abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176784558
registreer om deze reclame te verbergen
wat mij wel opviel, tijdens de begrafenis van Jermaine zaten er naast Lisette & Noah nog een meid met een dochtertje op de bank in de aula, en diezelfde meid met dochtertje stonden ook vooraan toen de kist in de grond werd "gehesen" (of hoe noem je dat precies?) toen had ik de gedachte dat het om zijn andere dochtertje ging.
Maar inderdaad, in de toespraken verder tijdens de begrafenis hoorde je daar niks van, maar misschien wilt die andere moeder dat zelf ook niet, we zullen niet weten hoe hun relatie is geweest en wat de beweegredenen zijn. Als zij op hun beurt maar allemaal vrede hebben met hoe het was.
pi_176791153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:15 schreef Anouk83 het volgende:
wat mij wel opviel, tijdens de begrafenis van Jermaine zaten er naast Lisette & Noah nog een meid met een dochtertje op de bank in de aula, en diezelfde meid met dochtertje stonden ook vooraan toen de kist in de grond werd "gehesen" (of hoe noem je dat precies?) toen had ik de gedachte dat het om zijn andere dochtertje ging.
Maar inderdaad, in de toespraken verder tijdens de begrafenis hoorde je daar niks van, maar misschien wilt die andere moeder dat zelf ook niet, we zullen niet weten hoe hun relatie is geweest en wat de beweegredenen zijn. Als zij op hun beurt maar allemaal vrede hebben met hoe het was.
Volgens mij was dat inderdaad zijn dochtertje. Op de fb van Lisette stond dat meisje ook ergens bij de foto’s.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_176791406
Stond inderdaad een foto van beide kinderen met als bijschrift "afscheid van papa".
En meen ook ergens gelezen te hebben dat hij zei dat hij niet wilde opgeven omdat hij zijn kinderen Hayley en Noah groot wilde zien worden.
Dat dat andere kind niet in het programma voorkwam zegt niet zoveel. Je ziet maar een heel klein deel van hun leven. Misschien had die andere moeder er ook gewoon geen behoefte aan om mee te werken.
pi_177324530
registreer om deze reclame te verbergen
Baassie Tom met een nieuwe update
https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/nieuwe-update
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')