genadeslag voor mijn laatste buyorders :@

Of een onverwachtse bullrun van BTC zodat de alts nog verder inkakken, zou nog fijner zijn O-)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176559519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is een onduidelijk artikel. Het kan net zo goed uitsluitend gaan over markten om Chinees fiat-geld (RMB) in Bitcoin om te zetten (en omgekeerd) en dat doet bijv. Kucoin niet.
Is dit uiteindelijk niet nadelig voor de chinese coins?
pi_176559530
Alles stijgt weer, op naar nieuwe manen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176559565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles stijgt weer, op naar nieuwe manen
Ja, bitcoin 0,04%.....
pi_176559602
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:13 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ja, bitcoin 0,04%.....
In de voorgaande 4 jaren kregen we na zo'n dip in Januari steevast een stijgende lijn te zien. Ik hoop op een herhaling :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 januari 2018 @ 08:24:28 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176559640
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 05:21 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?

Nu weer goedkoop inkopen doen. XRP natuurlijk. Solide project + team.
Lol waarom zou je cashen als het zon fantastische munt is na een flinke correctie?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176559647
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol waarom zou je cashen als het zon fantastische munt is na een flinke correctie?
Allemaal geblaat, onderbouwingen en bewijzen ho maar. Ik kan hier ook gaan roepen dat ik al 2 ton uitbetaald heb, leuk.... maar het is niet waar.
Hij kan nu niet meer terug met z’n onzin.
U MAD?
pi_176559653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 07:50 schreef dimmak het volgende:
Hey, ik sta nog lager dan gister. :P
Idem
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176559655
Gisteren uiteindelijk VEN gekocht op ¤3,58-
Nu naar de maan er mee.
U MAD?
pi_176559678
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176559713
quote:
bloemveiling dus hij zal ook wel coke snuiven
pi_176559714
quote:
Mensen die zich laten interviewen voor zulke artikelen :')
pi_176559724
Bijzondere markt is dit toch :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176559726
7k, das helemaal niks :') zoveel schommelt mijn portfolio per kwartier _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176559821
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's

onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176559829
Klaas wist het. Klaas zag het aankomen.
pi_176559830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's

onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Bedankt klaas

Dat had nog niemand gezien
pi_176559835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's

onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Het is hier een cryptochat. Kan je stoer gaan verkondigen dat je veel verdiend in de valuta handel maar maak daar dan gewoon een draadje voor aan ^O^

Goedemorgen allen. Laten we hopen op een mooie dag vandaag. Mijn portfolio is van 10k naar 7k gegaan en heeft ook ergens in de 5 gezien. HODL :7
  woensdag 17 januari 2018 @ 08:50:59 #150
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176559849
Utk doorstaat het geweld😀
015
pi_176559852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:49 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Het is hier een cryptochat. Kan je stoer gaan verkondigen dat je veel verdiend in de valuta handel maar maak daar dan gewoon een draadje voor aan ^O^

Goedemorgen allen. Laten we hopen op een mooie dag vandaag. Mijn portfolio is van 10k naar 7k gegaan en heeft ook ergens in de 5 gezien. HODL :7
ik snap dat je veel hoofdpijn heb de afgelopen 25 uur jonge
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176559859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's

onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Bedankt man
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176559882
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's

onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Thanks, goede aanvulling.
U MAD?
pi_176559889
Ik verwacht tijdens de Olympische spelen als de zuid koreanen wat medailles pakken dat ze helemaal los gaan en ze hun vreugde massaal gaan vieren met het kopen van digimunten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176559908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht tijdens de Olympische spelen als de zuid koreanen wat medailles pakken dat ze helemaal los gaan en ze hun vreugde massaal gaan vieren met het kopen van digimunten
Serieus? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176559910
Ergens nog een exchange waar ik mijn Vechain en Dragon tegelijk kan stallen zoals bij Kucoin?
pi_176559920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Serieus? :')
ik heb wat bronnen in zuid korea
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 17 januari 2018 @ 08:57:54 #158
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176559934
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:56 schreef Apekoek het volgende:
Ergens nog een exchange waar ik mijn Vechain en Dragon tegelijk kan stallen zoals bij Kucoin?
Ken je de website coinmarketcap.com? Daar kun je dit soort info vinden (en meer)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 08:58:20 #159
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176559938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb wat bronnen in zuid korea
Snel, pomp al je geld in cryptomuntjes nu dan!
pi_176559943
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ken je de website coinmarketcap.com? Daar kun je dit soort info vinden (en meer)
Yes net gekeken, zie dus dat Gate.io ze beide heeft. Waar staat deze exchange en is Gate.io een beetje betrouwbaar?
pi_176560007
pi_176560012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht tijdens de Olympische spelen als de zuid koreanen wat medailles pakken dat ze helemaal los gaan en ze hun vreugde massaal gaan vieren met het kopen van digimunten
Wat moet jij een zielig leventje hebben trouwens.
pi_176560017
Ik ben benieuw hoeveel jullie hebben ingeleverd de laatste dagen?

- Mijn ATH (in BTC gemeten) was op 12-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in BTC op -16.5% (tijdens de dip heb maximaal ik op -19.5% gestaan).

- Mijn ATH (in fiat gemeten) was op 11-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in fiat op -39,0% (tijdens de dip heb maximaal ik op -42.0% gestaan).

NB: ik heb een portfolio met alleen alts.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:04:39 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560030
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik snap dat je veel hoofdpijn heb de afgelopen 25 uur jonge
Hoofdpijn? Het was verdomme uitverkoop. Drie dwaze dagen van de bijenkorf in cryptoland! Feest voor eenieder *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560047
Gate.io is ook China zie ik (HK).

Is het makkelijk Vechain en Dragon op te slaan in de Myetherwallet? Nog nooit een dergelijke wallet gebruikt namelijk.
pi_176560052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben benieuw hoeveel jullie hebben ingeleverd de laatste dagen?

- Mijn ATH (in BTC gemeten) was op 12-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in BTC op -16.5% (tijdens de dip heb maximaal ik op -19.5% gestaan).

- Mijn ATH (in fiat gemeten) was op 11-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in fiat op -39,0% (tijdens de dip heb maximaal ik op -42.0% gestaan).

NB: ik heb een portfolio met alleen alts.
In FIAT zo'n dikke 35%. Ik groei nu alweer langzaam.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:08:13 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben benieuw hoeveel jullie hebben ingeleverd de laatste dagen?

- Mijn ATH (in BTC gemeten) was op 12-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in BTC op -16.5% (tijdens de dip heb maximaal ik op -19.5% gestaan).

- Mijn ATH (in fiat gemeten) was op 11-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in fiat op -39,0% (tijdens de dip heb maximaal ik op -42.0% gestaan).

NB: ik heb een portfolio met alleen alts.
Beetje krom omdat ik BTC heb bijgekocht met euro. Maar in totaal +3% in BTC als ik die extra aankoop er af trek.

Namelijk verlies gemaakt met de BTC die ik al had en winst gemaakt met de BTC die ik in de dip had bijgekocht. In totaal dus +3%

In euro/dollar is het natuurlijk een heel ander verhaal :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:06 schreef Apekoek het volgende:
Gate.io is ook China zie ik (HK).

Is het makkelijk Vechain en Dragon op te slaan in de Myetherwallet? Nog nooit een dergelijke wallet gebruikt namelijk.
VeChain zeker, Dragon weet ik niet.
pi_176560099
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Beetje krom omdat ik BTC heb bijgekocht met euro. Maar in totaal +3% in BTC als ik die extra aankoop er af trek.

Welke alts heb jij zoal, die t.o.v. BTC hun waarde hebben gehouden?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176560103
Mijn investering was ¤5500, sta nu ¤3400 en gister even rond de ¤3100 gestaan. Het is geld dat we kunnen missen, hebben tijdens de ecomoische crisis wel goede investeringen gedaan (huizenmarkt, beleggingen)....maar hier maken we er een zooitje van, munten gekocht zonder er echt bij na te denken, een deel van de bitcoin gekocht net na de piek. Nu wel 200 stuks VEN gekocht. Liefst ga ik all in op VEN en de bitcoin aanhouden, de rest van de shitcoins weg maar ja, we doen het samen.. >:)
pi_176560125
Zelfs op BNR radio lieten ze zo'n vent zo'n uitleenconstructie in crypto (weet niet zeker of dat bitconnect was) shillen! Ik vind het dan ook niet gek dat sjonnie en Anita daarin zijn gegaan :')
pi_176560129
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:09 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

VeChain zeker, Dragon weet ik niet.
Dragon lijkt wel ERC20 token te zijn, dus kan het dan? Of moet je dan iets bijzonders doen voordat je het naar je myetherwallet kan sturen?
pi_176560132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:06 schreef Apekoek het volgende:
Gate.io is ook China zie ik (HK).

Is het makkelijk Vechain en Dragon op te slaan in de Myetherwallet? Nog nooit een dergelijke wallet gebruikt namelijk.
Heel makkelijk. Je gebruikt hetzelfde ether adres, wel even kijken of het token er staat. Vechain is VET, dragon geen idee (zou ff google). Let wel op dat als je het uit je wallet wil halen, je dat met ETH moet doen (+200000 gas limit).

Het spreekt allemaal redelijk voor zich
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176560139
Vorige maand pas begonnen. Leuk winstje gemaakt van een paar k. Die zie ik nu keihard verdampen. Mijn inleg wordt bijna aangeraakt.
Begonnen met veel Altcoins, die beschouw ik maar als verloren.
Ik lees al een tijdje mee en ga me eens verdiepen in VEN. Als er om 11 uur een dip is koop ik er 100, ande rs van de week.

Ps Klaas: je maakt me aan het lachen!
pi_176560148
Altcoins =shitcoins
Damn autocorrect
pi_176560157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Je gebruikt hetzelfde ether adres, wel even kijken of het token er staat. Vechain is VET, dragon geen idee (zou ff google). Let wel op dat als je het uit je wallet wil halen, je dat met ETH moet doen (+200000 gas limit).

Het spreekt allemaal redelijk voor zich
Je bedoelt wanneer ik het eraf wil halen dat het automatisch omgezet wordt naar ETH?
pi_176560164
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:13 schreef Missgroen het volgende:
Vorige maand pas begonnen. Leuk winstje gemaakt van een paar k. Die zie ik nu keihard verdampen. Mijn inleg wordt bijna aangeraakt.
Begonnen met veel Altcoins, die beschouw ik maar als verloren.
Ik lees al een tijdje mee en ga me eens verdiepen in VEN. Als er om 11 uur een dip is koop ik er 100, ande rs van de week.

Ps Klaas: je maakt me aan het lachen!
China gaat de regels aanscherpen, Ven is een coin die in China zou worden gebruikt. Lijkt mij dat dat feest niet meer doorgaat.
Waarom dan nog kopen?
pi_176560207
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

China gaat de regels aanscherpen, Ven is een coin die in China zou worden gebruikt. Lijkt mij dat dat feest niet meer doorgaat.
Waarom dan nog kopen?
Ze voldoen al aan alle regels in China, is een bestaand bedrijf etc. etc.
https://cdn.vechain.com/v(...)ip_guian_release.pdf
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:17:39 #179
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_176560209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je bedoelt wanneer ik het eraf wil halen dat het automatisch omgezet wordt naar ETH?
Nee, je moet ook wat ETH in die wallet zetten omdat het ETH kost om het er weer af te halen (transactiekosten).

DRGN kan gewoon in MEW inderdaad, ik moest hem een tijdje geleden wel handmatig invullen maar volgens mij staat het er nu gewoon bij.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:18:21 #180
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176560220
Ik sta nu 9% verlies en ben gisteren ingestapt
fok you ja!
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:18:29 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560221
quote:
5s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Welke alts heb jij zoal, die t.o.v. BTC hun waarde hebben gehouden?
Vooral VEN, wat Waves en in de dip extra FUN bijgekocht met een erg optimistische buy order. Deze is inmiddels ook alweer 15% hoger dan dat punt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ze voldoen al aan alle regels in China, is een bestaand bedrijf etc. etc.
https://cdn.vechain.com/v(...)ip_guian_release.pdf
Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:19:17 #183
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176560230
Vanochtend zelfde inleg als in december nogmaals ingelegd. Stond nog op ongeveer +180%, dus laten we u maar weer vertrekken richting maan :7

Wel net voor het dipje BTC gekocht vanochtend :')
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:12 #184
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176560240
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
In BTC is hij gestegen :7
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:16 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176560241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben benieuw hoeveel jullie hebben ingeleverd de laatste dagen?

- Mijn ATH (in BTC gemeten) was op 12-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in BTC op -16.5% (tijdens de dip heb maximaal ik op -19.5% gestaan).

- Mijn ATH (in fiat gemeten) was op 11-1-2018.
- Vergeleken met mijn ATH sta ik nu in fiat op -39,0% (tijdens de dip heb maximaal ik op -42.0% gestaan).

NB: ik heb een portfolio met alleen alts.
In fiat iets meer 30% kwijt.
Geen zorgen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176560246
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
Angst
pi_176560251
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
De VEN/BTC & VEN/ETH waardes zijn eigenlijk zogoed als gelijk gebleven.
Dat de dollar prijs iets zakt is natuurlijk wel te verklaren.
pi_176560255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:06 schreef Apekoek het volgende:
Gate.io is ook China zie ik (HK).
Hong Kong is praktisch gezien geen China.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:21:35 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560262
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

China gaat de regels aanscherpen, Ven is een coin die in China zou worden gebruikt. Lijkt mij dat dat feest niet meer doorgaat.
Waarom dan nog kopen?
China wil regulering en dus alle wildgroei verbannen. Zowel Neo als VEN opereren reeds binnen de regels, dus de kans is aanwezig dat China niet alles wil verbieden maar liever enkele grote spelers wil die de boel in toom houden.

Waves en Ethereum hebben zo'n zelfde positie in Rusland.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560270
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
Omdat mensen in het algemeen, niet schrikken, kaolo dom zijn geboren.

VEN heeft goede connecties met de overheid.
pi_176560280
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

China wil regulering en dus alle wildgroei verbannen. Zowel Neo als VEN opereren reeds binnen de regels, dus de kans is aanwezig dat China niet alles wil verbieden maar liever enkele grote spelers wil die de boel in toom houden.

Waves en Ethereum hebben zo'n zelfde positie in Rusland.
Ah ok, dat was mij niet duidelijk.

Dus de kans bestaat dat Ven ongelooflijk gaat moonen?
pi_176560287
Ik snap de paniek hier niet zo bij sommige users? Ik zit er met bijna niks in en heb dus praktisch niks te verliezen en ik snap best dat je even moet slikken als je nu je portfolio ziet. Maar dit is toch hoe het gaat met cc? low lows en high highs. Als je nu uberhaupt iets gaat verkopen dan kun je imo beter wegblijven want dan snap je er dus echt niks van.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:23:35 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560290
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ah ok, dat was mij niet duidelijk.

Dus de kans bestaat dat Ven ongelooflijk gaat moonen?
Het is niet voor niets dat die munt zo veel geshilled wordt hier op FOK!. Geen garanties natuurlijk, maar die kans is aanwezig.

Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Walton trouwens
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560291
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:22 schreef mtchel112 het volgende:

Dus de kans bestaat dat Ven ongelooflijk gaat moonen?
Het pakt alle overheidsdeals af waar WTC, NEO, etc. al maanden voor hebben gevochten. ;)
pi_176560296
Wat denken we van Lisk na dat Beveiligingsnieuws van gisteren? Te fixen bij volgende release? Prijs is nog harder gezakt dan al mijn andere alts.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176560315
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dat die munt zo veel geshilled wordt hier op FOK!. Geen garanties natuurlijk, maar die kans is aanwezig.

Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Walton trouwens
Ik wil niet haten maar er zitten hier ongelooflijk veel debielen die maar wat roepen. Dus de redenering dat veel fokkers iets shillen vind ik dus niet interessant.
pi_176560339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik wil niet haten maar er zitten hier ongelooflijk veel debielen die maar wat roepen. Dus de redenering dat veel fokkers iets shillen vind ik dus niet interessant.
Aan de andere kant; de meeste mensen roeptoeteren hier na wat op de twitters/social accounts van de wat grotere spelers wordt geroepen. Uiteindelijk maakt het verhaal van de coin of de toegevoegde waarde eigenlijk niet uit, genoeg voorbeelden van coins die met lucht opgezet waren maar toch vrij hoog zijn gekomen.
pi_176560371
We zakken weer? Serieus?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:29:43 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560377
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik wil niet haten maar er zitten hier ongelooflijk veel debielen die maar wat roepen. Dus de redenering dat veel fokkers iets shillen vind ik dus niet interessant.
Kan ik je geen ongelijk in geven :D

Zoals altijd, do your own research. Maargoed dat na een dag als gisteren enkele alts weinig hebben verloren of zelfs sterker zijn terug gekomen (Neblio bijvoorbeeld, voor de tweede keer die trein gemist :X) moet toch een duidelijk teken zijn :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:29:54 #200
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176560381
Ik (als beginnend noob) denk juist wel dat het verhaal achter de coin uitmaakt? Niet dat luchtcoins niet kunnen stijgen maar ik denk wel dat op termijn het verhaal achter een coin meerwaarde zal betekenen
fok you ja!
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:30:24 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560387
Om de dag van gisteren en al die posts over januari crashes even wat te nuanceren:

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560388
Ga bij de eerste echte stijging wel wat veranderen in mijn portfolio. De betere coins hebben zich nu toch wel laten zien.
Koning.
pi_176560397
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kan ik je geen ongelijk in geven :D

Zoals altijd, do your own research. Maargoed dat na een dag als gisteren enkele alts weinig hebben verloren of zelfs sterker zijn terug gekomen (Neblio bijvoorbeeld, voor de tweede keer die trein gemist :X) moet toch een duidelijk teken zijn :)
True. Nee duidelijk verhaal! Meer van dit soort praat zou het topic ten goede komen.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:32:35 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560415
Deze vond ik ook wel leuk trouwens :P

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560429
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Om de dag van gisteren en al die posts over januari crashes even wat te nuanceren:

[ afbeelding ]
Eind 2017 ging dan ook wel echt nergens over. Denk dat we dat niet meer gaan meemaken.
Koning.
pi_176560447
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:13 schreef Missgroen het volgende:
Vorige maand pas begonnen. Leuk winstje gemaakt van een paar k. Die zie ik nu keihard verdampen. Mijn inleg wordt bijna aangeraakt.
Begonnen met veel Altcoins, die beschouw ik maar als verloren.
Ik lees al een tijdje mee en ga me eens verdiepen in VEN. Als er om 11 uur een dip is koop ik er 100, ande rs van de week.

Ps Klaas: je maakt me aan het lachen!
lachen....

ik ben doodserieus

Het komt het eerste half jaar helemaal niet meer goed met al die shitcoins.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176560558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Hong Kong is praktisch gezien geen China.
Dan is Kucoin ook "gewoon" safe dus, zij zitten toch ook in HK?
pi_176560616
Dat ze exchanges gaan reguleren is ook prima.

Geeft ook ruimte voor decentrale Exchanges
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176560620
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lachen....

ik ben doodserieus

Het komt het eerste half jaar helemaal niet meer goed met al die shitcoins.
pi_176560621
Lees even vluchtig op de site van Vechain. Begrijp ik goed dat ze dus alles willen chippen? Zodat je de hele reis van een product kan tracken? Dat wil je toch helemaal niet? Ja 1 keer om te kijken voor de leuk. Ik snap wel dat de overheid hier achterstaat. Die kunnen dus precies zien wat er bij jou in huis staat bij wijze van spreken?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
pi_176560622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan is Kucoin ook "gewoon" safe dus, zij zitten toch ook in HK?
Ah, ja :) ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 09:42:54 ]
pi_176560657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lachen....

ik ben doodserieus

Het komt het eerste half jaar helemaal niet meer goed met al die shitcoins.
Jij had toch een weddenschap verloren met als resultaat dat je hier niet meer zou komen?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176560663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef Missgroen het volgende:
Lees even vluchtig op de site van Vechain. Begrijp ik goed dat ze dus alles willen chippen? Zodat je de hele reis van een product kan tracken? Dat wil je toch helemaal niet? Ja 1 keer om te kijken voor de leuk. Ik snap wel dat de overheid hier achterstaat. Die kunnen dus precies zien wat er bij jou in huis staat bij wijze van spreken?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Dit is goud waard voor supplychain management
pi_176560692
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:45 schreef toblorone het volgende:

[..]

Dit is goud waard voor supplychain management
Dat dus
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176560748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef ColeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is je probleem man

ik zal je het even bedrijfseconomische uit te leggen

op het moment dat er bepaalde grondstoffen weinig te verhandelen zijn is het logische dat de prijs gaat stijgen

In principe is heel de wereld economie gebaseerd op vraag en aanbod

aanbod laag prijzen gaan stijgen
vraag groot prijzen gaan stijgen

de achterliggende gedacht is dat de vraag en aanbod naar die goederen in de praktijk materiële zaken zijn die we nodig hebben,

gaan we terug naar de logica van het cryptostelsel

vraag aanbod
hebben wij die muntjes nodig in de praktijk? Nee
is het aanbod relevant ten opzichte van de noodzaak in de praktijK?Nee
Is de vraag relevant ten opzichte van het gebruiksgemak? Nee
Kunnen wij die muntjes nu ergens voor gebruiken ten opzichte van de reeele waarde? Nee
Worden die muntjes serieus genomen in de wereldhandel? Nee
Zit er een fysieke waarde achter? Nee

Nee Nee Nee

Het is een grote luchtbel :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176560750
Dit is goud waard voor supplychain management


Dat begrijp ik wel en dat geldt ook voor investeerder en VEN bezitter.
Maar als consument wil je dit toch niet. Zullen sommige dit niet zien als privacy breuk?
pi_176560753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef Missgroen het volgende:
Lees even vluchtig op de site van Vechain. Begrijp ik goed dat ze dus alles willen chippen? Zodat je de hele reis van een product kan tracken? Dat wil je toch helemaal niet? Ja 1 keer om te kijken voor de leuk. Ik snap wel dat de overheid hier achterstaat. Die kunnen dus precies zien wat er bij jou in huis staat bij wijze van spreken?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Je kan zien dat er met een product niet gerommeld is, dat het echt is. Dat is heel wat waard. Is om namaak tegen te gaan. Dat is echt ongelooflijk veel waard.

Verder gaat het om RFID, niet om te kijken welke producten je thuis hebt staan. Dat weten ze namelijk al :)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176560761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat is je probleem man

ik zal je het even bedrijfseconomische uit te leggen

op het moment dat er bepaalde grondstoffen weinig te verhandelen zijn is het logische dat de prijs gaat stijgen

In principe is heel de wereld economie gebaseerd op vraag en aanbod

aanbod laag prijzen gaan stijgen
vraag groot prijzen gaan stijgen

de achterliggende gedacht is dat de vraag en aanbod naar die goederen in de praktijk materiële zaken zijn die we nodig hebben,

gaan we terug naar de logica van het cryptostelsel

vraag aanbod
hebben wij die muntjes nodig in de praktijk? Nee
is het aanbod relevant ten opzichte van de noodzaak in de praktijK?Nee
Is de vraag relevant ten opzichte van het gebruiksgemak? Nee
Kunnen wij die muntjes nu ergens voor gebruiken ten opzichte van de reeele waarde? Nee
Worden die muntjes serieus genomen in de wereldhandel? Nee
Zit er een fysieke waarde achter? Nee

Nee Nee Nee

Het is een grote luchtbel :)
Voor een boekhouder is een grootboek wat fraudevrij is best waardevol.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:51:52 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:42 schreef Missgroen het volgende:
Lees even vluchtig op de site van Vechain. Begrijp ik goed dat ze dus alles willen chippen? Zodat je de hele reis van een product kan tracken? Dat wil je toch helemaal niet? Ja 1 keer om te kijken voor de leuk. Ik snap wel dat de overheid hier achterstaat. Die kunnen dus precies zien wat er bij jou in huis staat bij wijze van spreken?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Ideaal om illegale handel tegen te gaan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560770
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus deze coin is een uitzondering op de nieuwe toezicht van China?
Waarom is dan Ven ook gekeldert, dat zou je dan toch niet verwachten?
Omdat 80% koopt zonder zich maar enigszins te verdiepen in wat hij of zij koopt. Dit soort mensen verkopen ook op het moment dat iets daalt.
pi_176560792
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ideaal om illegale handel tegen te gaan
Ik snap zijn punt wel. Als er ook echt GPS trackers etc in zit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:54:25 #222
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176560812
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik wil niet haten maar er zitten hier ongelooflijk veel debielen
Als je niet wilt 'haten' [sic] dan kun je je anders uitdrukken dan met 'debielen'.

Just my two shitcoins.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176560815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:29 schreef piere het volgende:
Ik (als beginnend noob) denk juist wel dat het verhaal achter de coin uitmaakt? Niet dat luchtcoins niet kunnen stijgen maar ik denk wel dat op termijn het verhaal achter een coin meerwaarde zal betekenen
Je zit op de goede weg. Nu alleen nog leren de zin van de onzin te scheiden.. wat heel erg lastig is als je zelf geen techneut bent. Leer onderscheiden wie de experts zijn en wie niet, en kijk vooral naar prestaties van cryptocoins in het verleden en niet naar grootspraak over de toekomst. Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin? Zo ja, dan is het waarschijnlijk een luchtcoin. Neem de tijd en succes.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:54:39 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560818
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef Missgroen het volgende:
Dit is goud waard voor supplychain management

Dat begrijp ik wel en dat geldt ook voor investeerder en VEN bezitter.
Maar als consument wil je dit toch niet. Zullen sommige dit niet zien als privacy breuk?
Zie het als een onderhoudsboekje wat je krijgt wanneer je een tweedehands auto koopt. Alleen is het 100% gegarandeerd dat deze klopt. Is de auto altijd goed onderhouden, is er ooit iets gerepareerd, zo ja is dit bij een dealer gedaan en niet bij een beunhaas, zijn er in dat geval originele goedgekeurde onderdelen gebruikt of hebben ze namaakspullen gebruikt etc etc etc.

Die informatie is van onschatbare waarde
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560826
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:54 schreef Rossdale het volgende:

Die informatie is van onschatbare waarde
Nu overdrijf je echt. "Onschatbare waarde" _O- _O- _O-

Het is geen bier.
pi_176560843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:29 schreef piere het volgende:
Ik (als beginnend noob) denk juist wel dat het verhaal achter de coin uitmaakt? Niet dat luchtcoins niet kunnen stijgen maar ik denk wel dat op termijn het verhaal achter een coin meerwaarde zal betekenen
Gelul man. Alles met de X is goed. Daarom baal ik van de naamverandering van VEN naar VET. Waarom niet voor VEX gekozen? Dan gingen ze tenminste meteen moon.
pi_176560866
quote:
6s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:54 schreef V. het volgende:

[..]

Als je niet wilt 'haten' [sic] dan kun je je anders uitdrukken dan met 'debielen'.

Just my two shitcoins.
OK dan, er zitten hier ongelooflijk veel mensen die niet heel erg veel weten van cc en de coins die zij bezitten. Zij volgen de meute en kopen als dolle beesten de coins die John MCcaffee aanprijst.
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:57:56 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176560874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:55 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nu overdrijf je echt. "Onschatbare waarde" _O- _O- _O-

Het is geen bier.
Ok niet onschatbaar, kijk naar de totale marketcap van crypto. Zoveel waarde heeft de blockchain technologie op dit moment.

Jij je zin
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176560876
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:57 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

OK dan, er zitten hier ongelooflijk veel mensen die niet heel erg veel weten van cc en de coins die zij bezitten. Zij volgen de meute en kopen als dolle beesten de coins die John MCcaffee aanprijst.
Wat is je portfolio? Hoeft geen hoeveelheden maar gewoon welke coins :P
pi_176560897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[lang verhaal]

Het is een grote luchtbel :)
Dat zeiden mensen vroeger over:
- auto's
- Internet
- Mobiele telefoons
etc.

Je gaat hier zo enorm kort door de bocht dat het lachwekkend is. Het is een industrie die nog in de kinderschoenen staat. Natuurlijk zijn er uitwassen, maar er gaan er echt wel een paar boven drijven die succesvol zijn.

Computerprogramma's hebben waarde, ook al begrijp je dat misschien niet.

Je moet wat minder traditionele economieboekjes lezen over vraag en aanbod, want je weet hopelijk ook wel dat dat theorieen zijn, die meermaals waardeloos zijn gebleken. Economie is zo ongeveer de grootste flessentrekkerij ooit. Daarom zijn er ook zo veel economie die goede voorspellingen kunnen doen.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176560906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat is je probleem man

ik zal je het even bedrijfseconomische uit te leggen

op het moment dat er bepaalde grondstoffen weinig te verhandelen zijn is het logische dat de prijs gaat stijgen

In principe is heel de wereld economie gebaseerd op vraag en aanbod

aanbod laag prijzen gaan stijgen
vraag groot prijzen gaan stijgen

de achterliggende gedacht is dat de vraag en aanbod naar die goederen in de praktijk materiële zaken zijn die we nodig hebben,

gaan we terug naar de logica van het cryptostelsel

vraag aanbod
hebben wij die muntjes nodig in de praktijk? Nee
is het aanbod relevant ten opzichte van de noodzaak in de praktijK?Nee
Is de vraag relevant ten opzichte van het gebruiksgemak? Nee
Kunnen wij die muntjes nu ergens voor gebruiken ten opzichte van de reeele waarde? Nee
Worden die muntjes serieus genomen in de wereldhandel? Nee
Zit er een fysieke waarde achter? Nee

Nee Nee Nee

Het is een grote luchtbel :)
Ja in grote lijnen ben ik het met je eens. Maar als er vraag en aanbod uit balans is kan de prijs op een klein volume omhoog schieten (en dus ook omlaag).
Dit zie je bij alle coins eind 2017. De grote massa stapt in en de prijs knalt door het dak. Maar die grote massa heeft er de ballen verstand van. Dus als resultaat tegenvalt stappen ze ook net zo snel weer uit maar dan moet er dus wel een koper zijn. En als die er niet is moet je stunten met een lage prijs. Et viola, je hebt coin koersen van + en -20% op 1 dag zonder groot nieuws. Puur op sentimenten gebaseerd.
Ik vermoed dat de waarde van de coins terugvallen naar de hoeveelheid wat het kost om te minen.
pi_176560970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat is je probleem man

ik zal je het even bedrijfseconomische uit te leggen

op het moment dat er bepaalde grondstoffen weinig te verhandelen zijn is het logische dat de prijs gaat stijgen

In principe is heel de wereld economie gebaseerd op vraag en aanbod

aanbod laag prijzen gaan stijgen
vraag groot prijzen gaan stijgen

de achterliggende gedacht is dat de vraag en aanbod naar die goederen in de praktijk materiële zaken zijn die we nodig hebben,

gaan we terug naar de logica van het cryptostelsel

vraag aanbod
hebben wij die muntjes nodig in de praktijk? Nee
is het aanbod relevant ten opzichte van de noodzaak in de praktijK?Nee
Is de vraag relevant ten opzichte van het gebruiksgemak? Nee
Kunnen wij die muntjes nu ergens voor gebruiken ten opzichte van de reeele waarde? Nee
Worden die muntjes serieus genomen in de wereldhandel? Nee
Zit er een fysieke waarde achter? Nee

Nee Nee Nee

Het is een grote luchtbel :)
Mooi dat je het even wilt uitleggen want ik snapte je uitgangspunten nog niet _O- Ben jij ingehuurd door de AFM om ons te waarschuwen ofzo? Laat ons nou maar lekker rijk worden en een lambo kopen en blijf jou nou maar bij je eurotjes en je dollartjes. Dan is iedereen happy *O*
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:06:20 #233
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176560995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je zit op de goede weg. Nu alleen nog leren de zin van de onzin te scheiden.. wat heel erg lastig is als je zelf geen techneut bent. Leer onderscheiden wie de experts zijn en wie niet, en kijk vooral naar prestaties van cryptocoins in het verleden en niet naar grootspraak over de toekomst. Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin? Zo ja, dan is het waarschijnlijk een luchtcoin. Neem de tijd en succes.
Bedankt voor je waardevolle reactie. Ik zal me eens gaan verdiepen in het volgende en kijken of ik hier meer over kan vinden: Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin?
fok you ja!
pi_176561063
Tov vorige week inmiddels op -40 procent. :')
Stomme dip. Ik snap echt niet dat zoveel mensen nu in paniek gaan sellen en verlies pakken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176561089
NEBL

wat een strijder
-géén blogabet, bvd-
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:12:09 #236
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_176561090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:10 schreef Skv het volgende:
Tov vorige week inmiddels op -40 procent. :')
Stomme dip. Ik snap echt niet dat zoveel mensen nu in paniek gaan sellen en verlies pakken.
Ik ben in december ingestapt en sta tegenover dat moment nog op +80% of zo. Als ik nu uit zou stappen zou ik dus winst pakken, tegenover mijn inleg. Ik ga alsnog niet panic sellen uiteraard, maar ik vermoed dat meer mensen die nu uitstappen niet perse verlies hebben, netto dan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:12:32 #237
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176561099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:51 schreef Missgroen het volgende:
Dit is goud waard voor supplychain management

Dat begrijp ik wel en dat geldt ook voor investeerder en VEN bezitter.
Maar als consument wil je dit toch niet. Zullen sommige dit niet zien als privacy breuk?
Het is daarom ook niet voor consumenten bedoelt, ik ben werkzaam geweest in SCM, geloof mij maar dit is inderdaad goud hiervoor, een geavanceerde vorm van track and trace voor het bedrijfsleven.

In de voedingsmiddelen industrie is traceability van zeer groot belang, mocht er wat mis zijn met een product moet dit helemaal terug te herleiden zijn tot aan welke koe, van welke boer uit welk land je melk vandaan komt.

Dit is even simpel uitgelegd btw.
PSN-ID: SoliD_S
pi_176561144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:06 schreef piere het volgende:

[..]

Bedankt voor je waardevolle reactie. Ik zal me eens gaan verdiepen in het volgende en kijken of ik hier meer over kan vinden: Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin?
Dit is een van de vragen die ik mezelf ook stel bij nieuwe projecten. En hoeveel kosten je "wegsnijdt" door af te stappen van een gecentraliseerd systeem.
pi_176561177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:10 schreef Skv het volgende:
Tov vorige week inmiddels op -40 procent. :')
Stomme dip. Ik snap echt niet dat zoveel mensen nu in paniek gaan sellen en verlies pakken.
Mensen die nu nog verkopen uit paniek zijn extreem laat, je pakt de ultieme dip. Buy high sell low
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:17:46 #240
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176561183
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is een van de vragen die ik mezelf ook stel bij nieuwe projecten. En hoeveel kosten je "wegsnijdt" door af te stappen van een gecentraliseerd systeem.
Ik probeer eerst nog de zin goed te begrijpen (ik heb wel een technische achtergrond maar weet niet exact hoe ik dit moet interpreteren en vervolgens achterhalen). Hoe zit dat dan bv met VEN waar men het over heeft?
fok you ja!
pi_176561223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mensen die nu nog verkopen uit paniek zijn extreem laat, je pakt de ultieme dip. Buy high sell low
De ultieme dip? Dus vanaf nú stijgt alles weer? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 10:21:02 #242
18653 crew  D.
pi_176561241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mensen die nu nog verkopen uit paniek zijn extreem laat, je pakt de ultieme dip. Buy high sell low
Of ze verkopen nu omdat ze nu nog op winst staan.
pi_176561249
Bij mij is nog steeds alles zakkende. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176561255
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De ultieme dip? Dus vanaf nú stijgt alles weer? :P
Ja voor altijd!
Koning.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 10:22:06 #245
18653 crew  D.
pi_176561259
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De ultieme dip? Dus vanaf nú stijgt alles weer? :P
Memo niet gehad? :P
pi_176561265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:17 schreef piere het volgende:

[..]

Ik probeer eerst nog de zin goed te begrijpen (ik heb wel een technische achtergrond maar weet niet exact hoe ik dit moet interpreteren en vervolgens achterhalen). Hoe zit dat dan bv met VEN waar men het over heeft?
Nou ja bij VEN maak je je hele supply chain dus fraude vrij (in theorie he, praktisch moet nog maar blijken). Hoeveel kost die fraude nu? Hoeveel kost de controle daarop door een controller/accountant?

Een beter/ander voorbeeld is WesternUnion wat veel gebruikt wordt om geld van hier naar bijvoorbeeld de Filipijnen te sturen, dat kost soms wel 5-10% van het bedrag. Als je hun omzeilt door het via een blockchain te doen scheelt dat dus veel geld. Daar zit value.
pi_176561282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:10 schreef Skv het volgende:
Tov vorige week inmiddels op -40 procent. :')
Stomme dip. Ik snap echt niet dat zoveel mensen nu in paniek gaan sellen en verlies pakken.
Zo is mens, gaat het goed pompen ze er meer geld in dan ze te besteden hebben omdat ze denken dat het meer word, en gaat het slecht dan raken ze paniek dat ze al het geld wat ze eigenlijk toch niet konden missen kwijt raken..

De gedachte van het risico lopen dat 10.000 euro verdampt of stoppen en 5.000 euro kan overhouden is toch een lastige keuze.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:23:59 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176561283
Western Union wordt toch alleen maar gebruikt door Nigeriaanse prinsen? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176561288
Ik heb gisteren 2x ethereum bijgekocht om mn portefeuille een beetje te herpakken en op de dip te kopen. De eerste x was het binnen een uur binnen. De 2e poging was rond 23.00 gisteren bij Anycoindirect. Overigens goede ervarignen mee, maar zij zeggen nu dat de transactie is afgerond. Echter zie ik mn eth nergens. Nu heb ik hem even opgezocht op etherchain en nu zie ik dat ie al uren pending is omdat op, voor mij onverklaarbare wijze, de fee veel te laag is. Dat heb ik nog nooit eerder gehad.

Is hier nog iets aan te doen? Of is het nu uren/dagen geduld hebben en hopen, of is het sowieso foetsie?
pi_176561290
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Western Union wordt toch alleen maar gebruikt door Nigeriaanse prinsen? :o
Vul een ander money transfer bedrijf in dan joh :D
pi_176561295
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou ja bij VEN maak je je hele supply chain dus fraude vrij (in theorie he, praktisch moet nog maar blijken). Hoeveel kost die fraude nu? Hoeveel kost de controle daarop door een controller/accountant?

Een beter/ander voorbeeld is WesternUnion wat veel gebruikt wordt om geld van hier naar bijvoorbeeld de Filipijnen te sturen, dat kost soms wel 5-10% van het bedrag. Als je hun omzeilt door het via een blockchain te doen scheelt dat dus veel geld. Daar zit value.
Of juist fraude gevoelig. Verschillende factoren zijn te beïnvloeden met sensoren.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:25:15 #252
62913 Blik
The one and Only!
pi_176561303
De eerste groene cijfers komen tevoorschijn
pi_176561304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Of juist fraude gevoelig. Verschillende factoren zijn te beïnvloeden met sensoren.
en dat word dan gelijk opgemerkt......
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:26:03 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176561321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:25 schreef Blik het volgende:
De eerste groene cijfers komen tevoorschijn
Bij mij is nu alles groen behalve bitcoin zelf :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176561330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:25 schreef Blik het volgende:
De eerste groene cijfers komen tevoorschijn
op 24u bedoel je? 24 u terug was er ook een stevig dal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176561334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en dat word dan gelijk opgemerkt......
Hoe dan? Temperatuur kun je bijv. kunstmatig laag houden zonder dat het wordt opgemerkt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176561349
dankzij alle FUD van de corrupte kutbanken en regeringen....kunnen ze natuurlijk niet hebben ergens geen grip op hebben, echt om te kotsen dit
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:27:50 #258
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176561356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef MagicIsland1 het volgende:
NEBL

wat een strijder
Trotse bezitter van 1 neblio *O*
PSN-ID: SoliD_S
pi_176561359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe dan? Temperatuur kun je bijv. kunstmatig laag houden zonder dat het wordt opgemerkt.
Dit ja. In theorie is het allemaal schitterend maar de praktische uitwerking moet nog maar blijken.

Daarom denk ik ook dat de eerste adoptie plaatsvindt met digitale goederen en niet fysieke.
pi_176561360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe dan? Temperatuur kun je bijv. kunstmatig laag houden zonder dat het wordt opgemerkt.
ok..... ^O^
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:28:31 #261
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176561368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou ja bij VEN maak je je hele supply chain dus fraude vrij (in theorie he, praktisch moet nog maar blijken). Hoeveel kost die fraude nu? Hoeveel kost de controle daarop door een controller/accountant?

Een beter/ander voorbeeld is WesternUnion wat veel gebruikt wordt om geld van hier naar bijvoorbeeld de Filipijnen te sturen, dat kost soms wel 5-10% van het bedrag. Als je hun omzeilt door het via een blockchain te doen scheelt dat dus veel geld. Daar zit value.
[Noobalert]

Thanks voor de uitleg. De fraude zal hoog zijn en kost het bedrijfsleven bakken met geld natuurlijk. Het product heeft dus waarde als het geadopteerd wordt.Wat betreft je WU voorbeeld zie ik alleen value als de munten stabiel zijn? Je neemt anders erg veel risico als betaler/ontvanger. Ik begrijp de waarde maar is het risico dus (nog) niet te groot?

Maar hoe moet ik dat dan rijmen met de volgende zin? Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin?
fok you ja!
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:28:37 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176561369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Aan de andere kant; de meeste mensen roeptoeteren hier na wat op de twitters/social accounts van de wat grotere spelers wordt geroepen. Uiteindelijk maakt het verhaal van de coin of de toegevoegde waarde eigenlijk niet uit, genoeg voorbeelden van coins die met lucht opgezet waren maar toch vrij hoog zijn gekomen.
Klopt.
Alleen zit het verschil er vaak in dat coins met echt toegevoegde waarde ook wel redelijk waardevast blijken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176561401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:28 schreef piere het volgende:

[..]

[Noobalert]

Thanks voor de uitleg. De fraude zal hoog zijn en kost het bedrijfsleven bakken met geld natuurlijk. Het product heeft dus waarde als het geadopteerd wordt.Wat betreft je WU voorbeeld zie ik alleen value als de munten stabiel zijn? Je neemt anders erg veel risico als betaler/ontvanger. Ik begrijp de waarde maar is het risico dus (nog) niet te groot?

Maar hoe moet ik dat dan rijmen met de volgende zin? Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin?
tuurlijk kan het met centrale servers en databases maar die zijn altijd afgeschermd, de blockchain niet, iedereen kan die NFC chip oid uitlezen en gelijk de complete supply chain zien
pi_176561425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:28 schreef piere het volgende:

[..]

[Noobalert]

Wat betreft je WU voorbeeld zie ik alleen value als de munten stabiel zijn? Je neemt anders erg veel risico als betaler/ontvanger. Ik begrijp de waarde maar is het risico dus (nog) niet te groot?

Ligt er aan. Stel je maakt je familie in de Filipijnen 100 euro over in bitcoin, je familie ruilt die 100e bitcoin daar op een exchange om in Filipijns geld (wat dus ongeveer 100e is).

Zolang overboekingen bijna direct zijn (niet zoals nu met bitcoin), en je wisselt het om, heb je geen last van koersschommelingen.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:32:09 #265
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176561430
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_176561435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ok..... ^O^
Goed antwoord Dirk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176561440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:28 schreef piere het volgende:

[..]

[Noobalert]

Thanks voor de uitleg. De fraude zal hoog zijn en kost het bedrijfsleven bakken met geld natuurlijk. Het product heeft dus waarde als het geadopteerd wordt.Wat betreft je WU voorbeeld zie ik alleen value als de munten stabiel zijn? Je neemt anders erg veel risico als betaler/ontvanger. Ik begrijp de waarde maar is het risico dus (nog) niet te groot?

Maar hoe moet ik dat dan rijmen met de volgende zin? Vraag jezelf bij elke coin af: zou dit ook met centrale servers en databases kunnen zonder in te leveren qua eigenschappen? Of is het in feite al een gecentraliseerd systeem in een omhulsel als cryptocoin?
Zeker, het is nu ook nog te volatiel om dat echt 'goed' te gebruiken. Maar de prijs kan natuurlijk prima stabiliseren in de toekomst. Het voordeel van het gedecentraliseerde systeem bij money transfer is dus dat er niemand in een 'monopolie' positie zit waar die buitensporige vergoedingen kan vragen.

Dit is wel mijn zeer bescheiden meningkje hoor, dus neem het niet aan als waarheid.
pi_176561441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:17 schreef piere het volgende:

[..]

Ik probeer eerst nog de zin goed te begrijpen (ik heb wel een technische achtergrond maar weet niet exact hoe ik dit moet interpreteren en vervolgens achterhalen). Hoe zit dat dan bv met VEN waar men het over heeft?
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 10:34:53 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176561482
Dat was ook de laatste keer dat ik bij Anycoindirect wat bestel. Ze leveren niet en ze reageren nergens op :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:35:14 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_176561493
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef Skv het volgende:

[..]

op 24u bedoel je? 24 u terug was er ook een stevig dal.
Ja, 24u in euro's, in btc waarde is bijna alles groen nu bij mij
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:35:25 #271
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176561496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Aan de andere kant; de meeste mensen roeptoeteren hier na wat op de twitters/social accounts van de wat grotere spelers wordt geroepen. Uiteindelijk maakt het verhaal van de coin of de toegevoegde waarde eigenlijk niet uit, genoeg voorbeelden van coins die met lucht opgezet waren maar toch vrij hoog zijn gekomen.
Tik in youtube crypto in en kijk naar het gemiddelde filmpje. er zijn genoeg noobs die van alles roepen en nog meer noobs die alleen dat zien (crypto is toch voornamelijk in trek bij de youtube generatie) als er maar genoeg gehypte word kan je iedere shitcoin kwijt aan de massa.

75% van de mensen die die coins hebben, hebben de whitepaper nog nooit gelezen en zeker niet begrepen.

Uiteindelijk is het ook zo dat als een munt echt bizar goed is maar er geen goede marketing achter zit ze hem ook niet kwijt kunnen.

uiteindelijk moet je de munt hebben die het beste van 2 werelden heeft. een bedrijf dat een verhaal heeft en dit ook juist kan vermarkten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_176561499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:34 schreef Oscar. het volgende:
Dat was ook de laatste keer dat ik bij Anycoindirect wat bestel. Ze leveren niet en ze reageren nergens op :')
Al 4 keer fiat via die site ingewisseld voor crypto. Nooit problemen gehad eigenlijk.
pi_176561502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Het is daarom ook niet voor consumenten bedoelt, ik ben werkzaam geweest in SCM, geloof mij maar dit is inderdaad goud hiervoor, een geavanceerde vorm van track and trace voor het bedrijfsleven.

In de voedingsmiddelen industrie is traceability van zeer groot belang, mocht er wat mis zijn met een product moet dit helemaal terug te herleiden zijn tot aan welke koe, van welke boer uit welk land je melk vandaan komt.

Dit is even simpel uitgelegd btw.
Duidelijk. Ik ben om!

Zit zelf in de horeca. Bij vlees is al een soort van track en trace maar alleen binnen Europa. Ik eet ook geen vlees wat van buiten Europa komt. Ik weet hoe belangrijk dit is!

Dacht in eerste instantie dat het hele traject van een Prada tas werd gedigitaliseerd. Als ik die op marktplaats wil verkopen, dan hoeft niemand te weten dat die bij mij vandaan komt.
pi_176561513
Ik sta op het punt om via de Lykke wallet Solars te kopen. Iemand hier ervaring mee? Via SWIFT betaling zeggen ze dat het 5 werkdagen kan duren voordat ze er op staan.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:38:45 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176561559
Ik ben er wel blij mee; maar why the fuck gaan SIA en FUN omhoog :')
pi_176561565
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:35 schreef Missgroen het volgende:

Dacht in eerste instantie dat het hele traject van een Prada tas werd gedigitaliseerd. Als ik die op marktplaats wil verkopen, dan hoeft niemand te weten dat die bij mij vandaan komt.
Bij hele exclusieve en dure goederen kan je dit juist wel willen.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:38:54 #277
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176561566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:35 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik ben om!

Zit zelf in de horeca. Bij vlees is al een soort van track en trace maar alleen binnen Europa. Ik eet ook geen vlees wat van buiten Europa komt. Ik weet hoe belangrijk dit is!

Dacht in eerste instantie dat het hele traject van een Prada tas werd gedigitaliseerd. Als ik die op marktplaats wil verkopen, dan hoeft niemand te weten dat die bij mij vandaan komt.
stel je voor dat de bouwwereld dit eens gaat toepassen :O

Die hebben ook wel wat baat bij track en trace en de installatiebranche zeker bij uitleesbaarheid van elementen waar niet mee gekut kan worden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_176561572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Al 4 keer fiat via die site ingewisseld voor crypto. Nooit problemen gehad eigenlijk.
Ja ik dus ook nooit, maar vannacht is er te weinig fee meegestuurd waardoor mijn eth al uren op pending staat...
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:39:47 #279
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176561583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben er wel blij mee; maar why the fuck gaan SIA en FUN omhoog :')
Wat is er wat jou betreft mis met FUN?
pi_176561585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben er wel blij mee; maar why the fuck gaan SIA en FUN omhoog :')
FUN geen idee

SC (sia) -> http://cryptomining-blog.(...)sic-miner-announced/
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:41:34 #281
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176561621
Bedankt allemaal voor de uitleg en de video. Ik ga me verder verdiepen en blijf hier volgen en vragen
fok you ja!
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:43:03 #282
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176561645
Neblio (NEBL) stijgt vandaag ook als een malle zeg!
fok you ja!
pi_176561692
Hoor ik nou dat Bitconnect gesloten is? aaand it's gone
pi_176561707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:46 schreef metallicelmo het volgende:
Hoor ik nou dat Bitconnect gesloten is? aaand it's gone

:P
pi_176561724
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De ultieme dip? Dus vanaf nú stijgt alles weer? :P


Tja de befaamde driehoeken zijn er weer.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:48:26 #286
62913 Blik
The one and Only!
pi_176561734
POE gaat ook goed omhoog, +36% tov 24u geleden (+56% in btc)
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:49:51 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176561763
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:39 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Wat is er wat jou betreft mis met FUN?
Hij heeft ze niet? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176561809
quote:
Wat is VEN ook een bazencoin! _O_
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 10:52:22 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176561813
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tja de befaamde driehoeken zijn er weer.
We gaan weer naar de maan ja?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176561845
quote:
Hahahahha ah ajahahhaha hahahahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176561874
Lisk op Bijna -50 procent tov 3 dagen terug. :X
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:57:50 #293
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176561892
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:35 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik ben om!

Zit zelf in de horeca. Bij vlees is al een soort van track en trace maar alleen binnen Europa. Ik eet ook geen vlees wat van buiten Europa komt. Ik weet hoe belangrijk dit is!

Dacht in eerste instantie dat het hele traject van een Prada tas werd gedigitaliseerd. Als ik die op marktplaats wil verkopen, dan hoeft niemand te weten dat die bij mij vandaan komt.
Mooi :) Heb zelf bij een internationaal voedingsmiddelen fabriek gewerkt, en ik weet hoe hectisch het is met batches testen en tracability etc. Ik heb ook samengewerkt met een internationaal transportbedrijf kuehne nagel. Laat dat nou net een partner zijn van Vechain.
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:57:59 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_176561893
Denk dat we er nog niet zijn. We gaan nog even naar 8500.
  Eindredactie Games woensdag 17 januari 2018 @ 10:58:13 #295
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176561897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Al 4 keer fiat via die site ingewisseld voor crypto. Nooit problemen gehad eigenlijk.
ik tot gisteren ook niet, maar zo te lezen heeft anycoindirect nog meer problemen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176561935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:57 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat we er nog niet zijn. We gaan nog even naar 8500.
zou nog best kunnen.....nog 1 x FUD van 1 groot land en there we go
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:01:25 #297
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176561937
De verliezen lopen op bij mij maar ik zit er dan ook pas 1 dag in :)
fok you ja!
pi_176561992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe dan? Temperatuur kun je bijv. kunstmatig laag houden zonder dat het wordt opgemerkt.
Je wil sensoren afkomstig van een partner van Vechain gaan modificeren om de temperatuur aan te passen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176562010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je wil sensoren afkomstig van een partner van Vechain gaan modificeren om de temperatuur aan te passen?
en hap......doe nou niet ;)
pi_176562025
Sjonge jonge jonge....
Wil ik VEN kopen, is het niet mogelijk connectie te krijgen bij btcdirect...

Nou laat het dan nog maar even zakken :S
pi_176562047
Ik denk dat 1 bitcoin nog wel verder gaat dalen naar 1 BTC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')