abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176508181
kV80FVR.png
MJelMSj.png

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

upQSkrq.png
BPDbZVA.pngp9xFAfQ.pngETZ7fuw.pngU3UxJ35.png
f58r06j.pngk5K7Fdx.pngxft1qdo.pngAfgebSr.png
GNqjkuo.pngWdoSCac.png57IhnQt.png9PdMYaW.png
FjdTNyA.pngxwrkKxy.pngqi0qhNV.pngBeKSNvF.png
SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kjy4G1g.png
WAsQdlA.pngi9p8KYh.pngI18Kqx7.png4zC5QxY.png
TfqecLB.pnggvA295I.pngrDFUP1M.pngPSmXIgy.png
eB4MrVE.png
SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kg7eMr9.png
gjNWY5i.png5LMnk4s.pngf50hyiK.pngXUMTYRf.png
SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
du6RJif.pngGowXotr.pngkwOAzuL.png
SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fupVWbn.png
SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slI9eTq.png

du6RJif.pngDollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet n-op-n is met de PayPal-wisselkoers.

q7EfbLb.png

du6RJif.pngBetaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
du6RJif.pngWebshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
du6RJif.pngDON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fmX0WI1.png

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf 80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

apFpqZE.gif

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_176521049
4 maand geleden heb ik bij Banggood de Xiaomi router 3G besteld. Na vele malen proberen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.

Ik begon met custom firmware (omdat ik Xiaomi hier niet op vertrouw); Padavan.
Flashen ging prima en gebruiken als access-point werkt ook. Echter als router inzetten wil niet lukken. Het duurt 5-15 minuten voordat de router eindelijk een IP-adres krijgt en vervolgens heb ik nog steeds geen werkende internetconnectie. Denk aan DNS-problemen maar ik kan vaak zelfs niet eens pingen naar websites e.d.
Ondertussen heb ik alle instellingen langsgelopen en het lijkt me dus sterk dat het aan instellingen ligt.

Om de firmware uit te sluiten heb ik er weer de stock firmware opgezet. Hier ervaar ik dezelfde problemen. Naast het feit dat deze nagenoeg onbruikbaar is (alles in Chinees, omdat ik geen internetverbinding krijg kan ik ook niet Google Translate gebruiken en de app wil na instellen de route niet meer verbinden; ik denk omdat deze dus ook internet- cloudverbinding nodig heeft).

Ik twijfel nog of ik er LEDE op ga zetten om te kijken of die wel werkt, maar ik betwijfel het.

Ik heb nog een oude router gevonden; als ik deze hier in het netwerk zet krijgt deze onmiddellijk een IP-adres. Dus het ligt ook niet aan Ziggo o.i.d.

Mijn enige mogelijkheid is om Banggood om een bericht te sturen om een refund of replacement; want zo heb ik er niets aan. Maar is dit 4 maand na aankoop nog een rele optie?
pi_176521126
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
4 maand geleden heb ik bij Banggood de Xiaomi router 3G besteld. Na vele malen proberen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.

Ik begon met custom firmware (omdat ik Xiaomi hier niet op vertrouw); Padavan.
Flashen ging prima en gebruiken als access-point werkt ook. Echter als router inzetten wil niet lukken. Het duurt 5-15 minuten voordat de router eindelijk een IP-adres krijgt en vervolgens heb ik nog steeds geen werkende internetconnectie. Denk aan DNS-problemen maar ik kan vaak zelfs niet eens pingen naar websites e.d.
Ondertussen heb ik alle instellingen langsgelopen en het lijkt me dus sterk dat het aan instellingen ligt.

Om de firmware uit te sluiten heb ik er weer de stock firmware opgezet. Hier ervaar ik dezelfde problemen. Naast het feit dat deze nagenoeg onbruikbaar is (alles in Chinees, omdat ik geen internetverbinding krijg kan ik ook niet Google Translate gebruiken en de app wil na instellen de route niet meer verbinden; ik denk omdat deze dus ook internet- cloudverbinding nodig heeft).

Ik twijfel nog of ik er LEDE op ga zetten om te kijken of die wel werkt, maar ik betwijfel het.

Ik heb nog een oude router gevonden; als ik deze hier in het netwerk zet krijgt deze onmiddellijk een IP-adres. Dus het ligt ook niet aan Ziggo o.i.d.

Mijn enige mogelijkheid is om Banggood om een bericht te sturen om een refund of replacement; want zo heb ik er niets aan. Maar is dit 4 maand na aankoop nog een rele optie?
meer dat je met de firmware hebt lopen te kloten, denk ik
pi_176521935
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:06 schreef THEFXR het volgende:
meer dat je met de firmware hebt lopen te kloten, denk ik
Dat is kwestie van flashen; tenzij je het verkeerd doet en het apparaat bricked veranderd dat de boel niet. Daarnaast staat er nu dus weer de originele firmware op en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
pi_176525030
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is kwestie van flashen; tenzij je het verkeerd doet en het apparaat bricked veranderd dat de boel niet. Daarnaast staat er nu dus weer de originele firmware op en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
hoeveel was die router en hoeveel kost retour sturen?
pi_176560077
Ik krijg vanmorgen ineens een tiental zelfde berichten van Gearbest zonder dat er een ondernummer genoemd wordt.
Ik weet niet of ze willen vertellen dat ze een andere verzendmethode gaan gebruiken, maar ik snap dan niet waarom dat als mailbommetje verstuurd moet worden.

Krijgen jullie dit ook?

Dear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us.



The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post).



Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.



We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.



Best regards,
pi_176560559
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
LfKZB2I.png
pi_176560835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef badschaap het volgende:
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
[ afbeelding ]
Dat is inmiddels helaas 'normaal'. Ik heb al een hele serie pakjes via die route ontvangen. Eerst dacht ik dat het was omdat ik Europe railway express had gekozen, maar ook een aantal pakjes die 'untracked' besteld zijn hebben ze een tracknummer gegeven en via die route gestuurd. Al die pakjes hebben er meer dan een maand over gedaan.

Overigens, na 'Malashevichy verlaten' duurt het nog 7-10 dagen voor je het binnen hebt.

Het was vorige week trouwens al iemand opgevallen dat GB ineens verzendkosten voor veel artikelen regelt. Ik dacht dat het tijdelijk was, want vorig jaar hebben ze dat ook eens gedaan, maar nu vragen ze nog steeds 1-1,50euro voor untracked pakjes die vorige maand nog met gratis verzenden verstuurd zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 17-01-2018 10:04:27 ]
pi_176560889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat is inmiddels helaas 'normaal'. Ik heb al een hele serie pakjes via die route ontvangen. Eerst dacht ik dat het was omdat ik Europe railway express had gekozen, maar ook een aantal pakjes die 'untracked' besteld zijn hebben ze een tracknummer gegeven en vis die route gestuurd. Al die pakjes hebben er meer dan een maand over gedaan.

Het was vorige week trouwens al iemand opgevallen dat GB ineens verzendkosten voor veel artikelen regelt. Ik dacht dat het tijdelijk was, want vorig jaar hebben ze dat ook eens gedaan, maar nu vragen ze nog steeds 1-1,50euro voor untracked pakjes die vorige maand nog met gratis verzenden verstuurd zijn.
Ach krijg ik tenminste een pakketje binnen met een 'verhaal' erachter :p
pi_176563550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:58 schreef badschaap het volgende:

[..]

Ach krijg ik tenminste een pakketje binnen met een 'verhaal' erachter :p
Ik krijg net een pakje binnen dat 9-1 Polen heeft verlaten. Een ruime week na de laatste tracking update dus.
pi_176568461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:08 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik krijg vanmorgen ineens een tiental zelfde berichten van Gearbest zonder dat er een ondernummer genoemd wordt.
Ik weet niet of ze willen vertellen dat ze een andere verzendmethode gaan gebruiken, maar ik snap dan niet waarom dat als mailbommetje verstuurd moet worden.

Krijgen jullie dit ook?

Dear Valued Customer,



Thank you for placing an order with us.



The shipping method you selected was overwhelmed with packages, we have therefore updated your shipping method to an alternative line (China Post).



Please use the tracking number provided in your account and the following link to track your delivery: http://www.17track.net/en.



We wish you a happy start to the new year and thank you for your support.



Best regards,
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:39 schreef badschaap het volgende:
mijn pakketje neemt de toeristische route :D
[ afbeelding ]
Jep, hier ook deze mail gekregen. M'n schroevendraaiersetje van $1,99 is ook al sinds 9 december met deze route bezig.
pi_176594276
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
  donderdag 18 januari 2018 @ 20:49:27 #13
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176596813
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
pi_176597179
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
als ze daadwerkelijk te weinig krijgen krijgt de ontvanger vanzelf een "te weinig porto betaald" papiertje.
  donderdag 18 januari 2018 @ 21:14:57 #15
266972 govie
#Odegaardnaardekuip2018!
pi_176597490
Pluimpje voor gearbest, mijn kz zs6 waren ruim binnen 10 dagen in de bus.
pi_176604771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 21:14 schreef govie het volgende:
kz zs6
Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)
  vrijdag 19 januari 2018 @ 08:59:41 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176604866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Sjonge jonge, PostNL at it again hoor. Pakketje weer direct naar een afhaallocatie gegaan door een of andere deal die PostNL met Chinapost heeft. Maar volgens PostNL heeft 'de verzender het zo aangegeven' :') . Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
Omdat ze een bedrijf zijn. Bovendien krijgen ze subsidie van de overheid om luie en agorafobische Fokkers hun huis uit te krijgen.
pi_176606243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we in dit land een incompetente, krenterige postdienst?
dat hebben we niet.. je kiest gewoon de verkeerde krenterige verzendwijze
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:25:02 #19
266972 govie
#Odegaardnaardekuip2018!
pi_176606409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:52 schreef Majesty het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)
De bouwkwaliteit is perfect he, ik denk geanodiseerde aluminium behuzing. Nadat ik ze gekocht had kwam ik erachter dat het behuizingontwerp is afgepakt van $1099,-- IEM's. You gotta love chifi! >:) _O-
Vandaag mee hardgelopen/intervaltraining: De memorywire werkt want ze zijn geen een keer uitgevallen (ook een muts erover heen gehad maar volgens mij blijven ze zonder ook wel zitten). Sommige mensen klagen over de stugge kabel maar je kan gewoon normale of Bluetooth KZ-kabel kopen met een hogere graad afwerking. M.i. als je klaagt over kabel bij een iem tjdens sport, dan kan je beter gewoon BT-kabel kopen.
Gisteren gechecked via een Benjie S5 (bluetooth edition): Muziek met een bass komt er m.i. het beste uit omdat de iem's een V-patroon hebben (dus rap/house huidige top40 muziek komt er met basisinstelling goed vanaf). Ik heb ze ook met rock beluisterd op de Benjie s5 maar dan moet ik e.e.a. fijnafsatellen via de equilizer omdat de bass teveel aanwezig is.

Tot nu toe voelt de KZ ZS6 via Gearbest als een goede koop, net zoals de Benjie s5 die ik via aliexpress had besteld (al moet ik hiervan de BT nog testen). Die Benjie s5 heeft ook een aluminium behuizing en heb ik gekocht voor 20,--. Beide een aluminium behuizing tezamen +/- 40,--, leuke set. Ik heb expres gekocht op basis van reviews maar ook de behuizing omdat ik dan in ieders geval wist dat er een gedeelte van het produkten goed was. Nu ga ik nog een KZ-bluetooth kabeltje erbij halen om te kijken of deze combo van benjie+kz goed werkt.

Als iemand nog een Benjie s5 wil halen, check eerst even via de verkoper of er bluetooth op zit. De eerste serie had geen bluetooth en de aanbieding die ik heb gekocht adverteerde er ook niet over (maar BT zit er blijkbaar wel op).

2 Reviews KZ ZS6 (scoren echt heel hoog):
http://www.thephonograph.net/kz-zs6-review/
http://www.aproear.co.uk/kz-zs6/

Benjie s5 (met en zonder BT)
ef7ff3f2-5876-47ff-8a56-d05a323c251b.jpg

KZ ZS6
kz-zs6-4.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 19-01-2018 10:55:57 ]
pi_176609314
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja wat dacht jij dan, ze krijgen van China geen/nauwelijks een vergoeding voor die pakketjes.
het is een internationaal contract, daar hebben ze zelf de handtekening onder gezet. dus moeten ze zich daar gewoon aan houden.
pi_176609331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat ze een bedrijf zijn. Bovendien krijgen ze subsidie van de overheid om luie en agorafobische Fokkers hun huis uit te krijgen.
en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
pi_176609571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
dan ga je er op een zaterdag of buiten kantoortijden naartoe..
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:58:05 #23
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176610650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de fokkers die werken en tijdens kantooruren dat pakket niet kunnen afhalen?
Dan spaar je tot er 30 pakketjes liggen en neem je een uurtje vrij van je werk.

Doe niet zo moeilijk.

Bovendien waren die Fokkers ook niet thuis geweest om het in ontvangst te nemen als het daar was bezorgd, snuggere Hendrik.
pi_176611758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan spaar je tot er 30 pakketjes liggen en neem je een uurtje vrij van je werk.

Doe niet zo moeilijk.

Bovendien waren die Fokkers ook niet thuis geweest om het in ontvangst te nemen als het daar was bezorgd, snuggere Hendrik.
Die laatste opmerking is onnodig en je weet ook dat die pakketjes maar 14 dagen blijven liggen, dus jouw strategie is in de praktijk niet toepasbaar.
Mijn mening is dat de Post gewoon moet doen wat hun core business is en dat is brieven en pakketten rondbrengen.
Dat is nog afgezien van mensen die minder of zelfs invalide zijn.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:02:59 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176611852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die laatste opmerking is onnodig en je weet ook dat die pakketjes maar 14 dagen blijven liggen, dus jouw strategie is in de praktijk niet toepasbaar.
Mijn mening is dat de Post gewoon moet doen wat hun core business is en dat is brieven en pakketten rondbrengen.
Dat is nog afgezien van mensen die minder of zelfs invalide zijn.
Gast, je klaagt dat mensen die fulltime werken dat pakje niet op kunnen halen. Die mensen die fulltime werken zijn ook niet thuis als het pakketje daar wordt bezorgd. En dan komt het pakje ook op het postkantoor terecht. Dus wat is je probleem nou?

Doe niet zo moeilijk om niets. Je pakketje wordt zonder bezorgkosten uit fucking China naar Nederland gevlogen en dan ga je zeiken dat je 400 meter verderop naar een Postnl punt moet?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')