abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2018 @ 01:31:43 #276
368283 ato
pi_176751627
Ik heb best veel gezien wat vakanties betreft, Egypte, Marokko, Curacou, Amerika etc.
Toch blijf ik van Spanje houden.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:32:20 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176751632
Nou, na alle hysterische reacties die luizenmoeder ook maar eens bekeken.

Hmja, niet helemaal mijn ding. Na een glaasje wijn, of twee, was ik zo nu en dan wel tot een glimlach te verleiden, maar veel verder dan dat kwam het helaas niet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:32:38 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751636
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:28 schreef ato het volgende:
Ik ga meestal in November en eind februari/begin maart naar Gran Canaria.
Ik hou de winter graag kort. Verder vind ik Barcelona nog steeds een leuke stad, daar ga ik ook vrij vaak naar toe.
Dat zijn ook wel lekkere tijden om naartoe te gaan ja. En Barcelona lijkt mij ook een hele leuke en mooie stad. Wil ik ook nog steeds een keer naartoe. Maar voorlopig nog genoeg andere plekken waar ik nog naartoe wil. Waarbij ik vooral nieuwe landen en plaatsen wil zien (Spanje vroeger als kind veel geweest). Praag is dan nog wel de uitzondering dan, maar dat is vooral symbolisch, precies twintig jaar geleden dat ik er was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:33:27 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, na alle hysterische reacties die luizenmoeder ook maar eens bekeken.

Hmja, niet helemaal mijn ding. Na een glaasje wijn, of twee, was ik zo nu en dan wel tot een glimlach te verleiden, maar veel verder dan dat kwam het helaas niet. :P
Je bent niet de enige. Ik was er ook niet kapot van.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:34:21 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751647
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:31 schreef ato het volgende:
Ik heb best veel gezien wat vakanties betreft, Egypte, Marokko, Curacou, Amerika etc.
Toch blijf ik van Spanje houden.
Kan ik mij goed voorstellen. Het is een mooi en divers land. Dat heb ik zelf ook wel met Frankrijk. Al is het houden van een land, meer het geval bij Zwitserland.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:43:07 #281
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176751710
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zijn ook wel lekkere tijden om naartoe te gaan ja. En Barcelona lijkt mij ook een hele leuke en mooie stad. Wil ik ook nog steeds een keer naartoe. Maar voorlopig nog genoeg andere plekken waar ik nog naartoe wil. Waarbij ik vooral nieuwe landen en plaatsen wil zien (Spanje vroeger als kind veel geweest). Praag is dan nog wel de uitzondering dan, maar dat is vooral symbolisch, precies twintig jaar geleden dat ik er was.
Barcelona is zeker een mooie stad, al heeft ze ook echt wel haar slechte kanten.

Ben er één keer geweest. Mijn vader zat in de bouw en was nogal te spreken over de stijl van Gaudí, dus ik kreeg meteen een lijstje mee met gebouwen waar ik echt even moest gaan kijken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:51:59 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Barcelona is zeker een mooie stad, al heeft ze ook echt wel haar slechte kanten.

Ben er één keer geweest. Mijn vader zat in de bouw en was nogal te spreken over de stijl van Gaudí, dus ik kreeg meteen een lijstje mee met gebouwen waar ik echt even moest gaan kijken. :P
Bijna elke stad heeft ook wel zijn slechte kanten, maar daar heb je meestal niet zoveel last van. De stijl van Gaudi vind ik ook wel mooi.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 02:04:13 #283
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176751824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bijna elke stad heeft ook wel zijn slechte kanten, maar daar heb je meestal niet zoveel last van. De stijl van Gaudi vind ik ook wel mooi.
Meestal niet nee, daar heb je gelijk in.
Misschien was ik op een verkeerd moment in de stad. Mijn ervaring met (sommige delen van) Barcelona was iig zoiets op iedere straathoek (incl deze bewapening)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan werd ik nog geen tien meter verder door een dealertje aangesproken die me hasj wilde verkopen. Geen combinatie van factoren waardoor ik me echt prettig voelde, zeg maar. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 02:12:42 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 02:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meestal niet nee, daar heb je gelijk in.
Misschien was ik op een verkeerd moment in de stad. Mijn ervaring met (sommige delen van) Barcelona was iig zoiets op iedere straathoek (incl deze bewapening)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan werd ik nog geen tien meter verder door een dealertje aangesproken die me hasj wilde verkopen. Geen combinatie van factoren waardoor ik me echt prettig voelde, zeg maar. :P
Wat je nu beschrijft is weer een heel ander verhaal inderdaad. Daar wordt je zeker niet blij van. Zo heb ik het zelf in ieder geval nog niet mee gemaakt bij diverse reizen. In Parijs ook best wel wat bewaking gezien, maar ook weer niet storend aanwezig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 02:20:40 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176751883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 02:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat je nu beschrijft is weer een heel ander verhaal inderdaad. Daar wordt je zeker niet blij van. Zo heb ik het zelf in ieder geval nog niet mee gemaakt bij diverse reizen. In Parijs ook best wel wat bewaking gezien, maar ook weer niet storend aanwezig.
Ja, het zal daar ook niet altijd zo zijn. Er gaan zo veel toeristen naartoe ieder jaar dat ik me dat iig niet voor kan stellen.
Ik heb me indertijd ook niet echt verdiept in de veiligheidssituatie, misschien was er weer een of andere afscheidingsbeweging bezig oid. :P

Verder wel echt een mooie stad, met zeer interessante gebouwen, dus laat deze ervaring je er absoluut niet van weerhouden er eens heen te gaan. :)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 02:23:51 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176751896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, na alle hysterische reacties die luizenmoeder ook maar eens bekeken.

Hmja, niet helemaal mijn ding. Na een glaasje wijn, of twee, was ik zo nu en dan wel tot een glimlach te verleiden, maar veel verder dan dat kwam het helaas niet. :P
Al zou ik nog zomaar kunnen blijven kijken voor die nieuwe conciërge uit afl 2. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 02:25:44 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176751902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, het zal daar ook niet altijd zo zijn. Er gaan zo veel toeristen naartoe ieder jaar dat ik me dat iig niet voor kan stellen.
Ik heb me indertijd ook niet echt verdiept in de veiligheidssituatie, misschien was er weer een of andere afscheidingsbeweging bezig oid. :P

Verder wel echt een mooie stad, met zeer interessante gebouwen, dus laat deze ervaring je er absoluut niet van weerhouden er eens heen te gaan. :)
Het scheelt bij sommige steden inderdaad ook wel wanneer je er naartoe gaat. Binnen een jaar na een aanslag is de beveiliging vaak wat hoger (maar tegelijkertijd in de stad wat rustiger en vaak zelfs veiliger). En ook nu zal er door spanningen tussen Catalonië en de rest van Spanje het ook wat anders zijn, dan als die rust is teruggekeerd.

Niet dat ik door dit soort zaken mij er van laat weerhouden om te gaan. Maar er staan eerst nog wat andere reizen op de planning. Sowieso staan voor komende (voor)jaren Rome en Lissabon i.c.m. Porto en Kopenhagen (inclusief Malmö) eerst nog op de planning.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 08:33:33 #288
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_176753140
Voor dit jaar staat Zuid Afrika op het programma.

Yay.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_176753147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Update voor dagboek: vluchten en hotels voor Krakau en Warschau geboekt. Vakantie voor het voorjaar is dus rond *O* Voor augustus komt daarna wel weer :Y)
Krakau is erg mooi O+

Ga je vandaar ook naar Auschwitz en Birkenau, geen feestje maar wel erg indrukwekkend om te zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176753161
Qua vakanties wordt dit weer een schandalig jaar eigenlijk: in maart een weekend naar Edinburgh, in april een weekend naar Wenen, in mei een week naar Lissabon en in oktober 2,5 naar Noord-Noorwegen en de Noordkaap... Oud en Nieuw vieren we ook in het buitenland waarschijnlijk _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 08:52:20 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176753367
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is een beter dagboek dan 'hips en kwallin'. :P
Terwijl ik toen eigenlijk gewoon op de Zweedse schaatsster Paulina Wallin doelde.
http://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=108

O-) :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 08:54:23 #292
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176753379
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Qua vakanties wordt dit weer een schandalig jaar eigenlijk: in maart een weekend naar Edinburgh, in april een weekend naar Wenen, in mei een week naar Lissabon en in oktober 2,5 naar Noord-Noorwegen en de Noordkaap... Oud en Nieuw vieren we ook in het buitenland waarschijnlijk _O-
Oh, da's echt heerlijk. Elk moment in het jaar heb je ook een vakantie om naar uit te kijken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_176753408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

"Ik ben geen pedofiel" _O-

Ik las trouwens dat hij de ex is van Jennifer Hoffman O+ Voor Jennifer zou ik gewoon hetero willen worden O+ O+
Ja, dat snap ik, imo één van de mooiste actrices op de Nederlandse tv.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 januari 2018 @ 10:11:26 #294
163650 Greys
pi_176754505
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176754947
12 graden in de zomer ;( Die schaapjes teken ik dan wel weer voor *;
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176755018
Gister aflevering 3 gekeken van Grace & Frankie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:40 #297
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176755025
quote:
Ziet er goed uit. O+
En ten minste niet zo heet in de zomer. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176755075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. O+
En ten minste niet zo heet in de zomer. :D
Maar ik wil 's avonds lekker lang in het zonnetje met wat hapjes en drankjes met zijn allen in een kringetje zitten O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176755397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar ik wil 's avonds lekker lang in het zonnetje met wat hapjes en drankjes met zijn allen in een kringetje zitten O+
In de zomer schijnt de zon er wel heel lang ;)
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 12:54:51 #300
375570 crew  Cyan9
pi_176757425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, na alle hysterische reacties die luizenmoeder ook maar eens bekeken.

Hmja, niet helemaal mijn ding. Na een glaasje wijn, of twee, was ik zo nu en dan wel tot een glimlach te verleiden, maar veel verder dan dat kwam het helaas niet. :P
Ik vermoed dat dat gewoon meer een wijn glimlach was. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')