abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176508181



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_176521049
4 maand geleden heb ik bij Banggood de Xiaomi router 3G besteld. Na vele malen proberen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.

Ik begon met custom firmware (omdat ik Xiaomi hier niet op vertrouw); Padavan.
Flashen ging prima en gebruiken als access-point werkt ook. Echter als router inzetten wil niet lukken. Het duurt 5-15 minuten voordat de router eindelijk een IP-adres krijgt en vervolgens heb ik nog steeds geen werkende internetconnectie. Denk aan DNS-problemen maar ik kan vaak zelfs niet eens pingen naar websites e.d.
Ondertussen heb ik alle instellingen langsgelopen en het lijkt me dus sterk dat het aan instellingen ligt.

Om de firmware uit te sluiten heb ik er weer de stock firmware opgezet. Hier ervaar ik dezelfde problemen. Naast het feit dat deze nagenoeg onbruikbaar is (alles in Chinees, omdat ik geen internetverbinding krijg kan ik ook niet Google Translate gebruiken en de app wil na instellen de route niet meer verbinden; ik denk omdat deze dus ook internet- cloudverbinding nodig heeft).

Ik twijfel nog of ik er LEDE op ga zetten om te kijken of die wel werkt, maar ik betwijfel het.

Ik heb nog een oude router gevonden; als ik deze hier in het netwerk zet krijgt deze onmiddellijk een IP-adres. Dus het ligt ook niet aan Ziggo o.i.d.

Mijn enige mogelijkheid is om Banggood om een bericht te sturen om een refund of replacement; want zo heb ik er niets aan. Maar is dit 4 maand na aankoop nog een reële optie?
pi_176521126
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
4 maand geleden heb ik bij Banggood de Xiaomi router 3G besteld. Na vele malen proberen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.

Ik begon met custom firmware (omdat ik Xiaomi hier niet op vertrouw); Padavan.
Flashen ging prima en gebruiken als access-point werkt ook. Echter als router inzetten wil niet lukken. Het duurt 5-15 minuten voordat de router eindelijk een IP-adres krijgt en vervolgens heb ik nog steeds geen werkende internetconnectie. Denk aan DNS-problemen maar ik kan vaak zelfs niet eens pingen naar websites e.d.
Ondertussen heb ik alle instellingen langsgelopen en het lijkt me dus sterk dat het aan instellingen ligt.

Om de firmware uit te sluiten heb ik er weer de stock firmware opgezet. Hier ervaar ik dezelfde problemen. Naast het feit dat deze nagenoeg onbruikbaar is (alles in Chinees, omdat ik geen internetverbinding krijg kan ik ook niet Google Translate gebruiken en de app wil na instellen de route niet meer verbinden; ik denk omdat deze dus ook internet- cloudverbinding nodig heeft).

Ik twijfel nog of ik er LEDE op ga zetten om te kijken of die wel werkt, maar ik betwijfel het.

Ik heb nog een oude router gevonden; als ik deze hier in het netwerk zet krijgt deze onmiddellijk een IP-adres. Dus het ligt ook niet aan Ziggo o.i.d.

Mijn enige mogelijkheid is om Banggood om een bericht te sturen om een refund of replacement; want zo heb ik er niets aan. Maar is dit 4 maand na aankoop nog een reële optie?
meer dat je met de firmware hebt lopen te kloten, denk ik
pi_176521935
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:06 schreef THEFXR het volgende:
meer dat je met de firmware hebt lopen te kloten, denk ik
Dat is kwestie van flashen; tenzij je het verkeerd doet en het apparaat bricked veranderd dat de boel niet. Daarnaast staat er nu dus weer de originele firmware op en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
pi_176525030
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is kwestie van flashen; tenzij je het verkeerd doet en het apparaat bricked veranderd dat de boel niet. Daarnaast staat er nu dus weer de originele firmware op en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
hoeveel was die router en hoeveel kost retour sturen?
pi_176560077
Ik krijg vanmorgen ineens een tiental zelfde berichten van Gearbest zonder dat er een ondernummer genoemd wordt.
Ik weet niet of ze willen vertellen dat ze een andere verzendmethode gaan gebruiken, maar ik snap dan niet waarom dat als mailbommetje verstuurd moet worden.

Krijgen jullie dit ook?

Dear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us.



The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post).



Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.



We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.



Best regards,
pi_176560559
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
pi_176560835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef badschaap het volgende:
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
[ afbeelding ]
Dat is inmiddels helaas 'normaal'. Ik heb al een hele serie pakjes via die route ontvangen. Eerst dacht ik dat het was omdat ik Europe railway express had gekozen, maar ook een aantal pakjes die 'untracked' besteld zijn hebben ze een tracknummer gegeven en via die route gestuurd. Al die pakjes hebben er meer dan een maand over gedaan.

Overigens, na 'Malashevichy verlaten' duurt het nog 7-10 dagen voor je het binnen hebt.

Het was vorige week trouwens al iemand opgevallen dat GB ineens verzendkosten voor veel artikelen regelt. Ik dacht dat het tijdelijk was, want vorig jaar hebben ze dat ook eens gedaan, maar nu vragen ze nog steeds 1-1,50euro voor untracked pakjes die vorige maand nog met gratis verzenden verstuurd zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 17-01-2018 10:04:27 ]
pi_176560889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat is inmiddels helaas 'normaal'. Ik heb al een hele serie pakjes via die route ontvangen. Eerst dacht ik dat het was omdat ik Europe railway express had gekozen, maar ook een aantal pakjes die 'untracked' besteld zijn hebben ze een tracknummer gegeven en vis die route gestuurd. Al die pakjes hebben er meer dan een maand over gedaan.

Het was vorige week trouwens al iemand opgevallen dat GB ineens verzendkosten voor veel artikelen regelt. Ik dacht dat het tijdelijk was, want vorig jaar hebben ze dat ook eens gedaan, maar nu vragen ze nog steeds 1-1,50euro voor untracked pakjes die vorige maand nog met gratis verzenden verstuurd zijn.
Ach krijg ik tenminste een pakketje binnen met een 'verhaal' erachter :p
pi_176563550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:58 schreef badschaap het volgende:

[..]

Ach krijg ik tenminste een pakketje binnen met een 'verhaal' erachter :p
Ik krijg net een pakje binnen dat 9-1 Polen heeft verlaten. Een ruime week na de laatste tracking update dus.
pi_176568461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:08 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik krijg vanmorgen ineens een tiental zelfde berichten van Gearbest zonder dat er een ondernummer genoemd wordt.
Ik weet niet of ze willen vertellen dat ze een andere verzendmethode gaan gebruiken, maar ik snap dan niet waarom dat als mailbommetje verstuurd moet worden.

Krijgen jullie dit ook?

Dear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us.



The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post).



Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.



We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.



Best regards,
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef badschaap het volgende:
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
[ afbeelding ]
Jep, hier ook deze mail gekregen. M'n schroevendraaiersetje van $1,99 is ook al sinds 9 december met deze route bezig.
pi_176594276
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
  donderdag 18 januari 2018 @ 20:49:27 #13
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176596813
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
pi_176597179
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
als ze daadwerkelijk te weinig krijgen krijgt de ontvanger vanzelf een "te weinig porto betaald" papiertje.
  donderdag 18 januari 2018 @ 21:14:57 #15
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176597490
Pluimpje voor gearbest, mijn kz zs6 waren ruim binnen 10 dagen in de bus.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176604771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 21:14 schreef govie het volgende:
kz zs6
Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:59:41 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176604866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
Omdat ze een bedrijf zijn. Bovendien krijgen ze subsidie van de overheid om luie en agorafobische Fokkers hun huis uit te krijgen.
pi_176606243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
dat hebben we niet.. je kiest gewoon de verkeerde krenterige verzendwijze
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:25:02 #19
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176606409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:52 schreef Majesty het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)
De bouwkwaliteit is perfect he, ik denk geanodiseerde aluminium behuzing. Nadat ik ze gekocht had kwam ik erachter dat het behuizingontwerp is afgepakt van $1099,-- IEM's. You gotta love chifi! >:) _O-
Vandaag mee hardgelopen/intervaltraining: De memorywire werkt want ze zijn geen een keer uitgevallen (ook een muts erover heen gehad maar volgens mij blijven ze zonder ook wel zitten). Sommige mensen klagen over de stugge kabel maar je kan gewoon normale of Bluetooth KZ-kabel kopen met een hogere graad afwerking. M.i. als je klaagt over kabel bij een iem tjdens sport, dan kan je beter gewoon BT-kabel kopen.
Gisteren gechecked via een Benjie S5 (bluetooth edition): Muziek met een bass komt er m.i. het beste uit omdat de iem's een V-patroon hebben (dus rap/house huidige top40 muziek komt er met basisinstelling goed vanaf). Ik heb ze ook met rock beluisterd op de Benjie s5 maar dan moet ik e.e.a. fijnafsatellen via de equilizer omdat de bass teveel aanwezig is.

Tot nu toe voelt de KZ ZS6 via Gearbest als een goede koop, net zoals de Benjie s5 die ik via aliexpress had besteld (al moet ik hiervan de BT nog testen). Die Benjie s5 heeft ook een aluminium behuizing en heb ik gekocht voor ¤20,--. Beide een aluminium behuizing tezamen +/- ¤40,--, leuke set. Ik heb expres gekocht op basis van reviews maar ook de behuizing omdat ik dan in ieders geval wist dat er een gedeelte van het produkten goed was. Nu ga ik nog een KZ-bluetooth kabeltje erbij halen om te kijken of deze combo van benjie+kz goed werkt.

Als iemand nog een Benjie s5 wil halen, check eerst even via de verkoper of er bluetooth op zit. De eerste serie had geen bluetooth en de aanbieding die ik heb gekocht adverteerde er ook niet over (maar BT zit er blijkbaar wel op).

2 Reviews KZ ZS6 (scoren echt heel hoog):
http://www.thephonograph.net/kz-zs6-review/
http://www.aproear.co.uk/kz-zs6/

Benjie s5 (met en zonder BT)


KZ ZS6


[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 19-01-2018 10:55:57 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176609314
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
het is een internationaal contract, daar hebben ze zelf de handtekening onder gezet. dus moeten ze zich daar gewoon aan houden.
pi_176609331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat ze een bedrijf zijn. Bovendien krijgen ze subsidie van de overheid om luie en agorafobische Fokkers hun huis uit te krijgen.
en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
pi_176609571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
dan ga je er op een zaterdag of buiten kantoortijden naartoe..
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:58:05 #23
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176610650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
Dan spaar je tot er 30 pakketjes liggen en neem je een uurtje vrij van je werk.

Doe niet zo moeilijk.

Bovendien waren die Fokkers ook niet thuis geweest om het in ontvangst te nemen als het daar was bezorgd, snuggere Hendrik.
pi_176611758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan spaar je tot er 30 pakketjes liggen en neem je een uurtje vrij van je werk.

Doe niet zo moeilijk.

Bovendien waren die Fokkers ook niet thuis geweest om het in ontvangst te nemen als het daar was bezorgd, snuggere Hendrik.
Die laatste opmerking is onnodig en je weet ook dat die pakketjes maar 14 dagen blijven liggen, dus jouw strategie is in de praktijk niet toepasbaar.
Mijn mening is dat de Post gewoon moet doen wat hun core business is en dat is brieven en pakketten rondbrengen.
Dat is nog afgezien van mensen die minder of zelfs invalide zijn.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:02:59 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176611852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die laatste opmerking is onnodig en je weet ook dat die pakketjes maar 14 dagen blijven liggen, dus jouw strategie is in de praktijk niet toepasbaar.
Mijn mening is dat de Post gewoon moet doen wat hun core business is en dat is brieven en pakketten rondbrengen.
Dat is nog afgezien van mensen die minder of zelfs invalide zijn.
Gast, je klaagt dat mensen die fulltime werken dat pakje niet op kunnen halen. Die mensen die fulltime werken zijn ook niet thuis als het pakketje daar wordt bezorgd. En dan komt het pakje ook op het postkantoor terecht. Dus wat is je probleem nou?

Doe niet zo moeilijk om niets. Je pakketje wordt zonder bezorgkosten uit fucking China naar Nederland gevlogen en dan ga je zeiken dat je 400 meter verderop naar een Postnl punt moet?
pi_176611884
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gast, je klaagt dat mensen die fulltime werken dat pakje niet op kunnen halen. Die mensen die fulltime werken zijn ook niet thuis als het pakketje daar wordt bezorgd. En dan komt het pakje ook op het postkantoor terecht. Dus wat is je probleem nou?

Doe niet zo moeilijk om niets. Je pakketje wordt zonder bezorgkosten uit fucking China naar Nederland gevlogen en dan ga je zeiken dat je 400 meter verderop naar een Postnl punt moet?
jongen, typ nu eens sociaal ipv die brutale toon en schelden erin. je werkt toch niet voor de post ofzo?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:06:13 #27
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176611932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jongen, typ nu eens sociaal ipv die brutale toon en schelden erin. je werkt toch niet voor de post ofzo?
De waarheid is hard, ik weet het. Probeer het eens op inhoud te reageren.
pi_176611959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De waarheid is hard, ik weet het.
ook even de opmerking dat het bij gearbest en banggood niet meer gratis bezorgen is, maar je betaald overal verzendkosten voor. Dat is dus een verkapte/undercover prijsverhoging.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:17:55 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176612149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ook even de opmerking dat het bij gearbest en banggood niet meer gratis bezorgen is, maar je betaald overal verzendkosten voor. Dat is dus een verkapte/undercover prijsverhoging.
Nou, dan bestel je er niet meer. Ook prima, maar houd op met je kansloze gezeur.
pi_176613368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ook even de opmerking dat het bij gearbest en banggood niet meer gratis bezorgen is, maar je betaald overal verzendkosten voor. Dat is dus een verkapte/undercover prijsverhoging.
Ik ben het met je eens dat Gearbest en Banggood duurder zijn geworden. Bij Gearbest betaal je ineens verzendkosten voor de goedkope artikelen en bij Banggood is PDM op het aantal artikelen dat ik heb gecontroleerd van bijna 4 tot bijna 11 euro gegaan. En Banggood is de laatste tijd sowieso al een stuk duurder geworden met z'n artikelen.
Ik ben ook LITB, Geekbuying en DX eens in de gaten gaan houden en die zijn (bij de artikelen die ik heb gecontroleerd) allemaal concurerend geworden. En bij LITB en DX kun je overigens een verzekering tegen douanekosten afsluiten.
(LITB was overigens een tijdje terug met een aantal telefoons de goedkoopste. Vriend van me heeft er een paar weken terug een Mi A1 voor 159 euro besteld. Was netjes na 2,5 week binnen. Er kwam wel 42 euro douanekosten bij, maar die hebben ze, omdat hij een verzekering had genomen, binnen 3 dagen teruggestort. Erg netjes)

En voor klein spul blijft AliExpress vaak toch wel het allergoedkoopst.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 19-01-2018 16:20:02 ]
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:14:57 #31
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176613445
Vaak zijn die prijzen over de verschillende resellers redelijk dicht bij elkaar, zelfs zo dichtbij dat verzendtijd eigenlijk zwaarder gaat wegen in de keuze bij welke website je iets koopt. Ik had die IEM's aangeschaft en op drie verschillende ongeveer dezelfde prijs +/-3 euro op een bedrag van 25 euro. En dan kies ik gewoon uit verzendtijd want ik heb nu bijvoorbeeld een pakje dat is verstuurd via aliexpress rond 16 december en het is nog niet binnen, geeft toch een beetje irritatie. Daarom adviseer ik mensen bij deze om ook te kijken verzendtijden en verzend ervaringen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:59:21 #32
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_176617030
Bij thuiskomst lag er een XPB10000 op de mat, en het oude/eerste model welteverstaan (destijds de opvolger van de 10400 iirc), dat al tijden uit de handel is. Het etiket vermeld een postbus in Schiedam als retouradres, volgens was het Allbuy (r.i.p) die hier gebruik van maakte.
Ik heb even gezocht in mijn mail en orderhistorie en vermoed dus ten zeerste dat dit de XPB is die in juli '15 onderweg verloren is gegaan, en welke dus na 2.5 jaar alsnog zijn weg gevonden heeft :') De code "201506" op de onderzijde van de powerbank (volgens mij productiejaar+maand) lijkt dit te bevestigen :P
(Overigens heeft Allbuy destijds een nieuwe gestuurd, die wel aankwam.)

[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 19-01-2018 20:47:58 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_176617093
La
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:59 schreef N22 het volgende:
Bij thuiskomst lag er een XPB10000 op de mat, en het oude/eerste model welteverstaan (destijds de opvolger van de 10400 iirc), dat al tijden uit de handel is. Het etiket vermeld een postbus in Schiedam als retouradres, volgens was het Allbuy (r.i.p) die hier gebruik van maakte.
Ik heb even gezocht in mijn mail en orderhistorie en vermoed dus ten zeerste dat dit de XPB is die in juli '15 onderweg verloren is gegaan, en welke dus na 2.5 jaar alsnog zijn weg gevonden heeft :') De code "201506" op de onderzijde van de powerbank (volgens mij productiejaar+maand) lijken dit te bevestigen :P
(Overigens heeft Allbuy destijds een nieuwe gestuurd, die wel aankwam.)
Lachen, ik mis ook nog 2 pakjes van Allbuy. Wie weet komt het nog.

In Schiedam zit het PostNL verzamelpunt. Gearbest en DX gebruiken het bijv. ook, afhankelijk van de gekozen verzendmethode.
pi_176617245
aliexpress gebruikt dat puny volgens mij ook, is vast een algemeen buitenland/chinapost retouren punt van postnl?
pi_176630934
Wat is de beste Bluetooth speaker voor een mooie prijs? Te veel keuze :)
pi_176633964
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is de beste Bluetooth speaker voor een mooie prijs? Te veel keuze :)
Ligt helemaal aan je wensen aan je budget. Je hebt al een aardige Xiaomi BT speaker voor 12 euro.
  zondag 21 januari 2018 @ 15:53:23 #37
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_176655288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is de beste Bluetooth speaker voor een mooie prijs? Te veel keuze :)
ik ben erg in mijn nopjes met deze https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN

nu in de aanbieding voor ¤ 15,56 zit een mogelijkheid voor een sd kaartje en ook radio (is even wat uitzoek hoe alles werkt) Ik blijf onder de indruk van de geluidskwaliteit voor zo'n klein ding en het geld....
Maar wat eddepetfok zegt, het ligt helemaal aan je eisen en budget
pi_176669705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat is de beste Bluetooth speaker voor een mooie prijs? Te veel keuze :)
En ik ben erg in mijn nopjes met deze: https://www.banggood.com/(...)59.html?rmmds=search

Al zo'n 1,5 jaar in gebruik, gaat praktisch dagelijks mee onder de douche, accu gaat weken mee.
Hij is oerlelijk naar mijn mening, maar overleefd mening durability test door zijn design en waterdichtheid. Had 'm zelf voor 33 euro destijds, nu al 21 zie ik :O. Zou 'm meteen kopen :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:25 schreef govie het volgende:

[..]

De bouwkwaliteit is perfect he, ik denk geanodiseerde aluminium behuzing. Nadat ik ze gekocht had kwam ik erachter dat het behuizingontwerp is afgepakt van $1099,-- IEM's. You gotta love chifi! >:) _O-
Vandaag mee hardgelopen/intervaltraining: De memorywire werkt want ze zijn geen een keer uitgevallen (ook een muts erover heen gehad maar volgens mij blijven ze zonder ook wel zitten). Sommige mensen klagen over de stugge kabel maar je kan gewoon normale of Bluetooth KZ-kabel kopen met een hogere graad afwerking. M.i. als je klaagt over kabel bij een iem tjdens sport, dan kan je beter gewoon BT-kabel kopen.
Gisteren gechecked via een Benjie S5 (bluetooth edition): Muziek met een bass komt er m.i. het beste uit omdat de iem's een V-patroon hebben (dus rap/house huidige top40 muziek komt er met basisinstelling goed vanaf). Ik heb ze ook met rock beluisterd op de Benjie s5 maar dan moet ik e.e.a. fijnafsatellen via de equilizer omdat de bass teveel aanwezig is.

Tot nu toe voelt de KZ ZS6 via Gearbest als een goede koop, net zoals de Benjie s5 die ik via aliexpress had besteld (al moet ik hiervan de BT nog testen). Die Benjie s5 heeft ook een aluminium behuizing en heb ik gekocht voor ¤20,--. Beide een aluminium behuizing tezamen +/- ¤40,--, leuke set. Ik heb expres gekocht op basis van reviews maar ook de behuizing omdat ik dan in ieders geval wist dat er een gedeelte van het produkten goed was. Nu ga ik nog een KZ-bluetooth kabeltje erbij halen om te kijken of deze combo van benjie+kz goed werkt.

Als iemand nog een Benjie s5 wil halen, check eerst even via de verkoper of er bluetooth op zit. De eerste serie had geen bluetooth en de aanbieding die ik heb gekocht adverteerde er ook niet over (maar BT zit er blijkbaar wel op).

2 Reviews KZ ZS6 (scoren echt heel hoog):
http://www.thephonograph.net/kz-zs6-review/
http://www.aproear.co.uk/kz-zs6/
Enne, thanks a lot voor je review! :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Majesty op 22-01-2018 11:33:46 ]
pi_176677566
Mijn interesse gaat uit naar goedkope horloges, er zijn ongelofelijk veel te krijgen. wie weet welke merken redelijk zijn en welke merken direct geschikt voor de vuilnisbak?
  maandag 22 januari 2018 @ 18:44:12 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176678314
Wie wilde er ook alweer een GPS activity smartwatch om mee te zwemmen?
Nieuw: https://www.indiegogo.com(...)rt-watch/x/9727099#/ ( secr perk )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_176678660
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Wie wilde er ook alweer een GPS activity smartwatch om mee te zwemmen?
Nieuw: https://www.indiegogo.com(...)rt-watch/x/9727099#/ ( secr perk )
Geil.

Must.resist :X
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_176679462
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:56 schreef THEFXR het volgende:
Mijn interesse gaat uit naar goedkope horloges, er zijn ongelofelijk veel te krijgen. wie weet welke merken redelijk zijn en welke merken direct geschikt voor de vuilnisbak?
Heb goede ervaring met Curren, horloges tussen $10-$15.
pi_176679582
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:39 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Heb goede ervaring met Curren, horloges tussen $10-$15.
aha en wat vind je van naviforce?
pi_176683451
Dealextreme lijkt echt uit te sterven of ligt dat aan mij?
pi_176685170
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dealextreme lijkt echt uit te sterven of ligt dat aan mij?
nee, werkt bij mij gewoon
pi_176686707
Het is een beetje een gekke vraag denk ik, maar misschien is er een geschikte oplossing te koop uit China.

Ik speel vaak muziek af via Bluetooth in mijn auto, maar af en toe wil je wel eens een nummer skippen. Ik heb niet zo'n geavanceerd systeem dat ik dat met de autoradio kan doen, dus het moet eigenlijk via mijn telefoon. Nu wil ik die liever niet die bedienen tijdens het rijden, en als ik hem als navigatie aan mijn voorruit heb geplakt gaat dat überhaupt niet.

Is er ook een apparaatje of manier om mijn telefoon te bedienen? Via Bluetooth gaat niet werken denk ik, want hij heeft al verbinding met mijn auto. Via oordopjes kun je wel met knopjes de muziek bedienen, maar dan gaat het geluid daar weer heen.

Iemand een idee?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 07:19:21 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176687797
Dan zet je je phone's voice commands aan? Dan zeg je gewoon dat je een nummer wilt skippen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_176691874
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, werkt bij mij gewoon
Dat was de vraag niet. Valt me alleen op dat het aanbod steeds meer afneemt.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:21:48 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176692831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:05 schreef Onufriev het volgende:
Het is een beetje een gekke vraag denk ik, maar misschien is er een geschikte oplossing te koop uit China.

Ik speel vaak muziek af via Bluetooth in mijn auto, maar af en toe wil je wel eens een nummer skippen. Ik heb niet zo'n geavanceerd systeem dat ik dat met de autoradio kan doen, dus het moet eigenlijk via mijn telefoon. Nu wil ik die liever niet die bedienen tijdens het rijden, en als ik hem als navigatie aan mijn voorruit heb geplakt gaat dat überhaupt niet.

Is er ook een apparaatje of manier om mijn telefoon te bedienen? Via Bluetooth gaat niet werken denk ik, want hij heeft al verbinding met mijn auto. Via oordopjes kun je wel met knopjes de muziek bedienen, maar dan gaat het geluid daar weer heen.

Iemand een idee?
Dit de oplossing?
https://nl.aliexpress.com(...)Car/32765623800.html?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176694925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet. Valt me alleen op dat het aanbod steeds meer afneemt.
mij valt dat niet op, maar ze zijn iig niet aan het afsterven.
pi_176697238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:19 schreef shiznuts het volgende:
Dan zet je je phone's voice commands aan? Dan zeg je gewoon dat je een nummer wilt skippen...
Niet zo'n fan van, maar als het werkt is het prima. Denk alleen ook niet dat ik voice-commands kan activeren zonder m'n telefoon te gebruiken.
quote:
Zo iets inderdaad, alleen ff kijken of dat wel werkt als ik al BT verbinding heb.

Bedankt beide!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:22:42 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176697486
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:07 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Niet zo'n fan van, maar als het werkt is het prima. Denk alleen ook niet dat ik voice-commands kan activeren zonder m'n telefoon te gebruiken.

[..]

Zo iets inderdaad, alleen ff kijken of dat wel werkt als ik al BT verbinding heb.

Bedankt beide!
Zover ik weet kan je gewoon meerdere BT verbindingen open hebben op een telefoon :Y.
Heb ook altijd gelijktijdig en mijn dopjes en horloge gekoppeld.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176705192
Vorige week maandag voor het eerst op AliExpress wat gekocht, vandaag al binnen. Dat is lekker rap _O_
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:39:14 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_176706134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:09 schreef s0ul1991 het volgende:
Vorige week maandag voor het eerst op AliExpress wat gekocht, vandaag al binnen. Dat is lekker rap _O_
Vertel dan tenminste wat, dan hebben wij d'r ook nog wat aan ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 24 januari 2018 @ 01:28:55 #55
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176709142
Oke dan.. mn voorraad oordopjes zijn weer op. Moest gvd zelfs vandaag naar de mediamarkt omdat ik anders een uur in de trein zou zitten zonder muziek. Een setje JBL oortjes voor ¤30 gehaald :') :') :') ³²

Ik verwacht dat dit paartje binnen 1 maand het zal begeven dus ben van plan om weer 6 stuks oordopjes te bestellen. Yep ben totaal niet zuinig met oordopjes ;(

De laatste die ik gebruikte was deze: https://www.banggood.com/(...)288&cur_warehouse=CN

Waren goed.. alleen herinner ik me dat ze goedkoper waren? ff gecheckt en ja had ze voor ¤15.62 ;(

Had een tijdje terug ook die andere.. naam ff kwijt.. iets met rock. waren ook goed en goedkoop. Alleen zien die xiaomi oortjes er beter uit.

Voor de leuk had ik een tijdje terug ook een indigogo project gesteund; https://www.indiegogo.com(...)ireless-earphones--2

¤50 dollar voor draadloze oortjes. kijken of dat wat is. Gaan ze ergens deze week shippen *O*

Lang verhaal kort. Gewoon weer voor de xiaomi of rock oortjes (komt iemand op die naam) gaan of zijn er nu betere op de markt?
Ik ben geil
pi_176710014
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Vertel dan tenminste wat, dan hebben wij d'r ook nog wat aan ;)
Het was het officiële hoesje voor de Xiaomi Mi A1. Een test product, voor ik iets groots ging bestellen :)
pi_176710979
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Vertel dan tenminste wat, dan hebben wij d'r ook nog wat aan ;)
Hier ook een AE bestelling(Orico kabeltje) in 6 dagen binnen, terwijl ik nog bestellingen van anderhalve maand geleden heb uitstaan.
pi_176711035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:


Lang verhaal kort. Gewoon weer voor de xiaomi of rock oortjes (komt iemand op die naam) gaan of zijn er nu betere op de markt?
Naar mijn mening is dit een van de beste deals(prijs/kwaliteit/merk) op het moment. Regelmatig rond 8 euro te verkrijgen.
https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_362337.html

Of koop eens vaker BT oortjes. Die gaan (mijn ervaring) veel langer mee. Bij gaan de oortjes meestal stuk omdat ik ze steeds in mijn zak prop. BT oortjes laat ik meestal om mijn nek hangen. Vooral na dit als ze magnetisch zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 24-01-2018 11:32:51 ]
pi_176711187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Oke dan.. mn voorraad oordopjes zijn weer op. Moest gvd zelfs vandaag naar de mediamarkt omdat ik anders een uur in de trein zou zitten zonder muziek. Een setje JBL oortjes voor ¤30 gehaald :') :') :') ³²

Ik verwacht dat dit paartje binnen 1 maand het zal begeven dus ben van plan om weer 6 stuks oordopjes te bestellen. Yep ben totaal niet zuinig met oordopjes ;(

De laatste die ik gebruikte was deze: https://www.banggood.com/(...)288&cur_warehouse=CN

Waren goed.. alleen herinner ik me dat ze goedkoper waren? ff gecheckt en ja had ze voor ¤15.62 ;(

Had een tijdje terug ook die andere.. naam ff kwijt.. iets met rock. waren ook goed en goedkoop. Alleen zien die xiaomi oortjes er beter uit.

Voor de leuk had ik een tijdje terug ook een indigogo project gesteund; https://www.indiegogo.com(...)ireless-earphones--2

¤50 dollar voor draadloze oortjes. kijken of dat wat is. Gaan ze ergens deze week shippen *O*

Lang verhaal kort. Gewoon weer voor de xiaomi of rock oortjes (komt iemand op die naam) gaan of zijn er nu betere op de markt?
Ik vermoed Rock Zircon.
pi_176712553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Oke dan.. mn voorraad oordopjes zijn weer op. Moest gvd zelfs vandaag naar de mediamarkt omdat ik anders een uur in de trein zou zitten zonder muziek. Een setje JBL oortjes voor ¤30 gehaald :') :') :') ³²

Ik verwacht dat dit paartje binnen 1 maand het zal begeven dus ben van plan om weer 6 stuks oordopjes te bestellen. Yep ben totaal niet zuinig met oordopjes ;(

De laatste die ik gebruikte was deze: https://www.banggood.com/(...)288&cur_warehouse=CN

Waren goed.. alleen herinner ik me dat ze goedkoper waren? ff gecheckt en ja had ze voor ¤15.62 ;(

Had een tijdje terug ook die andere.. naam ff kwijt.. iets met rock. waren ook goed en goedkoop. Alleen zien die xiaomi oortjes er beter uit.

Voor de leuk had ik een tijdje terug ook een indigogo project gesteund; https://www.indiegogo.com(...)ireless-earphones--2

¤50 dollar voor draadloze oortjes. kijken of dat wat is. Gaan ze ergens deze week shippen *O*

Lang verhaal kort. Gewoon weer voor de xiaomi of rock oortjes (komt iemand op die naam) gaan of zijn er nu betere op de markt?
Je bent toch ook weer een syrisch ei he mpad...
https://www.dottsco.com/us/
https://www.reddit.com/r/(...)s_team_assembled_in/
https://m.alibaba.com/pro(...)l?spm=a277m.main.0.0
pi_176717401
Wat voor box moet ik hebben voor IPTV en red ik dat onder de 80 euro? :)
Gino ♥
pi_176720133
Ik ben al een tijdje op zoek naar de "Star Wars 7 Villain Trooper Battle Buddy" (Voor een klein 6 jarig even groot vriendje)
Helaas zag ik de Spydeal toen te laat https://www.spydeals.nl/i(...)120-cm-voor-30-47777
Gezocht via google maar nergens voor een goede prijs te vinden.
Gezocht in de topics via site:forum.fok.nl chinese webshops
Iemand enig idee of deze nog via bepaalde wegen (goedkoop) te bemachtigen is? Vind hem niet in de chinese shops terug.
AliExpress, Alibaba, dhgate, taobao, tmall niks te vinden.
Ttradetang werkt niet
Help :'(
pi_176725092
Iemand nog een tip voor een leuke drone? Liefst een met een camera en die wel mooie afstand weg kan, dus niet na 10 meter al uit de lucht valt ofzo
pi_176725595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke drone? Liefst een met een camera en die wel mooie afstand weg kan, dus niet na 10 meter al uit de lucht valt ofzo
Je moet iets duidelijker zijn. Met name hoeveel je wilt uitgeven. Een kwaliteits drone met een goede camera loopt zo in de honderden euro's, waarbij je meestal nog geen goede camera hebt. Nog beter kan je kiezen voor een drone en een losse GoPro met gimbal.dqn ben je wel honderden euro's verder.

Aan de andere kant kun je voor een paar tientjes een hobby drone oppikken en er ook plezier mee hebben.

Overigens halen zelfs de kleinste drones die ik heb geprobeerd met gemak 50 meter en meer. Ze zijn alleen heel windgevoelig.
Je kan het best een budget kiezen en dan een paar van de vele reviews op YouTube bekijken zodat je een keus maken. Let er daarbij ook op dat je een merk kiest waar accessoires makkelijk en goedkoop voor zijn te krijgen.
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:33:51 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176727229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:57 schreef Tjacka het volgende:
Wat voor box moet ik hebben voor IPTV en red ik dat onder de 80 euro? :)
Android boxje? Met een Amlogic processor moet dat wel kunnen doen dacht ik. de 905 chipset is een directe kodi build voor dacht ik. En een aantal draaien ook netjes de ziggoTV app dacht ik.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Overigens halen zelfs de kleinste drones die ik heb geprobeerd met gemak 50 meter en meer. Ze zijn alleen heel windgevoelig.
Je kan het best een budget kiezen en dan een paar van de vele reviews op YouTube bekijken zodat je een keus maken. Let er daarbij ook op dat je een merk kiest waar accessoires makkelijk en goedkoop voor zijn te krijgen.
Hoewel ik nu een andere (vergelijkbare, goedkopere) zou kopen. Dit is al best aardig speelgoed:
R/C: JXD 509G; FPV Drone

Solide; barometer dus blijft hangen op hoogte. Alleen geen GPS, dat is allemaal net wat nieuwer.

Denk er over deze zomer weer eentje te kopen; leuk speelgoed :Y. Wellicht nu eens iets van 150 euro als die camera iets beter is.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Voor de leuk had ik een tijdje terug ook een indigogo project gesteund; https://www.indiegogo.com(...)ireless-earphones--2

Ook in China heb je dat soort dingen, die doen het ook nog niet eens enorm slecht:
https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN
Erg over te spreken, geluid kan iets beter wellicht (wat minder laag), maar verder prima dingen.
Helaas laad die van mij niet helemaal perfect op, maar dat heb ik uiteindelijk maar opgelost met een stukje schuim die het dopje in de lader drukt.
quote:
Ach, en dan nog. Waarom niet een beter product kopen. Er zijn zat van die dingen die wel goed werken met Android toestellen itt dat product blijkbaar.

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 24-01-2018 22:48:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176727672
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:20 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik vermoed Rock Zircon.
Ik ben absoluut fan van de Rock Zircon. Nu inclusief verzendkosten voor 6,57 euro [via de App in ieder geval] te scoren. Echt geen geld voor zulke kwaliteit.

ROCK Originele Zirkoon Stereo Oortelefoon 3.5mm In Ear Koptelefoon met Microfoon voor iPhone 6 Samsung/xiaomi Huawei iPad
http://s.aliexpress.com/iaUnueUN?
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:31:11 #67
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_176728503
Iemand die enigzins redelijke kwaliteits Bluetooth oordopjes kan aanraden. Ben geen geluidofiel dus zo kritisch ben ik ook weer niet

https://banggood.app.link/KM0RpStJYJ
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:09:24 #68
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_176729306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:33 schreef RobertNL het volgende:
Ook in China heb je dat soort dingen, die doen het ook nog niet eens enorm slecht:
https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN
Erg over te spreken, geluid kan iets beter wellicht (wat minder laag), maar verder prima dingen.
Helaas laad die van mij niet helemaal perfect op, maar dat heb ik uiteindelijk maar opgelost met een stukje schuim die het dopje in de lader drukt.
En zoals je kan zien op die productpage, heb ik diezelfde ook, en ben er erg over te spreken. Runtime valt ook goed mee :
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:31 schreef Lidl het volgende:
Iemand die enigzins redelijke kwaliteits Bluetooth oordopjes kan aanraden. Ben geen geluidofiel dus zo kritisch ben ik ook weer niet
Check hierboven :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_176741510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:57 schreef Tjacka het volgende:
Wat voor box moet ik hebben voor IPTV en red ik dat onder de 80 euro? :)
Ik draai hier op een Xiaomi Mi Box 3, IPTV (Simple PVR client) draait prima met Kodi, maar ik gebruik nu eigenlijk altijd Perfect Player app voor IPTV. Werkt heerlijk soepel en heeft een prima layout.

Bij mijn ouders draait een Tanix TX5 (Pro?) met Perfect player, dat liep ook prima.
Is ook een niet al te duur boxje. Maar voorkeur gaat uit naar Mi box 3 want Android TV en port voor HD audioformaten zoals Dolby True HD, Dolby Atmos, DTS HD-MA etc. (alleen interessant als je natuurlijk een compatible receiver hebt ;)!)
pi_176744065
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aha en wat vind je van naviforce?
zien er goed uit maar 'k heb hier geen ervaring mee
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:36:23 #71
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_176746517
quote:
12s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

En zoals je kan zien op die productpage, heb ik diezelfde ook, en ben er erg over te spreken. Runtime valt ook goed mee :

[..]

Check hierboven :)
Heb het besteld, ben benieuwd
pi_176754961
FF een schaamteloze copy paste (8>

Lol :9
De aankomende skivakantie is niet goed. Ik ben nog teveel op zoek naar dingen die ik zou kunnen gebruiken (en bij gebrek aan fatsoenlijk materiaal - mijn ouders hebben afgelopen 10 jaar niets meer aangekocht voor skisport) en daardoor heb ik dit allemaal gekocht :+ :7


QCY Q29 voor ¤18, normaal ¤25 maar ik had nog wat punten liggen. Handig voor onder mijn helm, en kan ik snel telefoon oppakken moest mijn collega mij nodig hebben :P en anders, gewoon lekker muziek luisteren aangezien ik een stukje beter ben als mijn vrienden (en toch 2 dagen op mijn eigen ga skieen).


Skibril, met verwisselbare skiglazen! Altijd zien en aanpassen naargelang de weersomstandigen (en hoe het nu loopt ga ik de storm/sneeuwglazen veel nodig hebben).


Geen idee waarom dit :( vooral gekozen om een korting erbij te krijgen :')


Als we toch ineens profesionaliseren. Huidige, en enige helm hier is te klein geworden.

Verder nog een hoop Ugreen kabels, 30m elastisch touw, het beste spel ever
  vrijdag 26 januari 2018 @ 10:39:18 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176754997
Ik zou mijn hersens toch niet aan een Chinese helm toevertrouwen, eerlijk gezegd.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:11 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176755014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik draai hier op een Xiaomi Mi Box 3, IPTV (Simple PVR client) draait prima met Kodi, maar ik gebruik nu eigenlijk altijd Perfect Player app voor IPTV. Werkt heerlijk soepel en heeft een prima layout.

Bij mijn ouders draait een Tanix TX5 (Pro?) met Perfect player, dat liep ook prima.
Is ook een niet al te duur boxje. Maar voorkeur gaat uit naar Mi box 3 want Android TV en port voor HD audioformaten zoals Dolby True HD, Dolby Atmos, DTS HD-MA etc. (alleen interessant als je natuurlijk een compatible receiver hebt ;)!)
Tanix tx3 mini in elk geval mijden. Dat is me een rukding.
pi_176755109
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou mijn hersens toch niet aan een Chinese helm toevertrouwen, eerlijk gezegd.
Ik wel, en meestal zet ik toch nooit een helm op, dus alles is beter als niets. Copozz is wel een goed merk hoor :)
Eigelijk ook vrij zeker dat er 1 handelaar is die die helmen maakt en tig westerse en 1 chinees zet hun eigen merknaam erop.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 10:58:07 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176755312
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:45 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik wel, en meestal zet ik toch nooit een helm op, dus alles is beter als niets. Copozz is wel een goed merk hoor :)
Eigelijk ook vrij zeker dat er 1 handelaar is die die helmen maakt en tig westerse en 1 chinees zet hun eigen merknaam erop.
Dat je normaliter zo achterlijk bent om geen helm op te zetten, maakt natuurlijk niet dat het verstandig is. Maar goed, je bent vast zo goed dat je nooit valt, of je neemt geen enkel risico.

Hoe dan ook, ik hoop dat je niet zo eindigt als een goede vriend van me, die ook dacht dat hij best genoeg had aan een helm van ¤ 30,- toen hij tegen een boom aan flapte.
pi_176755809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat je normaliter zo achterlijk bent om geen helm op te zetten, maakt natuurlijk niet dat het verstandig is. Maar goed, je bent vast zo goed dat je nooit valt, of je neemt geen enkel risico.

Hoe dan ook, ik hoop dat je niet zo eindigt als een goede vriend van me, die ook dacht dat hij best genoeg had aan een helm van ¤ 30,- toen hij tegen een boom aan flapte.
Bekijk alles eens even in proportie.
10 jaar geleden droeg niemand een fluovestje / helm. Veiligheid is pas de laatste jaren 'hip'.
Nu doet inderdaad bijna iedereen dit standaard, maar het is nog helemaal niet maf dat er nog mensen zijn die geen helm opzetten (zelfs al ga je buiten de piste).
Zou je tegen de mensen die je ziet op skivakantie, ook hetzelfde reageren als je ze zonder helm ziet skiën?

Het is maar de vraag of een ¤100-¤200 helm dit had kunnen voorkomen. Alles hangt af van de manier hoe je valt, een helm is een goede schokdemper. Meer niet.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 11:33:22 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176755999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:23 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Bekijk alles eens even in proportie.
10 jaar geleden droeg niemand een fluovestje / helm. Veiligheid is pas de laatste jaren 'hip'.
Nu doet inderdaad bijna iedereen dit standaard, maar het is nog helemaal niet maf dat er nog mensen zijn die geen helm opzetten (zelfs al ga je buiten de piste).
Zou je tegen de mensen die je ziet op skivakantie, ook hetzelfde reageren als je ze zonder helm ziet skiën?

Het is maar de vraag of een ¤100-¤200 helm dit had kunnen voorkomen. Alles hangt af van de manier hoe je valt, een helm is een goede schokdemper. Meer niet.
Een helm kan een goede schokdemper zijn. Dit soort helmpjes zijn dat per definitie niet. Die doe je op voor de vorm. Ik fiets zelf veel (mountainbike, downhillen en racefiets) en heb de nodige klappen gemaakt. Van de neuroloog al eens te horen gekregen dat ik er met bezuinigen op de helm waarschijnlijk al niet meer zou zijn geweest na een mountainbike klap van een paar jaar terug. Dat afdoen met 'ja je weet nooit of het met een betere helm voorkomen was' is zoiets als roepen dat een autogordel overbodig is omdat in 1 op de 10.000 ongelukken hij juist voor extra letsel zorgt.

Je doet nu net alsof je net zo goed een pet op kunt zetten, dat is natuurlijk onzin (al klopt dat in deze prijsklasse waarschijnlijk wel ongeveer). En dat 'veiligheid hip' is is natuurlijk een domme opmerking. Veiligheid is verstandig. Dat heeft niets met hip of tijdsgeest te maken. De middelen om veilig te sporten zijn gewoon betaalbaar.

Ik zag laatst iemand op een full carbon racefiets, volledig top afgemonteerd, elektrisch schakelen de hele meuk. Maar wel een helmpie van de Aldi op. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.

Maar goed, sorry dat ik er over doorzeur. Gewoon te vaak gezien dat mensen in de kreukels eindigde door bezuinigingen op dit soort essentiële bescherming. Zie het maar als een stukje (professionele) bezorgdheid.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 12:22:30 #79
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176756934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Een helm kan een goede schokdemper zijn. Dit soort helmpjes zijn dat per definitie niet. Die doe je op voor de vorm. Ik fiets zelf veel (mountainbike, downhillen en racefiets) en heb de nodige klappen gemaakt. Van de neuroloog al eens te horen gekregen dat ik er met bezuinigen op de helm waarschijnlijk al niet meer zou zijn geweest na een mountainbike klap van een paar jaar terug. Dat afdoen met 'ja je weet nooit of het met een betere helm voorkomen was' is zoiets als roepen dat een autogordel overbodig is omdat in 1 op de 10.000 ongelukken hij juist voor extra letsel zorgt.

Je doet nu net alsof je net zo goed een pet op kunt zetten, dat is natuurlijk onzin (al klopt dat in deze prijsklasse waarschijnlijk wel ongeveer). En dat 'veiligheid hip' is is natuurlijk een domme opmerking. Veiligheid is verstandig. Dat heeft niets met hip of tijdsgeest te maken. De middelen om veilig te sporten zijn gewoon betaalbaar.

Ik zag laatst iemand op een full carbon racefiets, volledig top afgemonteerd, elektrisch schakelen de hele meuk. Maar wel een helmpie van de Aldi op. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.

Maar goed, sorry dat ik er over doorzeur. Gewoon te vaak gezien dat mensen in de kreukels eindigde door bezuinigingen op dit soort essentiële bescherming. Zie het maar als een stukje (professionele) bezorgdheid.
Die helmen zijn toch gewoon gekeurd, waarom loop je nou zo stoer te doen. Waar moet een helm dan wel aan voldoen moet hij goed zijn in jouw optiek?
Minimaal 1k euro? Prijs zegt niet alles :')
Motorhelmen zijn ook gewoon goedgekeurd om met 100km/u op je bek te gaan en die kosten 35 euro.
pi_176757925
Status pakket: In transport
Land van bestemming: Nederland
Land van herkomst: Zwitserland
2018-01-26 09:56 NLAMSA, Misrouting
2018-01-25 21:04 NL, Handover to domestic sorting
2018-01-25 12:57 NLRTMA, Arrival at border point in the destination country
2018-01-23 13:02 CH-8010 Zürich 1 Transit, Departed transit country
2018-01-23 12:43 CH-8010 Zürich 1 Transit, Arrived in transit country
2018-01-20 15:01 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2018-01-20 13:04 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2018-01-20 11:39 Asendia Hong Kong, Mailed
======================================
heuj mn eerste pakketje wat is gemisroute. Betekend dit dat het verkeerd is gesorteerd?
  vrijdag 26 januari 2018 @ 13:24:54 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176758054
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:22 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Die helmen zijn toch gewoon gekeurd, waarom loop je nou zo stoer te doen. Waar moet een helm dan wel aan voldoen moet hij goed zijn in jouw optiek?
Minimaal 1k euro? Prijs zegt niet alles :')
Motorhelmen zijn ook gewoon goedgekeurd om met 100km/u op je bek te gaan en die kosten 35 euro.
Ik geloof dat je er niet zo veel van snapt allemaal. En al helemaal niet van keuringen van helmen.

Maakt niet uit verder. Gewoon lekker kopen wat je wilt. Ik geef alleen maar aan hoe ik er over denk.
pi_176760551
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:22 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Die helmen zijn toch gewoon gekeurd, waarom loop je nou zo stoer te doen. Waar moet een helm dan wel aan voldoen moet hij goed zijn in jouw optiek?
Minimaal 1k euro? Prijs zegt niet alles :')
Motorhelmen zijn ook gewoon goedgekeurd om met 100km/u op je bek te gaan en die kosten 35 euro.
vroeger reed ik zonder helm, dus elke helm is gewoon beter.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 16:41:06 #83
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176761716
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 13:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik geloof dat je er niet zo veel van snapt allemaal. En al helemaal niet van keuringen van helmen.

Maakt niet uit verder. Gewoon lekker kopen wat je wilt. Ik geef alleen maar aan hoe ik er over denk.
Leg me maar uit waarom een goedkope helm per definitie niet goed is voor valbescherming.
Bijna alle (motor)helmen (goedkoop-duur) zijn van dezelfde materialen gemaakt. De afwerking is wat het verschil maakt maar dat maakt verderf niet uit als je op je bek gaat.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 17:04:19 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176762061
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Leg me maar uit waarom een goedkope helm per definitie niet goed is voor valbescherming.
Bijna alle (motor)helmen (goedkoop-duur) zijn van dezelfde materialen gemaakt. De afwerking is wat het verschil maakt maar dat maakt verderf niet uit als je op je bek gaat.
Ik had het niet over motorhelmen. Ik heb geen verstand van motorhelmen en totaal geen interesse in dat product. Overigens is er in 2005 nog een schandaal geweest in Duitsland omdat uuit een rest van de ADAC bleek dat een aantal gecertificeerde helmen niet door hun veiligheidstest kwamen, maar dat terzijde. Het is sowieso vrij naïef om te denken dat het verschil tussen motorhelmen alleen in het uiterlijk zit en dat ze qua veiligheid allemaal gelijk zijn. https://sharp.dft.gov.uk/ voor wat tests. Ik heb te weinig verstand van motorhelmen om te kunnen stellen dat de duurdere beter scoren, maar het zou me niets verbazen als dat wel zo is.

Bij skihelmen zijn er sowieso duidelijke verschillen in veiligheid vanwege verschillende materialen die gebruikt kunnen worden. Bescherming tegen piekbelasting bijvoorbeeld (denk aan takken) is bij een (veelal duurdere) hybride helm (of een hardshell, die wel weer zwaarder zijn) stukken beter. Ook de mate van verstelbaarheid (en hoe goed hij vervolgens op zijn plek blijft zitten tijdens de actie) verschilt nogal. En niet geheel toevallig zijn die systemen bij de duurdere helmen beter. Komt ook nog bij dat er in de certificering van skihelmen sowieso al sprake is van verschillende klassen.

Bij fietshelmen geldt bijvoorbeeld ook dat de duurdere helmen een MIPS-systeem hebben, wat veel betere bescherming biedt voor de hersenen bij impact dan andere (ook goedgekeurde) helmen. Het feit dat een helm is goedgekeurd, wil niet zeggen dat hij net zo veilig is als een andere goedgekeurde helm.

En nee, natuurlijk is duurder niet altijd beter. Maar een fietshelm van ¤ 90,- met MIPS is absoluut beter dan een helm van de Aldi. En sterker nog, de gemiddelde helm van ¤ 90,- zonder MIPS, is ook veiliger dan een helm van de Aldi.

Maar daar ging het eigenlijk allemaal helemaal niet over. Het ging hier over een helm uit China, waarvan je überhaupt niet weet of hij aan welke veiligheidseis dan ook voldoet. Ja, het merkje kan er op staan en dat merkje kan ook op Amazon verkocht worden. Dat is echter geen enkele garantie dat het ook echt een fatsoenlijk helm is die een test heeft moeten doorstaan. Voor het zelfde geld is het inferieur kunststof omdat er voor de Chinese markt andere materialen worden gebruikt of gaat het sowieso om een fake. En uiteraard moet je een helm sowieso fatsoenlijk passen voor je er mee op pad gaat.
pi_176763494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:'....................
Maar daar ging het eigenlijk allemaal helemaal niet over. Het ging hier over een helm uit China, waarvan je überhaupt niet weet of hij aan welke veiligheidseis dan ook voldoet. Ja, het merkje kan er op staan en dat merkje kan ook op Amazon verkocht worden. Dat is echter geen enkele garantie dat het ook echt een fatsoenlijk helm is die een test heeft moeten doorstaan. ..............
Volgens mij gaf je zelf al aan dat je dit nooit nimmer kan weten als de ADAC bij een controle een aantal gecertificeerde helmen niet aan een veiligheidstest voldeden.
Voor een skihelm geldt een minimale certificering van CE EN 1077. Dit blijkt in de genoemde CoPozz helm te staan. Als dit niet het geval was zou volgens mij de desbetreffende helm onverkoopbaar zijn via de reguliere kanalen. Wat die certificering exact inhoudt is natuurlijk de vraag.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:34:53 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176763535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:31 schreef elinx het volgende:

[..]

Volgens mij gaf je zelf al aan dat je dit nooit nimmer kan weten als de ADAC bij een controle een aantal gecertificeerde helmen niet aan een veiligheidstest voldeden.
Voor een skihelm geldt een minimale certificering van CE EN 1077. Dit blijkt in de genoemde CoPozz helm te staan. Als dit niet het geval was zou volgens mij de desbetreffende helm onverkoopbaar zijn via de reguliere kanalen. Wat die certificering exact inhoudt is natuurlijk de vraag.
En wie garandeert dat wat er in die helm staat klopt? Of geloof je alles wat op producten van AliExpress staat?
pi_176763610
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:34 schreef BadderHaring het volgende:.......
En wie garandeert dat wat er in die helm staat klopt? Of geloof je alles wat op producten van AliExpress staat?
Nee, maar wie beweert dat alles klopt wat in de westerse winkels ligt, als veel van dat spul uit China komt. Feit is dat je dat gewoon nimmer weet.
Alleen consumenten instellingen die dit soort zaken aan tests onderwerpen kunnen dit aan de kaak stellen.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:43:32 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176763680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:38 schreef elinx het volgende:

[..]

Nee, maar wie beweert dat alles klopt wat in de westerse winkels ligt, als veel van dat spul uit China komt. Feit is dat je dat gewoon nimmer weet.
Van producten die hier in de winkel liggen weet je dat ze steekproefsgewijs getest worden. Zeker bij helmen, kinderstoeltjes, electronica is die quality control veel beter dan in China. Simpelweg omdat dergelijke fabrikanten zich veel minder kunnen veroorloven dan een handelaar in een garagebox in Shenzhen die B-spec rommel opkoopt en die vervolgens via Aliexpress verkoopt.

Ik heb ooit op AliExpress een 'Genuine Samsung' telefoonlader gekocht. Niet van echt te onderscheiden, compleet met alle keurmerken. Het ding heeft zich binnen een half uur één gemaakt met mijn stopcontact. Ze zijn nog altijd onafscheidelijk verbonden. Gesmolten, wel te verstaan.
pi_176764567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van producten die hier in de winkel liggen weet je dat ze steekproefsgewijs getest worden. Zeker bij helmen, kinderstoeltjes, electronica is die quality control veel beter dan in China. .....

Ik heb ooit op AliExpress een 'Genuine Samsung' telefoonlader gekocht. Niet van echt te onderscheiden, .......
Ik geef je gelijk wat betreft het lucratief kopiëren van merkspul waar je mbt China extra alert op moet zijn. Maar in dit geval gaat het daar niet om. Veel fantasiemerk of merkloze spullen die ook in westerse winkels te koop zijn komen vaak ook uit China, gecertificeerd en wel. Wie zegt mij dat dit spul hier in Nederland nogmaals steeksproefgewijs is getest. Deze merken zal je zelden in consumenten tests terugzien. Mijn punt is dat je dit als consument dan nimmer kan weten.
Als je het risico niet wilt lopen zal je een merk moeten aanschaffen, welke in een consumententest heeft meegedaan.
pi_176764631
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:48 schreef Majesty het volgende:

[..]

En ik ben erg in mijn nopjes met deze: https://www.banggood.com/(...)59.html?rmmds=search

Al zo'n 1,5 jaar in gebruik, gaat praktisch dagelijks mee onder de douche, accu gaat weken mee.
Hij is oerlelijk naar mijn mening, maar overleefd mening durability test door zijn design en waterdichtheid. Had 'm zelf voor 33 euro destijds, nu al 21 zie ik :O. Zou 'm meteen kopen :D.

[..]

Enne, thanks a lot voor je review! :)
In hoever is deze waterdicht dan? :)
pi_176768182
Vond net dit op de facebook van gearbest:

❗De invoerkostenregeling is verbeterd! 😊
Om onze klanten in de EU zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn heeft GearBest sinds kort het G-W warehouse opgezet. Onze klanten uit de EU kunnen hun bestellingen bij het G-W warehouse plaatsen, wanneer deze producten leverbaar zijn uit G-W warehouse.

Het voordeel van dit warehouse is dat de bestelling binnen 7 dagen geleverd wordt en de invoerkosten worden vergoed als je via ons platform/onze link de bestelling plaatst, ongeacht welke verzendingsmethode er gekozen wordt. Dus heb je via ons besteld en het G-W warehouse gekozen? Heb je dan invoerkosten moeten betalen? Dan krijg je die vergoed bij GearBest met een betaalbewijs/factuur. Deze kan je indienen door een ticket aan te maken via onze klantenservice.

Bij elk product kunnen jullie zien of dit product leverbaar is vanuit het G-W warehouse. Mochten onze klanten toch vanuit een ander warehouse bestellen, dan hebben we het volgende beleid voor jullie om het risico van invoerkosten te vergoeden. Vanwege problemen met de DPD verzendmethode heeft GearBest besloten om eventuele douanekosten volledig te vergoeden. Dit geldt bij bestellingen via ons platform welke verzonden zijn met 'Registered Air Mail'. Deze regeling loopt voor orders vanaf 01 december 2017! De levertijden voor producten uit het China/HK warehouse bedragen ongeveer 15-20 werkdagen. 🤗❗
pi_176816961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 22:01 schreef psycoxl het volgende:
Vond net dit op de facebook van gearbest:

❗De invoerkostenregeling is verbeterd! 😊
Om onze klanten in de EU zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn heeft GearBest sinds kort het G-W warehouse opgezet. Onze klanten uit de EU kunnen hun bestellingen bij het G-W warehouse plaatsen, wanneer deze producten leverbaar zijn uit G-W warehouse.

Het voordeel van dit warehouse is dat de bestelling binnen 7 dagen geleverd wordt en de invoerkosten worden vergoed als je via ons platform/onze link de bestelling plaatst, ongeacht welke verzendingsmethode er gekozen wordt. Dus heb je via ons besteld en het G-W warehouse gekozen? Heb je dan invoerkosten moeten betalen? Dan krijg je die vergoed bij GearBest met een betaalbewijs/factuur. Deze kan je indienen door een ticket aan te maken via onze klantenservice.

Bij elk product kunnen jullie zien of dit product leverbaar is vanuit het G-W warehouse. Mochten onze klanten toch vanuit een ander warehouse bestellen, dan hebben we het volgende beleid voor jullie om het risico van invoerkosten te vergoeden. Vanwege problemen met de DPD verzendmethode heeft GearBest besloten om eventuele douanekosten volledig te vergoeden. Dit geldt bij bestellingen via ons platform welke verzonden zijn met 'Registered Air Mail'. Deze regeling loopt voor orders vanaf 01 december 2017! De levertijden voor producten uit het China/HK warehouse bedragen ongeveer 15-20 werkdagen. 🤗❗
Let op; priority line is weer beschikbaar en volgens mij ben je op dat moment ook niet meer beschermd tegen douanekosten als je registered mail kies. Dit aanbod was er namelijk omdst priority line tijdelijk niet beschikbaar was.
Misschien kan Gearbest support dit kan beamen of ontkennen?!
  roze maandag 29 januari 2018 @ 13:46:53 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176817880
Damn mijn pakketje is nu al in NL en het is de 25ste verzonden. :D Gaat op dit moment richting PostNL.
Your beauty never ever scared me.
pi_176823933
Heeft iemand ervaring met dit soort smart phone HUD?
Dat het wel zo goed werkt als beweert wordt?

  maandag 29 januari 2018 @ 19:21:22 #95
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176824234
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:09 schreef THEFXR het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit soort smart phone HUD?
Dat het wel zo goed werkt als beweert wordt?

[ afbeelding ]
Je telefoon spiegelt als het goed is ook gewoon al op je voorruit, ik denk dat zo'n ding niet veel toevoegt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 06:48:50 #96
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_176832440
Voor de geïnteresseerden:

Gisteren heb ik deze gekocht:

Zhiyun Smooth Q smartphone Handheld 3 Axis gimbal stabilizer for iphone action camera Gopro Tripod Microphone Remote Adapter LED
http://s.aliexpress.com/NrmInai6?
(from AliExpress Android)

Die is normaal een stuk duurder (+-¤115) en in Nederland ong ¤179.

Nu ¤81 euro betaald (voor de meest simpele versie)

[ Bericht 3% gewijzigd door ManageTheAnger op 30-01-2018 10:54:10 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_176832546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 06:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden:

Gisteren heb ik deze gekocht:

Zhiyun Smooth Q smartphone Handheld 3 Axis gimbal stabilizer for iphone action camera Gopro Tripod Microphone Remote Adapter LED
http://s.aliexpress.com/NrmInai6?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)

Die is normaal een stuk duurder (+-¤115) en in Nederland ong ¤179.

Nu ¤81 euro betaald (voor de meest simpele versie)
Even ter info: De link werkt (bij mij) niet.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:54:41 #98
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_176834924
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Even ter info: De link werkt (bij mij) niet.
Thanks, heb het aangepast!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_176848538
Dit weekend een paar van deze Sonoff switches ontvangen (Ebay deze keer).



Super easy: je knipt het snoer van je lamp door en plugt het aan beide kanten van dit kleine kastje weer in (via een soort kroonsteen). Je kunt er ook een stekker aan maken, zodat je het snoer van je lamp niet stuk hoeft te knippen.

Vervolgens even koppelen aan de app en binnen 5 minuten kun je ieder apparaat via wifi bedienen. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Google Home Mini, zodat ik op spraakcommando de lampen kan bedienen. :)

pi_176850999
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Dit weekend een paar van deze Sonoff switches ontvangen (Ebay deze keer).

[ afbeelding ]

Super easy: je knipt het snoer van je lamp door en plugt het aan beide kanten van dit kleine kastje weer in (via een soort kroonsteen). Je kunt er ook een stekker aan maken, zodat je het snoer van je lamp niet stuk hoeft te knippen.

Vervolgens even koppelen aan de app en binnen 5 minuten kun je ieder apparaat via wifi bedienen. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Google Home Mini, zodat ik op spraakcommando de lampen kan bedienen. :)

Deze Sonoff switch is de goedkoopste manier om je apparaten en verlichting(met stekker) met wifi te bedienen en werkt verrassend goed.
pi_176851199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Dit weekend een paar van deze Sonoff switches ontvangen (Ebay deze keer).

[ afbeelding ]

Super easy: je knipt het snoer van je lamp door en plugt het aan beide kanten van dit kleine kastje weer in (via een soort kroonsteen). Je kunt er ook een stekker aan maken, zodat je het snoer van je lamp niet stuk hoeft te knippen.

Vervolgens even koppelen aan de app en binnen 5 minuten kun je ieder apparaat via wifi bedienen. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Google Home Mini, zodat ik op spraakcommando de lampen kan bedienen. :)

Je lampen? Alleen de lampen die met een stekker erin zitten denk ik?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_176851826
Voor iedereen met een tic watch kan ik deze screenprotector aan bevelen.

http://s.aliexpress.com/BNvaQVve?fromSns=Gmail
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:42:21 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176852559
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 06:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden:

Gisteren heb ik deze gekocht:

Zhiyun Smooth Q smartphone Handheld 3 Axis gimbal stabilizer for iphone action camera Gopro Tripod Microphone Remote Adapter LED
http://s.aliexpress.com/NrmInai6?
(from AliExpress Android)

Die is normaal een stuk duurder (+-¤115) en in Nederland ong ¤179.

Nu ¤81 euro betaald (voor de meest simpele versie)
Dat komt doordat binnenkort deze uitkomt denk ik:
https://www.cameranu.nl/nl/p2274675/dji-osmo-mobile-2?
Ook bij de aldi zoiets voor niet al te veel geld vorige week (100 euro).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176864342
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:10 schreef psycoxl het volgende:
Voor iedereen met een tic watch kan ik deze screenprotector aan bevelen.
[ afbeelding ]
http://s.aliexpress.com/BNvaQVve?fromSns=Gmail
Er is een Ticwatch 2 onderweg naar mij.
Is z'n screen protector noodzakelijk?
Is het standaard glas van het horloge niet sterk genoeg?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_176870370
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:57 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Er is een Ticwatch 2 onderweg naar mij.
Is z'n screen protector noodzakelijk?
Is het standaard glas van het horloge niet sterk genoeg?
Licht eraan hoe netjes je op je horloge bent. Heb je nu ook krassen op je horloge(s)? Maar ook als je voorzichtig bent en je gaat een keer met je pols langs een stenen muur ofzo, dan heb je gegarandeerd krassen.
Ik vind een screenprotector 9/10 keer erg lelijk, dus ik doe er nooit eentje op.
pi_176870395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:57 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Er is een Ticwatch 2 onderweg naar mij.
Is z'n screen protector noodzakelijk?
Is het standaard glas van het horloge niet sterk genoeg?
Geen idee, maar neem jij het risico? Je ziet m niet en bij mij merk ik geen verschil in de touch
pi_176875689
beste trackingstatus update tot nu toe gezien:
quote:
2018-01-31 03:03
Croatia, ZAGREB 10003 PI, Insert item into bag (Otb)
_O-
pi_176880292
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat komt doordat binnenkort deze uitkomt denk ik:
https://www.cameranu.nl/nl/p2274675/dji-osmo-mobile-2?
Ook bij de aldi zoiets voor niet al te veel geld vorige week (100 euro).
Ongetwijfeld. Die van de Aldi had ik ook gezien maar heb goede reviews gelezen over deze Zhiyun
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_176894254
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Licht eraan hoe netjes je op je horloge bent. Heb je nu ook krassen op je horloge(s)? Maar ook als je voorzichtig bent en je gaat een keer met je pols langs een stenen muur ofzo, dan heb je gegarandeerd krassen.
Ik vind een screenprotector 9/10 keer erg lelijk, dus ik doe er nooit eentje op.
Dit is zon glasplaatje. Deze zie je op het horloge helemaal niet omdat hij mooi "in" het horloge valt.
pi_176943646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 19:34 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

In hoever is deze waterdicht dan? :)
Sorry late reactie, maar waterdicht als in waterdicht. Haha.
Heb 'm onder water gehad, gaat mee onder de douche (in de cabine), stroomt ook weleens water overheen. Waterdicht dus.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:07:25 #111
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_176965633
mensen ervaring met iphone 7 kabel naar mini-jack adapter?
zijn hier ook goede en minder goede?

hoor het graag!
pi_176971850
Ik ben op zoek naar 'n toetsenbord dat groter is dan 'n Surface Pro toetsenbord (zo'n typecover), maar ook portable genoeg om mee te nemen.

Voor 'n studie moet ik redelijk wat verslagen gaan typen, en dat lijkt me niet heel handig op die typecover. Maar 't moet ook weer niet te groot worden, dus makkelijk mee te nemen.

Iemand 'n idee? Ben wat aan 't doorklikken op Ali, maar kom nog niet echt iets tegen.

Mag met BT zijn, kabel is ook niet erg.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_176998893
Naast de Sonoff inmiddels ook een Yeelight ontvangen:



https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html?wid=21

Werkt ook als een trein. Installatie binnen 2 minuten rond en gekoppeld aan Google Home!
pi_177000562
Enig idee wat aan te raden is qua laptops bij Gearbest/BG/Geekbuying als je een Windows 10, 4/6GB ram, betere processor dan een Pentium/Celeron/Atom wilt en 128GB SSD wilt hebben? Ik zoek in de prijscategorie van 150 tot 200 euro. Wat je daarvoor in Nederland kunt krijgen is niet echt het overwegen waard. Zag een Jumper EZbook 3 pro/3s, maar ik heb geen idee of dat echt wat is. De Xiaomi notebooks ken ik wel maar die zijn niet echt binnen handbereik qua prijs. Dus zijn er nog aanraders in het budgetsegment te noemen?
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:29:56 #115
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177001158
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Enig idee wat aan te raden is qua laptops bij Gearbest/BG/Geekbuying als je een Windows 10, 4/6GB ram, betere processor dan een Pentium/Celeron/Atom wilt en 128GB SSD wilt hebben? Ik zoek in de prijscategorie van 150 tot 200 euro. Wat je daarvoor in Nederland kunt krijgen is niet echt het overwegen waard. Zag een Jumper EZbook 3 pro/3s, maar ik heb geen idee of dat echt wat is. De Xiaomi notebooks ken ik wel maar die zijn niet echt binnen handbereik qua prijs. Dus zijn er nog aanraders in het budgetsegment te noemen?
Gisteren geüpload:


Zoek je misschien zoiets?
pi_177002364
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gisteren geüpload:


Zoek je misschien zoiets?
Die is nu doodleuk 375 dollar -O- Review klinkt wel goed!
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 22:14:50 #117
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177002768
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die is nu doodleuk 375 dollar -O- Review klinkt wel goed!
De Jumper Ezbook met dezelfde CPU is ¤236: Jumper EZBOOK 3 PRO 13.3 Inch Notebook Windows 10 Intel Apollo Lake N3450 Quad Core 6GB RAM 64G eMMC

Review van dezelfde gozer:

Lijkt me geen slechte optie ^O^
pi_177002961
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Jumper Ezbook met dezelfde CPU is ¤236: Jumper EZBOOK 3 PRO 13.3 Inch Notebook Windows 10 Intel Apollo Lake N3450 Quad Core 6GB RAM 64G eMMC

Review van dezelfde gozer:

Lijkt me geen slechte optie ^O^
Deze leek mij interessanter: https://www.geekbuying.co(...)op-N3450-378761.html

Voor 23 euro meer een 256GB SSD vind ik wel fijn. Kan nooit de beste kwaliteit leveren ivm een Samsung, Crucial die ik in mijn pc heb gehad. Maar ach..
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 22:24:43 #119
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177003086
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Deze leek mij interessanter: https://www.geekbuying.co(...)op-N3450-378761.html

Voor 23 euro meer een 256GB SSD vind ik wel fijn. Kan nooit de beste kwaliteit leveren ivm een Samsung, Crucial die ik in mijn pc heb gehad. Maar ach..
Dat is de plus-versie van de laptop die ik linkte, dus die zal inderdaad beter zijn. Die is op BG ¤269 trouwens, en PDM is beschikbaar.
pi_177003797
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is de plus-versie van de laptop die ik linkte, dus die zal inderdaad beter zijn. Die is op BG ¤269 trouwens, en PDM is beschikbaar.
Verschil is wel alu (pro) of niet (s), wel wifi AC (pro) of N (s) wel 256GB SSD (s) of zelf toevoegen (pro). De pro met losse SSD is natuurlijk het mooiste. Beste bouwkwaliteit, beter WiFi en die heeft emmc on board als extra.

https://www.geekbuying.co(...)o-Silver-384368.html
Kan ook voor de EZbook 3L pro gaan. Kost maar ¤184 en dan kun je voor het prijsverschil van ¤46 vast wel een bijpassende M2 SSD scoren. Aangenomen dat die L enkel aangeeft dat het de grotere variant is van de reguliere pro.
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 23:01:33 #121
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177003974
Ik zou persoonlijk voor de L van ¤184 gaan en er zelf een SSD in gooien.
pi_177009509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 23:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zou persoonlijk voor de L van ¤184 gaan en er zelf een SSD in gooien.
Wat verder zoeken naar de Jumper EZbook 3 levert aan informatie op dat ze kennelijk bij de meeste recente bios update van de M2 SSD enkel nog toestaan dat je er foto's, video's en dergelijke op kunt slaan... Maar niet als bootable schijf kunt gebruiken om Windows 10 op te knallen :{

https://techtablets.com/f(...)-bios-issues/page/2/

Bedoel ik wil wel een SSD toevoegen om Windows 10 op te zetten zodat ie lekker vlot opstart. Voor extra opslag kun je nog altijd met een micro SD aan de slag. Hmm.. nog los van het feit dat EZbook 3 nogal kieskeurig is welke M2 SSD je gebruikt maar dat is tot daar aan toe.
mag het weten
pi_177022019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Naast de Sonoff inmiddels ook een Yeelight ontvangen:

[ afbeelding ]

https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html?wid=21

Werkt ook als een trein. Installatie binnen 2 minuten rond en gekoppeld aan Google Home!
Is dat nou wat zo een Google Home? Lijkt mij echt een gadget wat je vrij snel niet meer gaat gebruiken.
pi_177027911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Is dat nou wat zo een Google Home? Lijkt mij echt een gadget wat je vrij snel niet meer gaat gebruiken.
Kijk er eens een paar reviews van. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal aan de Google Home of Alexa gaan. Je moet dan wel investeren in automation van lampen en apparaten maar dat wordt ook steeds goedkoper (al vanaf 4 euro zoals je in een paar posts hierboven kunt zien). Daarnaast heb je de handigheidjes als het vragen om informatie over files, het weer, maar ook het doen van online boodschappen etc. Maar dat werkt pas goed als ze ook NL omarmen.

Ik heb zelf bijv. een Harmony afstandbediening waarbij je het aan/uit zetten van pvr,tv en tuner kan automatiseren. Met Google Home hoef je straks alleen nog maar zoiets te zeggen als 'okay Google speel Narcos af op Netflix' om tv aan te zetten en Netflix te starten. Reuze handig toch?! Je wordt er wel lui van...dat wel :>

Het is nu alleen nog kiezen of je voor Google of Amazon gaat....
pi_177031029
Iemand de philips xiaomi lamp al gekoppeld aan de mi home app?
Het is mij wel gelukt alleen nu wil ik hem koppelen met de body sensor alleen met de yeelight stond dit in de mi home app in het engels dat als er beweging was dat de yeelight automatisch aanging.
Alleen nu probeer ik dit met de philips lamp maar staat er wat in het chinees....https://ibb.co/n4KUDx iemand een idee dat als de body sensor beweging detecteert dat de lamp aangaat?
pi_177034396
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 02:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Kijk er eens een paar reviews van. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal aan de Google Home of Alexa gaan. Je moet dan wel investeren in automation van lampen en apparaten maar dat wordt ook steeds goedkoper (al vanaf 4 euro zoals je in een paar posts hierboven kunt zien). Daarnaast heb je de handigheidjes als het vragen om informatie over files, het weer, maar ook het doen van online boodschappen etc. Maar dat werkt pas goed als ze ook NL omarmen.

Ik heb zelf bijv. een Harmony afstandbediening waarbij je het aan/uit zetten van pvr,tv en tuner kan automatiseren. Met Google Home hoef je straks alleen nog maar zoiets te zeggen als 'okay Google speel Narcos af op Netflix' om tv aan te zetten en Netflix te starten. Reuze handig toch?! Je wordt er wel lui van...dat wel :>

Het is nu alleen nog kiezen of je voor Google of Amazon gaat....
Thanks, dat maakt het wel interessanter inderdaad!
pi_177034406
Paar jaar terug een hele fijne 12V USB adapter gekocht. Welke is op dit moment een aanrader als je 2 of meer poorten wilt hebben met goede laad snelheid?

En zoek betrouwbare iPhone lightning kabeltjes

[ Bericht 15% gewijzigd door Skiet op 08-02-2018 21:22:57 ]
pi_177036924
Even een vraagje: Ik heb een telefoon met micro usb poort. Past daar ook usb type c op? Is dat compatible?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177037627
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:47 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje: Ik heb een telefoon met micro usb poort. Past daar ook usb type c op? Is dat compatible?
nee, dat is een nieuwe andere aansluiting.
er zijn wel goedkope verlengstukjes verkrijgbaar.
pi_177044820
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 02:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Kijk er eens een paar reviews van. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal aan de Google Home of Alexa gaan. Je moet dan wel investeren in automation van lampen en apparaten maar dat wordt ook steeds goedkoper (al vanaf 4 euro zoals je in een paar posts hierboven kunt zien). Daarnaast heb je de handigheidjes als het vragen om informatie over files, het weer, maar ook het doen van online boodschappen etc. Maar dat werkt pas goed als ze ook NL omarmen.

Ik heb zelf bijv. een Harmony afstandbediening waarbij je het aan/uit zetten van pvr,tv en tuner kan automatiseren. Met Google Home hoef je straks alleen nog maar zoiets te zeggen als 'okay Google speel Narcos af op Netflix' om tv aan te zetten en Netflix te starten. Reuze handig toch?! Je wordt er wel lui van...dat wel :>

Het is nu alleen nog kiezen of je voor Google of Amazon gaat....
Dit inderdaad. Als het over een tijdje in Nederland beschikbaar is, heb je er best veel aan.

Nu is het vooral handig voor mijn verlichting, het weer, pizzatimer, files, chromecasten en muziek luisteren. Af en toe nog eens een vraag.

En 'Hey Google, play Narcos on chromecast GuitarJJ' werkt nu al ;) hij schakelt dan zelf mijn tv en soundplate aan en begint met afspelen!
pi_177046991
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:29 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als het over een tijdje in Nederland beschikbaar is, heb je er best veel aan.

Nu is het vooral handig voor mijn verlichting, het weer, pizzatimer, files, chromecasten en muziek luisteren. Af en toe nog eens een vraag.

En 'Hey Google, play Narcos on chromecast GuitarJJ' werkt nu al ;) hij schakelt dan zelf mijn tv en soundplate aan en begint met afspelen!
pi_177048899
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:29 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]


En 'Hey Google, play Narcos on chromecast GuitarJJ' werkt nu al ;) hij schakelt dan zelf mijn tv en soundplate aan en begint met afspelen!
Heb je ook een Harmony of werkt dit zelfs zonder Harmony? Ik zet nu via de Harmony met 1 knop de tv, pvr en tuner aan en daarna handmatig de Chromecast.
pi_177056152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is een nieuwe andere aansluiting.
er zijn wel goedkope verlengstukjes verkrijgbaar.
[ [url=https://images.kogan.com/image/fetch/s--Vmw2xKg2--/b_white,c_pad,f_auto,h_400,q_auto:good,w_600/https://assets.kogan.com/(...)YPC-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Verkeerde adaptertje dan toch?

Dit is Micro USB naar USB C. Zijn telefoon heeft juist Micro USB.
Dan zou hij dus eerder USB C naar Micro USB adapter moeten hebben, al zal ik niet weten waarom je dat zou willen hebben ;)..

pi_177076239
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:00 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb je ook een Harmony of werkt dit zelfs zonder Harmony? Ik zet nu via de Harmony met 1 knop de tv, pvr en tuner aan en daarna handmatig de Chromecast.
Ik heb geen Harmony. Volgens mij geeft de Chromecast een signaaltje naar de televisie (gezien mijn televisie zelf niet aan de LAN zit) om hem aan te zetten. Vervolgens ziet het audiosysteem vervolgens via HDMI dat je televisie aan staat en wordt deze ook geactiveerd.
pi_177110059
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 02:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]
Ik heb zelf bijv. een Harmony afstandbediening waarbij je het aan/uit zetten van pvr,tv en tuner kan automatiseren. Met Google Home hoef je straks alleen nog maar zoiets te zeggen als 'okay Google speel Narcos af op Netflix' om tv aan te zetten en Netflix te starten. Reuze handig toch?! Je wordt er wel lui van...dat wel :>


Hoe heb je de harmony gekoppeld gekregen?
Zodra ik hem wil koppelen geeft ie aan dat het alleen in de us werkt.
Heb alles al op Engels gezet maar dat werkt ook niet helaas, de enige oplossing die ik nu heb is om het via ifttt te doen maar dat is maar een halve oplossing die niet geheel vlekkeloos werkt helaas.


quote:
[]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 30 januari 2018 22:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je lampen? Alleen de lampen die met een stekker erin zitten denk ik?
Ze hebben ook slimme lampen met e27 fitting
http://s.aliexpress.com/qyuA3QfY?

Er zijn ook losse fittingen die je tussen je lamp en fitting kunt schroeven maar die zijn que prijs niet echt interessant vind ik.

[ Bericht 23% gewijzigd door Puntje013 op 11-02-2018 16:04:49 ]
pi_177110341
https://www.banggood.com/(...)as2&cur_warehouse=CN

https://www.banggood.com/(...)195&cur_warehouse=CN

Wat is nou tussen de MF8 en MF10 het verschil? Wat houdt die turbo in? Laden is allebei op 2.4A zo te zien.
  zondag 11 februari 2018 @ 16:39:08 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177111516

Dies wel nice... maar waarom zo pricey... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 februari 2018 @ 17:32:36 #138
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_177112891
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:00 schreef Skiet het volgende:
https://www.banggood.com/(...)as2&cur_warehouse=CN

https://www.banggood.com/(...)195&cur_warehouse=CN

Wat is nou tussen de MF8 en MF10 het verschil? Wat houdt die turbo in? Laden is allebei op 2.4A zo te zien.
Qua bouw zijn stroomdraden in de MF10 iets dunner (24 AWG vs 21AWG bij de MF8), daarnaast zijn (de omhulsels van) de connectoren van metaal bij de MF10.

Voor een complete review en uitgebreide prestatietest van beide kabels moet je de reviews van onze eigen dodge_911 bekijken:


[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 11-02-2018 17:44:13 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:56:10 #139
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_177167601
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies wel nice... maar waarom zo pricey... ;(
Bijna veertig euro voor een schroevendraaier :|W

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die mini schroevendraaiers van Xiaomi wel heb.
linkje

Ook duur, maar wel echt nice ^O^
Oh en deze ook nog
linkje

En die is minder het geld waard, die automatische schroevendraaier voegt nauwelijks iets toe en dat opbergsysteem van de bitjes is hopeloos. Beter die andere set en dan met 't handje :+
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_177168784
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:42 schreef Skiet het volgende:
Paar jaar terug een hele fijne 12V USB adapter gekocht. Welke is op dit moment een aanrader als je 2 of meer poorten wilt hebben met goede laad snelheid?

En zoek betrouwbare iPhone lightning kabeltjes
Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Ugreen adapters en kabels. Ze zijn niet goedkoop (De lightning kabels dan, want mijn USB-C kabels zijn relatief goedkoop), maar je koopt er wel echt kwaliteit mee. Als je ze gewoon via AliExpress besteld (https://ugreen.nl.aliexpr(...)005.2.3dee375cj1QllQ) worden ze geleverd door UGreen zelf en krijg je er vaak ook nog wat extra's bij zoals kabelbinders (Vaak maar één, maar het is altijd handig om te hebben, en leuk om wat te krijgen natuurlijk)
pi_177168937
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies wel nice... maar waarom zo pricey... ;(
hebben zij wel fatsoenlijke bitjes? (niet van die bitjes die na 2x kijken al verpulverd zijn?)
  woensdag 14 februari 2018 @ 03:52:07 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177170014
Wiha was geloof ik reeds een kwaliteitsmerk in the biz. :Y Is een van de vele collabs.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_177170956
Heb ook weer wat binnen laten komen. De nieuwe Mi Scale en de Amazfit Bip. Kan ik mijn data een beetje bij elkaar houden. Het laatste jaar had ik daar 2 verschillende apps voor en ging niet volledig automatisch allemaal. Vrij vervelend.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177171088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

hebben zij wel fatsoenlijke bitjes? (niet van die bitjes die na 2x kijken al verpulverd zijn?)
Wiha is kwaliteitsspul, maar je kan hier bij de lokale bouwmarkt ook kwaliteitsspul kopen voor die prijs.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:38 schreef dimmak het volgende:
Heb ook weer wat binnen laten komen. De nieuwe Mi Scale en de Amazfit Bip. Kan ik mijn data een beetje bij elkaar houden. Het laatste jaar had ik daar 2 verschillende apps voor en ging niet volledig automatisch allemaal. Vrij vervelend.
Ben wel benieuwd wat je van de Bip vindt. Ik vind het een tegenvaller. Ziet er erg goedkoop uit, het beeld is erg 'pixelated' en de randen zijn absurd groot. De zeer lange batterijduur is wat mij betreft de enige plus. De Amazfit Cor heb ik daarna gekocht en dat vind ik wel een mooi ding. Jammer dat de batterijduur daarvan weer minder is.
Tip: probeer de Mi Notify & Fitness app for Amazfit eens. Heel veel extra instellingen ten opzichte van de Mi Fit app.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:06:48 #145
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_177173487
quote:
12s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

En zoals je kan zien op die productpage, heb ik diezelfde ook, en ben er erg over te spreken. Runtime valt ook goed mee :

[..]

Check hierboven :)
Ik heb ze sinds een week binnen maar het rechter oortje werkt perfect alleen zodra ik de linker ga pairen dan blijft om de 10 seconde het signaal op beide oortjes wegvallen voor 1/2 seconden. Ook merk ik dat het signaal geheel wegvalt als de oortjes ongeveer 1 tot 1,5 meter van mijn telefoon verwijderd is. Heb jij dezelfde ervaring?
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:09:05 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177173539
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:06 schreef Lidl het volgende:

[..]

Ik heb ze sinds een week binnen maar het rechter oortje werkt perfect alleen zodra ik de linker ga pairen dan blijft om de 10 seconde het signaal op beide oortjes wegvallen voor 1/2 seconden. Ook merk ik dat het signaal geheel wegvalt als de oortjes ongeveer 1 tot 1,5 meter van mijn telefoon verwijderd is. Heb jij dezelfde ervaring?
Ik heb eigenlijk precies dezelfde, maar dan van Riversong, maar ziet er qua looks en doosje hetzelfde uit.

Bij het pairen ging het nog wel, maar toen ik onderweg muziek wou luisteren had ik ook last van wegvallend geluid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177177362
Ik heb ze ook een tijdje in huis, maar de keren dat ik ze heb gebruikt zijn op een hand te tellen. Ik kies toch sneller voor het gemak van mijn andere Bluetooth oortjes, die sneller verbinden, beter bereik hebben, langer mee gaan en beter klinken.

Ze werken op zich zoals ze moeten werken, maar zelfs voor de prijs kun je betere geluidskwaliteit vinden.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:50:17 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177177775
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:06 schreef Lidl het volgende:

[..]

Ik heb ze sinds een week binnen maar het rechter oortje werkt perfect alleen zodra ik de linker ga pairen dan blijft om de 10 seconde het signaal op beide oortjes wegvallen voor 1/2 seconden. Ook merk ik dat het signaal geheel wegvalt als de oortjes ongeveer 1 tot 1,5 meter van mijn telefoon verwijderd is. Heb jij dezelfde ervaring?
Ik heb zelf ook, maar herken dat niet. Overigens is het bereik inderdaad niet geweldig, je moet de telefoon binnen 2 meter houden en dus effectief op je lichaam dragen.
Alleen mijn xiaomi mi mix 2 kan ik iets meer afstand nemen was laatst een meter of 4 weg bij de telefoon en ze werkten nog steeds.

Bij mij was het probleem het opladen. 1 van de oortjes laad niet goed op in de houder, ik heb de houder ietje aangepast zodat er nu genog druk op zit om hem wel te laten laden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 15 februari 2018 @ 19:54:51 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_177212391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

hebben zij wel fatsoenlijke bitjes? (niet van die bitjes die na 2x kijken al verpulverd zijn?)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 03:52 schreef shiznuts het volgende:
Wiha was geloof ik reeds een kwaliteitsmerk in the biz. :Y Is een van de vele collabs.
Wiha is bekend Duits merk van origine met kwaliteitsspul, te zien aan de prijs oa ;) Heb ze nu bij aantal projectjes gebruikt en nog geen enkele bit gestript, eerder de schroeven :')

https://www.amazon.de/Wih(...)ywords=wiha+microbit
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_177273301
Mensen hier die ervaring hebben met de Xiaomi Air Purifier (2)? Ik ben benieuwd of dit ding er ook voor zorgt dat je minder stof in huis hebt.

pi_177305167
Vandaag mijn sonoff B1 lamp binnen gekregen, makkelijk te bedienen via de App en eenvoudig te koppelen aan mijn Google Home.

Ok Google, turn off living room lamp.
Ook kleuren instellen en dimmen gaat makkelijk via Google home.

Er zijn nog 2 sonoff schakelaars onderweg om tussen lampen/apparaten te hangen die rechtstreeks in het stopcontact zitten en zodra ik een ander huis heb ga ik daar ook eens kijken of de wandschakelaars van sonoff goed werken.

Linkje naar de lamp op aliexpress:

http://s.aliexpress.com/qyuA3QfY?f
  maandag 19 februari 2018 @ 19:46:04 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177306294
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:51 schreef Puntje013 het volgende:
Vandaag mijn sonoff B1 lamp binnen gekregen, makkelijk te bedienen via de App en eenvoudig te koppelen aan mijn Google Home.

Ok Google, turn off living room lamp.
Ook kleuren instellen en dimmen gaat makkelijk via Google home.

Er zijn nog 2 sonoff schakelaars onderweg om tussen lampen/apparaten te hangen die rechtstreeks in het stopcontact zitten en zodra ik een ander huis heb ga ik daar ook eens kijken of de wandschakelaars van sonoff goed werken.

Linkje naar de lamp op aliexpress:

http://s.aliexpress.com/qyuA3QfY?f
Waarom zou je Google willen laten weten wanneer je je licht uitdoet?
pi_177307089
Weten jullie wellicht waar ik een legale licentie key van Windows 10 kan kopen? Op Aliexpress kom ik het niet tegen.
pi_177307511
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]


Waarom zou je Google willen laten weten wanneer je je licht uitdoet?
Ik laat Google niet weten dat ik het licht uit doe, ik vertel mijn Google home apparaat dat die het licht uit moet doen.
En de tv uitzetten.
Handig apparaat dat Google home ding.
pi_177307621
Vandaag de Ugreen Chromecast Ethernet Adapter binnengekregen.



Zoals gewoonlijk met Ugreen weer erg netjes verpakt en volledig te tracken tot bijna het vliegtuig aan toe.
Het werkt prima. Om zeker van te zijn dat de Chromecast niet meer Wifi gebruikt heb ik het eerst ons netwerk laten vergeten en toen aangesloten.
Helaas lost het niet het probleem op waarom ik hem eigenlijk heb gekocht; de latency bij het casten van TinyCam Pro.
Vrees dat dat dus aan het casten zelf of aan de app ligt...
  maandag 19 februari 2018 @ 20:41:57 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177307624
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:38 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Ik laat Google niet weten dat ik het licht uit doe, ik vertel mijn Google home apparaat dat die het licht uit moet doen.
En de tv uitzetten.
Handig apparaat dat Google home ding.
Via de servers van Google.

En dat allemaal omdat je te lam bent om een knopje in te drukken.
pi_177308628
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Via de servers van Google.

En dat allemaal omdat je te lam bent om een knopje in te drukken.
Google mag gerust weten dat ik het licht uit doe, ze weten het ook als ik naar pornhub ga.
pi_177312398
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Weten jullie wellicht waar ik een legale licentie key van Windows 10 kan kopen? Op Aliexpress kom ik het niet tegen.
https://www.kinguin.net/
pi_177312431
quote:
strikt genomen zijn die niet legaal ;)
maar ze werken wel :Y
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:28:32 #161
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_177316132
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Via de servers van Google.

En dat allemaal omdat je te lam bent om een knopje in te drukken.
Zo'n automobiel is ook maar onzin. En die vriendelijke knaap bij de pomp weet precies wanneer ik hem mijn benzinereservoir zou laten vullen en hij zou dus haarfijn kunnen uitrekenen hoeveel kilometers ik mij in mijn ijzeren koets voortbeweeg.

Nee, als ik er te voet niet kan komen, dan maar met paard en wagen.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_177329403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 00:25 schreef mschol het volgende:
strikt genomen zijn die niet legaal
maar ze werken wel
Hoe werkt dat dan?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177379068
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?
https://livekaarten.nl/wi(...)3HpPOqBoCaNoQAvD_BwE

Wilekeurige google shopping link.lijkt me een beetje offtopic om hier uit te gaan leggen hoe het werkt. Google maar eens op "oem licentie windows 10"
pi_177402536
Gebruikt iemand hier ook een cashback voor amazon.de?
Ik gebruik Shopkorting.nl en Cashbackxxl.nl voor Nederlandse shops, en Befrugal.com voor eBay.
Beetje zonde om iedere keer 1-6% te laten liggen. :P

En ik heb een ultra cheapo SSD nodig, dat is dus deze Kingston 120GB voor ¤ 37,99:
https://www.amazon.de/Kin(...)e-Zoll/dp/B01N6JQS8C
pi_177408786
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:41 schreef oheng het volgende:
Gebruikt iemand hier ook een cashback voor amazon.de?
Ik gebruik Shopkorting.nl en Cashbackxxl.nl voor Nederlandse shops, en Befrugal.com voor eBay.
Beetje zonde om iedere keer 1-6% te laten liggen. :P

En ik heb een ultra cheapo SSD nodig, dat is dus deze Kingston 120GB voor ¤ 37,99:
https://www.amazon.de/Kin(...)e-Zoll/dp/B01N6JQS8C
Je hebt per ongeluk in het verkeerde topic gepost. Dit is het China topic.
Ik ben overigens ook wel benieuwd of er en cashbacksite voor Amazon is.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 24-02-2018 13:44:54 ]
pi_177408928
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zag laatst iemand op een full carbon racefiets, volledig top afgemonteerd, elektrisch schakelen de hele meuk. Maar wel een helmpie van de Aldi op. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.

Beetje offtopic maar is die helm van de Aldi echt zo slecht? Een random chinese helm zou ik m'n hoofd nooit aan toevertrouwen. Maar ik draag die Aldi helm met mountainbiken omdat ik in de veronderstelling was dat de kwaliteit van de Aldi op z'n minst acceptabel is.
pi_177408939
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies wel nice... maar waarom zo pricey... ;(
Handig!
Ik heb dat andere wiha setje ook, zeer tevreden mee.
pi_177408958
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:32 schreef N22 het volgende:

[..]

Qua bouw zijn stroomdraden in de MF10 iets dunner (24 AWG vs 21AWG bij de MF8), daarnaast zijn (de omhulsels van) de connectoren van metaal bij de MF10.

Voor een complete review en uitgebreide prestatietest van beide kabels moet je de reviews van onze eigen dodge_911 bekijken:
Prima kabels, zeker sterk. De kabel zelf tenminste. Heb er nu al 3 kapot waarbij de lightning connector zelf afbreekt uit het zwarte deel. Toch jammer
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:07:43 #169
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177409367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:41 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Beetje offtopic maar is die helm van de Aldi echt zo slecht? Een random chinese helm zou ik m'n hoofd nooit aan toevertrouwen. Maar ik draag die Aldi helm met mountainbiken omdat ik in de veronderstelling was dat de kwaliteit van de Aldi op z'n minst acceptabel is.
Acceptabel zeker, want gekeurd naar Westerse maatstaven. Toch zou ik mijn hoofd aan iets anders toevertrouwen. Om twee redenen:
- ten eerste omdat een fietshelm wat mij betreft MIPS moet hebben.
-ten tweede (en dat is per hoofd anders) moet een helm fijn zitten met comfortabele bandjes. Zit hij dat niet, dan doe je hem al snel te los en dan ben je slechter beschermd.

Maar nogmaals, ik heb een downhill-verleden en ben nogal verpest door wat ik om me heen heb zien gebeuren. Prijs is niet alles bij een helm, maar onder de ¤ 90,- (sales uitgezonderd) heb je vrijwel geen helm met MIPS of gelijksoortige extra veiligheidssystemen.

Dus ja, van elke in Europa verkochte helm mag je er van uitgaan dat hij aan bepaalde minimum eisen voldoet. Of je dat genoeg vindt moet je zelf weten. Duurder is niet altijd beter, maar dat wil niet zeggen dat goedkoop altijd net zo goed is.

Mensen die duizenden euro's aan hun fiets besteden, maar niet 6 tientjes meer aan een fatsoenlijke helm met MIPS, zijn knettergek wat mij betreft. En sowieso kun je een helm niet op internet kopen als je hem niet eerst gepast hebt. Pasvorm is daar veel te persoonlijk voor. En 'ik doe hem wel iets losser' kan je gewoon je leven kosten.
pi_177415296
waar moet ik zijn om amazon te bespreken?
pi_177415615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:51 schreef Rik.. het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Ugreen adapters en kabels. Ze zijn niet goedkoop (De lightning kabels dan, want mijn USB-C kabels zijn relatief goedkoop), maar je koopt er wel echt kwaliteit mee. Als je ze gewoon via AliExpress besteld (https://ugreen.nl.aliexpr(...)005.2.3dee375cj1QllQ) worden ze geleverd door UGreen zelf en krijg je er vaak ook nog wat extra's bij zoals kabelbinders (Vaak maar één, maar het is altijd handig om te hebben, en leuk om wat te krijgen natuurlijk)
Een setje gekocht voor mijn Xiaomi A1.
USB-C is weer eens wat anders. Zo weet ik ook nog niet of de adapter van mijn Asus Chromebook C101PA op mijn A1 kan gebruiken...
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:28:59 #172
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177415673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:11 schreef THEFXR het volgende:
waar moet ik zijn om amazon te bespreken?
Bij vrienden? Of maak zelf een topic aan?
pi_177418597
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Jumper Ezbook met dezelfde CPU is ¤236: Jumper EZBOOK 3 PRO 13.3 Inch Notebook Windows 10 Intel Apollo Lake N3450 Quad Core 6GB RAM 64G eMMC

Review van dezelfde gozer:

Lijkt me geen slechte optie ^O^
Goed, wel bijna 3 weken verder. Maar inmiddels heb ik via LightInTheBox + CashbackXL 4% cashback voor 200,41 euro inclusief verzekerd zijn voor btw + inklaringskosten en snelle verzending de Jumper EZBook Pro 3 gescoord. Zat in de tussentijd te checken wat je voor dat bedrag tweedehands zou kunnen overnemen.. nou dat valt wel tegen. En nieuw vind je voor 200 euro sowieso verrekte weinig bij webshops. Krijg 8 euro terug van CashbackXL dus voor dat geld ga ik nu een sleeve zoeken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 24-02-2018 18:58:09 ]
mag het weten
pi_177420145
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Acceptabel zeker, want gekeurd naar Westerse maatstaven. Toch zou ik mijn hoofd aan iets anders toevertrouwen. Om twee redenen:
- ten eerste omdat een fietshelm wat mij betreft MIPS moet hebben.
-ten tweede (en dat is per hoofd anders) moet een helm fijn zitten met comfortabele bandjes. Zit hij dat niet, dan doe je hem al snel te los en dan ben je slechter beschermd.

Maar nogmaals, ik heb een downhill-verleden en ben nogal verpest door wat ik om me heen heb zien gebeuren. Prijs is niet alles bij een helm, maar onder de ¤ 90,- (sales uitgezonderd) heb je vrijwel geen helm met MIPS of gelijksoortige extra veiligheidssystemen.

Dus ja, van elke in Europa verkochte helm mag je er van uitgaan dat hij aan bepaalde minimum eisen voldoet. Of je dat genoeg vindt moet je zelf weten. Duurder is niet altijd beter, maar dat wil niet zeggen dat goedkoop altijd net zo goed is.

Mensen die duizenden euro's aan hun fiets besteden, maar niet 6 tientjes meer aan een fatsoenlijke helm met MIPS, zijn knettergek wat mij betreft. En sowieso kun je een helm niet op internet kopen als je hem niet eerst gepast hebt. Pasvorm is daar veel te persoonlijk voor. En 'ik doe hem wel iets losser' kan je gewoon je leven kosten.
Bedankt voor de info. Ik ben hier vrij laks mee, ook al weet ik hoe belangrijk goede bescherming is. Heb nog nooit van MIPS gehoord.. Zal me er eens in verdiepen en rond gaan kijken.
pi_177447302
TV-tip: straks om 21:05 - 22:00 uur op NPO2: VPRO Tegenlicht: Shoppen volgens China
quote:
China wás al de spullenschuur van de wereld, maar wordt nu ook dé wereldwijde webshop. Chinese internetgiganten als Alibaba en Tencent hebben hun digitale shopsystemen nationaal uitgerold en gaan nu keihard de concurrentie aan met Bol.com en Amazon. Ondertussen dunt het Nederlandse winkelaanbod uit.

In een poging onze economie en werkgelegenheid op peil te houden staan Nederlandse bedrijven en gemeentes in de rij om in de gunst te komen bij juist die Chinese techbedrijven die onze winkelstraten uithollen. Maar wil je als westers techbedrijf, van Google tot Uber, in China zaken doen dan kom je van een koude kermis thuis. China beschouwt de data die zij tijdens het online-shoppen van haar burgers verzamelt als een schatkamer die niet in vreemde handen mag komen.

De Chinese overheid is nu al bezig om consumentenprofielen op te stellen van haar burgers. Niet alleen producten, winkels en diensten krijgen een rating. Maar door middel van een ‘social credit systeem’ Chinese burgers binnenkort ook. Hoe ver is de stap voor de Chinezen om ook de westerse shoppers in dit ratingsysteem mee te nemen als zij onze winkel-, financiële en locatiedata hebben? Data, sluw gekaapt door Alibaba & Co, dankzij de spotgoedkope spiegeltjes en kraaltjes van het internet. Gratis aan de deur bezorgd.

Over hoe Chinese webshop-giganten ons online winkelgedrag gaan beïnvloeden.
  maandag 26 februari 2018 @ 07:18:38 #176
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177453346
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:00 schreef Iemand91 het volgende:
TV-tip: straks om 21:05 - 22:00 uur op NPO2: VPRO Tegenlicht: Shoppen volgens China

[..]

Allemaal puppets van de Maoisten straks!!!1!!1
pi_177507567
Wat is de beste goedkope koptelefoon (dus geen oortjes)?

Budget: Liefst onder de 20 euro. Maar ik heb er geen verstand van is het mogelijk redleijk kwaliteit te kopen voor zo'n prijs? Mijn broertje heeft Audio Technica van 200 euro, maar zulke bedragen trek ik echt niet.
pi_177523703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:19 schreef KilgoreTrout het volgende:
Wat is de beste goedkope koptelefoon (dus geen oortjes)?

Budget: Liefst onder de 20 euro. Maar ik heb er geen verstand van is het mogelijk redleijk kwaliteit te kopen voor zo'n prijs? Mijn broertje heeft Audio Technica van 200 euro, maar zulke bedragen trek ik echt niet.
Superlux HD668B

https://www.head-fi.org/t(...)-by-mark2410.817561/
http://theheadphonelist.com/headphone-review/superlux-hd668b/
https://www.headfonia.com/superlux-hd668b/
http://en.goldenears.net/14529
etc
pi_177531378
Hallo
Net op Pepper gezien oneplus5T voor 381 Euro bij Geekbuying
Wordt verzonden uit HongKong.
Kan ook via priority line voor 20 Euro extra.
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met Geekbuying?
Prijsverschil lijkt nogal veel met Gearbest en Banggood
Info wordt gewaardeerd
Greetz.
Facta non Verba
pi_177531647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:29 schreef youngtimer het volgende:
Hallo
Net op Pepper gezien oneplus5T voor 381 Euro bij Geekbuying
Wordt verzonden uit HongKong.
Kan ook via priority line voor 20 Euro extra.
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met Geekbuying?
Prijsverschil lijkt nogal veel met Gearbest en Banggood
Info wordt gewaardeerd
Greetz.
Ik heb er alleen kleine dingen als kabels en chargers gekocht en die kwamen netjes aan.

Ik weet niet priority Line ook de kans op douanekosten verlaagt, net als bij GB en BG.
pi_177555037
iemand wel eens led dimmers uit China gebruikt? is zoiets aan te raden?
http://s.aliexpress.com/UjiymYfi ?
:]
pi_177602358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 10:43 schreef Painore het volgende:
Superlux HD668B
Bedankt ^O^
pi_177612742
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies wel nice... maar waarom zo pricey... ;(
Maar liefst ¤1,72 goedkoper bij: http://www.ibood.com/diy-(...)aaier-incl-bits.html :P
pi_177639065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:51 schreef Rik.. het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Ugreen adapters en kabels. Ze zijn niet goedkoop (De lightning kabels dan, want mijn USB-C kabels zijn relatief goedkoop), maar je koopt er wel echt kwaliteit mee. Als je ze gewoon via AliExpress besteld (https://ugreen.nl.aliexpr(...)005.2.3dee375cj1QllQ) worden ze geleverd door UGreen zelf en krijg je er vaak ook nog wat extra's bij zoals kabelbinders (Vaak maar één, maar het is altijd handig om te hebben, en leuk om wat te krijgen natuurlijk)
Uiteindelijk Blitzwolf op Banggood geworden. Maar deze ga ik wel even opslaan.
pi_177656351
quote:
Bij de eerste thumbnail zag ik al dat het Bigclive was, kon haast niet anders met zo'n roze lader *O*

geweldige filmpjes heeft die man soms
pi_177659501
Anderen hier ook last van?

Als ik op Aliexpress zoek naar bepaalde woorden; dan geeft de site vaak aan dat er niets gevonden is.
Zoek ik bijvoorbeeld op Xiaomi Mi A1 (Aliexpress doet eerst 'best match') dan vindt ik maar 2 listings. Doe ik vervolgens sorteren op meeste orders (goede maatstaf voor goede prijs/verkoper) dan vindt ik er geen een. Zelfs die vorige twee niet.
Een van die twee listings heeft bijvoorbeeld 9000+ stuks verkocht; maar komt niet meer terug bij meest verkocht.

Ik heb naar mijn weten ook niets ingesteld dat aantal listings beperkt o.i.d.
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:55:47 #188
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177659532
Hey lieverds, tijd niet gezien :)

Ik ben dus al een paar dagen onderzoek aan het plegen naar eglobalcentral, ze verkopen daar cameraspul en dergelijke voor een lager bedrag dan in Nederland. Ik wil graag een GoPro Hero 5 kopen, die is op eglobalcentral ¤229, en in de winkel ¤329, een aanzienlijk verschil dus.
Volgens verschillende sites zijn de meningen verdeeld, scam of niet, maarja dat zijn dan ook Henk & Ingrid die niet beter weten. Volgens Tweakers en FOK! is het wel een positieve site, maar die reacties stammen ook uit 2014.

Mijn vraag is, hebben jullie (recente) ervaringen met deze site?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:09:01 #189
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_177659811
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:54 schreef Iemand91 het volgende:
Anderen hier ook last van?

Als ik op Aliexpress zoek naar bepaalde woorden; dan geeft de site vaak aan dat er niets gevonden is.
Zoek ik bijvoorbeeld op Xiaomi Mi A1 (Aliexpress doet eerst 'best match') dan vindt ik maar 2 listings. Doe ik vervolgens sorteren op meeste orders (goede maatstaf voor goede prijs/verkoper) dan vindt ik er geen een. Zelfs die vorige twee niet.
Een van die twee listings heeft bijvoorbeeld 9000+ stuks verkocht; maar komt niet meer terug bij meest verkocht.

Ik heb naar mijn weten ook niets ingesteld dat aantal listings beperkt o.i.d.
Yep, idem hier, heel irritant.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_177664719
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
eglobalcentral
https://nl.trustpilot.com/review/eglobalcentral.nl

Hier staan vrij recente beoordelingen ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 7 maart 2018 @ 16:27:56 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177665100
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hey lieverds, tijd niet gezien :)

Ik ben dus al een paar dagen onderzoek aan het plegen naar eglobalcentral, ze verkopen daar cameraspul en dergelijke voor een lager bedrag dan in Nederland. Ik wil graag een GoPro Hero 5 kopen, die is op eglobalcentral ¤229, en in de winkel ¤329, een aanzienlijk verschil dus.
Volgens verschillende sites zijn de meningen verdeeld, scam of niet, maarja dat zijn dan ook Henk & Ingrid die niet beter weten. Volgens Tweakers en FOK! is het wel een positieve site, maar die reacties stammen ook uit 2014.

Mijn vraag is, hebben jullie (recente) ervaringen met deze site?
Zie topic: FOT / Camera vanuit HK
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Even een schopje, mensen die nog recent besteld hebben bij eglobalcentral? lees wisselende berichten op internet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef shiznuts het volgende:
December vorig jaar een Leica 15mm f/1.7 besteld. Prima gelopen al was bestellen -> verzenden -> aankomst geloof ik niet bijzonder vlot (als je Amazon Prime etc gewend bent; ~ 2 wkn). :) Top objectief trouwens, vooral op de compacte Panasonic GX80, match made in heaven.

Verder heb je dus ook http://www.onestop-digita(...)pages.view&page_id=8 met in de FAQ:

[..]

Als Oostenrijk-woonende natuurlijk balen. ;( Hoewel ik er natuurlijk via omwegen gebruik van kan maken. :P

Iemand anders liet deze week de naam E-Infinity vallen, zei dat 'ie er goeie ervaringen mee had.
https://www.e-infin.com

Vaak komen zulke stores ook voor in de resultaten via Google Shopping: http://www.google.nl/shopping?hl=nl&tab=wf . Wel oppassen als het gaat om een camera. Kan zijn dat er bepaalde regiorestricties opzitten die anders zijn dan modellen hier. En garantie moet je vaak lokaal claimen, een camera de halve wereld oversturen is een dure zaak, iets om in 't achterhoofd te houden. Ook modeltype kan anders heten en 't moeilijk maken lokaal door te verkopen.

Vergelijkprijzen Europawijd vind je op: https://geizhals.eu . Vanwege de 'sterke' EUR versus afgezwakte GBP loont het zich ook vaak dingen uit het Verenigd Koninkrijk te halen.
Bovenop aardig wat goedkoper ook een paar pleuro kortingscoupon gebruikt en lensreinigingskitje bij gehad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:04:01 #192
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177667346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:10 schreef relativity het volgende:

[..]

https://nl.trustpilot.com/review/eglobalcentral.nl

Hier staan vrij recente beoordelingen ;)
Had ik ook al gecheckt! Maar veel uiteenlopende reacties en als er een probleem voordoet reageren ze met een standaard mailtje. Als alles goed gaat is het wel gewoon prima.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:05:07 #193
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177667377
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zie topic: FOT / Camera vanuit HK

[..]


[..]

Bovenop aardig wat goedkoper ook een paar pleuro kortingscoupon gebruikt en lensreinigingskitje bij gehad.
Had ik al doorgelezen! Maar dat topic is ruim 4 jaar oud dus wellicht is het een en ander veranderd daar. Wanneer is de laatste keer dat jij daar hebt besteld? Nooit douanekosten of kapotte producten gehad?

Ben verder ook een beetje bang dat de GoPro om een of andere reden niet 100% goed is en dat ie dus niet helemaal waterdicht is :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_177667590
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hey lieverds, tijd niet gezien :)

Ik ben dus al een paar dagen onderzoek aan het plegen naar eglobalcentral, ze verkopen daar cameraspul en dergelijke voor een lager bedrag dan in Nederland. Ik wil graag een GoPro Hero 5 kopen, die is op eglobalcentral ¤229, en in de winkel ¤329, een aanzienlijk verschil dus.
Volgens verschillende sites zijn de meningen verdeeld, scam of niet, maarja dat zijn dan ook Henk & Ingrid die niet beter weten. Volgens Tweakers en FOK! is het wel een positieve site, maar die reacties stammen ook uit 2014.

Mijn vraag is, hebben jullie (recente) ervaringen met deze site?
Heb ruim een half jaar geleden een LG V20 gekocht bij ze. Alles tot volle tevredenheid. Betalen met PayPal scheelt al voor je gemoedsrust natuurlijk.
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:17:26 #195
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177667694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:13 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Heb ruim een half jaar geleden een LG V20 gekocht bij ze. Alles tot volle tevredenheid. Betalen met PayPal scheelt al voor je gemoedsrust natuurlijk.
Ja! Doordat ik weet dat ik met Paypal kan betalen vertrouw ik de site wel iets meer, en mocht het fout gaan kan ik altijd een refund doen. Had jij geen gezeik met geopende pakketjes of douanekosten? En kloppen de serienummers ook?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_177667717
Geen geopende pakketjes en geen douanekosten. Lucky me.
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:03:56 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177675749
Wat is jullie ervaring met de ontvangsttijd bij Zapals de laatste tijd?
2-3 weken of 2-3 maanden of wat kan ik verwachten?
Thanks boys, xoxo de DX-topic oldbie :*
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:12:55 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177678845
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is jullie ervaring met de ontvangsttijd bij Zapals de laatste tijd?
2-3 weken of 2-3 maanden of wat kan ik verwachten?
Thanks boys, xoxo de DX-topic oldbie :*
Tussen de 6 dagen en 2 maanden :P.
Meer en deel week week of twee.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177682290
quote:
12s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:09 schreef dodge_911 het volgende:
Yep, idem hier, heel irritant.
Gelukkig, ligt het dus niet aan mij. :+
Heb daar overigens in de app geen last van...
pi_177718237
Zijn er eigenlijk al deftige Sonos alternatieven ter beschikking bij de Chinese webshops?
pi_177720298
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:13 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Heb ruim een half jaar geleden een LG V20 gekocht bij ze. Alles tot volle tevredenheid. Betalen met PayPal scheelt al voor je gemoedsrust natuurlijk.
Ik heb er twee keer een (Japanse) Kindle gekocht. Binnen een paar dagen in huis zonder douanekosten.
pi_177756383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gelukkig, ligt het dus niet aan mij. :+
Heb daar overigens in de app geen last van...
BIj Amazon heb ik vaak hetzelfde probleem. Misschien bewust ergens goed voor?
  maandag 12 maart 2018 @ 18:37:31 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177774826
Kwam deze review over goedkope zakmessen toevallig tegen, messen zijn besteld bij Gearbest.
pi_177776310
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:37 schreef THEFXR het volgende:
Kwam deze review over goedkope zakmessen toevallig tegen, messen zijn besteld bij Gearbest.
Leuke video. Dank voor het posten.
pi_177792374
Zondag mijn eerste bestelling gedaan (Aliexpress) en het is al onderweg. Ben benieuwd.
pi_177805651
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:52 schreef Nober het volgende:
Zondag mijn eerste bestelling gedaan (Aliexpress) en het is al onderweg. Ben benieuwd.
Ik denk iedereen met je,

spannund.
pi_177816437
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik denk iedereen met je,

spannund.
In dat geval.

Heb op maandag, en gisteren, nog een bestelling gedaan (niet bij dezelfde verkoper). Die van gisteren is al onderweg maar die van maandag nog niet. Ik weet niet waarom die van maandag nog niet "shipped" is. Hopelijk is dat voor vrijdag alsnog het geval er staat wel 'awaiting shipment'.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 14-03-2018 14:21:38 ]
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:45:54 #208
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_177820432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]

In dat geval.

Heb op maandag, en gisteren, nog een bestelling gedaan (niet bij dezelfde verkoper). Die van gisteren is al onderweg maar die van maandag nog niet. Ik weet niet waarom die van maandag nog niet "shipped" is. Hopelijk is dat voor vrijdag alsnog het geval er staat wel 'awaiting shipment'.
Als je nu eens zou vertellen wat je hebt besteld, dan hebben wij misschien ook nog wat aan je post, want aan posts dat je 'een bestelling' hebt geplaatst hebben we hier vrij weinig, imho.
Gun ons ook wat :p
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:07:16 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177821735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]

In dat geval.

Heb op maandag, en gisteren, nog een bestelling gedaan (niet bij dezelfde verkoper). Die van gisteren is al onderweg maar die van maandag nog niet. Ik weet niet waarom die van maandag nog niet "shipped" is. Hopelijk is dat voor vrijdag alsnog het geval er staat wel 'awaiting shipment'.
normaal hebben ze 7 dagen om het te versturen en 60 totdat het aankomt ivm dispute.
en zoals dodge vraagt, wel benieuwd wat je besteld hebt.
pi_177822189
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]

In dat geval.

Heb op maandag, en gisteren, nog een bestelling gedaan (niet bij dezelfde verkoper). Die van gisteren is al onderweg maar die van maandag nog niet. Ik weet niet waarom die van maandag nog niet "shipped" is. Hopelijk is dat voor vrijdag alsnog het geval er staat wel 'awaiting shipment'.
Woh, moet hier bijkans aan het zuurstof. Gaat dit ook nog verfilmt worden toevallig?
pi_177822399
quote:
12s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als je nu eens zou vertellen wat je hebt besteld, dan hebben wij misschien ook nog wat aan je post, want aan posts dat je 'een bestelling' hebt geplaatst hebben we hier vrij weinig, imho.
Gun ons ook wat :p
Allemaal goedkoop spul, smartphonehoesjes, zonnebril en een pet met machinegeweerlogo.

Gaat dat nog extra kosten en/of problemen opleveren?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

normaal hebben ze 7 dagen om het te versturen en 60 totdat het aankomt ivm dispute.
en zoals dodge vraagt, wel benieuwd wat je besteld hebt.
39 dagen voor de smartphonehoesjes volgens de advertentie. Wat gebeurt er als ik het niet heb ontvangen binnen die aantal dagen?
pi_177823433
Man o man. 11 dagen geleden een OnePLus 5t besteld bij geekbuying... Nog steeds niks verstuurd. Begin me er onderhand wel een beetje aan te storen.
Heeft iemand de oneplus 5t trouwens al in bezit?

[ Bericht 15% gewijzigd door relativity op 14-03-2018 20:31:02 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177831371
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Allemaal goedkoop spul, smartphonehoesjes, zonnebril en een pet met machinegeweerlogo.

Gaat dat nog extra kosten en/of problemen opleveren?

[..]

39 dagen voor de smartphonehoesjes volgens de advertentie. Wat gebeurt er als ik het niet heb ontvangen binnen die aantal dagen?
Doorgaans moet je wachten tot 60 dagen en dan kan je een dispute aanmaken. Die wordt dan altijd in jouw voordeel beslist.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:24 schreef relativity het volgende:
Man o man. 11 dagen geleden een OnePLus 5t besteld bij geekbuying... Nog steeds niks verstuurd. Begin me er onderhand wel een beetje aan te storen.
Heeft iemand de oneplus 5t trouwens al in bezit?
Volgens mij staat er bij Geekbuying niet bij of het op voorraad is en dan kan je inderdaad tegen dit soort problemen aanlopen. Ik koop liever bij een webshop waar staat of het op voorraad is. Bij bijv. Dealextreme hebben ze MPV items die gegarandeerd binnen 24 uur worden verstuurd. Ook Gearbest is redelijk nauwkeurig met melden wanneer iets wordt verstuurd.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:08:44 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177867598
Nou jongens, zojuist een GoPro Hero 5 besteld op eglobalcentral, ben benieuwd :') Heb het verzekerd laten verzenden, ben benieuwd wat ik krijg als ik 'm uberhaupt krijgt :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_177867641
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou jongens, zojuist een GoPro Hero 5 besteld op eglobalcentral, ben benieuwd :') Heb het verzekerd laten verzenden, ben benieuwd wat ik krijg als ik 'm uberhaupt krijgt :')
Ik heb er meerdere keren besteld. Altijd goed gegaan. Hoe de aftersales is weet ik niet want die heb ik nog niet hoeven aan te spreken.
pi_177870216
Die ene verkoper van mij gaat kennelijk op vrijdag pas al z'n pakketjes wegbrengen, wat een lamzak! }:|
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:27:34 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177874883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef Nober het volgende:
Die ene verkoper van mij gaat kennelijk op vrijdag pas al z'n pakketjes wegbrengen, wat een lamzak! }:|
is zeker een kleine verkoper?
pi_177875392
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is zeker een kleine verkoper?
Nee Cora Wang is al drie jaar bezig en heeft zo'n 1600 beoordelingen in de laatste zes maanden.
pi_177877628
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef Nober het volgende:
Die ene verkoper van mij gaat kennelijk op vrijdag pas al z'n pakketjes wegbrengen, wat een lamzak! }:|
Als je snel je spullen wil hebben dan is china shopping niet de goede keuze.
pi_177877968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is zeker een kleine verkoper?
gebeurd hier ook steeds vaker dat pakketjes pas op vrijdag worden opgepikt, zowel grote als kleinere verkopers
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:54:11 #221
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177879854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is zeker een kleine verkoper?
Heb je wel eens grote Chinezen gezien dan? :P
Don't let my username fool you...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:02:16 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177881025
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:52 schreef mschol het volgende:

[..]

gebeurd hier ook steeds vaker dat pakketjes pas op vrijdag worden opgepikt, zowel grote als kleinere verkopers
op ebay liegen ze dat ze het in 1 a 2 dagen verzenden op ali zijn ze eerlijker met 7 dagen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:32:14 #223
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177883883
Zozo, vannacht om 00:04 een mail gekregen met de info dat ze mijn pakket aan het inpakken zijn en dat ie binnenkort wordt verzonden :9 Ben benieuwd
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_177887005
Jeej, ik heb weer een pakketje wat al 2 weken bij de douane ligt, ik zou normaal een brief krijgen hierover maar die bleef ook weg. Al 5x contact gehad met PostNL en al 3x mijn informatie door moeten geven via de site. Voor de 6e x boos gedaan en nu starten ze een onderzoek want het zou na controle binnen 4 dagen geleverd moeten worden. T&T geeft aan dat ik bij moet betalen en het pakketje onderweg is naar een afhaal locatie (ook eentje die niet in mijn buurt is) maar 'bezorg moment nog niet bekend'. Gaat lekker daar....not! Stuur ik de Ali chinees een bericht om even op de hoogte te houden van deze rare manier van werken vanuit PostNL, antwoord die doodleuk met 'ja maar het kan 60 dagen duren, komt goed'. Ik vraag mij af of dit goed komt.

Dit besteld
pi_177887732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op ebay liegen ze dat ze het in 1 a 2 dagen verzenden op ali zijn ze eerlijker met 7 dagen.
ach, vaak genoeg dat ze op ali zeggen: ja hij is verzonden..
tracking: Waiting for pickup.. :|W
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:53:30 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177887824
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:24 schreef Topicspace het volgende:
Jeej, ik heb weer een pakketje wat al 2 weken bij de douane ligt, ik zou normaal een brief krijgen hierover maar die bleef ook weg. Al 5x contact gehad met PostNL en al 3x mijn informatie door moeten geven via de site. Voor de 6e x boos gedaan en nu starten ze een onderzoek want het zou na controle binnen 4 dagen geleverd moeten worden. T&T geeft aan dat ik bij moet betalen en het pakketje onderweg is naar een afhaal locatie (ook eentje die niet in mijn buurt is) maar 'bezorg moment nog niet bekend'. Gaat lekker daar....not! Stuur ik de Ali chinees een bericht om even op de hoogte te houden van deze rare manier van werken vanuit PostNL, antwoord die doodleuk met 'ja maar het kan 60 dagen duren, komt goed'. Ik vraag mij af of dit goed komt.

Dit besteld
ja, dat wordt bijbetalen 21% en 13 euro verzendkosten. anders stuur je terug dat je na 60 dagen gewoon een dispute aanmaakt.
pi_177894946
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat wordt bijbetalen 21% en 13 euro verzendkosten. anders stuur je terug dat je na 60 dagen gewoon een dispute aanmaakt.
Waarom dispute aanmaken? Is toch probleem van de koper dat hij moet bijbetalen...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:27:08 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177895088
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Waarom dispute aanmaken? Is toch probleem van de koper dat hij moet bijbetalen...
als hij het niet krijgt
  zondag 18 maart 2018 @ 09:43:38 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177900217
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou jongens, zojuist een GoPro Hero 5 besteld op eglobalcentral, ben benieuwd :') Heb het verzekerd laten verzenden, ben benieuwd wat ik krijg als ik 'm uberhaupt krijgt :')
Alleen garantie wat lastiger; vaak HK / CN modellen dus geen garantie via fabrikant hier. Maar verder een prima shop.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:52 schreef mschol het volgende:

[..]

gebeurd hier ook steeds vaker dat pakketjes pas op vrijdag worden opgepikt, zowel grote als kleinere verkopers
Voordeel met Aliexpress standard shipping is dan wel dat ik het vaak al voor het volgende weekend binnen heb. Mij hoor je niet klagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:24 schreef Topicspace het volgende:
Jeej, ik heb weer een pakketje wat al 2 weken bij de douane ligt, ik zou normaal een brief krijgen hierover maar die bleef ook weg. Al 5x contact gehad met PostNL en al 3x mijn informatie door moeten geven via de site. Voor de 6e x boos gedaan en nu starten ze een onderzoek want het zou na controle binnen 4 dagen geleverd moeten worden. T&T geeft aan dat ik bij moet betalen en het pakketje onderweg is naar een afhaal locatie (ook eentje die niet in mijn buurt is) maar 'bezorg moment nog niet bekend'. Gaat lekker daar....not! Stuur ik de Ali chinees een bericht om even op de hoogte te houden van deze rare manier van werken vanuit PostNL, antwoord die doodleuk met 'ja maar het kan 60 dagen duren, komt goed'. Ik vraag mij af of dit goed komt.

Dit besteld
Kan even duren; dan schatten ze inderdaad de waarde uiteindelijk zelf. Bij PostNL kunnen ze namelijk wel zien of er een brief is verzonden of niet. Maar dat lijkt dus het geval.

Afhaalpunt verweg als in 10-20-100 KM en staat het pakketje wel op je naam. Ben ook wel eens slachtoffer geweest van een mixup in traceernummers met iemand anders uit Nederland :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177900263
Oh ja, iemand nog behoefte wat te winnen :D?

Prijzen liggen hier naast me dus geen douanekosten ^O^
CHI / [Gearbest] WIN! Xiaomi 5X, een tablet of Xiaomi WIFI router!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_177902909
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef rene90 het volgende:
Oh ja, iemand nog behoefte wat te winnen :D?

Prijzen liggen hier naast me dus geen douanekosten ^O^
CHI / [Gearbest] WIN! Xiaomi 5X, een tablet of Xiaomi WIFI router!
Die router lijkt me wel geinig ^O^
mag het weten
pi_177903471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat wordt bijbetalen 21% en 13 euro verzendkosten. anders stuur je terug dat je na 60 dagen gewoon een dispute aanmaakt.
Ja ik moet 28,- bij betalen geen probleem hoor, dat maakt mij echt niet uit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Waarom dispute aanmaken? Is toch probleem van de koper dat hij moet bijbetalen...
De dispute maak ik pas aan als ik het echt niet krijg.

Maar ik lees hier mensen die spulletjes van Ali al binnen een week hebben, hoe dan? Ik moet standaard 6 weken wachten voordat ik iets krijg.
  zondag 18 maart 2018 @ 12:18:03 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177903625
zijn hier mensen die gebruik maken van Honey? dat is een online kortingsbonnen zoeker
pi_177903883
quote:
0s.gif [b]Op zondag 18 maart 2018 12:11 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/359366]To


Maar ik lees hier mensen die spulletjes van Ali al binnen een week hebben, hoe dan? Ik moet standaard 6 weken wachten voordat ik iets krijg.
Ligt er misschien aan wat voor artikelen je koopt. Maar ik koop van alles van telefoonhoesjes tot sokken en het doet er nooit langer dan drie weken over. En inderdaad soms zelfs 7 of 8 dagen.
En ik kies eigenlijk altijd de goedkoopste verkoper uit en kijk meestal niet naar de ratings, behalve als ik iets duurder dan 20 euro koop.

Ik hoor ook veel mensen klagen over de lange verzendtijd van Gearbest, maar ik kies daar zo mogelijk Bpost en dan ligt het altijd binnen 2 weken op de mat. Andere verzendmethoden duren vaak langer.
pi_177910074
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef rene90 het volgende:
Oh ja, iemand nog behoefte wat te winnen :D?

Prijzen liggen hier naast me dus geen douanekosten ^O^
CHI / [Gearbest] WIN! Xiaomi 5X, een tablet of Xiaomi WIFI router!
Die router heeft alleen een Chinese interface dus je zult alles met de app moeten doen of alles via Google Translate.

Daarnaast zijn er tekenen/is aangetoond dat Xiaomi al het netwerkverkeer via Chinese servers laat lopen.
Zou er daarom meteen custom firmware opzetten (OpenWRT, Padavan o.i.d.)
Helaas wilde mijn 3G router nooit werken dus die ligt nu te verstoffen.
  zondag 18 maart 2018 @ 19:17:29 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_177914107
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:18 schreef THEFXR het volgende:
zijn hier mensen die gebruik maken van Honey? dat is een online kortingsbonnen zoeker
Yep, werkt wel goed, probeert een aantal coupon codes voor je voor 't grootste voordeel...
Bij Banggood werkte het direct, bij Gearbest moet je via een soort van cashback werken...

[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 18-03-2018 19:24:00 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 19 maart 2018 @ 22:56:01 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177944970
Net weer eens een paypal geschil aangemaakt, die gast was al 2 weken aan het vertragen. als je dan vraagt wat is je paypal adres, dan was ik het zat. Hij weet dat gewoon toen ik hem betaalde.
pi_177946901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef Nober het volgende:
Die ene verkoper van mij gaat kennelijk op vrijdag pas al z'n pakketjes wegbrengen, wat een lamzak! }:|
Nu is dit pakketje de andere gepasseerd terwijl die 2-3 dagen achterstand had. _O-
  dinsdag 20 maart 2018 @ 11:42:16 #239
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_177953151
Jaja mijn GoPro is verzonden! Nou ja verzonden, hij wacht nu ergens in HK om verzonden te worden, hoop dat ik 'm deze week nog krijg :)

-edit-

Hatsa en nu is ie door de douane in Heston heen, maar volgens de officiële DHL tracking is ie nog niet eens binnen bij DHL :') Waarschijnlijk duurt dat even qua updaten

[ Bericht 38% gewijzigd door bobbernaut op 21-03-2018 12:46:30 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178006511
Woei mijn pakketje is gisteren door de douane vrijgegeven en ik heb hem! Moest 28,- bij betalen (pakketje was 77,-) en dan nog is hij goedkoper dan dat ik hem in NL zou kopen. Die lange levertijd...tja dat is dan weer een ander verhaal.

(al twijfel ik nu wel of ik hem nog een x ga bestellen of hem toch binnen de EU koop, want ik wilde er eigenlijk 2)
pi_178015798
Vorige week maandag besteld, vrijdag verstuurd en vandaag ontvangen. En dat voor nog geen ¤5!

De andere twee bestellingen zijn nog aan het vliegen, waarvan een al sinds zondag. 🛫
  donderdag 22 maart 2018 @ 20:54:05 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_178020762
Heren, dat jullie blij zijn met jullie pakje, is leuk...
Maar maak ons dan ook 'n beetje blij door te vertellen wat er inzit, want statusupdates zijn boring as hell. Just my two cents.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_178022728
quote:
12s.gif Op donderdag 22 maart 2018 20:54 schreef dodge_911 het volgende:
Heren, dat jullie blij zijn met jullie pakje, is leuk...
Maar maak ons dan ook 'n beetje blij door te vertellen wat er inzit, want statusupdates zijn boring as hell. Just my two cents.
Helemaal mee eens, maar dat heb je vorige week ook al tegen hem gezegd. Helemaal niet erg hoor @Nober, als je enthousiast ben over je eerste China aankoop, maar 4 berichten over de verzending is inderdaad een beetje saai. Zeker voor Dodge die al duizenden bestellingen heeft gedaan :>
Dit is een goed topic voor mensen die persé de verzendgegevens van hun pakje kenbaar willen maken; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279/last

En tegen @Topicspace zou ik willen zeggen; verdiep je eens in verzendmethoden waarmee je geen douanekosten hoeft te betalen. Bijvoorbeeld door een verzekering te nemen (LITB,DX, shops met with warehouse) of laten verzenden via Priority direct(BG,GB). Scheelt je een hoop geld!

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 22-03-2018 22:00:06 ]
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:58:47 #244
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_178022833
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dat heb je vorige week ook al tegen hem gezegd. Helemaal niet erg hoor Nober, als je enthousiast ben over je eerste China aankoop, maar 4 berichten over de verzending is inderdaad een beetje saai. Zeker voor Dodge die al duizenden bestellingen heeft gedaan :>
Dit is een goed topic voor mensen die persé de verzendkosten deeg van hun pakje kenbaar willen maken; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279/last
Alsof ik dat kan onthouden :D 1000'en is erover :) Zeker de laatste jaren met het reviewen bestel ik zelf nog erg weinig, tenzij de occasionele powerbank of kabel die iemand me vraagt.
Ik zie een nieuwe post in dit topic, klik erg happy op de link, en dan is het weer een statusupdate :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_178022849
2 dash charge kabeltjes van 150cm op ali besteld, binnen 2 weken in huis en ze lijken ook nog echt te zijn, tegen een fractie van de normale kosten (3 of 5$ betaald p/s terwijl ze normaal ¤20+ zijn)
pi_178022950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:59 schreef mschol het volgende:
2 dash charge kabeltjes van 150cm op ali besteld, binnen 2 weken in huis en ze lijken ook nog echt te zijn, tegen een fractie van de normale kosten (3 of 5$ betaald p/s terwijl ze normaal ¤20+ zijn)
@mschol misschien dat jij ons en zeker Dodge kunt verblijden met een linkje naar je aankoop. Dan hebben we er ook nog wat aan. Zie ook de paar posts hierboven.....
pi_178023091
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

@mschol misschien dat jij ons en zeker Dodge kunt verblijden met een linkje naar je aankoop. Dan hebben we er ook nog wat aan. Zie ook de paar posts hierboven.....
https://www.aliexpress.co(...)lus/32813703951.html

mijn OP3 start iig netjes een dash charge met de originele lader (wat kennelijk bij nepkabels niet zo is..)
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:22:22 #248
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178026190
Zo deze China shopper leeft ook nog.. :P
Laatste tijd hebben wij ( vrienden groep en ik :P )
Een boardspellen verslaving! Allemaal van ali :)
Carcassonne, love letters, sushi go, coup, weerwolven, en het leukste spel... secret hitler!
:) op YouTube staan de spellen voor uitleg en het kost geen drol :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 23 maart 2018 @ 01:48:13 #249
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_178026650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:22 schreef revpolen het volgende:
Zo deze China shopper leeft ook nog.. :P
Laatste tijd hebben wij ( vrienden groep en ik :P )
Een boardspellen verslaving! Allemaal van ali :)
Carcassonne, love letters, sushi go, coup, weerwolven, en het leukste spel... secret hitler!
:) op YouTube staan de spellen voor uitleg en het kost geen drol :)
Zijn dat originele spellen? :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 23 maart 2018 @ 02:17:13 #250
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178026747
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:48 schreef N22 het volgende:

[..]

Zijn dat originele spellen? :P
As het namaak is... dan is het wel hele goeie! En secret hitler is volgens mij officieeel nooit uitgegeven..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 23 maart 2018 @ 07:58:08 #251
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178028421
Mijn tracking geeft nu aan "sorted with notification", wat houdt dit in? Moet ik bijbetalen? :(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178035030
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn tracking geeft nu aan "sorted with notification", wat houdt dit in? Moet ik bijbetalen? :(
Shit man, dat is niet best die status van jou.....
  vrijdag 23 maart 2018 @ 14:59:46 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178035730
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn tracking geeft nu aan "sorted with notification", wat houdt dit in? Moet ik bijbetalen? :(
nee, pas als je een brief krijgt
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:55:56 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178036950
Op alie zijn ze wel lastig, item na 60 dagen niet ontvangen, dus beroep gedaan op buyers protection. die verkoper weigert het gewoon, no refund or resolution, zegt gewoon blijf maar lekker nog langer wachten.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:20:17 #255
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178037558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:55 schreef THEFXR het volgende:
Op alie zijn ze wel lastig, item na 60 dagen niet ontvangen, dus beroep gedaan op buyers protection. die verkoper weigert het gewoon, no refund or resolution, zegt gewoon blijf maar lekker nog langer wachten.
Met paypal betaald?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:47:49 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178038204
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:20 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Met paypal betaald?
dat hebben ze op alie niet, alleen cc of ideal
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:14:27 #257
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178038755
Helemaal top, iemand heeft mijn pakket aangenomen en getekend, ik bel DHL en die zegt dat ie is getekend door mij, terwijl ik helemaal niks heb. Met een Nederlandse webshop valt nog te bellen maar dit is een Chinese webshop, en DHL doet geen kut behalve een onderzoek instellen (aka niks).

Paypal claim wordt ook lastig aangezien het pakket is aangekomen en getekend, wat nu?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178039076
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:14 schreef bobbernaut het volgende:
Helemaal top, iemand heeft mijn pakket aangenomen en getekend, ik bel DHL en die zegt dat ie is getekend door mij, terwijl ik helemaal niks heb. Met een Nederlandse webshop valt nog te bellen maar dit is een Chinese webshop, en DHL doet geen kut behalve een onderzoek instellen (aka niks).

Paypal claim wordt ook lastig aangezien het pakket is aangekomen en getekend, wat nu?
huh? dat klinkt echt niet goed.....is het niet getekend op een afleverpunt? of bij de buren?

ik heb ook ooit een onderzoek laten starten door DHL en binnen 2 dagen had ik mijn pakket terug dus ik hoop dat dat ook zo bij jou gaat!!
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:41:28 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178039228
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:14 schreef bobbernaut het volgende:
Helemaal top, iemand heeft mijn pakket aangenomen en getekend, ik bel DHL en die zegt dat ie is getekend door mij, terwijl ik helemaal niks heb. Met een Nederlandse webshop valt nog te bellen maar dit is een Chinese webshop, en DHL doet geen kut behalve een onderzoek instellen (aka niks).

Paypal claim wordt ook lastig aangezien het pakket is aangekomen en getekend, wat nu?
aangifte van fraude bij DHL doen
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:46:33 #260
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178039319
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:14 schreef bobbernaut het volgende:
Helemaal top, iemand heeft mijn pakket aangenomen en getekend, ik bel DHL en die zegt dat ie is getekend door mij, terwijl ik helemaal niks heb. Met een Nederlandse webshop valt nog te bellen maar dit is een Chinese webshop, en DHL doet geen kut behalve een onderzoek instellen (aka niks).

Paypal claim wordt ook lastig aangezien het pakket is aangekomen en getekend, wat nu?
Bij DHL de handtekening opvragen, wellicht dat die meer duidelijkheid geeft.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:56:03 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178039474
Ik heb hetzelfde ooit gehad bij Postnl. Informeren bij de webshop leverde op dat het product al weer bij hun terug was na een fout van de lokale leverancier (lees Postnl).

Postnl denkt overigens nog steeds (2 maanden later) dat het product bij hun in een locatie is en is er van overtuigd dat het nog een keer opduikt. Hun onderzoek loopt nog steeds.

Webshop heeft overigens keurig een resend gedaan en ik heb het product al lang in huis. Uit pure ;') heb ik dat Postnl niet meer laten weten. Wat een kneuzen.
pi_178052274
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dat heb je vorige week ook al tegen hem gezegd. Helemaal niet erg hoor @Nober, als je enthousiast ben over je eerste China aankoop, maar 4 berichten over de verzending is inderdaad een beetje saai. Zeker voor Dodge die al duizenden bestellingen heeft gedaan :>
Dit is een goed topic voor mensen die persé de verzendgegevens van hun pakje kenbaar willen maken; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279/last

En tegen @Topicspace zou ik willen zeggen; verdiep je eens in verzendmethoden waarmee je geen douanekosten hoeft te betalen. Bijvoorbeeld door een verzekering te nemen (LITB,DX, shops met with warehouse) of laten verzenden via Priority direct(BG,GB). Scheelt je een hoop geld!
Ik kon het apparaatje nergens anders vinden daarom had ik hem op Ali besteld.
Ik bestelde een draadloze microfoon waarbij ik geen zend vergunning hoef te hebben of een heel systeem om te ontvangen. Ik kan dit aansluiten op mijn telefoon (ik help iemand met 'vloggen') die in een DJI Osmo Mobile zit en heb het geluid direct onder het filmpje staan. Hoef ik ook niet moeilijk te editten omdat het allemaal een beetje 'voor de lol' is. Maar tnx voor de tip!
pi_178052369
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:14 schreef bobbernaut het volgende:
Helemaal top, iemand heeft mijn pakket aangenomen en getekend, ik bel DHL en die zegt dat ie is getekend door mij, terwijl ik helemaal niks heb. Met een Nederlandse webshop valt nog te bellen maar dit is een Chinese webshop, en DHL doet geen kut behalve een onderzoek instellen (aka niks).

Paypal claim wordt ook lastig aangezien het pakket is aangekomen en getekend, wat nu?
dhl de boel laten onderzoeken, ze doen echt niet niks
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:03:03 #264
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178053629
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

huh? dat klinkt echt niet goed.....is het niet getekend op een afleverpunt? of bij de buren?

ik heb ook ooit een onderzoek laten starten door DHL en binnen 2 dagen had ik mijn pakket terug dus ik hoop dat dat ook zo bij jou gaat!!
Ik woon in een studentenhuis met een soort receptie, er was niemand van de receptie aanwezig om het pakket aan te nemen.. Misschien dat er een briefje in de bus is gedaan, maar dat kan ik maandag pas weten omdat dan de receptie weer aanwezig is..

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aangifte van fraude bij DHL doen
Ja daar dacht ik ook aan, die kut die ik gister aan de lijn had zei dat het pakket is afgeleverd op het adres en is getekend door bobbernaut, dus ik zeg tegen haar dat ik niks heb ontvangen op mijn adres en ik dat niet getekend heb en het ook niet mijn handtekening is.. Snapte ze niet.. Gelukkig woon ik tegenover het politiebureau

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Bij DHL de handtekening opvragen, wellicht dat die meer duidelijkheid geeft.
Kan ik bij mijn track & trace zien, een soort halve W met een streep erdoorheen, totaal niet mijn handtekening..

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:15 schreef mschol het volgende:

[..]

dhl de boel laten onderzoeken, ze doen echt niet niks
Ik hoop gewoon dat ik mijn pakketje zo snel mogelijk en ONGEOPEND terug krijg, het gaat om een GoPro en er wonen hier allemaal studenten, die denken ook ff makkelijk geld cashen

-edit-

Net gebeld met DHL, die kunnen alleen pas een onderzoek starten als de verkoper dat aangeeft oid, denk niet dat een Chinese verkoper erachteraan gaat..

[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 24-03-2018 11:12:58 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178053765
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:03 schreef bobbernaut het volgende:

-edit-

Net gebeld met DHL, die kunnen alleen pas een onderzoek starten als de verkoper dat aangeeft oid, denk niet dat een Chinese verkoper erachteraan gaat..
Tuurlijk gaan ze er wel achteraan, kan ze klanten kosten als ze dat niet doen.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:16:20 #266
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178053768
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan ze er wel achteraan, kan ze klanten kosten als ze dat niet doen.
Eglobalcentral staat er wel bekend om dat ze standaard klantenservicemailtjes hebben
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 19:53:16 #267
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_178062457
Bestaat er ook een langere versie van de Yeelight LED-strip? Op banggood vind ik alleen de 2m versie maar heb een 3 en een 6 meter versie nodig ;(

Of bestaan er andere betrouwbare (goedkope :P ) alternatieven? Heb namelijk goede ervaringen met Xiaomi. Wil de strips wel met mn telefoon kunnen bedienen
Ik ben geil
pi_178083857
iemand ervaring met auto velgen uit china bestellen?

[ Bericht 84% gewijzigd door Chunees op 25-03-2018 20:21:31 ]
  zondag 25 maart 2018 @ 21:39:07 #269
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178086876
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:52 schreef Chunees het volgende:
iemand ervaring met auto velgen uit china bestellen?
Nee, maar shipping is erg duur en ik maak me altijd ook een beetje zorgen om de kwaliteit...

Anders zou ik graag een setje Lexus Lfa style velgen willen, maar het houdt me toch tegen.
Don't let my username fool you...
  maandag 26 maart 2018 @ 11:08:40 #270
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178094274
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:16 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Eglobalcentral staat er wel bekend om dat ze standaard klantenservicemailtjes hebben
En GEEN service verlenen. Ik zou deze shop mijden als de pest.
  maandag 26 maart 2018 @ 11:33:01 #271
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178094760
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En GEEN service verlenen. Ik zou deze shop mijden als de pest.
Had ze een mailtje gestuurd waar ik expliciet in vermeld dat ik mijn pakket NIET heb ontvangen, zeggen ze dat ze blij zijn dat ik m'n pakket heb ontvangen :')

Paypal claim dan maar
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178094906
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:33 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Had ze een mailtje gestuurd waar ik expliciet in vermeld dat ik mijn pakket NIET heb ontvangen, zeggen ze dat ze blij zijn dat ik m'n pakket heb ontvangen :')

Paypal claim dan maar
Het is inmiddels maandag, nog geen briefje gevonden bij de receptie?
Misschien de handtekening van DHL nog bij de receptie laten zien? Uit mijn ervaring met DHL kun je wel ver komen met zo'n onderzoek hoor. In principe mooi dat Eglobalservice in ieder geval geleverd heeft, is het uiteindelijk een Nederlands bedrijft die de boel verpest :p.
  maandag 26 maart 2018 @ 11:41:38 #273
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178094959
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:33 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Had ze een mailtje gestuurd waar ik expliciet in vermeld dat ik mijn pakket NIET heb ontvangen, zeggen ze dat ze blij zijn dat ik m'n pakket heb ontvangen :')

Paypal claim dan maar
Heb ik ook gedaan, uiteindelijk mijn geld terug gekregen na lang heen en weer mailen met Paypal.

Krijg ik een paar maanden later doodleuk een betalingsherinnering van ze. Of ik even wil aftikken.
  maandag 26 maart 2018 @ 12:12:26 #274
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178095626
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:39 schreef Majesty het volgende:

[..]

Het is inmiddels maandag, nog geen briefje gevonden bij de receptie?
Misschien de handtekening van DHL nog bij de receptie laten zien? Uit mijn ervaring met DHL kun je wel ver komen met zo'n onderzoek hoor. In principe mooi dat Eglobalservice in ieder geval geleverd heeft, is het uiteindelijk een Nederlands bedrijft die de boel verpest :p.
Ja precies, DHL raadde mij aan om de verkoper te contacteren maar ik had zoiets van dat eglobal wel gewoon geleverd had maar DHL het verpestte.

Anyways, net mijn GoPro opgehaald, miscommunicatie tussen DHL en de receptie, DHL tekent dus zelf voor mijn pakket om 'm vervolgens in een soort brievenbus te gooien, beetje raar gedoe allemaal.. Pakket van ¤240 in een brievenbus..

quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, uiteindelijk mijn geld terug gekregen na lang heen en weer mailen met Paypal.

Krijg ik een paar maanden later doodleuk een betalingsherinnering van ze. Of ik even wil aftikken.
Nja heb m nu binnen dus als het goed is is er geen probleem
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178098546
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Bestaat er ook een langere versie van de Yeelight LED-strip? Op banggood vind ik alleen de 2m versie maar heb een 3 en een 6 meter versie nodig ;(

Of bestaan er andere betrouwbare (goedkope :P ) alternatieven? Heb namelijk goede ervaringen met Xiaomi. Wil de strips wel met mn telefoon kunnen bedienen
Tuurlijk ken ik nog een ander (veel) goedkoper alternatief.
Je enige voorwaarde is bedienbaar met telefoon? De manier waarop maakt niet veel uit?
Er zijn namelijk nog veel andere dingen dat iemand moet weten voor we je het beste advies kunnen voorleggen.

Dan presenteer ik je (ik neem nu RGB+CCT = RGBWWW) - waarom zou je voor minder gaan tegenwoordig):
Controller
https://www.aliexpress.co(...)LED/32656897157.html?

Wifi box
https://www.aliexpress.co(...)6045_1887947754.html?

Ledstrip
https://www.aliexpress.co(...)-CW/32839614476.html?

(RGB ledstrip + dual white ledstrip komt goedkoper uit, kan je ook voor kiezen).

Of gewoon een RGBW controller + RGBW(W) ledstrip. Of RGB controller + RGB ledstrip. Of....
  maandag 26 maart 2018 @ 16:13:53 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178101556
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:33 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Had ze een mailtje gestuurd waar ik expliciet in vermeld dat ik mijn pakket NIET heb ontvangen, zeggen ze dat ze blij zijn dat ik m'n pakket heb ontvangen :')

Paypal claim dan maar
aah, inmiddels ontvangen, wel een klacht indienen bij DHL, he
  maandag 26 maart 2018 @ 16:46:26 #277
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_178102253
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aah, inmiddels ontvangen, wel een klacht indienen bij DHL, he
Jaa! Ding is nu aan het opladen. DHL gaat sowieso niks met die klacht doen, ik laat voortaan mijn dure spullen thuisthuis bezorgen ipv hier
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_178102376
Ben bezig met het samenstellen van een PC voor iemand, moet eind april klaar zijn.
Krijgt 2 schermen, maar de exacte monitoren zijn nog niet bekend en exacte moederbord ook niet (ligt eraan of de nieuwe goedkopere Intel borden dan leverbaar zijn).

Bij de schermen worden niet de juiste kabels meegeleverd (hooguit HDMI, VGA of DVI-D) maar ik moet ook verloopkabels hebben.
Aangezien ik de juiste combinatie van moederbord/schermen nog niet weet en dergelijke kabels met verschillende connectors in NL voor de hoofdprijs weggaan; maar een aantal op Aliexpress bestellen:

- HDMI -> HDMI
- HDMI -> DVI-D
- DVI-D -> DVI-D

En/of een HDMI -> DVI-D adapter.
Je hebt echt 1000 verschillende aansluitmogelijkheden, heb het mezelf wel lekker lastig gemaakt. :+
pi_178127497
Helaas mijn bluetooth box is overleden :')

Iemand hier nog een idee voor een bluetooth box die best hard kan en wel tegen een stootje kan voor +- 70 euro?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:10:42 #280
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178129655
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
Ben bezig met het samenstellen van een PC voor iemand, moet eind april klaar zijn.
Krijgt 2 schermen, maar de exacte monitoren zijn nog niet bekend en exacte moederbord ook niet (ligt eraan of de nieuwe goedkopere Intel borden dan leverbaar zijn).

Bij de schermen worden niet de juiste kabels meegeleverd (hooguit HDMI, VGA of DVI-D) maar ik moet ook verloopkabels hebben.
Aangezien ik de juiste combinatie van moederbord/schermen nog niet weet en dergelijke kabels met verschillende connectors in NL voor de hoofdprijs weggaan; maar een aantal op Aliexpress bestellen:

- HDMI -> HDMI
- HDMI -> DVI-D
- DVI-D -> DVI-D

En/of een HDMI -> DVI-D adapter.
Je hebt echt 1000 verschillende aansluitmogelijkheden, heb het mezelf wel lekker lastig gemaakt. :+
Vergeet je Displayport niet? ;)
Don't let my username fool you...
pi_178129731
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:10 schreef Metalfreak het volgende:
Vergeet je Displayport niet? ;)
Veel moederborden hebben geen DP uit.
En je kunt niet van HDMI/DVI-D naar DP gaan, alleen andersom.

Denk dat ik voor Dell schermen ga; die hebben alleen DP, HDMI en VGA dus ik hoef alleen maar om HDMI en DVI-D te denken.
pi_178131404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:22 schreef revpolen het volgende:
Zo deze China shopper leeft ook nog.. :P
Laatste tijd hebben wij ( vrienden groep en ik :P )
Een boardspellen verslaving! Allemaal van ali :)
Carcassonne, love letters, sushi go, coup, weerwolven, en het leukste spel... secret hitler!
:) op YouTube staan de spellen voor uitleg en het kost geen drol :)
Heb je exploding kittens al geprobeerd? Die is op aanraden van iemand op het forum hier nu favoriet. Via zapals voor een paar euro gekocht.

En secret hitler is toch geen bordspel

[ Bericht 1% gewijzigd door psycoxl op 27-03-2018 20:34:14 ]
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:01:09 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178147372
Hebben jullie nog suggesties voor goedkope gadgets?
er is een grote sale gaande op aliexpress.
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:29:05 #284
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_178147926
Sale is een groot woord, aldus de buren:
quote:
Deze Aliexpress Anniversary sale is voor mij niet goed uitgepakt. Ik had enkele zaken in mijn mandje zitten en wil heb gewacht tot vandaag met kopen omdat alles dan goedkoper zou zijn. De sale-prijzen staan er immers bij. Kijk ik vanochtend, ben ik 7 euro duurder uit! Slechts 3 items waren cheaper, de rest had óf ineens hoge verzendkosten (hier al eerder benoemd) of had simpelweg een hogere prijs.

Daarnaast staat er soms een sale-prijs bij een product. Maar zodra je deze in het mandje doet, is het toch duurder!
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:37:24 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_178148130
Vergeet by AliExpress niet om mobile te kopen, saves ya some ca$heroos.
Paar dingen die mij wel geinig leken...

[Upgraded]Anker SoundBuds Slim+ ~ https://www.aliexpress.co(...)oof/32839818779.html
WSKEN USB type c cable ~ https://www.aliexpress.co(...)ble/32847954564.html
FiiO K1 Headphone Amplifier & DAC ~ https://www.aliexpress.co(...)ier/32588504986.html
FiiO A1 Headphone Amplifier ~ https://www.aliexpress.co(...)ier/32683540739.html
LONGET WiFi International Travel Power Adapter ~ https://www.aliexpress.co(...)sal/32834225178.html

Zo'n Meenova Dash G3 is ook wel een nice ding: https://www.aliexpress.co(...)Text=Meenova+Dash+G3 en de Suntrsi flash drive is ook wel hendig sjiek: https://www.aliexpress.co(...)ive/32748417889.html .
Verder, is altijd wel geinig om bij Orico, UGreen, McDodo, WSKEN, ROCK, VINSIC et cetera een kijkje te nemen. Telesin als je nog wat GoPro accessoires wilt. Caden voor camertassen. Zomei voor lensfilters.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_178149470
Ik heb een Qshave scheermes imitatie van de Merkur Future (kost hier ¤70 of meer) op de kop getikt voor ¤3,75 :7 Dure tijden hoor :o https://m.nl.aliexpress.com/item/32791325508.html met $4 coupon die te gebruiken was :+
mag het weten
pi_178150735
Heb niet op kortingen gelet maar hier 2x HDMI-HDMI, 1x HDMI-DVI en 1x DVI-DVI kabels besteld van elk 3 meter lang.
Hopelijk voor eind april binnen. O-)

Toch weer eindelijk wat Chinese pakketjes deze kant op. :+
pi_178154604
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:12 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ja precies, DHL raadde mij aan om de verkoper te contacteren maar ik had zoiets van dat eglobal wel gewoon geleverd had maar DHL het verpestte.

Anyways, net mijn GoPro opgehaald, miscommunicatie tussen DHL en de receptie, DHL tekent dus zelf voor mijn pakket om 'm vervolgens in een soort brievenbus te gooien, beetje raar gedoe allemaal.. Pakket van ¤240 in een brievenbus..

[..]

Nja heb m nu binnen dus als het goed is is er geen probleem
Hier stond een pakket achter een klein bloempotje... tnxs DHL dat ik niet naar een afhaaldepot hoefde ... not dus. :(
pi_178162212
Misschien een tip voor jullie: https://www.zapals.com/freebies.html
Deze "gratis" deals veranderen dagelijks, maar hier staan alle oude deals. En sommigen doen het nog/weer. Zitten mischien wat geinige kabeltjes, lampjes of prullaria tussen.

Die Aliexpress Sale is ook lekker: al mijn bestellingen van de afgelopen weken zijn nu 1 tot 7 cent goedkoper. _O-

Dit is trouwens wel een mooi USB lampje: https://nl.aliexpress.com(...)ght/32760991831.html
Door hem aan te raken kun je het licht dimmen, en hij kan op beide manieren in een USB slot.

[ Bericht 47% gewijzigd door oheng op 29-03-2018 00:16:54 ]
pi_178165386
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178168037
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
Deze doet het bij mij erg goed (Galaxy S7 en S8). Ik weet niet of OnePlus een andere laad methode heeft.
https://m.geekbuying.com/(...)-Charger-393755.html
pi_178169549
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
Pak eentje van Anker of Xiaomi. Doen het beide goed met mijn TomTom 6". En dan kan ik ook nog een mobiel tegelijkertijd opladen. Kostten iets van 6-7 euro.

Alleen die van mij hebben geen Quick Charge.
pi_178174200
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:06 schreef oheng het volgende:

[..]

Pak eentje van Anker of Xiaomi. Doen het beide goed met mijn TomTom 6". En dan kan ik ook nog een mobiel tegelijkertijd opladen. Kostten iets van 6-7 euro.

Alleen die van mij hebben geen Quick Charge.
Mja, heb ik aan zitten denken. Heb nog 'n Roidmi 2s liggen, maar die gaat niet goed met de socket. Daar heb ik wel 'n splitter voor liggen, maar da's weer zo'n blok. Ik dacht ik bestel z'n opvolger de 3s. Maar eigenlijk doe ik niks meer met de fm-functie. Voor 13,- is 't ook eigenlijk weer niet zo'n bedrag om wakker van te liggen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178174534
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Mja, heb ik aan zitten denken. Heb nog 'n Roidmi 2s liggen, maar die gaat niet goed met de socket. Daar heb ik wel 'n splitter voor liggen, maar da's weer zo'n blok. Ik dacht ik bestel z'n opvolger de 3s. Maar eigenlijk doe ik niks meer met de fm-functie. Voor 13,- is 't ook eigenlijk weer niet zo'n bedrag om wakker van te liggen.
JA, de oude Roidmi is niet zo handig. Maar anders doe je deze:
https://www.amazon.de/Ank(...)chwarz/dp/B00JPYAC6Y

Boekje erbij voor lagere verzendkosten, ben je voor ¤ 8,70 klaar: https://www.amazon.de/gp/product/1785041126/

Edit: link gefixed. Blitzwolf heeft ook erg goed spul, zoals hieronder gezegd.

[ Bericht 2% gewijzigd door oheng op 29-03-2018 19:57:07 ]
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:35:53 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178174820
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:20 schreef oheng het volgende:

[..]

JA, de oude Roidmi is niet zo handig. Maar anders doe je deze:
https://www.amazon.de/Anker-PowerDrive-Ladegerät-Bluetooth-Powerbank-Schwarz/dp/B00JPYAC6Y

Boekje erbij voor lagere verzendkosten, ben je voor ¤ 8,70 klaar: https://www.amazon.de/gp/product/1785041126/
je eerste link werkt niet
pi_178175905
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
Blitzwolf BW-C9: superspul :)
pi_178180572
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
OnePlus gebruikt Dash Charge technologie voor het opladen. Dit is anders - en niet compitable - met het bekende Quick Charge technologie.
Een lader met Dash Charge zal dus je telefoon altijd sneller laden dan een non-Dash Charge lader.

Voor thuis maakt dat niet zoveel uit - het is juist beter voor je accu om langzaam te laden - maar in de auto als je stevig wil laden (i.v.m. schermhelderheid, GPS, navigatie, bluetooth etc.) kan Dash Charge dus wel interessant zijn om te hebben.

Op Aliexpress staan er wel aan aantal, maar heb er zelf geen ervaring mee.
pi_178226248
Ik heb een bestelling ontvangen die volgens de tracking nog in het vliegtuig zit. Is dit herkenbaar?
pi_178226442
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:18 schreef Nober het volgende:
Ik heb een bestelling ontvangen die volgens de tracking nog in het vliegtuig zit. Is dit herkenbaar?
Herkenbaar als in dat het in het vliegtuig zit?

Het is waarschijnlijk gescand op een outbound vlucht. Wil zeggen dat het met de laagste prio geladen wordt op een crack maatschappij als er plaats is. Kan even duren dus.
  zondag 1 april 2018 @ 01:49:11 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_178226656
Speaking of airplanes & bestellingen.
Wat hoor ik nou, DX begint z'n eigen parcel service á la DHL/UPS/FedEx?
Wel een goed punt, waarom uitbesteden als die centen weer in je eigen zak kunnen rollen. Hum.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 1 april 2018 @ 07:10:10 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178227798
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Herkenbaar als in dat het in het vliegtuig zit?

Het is waarschijnlijk gescand op een outbound vlucht. Wil zeggen dat het met de laagste prio geladen wordt op een crack maatschappij als er plaats is. Kan even duren dus.
Lees anders zijn post nog even...

En ja, dat gebeurt vaker.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')