abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:20:34 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538732


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:21:07 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176538744
SOS
En altijd het laatste woord.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:21:22 #3
163650 Greys
pi_176538749
PAK DE SLOEPEN EN DE VESTENNNNNNN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176538754
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:10 schreef t-8one het volgende:

[..]

Goedzo, morgen nog een keer proberen. Mijn x25 van vorig jaar moet toch ergens vandaan komen.
stoere sukkel.... :'(
pi_176538757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

??
Nee.
BTC is gewoon een niet-functionerende valuta. Blockchain zal best wel een technologie met toekomst zijn, maar BTC is dat niet. Gewoon, om dat het niet werkt. Eindigt rond de nul, ongeacht welke hoogtes het voor die tijd bereikt. Eindpunt BTC is nul euro, plus een paar euro wellicht. En dat bereikt het binnen de 10 jaar.
Poehhhh... gewaagde voorspellingen :')

Verder:
De euro eindigt op nul, binnen nu en 1000 jaar.
De aarde houdt op te bestaan binnen nu en 5 miljoen jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:21:54 #6
163650 Greys
pi_176538765
Ik ging per ongeluk door het slotje :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Prima dat je er zo over denkt, maar dat hebben we ook allemaal al uitgebreid in je eigen topic erover kunnen lezen hoe je erover denkt :P Moet dat dan echt ook nog eens hier in de SC?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:22:04 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:20 schreef X het volgende:

Godsamme, 32% er af. Het is de laatste tijd wel hard omhoog gegaan, maar 27% blijft veel. Het is toch pijnlijk om 30,5% zomaar te zien verdampen.

En onthoud, als je portefeuille 1/3 daalt, moet hij met 50% stijgen om terug te komen op het oude nvieau!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:22:48 #8
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176538776
Hey wacht, ben jij nu mod hier?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_176538781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

En onthoud, als je portefeuille 1/3 daalt, moet hij met 50% stijgen om terug te komen op het oude nvieau!

Dit heb ik nog maar een keer of 20 meegemaakt..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176538785
NEO geeft geen neuk
pi_176538787
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:23:22 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538791
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:21 schreef 16meter het volgende:

[..]

Poehhhh... gewaagde voorspellingen :')

Verder:
De euro eindigt op nul, binnen nu en 1000 jaar.
De aarde houdt op te bestaan binnen nu en 5 miljoen jaar.
De euro: zeker,
De aarde: ik hoop het niet.
Maar er is een gerede kans dat ik de ondergang van de euro nooit zal meemaken. Ik weet zo goed als zeker dat ik BTC onder de 50 euro zal zien zakken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 11:23:24 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176538792
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

??
Nee.
BTC is gewoon een niet-functionerende valuta. Blockchain zal best wel een technologie met toekomst zijn, maar BTC is dat niet. Gewoon, om dat het niet werkt. Eindigt rond de nul, ongeacht welke hoogtes het voor die tijd bereikt. Eindpunt BTC is nul euro, plus een paar euro wellicht. En dat bereikt het binnen de 10 jaar.
WOW. Just wow.

Dat is ongeveer net zo'n uitspraak als 'Ja leuk dat de aarde er is man. Maar ja, wat voor hoogten beschavingen ooit zullen bereiken.... Ooit, ooit gaat de aarde ten onder!!!1!1!!!'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176538806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

En onthoud, als je portefeuille 1/3 daalt, moet hij met 50% stijgen om terug te komen op het oude nvieau!
Een 50%-stijging van dat lagere niveau is precies net zo makkelijk danwel moeilijk als een 33%-daling vanaf dat hogere niveau.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:24:28 #16
163650 Greys
pi_176538808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:22 schreef Sosa het volgende:
Hey wacht, ben jij nu mod hier?
Als je het tegen mij hebt: wel weer mod, maar niet hier hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176538809
dikke bounce incoming !!!
iedereen bijgekocht ?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:24:32 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538810
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

WOW. Just wow.

Dat is ongeveer net zo'n uitspraak als 'Ja leuk dat de aarde er is man. Maar ja, wat voor hoogten beschavingen ooit zullen bereiken.... Ooit, ooit gaat de aarde ten onder!!!1!1!!!'
Ik zeg neit ooit, ooit, ik zeg 10 jaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176538821
Fake nieuws in de hele wereld, bron is een PBoC quote van persoonlijke aard (niet officieel) van meerdere maanden terug. Het is weer eens mainstream vs cryptocurrency. Waait wel weer over.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:25:27 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538826
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Een 50%-stijging van dat lagere niveau is precies net zo makkelijk danwel moeilijk als een 33%-daling vanaf dat hogere niveau.
Nee, dat is niet zo. Er is ook geen sprake van 'lagere niveaus' omdat het zuiver speculatief is, zonder ankerpunt. 33% stijgen is van ieder niveau net zo 'moeilijk' als 33% dalen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176538832
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
pi_176538840
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Toto69 het volgende:
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
VEN
pi_176538846
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Toto69 het volgende:
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
Vanavond lekker VEN inslaan
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:41 #24
145146 Andyy
pi_176538848
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Toto69 het volgende:
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
Ripple en Tron natuurlijk
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:54 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538855
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Faeroer het volgende:
Fake nieuws in de hele wereld, bron is een PBoC quote van persoonlijke aard (niet officieel) van meerdere maanden terug. Het is weer eens mainstream vs cryptocurrency. Waait wel weer over.
En wat zegt het als een quootje van een paar maanden oud een hele markt diep naar beneden kan drukken over die markt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:58 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176538857
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Toto69 het volgende:
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
Mja, geld in bitcoin houden of nu juist altcoins bijkopen. Ik twijfel
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176538858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Er is ook geen sprake van 'lagere niveaus' omdat het zuiver speculatief is, zonder ankerpunt. 33% stijgen is van ieder niveau net zo 'moeilijk' als 33% dalen.
Nee domkop, een 50%-stijging is net zo makkelijk als een 33%-daling, omdat het altijd om communicerende vaten gaat en de 50%-stijging van het een de 33%-daling van het ander is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 11:27:35 ]
pi_176538866
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:25 schreef Toto69 het volgende:
Besluiteloos wat ik nu moet kopen :'(
Tron-TRX
pi_176538868
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:19 schreef LXIV het volgende:
Typisch kenmerk van een bubble is dat de 'believers' alleen maar meningen willen horen van mensen die ook 'believen', in plaats van het hele gebeuren kritisch te bekijken.
Kijk, leuk allemaal voor die mensen die er een paar duizend euro in hebben zitten. Wat maakt het uit of je die verliest. Niks, dat verdien je zo weer terug. Maar als het om tonnen gaat ben je gewoon gek om zo'n extreem financieel risico te lopen terwijl je de kans hebt om je leven lang plezier te hebben van een afgeloste hypotheek.
Ik ga mensen die voor 100 euro staatsloten kopen ook niet zeggen dat ze gek zijn. Maar iemand die voor een ton staatsloten koopt waarschuw ik wel. Dat het kan dat hij wint, maar dat het waarschijnlijker is dat hij verliest
Heb het hier volgens mij al eerder met je over gehad, maar je blijft in absolute getallen praat terwijl het gaat om percentages imo.

Verder wel met je eens hoor, crypto is gewoon een echo kamer :P
pi_176538869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

En wat zegt het als een quootje van een paar maanden oud een hele markt diep naar beneden kan drukken over die markt?
Dat banken en overheden bang zijn.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:27:45 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176538876
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt: wel weer mod, maar niet hier hoor.
Ah zo. Jammer niet hier, had je die kleuters een beetje in het gareel kunnen houden :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:27:57 #32
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176538883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

En wat zegt het als een quootje van een paar maanden oud een hele markt diep naar beneden kan drukken over die markt?
Ga je ons nou vertellen dat de markt volatiel is? :D
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:28:17 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee domkop, een 50%-stijging is net zo makkelijk als een 33%-daling, omdat het altijd om communicerende vaten gaat en de 33%-stijging van het een de 50%-daling van het ander is.
Hoezo communicerende vaten? Alle coins gaan toch gelijktijdig omlaag? Het is toch niet zo dat geld van de ene currency naar de andere verplaatst?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176538902
:{
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:28:44 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176538907


Iets met resultaten in het verleden hè? Het is nog uitgekomen ook :6
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176538910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo communicerende vaten? Alle coins gaan toch gelijktijdig omlaag? Het is toch niet zo dat geld van de ene currency naar de andere verplaatst?
Meen je dit serieus....
pi_176538923
Jongons, ik ben failliet. Zojuist een telefoontje gekregen dat ik vanaf nu op straat moet wonen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:29:25 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538924
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Heb het hier volgens mij al eerder met je over gehad, maar je blijft in absolute getallen praat terwijl het gaat om percentages imo.

Verder wel met je eens hoor, crypto is gewoon een echo kamer :P
Precies tegenovergesteld eigenlijk. De vaste getallen (de absolute koers) zegt nou net helemaal niks bij BTC.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176538926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:28 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Meen je dit serieus.... ps: dollar en euro zijn ook valuta's ;)
pi_176538929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo communicerende vaten? Alle coins gaan toch gelijktijdig omlaag? Het is toch niet zo dat geld van de ene currency naar de andere verplaatst?
Nee, niet alle munten gaat omlaag. De euro bijvoorbeeld niet. Als bitcoin 33% omlaag gaat in euro's, dan gaat de euro dus 50% omhoog in bitcoins. En andersom.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 11:30:01 ]
pi_176538935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Jongons, ik ben failliet. Zojuist een telefoontje gekregen dat ik vanaf nu op straat moet wonen.
Ik heb nog wel een doos voor je.
pi_176538944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Precies tegenovergesteld eigenlijk. De vaste getallen (de absolute koers) zegt nou net helemaal niks bij BTC.
Ik had het over de duizenden euro's die jij zegt dat men erin kan stoppen en kan verliezen. Als je vermogen 10 miljoen is kan je er prima een ton in stoppen en verliezen. Het gaat om % van je vermogen hoeveel je in een risicovolle markt wil duwen, niet om absolute bedragen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:30:39 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_176538947
Collega van mijn vriendin zou gisteravond voor 4 ton aan Ethereum gaan opnemen, hoop voor hem dat hij dat ook daadwerkelijk gisteren gedaan heeft ;)
Don't let my username fool you...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:31:42 #44
163650 Greys
pi_176538960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Jongons, ik ben failliet. Zojuist een telefoontje gekregen dat ik vanaf nu op straat moet wonen.
HAD DAN OOK NAAR LXIV GELUISTERD :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:32:00 #45
286575 Roces18
Chef de party
pi_176538967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:27 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Tron-TRX
Inderdaad of Verge.

Misschien wel de beste coins.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:32:45 #46
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176538981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Inderdaad of Verge.

Misschien wel de beste shitcoins.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176538982
Hoe kijken jullie aan tegen het feit dat de meeste altcoins op exchange worden gepaired met BTC? Als Bitcoin terrein verliest tegenover andere coins dan zie je dat in de prijs terug terwijl dat misschien niet terecht is omdat sommige coins iets heel anders doen dan Bitcoin. Misschien toch maar eens overwegen om coins qua prijs te reflecteren met EUR / USD of zeg ik iets heel raars
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:32:59 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176538985
Waar komen al die "I told you so" mensen vandaan die ik de afgelopen weken geen enkele post heb zien maken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:33:07 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176538990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik had het over de duizenden euro's die jij zegt erin te stoppen en kunt verliezen. Als je vermogen 10 miljoen is kan je er prima een ton in stoppen en verliezen. Het gaat om % van je vermogen hoeveel je in een risicovolle markt wil duwen, niet om absolute bedragen.
Dat klopt. Maar er zijn hier weinig users met 10 miljoen die voor de grap een tonnetje in crypto stoppen.
Het zijn vooral mensen met 2000 euro spaargeld die er rond de 1000 euro instoppen. Er zijn er een paar die dit heel vroeg hebben gedaan en nu in de -zeer uitzonderlijke- toestand zitten dat het tot een vermogen van meer dan 200.000 euro is gegroeid. Dat is echt zéér bijzonder en dit maken ze geen 2e keer mee. Die mensen adviseer ik gewoon grotendeels winst te nemen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176538993
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Iets met resultaten in het verleden hè? Het is nog uitgekomen ook :6
Kon je die niet gisteren posten? :'(
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:33:37 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176539002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:32 schreef Kyran het volgende:
Waar komen al die "I told you so" mensen vandaan die ik de afgelopen weken geen enkele post heb zien maken.
Mijn verhaal mbt BTC is al heel lang ongewijzigd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176539011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Jongons, ik ben failliet. Zojuist een telefoontje gekregen dat ik vanaf nu op straat moet wonen.
hier vriend haal paar barkie, vandaag investeren in crypto, morgen weer geld

https://www.ferratum.nl/
pi_176539022
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Iets met resultaten in het verleden hè? Het is nog uitgekomen ook :6
Uh, het is nog geen 23 januari. Dus maak de borst maar nat.
pi_176539026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
Collega van mijn vriendin zou gisteravond voor 4 ton aan Ethereum gaan opnemen, hoop voor hem dat hij dat ook daadwerkelijk gisteren gedaan heeft ;)
2 ton is ook veell.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:35:35 #55
163650 Greys
pi_176539034
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

2 ton is ook veell.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539035
Is BTCdirect een betrouwbare speler?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176539042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar er zijn hier weinig users met 10 miljoen die voor de grap een tonnetje in crypto stoppen.
Het zijn vooral mensen met 2000 euro spaargeld die er rond de 1000 euro instoppen. Er zijn er een paar die dit heel vroeg hebben gedaan en nu in de -zeer uitzonderlijke- toestand zitten dat het tot een vermogen van meer dan 200.000 euro is gegroeid. Dat is echt zéér bijzonder en dit maken ze geen 2e keer mee. Die mensen adviseer ik gewoon grotendeels winst te nemen.
Dat kan :P Ik geef liever geen financieel advies aan andere en doe ik geen aannames over hun vermogenspositie. Viel me gewoon op dat het gebruikelijker is om in percentages van belegd vermogen te spreken dan in absolute getallen.

Nogmaals, verder ben ik het grotendeels wel met je betoog eens hoor, alleen jammer dat je dat komt houden op de dag dat alles in de min staat. Dat komt gauw over als 'I told you so'.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:36:11 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176539053
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

2 ton is ook veell.
niet als ie er 3 ton ingestopt had :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:36:12 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Uh, het is nog geen 23 januari. Dus maak de borst maar nat.
Het was ook niet iedere keer precies op 23 januari.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:36:23 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:36:52 #61
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176539071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Patroon het volgende:
Is BTCdirect een betrouwbare speler?
Ja, heb daar tot nu toe al mijn inkopen gedaan. Erg snel ook qua levering. :) Uitbetaling nog niet geprobeerd
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:36:54 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539072
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Kon je die niet gisteren posten? :'(
Ik heb hem twee weken geleden gepost. Toen werd ik alleen keihard uitgelachen :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539075
Zoow...ff wat buy orders laag ingeschoten...eens kijken of ik nog wat mee kan pakken :7
pi_176539080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef Patroon het volgende:
Is BTCdirect een betrouwbare speler?
Voor zover ik weet wel.
Koning.
pi_176539083
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het was ook niet iedere keer precies op 23 januari.
Het was volgens die grafiek elke keer precies 24 dagen voor Chinees Nieuwjaar en dat is dit jaar blijkbaar op 23 januari.
pi_176539084
Gewoon een Chad Bitcoiner worden, het kan nog!
pi_176539100
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wel.
Zit er namelijk aan te denken om mijn USDT om te zetten naar LTC en dan te sturen naar mijn Litecoin wallet en vanaf daar naar BTCdirect. Dit is namelijk stukken goedkoper dan als ik het in BTC doe.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:38:40 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176539111
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vanavond lekker VEN inslaan
VEN is 1 van de weinigen die niet keihard onderuit is gegaan :D NEO ook niet. Laat wel meteen de coins met de hodlers / whales zien :P
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:38:49 #69
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176539115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Het was volgens die grafiek elke keer precies 24 dagen voor Chinees Nieuwjaar en dat is dit jaar blijkbaar op 23 januari.
Tsja statistieken kun je altijd manipuleren naar een antwoord wat je gunstig uit komt. Deze zeggen natuurlijk helemaal niets want ze rijmen totaal niet met deze dip :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:39:20 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539125
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Het was volgens die grafiek elke keer precies 24 dagen voor Chinees Nieuwjaar en dat is dit jaar blijkbaar op 23 januari.
Vandaag leerde ik dat Chinees nieuwjaar niet altijd op dezelfde dag valt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:39:37 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176539134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN is 1 van de weinigen die niet keihard onderuit is gegaan :D NEO ook niet. Laat wel meteen de coins met de hodlers / whales zien :P
Waves ook nog geen 10% gezakt. Vrije stabiele hodler-coin, maar daarom stijgt hij ook niet zo snel :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176539135
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tsja statistieken kun je altijd manipuleren naar een antwoord wat je gunstig uit komt. Deze zeggen natuurlijk helemaal niets want ze rijmen totaal niet met deze dip :D
Januari is altijd een waardeloze maand kwa stijgingen...met aandelen net zo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:39:55 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539142
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tsja statistieken kun je altijd manipuleren naar een antwoord wat je gunstig uit komt. Deze zeggen natuurlijk helemaal niets want ze rijmen totaal niet met deze dip :D
De trend is dat januari ieder jaar weer een dip kent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539152
Mompelt iets met verleden garantie toekomst
pi_176539160
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De trend is dat januari ieder jaar weer een dip kent.
Had ook in de planning om in januari weer wat fiat er in te gooien. Alleen net een dure vakantie gepland dus das ff van de baan. :Y)
pi_176539162
ik gok op de bonussen van wall street _O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:41:13 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176539166
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waves ook nog geen 10% gezakt. Vrije stabiele hodler-coin, maar daarom stijgt hij ook niet zo snel :D
Wel fijn dat soort coins _O_ maken steady winst, maar gaan niet keihard onderuit. Die moet je hebben :D

LSK valt ook heel erg mee.is nu ook terug op niveau van voor de dip.

Weer wat weak hands minder in ieder geval.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:41:27 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176539171
Kan een bitcoin -1 worden? Dus dat je moet betalen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:41:31 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Mompelt iets met verleden garantie toekomst
Jij kreeg vandaag de dikke middelvinger van de koers die zich netjes aan de jaarlijkse dip houdt.

:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:40 schreef crpytoshill het volgende:
ik gok op de bonussen van wall street _O_
Die zijn uitbetaald in crypto en worden er nu allemaal uitgetrokken of wat? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:42:03 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539185
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:41 schreef Mishu het volgende:
Kan een bitcoin -1 worden? Dus dat je moet betalen?
Nee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539187
Ik denk soms een patroon te zien maar ik kan ook spoken zien, als Bitcoin laag is in prijs dan is er ineens niets te koop via Bitonic. Als Bitcoin hoger staat hebben ze meer dan genoeg. Dit heb ik al zo vaak gezien dat het mij doet vermoeden dat ze daar verwachten dat de prijs wel weer omhoog gaat anders zouden zij (als bedrijf zijnde) natuurlijk ook Bitcoin verkopen (dumpen)? iemand?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:42:46 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176539197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk soms een patroon te zien maar ik kan ook spoken zien, als Bitcoin laag is in prijs dan is er ineens niets te koop via Bitonic. Als Bitcoin hoger staat hebben ze meer dan genoeg. Dit heb ik al zo vaak gezien dat het mij doet vermoeden dat ze daar verwachten dat de prijs wel weer omhoog gaat anders zouden zij (als bedrijf zijnde) natuurlijk ook Bitcoin verkopen (dumpen)? iemand?
Ja, die lui zijn ook niet dom natuurlijk. Hun voorraad getallen moet je inderdaad niet geloven.
pi_176539198
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij kreeg vandaag de dikke middelvinger van de koers die zich netjes aan de jaarlijkse dip houdt.

:')
Wat? :P Hoezo?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:42:50 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176539199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De trend is dat januari ieder jaar weer een dip kent.
Eind december was er ook al zo'n dip van 20k naar 13k, in november ging hij ook van 7.5k naar 5.5k etc.

Dat zie je elke maand wel :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176539209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk soms een patroon te zien maar ik kan ook spoken zien, als Bitcoin laag is in prijs dan is er ineens niets te koop via Bitonic. Als Bitcoin hoger staat hebben ze meer dan genoeg. Dit heb ik al zo vaak gezien dat het mij doet vermoeden dat ze daar verwachten dat de prijs wel weer omhoog gaat anders zouden zij (als bedrijf zijnde) natuurlijk ook Bitcoin verkopen (dumpen)? iemand?
Was mij ook al opgevallen...

Kan betekenen dat er veel mensen zijn die willen inkopen...of dat ze hun voorraad niet met verlies willen verkopen
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:43:34 #87
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176539214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk soms een patroon te zien maar ik kan ook spoken zien, als Bitcoin laag is in prijs dan is er ineens niets te koop via Bitonic. Als Bitcoin hoger staat hebben ze meer dan genoeg. Dit heb ik al zo vaak gezien dat het mij doet vermoeden dat ze daar verwachten dat de prijs wel weer omhoog gaat anders zouden zij (als bedrijf zijnde) natuurlijk ook Bitcoin verkopen (dumpen)? iemand?
Hoe zou jij het doen als je BTC's verkocht? Die ga je toch ook niet verkopen als je ze gisteren voor een veel hogere prijs hebt ingekocht?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:44:06 #88
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_176539223
tijd om verge te kopen :-)
pi_176539226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:43 schreef t-8one het volgende:

[..]

Hoe zou jij het doen als je BTC's verkocht? Die ga je toch ook niet verkopen als je ze gisteren voor een veel hogere prijs hebt ingekocht?
Kan natuurlijk ook zijn dat ie morgen nog lager staat :+
pi_176539236
Koop COLX :p Verge 2.0, binnenkort op Cryptopia
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:44:56 #91
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176539241
Grooooeeenn!!!!!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:45:02 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? :P Hoezo?
Kijk voor de grap ff naar coinmarketcap.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:45:26 #93
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176539249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:44 schreef descon het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook zijn dat ie morgen nog lager staat :+
zeer zeker!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176539254
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk voor de grap ff naar coinmarketcap.
Ja ik durf niet te kijken, dan gaan mijn rode pixels stuk in mijn scherm ben ik bang, overbelasting
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:46:09 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539260
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Eind december was er ook al zo'n dip van 20k naar 13k, in november ging hij ook van 7.5k naar 5.5k etc.

Dat zie je elke maand wel :P
Maar dat betekent niet dat het niet een jaarlijks terugkerend spektakel is 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539272
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk voor de grap ff naar coinmarketcap.
Ja wat moet ik daarmee? _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:46:38 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539273
Tether bovenaan de lijst der meest gestegen coins _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2018 @ 11:47:53 #98
145146 Andyy
pi_176539294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk soms een patroon te zien maar ik kan ook spoken zien
Dat denk ik ook altijd als ik Patroon zie
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:48:29 #99
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176539299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Tether bovenaan de lijst der meest gestegen coins _O_
oja en daar zat jij zeker in he
En altijd het laatste woord.
pi_176539306
Tis alleen vervelend als je deze maand bent ingestapt...zit je er al wat langer in moet het raar zijn wil je op verlies staan.

Ik heb wel geleerd om naar percentages te kijken ipv van dollar/euros. Anders wordt je helemaal gek :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:48:53 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

oja en daar zat jij zeker in he
Met nadruk op zat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539331
Forever HODL
pi_176539355
En nu alweer +10% tegenover het diepste punt!? Lekker volatiel allemaal zeg. :D
pi_176539376
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee.
quote:
Dus dat je moet betalen?
Behalve als je long of short gaat, maar dat is een ander verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:52:19 #105
163650 Greys
pi_176539381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:51 schreef Igen het volgende:
En nu alweer +10% tegenover het diepste punt!? Lekker volatiel allemaal zeg. :D
Niet wat we nog niet wisten, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539388
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:51 schreef Igen het volgende:
En nu alweer +10% tegenover het diepste punt!? Lekker volatiel allemaal zeg. :D
Double bounce dadelijk
pi_176539393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet wat we nog niet wisten, toch?
Mocht wat mij betreft nog wel wat meer inkakken...als we zo door gaan worden mijn buy orders niet aangetikt :o
pi_176539404
We gaan nog wel verder dippen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2018 @ 11:54:38 #109
145146 Andyy
pi_176539414
Lisk 10% afgelopen uur _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:54:40 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:52 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Double bounce dadelijk
Enkele bounce :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:55:21 #111
163650 Greys
pi_176539424
Ik weet wat gekkigheid even niet wat ik nou bij moet kopen in de dip met m'n Bittrex speelgeld :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539426
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Enkele bounce :{w
Dubbel o|O
pi_176539429
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet wat we nog niet wisten, toch?
Al die paniek... niet raar maar toch raar.

Ik ken iemand die wou gaan beleggen. Kocht om te beginnen wat aandelen, na een paar weken stond dat 5% in de min, toen heeft 'ie alles gauw verkocht en het nooit meer aangedurfd. Volgens mij had je er dan überhaupt niet aan moeten beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 11:56:05 ]
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2018 @ 11:55:53 #114
230491 Zith
pls tip
pi_176539435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:55 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dubbel o|O
4.gif Probeer het aardig te houden!! 4.gif
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 11:56:17 #115
163650 Greys
pi_176539442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Al die paniek...

Ik ken iemand die wou gaan beleggen. Kocht om te beginnen wat aandelen, na een paar weken stond dat 5% in de min, toen heeft 'ie alles gauw verkocht en het nooit meer aangedurfd. Volgens mij had je er dan überhaupt niet aan moeten beginnen.
Klopt. Als je zo'n beetje verlies in een paar weken niet aan kunt verdien je geen grote winst :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik weet wat gekkigheid even niet wat ik nou bij moet kopen in de dip met m'n Bittrex speelgeld :')
Posities versterken waar je al in zit?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:56:34 #117
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176539448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Enkele bounce :{w
We rollen vanaf December al de berg af :)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2018 @ 11:56:45 #118
145146 Andyy
pi_176539452
Ik wilde 10 ripple kopen bij Kraken, mag niet want te weinig :'(
pi_176539454
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:55 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Probeer het aardig te houden!! [ afbeelding ]
Ik ben altijd aardig :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 11:57:09 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539464
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:56 schreef Andyy het volgende:
Ik wilde 10 ripple kopen bij Kraken, mag niet want te weinig :'(
Grapjas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539467
pi_176539473
quote:
1 Safe Trade Coin Safe Trade Coin XSTC $376.018 $0,003308 684,88%
2 Project-X Project-X NANOX $165.626 $865.913 165,30%
Je had toch flink kunnen verdienen vandaag
pi_176539514
BTC dominance neemt wel weer toe tijdens zon dipje.
pi_176539536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:48 schreef descon het volgende:
Tis alleen vervelend als je deze maand bent ingestapt...zit je er al wat langer in moet het raar zijn wil je op verlies staan.

Ik heb wel geleerd om naar percentages te kijken ipv van dollar/euros. Anders wordt je helemaal gek :+
Ik ging vroeger altijd mijn winst in aandelen aan het einde van de dag terug rekenen naar mijn loon. Oftewel had ik die dag met niets doen 2x zoveel verdiend dan met hard werken. Of ik had die dag beter op bed kunnen blijven liggen want al het harde werken die dag was toch voor niets.

Dit is helemaal dodelijk voor je gedachten :p

Nu boeit het me allemaal vrij weinig, its part of the game! Deze dagen zijn er juist genoeg kansen om heel veel geld te verdienen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:30 #125
163650 Greys
pi_176539551
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Posities versterken waar je al in zit?
Ja normaal zou dat een goed plan zijn maar nu is dat DGB en ZCL :') _O-

ZCL omdat de forkdate eraan lijkt te komen, maar daar wil ik weer niet té veel van hebben want dat stort als een kaartenhuis in elkaar na de BTCP snapshot natuurlijk.

En DGB... tsja... :P Dat stelt mijn geduld al vrij heftig op de proef. Even over nadenken nog, maar normaal zou je helemaal gelijk hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja normaal zou dat een goed plan zijn maar nu is dat DGB en ZCL :') _O-

ZCL omdat de forkdate eraan lijkt te komen, maar daar wil ik weer niet té veel van hebben want dat stort als een kaartenhuis in elkaar na de BTCP snapshot natuurlijk.

En DGB... tsja... :P Dat stelt mijn geduld al vrij heftig op de proef. Even over nadenken nog, maar normaal zou je helemaal gelijk hebben!
Pfff DGB
Die past in het rijtje van XVG en Tron.

why u do dis
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2018 @ 12:03:12 #127
145146 Andyy
pi_176539564
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Grapjas.
Ik had Ripple vorig jaar op de gok gekocht, pakte goed uit. Waarom niet weer instappen? B-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:03:42 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539573
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:03 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik had Ripple vorig jaar op de gok gekocht, pakte goed uit. Waarom niet weer instappen? B-)
Grapjas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176539588
quote:
Cryptomunten kelderen in waarde na angst voor Aziatisch ingrijpen
UPDATEDe bitcoin is in een paar uur tijd ruim 15 procent van zijn waarde verloren. Ook andere digimunten verliezen snel aan waarde. Volgens analisten maken cryptobeleggers zich zorgen over ingrijpen door de Zuid-Koreaanse overheid.

Sander van Mersbergen 16-01-18, 10:51 Laatste update: 12:02
187
1
Persbureau Reuters citeert een interview met de Zuid-Koreaanse minister van Financiën op een landelijk radiostation. Daarin stelt hij dat de overheid nog steeds overweegt de 'irrationele' cryptomuntenhausse een halt toe te roepen.

Vorige week meldde het Zuid-Koreaanse ministerie van Justitie al dat het een wet voorbereidt die bitcoinhandel via zogenaamde exchanges verbiedt. Een woordvoerder van president Moon zwakte dat geluid later af, maar de uitspraken van de minister van Financiën lijken er op te duiden dat er toch serieuze plannen zijn. Ook uit China komen de laatste tijd berichten over inperking van de cryptomarkt.

Zuid-Korea is voor de cryptomarkt een heel belangrijk land. Veel van de belangrijke handelsplatformen zijn in het land gevestigd. Jong en oud gokken op crypto om welvarend te worden. De vraag naar de munt is in Zuid-Korea zo groot, dat de prijzen een stuk hoger liggen dan elders.

De bitcoin stond om 12.00 uur vanochtend op ongeveer 12.000 dollar, ruim 13 procent lager dan gisteren om dezelfde tijd. Andere munten (ethereum, ripple, bitcoin cash) verloren zelfs meer dan 20 procent.
:W :W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176539597
Hotkatchina twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 02:34:54 Holding doesn't get easier. You just get stronger. https://t.co/9vDTQq4ifD reageer retweet
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:05:15 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539603
Top 100 stijgers/minst harde dalers.



Sylvana Simons al gereageerd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:05:23 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176539605
Ah daar is klaas met zijn nu.nl wijsheden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176539619
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Ah daar is klaas met zijn nu.nl wijsheden
Cryptomunten kelderen in waarde na angst voor Aziatisch ingrijpen
UPDATEDe bitcoin is in een paar uur tijd ruim 15 procent van zijn waarde verloren. Ook andere digimunten verliezen snel aan waarde. Volgens analisten maken cryptobeleggers zich zorgen over ingrijpen door de Zuid-Koreaanse overheid.

Sander van Mersbergen 16-01-18, 10:51 Laatste update: 12:02
187
1
quote:
Persbureau Reuters citeert een interview met de Zuid-Koreaanse minister van Financiën op een landelijk radiostation. Daarin stelt hij dat de overheid nog steeds overweegt de 'irrationele' cryptomuntenhausse een halt toe te roepen.

Vorige week meldde het Zuid-Koreaanse ministerie van Justitie al dat het een wet voorbereidt die bitcoinhandel via zogenaamde exchanges verbiedt. Een woordvoerder van president Moon zwakte dat geluid later af, maar de uitspraken van de minister van Financiën lijken er op te duiden dat er toch serieuze plannen zijn. Ook uit China komen de laatste tijd berichten over inperking van de cryptomarkt.

Zuid-Korea is voor de cryptomarkt een heel belangrijk land. Veel van de belangrijke handelsplatformen zijn in het land gevestigd. Jong en oud gokken op crypto om welvarend te worden. De vraag naar de munt is in Zuid-Korea zo groot, dat de prijzen een stuk hoger liggen dan elders.

De bitcoin stond om 12.00 uur vanochtend op ongeveer 12.000 dollar, ruim 13 procent lager dan gisteren om dezelfde tijd. Andere munten (ethereum, ripple, bitcoin cash) verloren zelfs meer dan 20 procent.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176539630
Is dit niet een soort pump en dump zodat al die wallstreet knuppels goedkoop kunnen inkopen?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_176539633
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:06 schreef Funksoldier het volgende:
Is dit niet een soort pump en dump zodat al die wallstreet knuppels goedkoop kunnen inkopen?
Ja. FUD door die honden uit Azië.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:06:52 #137
163650 Greys
pi_176539639
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pfff DGB
Die past in het rijtje van XVG en Tron.

why u do dis
Omdat ik er op het moment dat ik het kocht écht een komende leg up in zag. Alles wees erop. En toen dipte BTC _O-

Dit is m'n speelgeld maar he, geen hodl coins. Dus dan maakt het me niet zo heel veel uit wat het is :@ ALs ik er maar meer BTC mee kan maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539644
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:06 schreef Funksoldier het volgende:
Is dit niet een soort pump en dump zodat al die wallstreet knuppels goedkoop kunnen inkopen?
Dan zouden het nog wel verder laten dalen.
pi_176539645
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.

Wat een gekkie is het toch hé
pi_176539648
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Top 100 stijgers/minst harde dalers.

[ afbeelding ]

Sylvana Simons al gereageerd?
Is dat een fork van de GeertCoin?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176539656
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.

Wat een gekkie is het toch hé
Vermeer :')
Judasss. Eens met Klaas.
pi_176539658
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vermeer :')
Judasss. Eens met Klaas.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:07:56 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539666
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:06 schreef Funksoldier het volgende:
Is dit niet een soort pump en dump zodat al die wallstreet knuppels goedkoop kunnen inkopen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176539671
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.

Wat een gekkie is het toch hé
Vermeer _O- _O- _O-

Elke hoge bal is een gevaar.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:08:19 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539676
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
Klaas vindt Vermeer geen goede keeper.
Dus dan kun je zijn mening over crypto ook mooi negeren.

Wat een gekkie is het toch hé
Par>Kenneth
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:08:40 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539683
Oei. Typisch wordt hier genadeloos met de grond gelijk gemaakt :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176539690
morgen effe lekker uitwaaien in de efteling
pi_176539704
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:08 schreef Typisch het volgende:
morgen effe lekker uitwaaien in de efteling
Doe dat zondag maar.
pi_176539717
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:10:34 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
Ook mods kunnen in crypto zitten :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:10:37 #152
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176539736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
Wel mooi idd haha _O-
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176539739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
Ik niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:10:42 #154
163650 Greys
pi_176539740
quote:
Die foto _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539742
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Doe dat zondag maar.
zondag misschien naar de arena
pi_176539748
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

zondag misschien naar de arena
Vak, rij en stoelnummer please.
pi_176539757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
we moeten toch ergens ons salaris die we van de foks krijgen aan uitgeven
pi_176539759
Gelukkig heb ik nog geen enkele crypto munt aangeschaft _O_

ik zag deze shit al aankomen

heel die rotzooi is zo onbetrouwbaar als de pleuris omdat er helemaal geen wettelijke en internationale richtlijnen wetgeving over die cryptoshit bestaat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176539766
Waar blijft die FOK!Chain dan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:11:35 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539767
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Top 100 stijgers/minst harde dalers.

[ afbeelding ]

Sylvana Simons al gereageerd?
Heb je Tether er gewoon uit gefilterd? :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:11:43 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539770
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vak, rij en stoelnummer please.
Let op de groene rookbom.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176539773
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

zondag misschien naar de arena
Ik zie je daar. :6
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176539777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
richtlijnen wetgeving
Beetje dubbelop he chef :D
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:12:01 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen enkele crypto munt aangeschaft _O_

ik zag deze shit al aankomen

heel die rotzooi is zo onbetrouwbaar als de pleuris omdat er helemaal geen wettelijke en internationale richtlijnen wetgeving over die cryptoshit bestaat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

DAAR ISSIE *O* *O* *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:12:06 #165
163650 Greys
pi_176539783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
Welnee. Ik was eerder hier in deze topics dan dat ik mod was, dan ga ik er nu toch niet ineens wegblijven gek :+

(nou ja da's niet helemaal waar, ik was jaren geleden ook al heel lang mod, I'm back bitches, maar dat geeft geen hol met hier te maken)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:12:29 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176539791
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doet al dat blauw hier :')

Zijn dat ook allemaal mods van dit topic of wat?
Ik kwam al in deze reeks voor ik blauw was :{w

Geldt voor elke blauwe volgens mij :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:12:52 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539799
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kwam al in deze reeks voor ik blauw was :{w

Geldt voor elke blauwe volgens mij :P
* onlogisch meldt :Y
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176539802
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vak, rij en stoelnummer please.
vak 104-107, daar ergens
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:10 #169
163650 Greys
pi_176539804
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

we moeten toch ergens ons salaris die we van de foks krijgen aan uitgeven
Ja even die lambocenten verdubbelen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539806
IK WIL MEER BLAUW OP STRAAT NIET OP HET INTERNET.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:47 #171
163650 Greys
pi_176539808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:13 schreef BakkenKappen het volgende:
IK WIL MEER BLAUW OP STRAAT NIET OP HET INTERNET.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:13 schreef BakkenKappen het volgende:
IK WIL MEER BLAUW OP STRAAT NIET OP HET INTERNET.
ok geert
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:17:14 #173
163650 Greys
pi_176539856
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pfff DGB
Die past in het rijtje van XVG en Tron.

why u do dis
Ik had DGB dus echt bij moeten kopen een kwartier geleden :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:17:23 #174
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176539857
Dit is wel de grootste dip sinds tijden of niet? heb wel het idee dat men d'r wat beter mee om kan gaan. Nog steeds veel weak hands..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176539861
Bijna weer $12k
pi_176539864
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

vak 104-107, daar ergens
Haha. Succes! ;)
pi_176539872
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had DGB dus echt bij moeten kopen een kwartier geleden :') _O-
Nee binance coin dan? 70k satoshi om 11.00 of zo en nu alweer 120k
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:18:30 #178
163650 Greys
pi_176539875
WAAROM DOET MUH PLAATJE HET NIET :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539877
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je Tether er gewoon uit gefilterd? :N
Voor de geschiedenisboeken dan:
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:19:18 #180
132191 -jos-
Money=Power
pi_176539893
Mijn ogen doen zeer van al dat blauw hier!

Anyway, het dumb money is weer vertrokken zo te zien.









WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_176539906
ben benieuwd hoeveel fokkers aan het eind van de week overwegen van het dak te springen.

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:19:58 #182
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176539909
Yeah back on track. Power the engines :B
015
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:20:33 #183
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176539915
Morgen weer ATH geen paniek
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:20:38 #184
163650 Greys
pi_176539920
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176539922
Bulltrap.
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2018 @ 12:20:43 #186
230491 Zith
pls tip
pi_176539925
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen enkele crypto munt aangeschaft _O_

ik zag deze shit al aankomen

heel die rotzooi is zo onbetrouwbaar als de pleuris omdat er helemaal geen wettelijke en internationale richtlijnen wetgeving over die cryptoshit bestaat
KLAAS _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176539938
Voor een eventuele nieuwe dip tijdens mn werkdag maar een buy op bnb gezet @91.4
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:05 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:17 schreef Basxt het volgende:
Dit is wel de grootste dip sinds tijden of niet? heb wel het idee dat men d'r wat beter mee om kan gaan. Nog steeds veel weak hands..
Ja ligt eraan wat je bedoelt met 'tijden'. Juli vorig jaar was nog harder, veel harder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:13 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176539956
Ah kijk mijn portfolio is binnen een uurtje alweer ruim 10% in waarde gestegen :P

Lekker bouncen :) zolang het maar geen dead cat blijkt te zijn :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:22:56 #190
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176539966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor de geschiedenisboeken dan:
[ afbeelding ]
Maak even een nieuwe, Tether staat nu ook rood _O-
015
pi_176539973
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 12:23:31 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176539980
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je Tether er gewoon uit gefilterd? :N
Tether staat niet in de top100 coins.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176539988
Kijken welke coin als eerst omhoog schiet.
Koning.
pi_176539994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:24 schreef tha_dark het volgende:
Kijken welke coin als eerst omhoog schiet.
Geert of Linda coin uiteraard.
pi_176540002
Hoeveel effect kan de FUD uit korea hebben op termijn? De Koreanen stoppen toch niet zo maar met crypto? Dat is hun passie man
pi_176540003
VEN alweer +20% tov low
pi_176540017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:25 schreef Apekoek het volgende:
Hoeveel effect kan de FUD uit korea hebben op termijn? De Koreanen stoppen toch niet zo maar met crypto? Dat is hun passie man
Nee joh, maar dat er wet en regelgeving komt op het gebied van crypto is natuurlijk onvermijdelijk.
pi_176540029
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
VEN alweer +20% tov low
Dat zijn gewoon clowns die denken nog even goedkoop in te kopen niet wetende dat zo crash nog even voortduurt omdat in bepaalde regio's in de wereldhet allemaal wat langer duurt voordat het kwartje gaat vallen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:27:36 #199
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176540035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nee joh, maar dat er wet en regelgeving komt op het gebied van crypto is natuurlijk onvermijdelijk.
Het is nu duidelijk dat er regulatie gaat komen en het is duidelijk dat er geen verbod gaat komen. Kunnen die mafkezen nu even weer gewoon doen. Er is helemaal geen nieuws en toch gaat het alle kanten op.
pi_176540042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon clowns die denken nog even goedkoop in te kopen niet wetende dat zo crash nog even voortduurt omdat in bepaalde regio's in de wereldhet allemaal wat langer duurt voordat het kwartje gaat vallen....
Ja klaas, prima klaas
pi_176540054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon clowns die denken nog even goedkoop in te kopen niet wetende dat zo crash nog even voortduurt omdat in bepaalde regio's in de wereldhet allemaal wat langer duurt voordat het kwartje gaat vallen....
In de VS slapen ze nog
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 12:30:37 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176540082
Vraag me af wat VS gaat doen, kopen in uitverkoop of panic sells.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:30:37 #203
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176540083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon clowns die denken nog even goedkoop in te kopen niet wetende dat zo crash nog even voortduurt omdat in bepaalde regio's in de wereldhet allemaal wat langer duurt voordat het kwartje gaat vallen....
Beter een crash in de markt dan een crash in je hoofd, hé Klaas?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176540095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:30 schreef Basxt het volgende:

[..]

Beter een crash in de markt dan een crash in je hoofd, hé Klaas?
precies
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176540100
Even in de glazenbol gespiekt: morgen 18:00 staan we weer op 14k/15k.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:31:33 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176540112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:35 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat kan :P Ik geef liever geen financieel advies aan andere en doe ik geen aannames over hun vermogenspositie. Viel me gewoon op dat het gebruikelijker is om in percentages van belegd vermogen te spreken dan in absolute getallen.

Nogmaals, verder ben ik het grotendeels wel met je betoog eens hoor, alleen jammer dat je dat komt houden op de dag dat alles in de min staat. Dat komt gauw over als 'I told you so'.
Mijn betoog is al maandenlang hetzelfde en ongewijzigd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:32:01 #207
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176540124
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:30 schreef Basxt het volgende:

[..]

Beter een crash in de markt dan een crash in je hoofd, hé Klaas?
Haha, mijn drinken over het beeldscherm heen. Lichtpuntje op deze donkere dag
pi_176540137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Even in de glazenbol gespiekt: morgen 18:00 staan we weer op 14k/15k.
Gaan we de dagen erna ook verder naar boven?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:32:30 #209
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176540138
Rip geld
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:34:15 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176540165
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd hoeveel fokkers aan het eind van de week overwegen van het dak te springen.

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Van het dak springen omdat je voor 600 euro cryptorommel gekocht hebt dat nu nog maar 200 euro waard is. Overdreven reactie lijkt me.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176540173
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gaan we de dagen erna ook verder naar boven?
pi_176540210
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Van het dak springen omdat je voor 600 euro cryptorommel gekocht hebt dat nu nog maar 200 euro waard is. Overdreven reactie lijkt me.
cryptorommel ?? leg uit....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:37:28 #213
163650 Greys
pi_176540219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

cryptorommel ?? leg uit....
Ah nee.... zeg dat nou niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540248
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

cryptorommel ?? leg uit....
En hap.
pi_176540255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

cryptorommel ?? leg uit....
Edit nu het nog kan...
pi_176540274
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
:D
U MAD?
pi_176540292
ooooh het een kut troll....... -O- -O- -O-
pi_176540295
Op zich was de daling net voor kerst gelijkwaardig aan dit, dus ik weet niet of dit de defintieve crash is.

Misschien zou het goed zijn als het Koreaanse gezeik helemaal verdwijnt, net als dat gedoe met China enkele maanden geleden. Arbitrage is toch al niet mogelijk met de Koreaanse exchanges.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:41:06 #219
132191 -jos-
Money=Power
pi_176540303
Limit order op 0.00077 BNB/BTC uitgevoerd dankzij de crash :D
Wel een beetje jammer dat grote order op 0.00068 BNB/BTC net niet gehaald is.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_176540320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:40 schreef Predator38 het volgende:
ooooh het een kut troll....... -O- -O- -O-
Nee joh, het is geen kut troll.

User ziet gewoon niks in BTC/crypto. Prima mening die ook uitstekend te verdedigen is volgens mij.

Punt is volgens mij dat deze discussie al wel 20 keer gevoerd is _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:42:03 #221
163650 Greys
pi_176540323
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:40 schreef Predator38 het volgende:
ooooh het een kut troll....... -O- -O- -O-
Nee hoor, maar wel iemand wiens mening al heel lang erg duidelijk is zeg maar :P
Als je daar meer over wilt weten kan je beter z'n eigen topics erover even aanklikken dan het hele verhaal hier weer laten komen. Om ons dat te besparen. Wij weten het inmiddels wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540330
Mensen hier ervaring met Binance rechtstreeks naar Bitonic? Komt dat op tijd aan of gaat dat zeker mis?
Maar ik kan 't mis hebben...
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 januari 2018 @ 12:42:28 #223
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176540335
O wee een "crash"
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_176540345
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:41 schreef -jos- het volgende:
Limit order op 0.00077 BNB/BTC uitgevoerd dankzij de crash :D
Wel een beetje jammer dat grote order op 0.00068 BNB/BTC net niet gehaald is.
Baas :D
pi_176540348
Mooie rollercoaster is het, minuus een paar k, maar ze komen er net zo snel weer bij :')
pi_176540352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:42 schreef Patroon het volgende:
Mensen hier ervaring met Binance rechtstreeks naar Bitonic? Komt dat op tijd aan of gaat dat zeker mis?
Kan wel op tijd aankomen maar is zeker tricky.
pi_176540357
Wel opmerkelijk dat de grootste dalers (%) veelal coins zijn met een hele kleine waarde per coin.
pi_176540371
Was dit het al? :+
Koning.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:43:41 #229
131603 Afwazig
Serious business
pi_176540376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Wel opmerkelijk dat de grootste dalers (%) veelal coins zijn met een hele kleine waarde per coin.
Heel veel shitcoins die gigantisch zijn gestegen de laatste weken zonder fundamentele reden.
pi_176540377
Huis verkocht dubbeltje op zijn kant gebeld
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176540385
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Wel opmerkelijk dat de grootste dalers (%) veelal coins zijn met een hele kleine waarde per coin.
Shitcoins bedoel je?
Koning.
pi_176540390
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:44 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Shitcoins bedoel je?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heel veel shitcoins die gigantisch zijn gestegen de laatste weken zonder fundamentele reden.
Wilde het niet zeggen maar ja :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:44:40 #233
163650 Greys
pi_176540394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:42 schreef Patroon het volgende:
Mensen hier ervaring met Binance rechtstreeks naar Bitonic? Komt dat op tijd aan of gaat dat zeker mis?
Grote kans dat het te laat komt denk ik. En dan is het een dure grap om dat risico te nemen. Die richtlijnen staan niet voor niets op Bitonic he? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:42 schreef Patroon het volgende:
Mensen hier ervaring met Binance rechtstreeks naar Bitonic? Komt dat op tijd aan of gaat dat zeker mis?
Waarom niet naar Coinbase?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176540419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:42 schreef Patroon het volgende:
Mensen hier ervaring met Binance rechtstreeks naar Bitonic? Komt dat op tijd aan of gaat dat zeker mis?
Heb zelf nog nooit problemen gehad van exchange naar bitonic, maar als je veilig wil zijn zou ik een tussenstapje nemen.
pi_176540421
In fiat -21% in 24h
In BTC -9%
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176540422
Trekt alweer aardig aan trouwens. Bye bye panic sellers. Sell low, buy high!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176540426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Grote kans dat het te laat komt denk ik. En dan is het een dure grap om dat risico te nemen. Die richtlijnen staan niet voor niets op Bitonic he? :P
Valt wel mee. Wordt gewoon teruggestuurd.
pi_176540433
Laatst van de Waves wallet naar bitonic gedaan. Kwamen half uur te laat maar werd gewoon geaccepteerd
pi_176540434
In BTC alweer bijna in de plus, go VEN!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:47:03 #241
163650 Greys
pi_176540439
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Wordt gewoon teruggestuurd.
Oh, ik zag hier onlangs een paar Nattekatvloeken volgens mij dat het alsnog veel fee had gekost?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540446
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waarom niet naar Coinbase?
Thnx ga ik ook even naar kijken.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176540452
Goedkoop (op dit moment in ieder geval) VEN en REQ kunnen bijkopen, nu mooi kijken wat de markt gaat doen.
pi_176540460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, ik zag hier onlangs een paar Nattekatvloeken volgens mij dat het alsnog veel fee had gekost?
17 euro ofzo geen idee.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:48:12 #245
131603 Afwazig
Serious business
pi_176540463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:45 schreef dimmak het volgende:
Trekt alweer aardig aan trouwens. Bye bye panic sellers. Sell low, buy high!
Arme Patroon.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:49:47 #246
163650 Greys
pi_176540491
Ach we gaan dit jaar toch naar 100K BTC :{w

https://www.cnbc.com/2018(...)ource=twitter%7Cmain
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540499
auch :{
WhaleCallsAlts twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 12:43:34 OKEX $ETH Weekly futures has liquidated a short position of 23685 contract at 1,102.948 - 2018-01-16 19:43:32 reageer retweet
pi_176540503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:46 schreef Jurian95 het volgende:
In BTC alweer bijna in de plus, go VEN!
Ik wil graag VEN erbij kopen maar "Ingrid" hier niet. We hadden afgesproken ¤5000 in coins te investeren en hebben dat als debielen gedaan (bitcoin net na de piek) waarbij we van de week in een stuip lagen van het lachen omdat we ontdekten dat we gewoon "Henk en Ingrid" van de coins zijn, slecht moment inkopen, slecht moment overstappen enz. Gelukkig wel 200 stuks VEN...en gewoon blijven HODL. Gaan er vanuit dat we gewoon erop verliezen dan kan het alleen maar meevallen.
pi_176540506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, ik zag hier onlangs een paar Nattekatvloeken volgens mij dat het alsnog veel fee had gekost?
Hij had het verkeerde bedrag gestuurd naar bitonic, dat is vragen om problemen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176540521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:50 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Ik wil graag VEN erbij kopen maar "Ingrid" hier niet. We hadden afgesproken ¤5000 in coins te investeren en hebben dat als debielen gedaan (bitcoin net na de piek) waarbij we van de week in een stuip lagen van het lachen omdat we ontdekten dat we gewoon "Henk en Ingrid" van de coins zijn, slecht moment inkopen, slecht moment overstappen enz. Gelukkig wel 200 stuks VEN...en gewoon blijven HODL. Gaan er vanuit dat we gewoon erop verliezen dan kan het alleen maar meevallen.
Oke Henk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:51:49 #251
163650 Greys
pi_176540535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij had het verkeerde bedrag gestuurd naar bitonic, dat is vragen om problemen.
Ah ja da's waar.

Maarrrrrr als je het goede bedrag stuurt vanaf een exchange en het komt te laat aan en ze sturen het terug ben je toch wel ook gewoon de fee kwijt lijkt me? Nog nooit getest maar het lijkt me niet dat Bitonic voor andermans fouten/kosten gaat opdraaien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:52:46 #252
163650 Greys
pi_176540554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:50 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Ik wil graag VEN erbij kopen maar "Ingrid" hier niet. We hadden afgesproken ¤5000 in coins te investeren en hebben dat als debielen gedaan (bitcoin net na de piek) waarbij we van de week in een stuip lagen van het lachen omdat we ontdekten dat we gewoon "Henk en Ingrid" van de coins zijn, slecht moment inkopen, slecht moment overstappen enz. Gelukkig wel 200 stuks VEN...en gewoon blijven HODL. Gaan er vanuit dat we gewoon erop verliezen dan kan het alleen maar meevallen.
Ach misschien lig je over een jaar wel slap van het lachen om heel andere redenen, als blijkt dat je alsnog early investor was :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ja da's waar.

Maarrrrrr als je het goede bedrag stuurt vanaf een exchange en het komt te laat aan en ze sturen het terug ben je toch wel ook gewoon de fee kwijt lijkt me? Nog nooit getest maar het lijkt me niet dat Bitonic voor andermans fouten/kosten gaat opdraaien?
Ja dan ben je denk ik wel de lul, het moet binnen 5 minuten op de blockchain staan en dat kan bij binance rustig 10 minute of langer duren aangezien ze massa groepstransacties maken van honderden bitcoins.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176540567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:50 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Ik wil graag VEN erbij kopen maar "Ingrid" hier niet. We hadden afgesproken ¤5000 in coins te investeren en hebben dat als debielen gedaan (bitcoin net na de piek) waarbij we van de week in een stuip lagen van het lachen omdat we ontdekten dat we gewoon "Henk en Ingrid" van de coins zijn, slecht moment inkopen, slecht moment overstappen enz. Gelukkig wel 200 stuks VEN...en gewoon blijven HODL. Gaan er vanuit dat we gewoon erop verliezen dan kan het alleen maar meevallen.
Komt wel goed met VEN, no worries. Voor mij een long term hodl.
Over een jaar komen we terug en lachen we om de huidige prijzen.

Een paar weken op vakantie zonder internet zou me eigenlijk wel goed doen :')
Geen Delta checken, niks van koersen weten, en totaal relaxed terugkomen.
pi_176540569
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ja da's waar.

Maarrrrrr als je het goede bedrag stuurt vanaf een exchange en het komt te laat aan en ze sturen het terug ben je toch wel ook gewoon de fee kwijt lijkt me? Nog nooit getest maar het lijkt me niet dat Bitonic voor andermans fouten/kosten gaat opdraaien?
Die fee valt in het niets bij mijn luiheid.
pi_176540577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Arme Patroon.
Waarom? Ik heb dit bewust gedaan, omdat ik merkte dat het teveel invloed op mij had. Elke keer als het steeg bleef het zitten, dus had dit duwtje even nodig. Ben van 1k naar 4.5k gegaan in 2 maanden, ben dus wel de laatste die gaat jammeren..nu mooi inleg genomen en met de rest verder. ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176540579
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Die fee valt in het niets bij mijn luiheid. het bedrag wat ik heb laten uitcashen.
pi_176540589
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
Over een jaar komen we terug en lachen we om de huidige prijzen.
Hoe weet je dit zo zeker?

Hoe hoog denk je dat de gehele market cap gaat worden?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:54:22 #259
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176540591
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Komt wel goed met VEN, no worries. Voor mij een long term hodl.
Over een jaar komen we terug en lachen we om de huidige prijzen.

Een paar weken op vakantie zonder internet zou me eigenlijk wel goed doen :')
Geen Delta checken, niks van koersen weten, en totaal relaxed terugkomen.
Aaaaah je zou maar net lekker naar Curacao gaan morgen *O* B:)B
015
pi_176540592
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:10 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]

Reacties zoals die van jou hebben mensen wel wat aan als je het mij vraagt :) Als ze luisteren tenminste.

Ben wel benieuwd of jij dit nu ziet als een mooi instapmoment of zou je het nog een paar dagen/weken aankijken? En dan heb ik het over instappen op projecten waar je wel toekomst in ziet. Ik zit al een beetje in VEN en vraag me nu af of dit het juiste moment is om bij te kopen. En geduld is overigens iets waar ik voldoen van heb :s)
Ik zou wachten op het dieptepunt van vandaag/morgen... in principe kan BTC terugvallen naar ~8k waar de oude supportlevels liggen, veel lager dan 7/8 dat zal BTC niet gaan komen. Dit soort shit herstelt zich ook steeds sneller in de markten, dus ik ben benieuwd hoe we morgen/overmorgen zitten.

Edit; ik vraag me af of het uberhaupt onder de 10 gaat komen, psychologische barrier. Maargoed, ik zou buy orders zetten op 8100 usd.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 12:54:55 #261
163650 Greys
pi_176540601
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Die fee valt in het niets bij mijn luiheid.
Aight. Maar ik gok dat dat bij Patroon iets anders ligt ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe weet je dit zo zeker?

Hoe hoog denk je dat de gehele market cap gaat worden?
Dit weet ik niet, ik verwacht het.
Voor m'n gevoel is crypto nog lang niet uitgegroeid.

Hele mcap? Een x10 vanaf hier? Werkelijk waar geen idee. Zie het plafond de komende tijd iig nog niet bereikt worden.

Then again, kan er volledig naast zitten :P
pi_176540669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach misschien lig je over een jaar wel slap van het lachen om heel andere redenen, als blijkt dat je alsnog early investor was :P
Ja we zullen zien. Ik heb vanaf het instapmoment min of meer op verlies gestaan door die bitcoin. Andere muntjes gingen soms x2 of x3. We hebben ten tijden van de economische crisis wel slim geinvesteerd in traditionele markten (huizenmarkt, aandelen), maar de hele cryptomarkt is vrij onvoorspelbaar....maar ik ken mezelf ik zou er veel meer geld in pompen, goed dat er iemand hier thuis is die een beetje de voet op de rem houdt.
pi_176540680
Een aantal weak hands zullen wel grienen dat ze verkocht hebben in de dip.

Wat een bizar snel herstel.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176540681
Portfolio stijgt het laatste uur weer een beetje *O*
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:58:24 #266
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_176540690
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ah kijk mijn portfolio is binnen een uurtje alweer ruim 10% in waarde gestegen :P

Lekker bouncen :) zolang het maar geen dead cat blijkt te zijn :P
mooi om te zien dat jij nog steeds in de raketten zit! 😆
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_176540696
VeChain beste chain _O_
pi_176540713
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:58 schreef Rockefellow het volgende:
Een aantal weak hands zullen wel grienen dat ze verkocht hebben in de dip.

Wat een bizar snel herstel.
Die gaan nu weer kopen :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:00:42 #269
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176540748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
VeChain beste chain _O_
Blijkbaar is VEN vooral gekocht door mensen die er vertrouwen in hebben, XRP en XVG e.d. zijn allemaal door lui gekocht die er geen vertrouwen in hebben.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176540751
Marketcap gaat alweer omhoog. Gaat wel erg snel allemaal.
pi_176540756
Alles verkocht op het dieptepunt, weer inkopen bij ath.
pi_176540783
Herstelt bizar snel ja, op m'n REQ aankopen alweer 25% winst :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:02:11 #273
62913 Blik
The one and Only!
pi_176540787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Portfolio stijgt het laatste uur weer een beetje *O*
15% laatste uur
pi_176540819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:01 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles verkocht op het dieptepunt, weer inkopen bij ath.
Ook mijn strategie ja! :Y
pi_176540821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
VeChain beste chain _O_
Vechain _O_
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176540838
Vechain O+
pi_176540865
Ongelofelijke bazenmunt die VeChain idd, -4% maar nu nog _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 13:08:18 #278
163650 Greys
pi_176540897
Had Ed dus toch weer gelijk :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176540898
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ongelofelijke bazenmunt die VeChain idd, -4% maar nu nog _O_
Is ook aardig wat plekken gesprongen vandaag toch?
pi_176540934
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Is ook aardig wat plekken gesprongen vandaag toch?
31-27 toch?
pi_176540964
Sell low _O_
pi_176540966
Het herstel gaat wel hard, portofolio al weer 0.2 BTC hoger dan 2 uur geleden.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 13:13:55 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176541009
Hmm... er is gewoon een maandsalaris verdampt vannacht :')
Tot nu toe nog niet echt het besef gehad hoe diep ik er in zit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176541020
Binance stuk ?? ik kan niks aankopen
pi_176541030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... er is gewoon een maandsalaris verdampt vannacht :')
Tot nu toe nog niet echt het besef gehad hoe diep ik er in zit.
Ja bij mij ook. Nu alweer de helft terug. :+
Koning.
pi_176541037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:14 schreef Predator38 het volgende:
Binance stuk ?? ik kan niks aankopen
Nog meer VEN? ;)
Koning.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:16:04 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176541058
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Herstelt bizar snel ja, op m'n REQ aankopen alweer 25% winst :')
Kan ook zo weer voorbij zijn natuurlijk.
Maar helemaal afhankelijk wat er in de komende uren gaat gebeuren denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176541103
VEN genot
pi_176541153
Weet iemand waarom upbit ineens zo hoog staat qua Koreaanse exchange? ik zie dat ze het hoogste volume hebben. Dacht altijd dat dat Bithumb was

https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
٩๏̯͡๏)۶
pi_176541209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand waarom upbit ineens zo hoog staat qua Koreaanse exchange? ik zie dat ze het hoogste volume hebben. Dacht altijd dat dat Bithumb was

https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
Veel handel in Cardano, wat Bithumb niet heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 13:25:36 #291
163650 Greys
pi_176541252
DagobertDuckNL twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 13:09:11 Nee, ik heb geen bitcoins. Daar kun je namelijk geen baantjes in trekken! reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:26:38 #292
340341 Blester
Membre très utile
pi_176541270
Al die panic sells :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:28:06 #293
340341 Blester
Membre très utile
pi_176541289
Wel opmerkelijk dat zelfs ETH echt diep de min in ging, dat komt ook niet vaak voor.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_176541314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar er zijn hier weinig users met 10 miljoen die voor de grap een tonnetje in crypto stoppen.
Het zijn vooral mensen met 2000 euro spaargeld die er rond de 1000 euro instoppen. Er zijn er een paar die dit heel vroeg hebben gedaan en nu in de -zeer uitzonderlijke- toestand zitten dat het tot een vermogen van meer dan 200.000 euro is gegroeid. Dat is echt zéér bijzonder en dit maken ze geen 2e keer mee. Die mensen adviseer ik gewoon grotendeels winst te nemen.
lol ven gaat mij anders miljonair maken in de komende jare
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:30:39 #296
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176541341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar er zijn hier weinig users met 10 miljoen die voor de grap een tonnetje in crypto stoppen.
Het zijn vooral mensen met 2000 euro spaargeld die er rond de 1000 euro instoppen. Er zijn er een paar die dit heel vroeg hebben gedaan en nu in de -zeer uitzonderlijke- toestand zitten dat het tot een vermogen van meer dan 200.000 euro is gegroeid. Dat is echt zéér bijzonder en dit maken ze geen 2e keer mee. Die mensen adviseer ik gewoon grotendeels winst te nemen.
200.000 betaalt geen lambo.
pi_176541345


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 13:32:28 ]
Cryptoos
pi_176541348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:28 schreef Blester het volgende:
Wel opmerkelijk dat zelfs ETH echt diep de min in ging, dat komt ook niet vaak voor.
Dit viel mij ook op ja, hield afgelopen tijd vrij aardig stand als de rest een beetje in de min schoot.
pi_176541358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:30 schreef makeit het volgende:
Alternatief voor litebit Super geweldig in Nederland gevestigd ideal betaal gemak deel
Referral is niet toegestaan.
pi_176541365
Ja bizar hoe snel dit herstelt
Lambo of Rekt
pi_176541366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:30 schreef makeit het volgende:
Alternatief voor litebit Super geweldig in Nederland gevestigd ideal betaal gemak deel dit link https://bitvavo.com/?a=BLABLLABBAL
[ afbeelding ]
Als je dan een referral post, zorg dan in ieder geval dat je link werkt...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')