abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:25:13 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176560313
als mijn lief kookt dan vraagt ie me altijd om iets te helpen snijden.. omdat hij al begonnen is met bakken/koken en hij geen tijd heft om het te doen ( of hij vind het gewoon gezellig dat ik ook in de keuken ben)

Als ik kook snij ik eerst alles en begin dan met koken..

toegegeven, mijn lief kan koken.. ik maak eten klaar.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176560329
Als mijn vriend iets snijdt, dan slijpt die altijd eerst de messen. Dat is al reden genoeg om soms wat hulp te vragen. :D
pi_176560533
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+1

wat is er mis met een mes in de vaatwasser?

spijkerbroeken gaan zeker ook niet in de droger??
Vaatwasser heb ik niet.
Maar mijn kleding gaat zeker niet in de droger. Ben erg zuinig op mijn kleding of het nu een jurkje van ¤10 is of een jurkje van ¤80
Kleding wordt er gewoon niet beter van in de droger
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176560570
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:26 schreef Myraela het volgende:
Als mijn vriend iets snijdt, dan slijpt die altijd eerst de messen. Dat is al reden genoeg om soms wat hulp te vragen. :D
Oh handig :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:46:52 #280
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176560684
Ik kan prima met mensen koken, maar dan moeten ze of doen wat ik zeg, of zeggen wat ik moet doen. Verder vind ik het gezellig als er mensen in de keuken zijn als ik kook, maar als ze niet meehelpen, moeten ze wel in het "niet kook gedeelte" blijven, en zorgen dat m'n bierglas gevuld blijft. .
Siesta & Fiesta!
pi_176561257
Daar hou ik ook van. Laat ze maar lekker aan de 'bar' hangen en gezellig doen, doe ik het eten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176561311
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Daar hou ik ook van. Laat ze maar lekker aan de 'bar' hangen en gezellig doen, doe ik het eten.
:Y als ik een bar had gehad.. Meestal zorg ik er ook voor dat ik nauwelijks nog echte klusjes heb wanneer de gasten er eenmaal zijn. Dus hulp is dan echt niet nodig (of gewenst, je staat elkaar hier toch alleen maar in de weg).
pi_176561328
Ziva's abces is gisteren open gegaan en flink leeggelopen *O*
Op mijn broek. ;( :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561389
Ik ben een planning aan het maken voor m'n reis, maar ze zijn daar wel echt fan van alles met zonsopgang doen. :') Ik vind het wel leuk om dat een keer te doen, maar dat hoeft toch niet bij elke tempel, vulkaan of whatever.
pi_176561397
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Ziva's abces is gisteren open gegaan en flink leeggelopen *O*
Op mijn broek. ;( :')
Ah getsie.. maar wel beter voor de heling ^O^
pi_176561408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y als ik een bar had gehad.. Meestal zorg ik er ook voor dat ik nauwelijks nog echte klusjes heb wanneer de gasten er eenmaal zijn. Dus hulp is dan echt niet nodig (of gewenst, je staat elkaar hier toch alleen maar in de weg).
Dat doe ik ook. Hooguit nog iets (bv soep) verwarmen. Maar het grootste deel van de maaltijd is klaar. Zo groot is mijn keuken niet dat ik daar mijn bezoek kwijt kan en ik vind het niet leuk dat zij in de kamer zitten en ik sta nog een uur in de keuken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176561412
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah getsie.. maar wel beter voor de heling ^O^
Ja! Het voelt ook al 80% minder dik, voelde ik net. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561451
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Ziva's abces is gisteren open gegaan en flink leeggelopen *O*
Op mijn broek. ;( :')
Da's dan 1. Fijn voor haar, want minder last. Minder voor jou, want broek vies.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176561474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's dan 1. Fijn voor haar, want minder last. Minder voor jou, want broek vies.
Ja, en was laatste schone broek die ik net schoon aangetrokken had. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561485
Fijn voor Ziva :)

Ik had eens een abces in mijn mond dat midden in de nacht klapte. Was ultiem goor.
Spoilers!
pi_176561509
Als ze me toch toegelaten had er aan te zitten. Oooohh :9 Ik had dr wel geholpen hoor!

Pus O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn voor Ziva :)

Ik had eens een abces in mijn mond dat midden in de nacht klapte. Was ultiem goor.
ohhhh bah
We have far more in common than that which devides us..
pi_176561556
Ik kan echt geen gesprek voeren en koken tegelijk :') dus mensen in de keuken die tegen je praten en reactie terug verwachten... liever niet. Maar mensen die gewoon zwijgend meehelpen door groente oud te snijden: ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_176561567
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Als ze me toch toegelaten had er aan te zitten. Oooohh :9 Ik had dr wel geholpen hoor!

Pus O+
Haha heerlijk af en toe ja! Sam is mijn gepulk echt zat, maar ik check hem regelmatig op talgbultjes om uit te knijpen. En hij had een keer een ontstekingetje op zijn buik die ik toen onder handen heb genomen. Kwam een beetje troep uit maar ik trok daar dus een platte dooie teek uit die zich had ingegraven. Zoooooo bevredigend. Zeker omdat de dag er na de plek nagenoeg weggetrokken was O+
pi_176561598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haha heerlijk af en toe ja! Sam is mijn gepulk echt zat, maar ik check hem regelmatig op talgbultjes om uit te knijpen. En hij had een keer een ontstekingetje op zijn buik die ik toen onder handen heb genomen. Kwam een beetje troep uit maar ik trok daar dus een platte dooie teek uit die zich had ingegraven. Zoooooo bevredigend. Zeker omdat de dag er na de plek nagenoeg weggetrokken was O+
:D
Ik vind dat zo lekker O+ Sally vindt ook dat ik genoeg aan d'r oren gezeten heb, dus dat mag ook niet meer ;(

De dierenarts moest wel lachen toen ik vroeg 'mag ik dr helpen met het abces leegmaken?', hij dat bevestigde en ik moest glimlachen en een dansje deed :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561610
Goed, tijd voor aankleden en een rondje medcijnen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176561889
Sally's oog ziet er ook al ietsje rustiger uit. Minder grote gele bult van binnen. Wel nog rood/roze en bult, maar niet meer zo... heftig?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:58:45 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176561907
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D
Ik vind dat zo lekker O+ Sally vindt ook dat ik genoeg aan d'r oren gezeten heb, dus dat mag ook niet meer ;(

De dierenarts moest wel lachen toen ik vroeg 'mag ik dr helpen met het abces leegmaken?', hij dat bevestigde en ik moest glimlachen en een dansje deed :D
IEL! :o

kijk jij ook van die pus filmpjes?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176561916
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

IEL! :o

kijk jij ook van die pus filmpjes?
:Y :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176562013
Haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')