abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 14:04:33 #126
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176818230
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:33 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

En dan begrijp ik dit nog niet helemaal. Je geniet toch wel van sex als man of vrouw? En als je ergens van geniet dan hou je er toch van? Als je ergens van houdt om te doen dan doe je dat toch met liefde?

Ik kan begrijpen dat het binnen een relatie mischien anders vertrouwder of specialer is. Maar beweren dat losse sex geen liefde kent dat vind ik zo onlogisch klinken. Ook wel schijnheilig wellicht. En dat ik daar tegenaan hik. Dat je dat argument gebruikt alleen omdat er sociaal-maatschappelijk op word neergekeken. En zeker als je vrouw bent dat je dan bestempelt wordt als een slet. Ik vermoed dan ook dat mannen dat argument zijn gaan overnemen van vrouwen. Dat ze dat niet zelf hebben bedacht.

En kennen jullie dat liedje niet "alles is liefde"? Debunk die zanger dan! *O*
Er zit een enorme wereld tussen niets voelen en liefde voelen.

Er zat zat gevoel bij, een klik, aantrekkingskracht, lol hebben, lekker kletsen, geilheid.
Je hebt het leuk samen, je hebt het lekker samen. Gevoelloos is het dus zeker niet. Maar liefde, nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 januari 2018 @ 14:08:48 #127
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176818313
OK ik hou hier wel over op en geef mij gewonnen.
  maandag 29 januari 2018 @ 14:09:31 #128
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_176818330
Sowieso is de link tussen liefde en seks heel zwak. Waarom zou je juist seks willen hebben met iemand van wie je houdt?
Dat verandert alles
pi_176818565
Neuh, moet iemand wel leuk vinden. Maar niet van iemand houden als liefde, dat is een hele andere kant op.
pi_176821067
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:00 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou nou, dat het je niet uitmaakt met wie je het doet?

OK mischien voor jou als man niet. Zou dat verschil maken of je man of vrouw bent in deze. Dat mannen het ook met een lelijke dwerg zouden doen 'omdat het ze voor een nachtje niets kan schelen'

Ik ben zelf net de 40 gepasseerd en nogsteeds maagd. En ik zou het super-geweldig vinden als een beetje leuke meid het 'niet erg zou vinden met wie ze sex heeft voor een nachtje'. En dus mijn maagdelijkheid zou nemen. - Maar dacht het niet he. Dat zie je gewoon nooit gebeuren! Vrouwen denk ik, moeten dus in zekere mate wel van je houden al is het alleen liefde voor die lust.

Dus wat je zegt klinkt weer een beetje als onzin :Z
A) Ik zeg niet dat ik het met elke chick zou doen, ik moet haar wel aantrekkelijk vinden. Maar aantrekkelijk vinden betekend nog niet dat ik liefde voor haar voel.

B) Vrouwen kunnen net zoals mannen van seks genieten, zonder meteen van iemand te houden. Er zijn zat vrouwen die voor een nachtje plezier willen hebben (maar een 40 jarige maagd een pleziertje doen voor een nacht... dat is wat anders).

C). Grappig dat je het onzin noemt, terwijl je zelf dus nog geen seks hebt gehad, en als mensen die het wel hebben een antwoord geven je alles probeert tegen te spreken.

Mijn tip, probeer eerst eens de verschillen tussen houden van, lust, liefde, aangetrokken tot etc. uit te zoeken. Heb het gevoel dat het bij jou heel zwart/wit is in dit opzicht.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176821954
Zo te lezen kent en snapt TS het hele concept 'liefde' 'gewoon' niet??? Behoorlijk treurig wel ...
Tails tell tales
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:16:49 #132
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842933
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

A) Ik zeg niet dat ik het met elke chick zou doen, ik moet haar wel aantrekkelijk vinden. Maar aantrekkelijk vinden betekend nog niet dat ik liefde voor haar voel.

Je moet toch wel een zkere mate van liefde hebben voor de sex, de lust en haar. Toch?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:17:40 #133
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176842945
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:27 schreef Forbry het volgende:
Zo te lezen kent en snapt TS het hele concept 'liefde' 'gewoon' niet??? Behoorlijk treurig wel ...
Nou doe eens een poging dat uit te leggen.

"Liefde is ..." ?
pi_176843260
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:17 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou doe eens een poging dat uit te leggen.

"Liefde is ..." ?
Dat valt erg moeilijk uit te leggen en op dit moment even geen zin/tijd om dat (uitgebreider) toch te proberen...
Maar even kort/simpel gezegd is dat op bewust niveau bezien eigenlijk niet zo veel meer dan een bepaald gevoel, wat je gewoon herkent zodra je het ervaart.

Overigens bedoelde ik dat "behoorlijk treurig wel" niet op een valse manier ofzo (mocht je dat soms denken). Ik vind dat oprecht heel erg treurig...
Tails tell tales
pi_176843505
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:16 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je moet toch wel een zkere mate van liefde hebben voor de sex, de lust en haar. Toch?
Nee.
pi_176843748
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:16 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je moet toch wel een zkere mate van liefde hebben voor de sex, de lust en haar. Toch?
Liefde voor lust 8)7

En nee hoor, geen liefde voor haar. Het is lust, ik vind seks lekker... that’s it. Nergens het concept liefde hoor :N
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176845590
Seks met liefde is beter dan seks met iemand om wie je niks geeft. In mijn ervaring, tenminste.
pi_177079603
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:16 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je moet toch wel een zkere mate van liefde hebben voor de sex, de lust en haar. Toch?
Sadcopter...jij bent onervaren in de liefde en de sex.Jij bent een maagd van boven de 40J die zijne lul slap valt bij het zien van een borst.Alles wat hier wordt geouwehoerd brengt voor u niks aan de dijk...U weet alles beter....U vraagt alleen maar aandacht,aandacht....vandaar ook de zovele topics die je opent...Wordt spiritueel Buddhist,wordt een monnik ergens in Indië.U gaat dan geen last meer hebben van uwe slappe lul. O~) })
  zondag 11 februari 2018 @ 18:55:55 #139
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177114614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:11 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Sadcopter...jij bent onervaren in de liefde en de sex.Jij bent een maagd van boven de 40J die zijne lul slap valt bij het zien van een borst.Alles wat hier wordt geouwehoerd brengt voor u niks aan de dijk...U weet alles beter....U vraagt alleen maar aandacht,aandacht....vandaar ook de zovele topics die je opent...Wordt spiritueel Buddhist,wordt een monnik ergens in Indië.U gaat dan geen last meer hebben van uwe slappe lul. O~) })
Ik ben van mening dat de meeste mannen en vrouwen liefde veel mooier maken dan het is. En wb. de meeste vrouwen om hun eigen oppervlakkigheid te camoufleren met politiek correct klinkende smoezen. Waarom kunnen ze niet toegeven dat ze net zo oppervlakkig zijn als de meeste mannen. Of wil je zeggen dat je als vrouw wie houdt van sex, het niet uitmaakt met wie je neukt? Slaat toch nergens op? Je moet toch een zekere mate van houden van hebben voordat je sx hebt meg een kerel? Ze lullen gewoon uit hun nek.

Vrijwel iedere vrouwelijke collega en kennis aan wie ik het vraag zegt iets van, ja de meeste vrouwen zijn zo losbandig "maar ik en een kleine groepje vriendinnen deden dat niet en waren zwaar in de minderheid en ben daar trots op". Ehem.. Truurlijk moet ik je geloven dat net jij niet zo was en je alleen sex hebt met een kerel als je hem langer kent en niet direkt na date 1 of hooguit 2 gaat liggen naaien.. fukkefuk..
pi_177114748
Nee, niet iedereen heeft een zekere mate van houden van nodig voor seks.
pi_177115781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:09 schreef MAJESTICS het volgende:
Seks met liefde is beter dan seks met iemand om wie je niks geeft. In mijn ervaring, tenminste.
Mee eens.
  maandag 12 februari 2018 @ 07:57:05 #142
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177122868
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:55 schreef Sadcopter het volgende:

[..]
.......................... Waarom kunnen ze niet toegeven dat ze net zo oppervlakkig zijn als de meeste mannen. Of wil je zeggen dat je als vrouw wie houdt van sex, het niet uitmaakt met wie je neukt? Slaat toch nergens op? Je moet toch een zekere mate van houden van hebben voordat je sx hebt meg een kerel? Ze lullen gewoon uit hun nek.

Sadcopter, dit slaat helaas nergens op. Een man kan namelijk niet inschatten hoe een vrouw voelt (qua houden van nodig hebben voor sex), en andersom ook niet. Ze / we kunnen dus niet vergelijken.
We kunnen als man zelfs niet voorstellen hoe het voor andere mannen is, en als vrouw niet hoe het voor andere vrouwen is. Men kan alleen voor zichzelf spreken.

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 12 februari 2018 @ 08:01:28 #143
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177122902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:09 schreef MAJESTICS het volgende:
Seks met liefde is beter dan seks met iemand om wie je niks geeft. In mijn ervaring, tenminste.
Daar ben ik het eens mee. En misschien is liefde een groot woord, want je hebt ook nog verliefdheid en dan nog een heel scala van gevoelens varierend van "wel aardig" tot een "zeer met elkaar verbonden zijn bv een langdurige vriendschap (with benefits).

*;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177122953
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:00 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou nou, dat het je niet uitmaakt met wie je het doet?

OK mischien voor jou als man niet. Zou dat verschil maken of je man of vrouw bent in deze. Dat mannen het ook met een lelijke dwerg zouden doen 'omdat het ze voor een nachtje niets kan schelen'

Ik ben zelf net de 40 gepasseerd en nogsteeds maagd. En ik zou het super-geweldig vinden als een beetje leuke meid het 'niet erg zou vinden met wie ze sex heeft voor een nachtje'. En dus mijn maagdelijkheid zou nemen. - Maar dacht het niet he. Dat zie je gewoon nooit gebeuren! Vrouwen denk ik, moeten dus in zekere mate wel van je houden al is het alleen liefde voor die lust.

Dus wat je zegt klinkt weer een beetje als onzin :Z
Vrouwen hoeven niet van je te houden om seks met je te hebben. Er zijn genoeg vrouwen die seks hebben omdat ze iemand aantrekkelijk vinden of een klik mee hebben.

Vrouwen zijn alleen over het algemeen wel minder 'wanhopig' dan mannen en zouden het niet zo snel met een 'lelijke dwerg' doen in vergelijking met mannen.
pi_177123972
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:08 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niet van je te houden om seks met je te hebben. Er zijn genoeg vrouwen die seks hebben omdat ze iemand aantrekkelijk vinden of een klik mee hebben.
Dat! Maar ook, naar mijn ervaring, omdat ze net zoals een man gewoon zin in seks hebben.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:43:42 #146
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177130673
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:08 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niet van je te houden om seks met je te hebben. Er zijn genoeg vrouwen die seks hebben omdat ze iemand aantrekkelijk vinden of een klik mee hebben.

Vrouwen zijn alleen over het algemeen wel minder 'wanhopig' dan mannen en zouden het niet zo snel met een 'lelijke dwerg' doen in vergelijking met mannen.
Waarom zeggen de meeste vrouwen bijv. op fok.nl dat ze zonder houden van geen sex hoeven of willen. Allemaal leugens?
pi_177133730
Omdat sommige vrouwen wel alleen seks willen binnen een relatie, met verliefdheid of liefde.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:18:26 #148
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177146098
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:49 schreef Koettie het volgende:
Omdat sommige vrouwen wel alleen seks willen binnen een relatie, met verliefdheid of liefde.
Niet sommigen. Aan zowat alle meiden vrouwen waaraan je zoiets vraagt. Geven ze te kennen dat die luchtkasteel genaamd liefde een voorwaarde is voordat ze sex willen. Met nadruk op beweren. Want toch merk je dat vele vrouwen rondsletten. Die houden zeker van heel veel mannen. Vrouwen doen over t algemeen gewoon heel hypocriet en scheinheilig. Het ergste vind ik, is dat wat vrouwen beweren leidend is. Mannen nemen die retoriek van vrouwen over en praten dat na. "Opeens willen ze ook geen sex zonder liefde". Ja, make that the cat wise, mannen!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:21:33 #149
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177146157
Policor gespot de OP, gestopt met lezen vanwege geenstijloogaids
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:40:06 #150
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177146497
De beste smoes die ik tot nu toe heb gelezen is, "liefde gaat dieper". Oftewel we liegen weer tegen je want we bullshitten gewoon tot st. juttemis.

Stel de kans doet zich voor om sex te hebben met een knappe/mooie tgenpartij. Er zit nog geen liefde in het spel want je ziet mekaar net een half uur. Dat sla je zeker af?

Voor alle mannnen durf ik alvast te spreken. Maar zouden vrouwen echt zoveel anders zijn. Voelen zij niks kunnen zij niet verleid worden tenzij er wordt voldaan aan policor criteria zoals "er moet eerst liefde zijn"?

Dat hele liefde en wat men erover beweert rammelt aan alle kanten joh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')