abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176525040
registreer om deze reclame te verbergen
UPDATE
Nummer is gekozen

Moldavi staat bekend om zijn leuke inzendingen, die het met een heel beperkt budget moeten doen. Dit betekent echter niet dat het land het houdt bij een interne selectie. Al meerdere jaren wordt er gebruik gemaakt van de nationale voorronde genaamd "O melodie pentru Europa". Ook dit jaar wordt hier gebruik van gemaakt, en nemen maar liefst 28 nummers het tegen elkaar op. Ondanks het budget dus geen lullige voorronde. Kanttekening: de 28 nummers nummers die het tegen elkaar opnemen zijn ook echt alle inzendingen die de Moldavische omroep heeft binnen gekregen. Zo ver wij weten is er dus geen nummer intern al afgevallen.

De nationale voorronde bestaat uit drie ronden. Eerst zijn er live audities, waarin 16 nummers worden gekozen. Deze nemen het tegen elkaar op in de halve finale. Hier worden 10 nummers gekozen, die uiteindelijk in de finale staan.

De 28 inzendingen zijn:

1. Sasha Bognibov - Love
2. Anna Timofei - Endlessly
3. Che MD - Inima-n stinga
4. Codreanu Maria - Zambeste soarelui
5. Ruslan Taranu - Come to life
6. Doinita Gherman - Dance in flames
7. Sandy C & Aaron Sibley - Once Upon a Time

8. Tolik - Glass
9. Dima Gaitur - Ona maya
10. Vera Turcanu - Black Heart
11. Formatia 5 Stele - Maldavian dance
12. Tudor Bumbac - Numai pentru tine
13. DoReDoS - My lucky day
14. Bostan - Fratica

15. Felicia Dunaf - Alien
16. Nicoleta Sava - Esencia del Sur
17. Lavinia Rusu - Altundeva
18. Marina Cudalb - Bianco e nero
19. Denny Feyton - Maybe it’s love
20. Laura Bagrii - Da Bucuriei
21. Anna Odobescu - Agony

22. Ilia Sorocean & Dasha DaGro - Minds & Veins
23. Bella Luna - Moments
24. Pelageya Stefoglo - Let’s start together right now
25. Shvets - The world
26. Saidy - Beauty song
27. Cobilean Constantin - Numai Tu
28. Viorela - The gates of love

De halve finale is op 22 februari, de finale volgt al twee dagen later. In zowel de halve finale als de finale valt de beslissing door 50% televoting en 50% jury panel. Als extra regel heeft de Moldavische omroep besloten dat er per telefoon nummer maar n keer op elk nummer kan worden gestemd. Dit om stemfraude tegen te gaan. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 24-02-2018 22:16:52 ]
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_176526458
De lat ligt hoog na vorig jaar...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_176526528
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:55 schreef Fred_B het volgende:
De lat ligt hoog na vorig jaar...
Heel hoog, nog twee treden :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_176548622
Deze is bekend gemaakt en... Best leuk :o

De Wiwi's:
And DoReDos‘ song “My Lucky Day”, the beautiful child of a so-called “Dream Team” collaboration with Philipp Kirkorov, is just that: high quality.
When we first broke the news that the famed Eurovision songwriter Philipp Kirkorov was teaming up with O melodie pentru Europa fan favourites DoReDos, we expected the song to be quintessentially Moldovan, with dance, folk and funk elements. That’s what they served back in 2015, when “Maricica” marked their debut at the Moldova national selection, when they won their semi-final.
And did they deliver! Their 2018 entry “My Lucky Day” is full of energy, passion, and happiness — three ingredients that also helped secure SunStroke Project’s third place success in Kyiv. Philipp Kikorov has obviously been taking notes!
pi_176554335
Wat een leuk nummer..
pi_176559214
Kirkorov is een ongelofelijke griezel, maar hij heeft toch wel een zeker talent voor het schrijven van aanstekelijke ESF-liedjes.
pi_176560639
Ze kunnen die hele voorronde schrappen, geld besparen en gewoon dit sturen _O-
pi_176563442
Maar dan missen we de spanning en drama die hand in hand gaat met nationale voorrondes!
pi_176563515
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:28 schreef Cyan9 het volgende:
Maar dan missen we de spanning en drama die hand in hand gaat met nationale voorrondes!
Daar hebben we Wit-Rusland voor dit jaar *O*
pi_176563529
quote:
12s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar hebben we Wit-Rusland voor dit jaar *O*
Ik wil meer drama.
pi_176563693
quote:
6s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik wil meer drama.
Je hebt gelijk. Bij ESF hoort drama. Ok ik weet het goed gemaakt. De voorronde gaat door, Doinita heur jurk vat vlam terwijl ze dancet in flames, Vera doet niets om haar te redden met haar Black heart, Anna pakt net op tijd de brandblusser om haar Agony te verlichten en om het te vieren heffen ze het Glass van Tolik en doen ze met zn allen de Maldavian Dance.
Doinita zingt daarna de emotionele finalesong, een mashup van Once upon a Time en My Lucky Day.

En uiteindelijk gaat gewoon dat ene lied hierboven naar het ESF.
pi_176564453
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Bij ESF hoort drama. Ok ik weet het goed gemaakt. De voorronde gaat door, Doinita heur jurk vat vlam terwijl ze dancet in flames, Vera doet niets om haar te redden met haar Black heart, Anna pakt net op tijd de brandblusser om haar Agony te verlichten en om het te vieren heffen ze het Glass van Tolik en doen ze met zn allen de Maldavian Dance.
Doinita zingt daarna de emotionele finalesong, een mashup van Once upon a Time en My Lucky Day.

En uiteindelijk gaat gewoon dat ene lied hierboven naar het ESF.
Ik ben voor.
pi_176585881
Alle liedjes bekend:

Als het goed is gaat ie na het eerste liedje daarna verder met de volgende.
pi_176628042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:13 schreef Greys het volgende:
Alle liedjes bekend:

Als het goed is gaat ie na het eerste liedje daarna verder met de volgende.
Bij mij lukte dat niet, maar alle nummers staan hier: https://www.youtube.com/user/trmMultimedia/videos

Ik heb de hele zooi geluisterd en er eigenlijk maar n nummer dat me kan bekoren:

1. Sasha Bognibov - Love: 6
Vrij eentonige pop-rock, bij vlagen doet het aan The Smiths denken, maar het ontwikkelt zich veel bombastischer. 5 voor het liedje, 1 voor de originaliteit.

2. Anna Timofei - Endlessly: 7,5
Voor een nummer uit Moldavi doet het verrassend Scandinavisch aan. Behoorlijk hoge, ijzige zang. Het heeft wel iets en het is nog vrij catchy ook.

3. Che MD - Inima-n stnga: 5
Nationaal bekende (?) rockbands doen soms graag mee aan het Songfestival. Het is zelden een succes. Deze brij zal geen uitzondering zijn. Raar fluitje er doorheen maakt het zelfs lichtelijk komisch. Ik moet denken aan Rob Urgert van De Kwis tijdens hun parodie op The Common Linnets...

4. Codreanu Maria - Zmbește soarelui: 6,5
Je hoort het Andrea Bocelli zo zingen, deze draak. Alleen is dit een vrouw. Dit nummer is te moeilijk en gaat niemand overtuigen.

5. Ruslan Țaranu - Come to life: 7
Na een veelbelovend intro, volgt een gedateerde pop-rocktrack. Def Leppard meets Billy Jean, of zoiets. Er zit zelfs een heuse gitaarsolo in, wat dan wel weer aardig is.

6. Doinița Gherman & Onevoice - Dance in flames: 7
Midtempo, zomers klinkend, generiek nummer. Denk richting Despacito. Maar ja, dat was zo'n beetje de grootste hit van 2017. Dit zou zomaar eens de nationale voorronde kunnen winnen.

7. Sandy C & Aaron Sibley - Once Upon a Time: 7,5
In een wereld waar Ed Sheeran de populairste artiest is, hoef je van dit soort inzendingen niet raar opkijken. Veilig, middle of the road. Het enige dat er nog uit springt, zijn de hoge uithalen van de zangeres; kan ze die live ook waarmaken? Het nummer heeft een vreemd einde.

8. Tolik - Glass: 5
Generieke, bombastische pop. Dit is al zo vaak gedaan dat het vermoeiend wordt om hier naar te moeten luisteren. Maar let op: het zou zomaar eens heel hoog kunnen scoren in de voorselectie.

9. Dima Gaitur - Она моя: 7
Helaas in de eigen taal, maar het heeft wel iets: het is catchy en dansbaar en het bevat folklore-elementen. Typisch het soort nummers waar Griekenland normaal mee voor de dag komt. Maak er een Engelse tekst bij, is mijn advies.

10. Vera Țurcan - Black Heart: 5
Dit is echt zo'n nummer waarvan je na 20 seconden al weet dat het niet meer goedkomt. Vrij stevig aangezette rockballad. Dynamiek is aanwezig, maar dat is dan ook het enige pluspunt.

11. Formatia 5 Stele - Maldavian dance: 6,5
Balkan-gejengel op een midtempo dance-backing track. Gitaren op de achtergrond werken storend. Leuk voor op de radio in Moldavi, meer niet.

12. Tudor Bumbac - Numai pentru tine: 4
Soort reggaeton met accordeon en zang die op de studioversie al vals klinkt. Gewoon niet doen, dit.

13. DoReDoS - My lucky day: 7
Zomers uptempo-nummer; veel percussie en die typische Balkan-jengel in het refrein. En van de meest catchy nummers in dit veld, van het soort dat Griekenland normaal stuurt. Niet pers goed, wel kansrijk in de voorselectie.

14. Bostan - Frățică: 4
Daar zijn de vier akkoorden weer. Generiek als de ziekte; dit soort nummers zou gewoon verboden moeten worden of als plagiaat worden aangemerkt.

15. Felicia Dunaf - Alien: 8
Modern popnummer met breakbeat-ritme. Goed gezongen en catchy. Ik acht dit zeker kansrijk als winnaar.

16. Nicoleta Sava - Esencia del Sur: 7
Zomerse dancetrack met Spaanse gitaar, waarbij alle clichs uit de kast worden gehaald. Beetje fout, maar wel vrij catchy.

17. Lavinia Rusu - Altundeva: 6
Nummer dat niet weet wat het wil zijn. Kabbelt daardoor nogal doelloos voort. Had een keuze gemaakt voor rock of dance; dit is allebei net niet.

18. Marina Cudalb - Bianco e nero: 7
Opvallend hoe snel het refrein zich aandient: al na 24 seconden. Midtempo nummer. Ik ben geen talenwonder, maar dit lijkt wel Italiaans? Op zich klinkt het wel aardig.

19. Denny Feyton - Maybe it’s love: 4,5
Zanger met zwaar accent, die zelfs op de studioversie niet zuiver zingt, worstelt zich door een dancetrack uit de 90s. De zanglijn is ronduit vervelend.

20. Laura Bagrii - Da Bucuriei: 7
Dansbaar, latin klinkend couplet, gevolgd door een refrein dat de verwachtingen niet inlost. Wel n van de beter geproduceerde tracks in dit veld.

21. Anna Odobescu - Agony: 6,5
Generiek couplet, gevolgd door twist (qua akkoorden) die je niet verwacht. Ontwikkelt zich richting een over the top powerballad. Al met al moeilijk luisterbaar.

22. Ilia Sorocean & Dasha DaGro - Minds & Veins: 7
Modern midtempo popnummer, helaas een zanger met accent. Verder zeker niet onaardig.

23. Bella Luna - Moments: 5,5
Ballad van man en vrouw; ongetwijfeld ergens in de 80s geschreven. Gedateerd en kansloos.

24. Pelageya Stefoglo - Let’s start together right now: 6,5
Dit nummer bevat werkelijk helemaal niks dat niet al duizenden keren door anderen is gedaan. Pop/dance met standaard-akkoorden en over-the-top zang in het refrein. Het zal wel.

25. Shvets - The world: 6,5
Powerballad die weinig origineel is, wel toegankelijk. Zanger heeft een accent zingt een paar hoge uithalen die hij live vast niet waar gaat maken.

26. Saidy - Beauty song: 6
Jonge zanger (duidelijk te horen) worstelt zich door het soort soul/funk-pop dat in de vroege 90s populair was. Zelfs op de studioversie laat de zang te wensen over, dus dit gaan we niet in Lissabon terughoren.

27. Cobilean Constantin - Numai Tu: 3
Rockband (?) of zanger met begeleidingsband die zelfs geen steady studioversie van hun nummer weet af te leveren. Ik kan me niet voorstellen dat ze - buiten hun familieleden, die doen alsof - werkelijk fans hebben. Bagger.

28. Viorela - The gates of love: 5
Midtempo-nummer, weinig bijzonder. Zang irriteert zelfs op de studioversie al.

Ik zet dus in op het nummer Alien, met Dance In Flames als andere kanshebber.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_177426387
Het enige positieve aan dit nummer is dat het bij ons in de semi zit. :7
  zaterdag 24 februari 2018 @ 22:37:47 #17
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_177426773
Zijn ook genoeg skihutten in Moldavi zo te horen? Wat een makkelijk en goedkoop nummer :') Voor mij alleen leuk met wat drank op. Maar... helaas niet compleet kansloos als het goed gebracht wordt (en dat zal wel)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 22:44:02 #18
204179 grazz
No milk today
pi_177426936
Niet een nummer dat indruk op mij maakt. Ik vind het best leuk als afwisseling. Ook hier vind ik het nummer wat te vlak klinken, met name het refrein. Dat klinkt nogal slap. Toch zie ik ze hiermee wel de finale halen.
pi_177427117
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:44 schreef grazz het volgende:
Niet een nummer dat indruk op mij maakt. Ik vind het best leuk als afwisseling. Ook hier vind ik het nummer wat te vlak klinken, met name het refrein. Dat klinkt nogal slap. Toch zie ik ze hiermee wel de finale halen.
Ik zie dat dus ook wel gebeuren, die finale.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-02-2018 23:11:52 ]
pi_177427227
Ik vraag me heel erg af of ze live een beetje overeind blijven..
  zaterdag 24 februari 2018 @ 23:08:56 #21
204179 grazz
No milk today
pi_177427560
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me heel erg af of ze live een beetje overeind blijven..
pi_177427638
quote:
Er is iets waardoor ik er toch niet helemaal vrolijk van word..
pi_177428041
Heel erg sunstroke project, maar dan net niet
pi_177428080
Nee echt finale? :o Ik vind het zo goedkoop, kan me het me bijna niet voorstellen. :@
pi_177428104
Op video vond ik het leuker klinken.
Het is goed uitgevoerd, klinkt vrolijk en toch mis ik iets.
pi_177428114
Die beat doet me denken aan

Maar dit gaat de finale wel halen, ondanks dat het in het genre niet echt heel goed is ofzo.
pi_177428137
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:37 schreef TheArt het volgende:
Die beat doet me denken aan

Maar dit gaat de finale wel halen, ondanks dat het in het genre niet echt heel goed is ofzo.
Pasha :)
  zondag 25 februari 2018 @ 10:06:13 #28
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_177432256
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:37 schreef ato het volgende:
Op video vond ik het leuker klinken.
Het is goed uitgevoerd, klinkt vrolijk en toch mis ik iets.
Dit heb ik inderdaad ook. Ik vind het in de studioversie een leuk nummer, maar het komt live niet helemaal over. Ik had het geheel toch wat vrolijker en zonniger verwacht.

Ik weet niet zo goed waar ik dit in mijn ranking ga zetten. Ik vind het niet slecht, maar het optreden valt me toch een beetje tegen.
pi_177433538
Vind het zeer matig, ik hoop dat dit niet door gaat. Alleen zou ik (zoals velen) weer niet verbaasd zijn als dit de finale wel weet te halen. 12 televote-punten vanuit Roemeni lijkt me wel een zekerheidje.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:18:42 #30
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_177433579
Irritante jengel, ouderwetse productie, slappe lyrics. man man man man man man

Dit gaat echt helemaal niks doen, en anders eet ik m n hoed op.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  zondag 25 februari 2018 @ 11:21:57 #31
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177433643
quote:
15s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:18 schreef ijs_beer het volgende:

Dat dacht ik vorig jaar ook van Moldavie, en uiteindelijk op het podium en samen met Belgie het enige commerciele succes. Kies maar al een leuk sausje voor op de hoed. Ik vrees dat ze het opnieuw verrassend goed gaan doen, en vooral uit armoede. Ik heb de indruk dat het niveau dit jaar echt wel opmerkelijk lager ligt tgo vorig jaar
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:23:09 #32
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_177433671
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:21 schreef misteriks het volgende:

[..]

Dat dacht ik vorig jaar ook van Moldavie, en uiteindelijk op het podium en samen met Belgie het enige commerciele succes. Kies maar al een leuk sausje voor op de hoed. Ik vrees dat ze het opnieuw verrassend goed gaan doen
ja, het verschil dat dat liedje van vorig jaar heel wat minder gedateerd was. En een kneitergoeie act had.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  zondag 25 februari 2018 @ 11:27:55 #33
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177433756
Ik vond vorig jaar minstens zo gedateerd als deze, of zelfs nog erger. On stage hebben ze het dan wel heel goed gedaan ja,
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177434836
Moldavie weet over het algemeen een matige inzending als deze wel nog wel te verbeteren met de staging dus verwacht dat dit de finale wel haalt
pi_177447351
quote:
15s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:18 schreef ijs_beer het volgende:

Wat voor saus had u daarbij gewenst?
pi_177451296
Het heeft qua sound veel weg van Lautar inderdaad en ze proberen er toch iets te geforceerd een act van te maken die, in tegenstelling tot vorig jaar, het gemiddelde lokale musicalgezelschap niet doet vergeten
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 11 maart 2018 @ 18:39:19 #37
181519 Guanabana
Little Outlaw
pi_177752482
Wat is dit nou weer joh. Slechtste wat ik tot nu toe gehoord heb.
Heartbeat beatin' to a rock 'n' roll rhythm
pi_177888522
Refrein is aanstekelijk, toch mis ik iets in het liedje.
Video/audio is meer dan prima live klinkt het zwak. Tekst is trouwens vreselijk.
OK een 7.5.
pi_178048157
Een nummer wat heel erg balanceert op het randje: toch best een prima liedje en toch wel wat teveel gekopieerd van voorgaande nummers/toch wat te weinig bijzonder.

Qua pluspunten: absoluut een vrolijk liedje en vooral het refrein is zeker leuk. De combi van de stemmen heeft ook wel wat. En het valt in ieder geval op.

De minpunten: heeft eigenlijk maar weinig om het live. Maar met name lijkt het vooral een remix van veel van de Moldavische inzendingen van de voorgaande jaren. Stukken in het liedje doen mij erg sterk aan Hora din Moldova denken en ook aan andere nummers.

Maar dan wel gedachtes aan de betere nummers van de Moldavirs (al hebben ze maar weinig slechte nummers, bleek uit het landentopic). Dus heel erg is dat ook weer niet. Al is kopiren ook weer geen pluspunt te noemen.

Het is een nummer wat wel heel erg kan gaan knallen met een goede performance en staging.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178084823
Ik vind vooral de coupletten erg leuk, refrein zwak. Wel goede stemmen.
pi_178372487
quote:
't lijkt wel zo'n deern uit de Pin Up Club van vroegh
pi_178372634
Laat ze vooral die knullige spiegel act meenemen naar Lissabon
pi_178422118
Wat een ellende dit :'(
  dinsdag 17 april 2018 @ 02:04:59 #50
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_178568215
Mijn guilty pleasure van dit jaar. Greys zag me uit mijn dak gaan op dit nummer hahaha!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
  woensdag 2 mei 2018 @ 01:33:22 #52
204179 grazz
No milk today
pi_178881782
Verrassing van de dag? Leuke act. Ik zie ze alleen niet hoger dan vorig jaar eindigen.
pi_178896936
Toch best geinig gedaan op het podium. Al kan dit nig steeds mee met Serhat naar een cruiseschip.
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:48:59 #54
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178903180
Leuk hoor ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_178904376
Ach is leuk gedaan en vrolijk. Maar het is geen wereld nummer.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:27:30 #57
38496 Perrin
Sapere aude
pi_179080130
Toch wel een kanshebber voor de top 3.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_179080157
Het is verre van een briljant nummer. Het is ontzettend ouderwets. En ook de act is heel erg oubollig. Maar het is ontzettend aanstekelijk en zit erg goed in elkaar. Het klopt als geheel. Terecht door naar de finale.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179080296
Dit was gewoon leuk. Niet het sterkste nummer, maar gewoon heel leuk.
pi_179081231
Dit kan wel eens een nieuwe dark horse zijn.
pi_179081303
En van beide commentators (Smit of Maas) zat dit nummer af te zeiken. Kennelijk zien ze niet hoe doordacht de staging van dit liedje was. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Waylon gebeurt er voortdurend iets op het podium.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_179087289
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
En van beide commentators (Smit of Maas) zat dit nummer af te zeiken. Kennelijk zien ze niet hoe doordacht de staging van dit liedje was. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Waylon gebeurt er voortdurend iets op het podium.
Jan zeikt eigenlijk alles af, dus hij zal het wel geweest zijn.
pi_179087405
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 13:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jan zeikt eigenlijk alles af, dus hij zal het wel geweest zijn.
Het is geen traditionele West-Europese deelnemer, dus het kan ook Cornald geweest zijn.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:40:00 #64
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179087686
Wat mij dan weer opvalt en irriteert is die lap plastic die onderaan hun decor hangt te wapperen vol in het licht. Geen gezicht. (Ja sorry, ik ben van de details, en het viel me gelijk op, en ik kon drie minuten lang niets anders dan daar naar kijken.) Had daar ook ff iets aan gedaan. :w

Verder best een leuk liedje en grappige staging. Maar dit gaan geen Hey Mama! derde plaats opleveren.
We’re dancing with my dolls on the motha-bucka beat!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:42:21 #65
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_179087754
Bij Joling en Shirma in Pauw stond dit ook in de drie flops van de avond.

Maar goed, die waren na de uitslag zelfs nog overtuigd dat Polen door was....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 11 mei 2018 @ 14:23:56 #66
204179 grazz
No milk today
pi_179088428
Dit vond ik ook erg leuk om naar te kijken. Die gezichten ook die ze erbij trokken _O_
pi_179105507
.

[ Bericht 99% gewijzigd door KoningPils op 12-05-2018 14:56:08 ]
pi_179105570
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef KoningPils het volgende:
.
GMTA.
Je volgt Martijn vd Zande ook op Twitter zeker?
❤ DeLuna ❤
-------
De FOK! Custom CSS-tool - Top 2000 Stats
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:01:26 #71
204179 grazz
No milk today
pi_179105657
quote:
Heel tof om te zien en knap wat ze doen. Timing is hierin zo belangrijk.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:10:49 #72
181519 Guanabana
Little Outlaw
pi_179105831
Ah heel leuk. Sean van de Hoofdstream zei al dat hij hoopte dat er hier een filmpje van zou komen. :)

Lijkt me echt een crime om te moeten verzinnnen/instuderen dit :P
Heartbeat beatin' to a rock 'n' roll rhythm
pi_179105939
Wow :D moet je echt geen black-out krijgen _O-
pi_179138054

Zie ik hier nu goed dat n van de dansers (in het rood) een damesrok draagt die aan het eind van de act veranderd in een broek? Geniaal :D
pi_179138212
haha geweldig .. het viel ons al op dat het niet klopte, er waren teveel vrouwenbenen.
pi_179139195
Cool :D
❤ DeLuna ❤
-------
pi_179139413
Something tells me we can make some music *O*

Moldavie wordt mijn favoriete land :P vorig jaar was ook genot
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179139529
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:49 schreef Sjeeser het volgende:

Zie ik hier nu goed dat n van de dansers (in het rood) een damesrok draagt die aan het eind van de act veranderd in een broek? Geniaal :D
Ja

Zie

quote:
pi_179139569
Oh daar loopt ie ook al op hakken, niet eens gezien. _O-
❤ DeLuna ❤
-------
pi_179145715
Ik vind het eigenlijk vooral mooi dat Moldavi heeft bewezen dat een opmerkelijke en uitbundige act niet veel geld hoeft te kosten. Hooguit de choreograaf zal misschien wat duurder geweest zijn. Eigenlijk geld dat ook wel voor die van vorig jaar, dat was ook geen dure act.
pi_179145718
En wat mij eerst nog niet eens zozeer opviel. Het zijn ook nog eens drie mensen die helemaal geen ontzettende overdosis charisma hebben. Drie types die je in normale kledij niet zo snel ertussenuit zou halen als je alle deelnemers bij elkaar zet. Eigenlijk drie types die een beetje gewoontjes zijn zelfs.
pi_179167702
Ik vond dit z sympathiek en gezellig; ik heb er gelijk m'n hele beltegoed aan besteed!
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:44:52 #83
204179 grazz
No milk today
pi_179195021
Ik heb dit lied nooit bijster origineel gevonden, maar vervelend vond ik het ook niet. Respect dat ze net als de Denen dit lied zo goed weten te verkopen. AvroTros watch and learn!
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 23:45:02 #84
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_179231493
De behind the scenes waren hier al gepost, dus hier nog een aanvullinkje:

Tegelijk met de live performance in beeld:

Achter de schermen van de live performance:

Ik vind dit zo tof he O+ Voor de verandering eens een ingenieuze act zonder digitale graphics en visuals, maar gewoon een goede stage act met briljante choreo neerzetten. :D

En in dat laatste filmpje kon ik eindelijk zien hoe die 2e rode gast van hakken naar broek+schoenen wisselt (vanaf 1:02) _O-

Moldavi is echt tot mijn guilty pleasure gegroeid. Afgezien van de act vond ik de live performances vocaal helemaal niet zo sterk. Maar de studioversie van het nummer is gewoon lekker vrolijk en ik vind de act zo leuk gedaan O+
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_179231685
Ze zongen het inderdaad niet heel geweldig. Al was het ook weer niet vals. Maar het is bij elkaar gewoon heel erg leuk _O_
pi_179284593
quote:
Ik blijf dit filmpje met open muil kijken... zo enorm gelikt _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')