abonnement Unibet Coolblue
pi_176522932
Binnenkort ga ik met mijn vrouw en ons kindje van 1 een trip richting Amerika maken. We nemen dan twee koffers mee, handbagage en de buggy mee.

Echter is een babybedje dan net te veel van het goede om mee te nemen. Hoe lossen we dit op? We zijn namelijk van plan Airbnb te gebruiken voor ons onderkomen maar niet iedereen heeft een babybedje klaar staan.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:37:12 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_176523069
Deryan travelcot. Zelf super goede ervaringen mee en jaren gebruikt ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_176523380
Tvp
pi_176523399
Ja, Deryan tentje is heel handig!
pi_176523493
Deryan tentje en een draagzak in plaats van een buggy. Ga je op 1 plek verblijven of ga je rondreizen? Anders kan je ook nog overwegen om daar een campingbedje naar je Airbnb te laten versturen (vanuit hier kopen in een webshop daar) als je dat prettiger vindt.
pi_176524657
Thanx! Super goede tip die Deryan! Had ik nog niet eerder gezien. Wij willen de locatie kiezen op omgeving en niet op het wel of niet aanwezig zijn van kinderbedjes.
pi_176524795
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:44 schreef Apekoek het volgende:
Thanx! Super goede tip die Deryan! Had ik nog niet eerder gezien. Wij willen de locatie kiezen op omgeving en niet op het wel of niet aanwezig zijn van kinderbedjes.
Vind ik logisch :) Ik heb nog een Deryan tentje te koop eventueel.
pi_176526186
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vind ik logisch :) Ik heb nog een Deryan tentje te koop eventueel.
PM me maar als je wat hebt en voor hoeveel je het kwijt wil :)
pi_176526215
Zolang je maar niet met het vliegtuig gaat, want een 1 jarig kind op een reis van 8tot12 uur, kun je je medepassagiers niet aan doen.
pi_176526297
Wij hebben ook de deryan gebruikt bij een rondreis, top ding! Buggy zou ik trouwens wel ook gewoon meenemen, soms is dat toch net even handiger, zeker als je in de zomer of naar warme gebieden gaat. Je mag die dingen toch gratis meenemen, zelfs tot aan de gate. Maar ik zou wel een draagzak meenemen, dan kun je op meer plaatsen komen.

Wij vonden een mini monkey zittuigje overigens ook heel handig want kinderstoelen hebben ze vrijwel nergens in hotels/appartementen. Is ook heel klein mee te nemen en weegt bijna niks.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_176527142
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:45 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zolang je maar niet met het vliegtuig gaat, want een 1 jarig kind op een reis van 8tot12 uur, kun je je medepassagiers niet aan doen.
Wat denk je zelf, dat ik met een roeiboot richting de VS ga?

Dat jij je laat beperken door een kind moet je zelf weten, wij doen dat in elk geval niet.
pi_176527184
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:49 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben ook de deryan gebruikt bij een rondreis, top ding! Buggy zou ik trouwens wel ook gewoon meenemen, soms is dat toch net even handiger, zeker als je in de zomer of naar warme gebieden gaat. Je mag die dingen toch gratis meenemen, zelfs tot aan de gate. Maar ik zou wel een draagzak meenemen, dan kun je op meer plaatsen komen.

Wij vonden een mini monkey zittuigje overigens ook heel handig want kinderstoelen hebben ze vrijwel nergens in hotels/appartementen. Is ook heel klein mee te nemen en weegt bijna niks.
Jep buggy nemen we ook mee, verder huren we daar een SUV. Dus dan genoeg ruimte voor on the go.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 16 januari 2018 @ 23:04:25 #13
269689 crew  Viv
pi_176555719
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:49 schreef FlyingFish het volgende:
Wij vonden een mini monkey zittuigje overigens ook heel handig want kinderstoelen hebben ze vrijwel nergens in hotels/appartementen. Is ook heel klein mee te nemen en weegt bijna niks.
Hee, wat een handig ding!
* ViviRAWRS bookmarkt
pi_176559745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hee, wat een handig ding!
* ViviRAWRS bookmarkt
Die hebben wij op vakanties ook veelvuldig gebruikt, echt ideaal. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')