abonnement Unibet Coolblue
pi_176548209


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176548239
Hoeveel (bit)geld hebben jullie dan wel niet, als alleen al het verlies zo enorm groot is?

Ik ben vorige week begonnen en sta nu op een koersverlies van 8,5%. Maar met mijn inleg gaat dat nog om tientjes :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 18:55:06 ]
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:55:33 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_176548251
ik kijk long term zo wat als ik paar k heb verloren het komt allemaal goed
pi_176548257
Sodemieter. Ik sta nog in de plus. Maar heb serieus geld zien verdwijnen zeg :{

Toch maar weer gaan werken :D

Nahhh. >:)
pi_176548283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:55 schreef dvdfreak het volgende:
ik kijk long term zo wat als ik paar k heb verloren het komt allemaal goed
Ja maar als die paar k een paar honderd k worden doet het toch pijn.

Ook al mis ik ze niet in het dagelijks leven. Het zit toch ff in je hoofd: vorige week had ik x00k meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 18:57:02 ]
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2018 @ 18:57:07 #6
230491 Zith
pls tip
pi_176548288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:54 schreef Igen het volgende:
Hoeveel (bit)geld hebben jullie dan wel niet, als alleen al het verlies zo enorm groot is?

Ik ben vorige week begonnen en sta nu op een koersverlies van 8,5%. Maar met mijn inleg gaat dat nog om tientjes :')
Anderhalf Jaar geleden met paar duizend euro (dichter bij 10k dan 1k) ingestapt.

Niet dat mijn investeringen echte toppers waren, bitcorn en wavers :P Als ik alles in ripplers en Raiblockels had gezet bijv. kon ik nu lekker rentenieren, alas. Hoogtepunt was rond de 500k, eind december de helft omgezet in euros
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176548298
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:54 schreef Igen het volgende:
Hoeveel (bit)geld hebben jullie dan wel niet, als alleen al het verlies zo enorm groot is?

Ik ben vorige week begonnen en sta nu op een koersverlies van 8,5%. Maar met mijn inleg gaat dat nog om tientjes :')
Hier zitten mensen van ¤50,- tot enkele miljoenen.
pi_176548307
Ruim ¤200k er af in 24 uur. Dat is het risico. Nou had ik al flink wat laten uitbetalen, en dat verlicht het leed wel, maar toch.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:58:14 #9
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176548312
Als je je blockfolio in Bitcoin zet ipv EUR valt het allemaal wel mee.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_176548333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:58 schreef Mattt het volgende:
Als je je blockfolio in Bitcoin zet ipv EUR valt het allemaal wel mee.
:D
pi_176548339
quote:
[–]MaxKKCo-Founder 5 points 19 minutes ago
It will be fixed with the new address system. Until then please make one outgoing transaction. After that it's ultra secure.
Met die rebrand zullen ze daarmee komen lijkt me.
Lambo of Rekt
pi_176548354
Zo, ik heb weer een half jaar voor niks gewerkt na vandaag.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:00:38 #13
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176548368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:58 schreef Mattt het volgende:
Als je je blockfolio in Bitcoin zet ipv EUR valt het allemaal wel mee.
Heb blockkfolio in USD gezet, scheelt ook weer.
pi_176548374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:54 schreef Igen het volgende:
Hoeveel (bit)geld hebben jullie dan wel niet, als alleen al het verlies zo enorm groot is?

Bij de meesten zal het portfolio de afgelopen 24 uur zo'n 20-30% zijn gedaald, dus aan de hand van het verlies kun je ook wel uitrekenen wat de totale waarde was. ;)
pi_176548384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:00 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb weer een half jaar voor niks gewerkt na vandaag.
Over een half jaar heb je het wel weer ingehaald.
pi_176548415
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Over een half jaar heb je het wel weer ingehaald.
Beetje eerder mag ook wel.
Forcefield City Bewoner
pi_176548420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij de meesten zal het portfolio de afgelopen 24 uur zo'n 20-30% zijn gedaald, dus aan de hand van het verlies kun je ook wel uitrekenen wat de totale waarde was. ;)
-33 procent hier ;(
Spreken we al van een crash of nog niet? Dip?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176548439
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:02 schreef Skv het volgende:

[..]

-33 procent hier ;(
Spreken we al van een crash of nog niet? Dip?
Correctie ! :P
pi_176548461
En we gaan weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176548485
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij de meesten zal het portfolio de afgelopen 24 uur zo'n 20-30% zijn gedaald, dus aan de hand van het verlies kun je ook wel uitrekenen wat de totale waarde was. ;)
Het was ook een beetje een retorische vraag ;)
pi_176548488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:02 schreef Skv het volgende:

[..]

-33 procent hier ;(
Spreken we al van een crash of nog niet? Dip?
Nee dit is wel een crash te noemen... bitcoin met 3k gezakt sinds gister. ik vind het behoorlijk.. En dat wordt nog gekker.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:05:55 #22
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176548521
Bodem is nog niet bereikt. Na de 7 vette maanden is het nu tijd voor de 7 magere maanden?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:06:24 #23
62913 Blik
The one and Only!
pi_176548536
Volgende dip in de maak
pi_176548550
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:05 schreef XDo het volgende:
Bodem is nog niet bereikt. Na de 7 vette maanden is het nu tijd voor de 7 magere maanden?
Ik ga nu pizza bestellen, dus dit is gewoon een lekkere vette dag hoor !
pi_176548559
We gaan gewoon nog een keer omlaag vandaag, waarom ook niet :+
pi_176548595
Mijn brein kan dit niet aan :')
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:08:09 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:58 schreef Mattt het volgende:
Als je je blockfolio in Bitcoin zet ipv EUR valt het allemaal wel mee.
als je een vinger in je kont stopt in plaats van een paardenlul, dan valt die vinger best mee jah
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2018 @ 19:08:24 #28
230491 Zith
pls tip
pi_176548609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:06 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik ga nu pizza bestellen, dus dit is gewoon een lekkere vette dag hoor !
Lekker, maar waar betaal je het van :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:08:28 #29
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176548612
Toch maar even wachten met opnieuw inslaan
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176548615
quote:
1 TerraNova TerraNova TER $51.680 $1.171,54 2.777,70%
Die heeft ook een rit gemaakt :P
pi_176548631
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:08 schreef Oscar. het volgende:

[..]

als je een vinger in je kont stopt in plaats van een paardenlul, dan valt die vinger best mee jah
Wat _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Lekker, maar waar betaal je het van :{
Natura.
pi_176548647
Wil eigenlijk nog bijstorten voor FUN maar jammer dat je minimaal ¤200 moet kopen bij bitonic. :')
pi_176548656
Wanneer onder de 10k denken we?
Tijdens deze crash, of de volgende...

Ik denk tijdens deze.
Dus vanavond of vannacht.
Forcefield City Bewoner
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:09:56 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Lekker, maar waar betaal je het van :{
hand en spandiensten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176548680
zet je buy op 8100 :P
Lambo of Rekt
pi_176548682
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:02 schreef Skv het volgende:

[..]

-33 procent hier ;(
Spreken we al van een crash of nog niet? Dip?
Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%

Crash vind ik meer dan -40%
pi_176548710
buy? #dtv
pi_176548720
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:06 schreef Blik het volgende:
Volgende dip in de maak
Hoe zie je dat? TA?

Ik ben echt een n00b hiermee :+

Edit: O wacht, die site had geen actuele data :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 19:12:55 ]
pi_176548722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%

Crash vind ik meer dan -40%
38% hier.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:11:15 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548725
ik koop voorlopig nog ff niets, wacht wel op een opgaande trent
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176548733
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
buy? #dtv
Zou nog ff wachten.
pi_176548738
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%

Crash vind ik meer dan -40%
Dat is het hele probleem met deze vage begrippen, er is geen vast kader voor. Bull, bear, crash, dip, correctie het wordt maar in het rond gegooid :P
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:11:38 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

38% hier.
22 procent hier _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176548743
Ik heb mij wallets nog niet geopend vandaag ;(
pi_176548747
Hoi :) Vorige week ingestapt met een paar honderd euro. Nog nooit zo snel geld zien verdampen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_176548762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi :) Vorige week ingestapt met een paar honderd euro. Nog nooit zo snel geld zien verdampen :D
Vet he! :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:12:16 #47
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176548765
Bij $900,- koop ik bij! Vorig jaar ook gedaan!

HODL!!!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176548779
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

38% hier.
-36% vandaag maar nog wel 42% in de plus sinds mijn eerste aankoop.
pi_176548787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi :) Vorige week ingestapt met een paar honderd euro. Nog nooit zo snel geld zien verdampen :D
Nou jongen nu heb je wat te vertellen op een verjaardag als je in een kringetje zit :P
pi_176548803
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-te-voorkomen-209486

quote:
Niettemin: de hype is vandaag omgeslagen in een zak-en-as stemming. Vandaag stroomt het bloed door de straten. De cryptomarkt ligt met schotwonden in de goot en niemand komt stelpen. Plasman heeft het eerder meegemaakt en weet zeker dat de keten-technologie, waar Bitcoin op is gebaseerd, zal overleven. ‘Ik denk wel dat er een zekere mate van regulering moeten komen om de huidige waanzin tegen te gaan. Je zou kunnen denken aan het instellen van een keurmerk. Daarbij zouden techneuten van regeringswege de technologie moeten beoordelen.’
_O-
pi_176548812
Is het al tijd om de oude memes te recyclen?

-géén blogabet, bvd-
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:14:47 #52
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176548828
quote:
Jah, flikker op. Ik wil anarchie!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:16:31 #53
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548880
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176548900
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:13 schreef no1uknow het volgende:
Niettemin: de hype is vandaag omgeslagen in een zak-en-as stemming. Vandaag stroomt het bloed door de straten. De cryptomarkt ligt met schotwonden in de goot en niemand komt stelpen. Plasman heeft het eerder meegemaakt en weet zeker dat de keten-technologie, waar Bitcoin op is gebaseerd, zal overleven. ‘Ik denk wel dat er een zekere mate van regulering moeten komen om de huidige waanzin tegen te gaan. Je zou kunnen denken aan het instellen van een keurmerk. Daarbij zouden techneuten van regeringswege de technologie moeten beoordelen.’
Schitterend verwoord.
Lambo of Rekt
pi_176548936
Ik ben van plan om een site te starten met daarop (kloppende) tips hoe je je alt-portfolio het beste kan samenstellen.
Ik zat even na te denken over een domeinnaam. Wat vinden jullie een betere? www.stakestrategy of www.purseplan?
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:18:29 #56
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176548949
tijd dat bitcoin dit weer doet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176548955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:18 schreef Stephan85 het volgende:
Ik ben van plan om een site te starten met daarop (kloppende) tips hoe je je alt-portfolio het beste kan samenstellen.
Ik zat even na te denken over een domeinnaam. Wat vinden jullie een betere? www.stakestrategy of www.purseplan?
Purse plan? Klinkt als een handtassen site. Ik zou voor het eerste gaan dan. Maar dat lijkt weer meer naar PoS te verwijzen.
pi_176548969
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:16 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo rijdt Bert achteruit? :o
Koning.
pi_176548982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:18 schreef Stephan85 het volgende:
Ik ben van plan om een site te starten met daarop (kloppende) tips hoe je je alt-portfolio het beste kan samenstellen.
Ik zat even na te denken over een domeinnaam. Wat vinden jullie een betere? www.stakestrategy of www.purseplan?
www.bestebitcoinenaltcoinkloppendeaankooptips.nl
Lambo of Rekt
pi_176548983
Place your bets, gaat ie nog onder de 500 miljoen USD market cap?
pi_176548984
Als ik nog geld had, had ik nu gekocht, maar al mijn speelgeld zit er sinds vorige week al in. :')
pi_176548988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:00 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb weer een half jaar voor niks gewerkt na vandaag.
Keal, jij had de afgelopen tijd toch meerdere malen 5-7k uitgecasht? Niks aan de hand dan toch :P
pi_176548994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:19 schreef BakkenKappen het volgende:
Place your bets, gaat ie nog onder de 500 miljoen USD market cap?
Miljard, ja hij gaat eronder.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:20:08 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176549003
CryptoYoda1338 twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 19:16:28 I think most traders anticipating four digits $BTC are playing a risky game. mind the strong psychological support level of 10k. Uptrend is still valid. If prices reverse around here, trend would be intact & most of these traders will fomo-buy back in or lose outjust my 2 cents reageer retweet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176549008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Miljard, ja.
Dat bedoelde ik ja :P

Paar nullekes, wa scheelt het he.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:20:33 #66
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176549016
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:18 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Purse plan? Klinkt als een handtassen site. Ik zou voor het eerste gaan dan. Maar dat lijkt weer meer naar PoS te verwijzen.
Purse als in portemonnee gok ik. Maar eens, tweede is beter.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176549048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:18 schreef Stephan85 het volgende:
Ik ben van plan om een site te starten met daarop (kloppende) tips hoe je je alt-portfolio het beste kan samenstellen.
Ik zat even na te denken over een domeinnaam. Wat vinden jullie een betere? www.stakestrategy of www.purseplan?
www.shitcoins.nl
pi_176549054
quote:
_O-
Lambo of Rekt
pi_176549071
LISK ga je schamen :r

https://research.kudelski(...)s-in-264-operations/

And there’s more: secret keys aren’t secret
Ah, and there’s another security issue in Lisk: looking at the client API documentation, you’ll notice that clients need to send their passphrase (the secret value) to open an account or to send a transaction. In other word, Lisk is missing the whole point of public-key cryptography, which is to keep secret keys secret. Oh, and there’s even an endpoint (/api/accounts/open) that allows you to request your public key given your secret key. So much for trustlessness and decentralization.
pi_176549072
Stalingrad_Poor twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 19:20:15 Bitcoin -42% from its all time high just a month ago. Time for grandma to double-down. reageer retweet
pi_176549091
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:22 schreef fukforce het volgende:
LISK ga je schamen :r

https://research.kudelski(...)s-in-264-operations/

And there’s more: secret keys aren’t secret
Ah, and there’s another security issue in Lisk: looking at the client API documentation, you’ll notice that clients need to send their passphrase (the secret value) to open an account or to send a transaction. In other word, Lisk is missing the whole point of public-key cryptography, which is to keep secret keys secret. Oh, and there’s even an endpoint (/api/accounts/open) that allows you to request your public key given your secret key. So much for trustlessness and decentralization.
Ja die postte je net ook al, en het antwoord is er ook;
quote:
[–]MaxKKCo-Founder 8 points 45 minutes ago
It will be fixed with the new address system. Until then please make one outgoing transaction. After that it's ultra secure.
Ik hoop voor ze dat ze met de rebranding gelijk dat nieuwe systeem erin brengen, lijkt me wel.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:23:12 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176549101
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176549120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die postte je net ook al, en het antwoord is er ook;

[..]

Ik hoop voor ze dat ze met de rebranding gelijk dat nieuwe systeem erin brengen, lijkt me wel.
Dat is de oplossing voor het adres-botsing-probleem, niet voor het gegeven dat je privé-sleutels blijkbaar niet privé zijn.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:24:08 #74
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176549131
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
Door dit soort berichten voel ik me beter.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176549132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
Waarom zou je met dat soort bedragen nog werken?
pi_176549137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
Auw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:24:26 #77
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176549142
-25% nu.

Nog maar 100% in de plus sinds eerste aankoop :'( :')
pi_176549146
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die postte je net ook al, en het antwoord is er ook;

[..]

Ik hoop voor ze dat ze met de rebranding gelijk dat nieuwe systeem erin brengen, lijkt me wel.
Als je het hele audit rapport hebt gelezen betekent dat ze hun hele code om nieuw kunnen gaan schrijven.

Fransen en blockchain :')
pi_176549156
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Waarom zou je met dat soort bedragen nog werken?
Je kan echt niet stoppen met een half miljoen hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176549167
XVG -35%

pi_176549178
1460 BTC sellwall net op Bitfinex. Laat de grote jongens maar even spelen nu. :z

Misschien heeft het toch raakvlak met het aflopen van de eerste futures vandaag?
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:25:39 #82
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176549195
Staat TRX al op 0?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176549215
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan echt niet stoppen met een half miljoen hoor.
Ligt een beetje aan je leeftijd natuurlijk
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:26:22 #84
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176549220
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Waarom zou je met dat soort bedragen nog werken?
Freelancer, eigen bedrijf, vindt het leuk.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176549271
Hier -28,5% nu :{
pi_176549279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je leeftijd natuurlijk
En je leefstijl.
Een BvD bijv. kan dan niet stoppen met werken hoor.
pi_176549296
Ik sta in BTC maar -3%.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:28:50 #88
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176549328
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan echt niet stoppen met een half miljoen hoor.
Ik heb het over zijn dagverlies, niet zijn totaal.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176549333
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:24 schreef fukforce het volgende:

[..]

Als je het hele audit rapport hebt gelezen betekent dat ze hun hele code om nieuw kunnen gaan schrijven.

Fransen en blockchain :')
Waar kan ik dat hele rapport inzien?/
Lambo of Rekt
pi_176549341
In BTC -0%

In Euro's +200 euro

Inleg: 500 euro

:')
pi_176549344
24%

Daar moet echt wel behoorlijke stijging komen wil dit ooit nog goedkomen. Al mn lambo’s!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176549367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En je leefstijl.
Een BvD bijv. kan dan niet stoppen met werken hoor.
Na 40-45 kapotte keyboards en a-segmenters moet je toch weer aankloppen bij het UWV idd.
pi_176549375
Ik ga het vanavond maar in euro's zetten op bl3p denk ik, aankomende nacht de definitieve dip naar 10k denk ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176549415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga het vanavond maar in euro's zetten op bl3p denk ik, aankomende nacht de definitieve dip naar 10k denk ik.
8 ook wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:31:07 #95
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176549430
Wat is nu de échte reden van de crash van vandaag?

Heeft het te maken met het Lunar New Year? Met aankondigingen van overheden m.b.t. nieuwe regulaties, etc. of iets anders?

Aangezien er elk jaar een crash in januari plaatsvindt zou ik zelf van de eerste optie uitgaan.
pi_176549455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
1460 BTC sellwall net op Bitfinex. Laat de grote jongens maar even spelen nu. :z

Misschien heeft het toch raakvlak met het aflopen van de eerste futures vandaag?
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
Was er toevallig net over aan het lezen. idd.

Ik zie op twitter veel van dit soort post. Wallstreet jongens die flink cashen met short positites op Cboe.

Was dit het dus waar ze hun bonusjes in hebben gestopt :')

Flinke sell walls creeren precies als de XBT futures verlopen en paniek zaaien precies op het juiste moment.
-géén blogabet, bvd-
pi_176549460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga het vanavond maar in euro's zetten op bl3p denk ik, aankomende nacht de definitieve dip naar 10k denk ik.
Ik laat het lekker lopen en kijk volgende week wel weer.
Koning.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 19:32:46 #98
163650 Greys
pi_176549483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga het vanavond maar in euro's zetten op bl3p denk ik, aankomende nacht de definitieve dip naar 10k denk ik.
Definitieve? :D
Nee joh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176549519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:12 schreef Thieske het volgende:

[..]

Vet he! :')
Dat dan weer niet :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_176549523
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Definitieve? :D
Nee joh.
Precies, eind van het jaar op 100k.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176549570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Keal, jij had de afgelopen tijd toch meerdere malen 5-7k uitgecasht? Niks aan de hand dan toch :P
Maar ik had nog meer over. En daarvan is een deel kwijt.
Dalingen :')

Maar wel blij met de uitbetalingen terwijl BTC tussen 15 en 18k bivakkeerde.

[ Bericht 6% gewijzigd door roislecxe op 16-01-2018 19:47:03 ]
Forcefield City Bewoner
pi_176549576
hodl is leven
pi_176549582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:31 schreef Chaes het volgende:
Wat is nu de échte reden van de crash van vandaag?

Heeft het te maken met het Lunar New Year? Met aankondigingen van overheden m.b.t. nieuwe regulaties, etc. of iets anders?

Aangezien er elk jaar een crash in januari plaatsvindt zou ik zelf van de eerste optie uitgaan.
Whales + Banken.
En de wallstreet boys hebben ons mooi in de maling genomen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 19:35:39 #104
163650 Greys
pi_176549583
Hoeveelste keer is dit eigenlijk inmiddels dat China weer eens gaat bannen? "No definite plans yet".

https://www.ccn.com/china(...)-definite-plans-yet/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176549604
damn _O-
pi_176549607
Wel grappig dat iedereen in en rep en roer is omdat we nu een aantal weken wat zakken :D

Eind november toen ik in abu Dhabi zat, ging btc richting 8k.

Waar hebben we het over, iedereen wilt volgens mij binnen 1 dag miljonair zijn. Kijk gewoon over een maandje weer waar je staat :+
pi_176549608
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Definitieve? :D
Nee joh.
Het stijgt wel weer maar duurt wel paar dagen tot einde van de maand ofzo denk ik
٩๏̯͡๏)۶
pi_176549632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:36 schreef sandertjuh het volgende:
Wel grappig dat iedereen in en rep en roer is omdat we nu een aantal weken wat zakken :D

Eind november toen ik in abu Dhabi zat, ging btc richting 8k.

Waar hebben we het over, iedereen wilt volgens mij binnen 1 dag miljonair zijn. Kijk gewoon over een maandje weer waar je staat :+
Ligt er natuurlijk ook wanneer je instapte, als dat afgelopen 2 weken was zit je er net wat anders in.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 19:36:57 #109
163650 Greys
pi_176549636
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het stijgt wel weer maar duurt wel paar dagen tot einde van de maand ofzo denk ik
Da's dan toch niet definitief ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176549679
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's dan toch niet definitief ;)
Klopt dit zal wel de januari dip zijn
٩๏̯͡๏)۶
pi_176549685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:36 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook wanneer je instapte, als dat afgelopen 2 weken was zit je er net wat anders in.
Dat is ook zo.. maar dat is ook de risico van het vak vind ik

Als jij gaat instappen in een markt die net 500x over de kop is gegaan weet je ergens ook dat zoiets kan gebeuren. Maakt het niet minder lullig maar goed, lekker uitzitten die handel en niet om de 5 seconden delta en/of blockfolio openen :)
pi_176549700
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef Oscar. het volgende:
ik koop voorlopig nog ff niets, wacht wel op een opgaande trent
same hier, alleen wel trend met een d
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176549749
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:16 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_176549785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:12 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het enige topic waar ik kom buiten BTC is het Feyenoord-topic. En laat ik daar nou net altijd weer Klaas tegenkomen. :'(

Misschien toch maar eens een Fok-abbo nemen.
_O- _O- _O-
pi_176549914
Man, man, man, man, man.. Wat een bloedbad... Zijn er nog overlevenden?
pi_176549919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:36 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook wanneer je instapte, als dat afgelopen 2 weken was zit je er net wat anders in.
Op een ATH kopen en dan short term winst verwachten???
pi_176549959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Man, man, man, man, man.. Wat een bloedbad... Zijn er nog overlevenden?
Ja hier! Ik heb er niet veel in zitten en wat ik heb staat in totaal dik in de plus
pi_176549980
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Man, man, man, man, man.. Wat een bloedbad... Zijn er nog overlevenden?
M'n OLED tv en nieuwe speakers die ik van de winst heb gekocht staan nog fier overeind.

De rest weer netjes op m'n bankrekening. Op tijd eruit :Y)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_176550028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:47 schreef Rambow het volgende:

[..]

Op een ATH kopen en dan short term winst verwachten???
ATH was een maand geleden.

Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk, die ATH had ook zomaar nu verdubbeld kunnen zijn.
pi_176550033
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja hier! Ik heb er niet veel in zitten en wat ik heb staat in totaal dik in de plus
Het enige wat nog in de plus staat is Tether :')
pi_176550036
Is het een dipje of weer een flinke dip? Ik kan het niet zien op m'n werk.
pi_176550066
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

M'n OLED tv en nieuwe speakers die ik van de winst heb gekocht staan nog fier overeind.

De rest weer netjes op m'n bankrekening. Op tijd eruit :Y)
^O^ netjes.. wanneer kom je weer terug?
pi_176550088
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Is het een dipje of weer een flinke dip? Ik kan het niet zien op m'n werk.
Ik zou over een weekje of 2 kijken.
pi_176550110
Siacoin bijna 40% ingeleverd :'(
pi_176550112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:51 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

^O^ netjes.. wanneer kom je weer terug?
Voorlopig ben ik ff wisselspeler. Kijk over een paar weken wel weer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_176550120
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Is het een dipje of weer een flinke dip? Ik kan het niet zien op m'n werk.
als ik zeg dat alles 20 tot 40 % in het rood staat t.o.v. gisteren. ik weet niet of je dit wilt zien :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 19:53:01 #127
163650 Greys
pi_176550126
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Is het een dipje of weer een flinke dip? Ik kan het niet zien op m'n werk.
Kijk maar gewoon even niet dan. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176550139
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef Toto69 het volgende:
Is het een dipje of weer een flinke dip? Ik kan het niet zien op m'n werk.
VEN doet het goed.
pi_176550255
Ach, eigenlijk is een beetje leven in de brouwerij wel weer eens leuk.

Vakantie is al geboekt, vrijstaande overkapping van 3 bij 8m in de tuin wordt in april gerealiseerd. Had alleen een nieuwe auto erbij willen hebben :@
Forcefield City Bewoner
pi_176550281
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Het enige wat nog in de plus staat is Tether :')
Ach, blijkbaar heb ik op de juiste tijd gekocht.
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 19:58:52 #131
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176550304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:39 schreef alilami het volgende:

[..]

same hier, alleen wel trend met een d
supermooi
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176550306
Zelfs NEO dendert naar beneden -O-
pi_176550315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:57 schreef roislecxe het volgende:
Ach, eigenlijk is een beetje leven in de brouwerij wel weer eens leuk.

Vakantie is al geboekt, vrijstaande overkapping van 3 bij 8m in de tuin wordt in april gerealiseerd. Had alleen een nieuwe auto erbij willen hebben :@
Ik wil ook een overkapping in de tuin.

Neo ,schiet op met stijgen!!
pi_176550324
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

VEN doet het goed.
Hee mijn waves staan ineens op +8%
pi_176550328
Nu kopen is een zomervakantie op de Malediven.

Jammer dat ik geen geld meer beschikbaar heb.
pi_176550357
Morgen zijn we dit weer vergeten.

Buy the dip
pi_176550371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef DSVM het volgende:

[..]

ATH was een maand geleden.

Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk, die ATH had ook zomaar nu verdubbeld kunnen zijn.
Doelde meer op ATH van totale market cap. gokken op een ATH die verdubbelt is wel erg risicovol.
pi_176550399
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:00 schreef pvdplanet het volgende:
Morgen zijn we dit weer vergeten.

Buy the dip
Als dit bottom is wel ja
pi_176550416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:01 schreef Rambow het volgende:

[..]

Doelde meer op ATH van totale market cap. gokken op een ATH die verdubbelt is wel erg risicovol.
FOMO.

De miljoenen users die geen account kregen en nog in de markt zouden komen, etc,etc. Ben er zelf ook in meegegaan.

Maargoed, ik HODL wel.
pi_176550422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Als dit bottom is wel ja
Verwacht het eigenlijk niet.
Koning.
pi_176550426
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Hee mijn waves staan ineens op +8%
vandaag is Wavesdag :')
pi_176550437
pi_176550444
Inloggen op Binance blijft irritant.. Klik me suf op die hele pagina om hopelijk die inlogknop werkend te krijgen :')
Forcefield City Bewoner
pi_176550469
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:04 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ach Robin van Persie maakt Feyenoord kampioen, dan wordt het toch nog een mooi jaar :D :D :')
pi_176550477
Afgelopen dag 1BTC in de plus :) dat is tenminste positief!
pi_176550492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:03 schreef DSVM het volgende:

[..]

FOMO.

De miljoenen users die geen account kregen en nog in de markt zouden komen, etc,etc. Ben er zelf ook in meegegaan.

Maargoed, ik HODL wel.
Klopt, en ik denk dat het ook zeker niet slecht was om nog in te stappen maar wel met oog op lange termijn.
pi_176550524
Mijn pizza duurt langer dan confirmation van ETH
pi_176550533
russian_market twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 20:07:02 SHANGHAI STEPS UP SCRUTINY AGAINST BLOCKCHAIN-LINKED STKS: NEWS reageer retweet
pi_176550548
https://www.rtlz.nl/crypt(...)-bitcoinpiek-in-2013

Btc op binance trouwens onder het niveau van 22 december geweest..
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:08:26 #150
62913 Blik
The one and Only!
pi_176550556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:04 schreef roislecxe het volgende:
Inloggen op Binance blijft irritant.. Klik me suf op die hele pagina om hopelijk die inlogknop werkend te krijgen :')
Heb ik precies hetzelfde
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:05 #151
62913 Blik
The one and Only!
pi_176550621
Moet morgen wel raar lopen om morgen weer wakker te worden met alles diep in het rood, ik kijk uit naar morgen om dan weer wat groen te zien
pi_176550647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:04 schreef roislecxe het volgende:
Inloggen op Binance blijft irritant.. Klik me suf op die hele pagina om hopelijk die inlogknop werkend te krijgen :')
Haha dacht dat ik de enige was. :D
Koning.
pi_176550660
Gaat bij mij nu toch ook wel weer rap omhoog.. tijd om wat andere dingen te doen vanavond.

Kijk nu al uit naar morgenochtend :P
pi_176550669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:11 schreef Blik het volgende:
Moet morgen wel raar lopen om morgen weer wakker te worden met alles diep in het rood, ik kijk uit naar morgen om dan weer wat groen te zien
Zou er maar niet vanuit gaan :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176550682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:11 schreef Blik het volgende:
Moet morgen wel raar lopen om morgen weer wakker te worden met alles diep in het rood, ik kijk uit naar morgen om dan weer wat groen te zien
Dat zou betekenen dat de helft van alle crypto traders op 1 januari ermee gestopt zijn. Kan het bijna niet voorstellen. Maar je weet het niet, de dip duurt nog redelijk kort hoe lang het ook voelt.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:14:30 #156
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176550697
* IrishBastard twijfelt om nog wat fiat bij te storten
pi_176550701
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat de helft van alle crypto traders op 1 januari ermee gestopt zijn. Kan het bijna niet voorstellen. Maar je weet het niet, de dip duurt nog redelijk kort hoe lang het ook voelt.
Wat trek je voor rare conclusie? :P
pi_176550711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:07 schreef Houtenbeen het volgende:
russian_market twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 20:07:02 SHANGHAI STEPS UP SCRUTINY AGAINST BLOCKCHAIN-LINKED STKS: NEWS reageer retweet
China is altijd voor maatschappelijke stabiliteit. Aangezien Chinezen dol zijn op gokken en aandelen kopen etc. zou China wel gek zijn om plotseling echt heftige dingen mbt. crypto-regulering te doen.
pi_176550725
Ron Paul: 'Bitcoin Should Be Legal, as Long as There's No Fraud'
https://www.newsmax.com/f(...)018/01/08/id/835758/

Ron Paul for president
pi_176550730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die postte je net ook al, en het antwoord is er ook;

[..]

Ik hoop voor ze dat ze met de rebranding gelijk dat nieuwe systeem erin brengen, lijkt me wel.
Wait, whut? Heb ik wat gemist? Zijn Lisk waller niet veilig?
pi_176550753
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wait, whut? Heb ik wat gemist? Zijn Lisk waller niet veilig?
Wallet? Zoals ik het lees is het gehele transactiesysteem onveilig.
pi_176550861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:04 schreef roislecxe het volgende:
Inloggen op Binance blijft irritant.. Klik me suf op die hele pagina om hopelijk die inlogknop werkend te krijgen :')
Als de pagina gelaad is niet gelijk op inloggen klikken, wacht 2 seconden en dan pas. ;)
pi_176550895
Morgen een pizza bestellen met mn restje bitcoin.

Ooh, dat kon alleen 8 jaar geleden, de techniek van vroeger, top.
pi_176550941
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Morgen een pizza bestellen met mn restje bitcoin.
Dat is dan 14,31 BTC meneer. :+
pi_176550954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:20 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Als de pagina gelaad is niet gelijk op inloggen klikken, wacht 2 seconden en dan pas. ;)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176550966
Ik zal nu ff dimmen en eind januari VEN inkopen😂
pi_176551063
Vanmiddag tijdens de dip nog wat extra VEN binnen geharkt. Benieuwd of dat te vroeg was!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:29:52 #168
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176551107
Charlie Lee volgt sinds kort Mark Zuckerberg op Twitter. Coincidence? I think not O+
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176551173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:16 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Wallet? Zoals ik het lees is het gehele transactiesysteem onveilig.
Zoals ik het lees zijn het problemen die best makkelijk opgelost kunnen worden.

Je kan wel een paar vraagtekens bij hun competentie zetten, aangezien ze het blijkbaar tot nu toe een goed idee vonden om transacties niet op de computer van de gebruiker te ondertekenen, maar met de privé-sleutel naar de server te sturen en dáár pas te laten ondertekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 20:32:22 ]
pi_176551279
Weooo zieke moon bij de VEN ouwe
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176551367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:35 schreef NoNickOne het volgende:
Weooo zieke moon bij de VEN ouwe
Jaaaa to the moooon
pi_176551376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Zoals ik het lees zijn het problemen die best makkelijk opgelost kunnen worden.

Je kan wel een paar vraagtekens bij hun competentie zetten, aangezien ze het blijkbaar tot nu toe een goed idee vonden om transacties niet op de computer van de gebruiker te ondertekenen, maar met de privé-sleutel naar de server te sturen en dáár pas te laten ondertekenen.
Heb hier enkel de samenvatting gelezen met betrekking tot het ondertekenen met de private key, echter, als het makkelijk op te lossen is, is het helemaal belachelijk en toont het nog grotere incompetentie.
pi_176551379
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:40:05 #174
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176551411
quote:
Dichterbij de Moon dan wij...
015
pi_176551454
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:43:01 #176
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176551483
+82%. Ik spang me niet
pi_176551490
Hoeveel zooi heeft een mens nodig.
pi_176551507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoeveel zooi heeft een mens nodig.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176551522
wat moeten we hiermee?
pi_176551543
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:44 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fiat :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:45:04 #181
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176551544
Fun is dood
pi_176551545
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:35 schreef NoNickOne het volgende:
Weooo zieke moon bij de VEN ouwe
Als die op deze manier een nachtje door gaat wordt ik met 50BTC wakker, jammer dat die zooi alleen niks meer waard is :'(
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:45:35 #183
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176551554
TRX, helemaal naar de tyfus
pi_176551562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:38 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Heb hier enkel de samenvatting gelezen met betrekking tot het ondertekenen met de private key, echter, als het makkelijk op te lossen is, is het helemaal belachelijk en toont het nog grotere incompetentie.
Maar is een beetje incompetentie erg? Het internet hangt aan elkaar van PHP en Javascript, juist omdat incompetente mensen ermee aan de slag kunnen. Hét USP van Lisk zou kunnen zijn, dat elke incompetente prutser met wat Javascript-kennis er halfbakken smart contracts mee kan opzetten. Als ze dát idee verkocht krijgen... :9~
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:46:01 #185
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176551567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:44 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, zijn ook als het een beetje meezit vier zaterdagen deuren hangen 😂😂😂
pi_176551608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Sala-adin het volgende:
TRX, helemaal naar de tyfus
waar heb je het over?
+6 laatste uur to the moooon
pi_176551619
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef betyar het volgende:
Fun is dood
Door het putje TRX achterna, dat had ik niet verwacht (of gehoopt).
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:47:29 #188
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176551627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
Prima, dan heeft hij geld zat.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176551631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:44 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben je z'n holmaat?
pi_176551662
:P 140miljard dollar weg uit de markt in 24 uur. Gekkenhuus.
pi_176551678
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben je z'n holmaat?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176551681
Wtf is deze. Het is hier crypto, geen rapper shilling. Pleur op met die bende. Als er iets door het afvoerputje heen moet...
pi_176551693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar is een beetje incompetentie erg? Het internet hangt aan elkaar van PHP en Javascript, juist omdat incompetente mensen ermee aan de slag kunnen. Hét USP van Lisk zou kunnen zijn, dat elke incompetente prutser met wat Javascript-kennis er halfbakken smart contracts mee kan opzetten. Als ze dát idee verkocht krijgen... :9~
Helemaal mee eens, behalve dat het implementeren van asymmetrische cryptografie op deze manier naar mijn mening niet getuigt van een beetje incompetentie. Dan heb je gewoon totaal niet begrepen wat het idee is.
pi_176551695
VIA: doen of wordt dat 'm niet meer?
pi_176551722
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:49 schreef TvhN het volgende:
VIA: doen of wordt dat 'm niet meer?
Ik HODL maar koop zeker niet bij.. Sowieso een actieve (Nederlandse) ontwikkelaar, wel een beetje vreemd af en toe.
pi_176551876
Wat een paniekreacties, we zitten op een marketcap van 2 weken terug. Zo slecht hadden we het toen toch niet? oO<
pi_176551980
Wordt tijd dat er weer een beetje FOMO ontstaat in de markt. Dan gaat het snel zat. :)
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:00:05 #198
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176552124
1 voordeel, je cryptopet is in ieder geval een stuk goejkoper geworden vandaag :D nu maar hopen dat de release snel komt :P
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_176552181
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_176552182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:54 schreef up7 het volgende:
Wat een paniekreacties, we zitten op een marketcap van 2 weken terug. Zo slecht hadden we het toen toch niet? oO<
[ afbeelding ]
Prachtig inderdaad, er zijn ook mensen die zeggen dat ze het vertrouwen verliezen in VEN omdat die de laatste weken maar een beetje aan kwakkelt..

Als een paar weken twee is ging hij keer drie. In drie weken keer vijf en in een maand keer tien!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:02:40 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:01 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Prachtig inderdaad, er zijn ook mensen die zeggen dat ze het vertrouwen verliezen in VEN omdat die de laatste weken maar een beetje aan kwakkelt..

Als een paar weken twee is ging hij keer drie. In drie weken keer vijf en in een maand keer tien!
Echt he :D Mensen verwachten echt teveel. Markt levert veel in, VEN blijft overeind, dat geeft mij juist super veel vertrouwen.
pi_176552246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef betyar het volgende:
Fun is dood
Hoezo?

Of is dit gewoon weer een loze comment die nergens op slaat?
pi_176552247
Iedere keer als je denkt: Ja, dit was de bodem.

-O-
pi_176552265
Effe lekker goedkoop Wabi of Ven inslaan :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:04:38 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Effe lekker goedkoop Wabi of Ven inslaan :9~
VEN mag een klein dipje krijgen ja, sta ook te wachten :P Qua USD is die wel mooi, qua sat redelijk hoog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 21:06:17 #206
163650 Greys
pi_176552360
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:29 schreef Basxt het volgende:
Charlie Lee volgt sinds kort Mark Zuckerberg op Twitter. Coincidence? I think not O+
Er moet idd een reden zijn dat ie alles verkocht. Deze reden zou mooi zijn. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176552375
Ik heb er wel even genoeg, overigens alles lager gekocht dan huidig dus ga er nu zeker niet meer in stoppen. Heb ook veel vertrouwen, ik denk dat ik halverwege het jaar een VeChain tattoo neem!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:06:53 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552389
Iemand hier in ICX trouwens? Heb aardig ingelezen, zie het wel goed komen en verwacht eigenlijk wel een flinke stijging (ondanks dat ze al wat groei hebben laten zien). Iemand nog voor- en nadelen (vooral nadelen, dus waarom ik niet in zou moeten stappen?)
pi_176552393
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Er moet idd een reden zijn dat ie alles verkocht. Deze reden zou mooi zijn. :+
Gaat er met die bag misschien ook weer eens wat gebeuren :p
pi_176552399
Ven mag dippen op 24 januari, dan krijg ik weer salaris :)
pi_176552428
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:06 schreef Kyran het volgende:
Iemand hier in ICX trouwens? Heb aardig ingelezen, zie het wel goed komen en verwacht eigenlijk wel een flinke stijging (ondanks dat ze al wat groei hebben laten zien). Iemand nog voor- en nadelen (vooral nadelen, dus waarom ik niet in zou moeten stappen?)
Is ICX niet een beetje hetzelfde als Selfkey?
pi_176552452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:06 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik heb er wel even genoeg, overigens alles lager gekocht dan huidig dus ga er nu zeker niet meer in stoppen. Heb ook veel vertrouwen, ik denk dat ik halverwege het jaar een VeChain tattoo neem!
Op het moment dat ie de $100 dollar passeert neem ik er ook een, for sure :)
pi_176552487
Teveel opties, ICX, VEN of Wabi :9~
ICX en Wabi nog niet in portefeuille
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176552509
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:49 schreef TvhN het volgende:
VIA: doen of wordt dat 'm niet meer?
Zeker. Getalenteerd dev zit erachter plus de nieuwe roadmap en website komen binnenkort.
pi_176552594
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:08 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Op het moment dat ie de $100 dollar passeert neem ik er ook een, for sure :)
Dan is je node een miljoen waard, 10% ROI is dan een ton per jaar..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:12:41 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552612
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Teveel opties, ICX, VEN of Wabi :9~
ICX en Wabi nog niet in portefeuille
Haha, ben ook echt precies naar ICX en WABI aan het kijken. WABI moet ik nog veel inlezen, ICX ziet er goed uit.

Mainnet release binnenkort ook. Alleen Zuid Korea, masters of the FUD. Daarom ben ik huiverig :P
pi_176552660
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:08 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Op het moment dat ie de $100 dollar passeert neem ik er ook een, for sure :)
Vind ik een mooie deal.
Koning.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:14:19 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_176552674
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:08 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Op het moment dat ie de $100 dollar passeert neem ik er ook een, for sure :)
Ik met 1.000 (vrij veilig)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:14:36 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552688
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:07 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Is ICX niet een beetje hetzelfde als Selfkey?
Nee joh, totaal niet :D

ICX wordt vaak vergeleken met NEO of ETH, maar dan de Koreaanse versie :P
pi_176552691
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:11 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Dan is je node een miljoen waard, 10% ROI is dan een ton per jaar..
Gaat vanwege de hoge supply waarschijnlijk ook niet gebeuren. Neo is veel kleiner bijvoorbeeld.
Koning.
pi_176552695
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:13 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Vind ik een mooie deal.
Tegen die tijd even afspreken dan!
pi_176552706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Haha, ben ook echt precies naar ICX en WABI aan het kijken. WABI moet ik nog veel inlezen, ICX ziet er goed uit.

Mainnet release binnenkort ook. Alleen Zuid Korea, masters of the FUD. Daarom ben ik huiverig :P
Meh, dat moet niet uitmaken toch ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176552729
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:17:09 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552764
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh, dat moet niet uitmaken toch ?
Er is zoveel FUD afkomstig uit Korea. Ik weet alleen niet of de Koreanen er nou zo erg op reageren of juist de mensen die niet in Korea zitten.
pi_176552767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen... :o
edit: laat maar

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 21:22:11 ]
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:18:49 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176552807
Hier ook hoor. Iedereen heeft miljoenen. Echt fantastisch.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:19:00 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552816
Ik verwacht vannacht nog wel een dip. Vertrouw die Aziaten niet :D
pi_176552835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Man, man, man, man, man.. Wat een bloedbad... Zijn er nog overlevenden?
Neo...
pi_176552839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:14 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Gaat vanwege de hoge supply waarschijnlijk ook niet gebeuren. Neo is veel kleiner bijvoorbeeld.
Klopt, maar bij VEN komt er wel een hoop vast te zitten in nodes. Tevens zie ik, nouja, zag ik begin vorige week, NEO ook nog wel naar 1000 gaan long term.
pi_176552889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:19 schreef Kyran het volgende:
Ik verwacht vannacht nog wel een dip. Vertrouw die Aziaten niet :D
Volgens de mikado sticks kunnen we nog wel zakken tot 8,5-9k.
pi_176552901
Nu sellen ben je ook wel een pannekoek...
pi_176552922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Er is zoveel FUD afkomstig uit Korea. Ik weet alleen niet of de Koreanen er nou zo erg op reageren of juist de mensen die niet in Korea zitten.
Meh. Heb ICX gekocht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:24:41 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176552942
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh. Heb ICX gekocht.
Ik ga met je mee :D Ben portfolio beetje aan het shuffelen (en nee verkoop niks op verlies :P)
pi_176552967
Die VEN tattoo hè, van het oude of nieuwe logo dan?
pi_176552972
Hoe zet je in delta dat je geld hebt uitgecashed?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176553012
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:25 schreef Patroon het volgende:
Hoe zet je in delta dat je geld hebt uitgecashed?
Panic seller :P
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:28:08 #237
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176553025
Besloten vannacht nog even af te wachten: als extra dip koop ik bij :9
pi_176553030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:25 schreef Patroon het volgende:
Hoe zet je in delta dat je geld hebt uitgecashed?
Op het plusje drukken, dan niet zoeken voor een coin maar die kleine tekst onder het zoekveld aantikken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:28:35 #239
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176553035

CryptoMillion21 twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:34:36 On request i will share my holdings from now on. My current winning bags for 2018 are: #Neblio , #Dragonchain, #Vechain, #Lamden, #NoLimitCoin, #Achain, #Aelf, #Xtrabytes, #Verify and #Snovio. The average performance of my portfolio is 2500%. https://t.co/dqIHW7gHBm reageer retweet
pi_176553046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:27 schreef Thieske het volgende:

[..]

Panic seller :P
Transaction -> Sell -> USD pair?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:29:27 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
Besloten vannacht nog even af te wachten: als extra dip koop ik bij :9
*O*

Yashaaaaaaa al in paniek of kan ze het hebben? :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:30:31 #242
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553085
REQ op $0.50 is toch ook wel smakelijk.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:31:02 #243
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176553098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Yashaaaaaaa al in paniek of kan ze het hebben? :)
Doet pijn. :D
pi_176553110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:27 schreef Thieske het volgende:

[..]

Panic seller :P
Nog 3k in coins hoor. Enkel inleg eruit. Voelt heerlijk :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:32:38 #245
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176553140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Yashaaaaaaa al in paniek of kan ze het hebben? :)
Kan me trouwens herinneren dat dit bij mij in week één ook gebeurde. Nu nog steeds +196% *O*
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:34:33 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176553188
Ik ga morgen kopen als alles nog meer 60% is gezakt :@
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:34:38 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553191
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:32 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Kan me trouwens herinneren dat dit bij mij in week één ook gebeurde. Nu nog steeds +196% *O*
Dan is het ook makkelijker om rustig te blijven :D Been there, done that :P
pi_176553205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:28 schreef Thieske het volgende:

[..]

Op het plusje drukken, dan niet zoeken voor een coin maar die kleine tekst onder het zoekveld aantikken.
Thnx!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176553226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:28 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
CryptoMillion21 twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:34:36 On request i will share my holdings from now on. My current winning bags for 2018 are: #Neblio , #Dragonchain, #Vechain, #Lamden, #NoLimitCoin, #Achain, #Aelf, #Xtrabytes, #Verify and #Snovio. The average performance of my portfolio is 2500%. https://t.co/dqIHW7gHBm reageer retweet
Veel onbekende coins. Eens even wat research doen.
Koning.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:36:16 #250
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176553229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan is het ook makkelijker om rustig te blijven :D Been there, done that :P
Mja, kan me herinneren dat het tien wel pijn deed hoor :') Was met twee dagen wel bijgetrokken toen :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:36:29 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:36 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Veel onbekende coins. Eens even wat research doen.
Wie is die gast uberhaupt?
pi_176553285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Yashaaaaaaa al in paniek of kan ze het hebben? :)
pi_176553312
Vannacht nog even halveren. :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:39:43 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553322
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij zat vooral in VEN toch? Niet veel te klagen :D
pi_176553349
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij zat vooral in VEN toch? Niet veel te klagen :D
Ja maar wel dure Ven :'(
pi_176553359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wie is die gast uberhaupt?
Geen idee. Maar vind het altijd interessant om wat uit te zoeken als ik ergens nieuwe namen zie of namen vaker zie terugkomen.
Koning.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:41:31 #257
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176553362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:28 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
CryptoMillion21 twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:34:36 On request i will share my holdings from now on. My current winning bags for 2018 are: #Neblio , #Dragonchain, #Vechain, #Lamden, #NoLimitCoin, #Achain, #Aelf, #Xtrabytes, #Verify and #Snovio. The average performance of my portfolio is 2500%. https://t.co/dqIHW7gHBm reageer retweet
Geen enkele op Bittrex uiteraard :')
pi_176553366
Dit mag de bodem wel zijn grote jongens. Genoeg verdient. .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:43:32 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja maar wel dure Ven :'(
Die gaat nog minstens x10 dus komt goed :P
pi_176553424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:28 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
CryptoMillion21 twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:34:36 On request i will share my holdings from now on. My current winning bags for 2018 are: #Neblio , #Dragonchain, #Vechain, #Lamden, #NoLimitCoin, #Achain, #Aelf, #Xtrabytes, #Verify and #Snovio. The average performance of my portfolio is 2500%. https://t.co/dqIHW7gHBm reageer retweet
Hij heeft veel wat ik ook heb, maar mist natuurlijk REQ en ICX :7
pi_176553443
iedereen voor het slapen gaan toch maar even "veilig" naar USDT?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_176553485
Ik hodl mijn ven. En ik zie morgen wel weer verder.
pi_176553490
Ik zie t ook allemaal wel.
Lambo of Rekt
pi_176553500
BTC is weer aan een nieuwe duikvlucht begonnen.
pi_176553513
Mysterie:

Waarom probeert AntPool (een van de grootste miningpools) zo wanhopig contact te krijgen met Poloniex?

AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:09:51 Poloniex please reply this ticket, 704569, urgent situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:30:36 @Poloniex @Poloniex please reply this ticket, 704569, URGENT URGENT URGENT situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
pi_176553514
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:44 schreef RanTheMan het volgende:
iedereen voor het slapen gaan toch maar even "veilig" naar USDT?
Zit er toch nog alleen met speelgeld in
pi_176553527
Ik laat het ook gewoon mooi allemaal staan, eens een hodler, altijd een hodler.
pi_176553532
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:44 schreef RanTheMan het volgende:
iedereen voor het slapen gaan toch maar even "veilig" naar USDT?
Domste wat je kan doen. Just hodl
Love is in the air!
pi_176553538
Zometeen maar huilend in slaap vallen om morgen weer verder te huilen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 21:49:14 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176553553
Volgens mij zit je geld nu veiliger bij VEN dan bij BTC :P
pi_176553574
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zometeen maar huilend in slaap vallen om morgen weer verder te huilen
pi_176553575
Ben benieuwd hoe het morgenochtend eruit ziet.

Ik ontdek trouwens net dat ze bij Gatehub het inloggen hebben uitgeschakeld? Krijg een witte pagina. Nou ja, gelukkig heb ik de private key van m'n wallet opgeslagen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:50:19 #273
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176553582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
Mysterie:

Waarom probeert AntPool (een van de grootste miningpools) zo wanhopig contact te krijgen met Poloniex?

AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:09:51 Poloniex please reply this ticket, 704569, urgent situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:30:36 @Poloniex @Poloniex please reply this ticket, 704569, URGENT URGENT URGENT situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
Die snap ik ook al niet. Of is het een trolaccount?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176553596
Vreemd genoeg baal ik eigenlijk totaal niet van m'n 10k verlies deze week.
Zat dicht tegen het moment aan dat ik m'n inleg eruit zou halen, maar dat moment dus net niet gehaald.

Sta nog steeds dik in de plus tov een maand geleden toen ik begon, dus no worries.
Ik zie het zo, als ik een maand geleden niet begonnen was, had ik nu geen winst. Nu heb ik dat wel.
pi_176553616
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vreemd genoeg baal ik eigenlijk totaal niet van m'n 10k verlies deze week.
Zat dicht tegen het moment aan dat ik m'n inleg eruit zou halen, maar dat moment dus net niet gehaald.

Sta nog steeds dik in de plus tov een maand geleden toen ik begon, dus no worries.
Ik zie het zo, als ik een maand geleden niet begonnen was, had ik nu geen winst. Nu heb ik dat wel.
Dit herstelt ook weer snel.
Lambo of Rekt
pi_176553634
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit herstelt ook weer snel.
Daar ga ik ook gewoon vanuit inderdaad.
Maar zie veel mensen overal in flinke paniek, terwijl ze vaak alsnog dik in de plus staan.

Nergens voor nodig.
pi_176553656
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:52 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Daar ga ik ook gewoon vanuit inderdaad.
Maar zie veel mensen overal in flinke paniek, terwijl ze vaak alsnog dik in de plus staan.

Nergens voor nodig.
Ja die mensen zijn ook de reden dat dit soort dalingen voorkomen, ik schrok zelf wel even over dat bericht van lisk maar ze hebben het onder controle zo lijkt.
Lambo of Rekt
pi_176553657
Bitfinex hikt ook tegen het laagste punt op 22 dec aan.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:55:23 #279
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176553711
Zo te zien ga ik morgen bij moeten kopen :7
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:57:42 #280
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176553768
Van 100.000 profit in een maand naar 6.300 profit. :')
pi_176553770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ga met je mee :D Ben portfolio beetje aan het shuffelen (en nee verkoop niks op verlies :P)
Good luck mattie :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176553786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:57 schreef Repeating het volgende:
Van 100.000 profit in een maand naar 6.300 profit. :')
Welke coins heb je dan gast? 94k gedaald?
Lambo of Rekt
pi_176553790
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die mensen zijn ook de reden dat dit soort dalingen voorkomen, ik schrok zelf wel even over dat bericht van lisk maar ze hebben het onder controle zo lijkt.
Gvd 100$ einde maand toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176553793
24h low op binance aangetikt
pi_176553803
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gvd 100$ einde maand toch?
Liskmaand
pi_176553811
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:50 schreef t-8one het volgende:

[..]

Die snap ik ook al niet. Of is het een trolaccount?
Volgens mij niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tourniquet op 16-01-2018 22:04:51 ]
pi_176553814
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gvd 100$ einde maand toch?
Ja it better be. Anders zoeken we die max zelf op
Lambo of Rekt
pi_176553827
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:57 schreef Repeating het volgende:
Van 100.000 profit in een maand naar 6.300 profit. :')
Dayummm
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:59:42 #289
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176553830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welke coins heb je dan gast? 94% gedaald?
Waves, OCL, MGO, BTC, LSK, ADA, LTC
pi_176553850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:59 schreef Repeating het volgende:

[..]

Waves, OCL, MGO, BTC, LSK, ADA
Ja waves ook triest hoor he,... naja hopelijk doet die 18januari PR campagne van ze wat, dan is het eindelijk wavesmaand....
Lambo of Rekt
pi_176553874
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vreemd genoeg baal ik eigenlijk totaal niet van m'n 10k verlies deze week.
Zat dicht tegen het moment aan dat ik m'n inleg eruit zou halen, maar dat moment dus net niet gehaald.

Sta nog steeds dik in de plus tov een maand geleden toen ik begon, dus no worries.
Ik zie het zo, als ik een maand geleden niet begonnen was, had ik nu geen winst. Nu heb ik dat wel.
Over een maand twee keer zo veel winst toch.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:33 #292
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_176553878
Mooi dagje, blij dat ik op 17k ben uitgestapt. Nog even en we zitten op 7k en dan stap ik weer in >:O
pi_176553884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi dagje, blij dat ik op 17k ben uitgestapt. Nog even en we zitten op 7k en dan stap ik weer in >:O
Het begint bij mij ook te kriebelen om rond 8k weer eens in te stappen :')
pi_176553890
Ik heb besloten ook gewoon te hodlen, zal nog wel verder dalen, maar sta er nog best goed voor eigenlijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176553912
De volgende bullrun gaat BTC tot dik boven de 50k, dus ja..
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:03:30 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176553924
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi dagje, blij dat ik op 17k ben uitgestapt. Nog even en we zitten op 7k en dan stap ik weer in >:O
kan dan gewoon naar de 3k5 hoor. Eenmaal in de downtrend kan dat heel lang doorgaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176553936
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

kan dan gewoon naar de 3k5 hoor. Eenmaal in de downtrend kan dat heel lang doorgaan.
Veel lager dan 8 zal het niet gaan komen.
Lambo of Rekt
pi_176553943
Hebben jullie Verge gezien op nr.29 coinmarketcap haha
  dinsdag 16 januari 2018 @ 22:04:26 #299
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176553947
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja waves ook triest hoor he,... naja hopelijk doet die 18januari PR campagne van ze wat, dan is het eindelijk wavesmaand....
Gedwongen bagholder geworden van Waves door de stijging van BTC. Ga niet verkopen zonder dat ik wat BTC heb teruggewonnen.

In juli en augustus is mijn blockfolio ook ±45% gedaald vanaf ATH dus deze keer moeten we het ook wel overleven. Hoop ik. :')
pi_176553952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:03 schreef EggsTC het volgende:
De volgende bullrun gaat BTC tot dik boven de 50k, dus ja..
_O- _O- _O-

Jij met je bullruns.
pi_176553967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Jij met je bullruns.
:7
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')