abonnement Unibet Coolblue
pi_176515307
Jong, in de kracht van je leven, en dan...
Wat als je opeens te horen krijgt dat je dood gaat? En snél ook? Seizoen 7, donderdag 22:25 op NPO 1!

In Over Mijn Lijk (BNN) worden 5 jongeren gevolgd die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch alles uit het leven proberen te halen.



Vorig seizoen mochten wij als kijker een kijkje nemen in het leven van Ariejanne, Mathijs, Edgar, Eveline (RIP) en Chelsea.

Dit seizoen komen Edgar en Eveline terug en maken we daarnaast kennis met Daan, Gerrianne, Jermaine en Tom.

Meer informatie: http://overmijnlijk.bnn.nl/
pi_176515570
Vergeet niet dat een hersentumor kan zorgen voor de totale verandering van een persoonlijkheid. Waarmee ik het vreemdga niet goed praat maar het is maar even om een andere kijk op Jermaine te geven. Mijn man is gestorven aan een hersentumor, die was echt zichzelf niet meer en ook zijn persoonlijkheid werd hem afgenomen.
pi_176515798
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef praadje het volgende:
Vergeet niet dat een hersentumor kan zorgen voor de totale verandering van een persoonlijkheid. Waarmee ik het vreemdga niet goed praat maar het is maar even om een andere kijk op Jermaine te geven. Mijn man is gestorven aan een hersentumor, die was echt zichzelf niet meer en ook zijn persoonlijkheid werd hem afgenomen.
Graag geen spoilers dat Jermaine dood gaat aub.
pi_176515816
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Graag geen spoilers dat Jermaine dood gaat aub.
Staat dat er dan?
pi_176515834
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:06 schreef praadje het volgende:
Vergeet niet dat een hersentumor kan zorgen voor de totale verandering van een persoonlijkheid. Waarmee ik het vreemdga niet goed praat maar het is maar even om een andere kijk op Jermaine te geven. Mijn man is gestorven aan een hersentumor, die was echt zichzelf niet meer en ook zijn persoonlijkheid werd hem afgenomen.
Misschien, maar bij Jermaine lijkt het vreemdgaan zijn hele leven al hebben gespeeld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_176515880
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:22 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien, maar bij Jermaine lijkt het vreemdgaan zijn hele leven al hebben gespeeld.
Bij mijn man kwamen ze er pas na 6 jaar achter dat hij een hersentumor had. Die verandering begon toen al achteraf bezien. Je weet niet wat er in zo'n hoofd gebeurd.
pi_176515983
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:25 schreef praadje het volgende:

[..]

Bij mijn man kwamen ze er pas na 6 jaar achter dat hij een hersentumor had. Die verandering begon toen al achteraf bezien. Je weet niet wat er in zo'n hoofd gebeurd.
Zou ook wel kunnen, hij heeft in 2008/2009 ook al kanker gehad. Maar toch vind ik het zielig voor zijn vriendin en zijn zoontje.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_176515993
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zou ook wel kunnen, hij heeft in 2008/2009 ook al kanker gehad. Maar toch vind ik het zielig voor zijn vriendin en zijn zoontje.
Dat is het zeker. Zonder meer.
  User die overal opduikt 2022 maandag 15 januari 2018 @ 11:50:35 #9
186611 Haags
pi_176516278
Heftig om te zien wel. Kijk het iedere week puur uit nieuwsgierigheid maar wil de ellende eigenlijk niet zien.
Zonder wrijving geen glans
pi_176516397
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heftig om te zien wel. Kijk het iedere week puur uit nieuwsgierigheid maar wil de ellende eigenlijk niet zien.
Dit heb ik onderhand ook wel een beetje, zeker na vorige week. Ik heb overwogen om niet meer te kijken, maar ik wil toch zien hoe het verder verloopt.
Misschien kijk ik gewoon later terug, alsnog.
pi_176516494
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zou ook wel kunnen, hij heeft in 2008/2009 ook al kanker gehad. Maar toch vind ik het zielig voor zijn vriendin en zijn zoontje.
Je vind het niet zielig voor zijn vriendin en dochtertje?
pi_176517065
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heftig om te zien wel. Kijk het iedere week puur uit nieuwsgierigheid maar wil de ellende eigenlijk niet zien.
Ik kijk dit ook nooit als het uitgezonden wordt. Ik lig daarna gewoon wakker.
pi_176517858
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Graag geen spoilers dat Jermaine dood gaat aub.
:D
pi_176517982
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:32 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ik kijk dit ook nooit als het uitgezonden wordt. Ik lig daarna gewoon wakker.
Dat had ik afgelopen keer ook ja. Denk dat ik beter in het weekend kan kijken ofzo.
pi_176518160
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

:D
;)
pi_176518298
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:32 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ik kijk dit ook nooit als het uitgezonden wordt. Ik lig daarna gewoon wakker.
Ben jij 63 of ben je geboren in 1963?
pi_176520328
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben jij 63 of ben je geboren in 1963?
Het is mijn huisnummer :D
  maandag 15 januari 2018 @ 17:26:34 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176522879
Er zullen vast wel meer kandidaten heel menselijk zijn geweest en grote gebreken hebben gehad in hun karakter. Net zomin als ze dat bij Jermaine in beeld hebben gebracht, hebben ze niet laten zien hoe Jantje of Marietje misschien een treiterbuur was of een notoire verkeershufter, een pestkop of zo iemand die het kopieerpapier niet vervangt na het op te hebben gemaakt

Zoiets is maar één aspect aan een mens. Bij Jermaine is het dus iets wat meer verontwaardiging oproept omdat het mensen uit zijn omgeving pijn heeft gedaan. Moet dat dan per se in dat programma? Ik denk dat hijzelf en waarschijnlijk zijn vriendin (moeder van Noah) ervoor gekozen hebben om dat niet te doen.

Wat heb je eraan als je weet dat die vrouw ontzettend bedonderd is meerdere keren? Dat leidt alleen maar af van de centrale lijn in het verhaal: het in beeld brengen van iemand die doodgaat en die zichzelf wil laten vastleggen op een bepaalde manier. Stel je voor dat ze ook nog zijn andere vriendin(nen) en kind(eren) erbij gesleept hadden. Dan was het een soap geworden die niet meer ging over het thema.
pi_176522971
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:26 schreef Qarrad het volgende:
(...)
Het is idd geen real-life soap, het is een portret van de laatste fases in iemands terminale leven. Degene mag zelf bepalen hoe hij in beeld komt en wie hij daarbij betrekt.
Zo was Ariejanne van vorig jaar gescheiden, maar haar ex kwam na haar overlijden in haar huis wonen om voor de kinderen te zorgen. Desondanks is daar op 1 vraag (wat gebeurt er straks met de kinderen?) na nooit over gerept, terwijl daar misschien weken discussie, planning (en ruzies) overheen zijn gegaan.
Uiteraard levert extra achtergrond informatie wel wat meer diepgang op waarom iemand in het leven staat zoals hij/zij staat, welke keuzes er worden gemaakt. Maar als men dat niet in een programma wil hebben, gebeurt dat niet.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:36:23 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176523044
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Het is idd geen real-life soap, het is een portret van de laatste fases in iemands terminale leven. Degene mag zelf bepalen hoe hij in beeld komt en wie hij daarbij betrekt.
Zo was Ariejanne van vorig jaar gescheiden, maar haar ex kwam na haar overlijden in haar huis wonen om voor de kinderen te zorgen. Desondanks is daar op 1 vraag (wat gebeurt er straks met de kinderen?) na nooit over gerept, terwijl daar misschien weken discussie, planning (en ruzies) overheen zijn gegaan.
Uiteraard levert extra achtergrond informatie wel wat meer diepgang op waarom iemand in het leven staat zoals hij/zij staat, welke keuzes er worden gemaakt. Maar als men dat niet in een programma wil hebben, gebeurt dat niet.
Ja precies, het is ook niet dat ik niet nieuwsgierig ben. Bij Ariejanne vond ik het ook een stuk vreemder dat dat niet in beeld kwam omdat de vraag "hoe moet dat nu met de kinderen?" een paar keer voorbij kwam en ik toen letterlijk dacht van waar is hun vader dan, wat is dat voor figuur dat die nu niet in beeld komt voor zijn kinderen? Maar dat bleek dus achter de schermen wel te zijn gebeurd.
pi_176523121
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja precies, het is ook niet dat ik niet nieuwsgierig ben. Bij Ariejanne vond ik het ook een stuk vreemder dat dat niet in beeld kwam omdat de vraag "hoe moet dat nu met de kinderen?" een paar keer voorbij kwam en ik toen letterlijk dacht van waar is hun vader dan, wat is dat voor figuur dat die nu niet in beeld komt voor zijn kinderen? Maar dat bleek dus achter de schermen wel te zijn gebeurd.
Op de website van OML, onder Blogs, staat een item waarin Valerio een jaar na dato langs gaat in het huis en op de begraafplaats. Daar kun je de situatie nu zien. Incl. de vader en een puberende maar open Lennard.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:40:46 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176523147
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:39 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Op de website van OML staat een item waarin Valerio een jaar na dato langs gaat in het huis en op de begraafplaats. Daar kun je de situatie nu zien. Incl. de vader en een puberende maar open Lennard.
Ja dat las ik. Volgens mij werd het in één van de laatste afleveringen met Ariejanne ook opeens benoemd dat dat het plan was voor na haar overlijden.
pi_176525157
Dus als je vreemd bent gegaan, mag je sterven aan kanker zonder enig medeleven?
pi_176525357
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:02 schreef 12345hallo het volgende:
Dus als je vreemd bent gegaan, mag je sterven aan kanker zonder enig medeleven?
dat zegt echt helemaal niemand :r
pi_176525637
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:02 schreef 12345hallo het volgende:
Dus als je vreemd bent gegaan, mag je sterven aan kanker zonder enig medeleven?
Kansloos figuur :r

[ Bericht 10% gewijzigd door Coritchando op 15-01-2018 20:33:46 ]
pi_176531175
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit heb ik onderhand ook wel een beetje, zeker na vorige week. Ik heb overwogen om niet meer te kijken, maar ik wil toch zien hoe het verder verloopt.
Misschien kijk ik gewoon later terug, alsnog.
Hetzelfde hier ik overweeg ook niet meer te kijken na vorige week
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_176565729
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:28 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Hetzelfde hier ik overweeg ook niet meer te kijken na vorige week
Het was ook voor mij de eerste keer dat ik niet weet of ik verder wil kijken. Dat korte beeld van Gerrianne was zwaar.
pi_176566235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:12 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Het was ook voor mij de eerste keer dat ik niet weet of ik verder wil kijken. Dat korte beeld van Gerrianne was zwaar.
Maar Daan zien liggen terwijl zijn vader een filmpje maakt was geen probleem?
  woensdag 17 januari 2018 @ 14:35:09 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176566282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:12 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Het was ook voor mij de eerste keer dat ik niet weet of ik verder wil kijken. Dat korte beeld van Gerrianne was zwaar.
Gerrianne komt bij mij ook heel hard binnen omdat je ziet hoe een kind probeert te beseffen dat en vrede te krijgen met wat er gaat gebeuren. Heb zelf kinderen in deze leeftijd, misschien dat het daarom zo moeilijk is. Die ogen ;(
pi_176566547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:32 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Maar Daan zien liggen terwijl zijn vader een filmpje maakt was geen probleem?
Ik vat dit maar even op als een domme rotopmerking. De tranen liepen over mijn wangen bij de voorstukjes van de laatste aflevering. Jammer dat ik negatieve energie moet steken in een persoon die een keiharde aanname maakt en er niet verder naast kan zitten.
  woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:13 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176567214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:32 schreef Coritchando het volgende:

Maar Daan zien liggen terwijl zijn vader een filmpje maakt was geen probleem?
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:21 schreef Coritchando het volgende:
Kansloos figuur :r
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176568106
quote:
13s.gif Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef golfer het volgende:

[..]


[..]

Ik zou me gewoon niet zo opwinden, slecht voor je hart.
pi_176571008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:47 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ik vat dit maar even op als een domme rotopmerking. De tranen liepen over mijn wangen bij de voorstukjes van de laatste aflevering. Jammer dat ik negatieve energie moet steken in een persoon die een keiharde aanname maakt en er niet verder naast kan zitten.
Het was een serieuze vraag. Aangezien Daan in dezelfde leeftijd als Gerianne valt. Ik vraag me dus af of je daar dan geen of minder moeite mee had.

Is toch geen gekke vraag?
pi_176571034
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Gerrianne komt bij mij ook heel hard binnen omdat je ziet hoe een kind probeert te beseffen dat en vrede te krijgen met wat er gaat gebeuren. Heb zelf kinderen in deze leeftijd, misschien dat het daarom zo moeilijk is. Die ogen ;(
Ok. Voor mij is er weinig verschil tussen Gerrianne en Daan, beiden veel te jong geconfronteerd met deze vreselijke situatie.
pi_176571042
quote:
13s.gif Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

??

Het was gewoon een vraag?
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2018 @ 18:28:00 #36
368283 ato
pi_176571630
Ik vond de aflevering van verleden week ook zeer emotioneel en ik weet ook niet of ik het kan opbrengen om de volgende aflevering te zien
Life can be a bitch, so like it..
pi_176571756
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef ato het volgende:
Ik vond de aflevering van verleden week ook zeer emotioneel en ik weet ook niet of ik het kan opbrengen om de volgende aflevering te zien
We zullen denk ik twee afvallers krijgen dus het zal niet een al te florissante aflevering worden.
pi_176571895
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:36 schreef MCH het volgende:

[..]

We zullen denk ik twee afvallers krijgen dus het zal niet een al te florissante aflevering worden.
Ik neem aan dat het ook de laatste is?
pi_176572998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:44 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het ook de laatste is?
Dit zou aflevering 7 worden, volgens mij zijn er altijd 8. Dus ik verwacht er nog eentje.
Mijn verwachting is dat donderdag de uitvaart van Gerrianne is en volgende week die van Jermaine plus het verdere leven van Tom.

Maar dit zou ook best wel de laatste kunnen zijn.
pi_176573306
Ik kijk vrijdag eerst hier wat de reacties zijn, afhankelijk daarvan ga ik kijken of niet.
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:19:22 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176574285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ok. Voor mij is er weinig verschil tussen Gerrianne en Daan, beiden veel te jong geconfronteerd met deze vreselijke situatie.
Natuurlijk was het net zo'n drama voor Daan en zijn familie. Ik wil geen prijskaartje aan elk lijden koppelen. Dat stukje dat de vriendin van Daan daar zit met hem daar zo stil en wit achter haar had ik het ook moeilijk mee.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je soms meer "hebt" met een bepaalde deelnemer omdat je bijvoorbeeld iemand kent waar ze op lijken of omdat ze een vorm van kanker hebben die je kent uit de omgeving of in dit geval omdat ik zo'n kind als Gerrianne terugzie in de mijne.

Vorig seizoen kon ik het bij Annemiek bijna niet aanzien en ik weet nog steeds niet waarom. Mathijs vond ik ook heel moeilijk om te zien, vooral omdat hij op het laatst zo duidelijk geen vrede had met zijn lot. Pieter-Jan, Amber staan me ook nog bij.

Er zijn er gewoon die harder binnenkomen. Niet omdat ik de rest minder erg vind natuurlijk. Het zijn allemaal drama's voor henzelf en de omgeving.
pi_176576358
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Natuurlijk was het net zo'n drama voor Daan en zijn familie. Ik wil geen prijskaartje aan elk lijden koppelen. Dat stukje dat de vriendin van Daan daar zit met hem daar zo stil en wit achter haar had ik het ook moeilijk mee.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je soms meer "hebt" met een bepaalde deelnemer omdat je bijvoorbeeld iemand kent waar ze op lijken of omdat ze een vorm van kanker hebben die je kent uit de omgeving of in dit geval omdat ik zo'n kind als Gerrianne terugzie in de mijne.

Vorig seizoen kon ik het bij Annemiek bijna niet aanzien en ik weet nog steeds niet waarom. Mathijs vond ik ook heel moeilijk om te zien, vooral omdat hij op het laatst zo duidelijk geen vrede had met zijn lot. Pieter-Jan, Amber staan me ook nog bij.

Er zijn er gewoon die harder binnenkomen. Niet omdat ik de rest minder erg vind natuurlijk. Het zijn allemaal drama's voor henzelf en de omgeving.
Lees dan voortaan mijn reacties in het topic en vorige topic even, dan weet je dat ik de discussie begonnen ben over meer of minder hebben met iemand...
  woensdag 17 januari 2018 @ 22:00:29 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176576731
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:44 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Lees dan voortaan mijn reacties in het topic en vorige topic even, dan weet je dat ik de discussie begonnen ben over meer of minder hebben met iemand...
Oh nou, ik ga het nú ervaren hoor.
Nou, effe teruggelezen. Omdat je geen avatar hebt blijf je niet echt hangen denk ik.
pi_176579669
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:52 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Het was een serieuze vraag. Aangezien Daan in dezelfde leeftijd als Gerianne valt. Ik vraag me dus af of je daar dan geen of minder moeite mee had.

Is toch geen gekke vraag?
Prima, vragen stellen mag, maar je manier van schrijven komt over als een persoonlijke aanval. Als je antwoorden wilt, probeer dan een vraag op een open manier te stellen.

Je antwoord is nee. Ik heb er evenveel moeite mee. En niet omdat hij in dezelfde leeftijdscategorie valt, maar meer omdat in het stukje van Gerrianne haar overgang van redelijk naar zeer ziek erg groot was en het als laatste werd getoond, dus het sterkst is blijven hangen.

Je andere antwoord, op de vraag of je met iemand in OML meer kan hebben dan een ander, is ja. Ik vond Mehtap en Eveline minder leuk om naar te kijken. Ik had weinig met hun karakters en dat had niets te maken met hun ziekte. Wat trouwens weer helemaal losstaat van het feit dat ik het voor iedereen die in OML gefilmd is, even verschrikkelijk vindt wat ze doormaken.
pi_176579685


[ Bericht 100% gewijzigd door TomDooley op 17-01-2018 23:59:50 ]
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:48:22 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176583877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:29 schreef DoubleDip het volgende:


Dit zou aflevering 7 worden, volgens mij zijn er altijd 8. Dus ik verwacht er nog eentje.
Mijn verwachting is dat donderdag de uitvaart van Gerrianne is en volgende week die van Jermaine plus het verdere leven van Tom.

Maar dit zou ook best wel de laatste kunnen zijn.
Ja volgende week de laatste uitzending afl 8
pi_176585217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:58 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Prima, vragen stellen mag, maar je manier van schrijven komt over als een persoonlijke aanval. Als je antwoorden wilt, probeer dan een vraag op een open manier te stellen.
Misschien moet je geen dingen lezen die er niet staan, en niet alles wat er op een forum staat als persoonlijke aanval oppakken.
pi_176586501
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:47 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Misschien moet je geen dingen lezen die er niet staan, en niet alles wat er op een forum staat als persoonlijke aanval oppakken.
en misschien moet jij eens naar je toon kijken
pi_176586713
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

en misschien moet jij eens naar je toon kijken
Gedaan. Niets opmerkelijks gevonden. Nog iets anders van uw dienst?
  donderdag 18 januari 2018 @ 12:58:15 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176586875
Kan het nu weer inhoudelijk over het programma gaan? :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176588606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

en misschien moet jij eens naar je toon kijken
Dank je wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Gedaan. Niets opmerkelijks gevonden. Nog iets anders van uw dienst?
Bizarre opmerking...

quote:
15s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:58 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer inhoudelijk over het programma gaan? :{
Graag. Ik stel voor dat we figuurlijk een slotje op Coritchando zetten.
pi_176589273
quote:
15s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:58 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer inhoudelijk over het programma gaan? :{
Je bedoeld het goede voorbeeld wat jij geeft?



Maar ik ben voor hoor.
pi_176589334
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja volgende week de laatste uitzending afl 8
Dan zal het vandaag wel vooral over Gerianne ( :{ ) en Tom gaan. En Jermaine in minder mate.

Kan ook zijn dat volgende week een soort van 'terugblik' is met de families. Dat is ook wel eens eerder geweest meen ik mij te herinneren.

We zullen zien, wordt vanavond in ieder geval een verdrietige aflevering ben ik bang.
  donderdag 18 januari 2018 @ 15:25:57 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176590026
Ik heb van de broers van Eddie begrepen dat er ook nog een korte terugblik over hem is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176599178
Het begint bijna.
pi_176600111
Oef, deze hakte er goed in. Elke minuut van begin tot eind.
pi_176600135
Respect voor de manier waarop Valerio omging met Gerrianne.
pi_176600149
Poeh heftig hoor die begrafenis van Daan en het overlijden van Gerrianne ;(
Echt moeilijk om haar zo te zien die laatste dagen ;(

Wel mooi om die terugblik van Edgar te zien en wat goed dat zn vader en broers zulke mooie nieuwe herinneringen al hebben gemaakt.

En ik vind het echt stoer dat Tom zich echt niet laat kisten en toch zo'n kasteeltrap oploopt ook.

Van Jermaine vond ik het nu wel wat "echter" overkomen allemaal. Ook al beseft hij het niet echt door zn geheugenverlies, nu deed het wel meer met me dan vorige afleveringen.

Hakte er wel in alles zo bij elkaar ;(
pi_176600159
Gerrianne deze aflevering overleden?


Edit: ik lees het al :(
pi_176600170
;( kijk altijd met gemengde gevoelens naar dit programma. Wat een kutziektes allemaal en wat sterk hoe iedereen ermee om gaat.
pi_176600173
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:03 schreef Colafles63 het volgende:
Gerrianne deze aflevering overleden?
Ja en dan volgende week begrafenis.
pi_176600214
Wat een man is Tom.
pi_176600233
Ongegeneerd zitten janken deze aflevering
pi_176600317
Toch echt zwaar om naar te kijken hoor. Zet mij persoonlijk ook veel aan het denken, nu wil ik weer veel leuke dingen gaan doen/ondernemen maar morgen ga ik weer precies op dezelfde manier mijn tijd verdoen omdat ik toch nog "tijd genoeg heb". Perspectief kan veel veranderen :{
pi_176600487
Heftige aflevering. Arm meisje :'(

Gek genoeg heb ik altijd meer met de heren die meedoen, zo herinner ik mij Elmar, Mark, Jip, Max en Mathijs nog heel goed, met Mathijs heb ik eigenlijk alleen maar lopen janken, die afscheidsscene met Valerio pfoee zo heftig. Met hun had ik het zo te doen. Had minder met Annemiek, Eveline en Arieanne, weet niet precies waarom. Sanne is mij ook heel erg bij gebleven, arme meid.

Heb dit seizoen niet echt een "favoriet" maar ik blijf erbij dat iemand zijn of haar prive leven, in dit geval dat van Jermaine, irrelevant is.
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:16:37 #66
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176600505
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Poeh heftig hoor die begrafenis van Daan en het overlijden van Gerrianne ;(
Echt moeilijk om haar zo te zien die laatste dagen ;(

Wel mooi om die terugblik van Edgar te zien en wat goed dat zn vader en broers zulke mooie nieuwe herinneringen al hebben gemaakt.

En ik vind het echt stoer dat Tom zich echt niet laat kisten en toch zo'n kasteeltrap oploopt ook.

Van Jermaine vond ik het nu wel wat "echter" overkomen allemaal. Ook al beseft hij het niet echt door zn geheugenverlies, nu deed het wel meer met me dan vorige afleveringen.

Hakte er wel in alles zo bij elkaar ;(
Ivm christendom ging ze tot het gaatje volgens mij.

Ik vind vooral de ouders heel sterk. Dat je je laat filmen op zo’n moment.
pi_176600599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef DeniesSY het volgende:
Heftige aflevering. Arm meisje :'(

Gek genoeg heb ik altijd meer met de heren die meedoen, zo herinner ik mij Elmar, Mark, Jip, Max en Mathijs nog heel goed, met Mathijs heb ik eigenlijk alleen maar lopen janken, die afscheidsscene met Valerio pfoee zo heftig. Met hun had ik het zo te doen. Had minder met Annemiek, Eveline en Arieanne, weet niet precies waarom. Sanne is mij ook heel erg bij gebleven, arme meid.

Heb dit seizoen niet echt een "favoriet" maar ik blijf erbij dat iemand zijn of haar prive leven, in dit geval dat van Jermaine, irrelevant is.
Ja, Mathijs... Ik zie het nog zo voor me. Hij liggend in een bed en nog zó niet klaar voor de dood (voor zover je dat kunt zijn op die leeftijd).
pi_176600648
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:20 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ja, Mathijs... Ik zie het nog zo voor me. Hij liggend in een bed en nog zó niet klaar voor de dood (voor zover je dat kunt zijn op die leeftijd).
Vreselijk ja, Valerio die troostend zijn hand vast houd. Intense stilte.
pi_176600757
Ik herinner mij Max ook nog zo goed, hij was net als Mathijs maar kort te zien. Zijn bloeddoorlopen knalblauwe ogen bah. Misschien herinner ik hem nog zo goed omdat mijn moeder ook leukemie heeft, niet acute zoals Max maar chronische, maar de symptomen lijken wel erg op elkaar.

En dan held Jip :'(
  donderdag 18 januari 2018 @ 23:28:53 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176600864
Pfoe.
Was weer heftig, ondanks dat ik het van de familie van Eddie allemaal al wist. Elke keer als ik Benno en de broers dan weer over hem hoor praten schiet ik een beetje vol.
Z'n beslissing tot euthanesie blijf ik dapper vinden.

Dat meisje van 17 opende weer alle sluizen en er gingen weer wat tissues doorheen. :'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176604566
Jermaine leek wel dement, die glazige blik af en toe.. Brr. Dan kan je beter gewoon dood neer vallen dan nog zo'n vervelend traject moeten doorstaan. Snap de keuze van Edgar wel.
Mooi hoe er over hem verteld werd, al mistte ik wel een broer? De geadopteerde broer, stond ook niet op de foto's van de trip?

Gerrianne blijf ik bizar vinden, ik heb elke aflevering angst gezien in haar ogen. Angst voor het doodgaan en het onbekende. Onmenselijk hoe ze haar laatste dagen moest slijten, waarschijnlijk door haar geloofsovertuiging. Valerio had daar een mooie zin over, al denk ik er persoonlijk heel anders over.
De speech die ze hield was ook bijzonder.

Uitvaart van Daan vond ik mooi. Met name de woorden die gesproken werden prachtig, en ook zo krachtig uitgesproken. Precies zoals we hem in de serie gezien hebben. Bijzonder aangekleed ook met zijn shirts.

Huilen heb ik nog nooit gedaan bij een aflevering van OML, maar kan mij wel heel goed voorstellen dat veel mensen de tranen moesten wegpinken. Zeker deze laatste afleveringen zijn heftig. De eerste 3 a 4 afleveringen per seizoen zijn altijd nog wel leuk en luchtig, dan zijn de deelnemers nog redelijk fit en gezond, maar de laatste afleveringen vallen toch altijd een stuk zwaarder.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:09:41 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176605067
Onmenselijk? Dat vond ik eigenlijk helemaal niet. Ik zag een doodmoe meisje dat vrede had met wat ging komen maar geen ondraaglijk lijden verder. Ik neem aan dat ze onder de pijnstilling zat.
Ik vond het er heel sereen en rustig uit zien.

Gek toch hoe iedereen de dingen anders interpreteert.

Jermaine vond ik een soort van ontwapenend door de verwarring. Je zag hem steeds vragend bevestiging zoeken bij zijn vriendin, net een jong kind. Heel heftig om die aftakeling te zien.
***
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:57:46 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176605923
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:02 schreef TomDooley het volgende:
Respect voor de manier waarop Valerio omging met Gerrianne.
Ja dat vind ik ook. Groot respect voor hem. Ik kreeg tranen in mijn ogen.
pi_176606653
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Groot respect voor hem. Ik kreeg tranen in mijn ogen.
Je bent aardig van mening veranderd dus :D

quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dacht het ook! Of ligt het aan de presentaties van Valerio?
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dit.
Maar ben het er wel mee eens, Valerio doet het meer dan prima in mijn ogen.
pi_176606967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:36 schreef Coritchando het volgende:
Gerrianne blijf ik bizar vinden, ik heb elke aflevering angst gezien in haar ogen. Angst voor het doodgaan en het onbekende. Onmenselijk hoe ze haar laatste dagen moest slijten, waarschijnlijk door haar geloofsovertuiging. Valerio had daar een mooie zin over, al denk ik er persoonlijk heel anders over.
De speech die ze hield was ook bijzonder.
Nu doe je net of haar geloof haar een 'waardig' einde heeft ontnomen, maar dan heb je niet goed geluisterd. Ze vond het juist moeilijk om iedereen die haar liefheeft achter te moeten laten. Pas in de laatste dagen kon ze het langzaam loslaten ('dat had ik een paar weken geleden niet kunnen denken'). En dat ligt natuurlijk ook aan haar leeftijd. Als 17jarige kún je haast niet de dood accepteren, en dan houdt je je zo lang mogelijk vast aan je geliefden. Het geloof heeft hier niet veel invloed op.

Daarom was Matthijs vorig seizoen ook vrij bijzonder. Tegelijkertijd brak ook hij nadat hij tot dit besef gekomen was. Is dat dan wel menselijk?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 11:21:08 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176607333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:05 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een man is Tom.
Ik vond dat gesprek bovenop dat kasteel met Tom heel sterk. Hij kan precies en rustig verwoorden hoe hij het ervaart. De broer ook trouwens, die verwoordde het ook raak.
pi_176608698
Het gaat niet goed met Tom...

https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/hey
pi_176608970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef Colafles63 het volgende:
Het gaat niet goed met Tom...

https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/hey
Dat weten we. Hij doet immers mee met dit programma.
pi_176609856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:01 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Nu doe je net of haar geloof haar een 'waardig' einde heeft ontnomen, maar dan heb je niet goed geluisterd.
Ik ben niet de enige die dit denkt.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ivm christendom ging ze tot het gaatje volgens mij.

Ik vind vooral de ouders heel sterk. Dat je je laat filmen op zo’n moment.
quote:
Ze vond het juist moeilijk om iedereen die haar liefheeft achter te moeten laten. Pas in de laatste dagen kon ze het langzaam loslaten ('dat had ik een paar weken geleden niet kunnen denken'). En dat ligt natuurlijk ook aan haar leeftijd. Als 17jarige kún je haast niet de dood accepteren, en dan houdt je je zo lang mogelijk vast aan je geliefden. Het geloof heeft hier niet veel invloed op.
Het geloof heeft daar, mijn inziens, heel veel invloed op. Je kan er ook voor kiezen om niet zo te hoeven gaan, zie Edgar. Maar ik stel voor dat we die discussie hier niet gaan voeren, want daar gaan we niet uitkomen. De keuze wel of geen geloof en wel of geen euthanasie laten we beter liggen in dit topic.

Ik heb overigens voor beiden evenveel respect. Gerrianne dat ze dankzij haar geloof en liefde voor de mensen om zich heen tot de laatste snik door gaat, maar ook voor Edgar die zichzelf en zijn omgeving veel narigheid heeft getracht te besparen.
pi_176615285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef Coritchando het volgende:


[..]

Het geloof heeft daar, mijn inziens, heel veel invloed op. Je kan er ook voor kiezen om niet zo te hoeven gaan, zie Edgar. Maar ik stel voor dat we die discussie hier niet gaan voeren, want daar gaan we niet uitkomen. De keuze wel of geen geloof en wel of geen euthanasie laten we beter liggen in dit topic.

Ik heb overigens voor beiden evenveel respect. Gerrianne dat ze dankzij haar geloof en liefde voor de mensen om zich heen tot de laatste snik door gaat, maar ook voor Edgar die zichzelf en zijn omgeving veel narigheid heeft getracht te besparen.
De keuze tussen wel of geen euthanasie zal iedereen voor zichzelf moeten nemen, dat is van heel veel facetten afhankelijk (geloof, doorzettingsvermogen, koppigheid, wel/geen kinderen, leeftijd, levenslust, acceptatie en ga nog maar even door). Het leek er niet op dat haar keuze om tot het gaatje te gaan enkel is omdat ze nou eenmaal niet eruit mag stappen van de Bijbel. En wellicht kon ze alsnog haar laatste moment bepalen, bijvoorbeeld door haar zuurstof af te zetten.
pi_176615537
Er zijn heel veel mensen die niet voor euthanasie kiezen, ook ongelovigen. Misschien omdat de geplande dood zo’n actieve handeling is en voor palliatieve sedatie hoef je ook niet heel traject in met papierwerk.
En omdat het bij sommigen gelijk staat aan opgeven terwijl je hoort te ‘vechten’
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:36:28 #82
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176616564
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Er zijn heel veel mensen die niet voor euthanasie kiezen, ook ongelovigen. Misschien omdat de geplande dood zo’n actieve handeling is en voor palliatieve sedatie hoef je ook niet heel traject in met papierwerk.
En omdat het bij sommigen gelijk staat aan opgeven terwijl je hoort te ‘vechten’
Plus dat het echt echt heel definitief is, en ik me ook voor kan stellen dat je altijd ergens nog een klein sprankje hoop blijft houden. Ik kan me ergens voorstellen dat dat ook best een rol kan spelen, ondanks dat je anders wordt verteld door artsen..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176625342
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat weten we. Hij doet immers mee met dit programma.
Als je z'n blog leest ipv te reageren zonder het te lezen begrijp je wat er bedoeld wordt. In de aflevering van donderdag ging het relatief goed met Tom, maar z'n blog van vrijdag laat anders zien...

En uiteraard snap ik dat die opnames van een periode eerder waren, maar met: "het gaat niet goed met Tom" wordt bedoeld dat het einde misschien in zicht komt
pi_176630422
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:34 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

De keuze tussen wel of geen euthanasie zal iedereen voor zichzelf moeten nemen, dat is van heel veel facetten afhankelijk (geloof, doorzettingsvermogen, koppigheid, wel/geen kinderen, leeftijd, levenslust, acceptatie en ga nog maar even door). Het leek er niet op dat haar keuze om tot het gaatje te gaan enkel is omdat ze nou eenmaal niet eruit mag stappen van de Bijbel. En wellicht kon ze alsnog haar laatste moment bepalen, bijvoorbeeld door haar zuurstof af te zetten.
https://visie.eo.nl/2017/(...)om-hem-te-ontmoeten/

Denk dat dat genoeg zegt.
pi_176630440
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Er zijn heel veel mensen die niet voor euthanasie kiezen, ook ongelovigen. Misschien omdat de geplande dood zo’n actieve handeling is en voor palliatieve sedatie hoef je ook niet heel traject in met papierwerk.
En omdat het bij sommigen gelijk staat aan opgeven terwijl je hoort te ‘vechten’
Klopt, iedereen heeft (gelukkig) een keuze in dat stadium in Nederland.
pi_176630505
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Plus dat het echt echt heel definitief is, en ik me ook voor kan stellen dat je altijd ergens nog een klein sprankje hoop blijft houden. Ik kan me ergens voorstellen dat dat ook best een rol kan spelen, ondanks dat je anders wordt verteld door artsen..
Op een gegeven moment is die hoop op genezing wel weg. Er is niemand die het na kan vertellen die in het stadium als bijvoorbeeld Gerrianne zat. Daar is geen genezing meer van mogelijk (op dit moment, wie weet wat de toekomst brengt). Dat staat los van de artsen, je merkt zelf wel dat je niks meer kan en de boel steeds verder aftakelt. Hard maar waar.

In een eerder stadium zal dat zeker wel een rol spelen. Alhoewel ik ook iemand kende die bij de constatering van de kanker al gelijk euthanasie wilde, zullen de meesten dan nog hoop hebben en vechten voor hun leven.
pi_176630921
quote:
9s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:06 schreef -Magica- het volgende:
Ongegeneerd zitten janken deze aflevering
Ja dit ook, ik heb m net teruggekeken. Iedereen is natuurlijk veel te jong, maar uitgerekend de twee jongste deelnemers hier, dat was echt ff moeilijk. :'(
Ik ga iig niet meer in de avond kijken, dan weet ik zeker dat het een slapeloze nacht wordt.
pi_176632413
quote:
9s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:06 schreef -Magica- het volgende:
Ongegeneerd zitten janken deze aflevering
pi_176632459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef Colafles63 het volgende:
Het gaat niet goed met Tom...

https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/hey
Heftig nieuws. Zelfs in deze blog blijft hij humor houden met 'ik zie eruit als iemand van The Walking Dead'. Wat een topgozer.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:26:08 #90
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176633590
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:19 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Heftig nieuws. Zelfs in deze blog blijft hij humor houden met 'ik zie eruit als iemand van The Walking Dead'. Wat een topgozer.
Lonneke beschreef zichzelf destijds met "een kop als een trekhaak", daar moest ik ook flink om lachen.
pi_176747834
Het is begonnen.
pi_176748178
Die trilling in de stem van Valerio net toen hij afscheid nam van Jermaine ;(
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:44:49 #93
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176748325
Ik loop een minuut of 10 achter.

Maar wat zijn de nabestaanden van gerianne sterk :o Zo sterk zijn om zo'n toespraak te houden. Mooie woorden

Ik hou het nu al niet meer droog
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:48:09 #94
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176748430
RIP
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:50:17 #95
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176748500
Heeft toch wat raars zo’n hele kermis rond een uitvaart. Voor wie doe je het eigenlijk?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:50:55 #96
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176748524
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Heeft toch wat raars zo’n hele kermis rond een uitvaart. Voor wie doe je het eigenlijk?
Misschien ook wel de laatste wens van de overledene.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176748724
Sowieso dat lijden aan kanker als een strijd zien :r

Ik irriteer me mateloos aan die beeldvorming.

Het al dan niet overleven van kanker is een kwestie van geluk hebben of simpelweg pech hebben, daar komt geen enkele wedstrijd aan te pas die je zou kunnen (over)winnen.

Dan krijg je inderdaad dat mensen zich losers gaan voelen als ze onverhoopt ten dode zijn opgeschreven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:01:12 #98
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176748868
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef zeefje het volgende:

[..]

Misschien ook wel de laatste wens van de overledene.
Maar je maakt het niet eens mee..

Ach ja zal wel aan mij liggen. :T
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:02:35 #99
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176748919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Sowieso dat lijden aan kanker als een strijd zien :r

Ik irriteer me mateloos aan die beeldvorming.

Het al dan niet overleven van kanker is een kwestie van geluk hebben of simpelweg pech hebben, daar komt geen enkele wedstrijd aan te pas die je zou kunnen (over)winnen.

Dan krijg je inderdaad dat mensen zich losers gaan voelen als ze onverhoopt ten dode zijn opgeschreven.
Terechte klacht, daar erger ik me ook altijd aan.
Alsof het een wedstrijd is en dat je dus de verliezer bent als je overlijdt. Heel lelijk.
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:25:24 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176749666
Mooi vooral dat beeld in het hospice waar Valerio de hand van Germaine vasthield.
Valerio had het daar zelf zichtbaar moeilijk.

En alweer confronterend om Eddie en familie nog een keer te zien. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176750333
Nieuwe blog post van tom, zoals altijd met humor
https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/gabber-tom-komt-terug
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:24:03 #102
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_176750888
Oh janken. Alhoewel ik dat niet laat zien.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 20:27:27 #103
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176765650
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Heeft toch wat raars zo’n hele kermis rond een uitvaart. Voor wie doe je het eigenlijk?
Voor je nabestaanden dus, die hebben heel menselijk behoefte aan een ritueel. Verder zijn er een hoop mensen die op die manier nog enige controle hadden. Ik bedoel, je bent steeds afhankelijk van waar en wanneer die rotziekte de kop weer opsteekt en daarna van wat de doktoren er nog mee kunnen. Wat je nog wél kunt is zelf bepalen wat voor steen er op je buik geplant gaat worden, wat je belangrijk vindt dat er gezegd wordt en welke muziek je de gasten daarvoor aandoet.
pi_176769277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:25 schreef golfer het volgende:
Mooi vooral dat beeld in het hospice waar Valerio de hand van Germaine vasthield.
Valerio had het daar zelf zichtbaar moeilijk.

En alweer confronterend om Eddie en familie nog een keer te zien. ;(
Muah met Eddie hebben we niet zoveel...

Gerianne daarentegen.... in en in triest dat ze zo jong moest sterven.
pi_176773606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:25 schreef golfer het volgende:
En alweer confronterend om Eddie en familie nog een keer te zien. ;(
Nog steeds mistte ik een broer.

Maar vond het ook wat overdreven, dezelfde vragen als vorige week bij Edgar thuis. Nutteloos stukje vond ik het deze aflevering. Had liever een stukje van Erik gezien om te weten hoe het met hem gaat.
pi_176773621
Mooie woorden van de moeder van Gerianne en de tweelingzus van Jermaine trouwens. Vond vooral de moeder heel sterk, heel veel respect voor.

Ook leuk om de zus en vriendin van Daan zo te zien, het verdriet is natuurlijk niet over maar het leven gaat wel door. Ik begrijp dat Texel klein is, maar vond het ook mooi dat ze nog zo’n goede band hebben.

Mistte bij het ‘na stukje’ van Gerianne Frank bij het graf :{
pi_176773881
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 08:59 schreef Coritchando het volgende:
Mooie woorden van de moeder van Gerianne en de tweelingzus van Jermaine trouwens. Vond vooral de moeder heel sterk, heel veel respect voor.

Ook leuk om de zus en vriendin van Daan zo te zien, het verdriet is natuurlijk niet over maar het leven gaat wel door. Ik begrijp dat Texel klein is, maar vond het ook mooi dat ze nog zo’n goede band hebben.

Mistte bij het ‘na stukje’ van Gerianne Frank bij het graf :{
Als ze het over god en alles er omheen hebben haak ik echt af. Vond er dus weinig moois aan
pi_176774701
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 09:36 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Als ze het over god en alles er omheen hebben haak ik echt af. Vond er dus weinig moois aan
Rare opmerking.

Ik heb ook niks met geloof, maar laat mensen wel in hun waarde. Als zij dat geloven, dan moeten zij dat weten. Het maakt voor mij de situatie van bv. Gerianne niet anders.

Vind me Edgar ook niks zeker omdat papa veel centen heeft?
pi_176774727
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:03 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Domme opmerking.

Ik heb ook niks met geloof, maar laat mensen wel in hun waarde. Als zij dat geloven, dan moeten zij dat weten. Het maakt voor mij de situatie van bv. Gerianne niet anders.
Ik laat hun toch in hun waarde? Ik zeg alleen dat ik het zelf geen mooie woorden vond vanwege het geloof. Ik zeg nergens dat ze debiel zijn
pi_176774990
Komt er een nieuw seizoen?
pi_176775243
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:33 schreef MCH het volgende:
Komt er een nieuw seizoen?
Ligt eraan of er nog mensen dood gaan de komende tijd.
pi_176775294
Van mij mag iedereen geloven wat diegene wil. Wel vind ik het opmerkelijk dat mensen zelfs na iets verschrikkelijks wat hun is aangedaan blíjven geloven. Gerianne is een overwinnares en gaat naar de hemelse vader oid. Overwinnares van wat? Ze heeft alleen maar heel veel geleden.
pi_176775440
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:49 schreef Colafles63 het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat diegene wil. Wel vind ik het opmerkelijk dat mensen zelfs na iets verschrikkelijks wat hun is aangedaan blíjven geloven. Gerianne is een overwinnares en gaat naar de hemelse vader oid. Overwinnares van wat? Ze heeft alleen maar heel veel geleden.
In het geloof hebben ze het toch vaak over beproevingen? Iedereen krijgt zijn of haar proef. Dit was dan die van Gerianne. En het is haar niet aangedaan, maar overkomen.
Wat er vervolgens overwinnen aan is is volgens mij dat je je geloof niet loslaat en alles overlaat aan god. Vervolgens kom je dan gegarandeerd in de hemel.

Geloof is en blijft een apart iets. Want al zou god bestaan, waarom zou hij zijn volgelingen dan kanker geven met een dergelijke lijdensweg? Daar wordt niemand beter van, inclusief die god zelf.
pi_176779473
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Sowieso dat lijden aan kanker als een strijd zien :r
Omdat het ook voelt als een strijd misschien? Is het niet fysiek dan is het wel psychisch.

Anyway, mooi maar heftig seizoen. Valerio heeft het in mijn ogen zéér goed gedaan maar ik kan wel begrijpen dat niet iedereen er zo over denkt.

Het is echt bijzonder om te zien hoe zulke jonge mensen zo sterk zijn en zo goed om kunnen gaan met deze verschikkelijke ziekte!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176779481
Weer een goed potje gejankt, as usual. Vooral het idee dat Jermaine een kindje van 3 achterlaat :'(

Ik ben niet gelovig maar het lijkt me een fijn idee als je door je geloof heel sterk weet waar je straks naartoe zult gaan. Geeft een hoop rust. Dat vond ik wel knap van Gerrianne dat ze het zo kon zien.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:08:43 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176780076
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 16:32 schreef DoubleDip het volgende:
Weer een goed potje gejankt, as usual. Vooral het idee dat Jermaine een kindje van 3 achterlaat :'(

Ik ben niet gelovig maar het lijkt me een fijn idee als je door je geloof heel sterk weet waar je straks naartoe zult gaan. Geeft een hoop rust. Dat vond ik wel knap van Gerrianne dat ze het zo kon zien.
Dat is ook mijn insteek. Een kennis van mij was zeer gelovig en vond daar de kracht in die haar overeind hield. Dat mocht ook wel, want ze liet drie kinderen op basisschoolleeftijd achter. Verder zag ik hoe haar geloofsgemeenschap voor zowel haar als haar gezin een enorme steun vormde. Bij haar begrafenis stond de hele wijk vol want ze kwamen uit het hele land. En nu ook nog blijven ze hen steunen.

Ik kon er bij haar geval niks negatiefs in ontdekken. De steun is oprecht en de kracht die zij eraan heeft ontleend heeft ervoor gezorgd dat zij haar laatste weken rustig en helder door heeft gebracht met veel liefde omringd en zonder veel angst. Zoiets gun je iedereen.
pi_176780601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 16:32 schreef DoubleDip het volgende:
Weer een goed potje gejankt, as usual. Vooral het idee dat Jermaine een kindje van 3 achterlaat :'(

Ik ben niet gelovig maar het lijkt me een fijn idee als je door je geloof heel sterk weet waar je straks naartoe zult gaan. Geeft een hoop rust. Dat vond ik wel knap van Gerrianne dat ze het zo kon zien.
2 kindjes van 3 (zijn nu beide 4, kort na elkaar geboren, zat een maand tussen las ik ergens).
pi_176780745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:41 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

2 kindjes van 3 (zijn nu beide 4, kort na elkaar geboren, zat een maand tussen las ik ergens).
Een van de redenen waarom Jermaine mij eerder irriteerde dan ontroerde. Het andere kindje is overal buitengehouden. En voor hem boeit het niet, hij is toch dood.

Ik snap dat het een ruk situatie was, en ik begrijp ook dat Lisette dat niet op zich ging nemen. Maar ik vond het allemaal nogal respectloos. Want er is nog een kindje wat nu haar papa kwijt is. En behalve dat je haar nooit zag, heb je hem haar naam niet eens horen noemen. Alles was Noah, en klaar.

Het kan dat het vertekend is weergegeven, maar ik baseer mij op het programma.
pi_176780815
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:54 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom Jermaine mij eerder irriteerde dan ontroerde. Het andere kindje is overal buitengehouden. En voor hem boeit het niet, hij is toch dood.

Ik snap dat het een ruk situatie was, en ik begrijp ook dat Lisette dat niet op zich ging nemen. Maar ik vond het allemaal nogal respectloos. Want er is nog een kindje wat nu haar papa kwijt is. En behalve dat je haar nooit zag, heb je hem haar naam niet eens horen noemen. Alles was Noah, en klaar.

Het kan dat het vertekend is weergegeven, maar ik baseer mij op het programma.
In een interview stond dat Jermaine geen contact had mij zijn dochtertje. Dat er wel geprobeerd is om een band op te bouwen maar dat dat is mislukt.
pi_176780880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:58 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

In een interview stond dat Jermaine geen contact had mij zijn dochtertje. Dat er wel geprobeerd is om een band op te bouwen maar dat dat is mislukt.
Dan had ie beter zijn best moeten doen, hij moest zo nodig zijn slurf in een andere vrouw duwen.

Vind het allemaal erg makkelijk. Sorry.
pi_176781023
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:03 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dan had ie beter zijn best moeten doen, hij moest zo nodig zijn slurf in een andere vrouw duwen.

Vind het allemaal erg makkelijk. Sorry.
Ik vind het erg makkelijk om je mening klaar te hebben zonder heel de situatie te weten. Natuurlijk is het een rotstreek om vreemd te gaan, maar wij zijn slechts toeschouwers. Wij weten niks van de hele situatie, alleen van wat er gefilmd is. De band is wat ik lees mislukt om opgebouwd te worden. Maar mocht dat niet het geval zijn geweest, misschien heeft de moeder er wel voor gekozen om haar kind niet in verband te brengen met dat programma. Ik gis nu ook maar, want we weten maar 5% van die hele situatie.
pi_176781075
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:49 schreef Colafles63 het volgende:
Van mij mag iedereen geloven wat diegene wil. Wel vind ik het opmerkelijk dat mensen zelfs na iets verschrikkelijks wat hun is aangedaan blíjven geloven. Gerianne is een overwinnares en gaat naar de hemelse vader oid. Overwinnares van wat? Ze heeft alleen maar heel veel geleden.
Ik heb ook wel wat moeite met geloof. Je ja gaat naar de hemel, nee je gaat dood.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_176781476
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:15 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Ik vind het erg makkelijk om je mening klaar te hebben zonder heel de situatie te weten. Natuurlijk is het een rotstreek om vreemd te gaan, maar wij zijn slechts toeschouwers. Wij weten niks van de hele situatie, alleen van wat er gefilmd is. De band is wat ik lees mislukt om opgebouwd te worden. Maar mocht dat niet het geval zijn geweest, misschien heeft de moeder er wel voor gekozen om haar kind niet in verband te brengen met dat programma. Ik gis nu ook maar, want we weten maar 5% van die hele situatie.
Ze hebben er zelf voor gekozen om publiek te gaan. Ook met het vermelden van het vreemdgaan en een ander kind. Dat is een eigen keuze. En dan kunnen ze kritiek en meningen verwachten. Dat is jammer dan voor ze, dan hadden ze andere keuzes moeten maken.
pi_176782943
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:48 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ze hebben er zelf voor gekozen om publiek te gaan. Ook met het vermelden van het vreemdgaan en een ander kind. Dat is een eigen keuze. En dan kunnen ze kritiek en meningen verwachten. Dat is jammer dan voor ze, dan hadden ze andere keuzes moeten maken.
Ben ik met je eens. Maar we kunnen geen kritiek en mening geven over zijn band met zijn andere kind, noch waarom dat kind niet genoemd of gezien is in het programma. We weten simpelweg niet hoe die vork in de steel zit.
pi_176782962
Dubbel
pi_176784558
wat mij wel opviel, tijdens de begrafenis van Jermaine zaten er naast Lisette & Noah nog een meid met een dochtertje op de bank in de aula, en diezelfde meid met dochtertje stonden ook vooraan toen de kist in de grond werd "gehesen" (of hoe noem je dat precies?) toen had ik de gedachte dat het om zijn andere dochtertje ging.
Maar inderdaad, in de toespraken verder tijdens de begrafenis hoorde je daar niks van, maar misschien wilt die andere moeder dat zelf ook niet, we zullen niet weten hoe hun relatie is geweest en wat de beweegredenen zijn. Als zij op hun beurt maar allemaal vrede hebben met hoe het was.
pi_176791153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:15 schreef Anouk83 het volgende:
wat mij wel opviel, tijdens de begrafenis van Jermaine zaten er naast Lisette & Noah nog een meid met een dochtertje op de bank in de aula, en diezelfde meid met dochtertje stonden ook vooraan toen de kist in de grond werd "gehesen" (of hoe noem je dat precies?) toen had ik de gedachte dat het om zijn andere dochtertje ging.
Maar inderdaad, in de toespraken verder tijdens de begrafenis hoorde je daar niks van, maar misschien wilt die andere moeder dat zelf ook niet, we zullen niet weten hoe hun relatie is geweest en wat de beweegredenen zijn. Als zij op hun beurt maar allemaal vrede hebben met hoe het was.
Volgens mij was dat inderdaad zijn dochtertje. Op de fb van Lisette stond dat meisje ook ergens bij de foto’s.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_176791406
Stond inderdaad een foto van beide kinderen met als bijschrift "afscheid van papa".
En meen ook ergens gelezen te hebben dat hij zei dat hij niet wilde opgeven omdat hij zijn kinderen Hayley en Noah groot wilde zien worden.
Dat dat andere kind niet in het programma voorkwam zegt niet zoveel. Je ziet maar een heel klein deel van hun leven. Misschien had die andere moeder er ook gewoon geen behoefte aan om mee te werken.
pi_177324530
Baassie Tom met een nieuwe update
https://oml.bnnvara.nl/omler/tom/blog/nieuwe-update
pi_178246723
Hoe zou het ondertussen met Tom gaan?
pi_178910717
quote:
Overleden Eveline uit Eindhoven trakteert zieke kinderen op een dagje Toverland

EINDHOVEN - De wens van Eveline van de Rijt-Koopmans gaat in vervulling, anderhalf jaar na haar dood: 23 ernstig zieke kinderen en hun ouders, broers en zusjes - twee touringcars vol - krijgen een dagje pretpark aangeboden.
Rob Burg 03-05-18, 10:12 Laatste update: 11:28

5
M
0 Reacties

Anderhalf jaar geleden, op 33-jarige leeftijd, bezweek Eveline van de Rijt-Koopmans aan de dodelijke ziekte die haar vijf jaar lang genadeloos op de hielen had gezeten. Door haar deelname in de BNN-serie 'Over mijn lijk' kreeg de Eindhovense landelijke bekendheid.
Lees ook

Camera's volgden laatste maanden van Jermaine (27) voor serie Over Mijn Lijk
Camera's volgden laatste maanden van Jermaine (27) voor serie Over Mijn Lijk
Lees meer

De bijzondere vrouw omschreef daarin onder meer hoe 2014 voor haar en haar vriend Erik van de Rijt - later dat jaar haar echtgenoot - een topjaar was geworden. Nota bene hetzelfde jaar waarin ze te horen had gekregen dat ze ongeneeslijk ziek was. Royale donaties van familie en vrienden zorgden ervoor dat Eveline dat jaar dertien keer op vakantie kon - al dan niet samen met Erik - tal van concerten en festivals kon bijwonen en een afscheidsfeest kon houden. Gebeurtenissen waarbij haar ziekte voor even naar de achtergrond werd verdrongen.
Plan

Hoe mooi zou het zijn als je ernstig zieke kinderen dit gevoel ook kon geven, al was het maar voor één of twee dagen? In het hoofd van Eveline rijpte het plan om met acties geld bij elkaar te sprokkelen, zodat zieke patiëntjes van het Catharina Ziekenhuis - waar ze zelf ook in behandeling was geweest - konden worden getrakteerd op een onvergetelijke dag.

,,Evelines grote wens wordt volgende week werkelijkheid. Precies zoals ze het gewild heeft'', vertelt Erik van de Rijt enthousiast. Samen met vier hartsvriendinnen van Eveline én haar moeder Wil zijn ze erin geslaagd om 23 gezinnen, ruim honderd personen, een dagje mee te nemen naar pretpark Toverland. Vrijdagochtend vertrekken twee touringcars bij de zwemcentrum De Tongelreep naar Sevenum; 's middags om vijf uur keren ze terug in Eindhoven.
Erik en Eveline.
Erik en Eveline. © Erik van de Rijt

De deelnemers krijgen een lunch aangeboden, de kids worden getrakteerd op een buidel met toverduiten - consumptiebonnen - en een professionele fotograaf loopt rond om de kinderen, hun ouders en broertjes en zusjes in beeld te brengen.

Ik was er door geroerd, dat doet écht iets met je
Erik van de Rijt

Het ziekenhuis selecteerde de patiëntjes en hun gezinnen. Die overlaadden de organisatoren vervolgens met bedankmails en -brieven. ,,Er zaten heel bijzondere verhalen tussen, ook van de kinderen zelf. Ik was er door geroerd, dat doet écht iets met je.'' Toverland vond het eveneens een mooi plan, zegt Van de Rijt. ,,En ook touringcarbedrijf Ghielen doet graag mee. De bussen worden ingezet tegen gereduceerd tarief. Heel fijn, want met het geld dat je bespaart, kun je weer andere mooie dingen voor de kinderen doen.''

Het clubje van zes dat tekende voor de verwezenlijking van Eveline's wens kijkt uit naar volgende week. ,,Het is heel bijzonder. Het wordt precies zoals Eef het wilde. Mij geeft het een gevoel van trots. Het voelt ook goed om hier mee bezig te zijn; de cirkel is rond.'' Er zal die dag vaak worden teruggeblikt op het korte leven van Eveline, verwacht Erik. ,,Eef is er ábsoluut bij volgende week.''
https://www.ad.nl/eindhov(...)-toverland~a94cfadd/
pi_180103607
Tom is gisteren overleden :'(

pi_180103651
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:33 schreef _Hestia_ het volgende:
Tom is gisteren overleden :'(

[ afbeelding ]
Ik zag dat dit topic omhoog was gekomen en ik dacht... het zal toch niet :'(
pi_180103744
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:33 schreef _Hestia_ het volgende:
Tom is gisteren overleden :'(

[ afbeelding ]
:'(

Hij heeft het nog heel lang vol gehouden. Hopelijk heeft hij nu geen pijn en ellende meer.

Wel een bizar toeval, ik lees dit terwijl ik Pianoman hoor. Het liedje van Jip Max :{

[ Bericht 5% gewijzigd door GereDathan op 28-06-2018 16:49:53 ]
pi_180103801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:'(

Hij heeft het nog heel lang vol gehouden. Hopelijk heeft hij nu geen pijn en ellende meer.

Wel een bizar toeval, ik lees dit terwijl ik Pianoman hoor. Het liedje van Jip :{
Was dat niet het liedje van Max?
pi_180103917
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Was dat niet het liedje van Max?
Die bedoel ik inderdaad, sorry.
  donderdag 28 juni 2018 @ 16:50:07 #137
403253 Meke
after all this time? always.
pi_180103925
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 16:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik zag dat dit topic omhoog was gekomen en ik dacht... het zal toch niet :'(
Dit, elke keer weer ;(

Arme Tom ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 28 juni 2018 @ 16:52:07 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180103953
Hij heeft het toch nog betrekkelijk lang volgehouden. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180103962
:'( :'(
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_180110540
Triest
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 09:25:31 #141
382129 crew  Donna
pi_181895288
Tim Hofman gaat OML presenteren.
pi_181895520
Past beter bij het programma dan valerio
pi_181905918
Ik sla over. Heb een bloedhekel aan Tim Hofman.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181906068
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:15 schreef superniger het volgende:
Ik sla over. Heb een bloedhekel aan Tim Hofman.
Ik vind hem ook niet zo geweldig. Ga wel kijken, misschien word ik positief verrast.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:38:10 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181909174
Jammer van Valerio.

Deze man ken ik niet, we gaan het zien...
***
pi_181909549
Tim heeft met het programma Trippers bij mij wel een flink positieve indruk achter gelaten, ik hoop dat hij die 'stijl' voortzet bij OML.
pi_181911579
Tim die altijd zo sarcastisch is. En zo lekker eigenzinnig zichzelf of zoiets.

Jammer van Valerio. Waarom?
  zaterdag 15 september 2018 @ 01:29:58 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181913093
quote:
Gisteren werd bekend dat Valerio Zeno en BNNVARA ‘uit elkaar zijn gegroeid’. Volgens de presentator is dit helemaal niet waar. Hij wilde graag nog een seizoen van Over mijn lijk maken, maar dat wilde de omroep niet.

Valerio Zeno schitterde tien jaar lang op televisie als presentator van BNNVARA. De laatste tijd zien we nog maar weinig van hem. Het enige programma dat hij nog had was Over mijn lijk, maar dat werd overgenomen door Tim Hofman. Het kwam dan ook niet als een verrassing dat BNNVARA bekendmaakte dat de omroep en Valerio ‘uit elkaar zijn gegroeid’.
Valerio Zeno

Nu blijkt dat Valerio helemaal niet vrijwillig is vertrokken bij BNNVARA. “Ik wilde graag nog een seizoen van Over Mijn Lijk maken, desnoods freelance, maar dat mocht niet, dus de vork zit iets anders in de steel. We zijn met name de laatste twee jaar uit elkaar gegroeid. Dat soort dingen gebeuren”, vertelt Valerio aan BNNVARA.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181913767
Ik ga wel kijken maar tim komt over als een arrogante lul maar misschien valt het mee :')
pi_181916238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

aan de kant geschoven. Voor Tim Hofman dus.
pi_181957347
Zat toevallig even te kijken bij de oude OML'ers en mijn oog viel op Patrick (seizoen 2). Voor de oudere kijkers nog wel bekend van HappyHeadz. Helaas te jong overleden aan die verschrikkelijke ziekte.

Zijn vrouw Quinta heeft ondertussen een nieuwe man (wat niet zo raar is natuurlijk na meer dan 10 jaar) en hebben HappyQteez opgericht. Leuk om te lezen en te zien hoe Patrick nog voortleeft, zie https://www.happyqteez.nl/over-ons
  maandag 17 september 2018 @ 09:28:26 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181957837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:44 schreef opreis het volgende:
Past beter bij het programma dan valerio
:o

Ik twijfelde na Patrick Lodiers die ik fantastisch vond. Maar ik vond ook Valerio erg goed. Betrokken, direct, humor en respectvol.

Alleen Yvonne vond ik echt verschrikkelijk.
With the stars as her umbrella
  maandag 17 september 2018 @ 09:36:00 #153
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181957974
Patrick Lodiers. :')

Zorgde destijds voor het meest pijnlijke schandelijke stukje tv allertijden waarschijnlijk, wat in deze YouTube video mooi wordt geanalyseerd.

Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181958972
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
Alleen Yvonne vond ik echt verschrikkelijk.
Dat seizoen heb ik dan ook geskipped. Ze zal vast heel aardig zijn die Yvonne, maar ik kan haar niet pruimen met haar blije bakkes :r
pi_181959158
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat seizoen heb ik dan ook geskipped. Ze zal vast heel aardig zijn die Yvonne, maar ik kan haar niet pruimen met haar blije bakkes :r
Ik moest lachen :D
  maandag 17 september 2018 @ 10:50:37 #156
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181959507
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat seizoen heb ik dan ook geskipped. Ze zal vast heel aardig zijn die Yvonne, maar ik kan haar niet pruimen met haar blije bakkes :r
Ze stelde domme vragen met haar Sesamstraat-intonatie. En ik vond het knap dat ze zichzelf zo in het middelpunt wist te stellen.

Maarrrr ik ben totaal niet objectief als het op haar aankomt en ga al met mijn ogen rollen als ik haar hoor ademen :')
With the stars as her umbrella
  maandag 17 september 2018 @ 12:50:54 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181961526
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 09:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Patrick Lodiers. :')

Zorgde destijds voor het meest pijnlijke schandelijke stukje tv allertijden waarschijnlijk, wat in deze YouTube video mooi wordt geanalyseerd.

Ik ben fan van het programma, en dus verre van objectief, maar wat een nare, zelfingenomen, maar ook vooral vooringenomen mannetjes zeg! :o :{

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 17-09-2018 13:00:42 ]
***
pi_181961994
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 12:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben fan van het programma, en dus verre van objectief, maar wat een nare, zelfingenomen, maar ook vooral vooringenomen mannetjes zeg! :o :{
Sukkeltjes, lekker makkelijk (dom en zinloos) commentaar leveren van een afstandje.

Wat hebben ze zelf bereikt en gedaan om andere mensen een waardevoller leven te geven? Niks inderdaad. Bah bah bah.
  maandag 17 september 2018 @ 14:49:59 #159
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181963465
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 12:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben fan van het programma, en dus verre van objectief, maar wat een nare, zelfingenomen, maar ook vooral vooringenomen mannetjes zeg! :o :{
Over dat fragment met Patrick hebben ze hoe je het ook went of keert gelijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 17 september 2018 @ 14:51:53 #160
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181963485
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Sukkeltjes, lekker makkelijk (dom en zinloos) commentaar leveren van een afstandje.
Als die Patrick zich dusdanig voor lul zet verdient hij dit commentaar gewoon.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181963650
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:51 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Als die Patrick zich dusdanig voor lul zet verdient hij dit commentaar gewoon.
Patrick heeft zich niet voor lul gezet. Er zijn er maar 3 die zich voor lul zetten, en die doen die 'analyse'.
pi_181963663
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:49 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Over dat fragment met Patrick hebben ze hoe je het ook went of keert gelijk.
Niveautje: "ik werd afgesneden door een rode auto".

Welk fragment en waarom zou de een of ander gelijk hebben.
  maandag 17 september 2018 @ 15:54:27 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181964394
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:49 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Over dat fragment met Patrick hebben ze hoe je het ook went of keert gelijk.
Ik weet niet precies welke je bedoelt, want er komen contstant fragmenten langs en na een kwartiertje was ik het holier than thou van die gasten wel een beetje zat. :@
***
  maandag 17 september 2018 @ 16:26:35 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181964934
Patrick Lodiers _O_
With the stars as her umbrella
pi_181965166
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welke je bedoelt, want er komen contstant fragmenten langs en na een kwartiertje was ik het holier than thou van die gasten wel een beetje zat. :@
Niks mis met jouw mening.
  maandag 17 september 2018 @ 17:09:50 #166
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181965446
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Niveautje: "ik werd afgesneden door een rode auto".

Welk fragment en waarom zou de een of ander gelijk hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welke je bedoelt, want er komen contstant fragmenten langs en na een kwartiertje was ik het holier than thou van die gasten wel een beetje zat. :@
Blijkbaar waren alle fragmenten met Patrick (vrij logisch eigenlijk), maar ik doelde persoonlijk specifiek op het gedeelte vanaf 16:28.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181967527
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 17:09 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar waren alle fragmenten met Patrick (vrij logisch eigenlijk), maar ik doelde persoonlijk specifiek op het gedeelte vanaf 16:28.
Ik heb geen zin om nogmaals dat gezever te horen van die gasten, wees eens specifieker.
pi_181967588
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 09:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Patrick Lodiers. :')

Zorgde destijds voor het meest pijnlijke schandelijke stukje tv allertijden waarschijnlijk, wat in deze YouTube video mooi wordt geanalyseerd.

Heb jij deze reactie geschreven?

Zippo Zippo
3 years ago
Dit was vreselijk. Toen hij zich over dat bed boog moest ik in afgrijzen mijn hoofd afwenden, ik kon het niet meer aanzien. Jezelf zo'n sterfkamer binnenwerken zonder enig gevoel voor het decor en de psychologie van de aanwezigen, vreselijk. Hij drong zich op aan een stervende vrouw die daar overduidelijk niet op zat te wachten en voor haar man zal de herinnering aan deze emotionele aanranding altijd verbonden blijven aan de laatste herinneringen aan zijn vrouw.

Ik vind die Lodiers sowieso een verschrikking, het is typisch zo'n man die zijn eigen emotionele onvermogen probeert te verpakken als verfrissende laconiekheid. Hij probeert de lekker directe jongen uit te hangen die niet om de zaakjes heen praat, maar het is een opdringerige zelfingenomen verschrikking die koketteert met zijn eigen onvermogen. Zo iemand loslaten op stervende mensen om lekker brutale tv te maken grenst aan criminaliteit.
  maandag 17 september 2018 @ 18:58:02 #169
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181967688
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb jij deze reactie geschreven?

Zippo Zippo
3 years ago
Dit was vreselijk. Toen hij zich over dat bed boog moest ik in afgrijzen mijn hoofd afwenden, ik kon het niet meer aanzien. Jezelf zo'n sterfkamer binnenwerken zonder enig gevoel voor het decor en de psychologie van de aanwezigen, vreselijk. Hij drong zich op aan een stervende vrouw die daar overduidelijk niet op zat te wachten en voor haar man zal de herinnering aan deze emotionele aanranding altijd verbonden blijven aan de laatste herinneringen aan zijn vrouw.

Ik vind die Lodiers sowieso een verschrikking, het is typisch zo'n man die zijn eigen emotionele onvermogen probeert te verpakken als verfrissende laconiekheid. Hij probeert de lekker directe jongen uit te hangen die niet om de zaakjes heen praat, maar het is een opdringerige zelfingenomen verschrikking die koketteert met zijn eigen onvermogen. Zo iemand loslaten op stervende mensen om lekker brutale tv te maken grenst aan criminaliteit.
Neen. Maar ik kan me er wel in vinden.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181967914
Patrick kwam regelmatig ergens binnen en zei dan: "Een bijzonder goedemiddag". Dat heb ik heel vaak misplaatst gevonden.
pi_181969864
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:10 schreef Samhain het volgende:
Patrick kwam regelmatig ergens binnen en zei dan: "Een bijzonder goedemiddag". Dat heb ik heel vaak misplaatst gevonden.
Het is ook zo wat om binnen te komen met: "Een bijzonder verkankerde middag!".
Het is 1 van zijn handelsmerken.

Weet je, je kan Patrick wel of niet tof vinden. Maar je doet hem echt meer dan tekort als je zegt dat zijn gevoelens, interesse, benadering of uitvoering niet oprecht zijn.
Specifiek bij OML, de deelnemers hadden een band met hem en wisten waar ze aan toe waren. Ze lieten hem zelf, bewust, toe in hun leven. Alle deelnemers hebben daar hun eigen redenen voor, maar de meest gehoorde is dat ze een documentaire wilden achterlaten voor het nageslacht. Dat betekent dat de camera bij leuke en minder leuke dingen aanwezig is.

Er zijn meerdere gevallen bekend van familie of vrienden van deelnemers die niet in beeld wilden komen, en dat ook niet gekomen zijn. Ook is het aan de deelnemer en familie of de camera bijvoorbeeld ook bij de laatste dagen/uren is en of deze bij de uitvaart nog iets opneemt. Vergeet niet, de deelnemer (of zijn familie) belt op dat moment zelf naar het programma om de camera uit te nodigen! Het is niet dat het programma gewoon maar even binnenstampt: "Oh je gaat dood, mooi, filmen we ook wel ff mee".

Ik vind dat OML heel integer en naar wens van de deelnemer gemaakt wordt. Je ziet ook een groot diversiteit aan deelnemers en hoe daarmee omgegaan wordt door het programma. Dat rijkt van een oppervlakkige verhaal tot aan bijzonder moeilijke situaties aan het sterfbed (en alles er tussenin).
pi_181973548
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het is ook zo wat om binnen te komen met: "Een bijzonder verkankerde middag!".
Het is 1 van zijn handelsmerken.


Gewoon "goedemiddag" had ook gekund.
Je hoeft je handelsmerk niet altijd ten uitvoer te brengen.

Verder geen kritiek hoor. Ik had ook niet zo'n moeite met Yvon bijvoorbeeld.
pi_189220117
Ik zie dat dit nog niet is gepost hier.

Gaat over Anneleen, de weduwe van Mark. Inmiddels is ze alweer een tijd samen met Fynn en ze hebben hebben een dochter. Helaas is er afgelopen voorjaar kanker bij Fynn geconstateerd.

https://rozezaterdag2019.(...)nn-zeggen-ja-ik-wil/
pi_189221800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 23:40 schreef Alieda-R het volgende:
Ik zie dat dit nog niet is gepost hier.

Gaat over Anneleen, de weduwe van Mark. Inmiddels is ze alweer een tijd samen met Fynn en ze hebben hebben een dochter. Helaas is er afgelopen voorjaar kanker bij Fynn geconstateerd.

https://rozezaterdag2019.(...)nn-zeggen-ja-ik-wil/
Wat bizar dat ze dat nog een keer moet meemaken zeg.
Ik hoop met heel mijn hart op een betere afloop dit keer. Maar als ik lees dat er uitzaaiingen zijn...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 07:29:23 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189221822
Jemig! :o Wat een valse speling van het lot zeg... :{
***
pi_189222426
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 07:25 schreef Samhain het volgende:

[..]

Wat bizar dat ze dat nog een keer moet meemaken zeg.
Ik hoop met heel mijn hart op een betere afloop dit keer. Maar als ik lees dat er uitzaaiingen zijn...
Inderdaad. Lijkt me echt afschuwelijk om voor een tweede keer het mee te maken. En die uitzaaiingen klinkt niet echt hoopvol.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_189222714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 23:40 schreef Alieda-R het volgende:
Ik zie dat dit nog niet is gepost hier.

Gaat over Anneleen, de weduwe van Mark. Inmiddels is ze alweer een tijd samen met Fynn en ze hebben hebben een dochter. Helaas is er afgelopen voorjaar kanker bij Fynn geconstateerd.

https://rozezaterdag2019.(...)nn-zeggen-ja-ik-wil/
Pfffff. De vorige keer was al zo zwaar voor haar, maar nu is er ook nog eens een kind in het spel :'(

Hoop van harte dat hij geneest en ze door kunnen met hun leven, wat een verschrikkelijke situatie.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:09:11 #178
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189223233
Ik heb er echt buikpijn van, zo heftig en dat ze nu dan alles opnieuw weer moet beleven ;(
Inderdaad hopelijk met andere afloop!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189263233
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:09 schreef Meke het volgende:
Ik heb er echt buikpijn van, zo heftig en dat ze nu dan alles opnieuw weer moet beleven ;(
Inderdaad hopelijk met andere afloop!
Hoop ook dat het dit keer wel goed gaat. Vreselijk dat ze dit voor de 2e keer mee moet maken :'(
pi_189271616
Op een andere site las ik dat vorig jaar al ondekt werd dat Fynn kanker had en dat hij inmiddels kankervrij is.
pi_190177487
Nieuw seizoen begint 9 januari om 21.25u op NPO1.
pi_190178022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:10 schreef Alieda-R het volgende:
Nieuw seizoen begint 9 januari om 21.25u op NPO1.
Thanks.
pi_190185590
Ik ga ook weer kijken komend seizoen.....
  Redactie Frontpage vrijdag 29 november 2019 @ 16:18:24 #184
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190186070
Ik ga deze keer niet kijken, want Tim Hoffman
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_190186109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef Djeez het volgende:
Ik ga deze keer niet kijken, want Tim Hoffman
Patrick deed dit inderdaad zo goed......
  woensdag 8 januari 2020 @ 22:08:55 #186
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190942544
Het is bijna zover.
quote:
Vanaf 9 januari 2020 iedere donderdag te zien om 21.25 uur
pi_190948419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef Djeez het volgende:
Ik ga deze keer niet kijken, want Tim Hoffman
Daarom juist kijken! Tim is echt wel een goede presentator. Sinds 'Je zal het maar hebben' heb ik best een hoge pet van hem op.
pi_190949664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:49 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom juist kijken! Tim is echt wel een goede presentator. Sinds 'Je zal het maar hebben' heb ik best een hoge pet van hem op.
Dit. Ik denk dat hij het heel goed gaat doen.
pi_190949680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:49 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom juist kijken! Tim is echt wel een goede presentator. Sinds 'Je zal het maar hebben' heb ik best een hoge pet van hem op.
Vond hem bij dat programma idd wel OK. Jammer dat ie vaak moet handkarren, lijkt me wel aardige gast. Ga ook kijken, ben eens benieuwd
U MAD?
  donderdag 9 januari 2020 @ 14:59:56 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190949930


[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 09-01-2020 15:01:30 ]
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:01:05 #191
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190949942
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:59 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190950092
Ik ga ook weer kijken. Denk dat Tim het best goed kan hoor.
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:17:07 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190950105
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ga ook weer kijken. Denk dat Tim het best goed kan hoor.
Idem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190956187
Tim doet het heel prettig
pi_190956199
Wat een lelijke pruik heeft dat meisje trouwens, wel enorm vrolijk en positief
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:50:12 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190956226
So far is het echt prima wmb. :Y
***
pi_190956377
Ik ben nog niet echt overtuigd van Tim hoor.

Laatste keer dat ik keek deed Patrick Lodiers het nog, die voelde alles wel heel goed aan moet ik zeggen.
Flesje bier
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 22:01:57 #198
382129 crew  Donna
pi_190956476
S.hit gemist. Zo even terug kijken.
  donderdag 9 januari 2020 @ 22:05:21 #199
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190956542
Pieter heeft een zweetoksel
pi_190956613
Jammer dat Tim Hofman dit presenteert.

Heb een hekel aan die gozer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190956809
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:09 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Tim Hofman dit presenteert.

Heb een hekel aan die gozer.
Slijptol zou dit moeten presenteren
pi_190956896
Ik blijf het een moeilijk iets vinden om naar te kijken, zeker als je ziet welke leeftijden ze allemaal hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190957102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het een moeilijk iets vinden om naar te kijken, zeker als je ziet welke leeftijden ze allemaal hebben.
Ja en vooral degenen met kleine kinderen...
pi_190957243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het een moeilijk iets vinden om naar te kijken, zeker als je ziet welke leeftijden ze allemaal hebben.
Eens.
Maar ook weer mooi om te zien hoe ze in het leven staan en hiermee omgaan.
pi_190957273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:18 schreef wuuht het volgende:

[..]

Slijptol zou dit moeten presenteren
dit idd
U MAD?
  donderdag 9 januari 2020 @ 23:33:19 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190958137
Tim deed het prima als presentator.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 januari 2020 @ 23:53:06 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190958356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het een moeilijk iets vinden om naar te kijken, zeker als je ziet welke leeftijden ze allemaal hebben.
Ze zijn allemaal jonger dan onze eigen kinderen. Moet er niet aan denken. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190958434
Ik trek dat vreselijke blije en kijk mij eens heel sterk zijn en genieten niet meer zo goed.
Natuurlijk mogen ze ermee omgaan zoals ze willen, want zij zijn ten slotte echt ernstig ziek.

Toch voelt het op de één of andere manier een beetje doorslaan. Alsof je niet heel verdrietig, boos, bang, eenzaam en verloren mag zijn. En wellicht helpt het deze mensen om mee te doen met zo’n programma en vooral te laten zien hoe fantastisch ze ermee om gaan. Maar niet elke ongeneeslijk zieke jongere kan dat opbrengen (en hoeft dat ook niet)...

Het is een tendens die je steeds meer ziet. Dat opgefokte sterk moeten zijn als je kanker hebt. Lijkt me best een opgave om ook als je ziek bent nog steeds moet ventileren dat je ‘geniet’, dat je ‘gelukkig’ bent. Dat je álles uit het leven haalt, dat je van alles onderneemt. Maar wat als je dat niet kunt/wil?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_190959038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 00:02 schreef Injetta het volgende:
Ik trek dat vreselijke blije en kijk mij eens heel sterk zijn en genieten niet meer zo goed.
Natuurlijk mogen ze ermee omgaan zoals ze willen, want zij zijn ten slotte echt ernstig ziek.

Toch voelt het op de één of andere manier een beetje doorslaan. Alsof je niet heel verdrietig, boos, bang, eenzaam en verloren mag zijn. En wellicht helpt het deze mensen om mee te doen met zo’n programma en vooral te laten zien hoe fantastisch ze ermee om gaan. Maar niet elke ongeneeslijk zieke jongere kan dat opbrengen (en hoeft dat ook niet)...

Het is een tendens die je steeds meer ziet. Dat opgefokte sterk moeten zijn als je kanker hebt. Lijkt me best een opgave om ook als je ziek bent nog steeds moet ventileren dat je ‘geniet’, dat je ‘gelukkig’ bent. Dat je álles uit het leven haalt, dat je van alles onderneemt. Maar wat als je dat niet kunt/wil?
dit! Helemaal mee eens!! Paar minuten gekeken en weggezapt om deze reden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_190959518
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 00:02 schreef Injetta het volgende:
Alsof je niet heel verdrietig, boos, bang, eenzaam en verloren mag zijn.
Ik denk dat ze ook hun dagen hebben dat t gewoon teveel aan het worden is, en dat is meer dan begrijpelijk.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Jubileum moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 08:23:31 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190959885
Ik vond Tim echt fijn, niet enorm aanwezig maar betrokken, warm en (naar mijn idee) heel erg zichzelf. Soms duidelijk ongemakkelijk maar ik vond dat er rust van hem uitging.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:35:40 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190959956
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:23 schreef Lois het volgende:
Ik vond Tim echt fijn, niet enorm aanwezig maar betrokken, warm en (naar mijn idee) heel erg zichzelf. Soms duidelijk ongemakkelijk maar ik vond dat er rust van hem uitging.
Ik vond het hem ook goed doen. Zeker niet storend, beetje op de achtergrond en zei de juiste dingen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:41:52 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190960001
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:23 schreef Lois het volgende:
Ik vond Tim echt fijn, niet enorm aanwezig maar betrokken, warm en (naar mijn idee) heel erg zichzelf. Soms duidelijk ongemakkelijk maar ik vond dat er rust van hem uitging.
Ik ken heel die Tim niet dus vroeg me af wat het probleem zou zijn gezien de reacties hier, maar hij deed het wmb echt prima inderdaad. :Y

@Injetta Mooi gezegd, dat laatste stukje, over mensen die die energie niet hebben, het is in de loop der jaren ook wel een beetje de tendens van het programma, dat je laat zien dat je alles eruit haalt wat er in zit, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige patienten simpelweg onhaalbaar is.
Dat is wat die ene jongen op de ski-piste ook zei 'ik ben blij dat ik er achter kwam voor ik zo ziek werd dat ik dit soort dingen niet meer kon doen'.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-01-2020 12:08:44 ]
***
  vrijdag 10 januari 2020 @ 11:56:44 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_190961958
Dat positieve is natuurlijk ook wat op de been houdt. En zo voor de camera op een relatieve goede dag, dan trek je jezelf even mee op.

Denk je echt dat het zo is? Bij alle pijnlijke en moeilijke behandeling zijn mensen echt niet blij.
En zoals altijd, zodra ze niks meer kunnen, dan wordt het heel zwaar en moeilijk en dan beseffen "omstanders" dat het heel erg echt is.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:01:58 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190962042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat positieve is natuurlijk ook wat op de been houdt. En zo voor de camera op een relatieve goede dag, dan trek je jezelf even mee op.
Dat is zo natuurlijk. :Y
Maar ik snap wel wat Injetta zegt, dat het niet altijd even realistisch is/lijkt als je niet verder kijkt dan je neus lang is.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 10-01-2020 12:10:38 ]
***
pi_190962200
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:01 schreef BE het volgende:

[..]

Dat is zo natuurlijk. :Y
Maar ik snap wel wat Injetta zegt, dat het niet altijd even realistisch is/lijkt als je niet verder kijkt dan je neus lang is.
precies! Juist die momenten dat het kut gaat is ook 'mooi' om in beeld te hebben. DAT is OOK de ziekte. Of JUIST de ziekte. En maakt het menselijker.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_190962915
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:23 schreef Lois het volgende:
Ik vond Tim echt fijn, niet enorm aanwezig maar betrokken, warm en (naar mijn idee) heel erg zichzelf. Soms duidelijk ongemakkelijk maar ik vond dat er rust van hem uitging.
:Y
pi_190963590
Ik kreeg al echt een brok in mijn keel bij die 'bruiloft'......vooral omdat die jongste echt nog helemaal niet doorheeft wat er gaat gebeuren..... :'(

En Tim doet het inderdaad wel goed!
  vrijdag 10 januari 2020 @ 14:20:33 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190963902
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kreeg al echt een brok in mijn keel bij die 'bruiloft'......vooral omdat die jongste echt nog helemaal niet doorheeft wat er gaat gebeuren..... :'(

"Wil je een ijsje?" "Jaaa!!"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 januari 2020 @ 14:28:33 #220
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190964001
Mensen die alleen maar in zak en as zitten door hun ziekte zullen ook niet zo snel opgeven voor zo'n tv-programma denk ik.
pi_190964788
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

"Wil je een ijsje?" "Jaaa!!"
Ja precies......
pi_190965179
Welke 2 leven er nog? kan het niet echt terugvinden op de blogs en zo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:57:59 #223
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190965203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke 2 leven er nog? kan het niet echt terugvinden op de blogs en zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Muck op 10-01-2020 16:27:02 ]
pi_190965208
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Muck op 10-01-2020 16:24:02 ]
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 16:22:05 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190965486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat begrijp je niet aan deze oproep voordat je reageert:
Spoilers graag in een [spoiler]-tag plaatsen

[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 10-01-2020 16:27:58 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190966658
Heftig weer hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 10 januari 2020 @ 18:03:51 #227
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190966738
Ter herinnering: geen spoilers plaatsen tenzij je ze in de daarvoor bestemde [spoiler]-tag zet
pi_190995176
Ah, een nieuw seizoen.
Ik ga het weer volgen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 16 januari 2020 @ 20:52:47 #229
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191063314
Straks om 21.25 uur weer een nieuwe aflevering op NL 1
  donderdag 16 januari 2020 @ 21:46:56 #230
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191064090
Dacht even als Tim maar niet ineens lang zal ze leven gaat zingen, dat was toen met Patrick vrij ongemakkelijk :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 16 januari 2020 @ 22:21:10 #231
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191064766
Het programma weet me steeds minder te boeien. Alles is wel gezegd en gedaan.

Dat geforceerd die festivals in beeld brengen om contrast aan te brengen weten we nou ook wel.
pi_191065156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 16:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan deze oproep voordat je reageert:
Spoilers graag in een [spoiler]-tag plaatsen
Wat doet het ertoe in een dusdanig programma? Als het de regel is dan moet het gewoon gebeuren hoor maar ik snap het persoonlijk niet.
pi_191065178
Dat met dat festival heb ik nou ook wel gezien, met alle respect maar hoe oud zijn ze nu ? ze gedragen zich als pubertjes :')

En waarom zou je baas een brief moeten schrijven aan je kinderen ?? sowieso lijkt me dat al niet een goed plan met die kaarten voor het trouwen, want stel je kinderen willen nooit trouwen ?? krijgen ze dan nooit die brieven te zien ??

Maar enfin, het blijft allemaal een treurige situatie.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 16 januari 2020 @ 22:56:40 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191065413
Bij die Limburgse vrouw van Alex draait het allemaal alleen om wat zij wil en niet om wat hij wil. Sowieso praat zij constant voor hem. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191065956
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef golfer het volgende:
Bij die Limburgse vrouw van Alex draait het allemaal alleen om wat zij wil en niet om wat hij wil. Sowieso praat zij constant voor hem. :{w
En dat bizar gepraat van haar over die vinger op de begraafplaats, ik snapte er geen hol van wat ze allemaal uitkraamde.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191066002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Het programma weet me steeds minder te boeien. Alles is wel gezegd en gedaan.

Dat geforceerd die festivals in beeld brengen om contrast aan te brengen weten we nou ook wel.
Ik volg het niet meer maar kan me het precies voorstellen.
pi_191068636
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe in een dusdanig programma? Als het de regel is dan moet het gewoon gebeuren hoor maar ik snap het persoonlijk niet.
Het komt ook zo cru over :')
pi_191071063
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:29 schreef TLC het volgende:

[..]

En dat bizar gepraat van haar over die vinger op de begraafplaats, ik snapte er geen hol van wat ze allemaal uitkraamde.
Ik snapte het wel, maar dat komt meer omdat ze het ongeveer 30 keer zei.
pi_191071228
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef golfer het volgende:
Bij die Limburgse vrouw van Alex draait het allemaal alleen om wat zij wil en niet om wat hij wil. Sowieso praat zij constant voor hem. :{w
Inderdaad ja......
pi_191072394
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe in een dusdanig programma? Als het de regel is dan moet het gewoon gebeuren hoor maar ik snap het persoonlijk niet.
Ik ook niet, het gaat over echte levens, niet over een of andere soap. Vind het een beetje raar om dan over spoilers te spreken eigenlijk :o

Ik blijf het een bijzonder programma vinden, je hoopt het nooit zelf mee te hoeven maken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_191074041
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef golfer het volgende:
Bij die Limburgse vrouw van Alex draait het allemaal alleen om wat zij wil en niet om wat hij wil. Sowieso praat zij constant voor hem. :{w
Dit, dat vond ik vorige week al maar nu helemaal.

Ik vind dat Tim het meer dan prima doet, wat hij tegen Lotte zei (dat hij een beetje verbaasd was over haar reactie), hij verwoordde exact wat ik dacht. Zij raakt me nog het meest, maar is misschien ook wel logisch met 2 kleine kinderen.
pi_191074791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Het programma weet me steeds minder te boeien. Alles is wel gezegd en gedaan.

Dat geforceerd die festivals in beeld brengen om contrast aan te brengen weten we nou ook wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:42 schreef TLC het volgende:
Dat met dat festival heb ik nou ook wel gezien, met alle respect maar hoe oud zijn ze nu ? ze gedragen zich als pubertjes :')

En waarom zou je baas een brief moeten schrijven aan je kinderen ?? sowieso lijkt me dat al niet een goed plan met die kaarten voor het trouwen, want stel je kinderen willen nooit trouwen ?? krijgen ze dan nooit die brieven te zien ??

Maar enfin, het blijft allemaal een treurige situatie.
Ik heb het net terug gekeken en dacht precies het zelfde ondanks dat het allemaal trieste situaties zijn. Valt het wel op dat ze allemaal nog even leuk proberen over te komen van zie mij eens naar een festival gaan of een skivakantie
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_191076872
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:29 schreef WcPot het volgende:

[..]


[..]

Ik heb het net terug gekeken en dacht precies het zelfde ondanks dat het allemaal trieste situaties zijn. Valt het wel op dat ze allemaal nog even leuk proberen over te komen van zie mij eens naar een festival gaan of een skivakantie
Vanuit hun is het wel te begrijpen dat je leuke dingen wil beleven zolang het nog kan.
Maar het is wel telkens hetzelfde. Festival, vakantie, uitstapjes, vieringen met je vrienden en familie, uitgaan.
Vorig jaar vond ik wat interessanter. Niet alleen maar overdreven genieten. Er zaten een paar bij die veel meer bezig waren met hun ziekte zelf. Bijv. Die man die naar Amerika ging in de hoop toch nog te genezen.
Die was ook verdrietig, boos, bang. Dat komt wat normaler over i.p.v. doen alsof je overgelukkig bent.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191097797
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:29 schreef WcPot het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het net terug gekeken en dacht precies het zelfde ondanks dat het allemaal trieste situaties zijn. Valt het wel op dat ze allemaal nog even leuk proberen over te komen van zie mij eens naar een festival gaan of een skivakantie
Niet vervelend bedoelt, maar wat zou je zelf doen als je hoort dat je bijna dood zou gaan?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 19 januari 2020 @ 12:17:31 #245
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191099197
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoelt, maar wat zou je zelf doen als je hoort dat je bijna dood zou gaan?
Het blijft wel een tv-programma, het is gewoon niet zo interessant om te kijken naar mensen die naar een festival gaan of op vakantie gaan.
pi_191099430
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoelt, maar wat zou je zelf doen als je hoort dat je bijna dood zou gaan?
Ik zou gewoon hetzelfde blijven doen wat ik nu ook doe. Blijven werken zolang het kan en mag zodat je nog een beetje afleiding hebt routine blijven vasthouden. En ik zou persoonlijk helemaal niet op feestjes zitten te wachten als ik weet dat ik doodziek zou zijn.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_191101128
Ik ben ook geen feestbeest, maar als dat je lust en je leven is, waarom niet?
Het is ook nogal afhankelijk van hoe je je voelt, een ex collega kreeg de diagnose ‘uitgezaaide kanker, geen genezing mogelijk’ terwijl ze nauwelijks klachten had.
Moet je je dan nog 8 uur per dag druk maken over wel en wee van een project dat je nooit in productie zal zien gaan?
pi_191101587
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 12:33 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik zou gewoon hetzelfde blijven doen wat ik nu ook doe. Blijven werken zolang het kan en mag zodat je nog een beetje afleiding hebt routine blijven vasthouden. En ik zou persoonlijk helemaal niet op feestjes zitten te wachten als ik weet dat ik doodziek zou zijn.
Dan ben jij dus niet geschikt voor dit programma. De intro zegt het al, 'ze willen niet af zitten wachten' (ofzoiets).

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 12:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het blijft wel een tv-programma, het is gewoon niet zo interessant om te kijken naar mensen die naar een festival gaan of op vakantie gaan.
Dit dus, dan is er gewoonweg geen programma. Het is de essentie van het programma namelijk.
pi_191165671
Dit gesprek over die Wilsverklaring en euthanasie voeren met je familie op je 30e :'(
Flesje bier
pi_191166696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit gesprek over die Wilsverklaring en euthanasie voeren met je familie op je 30e :'(
Zo ontzettend heftig! En dan die vader; type van weinig woorden maar dat verdriet over zijn dochter :'(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 23 januari 2020 @ 23:44:34 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191167819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit gesprek over die Wilsverklaring en euthanasie voeren met je familie op je 30e :'(
Heftig inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 januari 2020 @ 23:47:21 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191167848
De opnames met Fabienne bij het AMC kwamen wat nep en nagespeeld over bij mij.
Gefilmd op exact dezelfde plek buiten het ziekenhuis, zogenaamd bij aankomst en na afloop van gesprek over de MRI en naar zo'n gesprek gaat een meisje van 21 jaar in haar eentje, zonder familie of wie dan ook erbij?

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 24-01-2020 00:07:47 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191168006
Dat moment van bespreken eventuele euthanasie Mirjam. Godver, toen kwamen de tranen.
pi_191169769
Ik viel daarbij wel over het zinnetje van haar moeder; voor ons is het 't allerergste. Ze zal het wel niet 'zo' bedoeld hebben, maar het schoot bij mij zo verkeerd :X
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:59:34 #255
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191170948
Tim Hofmann kwam op een gegeven moment onzeker over.

Heftig programma.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:59:47 #256
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191170952
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:47 schreef golfer het volgende:
De opnames met Fabienne bij het AMC kwamen wat nep en nagespeeld over bij mij.
Gefilmd op exact dezelfde plek buiten het ziekenhuis, zogenaamd bij aankomst en na afloop van gesprek over de MRI en naar zo'n gesprek gaat een meisje van 21 jaar in haar eentje, zonder familie of wie dan ook erbij?
Ja dat vond ik ook vreemd zo alleen zonder familie. Of familie willen niet gefilmd worden voor dit programma.. Dat het net lijkt dat Fabienne alleen moest gaan.
pi_191173043
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:47 schreef golfer het volgende:
De opnames met Fabienne bij het AMC kwamen wat nep en nagespeeld over bij mij.
Gefilmd op exact dezelfde plek buiten het ziekenhuis, zogenaamd bij aankomst en na afloop van gesprek over de MRI en naar zo'n gesprek gaat een meisje van 21 jaar in haar eentje, zonder familie of wie dan ook erbij?
Natuurlijk was dit in scene gezet, ik vermoed dat haar ouders (die nog helemaal niet in beeld geweest zijn) niet in beeld gebracht willen worden. Ze zei ook 'we hebben beelden gezien'. Maar eigenlijk vind ik dan wel dat dat even vermeld moet worden, want nu lijkt het inderdaad alsof ze helemaal alleen naar deze afspraak ging, dat komt nogal raar over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2020 12:45:09 ]
pi_191173682
Ik vond tim met die man van lotte wel erg ongemakkelijk je zag dat hij bij de emotie probeerde te komen, maar steeds vroeg hij net niet ver genoeg door om daar te komen.... Is natuurlijk ook wel echt een kunst om dat goed te kunnen en te durven.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_191173685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Ik viel daarbij wel over het zinnetje van haar moeder; voor ons is het 't allerergste. Ze zal het wel niet 'zo' bedoeld hebben, maar het schoot bij mij zo verkeerd :X
Ze doelde daarmee op dat Mirjam zei “ als de pijn niet meer te onderdrukken is”. Toen zei die moeder “dat is voor ons het allerergst, dat je pijn hebt”.
Alius aliud dicit
pi_191175777
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook vreemd zo alleen zonder familie. Of familie willen niet gefilmd worden voor dit programma.. Dat het net lijkt dat Fabienne alleen moest gaan.
Iemand vroeg dat aan (volgens mij) Tim Hofman op twitter en toen antwoordde hij dat ze niet alleen was in het ziekenhuis.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191176599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Ik viel daarbij wel over het zinnetje van haar moeder; voor ons is het 't allerergste. Ze zal het wel niet 'zo' bedoeld hebben, maar het schoot bij mij zo verkeerd :X
Ik schrok daar ook zo van. Het lijkt me echt kut met die camera erbij En haar vader die geen woord uit kon brengen van verdriet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 24 januari 2020 @ 16:42:32 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191176967
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef dollce het volgende:


Iemand vroeg dat aan (volgens mij) Tim Hofman op twitter en toen antwoordde hij dat ze niet alleen was in het ziekenhuis.
Oke dankje.
pi_191195058
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:47 schreef golfer het volgende:
De opnames met Fabienne bij het AMC kwamen wat nep en nagespeeld over bij mij.
Gefilmd op exact dezelfde plek buiten het ziekenhuis, zogenaamd bij aankomst en na afloop van gesprek over de MRI en naar zo'n gesprek gaat een meisje van 21 jaar in haar eentje, zonder familie of wie dan ook erbij?
Ze sprak daarna wel over ‘we’, ik geloof niet dat ze alleen dat gesprek heeft gevoerd.

Ik kon me trouwens echt heel lastig verplaatsen in de vriendinnen van Fabienne. Dat ze zeiden: “Tijdens zo’n feest denk je er helemaal niet meer aan dat ze ziek is.” Dat strookt totaal niet met mijn persoonlijke ervaring. Tijdens feestjes en andere leuke dingen kwam het vaak juist als een mokerslag bij me aan: leuk, gezellig, maar binnen nu en een jaar ligt alles in duigen.
pi_191195849
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:46 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ze sprak daarna wel over ‘we’, ik geloof niet dat ze alleen dat gesprek heeft gevoerd.

Ik kon me trouwens echt heel lastig verplaatsen in de vriendinnen van Fabienne. Dat ze zeiden: “Tijdens zo’n feest denk je er helemaal niet meer aan dat ze ziek is.” Dat strookt totaal niet met mijn persoonlijke ervaring. Tijdens feestjes en andere leuke dingen kwam het vaak juist als een mokerslag bij me aan: leuk, gezellig, maar binnen nu en een jaar ligt alles in duigen.
Heb je het zelf meegemaakt? :'(

We zien natuurlijk ook steeds momentopnames.....als je het zelf op wat voor manier dan ook niet hebt meegemaakt kun je misschien niet helemaal begrijpen wat deze mensen doormaken....
pi_191212087
Ik snap niet dat dokters dat goedvinden dat bij slecht nieuwsgesprekken en -ook gewoon zo in t algemeen- dat er hele cameraploegen in hun spreekkamer staan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191213766
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 23:45 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet dat dokters dat goedvinden dat bij slecht nieuwsgesprekken en -ook gewoon zo in t algemeen- dat er hele cameraploegen in hun spreekkamer staan
Dat zal ook niet elke arts en/of patiënt willen en toestemming voor geven.
  maandag 27 januari 2020 @ 19:53:52 #267
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191222414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 13:23 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ze doelde daarmee op dat Mirjam zei “ als de pijn niet meer te onderdrukken is”. Toen zei die moeder “dat is voor ons het allerergst, dat je pijn hebt”.
Dat verstond ik ook hoor!
Niet dat het hele gedoe voor de ouders het ergst is, maar dat van alle dingen die gebeuren het zien lijden het moeilijkst te verdragen is.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191223068
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:53 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat verstond ik ook hoor!
Niet dat het hele gedoe voor de ouders het ergst is, maar dat van alle dingen die gebeuren het zien lijden het moeilijkst te verdragen is.
niks kunnen doen als moeder zijnde.... :'(
pi_191268387
De vrouw van Alex heeft een blog geplaatst op de site van bnn (niet lezen als je niks wil weten over de aflevering van straks). Ze klaagt over de nare reacties die ze gelezen heeft blijkbaar, op o.a. haar idee om de vinger te cremeren.

Misschien ben ik keihard hoor maar het programma draait niet om haar. En natuurlijk snap ik dat Alex niet altijd uit z'n woorden kan komen maar ze praat en ze praat maar. En nu dus een blog. Omdat er wat minder leuke reacties kwamen. Tja.
  donderdag 30 januari 2020 @ 21:22:13 #270
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191269582
Vanavond geloof ik wel een pittige aflevering.
Hopelijk niet te veel festivals en verjaardagen met obligate vragen over het contrast tussen leven en dood.
pi_191269915
Fabienne is wel erg achteruit gegaan. Sneu om zo de laatste fase van je leven in te gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191269950
Kut man
pi_191269964
Wat een in- en inverdrietig verhaal voor die hele familie ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191270010
Erg geschrokken van het aantal doden in die familie
pi_191270021
Een kwart van zijn hersenen weggehaald. Dan is ie er nog relatief goed aan toe.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:51 schreef dexamfetamine het volgende:
Erg geschrokken van het aantal doden in die familie
Hm, heb niet goed opgelet blijkbaar. Vertel?
pi_191270076
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hm, heb niet goed opgelet blijkbaar. Vertel?
Zijn vader,neef en nicht (En volgens mij nog iemand)hadden dezelfde vorm van kanker en allemaal overleden.
pi_191270089
Hm, bedankt!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 21:57:48 #279
186611 Haags
pi_191270112
Ik heb ergens toch wel respect voor mensen die dit kunnen kijken merk ik. Zou het wel willen kijken maar ik kan het gewoon niet. Het leed van die mensen, verschrikkelijk. :{
Zonder wrijving geen glans
pi_191270120
Dat is een kwestie van dagen, zo snel kan het gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270141
Dat ziet er niet goed uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:02:01 #282
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191270178
;(
pi_191270203
Heftig hoe ze nu zo aan die beademing zit. Gaat zo snel. Ga kapot hier ;(
pi_191270207
Heeft ze kinderen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191270217
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef superniger het volgende:
Heeft ze kinderen?
Nee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270239
Die Tim Hofman is een verschrikkelijk eng deugmens maar dit doet hij goed! Mooi tv programma.
pi_191270256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Die Tim Hofman is een verschrikkelijk eng deugmens maar dit doet hij goed! Mooi tv programma.
Eens. Mocht 'm ook nooit zo maar dit doet ie heel goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270287
Mooi dat ze uit die pruik toch nog een beetje blijdschap kan halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:06 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Eens. Mocht 'm ook nooit zo maar dit doet ie heel goed.
In deze rol komt hij veel authentieker en oprechter over. Zodra hij de rol van de opstandige vlotte jongen gaat aannemen krijg ik een onbehaaglijk gevoel van hem.
pi_191270325
Die moeder krijgt ook klap op klap. Heeft al haar man en een andere zoon verloren (buiten de overige familie) en nu nog een zoon die het niet lang meer maakt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Die moeder krijgt ook klap op klap. Heeft al haar man en een andere zoon verloren (buiten de overige familie) en nu nog een zoon die het niet lang meer maakt.
Ja blegh.
pi_191270362
Emotie op emotie deze aflevering.
pi_191270369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Die moeder krijgt ook klap op klap. Heeft al haar man en een andere zoon verloren (buiten de overige familie) en nu nog een zoon die het niet lang meer maakt.
Jeetje.
Hadden die ook kanker?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191270383
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:13 schreef Tegan het volgende:
Emotie op emotie deze aflevering.
Ja, de vrolijke uitstapjes zijn nu wel achter de rug.
Kan ook erg hard gaan bij deze k.ziekte.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270395
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Jeetje.
Hadden die ook kanker?
Erfelijke ziekte, van de vaders kan. Ook al veel tantes, ooms , neven en nichten overleden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270404
Zo breekbaar is een mensenleven..
pi_191270414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:11 schreef Granqvist het volgende:
De vrouw van Alex heeft een blog geplaatst op de site van bnn (niet lezen als je niks wil weten over de aflevering van straks). Ze klaagt over de nare reacties die ze gelezen heeft blijkbaar, op o.a. haar idee om de vinger te cremeren.

Misschien ben ik keihard hoor maar het programma draait niet om haar. En natuurlijk snap ik dat Alex niet altijd uit z'n woorden kan komen maar ze praat en ze praat maar. En nu dus een blog. Omdat er wat minder leuke reacties kwamen. Tja.
Ze is ook 95% van de tijd aan het woord, ipv haar man
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191270431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:17 schreef TLC het volgende:

[..]

Ze is ook 95% van de tijd aan het woord, ipv haar man
Haar man is ook een kwart van zijn hersenen kwijt, die is er ook niet meer helemaal bij kan ik me voorstellen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191270450
Ik begrijp de emoties van de vrouw van Alex wel goed. En begrijp goed dat ze die kwijt wil en mag. Maar dit voelt raar, alsof ze zijn moment afpakt.

quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo breekbaar is een mensenleven..
We zijn maar een kwetsbare zak met vocht en botten.
pi_191270469
Neeeee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191270481
;(gvd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')