abonnement Unibet Coolblue
pi_176537623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:27 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze in de bijstand zit?
Zijzelf in dat ene filmpje met die chirurg.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 10:32:19 #127
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176537641
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:27 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze in de bijstand zit?
Samantha zelf?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176537670
Ah, ik dacht dat het alleen in de telegraaf oid staat.
pi_176537715
Vraag me ook af of RTL Boulevard en Shownieuws echt achter die familie en Barbie aangaan om maar wat nieuws op te vangen? Ik hoop van niet.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:04:53 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176538353
Schoonmaken. Misschien orderpicken? Iets bij een grote webwinkel? Als ze steviger in de schoenen staat zie ik haar nog wel ergens als verkoopster werken. En doe die vreselijke extensions dan weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:09:13 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176538462
Of gewoon een drukker kopen en dan je eigen shirtjes met hippe tekst erop verkopen.

:D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176538621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:35 schreef Daargaatze het volgende:
Vraag me ook af of RTL Boulevard en Shownieuws echt achter die familie en Barbie aangaan om maar wat nieuws op te vangen? Ik hoop van niet.
Het zou me verbazen als ze dat niet zouden doen.
pi_176538954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:09 schreef Montelly het volgende:
Of gewoon een drukker kopen en dan je eigen shirtjes met hippe tekst erop verkopen.

:D
Plotteren :B
SOONY
pi_176541445
quote:
Toestand rond Barbie dwingt iedereen tot nadenken

Bijna 20 jaar reality-tv in Nederland resulteert in een mysterieuze toestand rond Barbie, de grootste ster die het genre in ons land heeft voortgebracht. Niet alleen RTL, maar ook wij kijkers moeten ons eens flink achter de oren krabben, vindt tv-columnist Angela de Jong.

Je zou er bijna om lachen als het niet zo intens treurig was. Samantha de Jong, sinds Oh oh Cherso in het collectieve geheugen gebeiteld als Barbie, wist afgelopen jaren elke nieuwe stap in haar leven uit te venten en om te vormen tot een tiendelige docusoap. Maar nu er echt iets ergs aan de hand is, blijven de details binnen de muren van haar Scheveningse benedenwoning. Ondanks dat we allemaal wel kunnen raden wat er ongeveer is gebeurd, passen media ineens voor dit allerlaatste stukje confronterende real life.

Noem het de even trieste als onvermijdelijke apotheose van bijna 20 jaar reality-tv in Nederland, met Big Brother als beginpunt. Voor die tijd had je ook al shows die onder die noemer vielen, van Bananasplit tot alle 06-11-programma’s. Maar Ruud, Bart en al die anderen die zich in 1999 vrijwillig lieten opsluiten in een prefab huis in Almere luidden een nieuw hoofdstuk op televisie in: gewone mensen die bij gewone dingen als koken, slapen en ruziemaken gevolgd werden door de camera en instant sterren werden waar we met zijn allen álles van wilden weten en vooral zien.

Ontwikkeling
Het genre heeft zich razendsnel ontwikkeld. Zaten de hoofdpersonen eerst in een gecontroleerde omgeving als een huis of bus, later verplaatsten de series ze naar hun eigen habitat, waardoor ook Bekende Nederlanders als Frans Bauer en Jan Smit interessant werden om te volgen. Waarna de focus verschoof naar Roy Donders, Bobbi Eden en Peter Jan Rens, oftewel excentrieke dan wel omstreden of schaamteloze types. Zoals de vrouw-met-de-baard vroeger de populairste attractie was op kermissen, zijn reallifesoaps anno 2018 vooral succesvol als ze ons gewone stervelingen een kijkje bieden in een totaal andere wereld. Dat een gewóón iemand gewóón boodschappen doet, daar kun je niet meer mee aankomen. Het moet meer, verder, grover, shockerender.

Barbie weet er alles van. Ze viel door haar eigengereide, schaamteloze gedrag al snel op in de groep Hagenezen die vakantie vierde in Griekenland voor de camera’s van RTL5. Er volgde rap een eigen serie. En nog een. En nog een. Want zeg eens nee als je carrièreperspectief verder niet heel groot is. Als er geen ‘haakje’ was in haar eigen leven, werd er wel een plot verzonnen. Tot en met de laatste reeks, die volgens haar ‘de meest leugenachtige’ was van allemaal. Ze vond zichzelf na afloop terug als single moeder van twee kinderen in de bijstand. Dat had het haar dus opgeleverd om acht jaar lang gewillig door elke hoepel te springen die producent, omroep, manager of welke aasgier dan ook haar voorhielden à 25.000 euro.

Begeleiding
Laat het een les zijn voor elke tiener die droomt van een bestaan als realityster. Zoek iemand om je te begeleiden, wantrouw iedereen die uit zichzelf op je afkomt. Denk vooral zelf na over elke stap, zo doet Kim Kardashian het ook. RTL moet ondertussen geducht bij zichzelf te rade gaan en afvragen wat haar aandeel is in de affaire. Is Samantha genoeg begeleid, is er genoeg nazorg geboden? Is ze niet over de spreekwoordelijke rand geduwd? Had de zender haar niet wat meer tegen zichzelf en de wolven in de buitenwereld moeten beschermen?

Medeplichtig
Maar ook wij, de kijkers, moeten ons eens achter de oren krabben. Wij zijn ook medeplichtig. Wij zaten erbij en keken ernaar hoe een 28-jarige steeds gekker ging doen. Vonden het maar wat grappig dat ze met een gebruikte tampon in haar hand door de kamer danste met haar kinderen. Dat ze Michael weer eens de huid vol schold of op de operatietafel lag voor een nóg een grotere cupmaat. Dat het om een mens van vlees en bloed ging, iemands dochter, een moeder van twee kleine kinderen in plaats van een fictief tv-personage dat louter op aarde was voor ons kijkgenot, vergaten we voor het gemak even.

Het zal een helse toer worden voor Barbie om zichzelf terug te vinden, zonder vooraf uitgeschreven tv-script, zonder camera’s, in de anonimiteit. Een welgemeend advies: als ze zich maar niet laat verleiden tot nog één reeks - ‘ah toe meid, eentje maar’ - onder de noemer ‘Barbie komt er weer bovenop’.

Bron: https://www.ad.nl/show/to(...)t-nadenken~adbffe88/
SOONY
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2018 @ 13:37:38 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176541626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:37 schreef maily het volgende:

[..]

Dat ze voor zichzelf spreekt.
Toch zit in dat artikel wél een kern van waarheid.
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2018 @ 13:47:40 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176541637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:46 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Toch zit in dat artikel wél een kern van waarheid.
Jawel.
Maar ik vind dat vooral RTL en consorten zich eens achter de oren moeten krabben voor het stimuleren en uitzenden van die ordinaire programma's. Kijkcijfers of niet .....
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2018 @ 13:48:27 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176541651


[ Bericht 100% gewijzigd door maily op 16-01-2018 13:49:19 ]
pi_176541677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:47 schreef maily het volgende:

[..]

Jawel.
Maar ik vind dat vooral RTL en consorten zich eens achter de oren moeten krabben voor het stimuleren en uitzenden van die ordinaire programma's. Kijkcijfers of niet .....
Eens, maar RTL is nou eenmaal een sensatiezender. Als ik tv kijk, is het NPO en heel soms SBS. RTL en iedereen die daarbij hoort (Robert ten Brink daar gelaten) is om te kotsen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 14:02:29 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176541880
:o En SBS niet? :o
***
pi_176541924
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
:o En SBS niet? :o
SBS ook ja. Als ik kijk, kijk ik naar die funniest home video's. Daar kan mijn dochtertje erg om lachen :D Voor de rest ook inderdaad troep.
pi_176543382
Bijna 20 jaar reality-tv in Nederland resulteert in een mysterieuze toestand rond Barbie, de grootste ster die het genre in ons land heeft voortgebracht. Niet alleen RTL, maar ook wij kijkers moeten ons eens flink achter de oren krabben, vindt tv-columnist Angela de Jong....

En gelijk gestopt met lezen. Dat mens is nog nuttelozer dan nutteloos.
´
pi_176543515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Bijna 20 jaar reality-tv in Nederland resulteert in een mysterieuze toestand rond Barbie, de grootste ster die het genre in ons land heeft voortgebracht. Niet alleen RTL, maar ook wij kijkers moeten ons eens flink achter de oren krabben, vindt tv-columnist Angela de Jong....

En gelijk gestopt met lezen. Dat mens is nog nuttelozer dan nutteloos.
quote:
RTL moet ondertussen geducht bij zichzelf te rade gaan en afvragen wat haar aandeel is in de affaire. Is Samantha genoeg begeleid, is er genoeg nazorg geboden? Is ze niet over de spreekwoordelijke rand geduwd? Had de zender haar niet wat meer tegen zichzelf en de wolven in de buitenwereld moeten beschermen?

Maar ook wij, de kijkers, moeten ons eens achter de oren krabben. Wij zijn ook medeplichtig. Wij zaten erbij en keken ernaar hoe een 28-jarige steeds gekker ging doen.
Je bent medeplichtig Kim, dat je het maar weet. Dit stukje uit de column wilde ik je niet onthouden.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 15:15:40 #144
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176543543
Barbie wordt exclusief nu, zou mijn verhaal/"scoop" alleen met de hoogste bieder delen.

100k in contanten 8-) :7 gelijk uit schulden en een leuk zakcentje.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176543623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Je bent medeplichtig Kim, dat je het maar weet. Dit stukje uit de column wilde ik je niet onthouden.
Dank je wel. Ik heb niet veel van haar serie's bekeken. Ik was er al klaar mee toen ze Michael erin geluisd had met nog een kind, en helemaal klaar nadat ze liet zien geen respect te hebben voor het land en gebruiken waarin ze verbleef> Thailand.
Ook al keek je de serie's niet, Samantha kregen we met z'n allen door de strot geduwd!
´
pi_176543646
Ze had echt wel meer moeten eisen qua geld en goede begeleiding. Ook die twee RLS’en in een jaar zijn niet echt slim geweest.
SOONY
pi_176543834
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:21 schreef DKUp het volgende:
Ze had echt wel meer moeten eisen qua geld en goede begeleiding. Ook die twee RLS’en in een jaar zijn niet echt slim geweest.
Waarom had ze meer geld moeten eisen?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 15:32:23 #148
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176543849
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom had ze meer geld moeten eisen?
In evenredig verband met haar Cup-maat in ieder geval.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176545055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:12 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
ik heb nog steeds nergens gelezen dat het uit is of dat hij iets fout gedaan heeft, de dag ervoor beide nog hun profielfoto veranderd in kus foto dus hoezo?
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_176545483
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:21 schreef DKUp het volgende:
Ze had echt wel meer moeten eisen qua geld en goede begeleiding. Ook die twee RLS’en in een jaar zijn niet echt slim geweest.
Niet slim.

We hebben het hier over iemand die tussen de auto's staat te pissen en in een meubelzaak haar poes droogdept en de kleenex op de balie neerlegt. Dat zij überhaupt in staat is om een brood af te rekenen bij de Jumbo is een godswonder.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')