abonnement Unibet Coolblue
pi_176597443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 16:17 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Zwarte medemensen worden door de NPO met fluwelen handschoentjes behandeld. Blanke verdedigers van NL-waarden als Geert Wilders worden geboycot.
Geert Wilders boycot zichzelf.
Sterker nog als Wilders vanavond een willekeurig programma bij de NPO belt word er per direct een plek voor hem gereserveerd.
pi_176604298
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 21:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geert Wilders boycot zichzelf.
Sterker nog als Wilders vanavond een willekeurig programma bij de NPO belt word er per direct een plek voor hem gereserveerd.
Precies. Verder heeft hij vanwege zijn beveiliging altijd zeer vervelende en lastige voorwaarden zoals eerder opnemen etc, dus ik snap wel dat programma's daar verder ook niet zo happig op zijn.
pi_176683016
Al weer eentje die opstapt. Naomi Doevendans

http://politiek.tpo.nl/20(...)t-kandidaat-bij1-op/

Gaat goed daar :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_176683645
Het bij 1 houden wil Sylvana niet echt lukken.
  maandag 22 januari 2018 @ 22:00:36 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176683875
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:53 schreef Ericr het volgende:
Het bij 1 houden wil Sylvana niet echt lukken.
De grap die je wist die ging komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 22 januari 2018 @ 22:01:48 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176683927
Topshow.
pi_176684058
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:16 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Precies. Verder heeft hij vanwege zijn beveiliging altijd zeer vervelende en lastige voorwaarden zoals eerder opnemen etc, dus ik snap wel dat programma's daar verder ook niet zo happig op zijn.
Niet happig? Ik denk dat ze in de rij staan om Wilders aan tafel te krijgen.
En terecht natuurlijk want hij schuift normaliter nergens aan tafel en als hij dat wel doet dan is het altijd compleet op zijn voorwaarden.
Wat aan de andere kant best jammer is want ik denk dat Geert Wilders die echt zijn standpunten moet verdedigen heel wat mensen kan overtuigen.
Helaas denk ik ook dat Wilders een spelletje speelt over de rug van mensen die oprecht zorgen hebben.
Vorig jaar had hij de kans om de grootste partij te worden en hij kiest ervoor om geen campagne te voeren.
Nu is het al zover dat hij een demonstratie op poten zet waar absoluut niets te winnen valt.
Ik heb al jaren een theorie dat Wilders een projectje was van de VVD om een gedeelte van het electoraat op te sluiten.
Ik zie geen enkele andere reden om nergens aan tafel te zitten of om totaal afwezig te zijn tijdens de campagne, achteraf gezien had Rutte gelijk.
Een stem op Wilders is helaas inderdaad een verloren stem.
pi_176684250
quote:
Doevendans kondigt haar vertrek aan op Facebook, kort voordat ze haar Bij1-account verwijderde. Over haar motivatie om te stoppen wil ze niet uitwijden. ,,Maar mijn politieke carrière stopt hier in ieder geval niet. Ik ga me eerst weer even richten op anti-validisme activisme en dan zie ik verder.''
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176684446
Wat is anti-validisme activisme?
pi_176684516
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:19 schreef Chivaz het volgende:
Wat is anti-validisme activisme?
Buurtinitiatieven om de graffiti weg te krijgen oid?
"Pools are perfect for holding water"
pi_176684658
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:19 schreef Chivaz het volgende:
Wat is anti-validisme activisme?
Ze verzinnen gewoon woorden
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_176684795
Validisme is een term gebruikt voor de discriminatie, marginalisering en stigmatisering van mensen met een functiebeperking op grond van hun lichamelijke en/of verstandelijke gesteldheid

Dus anti-validisme activisme is "tegen mensen met een lichamelijke beperking actie voeren :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_176684963
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:31 schreef maryen65 het volgende:
Validisme is een term gebruikt voor de discriminatie, marginalisering en stigmatisering van mensen met een functiebeperking op grond van hun lichamelijke en/of verstandelijke gesteldheid

Dus anti-validisme activisme is "tegen mensen met een lichamelijke beperking actie voeren :)
Anti-validisme activisten strijden bijvoorbeeld tegen zwaarlijvige Bassie klonen die denken dat ze advocaat zijn terwijl ze hun hele leven al een WAJONG-uitkering krijgen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 januari 2018 @ 22:38:54 #64
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176685004
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef maryen65 het volgende:
Al weer eentje die opstapt. Naomi Doevendans

http://politiek.tpo.nl/20(...)t-kandidaat-bij1-op/

Gaat goed daar :)
Naomi Droeftoeter die leeft in eem fantasiewereld waar gehandicapten worden gediscrimineerd in plaats van voorgetrokken.
pi_176685350
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Anti-validisme activisten strijden bijvoorbeeld tegen zwaarlijvige Bassie klonen die denken dat ze advocaat zijn terwijl ze hun hele leven al een WAJONG-uitkering krijgen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 22:59:02 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176685525
Spatuit1
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176685749
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:31 schreef maryen65 het volgende:
Validisme is een term gebruikt voor de discriminatie, marginalisering en stigmatisering van mensen met een functiebeperking op grond van hun lichamelijke en/of verstandelijke gesteldheid

Dus anti-validisme activisme is "tegen mensen met een lichamelijke beperking actie voeren :)
Man man man, wat had die Sylvana toch in gedachten met deze partij?
pi_176685836
Met het huidige tempo waarin de, nog maar pas aangekondigde, leden van Bij1 vertrekken blijven er op 21 maart nog -1,8 leden over om op te stemmen :')

Wie zal er volgende week opstappen en waarom?

Ik zet mijn geld op vreer. Hij/zij hen/die of hun zal zelf opstappen omdat hen/die of hun tegenover Sylvana gelogen heeft over hen/die of huns genderidentiteit.

Een mogelijk ander motief voor vreer is dat hen/die of hun vrijwillig vertrekt bij Bij1, maar zeker niet stopt met de politiek.
vreer stopt dan slechts tijdelijk als raadslid om na te kunnen denken over hen/die of huns genderidentiteit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176685889
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Met het huidige tempo waarin de, nog maar pas aangekondigde, leden van Bij1 vertrekken blijven er op 21 maart nog -1,8 leden over om op te stemmen :')

Wie zal er volgende week opstappen en waarom?

Ik zet mijn geld op vreer. Hij/zij hen/die of hun zal zelf opstappen omdat hen/die of hun tegenover Sylvana gelogen heeft over hen/die of huns genderidentiteit.

Een mogelijk ander motief voor vreer is dat hen/die of hun vrijwillig vertrekt bij Bij1, maar zeker niet stopt met de politiek.
vreer stopt dan slechts tijdelijk als raadslid om na te kunnen denken over hen/die of huns genderidentiteit.
Zo iemand als die Vreer die is psychisch van het padje en kan de druk helemaal niet aan. Kan je nog wel eens gelijk in krijgen dat hij de volgende is
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_176685943
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:16 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Zo iemand als die Vreer die is psychisch van het padje en kan de druk helemaal niet aan. Kan je nog wel eens gelijk in krijgen dat hij de volgende is
:{w

Die zelfbenoemde genderzwerver/gendermeander noemt zichzelf vreer, dus zonder hoofdletter, en wenst aangesproken te worden als hen/die of hun.

quote:
Ik ben vreer (geschreven zonder beginhoofdletter!) en ik ben een genderzwerver, gendermeander (zie ).
Als voornaamwoorden gebruik ik voor mezelf geen hij of zij, maar hen/die en hun.
http://www.bij1.org/gemeenteraadsverkiezingen-2018
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176685958
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:16 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Zo iemand als die Vreer die is psychisch van het padje en kan de druk helemaal niet aan. Kan je nog wel eens gelijk in krijgen dat hij de volgende is
Ah de genderwaaier ofzoiets. Ik stel voor dat mensen voortaan psychisch onderzocht worden voor dat ze op een gekozen positie terecht kunnen komen.
Bizar eigenlijk dat het niet de norm is om mensen psychisch te testen om te kijken of ze wel capabel zijn voor de functie die ze moeten bekleden.
Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat zo’n test niet gebruikelijk is, het was immers nooit nodig geweest.
pi_176686098
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:{w

Die zelfbenoemde genderzwerver/gendermeander noemt zichzelf vreer, dus zonder hoofdletter, en wenst aangesproken te worden als hen/die of hun.

[..]

http://www.bij1.org/gemeenteraadsverkiezingen-2018
_O- Zoals ik zei, die is helemaal van t padje, wat een mafkees
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2018 @ 23:35:06 #73
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_176686227
Dat mens overschat zichzelf nogal, ze zou misschien beter gewoon een baan kunnen zoeken ipv zichzelf elke keer weer voor paal zetten.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 22 januari 2018 @ 23:47:57 #74
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_176686461
Zij was toch zeker niet de eerste dakloze die zich kandidaat stelde voor de Amsterdamse gemeenteraad

https://nl.wikipedia.org/wiki/Had-je-me-maar

Maar deze kandidaat had nog een bepaald gevoel voor humor en zelfspot;
Non possumus non loqui
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:12:53 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176686779
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:31 schreef maryen65 het volgende:
Validisme is een term gebruikt voor de discriminatie, marginalisering en stigmatisering van mensen met een functiebeperking op grond van hun lichamelijke en/of verstandelijke gesteldheid

Dus anti-validisme activisme is "tegen mensen met een lichamelijke beperking actie voeren :)
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')