abonnement Unibet Coolblue
pi_176550160
Allen, enorm bedankt voor het overweldigend aantal reacties! Ik ga ze later vandaag even rustig doorlezen en reageren!
pi_176550340
Bij mij gaan altijd alarmbellen af als mensen bang zijn voor het tegenkomen van een ex
pi_176557801
Zo, eindelijk even tijd om alle reacties te lezen antwoorden (zoals ik al schreef, heb ik best een drukke baan (en zij ook)).

De variëteit aan reacties is overweldigend, evenals het aantal reacties. Heel veel dank daarvoor. Natuurlijk in de eerste plaats veel dank voor de serieuze reacties, daar heb ik echt wat aan, zowel aan de positieve als de negatieve. In de tweede plaats ook veel dank voor de meer ludieke reacties: ik heb erg gelachen over het “slipjesverzoek”, maar zoals je al begrijpen zal ik dat nooit ten uitvoer brengen.

Nog even ter achtergrond: wij zijn weliswaar collega’s en werken wel in bepaalde zaken samen, maar zien elkaar weinig vanwege de afstand. We werken bij een groot internationaal bedrijf en het zou vanuit het bedrijf geen probleem zijn als wij een relatie zouden krijgen.

Ik heb zonder meer de mogelijkheid even naar de VS te reizen voor een date. Donderdag vliegen, vrijdag aldaar werken en diner, zaterdag sightseeing en zondag terug. Prima te doen en financieel geen probleem. Ik kan onderweg en daar nog werken dus dat gaat prima.

Ik zou er gewoon blanco naar toe gaan, en aangekondigd. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ze tijd heeft. Mocht het niets zijn, dan heb ik alsnog een zeer geanimeerde avond met zeer leuke gesprekken en ga ik de dag daarna gewoon een leuke dag sightseeing doen. Is het wel leuk, tja, dan zie ik wel hoe het verder gaat. Ik ben er aan de ene kant laconiek in (want ik leid als single ook een leuk leven); aan de andere kant wil ik dit wel een kans geven omdat ze superleuk is.

Langzaam aan laat ik wel doorschemeren dat ik er aan kom. Ik heb haar vandaag al een tipje van de sluier opgelicht over de volgende trips... ze was meteen benieuwd en begon te hinten op komst naar de VS!

Overigens: ze is dus gewoon een Europese (Duitse) vrouw, dus geen problemen met verblijfsvergunningen etcetera in de EU. Vandaag ook voor het eerst een beetje in het Duits geschreven met haar; daar keek ze van op. Mijn tactiek voor nu is een beetje langzaam het vuur warm houden zodat haar interesse groter wordt. En dan zien we wel verder.

Ik houd jullie op de hoogte!
pi_176557815
Klinkt goed.👍 🎉 🎊
pi_176559643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 08:15 schreef Ineensverliefd het volgende:
Goedemorgen!

Laat ik beginnen mij voor te stellen. In ben Floris en 34 jaar oud, woonachtig in het centrum van het land. Ik sta best wel zeker in het leven, heb een goede baan etcetera. Je kent het allemaal wel. Ik ben erg gelukkig en al geruime tijd single. Mijn laatste relatie dateert al weer van drie jaar geleden en sinds die tijd heb ik eigenlijk weinig interesse in vrouwen gehad, ik vond mijn leven prima zo, wilde even alleen zijn en gewoon genieten van de vrijheid (in de zin van: gewoon werken, geld uitgeven waaraan je wilt, geen verantwoording afleggen). Ik ben iemand die gek is van zijn werk en daar in op gaat.

Tot zeer recent was ik er van overtuigd dat ik nog heel lang single zou blijven. Tot voor kort. Een vrouw op mijn werk trekt ineens wel op een bijzondere manier aandacht. Ik werk bij een multinational en we hebben veel contact omdat we samen zaken doen. Zij is niet-Nederlands (wel west-Europees) en woont momenteel in de VS. Ik ken haar sinds 2015 maar sinds vlak voor kerst 2017 heb ik ik kriebels als ik aan haar denk of als ik met haar spreek aan de telefoon. Inmiddels hebben we, buiten het werk op, een mailsessie met als onderwerp “private”, waarin we van alles bespreken, van zaken op kantoor waar niemand verder iets mee te maken heeft, tot meer privé-achtinge zaken. Deze mailcorrespondentie is door haar opgestart. Ze mailde mij zelfs een keer: “I wished you were here, in the US office; would be fun! :)”. Op alle e-mails antwoordt ze binnen een paar minuten. Een goede mannelijke collega op kantoor heb ik dit in vertrouwen verteld en hij zegt dat het voor hem duidelijk is dat ze wel wat ziet in mij.

In ieder geval hebben we hebben een goed contact en volgens mij vindt zij dat ook. Later in 2018 komt zij terug in Europa wonen en zouden we elkaar weer wat meer “toevallig” tegen het lijf kunnen lopen.

Hoewel ik dus al lange tijd single ben en gelukkig ben, en totaal niet op zoek naar een relatie, krab ik me nu toch wel een beetje achter de oren....wat moet ik nu doen? Ze lijkt een droomvrouw te zijn voor mij, superlief karakter met de stijl die ik leuk vind, elegant en vrouwelijk etcetera.

Ik wilde eigenlijk niet wachten op een “toevallige” date met haar en het lot een handje helpen. Aanvankelijk dacht ik een valentijnskaartje te sturen (anoniem) maar toen bedacht ik me eigenlijk iets leukers: waarom zou ik niet gewoon “even” naar de VS vliegen (onder het mom van: ik moet daar toch zijn voor een belangrijke meeting) en dan een date met haar organiseren, zoals een etentje. Dan kunnen we altijd nog zien; of het wederzijds is of niet. Zo niet, dan even goede vrienden, zo wel, dan denk ik dat we een fantastische tijd kunnen hebben samen.

Nu ben ik natuurlijk niet de jongste meer en zij is ook van mijn leeftijd. Ik zit er sterk over te denken mijn bovengenoemde plan ten uitvoer te brengem maar vraag me af of het niet een beetje “over the top” is en wellicht benauwend voor haar.

Vraag aan jullie is eigenlijk: stel: je bevindt je in de situatie van deze dame, zou je het dan deze actie van mij waarderen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Wat een raar denkbeeld heb jij als je in een relatie allerlei verantwoordingen moet of afleggen of was je tot drie jaar terug getrouwd met je moeder?
pi_176559785
Tja, het is maar hoe je "verantwoording" interpreteert. Ik vind het in ieder geval normaal dat je elkaar in een relatie op de hoogte houdt van je bezigheden.
pi_176559809
Ik zou het persoonlijk erg wanhopig en creepy vinden.
pi_176559846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:45 schreef xminator het volgende:
Ik zou het persoonlijk erg wanhopig en creepy vinden.
Dat is het alleen als je daadwerkelijk zelf een echte creep bent met de verkeerde intenties
pi_176560005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:50 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Dat is het alleen als je daadwerkelijk zelf een echte creep bent met de verkeerde intenties
Ja klopt. Het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld dat je voor een eerste date naar de andere kant van de wereld vliegt.
pi_176560090
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja klopt. Het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld dat je voor een eerste date naar de andere kant van de wereld vliegt.
Nee anders zou het ook niet zo leuk zijn 8)7
pi_176560122
Ik had het echt leuk gevonden. Ik zeg doen.
Luister ajb niet naar sommige fok autisten
pi_176560232
Voor de duidelijkheid: we kennen elkaar al...want werken bij hetzelfde bedrijf. Ik ga er niet blind naar toe zoals kennelijk door sommigen wordt geïnterpreteerd.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:22 #113
441859 crew  Lenny77
pi_176560244
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja klopt. Het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld dat je voor een eerste date naar de andere kant van de wereld vliegt.
Maar ze kennen elkaar al van 2015 :s)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:39 #114
163650 Greys
pi_176560250
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 01:06 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, eindelijk even tijd om alle reacties te lezen antwoorden (zoals ik al schreef, heb ik best een drukke baan (en zij ook)).

De variëteit aan reacties is overweldigend, evenals het aantal reacties. Heel veel dank daarvoor. Natuurlijk in de eerste plaats veel dank voor de serieuze reacties, daar heb ik echt wat aan, zowel aan de positieve als de negatieve. In de tweede plaats ook veel dank voor de meer ludieke reacties: ik heb erg gelachen over het “slipjesverzoek”, maar zoals je al begrijpen zal ik dat nooit ten uitvoer brengen.

Nog even ter achtergrond: wij zijn weliswaar collega’s en werken wel in bepaalde zaken samen, maar zien elkaar weinig vanwege de afstand. We werken bij een groot internationaal bedrijf en het zou vanuit het bedrijf geen probleem zijn als wij een relatie zouden krijgen.

Ik heb zonder meer de mogelijkheid even naar de VS te reizen voor een date. Donderdag vliegen, vrijdag aldaar werken en diner, zaterdag sightseeing en zondag terug. Prima te doen en financieel geen probleem. Ik kan onderweg en daar nog werken dus dat gaat prima.

Ik zou er gewoon blanco naar toe gaan, en aangekondigd. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ze tijd heeft. Mocht het niets zijn, dan heb ik alsnog een zeer geanimeerde avond met zeer leuke gesprekken en ga ik de dag daarna gewoon een leuke dag sightseeing doen. Is het wel leuk, tja, dan zie ik wel hoe het verder gaat. Ik ben er aan de ene kant laconiek in (want ik leid als single ook een leuk leven); aan de andere kant wil ik dit wel een kans geven omdat ze superleuk is.

Langzaam aan laat ik wel doorschemeren dat ik er aan kom. Ik heb haar vandaag al een tipje van de sluier opgelicht over de volgende trips... ze was meteen benieuwd en begon te hinten op komst naar de VS!

Overigens: ze is dus gewoon een Europese (Duitse) vrouw, dus geen problemen met verblijfsvergunningen etcetera in de EU. Vandaag ook voor het eerst een beetje in het Duits geschreven met haar; daar keek ze van op. Mijn tactiek voor nu is een beetje langzaam het vuur warm houden zodat haar interesse groter wordt. En dan zien we wel verder.

Ik houd jullie op de hoogte!
Dus jullie hebben elkaar in elk geval ooit al in levende lijve gezien?

En heb je al gereageerd/bevestigd op haar hints over komst naar de VS inmiddels?
Uitstekende kans om nu natuurlijk te zeggen 'ja dat zit er wel in dat ik ook daarheen kom op zeer korte termijn, maar dan moet ik het qua data wel zo zien te plannen dat ik jou dan kan zien, vind je ook niet?'.

DOE DOE DOEEEEEEEEEEE *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176560257
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 08:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat een raar denkbeeld heb jij als je in een relatie allerlei verantwoordingen moet of afleggen of was je tot drie jaar terug getrouwd met je moeder?
Ze hebben nog geen relatie, rn ik zou zelf ook schrikken als er plots iemand voor mijn deur stond die ettelijke kilometers heeft afgelegd puur voor een date.
Nu kan zij zich er op voorbereiden en hij merkt aan haar reactie welke plannen hij kan volgen, wel zo prettig.
pi_176560427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus jullie hebben elkaar in elk geval ooit al in levende lijve gezien?

En heb je al gereageerd/bevestigd op haar hints over komst naar de VS inmiddels?
Uitstekende kans om nu natuurlijk te zeggen 'ja dat zit er wel in dat ik ook daarheen kom op zeer korte termijn, maar dan moet ik het qua data wel zo zien te plannen dat ik jou dan kan zien, vind je ook niet?'.

DOE DOE DOEEEEEEEEEEE *O*
Ik heb haar wel iets toegezegd maar nog niets concreets laten weten (meer in de trant van""Tell you later").... momenteel zitten we wat dat betreft een beetje in een kat en muisspel.
pi_176561091
Op zich leuk idee om daar even langs te gaan!

Maar als ZIJ jou echt zou willen dan zou ZIJ allang bij JOU zijn langsgegaan!

Het kan een succes worden maar is dus geen gegarandeerd succes, wel min 1500-2000 euro en dat is een hoop geld zelfs voor iemand met een goed salaris en over 10 mnd. is zij hier.

Ikzelf zou wat meer commitment van haar willen zien, bijvoorbeeld het aanbod dat je daar bij haar kan slapen, desnoods op de bank, als tegemoetkoming. Je kan haar vragen naar een goede slaapplek daar, als ze hotel/motel of iets gaat aanraden dan is ze wellicht niet al te gastvrij (omdat ze later op de avond nog heeft afgesproken met Chad).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 januari 2018 @ 10:16:28 #118
163650 Greys
pi_176561166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef Aristai het volgende:
Op zich leuk idee om daar even langs te gaan!

Maar als ZIJ jou echt zou willen dan zou ZIJ allang bij JOU zijn langsgegaan!
Dus hij wil haar ook niet echt volgens jouw logica omdat hij tot nu toe daar nog niet daadwerkelijk is geweest? :P Beetje onzin imho, wie weet wil ze dat heus wel maar durfde ze het niet voor te stellen of heeft ze het geld niet om nu nog even op en neer te vliegen terwijl ze over een paar maanden verhuist.

quote:
Ikzelf zou wat meer commitment van haar willen zien, bijvoorbeeld het aanbod dat je daar bij haar kan slapen, desnoods op de bank, als tegemoetkoming. Je kan haar vragen naar een goede slaapplek daar, als ze hotel/motel of iets gaat aanraden dan is ze wellicht niet al te gastvrij (omdat ze later op de avond nog heeft afgesproken met Chad).
Ook helemaal niet mee eens. Als ze hem niet direct aanbiedt bij haar te slapen als hij daar is wil dat niks zeggen over eventuele Chads (wel hardop om gelachen :D ). Kan ook zijn omdat ze niet te hard van stapel wil lopen, niet 'goedkoop' of te eager over wil komen door te zeggen 'ja slaap maar hier hoor' etc. Kan zat goede redenen hebben. Hotel is veel beter. Heeft ie alles zelf in de hand, ook als het anders loopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 17-01-2018 11:09:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:21:21 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176561246
Gewoon gaan joh. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. En leuk tripje ook
pi_176561254
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef Aristai het volgende:

Maar als ZIJ jou echt zou willen dan zou ZIJ allang bij JOU zijn langsgegaan!


Nooit het persoonlijk geluk van een ander af laten hangen. Als je haar wil, dan ga je haar halen. Het is echt heel simpel.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:49:12 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176561747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef Greys het volgende:

DOE DOE DOEEEEEEEEEEE *O*
:D Zo zit ik ook al de hele tijd. En we moeten nog helemaal 3-4 weken wachten! :o :X
***
pi_176561841
wat Greys zegt in # 121.
And she is a lady and you behave like a gentleman...

De rest komt later wel :7
pi_176561921
Ik zeg doen :D Ouderwetse romantiek, het bestaat nog O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176561941
Doen hoor! Misschien wel de liefde van je leven, als je het laat heb je misschien voor altijd spijt.
pi_176561976
Voor de duidelijkheid: De echte "vonk" is er pas een paar weken, pas rond 1 januari is dat gekomen. Een "gewone" lunchbespreking zit al langer in de planning. Ze is een traditionele vrouw die echt wel vindt dat de man het initiatief moet nemen.

Ik neem gewoon een hotel; ik ga echt geen almoes vragen om bij haar te slapen (tenzij het natuurlijk zo gezellig is en zij het aanbiedt....). Dat me dit een paar duizend euro kost kan mij echt niet schelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')