abonnement Unibet Coolblue
pi_176531783
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dan heb je eigenlijk nog heel erg veel haar? De mannen waar ik over sprak hadden alleen nog maar 3 donshaartjes ofzo op hun kruin!
Je mag altijd eens een foto via dm sturen. Het is waarschijnlijk minder erg dan dat jij denkt!
Bij mij begon het op de kruin en sinds kort is het ook aan de voorkant. Ik kon nog enigszins mijn haar doen en van die poeder op de kruin. Op een gegeven moment kun je er niks meer mee. Zit nu denk ik op en norwood 3v /norwood 4 (google maar). Het feit is dat de snelheid waarmee het gaat (2 jaar terug alleen een beetje uitdunnend op de kruin) verdere 'verberging' niet toelaat.

Wat betreft de foto vind ik het fijn om een beetje anoniem te blijven, :$
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 22:58:27 #52
441859 crew  Lenny77
pi_176531861
Geen probleem ivm je foto!
Kijk anders eens op Google afbeeldingen bij haar tattoo. Dan krijg je ook foto's van sites over micro hair pigmentation. Ziet er in het echt ook echt knap uit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176532175
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
Geen probleem ivm je foto!
Kijk anders eens op Google afbeeldingen bij haar tattoo. Dan krijg je ook foto's van sites over micro hair pigmentation. Ziet er in het echt ook echt knap uit!
Ik zal er eens naar kijken, dankjewel!!
pi_176532339
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:42 schreef Polenbatser het volgende:
Mijn man wordt ook kaal, maar dan achter op z'n kruin. Hij heeft al best een grote kale plek en vindt dat zelf ook echt niet mooi, maar tegelijkertijd doe je er zo weinig aan. Laatst in een restaurant namen we plaats aan een tafeltje voor een vage kennis, man met rug naar hem toe, maakt die gast opeens een opmerking dat hij nu kan huilen als een wolf naar de volle maan. -O- Het was vast grappig bedoeld, maar het was nogal een rare opmerking midden in een gesprek dat wij hadden. Ik weet dat man het ook echt niet leuk vindt als anderen het erover hebben en hij is zich ook echt bewust van die plek. Wil ook niet dat er foto's van die kant gemaakt worden e.d. Zijn vader is ook kaal, behalve de zijkant en kamt een lange pluk over de kale plek. Daar kunnen we dan wel weer om lachen, want dat ziet er zo fout uit. Leuk ook als het waait. :D

Dus ik snap je TS, maar probeer je er niet te druk over te maken, uiteindelijk zegt het niks over je als mens. Millimeteren is denk ik inderdaad de beste vorm om het enigszins te verbergen.
_O-

De ziekte van Hedel... Je doet er niks aan ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook, gewoon millimeteren die handel, TS. Koop een tondeuze en bespaar 10 x 25 Euro per jaar ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 15-01-2018 23:34:16 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176532965
Hahah ik snap je volkomen man. Ik ben zelf halverwege de 20 en kwam er vorig jaar ook ineens achter dat ik wat kaler begon te worden. Zowat mijn hele mannelijke kant van de familie is kaal dus ik had het eigenlijk wel zien aankomen, maarja je doet er verder weinig aan hé.

In het begin vond ik het ook heel erg kut en heb alles opgezocht over middeltjes etc. (finasteride). Ik voelde me een tijdje ook echt depressief en zelfvertrouwen zakte enorm. Mijn vriendin leek het allemaal niet zoveel te boeien, evenals andere personen waar ik mee omging, maar voor mij was het echt het einde van de wereld even. Zeker als familieleden quasi grappige opmerkingen maakten als “jij begint ook al wat kaler te worden hé?” Kon daar totaal niet om lachen

Een halfjaartje verder is het wat erger geworden en heb ik mij er maar bij neergelegd. Ik was vroeger gemillimeterd en dat stond me zeker niet slecht. Ook de genen voor een volle baard heb ik gelukkig meegekregen, moet zich alleen nog even wat verder ontwikkelen :P

Je moet het gewoon accepteren en proberen om je zelfvertrouwen met iets anders te compenseren, bijvoorbeeld meer sporten ofzo. Of gewoon zien dat het helemaal niet zo erg is als je dacht.


Een haartransplantatie o.i.d kan je alleen maar spijt van krijgen in de meeste gevallen. Als het resultaat tegenvalt ben je nog steeds nergens.
pi_176533174
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Hahah ik snap je volkomen man. Ik ben zelf halverwege de 20 en kwam er vorig jaar ook ineens achter dat ik wat kaler begon te worden. Zowat mijn hele mannelijke kant van de familie is kaal dus ik had het eigenlijk wel zien aankomen, maarja je doet er verder weinig aan hé.

In het begin vond ik het ook heel erg kut en heb alles opgezocht over middeltjes etc. (finasteride). Ik voelde me een tijdje ook echt depressief en zelfvertrouwen zakte enorm. Mijn vriendin leek het allemaal niet zoveel te boeien, evenals andere personen waar ik mee omging, maar voor mij was het echt het einde van de wereld even. Zeker als familieleden quasi grappige opmerkingen maakten als “jij begint ook al wat kaler te worden hé?” Kon daar totaal niet om lachen

Een halfjaartje verder is het wat erger geworden en heb ik mij er maar bij neergelegd. Ik was vroeger gemillimeterd en dat stond me zeker niet slecht. Ook de genen voor een volle baard heb ik gelukkig meegekregen, moet zich alleen nog even wat verder ontwikkelen :P

Je moet het gewoon accepteren en proberen om je zelfvertrouwen met iets anders te compenseren, bijvoorbeeld meer sporten ofzo. Of gewoon zien dat het helemaal niet zo erg is als je dacht.

Een haartransplantatie o.i.d kan je alleen maar spijt van krijgen in de meeste gevallen. Als het resultaat tegenvalt ben je nog steeds nergens.
Welkom bij de club, ofja in jou geval moet je mij welkom heten. Allemaal heel begrijpelijk, voor mij voelt het nog steeds een beetje 'het einde van de wereld' maar ik probeer daar aan te werken.

Jij hebt het 'voordeel' dat je al een vriendin had. Voor mij is dat buiten wat scharrels vroeger nog wat grijs gebied dus ik moet zeker werken aan mijn zelfvertrouwen. Ik denk steeds meer dat het juist mijn zelfvertrouwen was wat mij in het verleden heeft tegengehouden om iemand te krijgen.

Wat mij overigens ook op begint te vallen is het feit dat, ondanks dat mensen er grappen over maken. dat het ze verder weinig boeit. Ik heb nog steeds op de zelfde manier gesprekken als eerst. Wel merk ik dat een enkele meid zich minder geïnteresseerd voelt in mij (heb ik tevens gehoord van iemand anders)..
  Vis een optie? maandag 15 januari 2018 @ 23:55:56 #57
70532 loveli
N
pi_176533262
Zelfvertrouwen groeit niet op je hoofd.
crap in = crap out
pi_176533383
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
Geen probleem ivm je foto!
Kijk anders eens op Google afbeeldingen bij haar tattoo. Dan krijg je ook foto's van sites over micro hair pigmentation. Ziet er in het echt ook echt knap uit!
Dát vind ik ook een mooie oplossing!
pi_176533389
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:51 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Welkom bij de club, ofja in jou geval moet je mij welkom heten. Allemaal heel begrijpelijk, voor mij voelt het nog steeds een beetje 'het einde van de wereld' maar ik probeer daar aan te werken.

Jij hebt het 'voordeel' dat je al een vriendin had. Voor mij is dat buiten wat scharrels vroeger nog wat grijs gebied dus ik moet zeker werken aan mijn zelfvertrouwen. Ik denk steeds meer dat het juist mijn zelfvertrouwen was wat mij in het verleden heeft tegengehouden om iemand te krijgen.

Wat mij overigens ook op begint te vallen is het feit dat, ondanks dat mensen er grappen over maken. dat het ze verder weinig boeit. Ik heb nog steeds op de zelfde manier gesprekken als eerst. Wel merk ik dat een enkele meid zich minder geïnteresseerd voelt in mij (heb ik tevens gehoord van iemand anders)..
Ja, de meeste vrouwen van onze leeftijd zijn natuurlijk niet gewend om mannen die kalend zijn te zien.

Tuurlijk zal er een deel zijn die je totaal niet meer aantrekkelijk zou vinden. Maar denk bijvoorbeeld aan een vrouw die een piercing neemt of tattoo’s, genoeg mannen die die vrouw daarna ook niet meer aantrekkelijk vinden, maar genoeg ook wel ;) Het hoeft dus zeker niet negatief te werken.

Veel zelfvertrouwen is altijd goed, of je nou haar hebt of niet. Vrouwen vallen natuurlijk ook op uiterlijk, maar zelfvertrouwen en zeker zijn helpt jezelf enorm in een goede uitstraling hebben.
pi_176533418
Haartransplantatie die men niet op jonge leeftijd wil doen, omdat het haar dat je hebt van jezelf zal uitvallen tzt.
Nou dat zie je tzt dan wel, en dan doe je weer een transplantatie.
Niks mis mee toch.

Als je ervoor spaart en je wilt dat echt, gewoon doen.
^O^
pi_176533446
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:03 schreef Fidji het volgende:
Haartransplantatie die men niet op jonge leeftijd wil doen, omdat het haar dat je hebt van jezelf zal uitvallen tzt.
Nou dat zie je tzt dan wel, en dan doe je weer een transplantatie.
Niks mis mee toch.

Als je ervoor spaart en je wilt dat echt, gewoon doen.
^O^
Ja, totdat je erachterkomt dat je te weinig donorhaar hebt om je uitgevallen haren te bedekken. En dat ziet er hélemaal niet uit.
pi_176533464
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, totdat je erachterkomt dat je te weinig donorhaar hebt om je uitgevallen haren te bedekken. En dat ziet er hélemaal niet uit.
Kunnen ze die niet opslaan voor later?
pi_176533597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:06 schreef Fidji het volgende:

[..]

Kunnen ze die niet opslaan voor later?
Zo werkt het helaas niet. Meestal is er voor mensen die ernstig kalend zijn te weinig donorhaar om het bovenop echt 'vol' te krijgen. Met een HT krijg je vaak niet hetzelfde resultaat als dat je vroeger had.

Maar persoonlijk denk ik dat je het probleem met een HT niet op gaat lossen. Oké je voelt je beter over je haar maar je zult je constant bezighouden met het feit dat mensen zien dat je een HT hebt gedaan. Ik denk zelf dat het een stuk dieper zit. Dit geven sommige mensen tevens aan op enkele fora's ;)!
pi_176533599
Een optie vergeten:
4. koop een pruik
pi_176533669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:14 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet. Meestal is er voor mensen die ernstig kalend zijn te weinig donorhaar om het bovenop echt 'vol' te krijgen. Met een HT krijg je vaak niet hetzelfde resultaat als dat je vroeger had.

Maar persoonlijk denk ik dat je het probleem met een HT niet op gaat lossen. Oké je voelt je beter over je haar maar je zult je constant bezighouden met het feit dat mensen zien dat je een HT hebt gedaan. Ik denk zelf dat het een stuk dieper zit. Dit geven sommige mensen tevens aan op enkele fora's ;)!
Als je wist hoeveel vrouwen hairextensions hebben, dan zit het probleem ook diep bij vrouwen.
Nederlands haar is vaak niet dik. Het is vaak dun en slap en daar kunnen mensen niet zoveel mee eigenlijk.

Het lijkt me ook verschrikkelijk als dat je overkomt.
Ik ben zelf een vrouw.
Heb gelukkig mooi haar, maar het krult en groeit niet hard, of enorm lang, helaas, halverweg mijn rug dat was het dan wel.
Maar ik mag niet klagen.
Mooi haar is belangrijk voor het zelfbeeld, en als je dan ineens je haar verliest, dat valt niet mee.
Maar het is net als ouder worden.
Op een dag krijg je grijze haren, rimpels, alles gaat hangen en zakken.
Is net zo erg.
pi_176533747
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:20 schreef Fidji het volgende:

[..]

Als je wist hoeveel vrouwen hairextensions hebben, dan zit het probleem ook diep bij vrouwen.
Nederlands haar is vaak niet dik. Het is vaak dun en slap en daar kunnen mensen niet zoveel mee eigenlijk.

Het lijkt me ook verschrikkelijk als dat je overkomt.
Ik ben zelf een vrouw.
Heb gelukkig mooi haar, maar het krult en groeit niet hard, of enorm lang, helaas, halverweg mijn rug dat was het dan wel.
Maar ik mag niet klagen.
Mooi haar is belangrijk voor het zelfbeeld, en als je dan ineens je haar verliest, dat valt niet mee.
Maar het is net als ouder worden.
Op een dag krijg je grijze haren, rimpels, alles gaat hangen en zakken.
Is net zo erg.
Mhm, en toch zijn er genoeg mannen/vrouwen die ondanks dat ze een perfecte haardos hebben die klagen dat ze een 'bad hair day' hebben terwijl dat andere mensen niet eens opvalt.

Er is een soort schoonheidsideaal in de samenleving gekropen wat er maar moeilijk uit te krijgen is. Volgens mij is het aantal depressies of 'verwarde mensen' (met name onder jongeren en jongvolwassenen) de laatste jaren immens. Hoeft natuurlijk geen causaal verband te hebben.
pi_176534079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:28 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Mhm, en toch zijn er genoeg mannen/vrouwen die ondanks dat ze een perfecte haardos hebben die klagen dat ze een 'bad hair day' hebben terwijl dat andere mensen niet eens opvalt.

Er is een soort schoonheidsideaal in de samenleving gekropen wat er maar moeilijk uit te krijgen is. Volgens mij is het aantal depressies of 'verwarde mensen' (met name onder jongeren en jongvolwassenen) de laatste jaren immens. Hoeft natuurlijk geen causaal verband te hebben.
Misschien omdat ze allemaal moeten voldoen aan een bepaald ideaal.
En het leven is niet zo leuk meer.
Vroeger had je nog grote families bv, nu zijn mensen vaak eenzaam, ook dankzij die mobiel.
Wie is nog echt zichzelf?
En je wordt toch verliefd op iemand door wie diegene echt is.
En niet op een ideaal beeld dat je voor je wilt zien.
Man met haar en niet kaal of kalend, of een vrouw met een dikke kont.
(Ook zoiets geks, vroeger moesten vrouwen een smalle kont hebben en nu moet het zo dik mogelijk zijn, gekkenwerk dus)
pi_176534406


Niks mis mee toch?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:48:02 #70
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176535485
Veel goede antwoorden zijn al gegeven, inderdaad gewoon het beste om het te accepteren. Je ziet best vaak mannen met een kale kop met littekens van transplantaties en dergelijke, dat vind ik altijd zo zonde dus dat zou ik zelf echt nooit doen. Ik heb zelf geen kale kop maar heb bijvoorbeeld weer nagenoeg geen baardgroei. Als ik "alles" laat staan heb ik een ringbaardje en that´s it. Geen stoere bakkebaarden dus al zou ik het willen. Lekker belangrijk? Het is gewoon iets van je uiterlijk wat gewoon bij je hoort, net als je kleur ogen, je lengte etc etc. Sommige mensen vinden het mooi, andere niet, de meeste mensen boeit het niet eens.

Ik ken meerdere jonge gasten met een kale kop, en die jongens hebben mooie en leuke meiden kan ik je vertellen. Gewoon lekker leven, genieten van belangrijke dingen in het leven en lekker zelfverzekerd zijn, dat is wel de meest aantrekkelijkste eigenschap van een man of vrouw denk ik.

Je bent verder volgens mij gewoon goed bezig. Lekker sporten, je praat met je psycholoog om deze fase door te komen, gewoon top. Knipper 2x met je ogen en je bent al halverwege de 30, en dan ben jij diegene die z´n kale kop al geaccepteerd hebt en zijn er mannen om je heen die dan pas door die onzekere fase heen gaan, om over midlife crisis nog maar te zwijgen.

Ik hoop dat je het gauw accepteren kan, meeste kale koppen zien er gewoon goed uit en dat er sukkels zijn die je hele leven lang er opmerkingen over maken tsja... dan doen dat soort figuren altijd, zelf vaak gewoon onzekere types die nergens ooit echt bij horen en die pakken élke kans aan om iets denigrerends te zeggen: een rare naam, te dun, te dik, te behaard, te kaal, te wit, te zwart. Die losers hou je je hele leven lang, maar met de jaren worden die echt steeds zieliger kan ik je vertellen. Denk om je eigen geluk in het leven, laat niks of niemand je gewoon neer halen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:56:08 #71
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176535554
Koop een goede kwaliteit tondeuse en millimeteren die hap. Is nog hygienisch ook! En bij warm weer lekker koel! Wel je bovenkant van je hoofd goed bedekken tegen verbranding, is zeer gevoelig. Er zijn genoeg vrouwen (ga er van uit dat je op vrouwen valt) die dat zeer aantrekkelijk vinden. Inderdaad een beetje spieren kweken verstrekt dat nog eens. Geloof me, ik spreek uit eigen ervaring. Niet negatief benaderen en een positieve slag er aan geven.
"Hoka Hey!"
pi_176535718
Weet zo niet of iemand dit al heeft gezegd, als je nu alles eraf haalt, is natuurlijk wel even koud, mooie zwarte muts of pet erover en zodra de zon weer gaat schijnen meteen met het kale hoofd in de zon, het zal mooi met je gezicht bijkleuren en dan went je huid aan ineens volle zon.

Bedenk ook een kaal hoofd is aantrekkelijker dan een bosje van zie-de-maan-schijn-door-de-bomen, een kaal hoofd zien vrouwen als mannelijker, dominanter en sterker, niet mijn woorden maar is echt onderzocht.

Zeikerds die vragen of je het weer laat aangroeien, moet je niets van aantrekken, ken wel meer mannen die het ineens kaal hebben gedaan en na een tijdje zijn ze niet anders meer gewend.

Moet ook zeggen, ik weet niet hoe het met andere vrouwen zit, maar ik vond en vind nog steeds altijd leuk om mijn vriend zijn hoofd te scheren, dus het is ook nog eens leuk te combineren met samen douchen.

En natuurlijk

pi_176535828
Optie 3 met af en toe een pet. Mooi kaal is niet lelijk.

* dimmak dekt zich alvast in nu zijn haar dunner begint te worden
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176536091
Ik zou implantaten zetten wanneer dat nodig is. Fuck die prijs. En als haar verder uitvalt zet ik later gewoon nieuwe. :Y
pi_176536132
Ik millimeter het al een jaar of 10, helemaal kaal scheren vind ik zo'n vreselijk gezicht en laat iedereen op elkaar lijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')