Wel typisch Erger nog als die driekwart afgemaakte brug dan maanden in de lucht gehangen heeft of zoquote:Op maandag 15 januari 2018 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik lees trouwens dingen over treinen in China en ik kwam hierop:
https://en.wikipedia.org/wiki/Amur_Bridge_Project
Verder niet zo belangrijk maar ik de Russen blijken dus wel weer de Belgen van de wereld:
n November 2014, the local Russian media reported that a significant amount of the construction work had been carried out on the Chinese part of the bridge, but hardly anything has been done on the Russian part.[9]
By July 2016, the Chinese portion of the bridge was finished but work had not started on the much shorter Russian portion.[10]
In December 2016, work began on the Russian portion of the bridge.[1]
Vond ik grappig. Verder waarschijnlijk totaal niet boeiend.
Hehehehe, ja inderdaad dat stelde ik me eerst ook zo voor maar toen bedacht ik dat er ook pijlers gebouwd kunnen worden zonder er verder een brug op te bouwenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel typisch Erger nog als die driekwart afgemaakte brug dan maanden in de lucht gehangen heeft of zo
gave cargo!quote:Op maandag 15 januari 2018 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En ik vind dit een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
(ik ben een treinreis van India via China en Rusland naar huis aan het proberen te plannen)
Nja of je daar zo gelukkig mee moet zijn.. Er gebeuren geregeld ongelukken met die Chinese troep omdat het allemaal TE snel uit de grond gestampt wordtquote:Op maandag 15 januari 2018 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hehehehe, ja inderdaad dat stelde ik me eerst ook zo voor maar toen bedacht ik dat er ook pijlers gebouwd kunnen worden zonder er verder een brug op te bouwen
Ik las exact dezelfde post een paar minuten geleden eldersquote:Op maandag 15 januari 2018 21:25 schreef Pirtdator het volgende:
Zelfs met SchienenErsatzVerkehr is de verbinding tussen Nederland en Bad Bentheim/Rheine/Osnabrück/Herford/Bielefeld m.u.v. 2010-2013 beter dan ooit . Die boemel naar Münster is op veel van die bovenstaande reisrelaties nog trager dan met SEV via Bad Bentheim . Dus het stoppen bij iedere molshoop dat de RB64 Enschede-Münster doet helpt niet echt mee.
Zeker op eoa asfalttrollenforum of zo Maar prima hoor, vooral wegblijven uit de Pimpelquote:Op maandag 15 januari 2018 21:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik las exact dezelfde post een paar minuten geleden elders
Op OVNL zeker?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik las exact dezelfde post een paar minuten geleden elders
Ik heb hier een heel dubbel gevoel bij. Aan de ene kant heeft China in 2016 & 2017 een hele berg met corrupte officials geëxecuteerd omdat ze stom hadden gedaan bij het bouwen van een heleboel van die HSL-meuk, en dat kunnen ze dus niet hebben; China wil dit exporteren naar andere landen en als er dan dingen zijn die nogal stukgaan met gewonden of doden, dan lukt dat niet zo goed, daarom heb ik aan de ene kant wel vertrouwen. Temeer daar minsten 80% van alle spullen die ik bezit onderdelen bevat die gemaakt zijn in China, de kwaliteit is opzich gewoon "goed". Maar is het goed genoeg, is die corruptie wel helemaal uitgebannen, dat is lastiglastiglastig.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja of je daar zo gelukkig mee moet zijn.. Er gebeuren geregeld ongelukken met die Chinese troep omdat het allemaal TE snel uit de grond gestampt wordt
Een ICE nog welquote:Op maandag 15 januari 2018 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)elen-van-ruiten.html
Deze InterCity rijdt wel met een Expres-vaart door Wierden hoorquote:
Vandaag anders nietquote:Op maandag 15 januari 2018 22:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Deze InterCity rijdt wel met een Expres-vaart door Wierden hoor
Kloptquote:
Wat het bouwen van infrastructuur betreft lijken Russen dan meer op Duitsers, in de buurt van mijn ouders is rond 2005 een ongelijkvloerse weg gebouwd die uiteindelijk op een Duitse autosnelweg moest aansluiten. Toen het Nederlandse deel af was moesten de Duitsers nog beginnen bouwen, het gevolg was dat er aan Nederlandse zijde een stuk weg van ±2 km er een jaar of 3 ongebruikt heeft bij gelegen Om over het Duitse deel van de Betuweroute nog maar te zwijgen natuurlijk...quote:Op maandag 15 januari 2018 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik lees trouwens dingen over treinen in China en ik kwam hierop:
https://en.wikipedia.org/wiki/Amur_Bridge_Project
Verder niet zo belangrijk maar ik de Russen blijken dus wel weer de Belgen van de wereld:
n November 2014, the local Russian media reported that a significant amount of the construction work had been carried out on the Chinese part of the bridge, but hardly anything has been done on the Russian part.[9]
By July 2016, the Chinese portion of the bridge was finished but work had not started on the much shorter Russian portion.[10]
In December 2016, work began on the Russian portion of the bridge.[1]
Vond ik grappig. Verder waarschijnlijk totaal niet boeiend.
Ja het kost tijd he Was tenslotte de eerste keer dat er sneeuw viel in Nederlandquote:Op dinsdag 16 januari 2018 05:57 schreef b2py het volgende:
Oh oh oh, ProRail was er niet klaar voor: https://nos.nl/l/2212135
Italië, Tsjechië, Zwitserland, Rusland, China. Maar Duitsland blijft natuurlijk met afstand onze grootste handelspartner.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:25 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar de treinen die gebruik maken van de betuweroute in grote lijnen naar toe gaan?
Onze betuweroute is sterk gericht op het rurhgebied, echter kan ik mij moeilijk voorstellen dat veel containers hier hun eindbestemming hebben of worden overgeslagen(dat kan ook in rotterdam, waarom moeilijk als het makkelijk kan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |