abonnement Unibet Coolblue
pi_176515069
Met een man of 10 trekken we in April naar Utrecht vrijgezellenfeestje vanuit België)
Allemaal mannen tussen de 28 en 45, en voorlopig hebben we elk 300¤ in de pot gestoken hiervoor.
We denken zaterdag in de late namiddag aan te komen en zondagmiddag/avond weer door te gaan.
Dus van de pot moet ook een hotel betaald worden.

Wie heeft er nog tips?

Dank is groot
pi_176515841
Kartfabrique is leuk. Kan je ook lasergamen/prison island spelen.
pi_176516276
Een andere stad kiezen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176516302
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:50 schreef dimmak het volgende:
Een andere stad kiezen.
Daar werd over gestemd en da's al beslist
pi_176516760
BBQ-boot door de grachten, je kunt ook een zuipboot (de zuipschuit) bestellen. De bitterballen en krattenbier doen zij.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176526280
Misschien te serieus. Maar een whiskey proeverij. Ooit daar de port proeverij gedaan. Wel een leuke gezellige ruimte. En ook mensen met echte kennis.

http://rubensproeflokaal.nl/whisky-proeverij/
pi_176538637
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:48 schreef Parthenocissus het volgende:
Misschien te serieus. Maar een whiskey proeverij. Ooit daar de port proeverij gedaan. Wel een leuke gezellige ruimte. En ook mensen met echte kennis.

http://rubensproeflokaal.nl/whisky-proeverij/
Is dat een beetje te belopen vanuit het centrum?
pi_176539912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:17 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Is dat een beetje te belopen vanuit het centrum?
Ja, is in het centrum. Al kan er van die 300 euro pp ook wel een gedeeld taxiritje af lijkt me :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176541975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, is in het centrum. Al kan er van die 300 euro pp ook wel een gedeeld taxiritje af lijkt me :P
te ruim? Is de eerste keer dat we zo'n uitje organiseren met de groep. is gewoon voor alles.
pi_176542469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:07 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

te ruim? Is de eerste keer dat we zo'n uitje organiseren met de groep. is gewoon voor alles.
Tja geen idee, ik vind het best veel geld maar met een hotelovernachting tikt het wel aan natuurlijk. Maar ik bedoelde meer te zeggen; als je toch je portemonnee opentrekt voor zo'n weekend kun je ook wel 3-4 euro pp daarvan betalen voor een taxiritje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176547961
Ik zou in ieder geval iets met een tochtje over de oude/nieuwe gracht doen. Afhankelijk van wat voor soort groep je hebt (puur zuipen of ook iets sportiefs) zou je kunnen kanovaren of waterfietsen of de al eerder genoemde zuipboot huren.

Met een wat serieuzere groep zou je ook een rondleiding op de domtoren kunnen doen, maar dat is voor het gemiddelde vrijgezellenfeest misschien niet helemaal wat je zoekt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_176552991
Ik vond het Scriptorium aan de Oudegracht trouwens ook heel leuk om te doen! Soort escaperoom maar dan anders, je leert veel over je functioneren als groep en over de historie.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')