abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:11:56 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176489341


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:13:09 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176489381
Sorry, duurde lang :P

quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:08 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Vraag me wel af waarom zo'n enorm bedrijf hier nu al in mee zou gaan. Corparate fomo? :+
Dit vroeg ik mij ook af en even gaan zoeken en schijnt dat China grote problemen heeft met vervalsingen en gesmokkelde sigaretten en dat de regering daar graag iets aan wil doen..

Edit: o.a. dit gevonden http://www.chinadaily.com(...)content_30201115.htm
pi_176489422
zou betekenen dat Vechain al aardig ver is of hele goede contacten heeft.....

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:13 schreef Kyran het volgende:
Sorry, duurde lang :P

[..]

Dit vroeg ik mij ook af en even gaan zoeken en schijnt dat China grote problemen heeft met vervalsingen en gesmokkelde sigaretten en dat de regering daar graag iets aan wil doen..

Edit: http://www.chinadaily.com(...)content_30201115.htm
pi_176489428
Die twitter van Coca Cola Kid bestaat 2.5 week, is het wel echt de OG? Gaat alleen maar over VEN sinds zijn eerste tweet dus lijkt me eerder marketing/een pumper
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:15:29 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176489456
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:14 schreef EdNoolk het volgende:
Die twitter van Coca Cola Kid bestaat 2.5 week, is het wel echt de OG? Gaat alleen maar over VEN sinds zijn eerste tweet dus lijkt me eerder marketing/een pumper
Is het ook, maar wel één met inside informatie. Ik koop / verkoop niks door zijn Tweets, zou dom zijn, maar vind het wel leuk om te volgen.
pi_176489476
Wordt wel tijd dat Binance wat gaat doen met de mogelijk om dustcoins ergens voor in te wisselen. :(
pi_176489486
of we worden bagholder dit jaar voor VEN of de koers gaat minimaal nog x 5, word spannend
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:16:35 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176489510
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:15 schreef einschtein het volgende:
Wordt wel tijd dat Binance wat gaat doen met de mogelijk om dustcoins ergens voor in te wisselen. :(
Die zijn druk bezig om alles überhaupt in de lucht te houden :P
pi_176489532
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Is het ook, maar wel één met inside informatie. Ik koop / verkoop niks door zijn Tweets, zou dom zijn, maar vind het wel leuk om te volgen.
Wie ben jij op TG
pi_176489542
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die zijn druk bezig om alles überhaupt in de lucht te houden :P
Goed punt. :') Ik hoorde dat ze wel plannen hadden om het minimum voor BNB te verwijderen/verlagen, zodat je dustcoins daarna toe kon schrijven.
pi_176489659
zo iedereen is er ook achter dat het nieuws van WTC wat overdreven was en we nu een normale stijging hebben op dat nieuws
pi_176489792
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
zo iedereen is er ook achter dat het nieuws van WTC wat overdreven was en we nu een normale stijging hebben op dat nieuws
Ze hebben geen partnership. Ze hebben een POTENTIËLE partnership met een China Mobile dochteronderneming als "affiliate incubator". Het is dus geen partnership, en al helemaal niet omdat ze zeggen "in onderhandeling", wat zij altijd doen. :')
pi_176489839
Mocht het niet tot een partnership leiden dan is WTC wel dood verklaard lijkt me.
pi_176489842
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ze hebben geen partnership. Ze hebben een POTENTIËLE partnership met een China Mobile dochteronderneming als "affiliate incubator". Het is dus geen partnership, en al helemaal niet omdat ze zeggen "in onderhandeling", wat zij altijd doen. :')
daarom....mogen ze nog blij zijn met 30% :D
pi_176489874
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Mocht het niet tot een partnership leiden dan is WTC wel dood verklaard lijkt me.
Ze hebben goede tech, niets meer dan dat, en zelfs dat doen ze met moeite omdat niemand in China als dev voor ze wil werken. :')
  zondag 14 januari 2018 @ 00:28:49 #17
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176489916
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ze hebben goede tech, niets meer dan dat, en zelfs dat doen ze met moeite omdat niemand in China als dev voor ze wil werken. :')
Hebben ze je weggestuurd bij walton?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:32:18 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176490013
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ze hebben goede tech, niets meer dan dat, en zelfs dat doen ze met moeite omdat niemand in China als dev voor ze wil werken. :')
Goede tech is wel halve werk toch?

Ken WTC verder niet goed, dus geen mening. Ik viel vandaag vooral over het feit dat het een beetje een vaag bericht was. Op Twitter zeiden ze samenwerking met China Mobile, maar als je bericht las was het meer een affiliated bedrijf die met China Mobile IoT Alliance ging onderhandelen om aan te schuiven in de 140+ bedrijven tellende alliance. Nog steeds prima nieuws en zeker een stijging waard, maar het was geen directe samenwerking tussen China Mobile en WTC, zoals velen in eerste instantie dachten.
pi_176490251
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hebben ze je weggestuurd bij walton?
lol, zij kunnen mij niet betalen.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:43:34 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176490332
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:40 schreef Faeroer het volgende:

[..]

lol, zij kunnen mij niet betalen.
Jij hebt AE in je naam _O_
  zondag 14 januari 2018 @ 00:44:32 #21
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176490358
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:40 schreef Faeroer het volgende:

[..]

lol, zij kunnen mij niet betalen.
Gelukkig maar.
pi_176490651
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
lol ben je salty broer
pi_176490725
Omdat ik nu op 2 exchanges zit toch maar eens blockfolio geinstalleerd. Geeft een mooi overzicht van de winsten die gepakt zijn :7

Toch maar eens zien wat ik met waves ga doen..opzich leuk project maar kwa winst totaal niet interesant vergeleken met de andere munten die ik toen ook gekocht heb
pi_176490734
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

lol ben je salty broer
  zondag 14 januari 2018 @ 00:59:12 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176490738
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-het-internet-209206

Mooi stuk. De Ripple gekkies draven wel wat door :'(
  zondag 14 januari 2018 @ 01:00:09 #26
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176490758
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

lol ben je salty broer
Nee hoor, maar aangezien je niet echt positief bent over walton, ben ik blij dat ze je niet kunnen betalen.

Ik weet verder niet wie je bent maar ik meen je ergens getypt te zien hebben dat je iets met walton te maken hebt gehad. Kan uiteraard ook allemaal onzin zijn.

Zou wel fijn zijn als je daar bewijs voor kan aanleveren overigens. Net zoals je beweringen over walton knights die uit elkaar zijn.
pi_176490976
moon
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176491073
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:12 schreef crpytoshill het volgende:
moon
B:)B B:)B B:)B
pi_176491086
Nou, FUN mag ook wel weer omhoog.
pi_176491090
Airdrops :')

CLAM
Bitcore
Super Bitcoin

Letterlijk zo'n een viercijferig bedrag in dollar verdiend door op de WC wat oude private keys in gare wallets in te voeren

Bitcoin Candy :')

drie cijfers in dollar erbij door m'n BCH heen en weer te schuiven op CoinEx :')

Deze leven :')
pi_176491100
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee hoor, maar aangezien je niet echt positief bent over walton, ben ik blij dat ze je niet kunnen betalen.

Ik weet verder niet wie je bent maar ik meen je ergens getypt te zien hebben dat je iets met walton te maken hebt gehad. Kan uiteraard ook allemaal onzin zijn.

Zou wel fijn zijn als je daar bewijs voor kan aanleveren overigens. Net zoals je beweringen over walton knights die uit elkaar zijn.
lol. ik was super fomo om WTC in het begin ja, nu niet meer. Ik ben nu de koning van VeChain
  zondag 14 januari 2018 @ 01:24:00 #32
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491141
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

lol. ik was super fomo om WTC in het begin ja, nu niet meer. Ik ben nu de koning van VeChain
Bedankt. Weet ik genoeg.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:25:22 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491160
Eindelijk gaat ook LTC weer :P
pi_176491161
NEO verkocht op ath voor meer ven. :+
Koning.
pi_176491173
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:25 schreef tha_dark het volgende:
NEO verkocht op ath voor meer ven. :+
Goede timing. Houdt vol
  zondag 14 januari 2018 @ 01:25:57 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491175
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:25 schreef tha_dark het volgende:
NEO verkocht op ath voor meer ven. :+
Hoeveel heb je?
  zondag 14 januari 2018 @ 01:26:05 #37
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176491181
Ik mis de tijd dat m'n portfolio +150% ging in 3 dagen _O-
pi_176491185
Godverdomme. Na 6 weken Holden verkocht ik vanochtend al mijn Vib. En nu gaat ie moon. ;(

Tyfuszooi
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:26:58 #39
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491188
VEN gaat ook weer omhoog *O*
pi_176491200
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoeveel heb je?
Neo was mijn eerste aankoop. Maar 4 stuks, toch een mooie winst.
Koning.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:27:42 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491201
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:26 schreef Skv het volgende:
Godverdomme. Na 6 weken Holden verkocht ik vanochtend al mijn Vib. En nu gaat ie moon. ;(

Tyfuszooi
https://coinmarketcap.com/currencies/viberate/

Dees? Ziet er niet uit als moon :P
pi_176491210
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:26 schreef Skv het volgende:
Godverdomme. Na 6 weken Holden verkocht ik vanochtend al mijn Vib. En nu gaat ie moon. ;(

Tyfuszooi
p&d gok ik
pi_176491213
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

https://coinmarketcap. K9com/currencies/viberate/

Dees? Ziet er niet uit als moon :P
Hij staat op binance de laatste 10 min op plus 33 procent.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:28:48 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491217
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:27 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Neo was mijn eerste aankoop. Maar 4 stuks, toch een mooie winst.
Zeker. Maar bedoelde VEN :P
pi_176491218
omg het gaat hard nu opeens, wat is er aan de hand ?
pi_176491221
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

https://coinmarketcap.com/currencies/viberate/

Dees? Ziet er niet uit als moon :P
van 4000 naar 5300 sats in een half uurtje of zo
pi_176491223
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:28 schreef Predator38 het volgende:
omg het gaat hard nu opeens, wat is er aan de hand ?
Ik denk dat het rooksignalen zijn??
pi_176491232
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik denk dat het rooksignalen zijn??
*O* *O* *O*
  zondag 14 januari 2018 @ 01:30:00 #49
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491236
alle rokers zijn ven aan het inslaan
pi_176491242
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:30 schreef SugeLucky het volgende:
alle rokers zijn ven aan het inslaan
Ben al all-in :D Zelfs m'n huis eekhoorn is all-in
  zondag 14 januari 2018 @ 01:30:59 #51
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491249
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:30 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben al all-in :D Zelfs m'n huis eekhoorn is all-in
ben er zelfs weer voor gaan roken.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:31:02 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491251
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Hij staat op binance de laatste 10 min op plus 33 procent.
Ohhh zo. Ja ach dat hou je altijd. Kan morgen weer op -33% staan.
Dat heb je met die shitcoins.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:32:25 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176491266
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:16 schreef Predator38 het volgende:
of we worden bagholder dit jaar voor VEN of de koers gaat minimaal nog x 5, word spannend
Van een x5 naar een garage vol met x5's

Vechain gaat opzeker x10 dit jaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 14 januari 2018 @ 01:33:56 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491285
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Van een x5 naar een garage vol met x5's

Vechain gaat opzeker x10 dit jaar.
Quote voor het nageslacht. Dan moet ik er nog maar een zooi bijkopen.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:34:12 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176491288
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hebben ze je weggestuurd bij walton?
Lol

Faeroer is broeder van het eerste uur.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176491291
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Van een x5 naar een garage vol met x5's

Vechain gaat opzeker x10 dit jaar.
Als iemand even wakker wordt gaan we nog sneller
  zondag 14 januari 2018 @ 01:34:37 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491294
HST is ook weer op de weg terug
pi_176491314
RNR_0 twitterde op zondag 14-01-2018 om 01:15:52 If anyone wants to sell $VIA OTC in sizes of 10 BTC+ MINIMAL DM me or send me a telegram message.Looking forward to buy ± 120 BTC worth of VIA as OTC deal. reageer retweet
pi_176491317
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Van een x5 naar een garage vol met x5's

Vechain gaat opzeker x10 dit jaar.
remind me 1 year :D
pi_176491318
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ohhh zo. Ja ach dat hou je altijd. Kan morgen weer op -33% staan.
Dat heb je met die shitcoins.
het was mijn wildcard. Tot vanochtend. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:35:52 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491321
Wat loopt binance allemaal te kutten met inloggen?
  zondag 14 januari 2018 @ 01:36:45 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491335
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:35 schreef Skv het volgende:

[..]

het was mijn wildcard. Tot vanochtend. :')
Dat is wel shit ja :') Heb je veel coins?
pi_176491336
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:35 schreef Skv het volgende:

[..]

het was mijn wildcard. Tot vanochtend. :')
wordt alweer gedumpt.
pi_176491347
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zeker. Maar bedoelde VEN :P
Ongeveer 600, niet enorm veel maar ook pas net begonnen.
Koning.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:37:55 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491352
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:35 schreef Gehrman het volgende:
RNR_0 twitterde op zondag 14-01-2018 om 01:15:52 If anyone wants to sell $VIA OTC in sizes of 10 BTC+ MINIMAL DM me or send me a telegram message.Looking forward to buy ± 120 BTC worth of VIA as OTC deal. reageer retweet
DM gestuurd
pi_176491359
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

wordt alweer gedumpt.
ja. Ik had 5 minuten geleden uit kunnen stappen. Ach ja. Hoort er bij.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:38:51 #67
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491364
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ongeveer 600, niet enorm veel maar ook pas net begonnen.
Kan aardig oplopen met de $ als ie gaat moonen
  zondag 14 januari 2018 @ 01:39:47 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491370
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ongeveer 600, niet enorm veel maar ook pas net begonnen.
Ik ook, zo'n 700. We praten er hier over alsof het niks is, maar daar moet Jan Modaal 2 maanden voor werken _O-
pi_176491371
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is wel shit ja :') Heb je veel coins?
10 stuks. Waarvan 9 voor de hodl en 1 als wildcard. Dat was Vib. Vanochtend verkocht voor WTC. Daar 5 procent op gepakt en nu als ether in mijn portfolio. :s)

Alle 10 staan in het rood op het moment.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176491377
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ook, zo'n 700. We praten er hier over alsof het niks is, maar daar moet Jan Modaal 2 maanden voor werken _O-
500 hier :P
pi_176491393
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:34 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als iemand even wakker wordt gaan we nog sneller
_O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176491406
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O-
Twitter twitter aan de wand, wake the f up in dit land
  zondag 14 januari 2018 @ 01:43:54 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491408
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:39 schreef Skv het volgende:

[..]

10 stuks. Waarvan 9 voor de hodl en 1 als wildcard. Dat was Vib. Vanochtend verkocht voor WTC. Daar 5 procent op gepakt en nu als ether in mijn portfolio. :s)

Alle 10 staan in het rood op het moment.
Oei. Ik heb ether als vaste waarde in mijn portfolio met zo'n 50% van het totaal. Daarnaast nog een stuk of 8 andere coins.
pi_176491426
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oei. Ik heb ether als vaste waarde in mijn portfolio met zo'n 50% van het totaal. Daarnaast nog een stuk of 8 andere coins.
eth is 4 procent van mijn totaal. :)

De rest is Ven, Lisk, Req, Fun, Mod, Ark, Icx en Sub
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 01:47:56 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491448
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:45 schreef Skv het volgende:

[..]

eth is 4 procent van mijn totaal. :)

De rest is Ven, Lisk, Req, Fun, Mod, Ark, Icx
Ik heb vooral LTC, VEN, HST, BURST en IOTA.

Naast ETH dus. Heb daar echt veel vertrouwen in op lange termijn :)
pi_176491450
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ook, zo'n 700. We praten er hier over alsof het niks is, maar daar moet Jan Modaal 2 maanden voor werken _O-
Ja het slaat eigenlijk ook nergens op. Het is idd al nu al behoorlijk veel geld.
Koning.
pi_176491475
Slapend rijk worden met Hodl.
pi_176491500
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:50 schreef sig000 het volgende:
Slapend rijk worden met Hodl.
Piet, sup
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 01:53:45 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491514
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:50 schreef sig000 het volgende:
Slapend rijk worden met Hodl.
Had een jaar geleden voor 2000 euro XRP of ETH gekocht en je hoeft niet meer te werken _O-
  zondag 14 januari 2018 @ 01:54:16 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176491521
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O-
Niet weten dat faeroer = vechain whisperer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 14 januari 2018 @ 01:54:32 #81
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491526
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Had een jaar geleden voor 2000 euro XRP of ETH gekocht en je hoeft niet meer te werken _O-
Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar zeggen van VEN
pi_176491537
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar zeggen van VEN
Is ook zo, en lisk ook... die gaan allebei naar dik honderden dollars.
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 01:55:44 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176491538
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar zeggen van VEN
Ze moeten gewoon de uitkeringen verhogen dan hoef je ook niet meer te werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176491541
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:30 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben al all-in :D Zelfs m'n huis eekhoorn is all-in
ik ook broer

Diversificeren slaat echt nergens op
  zondag 14 januari 2018 @ 01:56:58 #85
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491546
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon de uitkeringen verhogen dan hoef je ook niet meer te werken.
ja inderdaad. dan hoef je heul niet in die kut crypto's te zitten
  zondag 14 januari 2018 @ 01:57:02 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491548
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar zeggen van VEN
Hopelijk ja. Het ding is wel dat een jaar geleden 99% van de mensen nog nooit van crypto's had gehoord. Nu begint je schoonmoeder erover. De hype is dus echt real.
pi_176491549
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ook broer

Diversificeren slaat echt nergens op
Behalve als het om vrouwtje gaat ja toch Turkse broeder??
pi_176491557
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon de uitkeringen verhogen dan hoef je ook niet meer te werken.
Uitkerings*
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 01:57:42 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491558
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon de uitkeringen verhogen dan hoef je ook niet meer te werken.
Geen gezeik iedereen rijk.

Bradge zou het hiermee eens zijn denk ik.
pi_176491560
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar zeggen van VEN
Ga je die dingen zo lang houden?
  zondag 14 januari 2018 @ 01:57:51 #91
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491561
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hopelijk ja. Het ding is wel dat een jaar geleden 99% van de mensen nog nooit van crypto's had gehoord. Nu begint je schoonmoeder erover. De hype is dus echt real.
Ja, dat is alleen maar positief. Misschien hoeft de rest van je familie en schoonfamilie over een paar jaar ook niet meer te werken dan
  zondag 14 januari 2018 @ 01:58:32 #92
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491568
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ga je die dingen zo lang houden?
Ik ga ze zolang houden tot ik niet meer hoef te werken jonguh. je weet zelf
pi_176491570
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen gezeik iedereen rijk.
Wat ik niet begrijp is waar dat geld vandaan komt?
  zondag 14 januari 2018 @ 01:59:03 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491574
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ja inderdaad. dan hoef je heul niet in die kut crypto's te zitten
Stressvolle business is het.
pi_176491576
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is waar dat geld vandaan komt?
Is de schuld van de rabobank
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 01:59:30 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176491581
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oei. Ik heb ether als vaste waarde in mijn portfolio met zo'n 50% van het totaal. Daarnaast nog een stuk of 8 andere coins.
Ben nog maar net bezig, rustig tijd genomen om in te lezen eerst en 1 januari begonnen. Alleen alts tot nu toe (VEN LSK SUB REQ FUN ENJ). Wil straks wat winst rustig aan in ETH steken tot ongeveer 30-40%, zodat ik wat stabiliteit krijg. Nu nog niks van de oude reuzen in mijn portfolio (nou ja 2.5% BTC op dit moment).

Zit nog beetje te twijfelen of het BTC of ETH gaat worden of 50/50, dus tips met onderbouwing zijn welkom :P
pi_176491582
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, dat is alleen maar positief. Misschien hoeft de rest van je familie en schoonfamilie over een paar jaar ook niet meer te werken dan
Wanneer schoonmoeders in de crypto gaan is het hoogste tijd om uit te stappen.
pi_176491586
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:58 schreef descon het volgende:
Omdat ik nu op 2 exchanges zit toch maar eens blockfolio geinstalleerd. Geeft een mooi overzicht van de winsten die gepakt zijn :7

Toch maar eens zien wat ik met waves ga doen..opzich leuk project maar kwa winst totaal niet interesant vergeleken met de andere munten die ik toen ook gekocht heb
Heb mijn WAV omgezet in WGR, gaat maandag live.
pi_176491592
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Stressvolle business is het.
Daytraden wel.
pi_176491593
pi_176491609
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben nog maar net bezig, rustig tijd genomen om in te lezen eerst en 1 januari begonnen. Alleen alts tot nu toe (VEN LSK SUB REQ FUN ENJ). Wil straks wat winst rustig aan in ETH steken tot ongeveer 30-40%, zodat ik wat stabiliteit krijg. Nu nog niks van de oude reuzen in mijn portfolio (nou ja 2.5% BTC op dit moment).

Zit nog beetje te twijfelen of het BTC of ETH gaat worden of 50/50, dus tips met onderbouwing zijn welkom :P
Bijna exact hetzelfde portfolio. Ik ga vanaf nu steeds een gedeelte van mijn winst in eth en lsk steken.
Koning.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:03:07 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491614
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, dat is alleen maar positief. Misschien hoeft de rest van je familie en schoonfamilie over een paar jaar ook niet meer te werken dan
En dat is dus het punt. Niet iedereen kan rijk worden van crypto's, het houdt een keer op. Er moet een omslagpunt komen, waarna de goede coins overleven en een reële waarde krijgen. Maar wanneer. En wat is de reële waarde?
pi_176491621
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Bijna exact hetzelfde portfolio. Ik ga vanaf nu steeds een gedeelte van mijn winst in eth en lsk steken.
Altijd gedeelte van de winst cashen is mijn devies, je leeft maar 1x.
pi_176491644
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat is dus het punt. Niet iedereen kan rijk worden van crypto's, het houdt een keer op. Er moet een omslagpunt komen, waarna een de goede coins overleven en een reële waarde krijgen. Maar wanneer. En wat is de reële waarde?
Ik haal mijn glazen bol even erbij, .......... het kut ding is aangeslagen en mistig.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:06:38 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491652
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is waar dat geld vandaan komt?
Ik ook niet. Maar wat boeit het? *O*
  zondag 14 januari 2018 @ 02:07:17 #106
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491658
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat is dus het punt. Niet iedereen kan rijk worden van crypto's, het houdt een keer op. Er moet een omslagpunt komen, waarna een de goede coins overleven en een reële waarde krijgen. Maar wanneer. En wat is de reële waarde?
Ik denk dat dat nog wel een aantal jaren gaat duren. Vooral omdat er wel weer een keer een bear market komt en alle schoonmoeders er dan met knikkende knieeen weer uitstappen en het geld achterlaten voor ons.
pi_176491660
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is waar dat geld vandaan komt?
Welk geld?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176491665
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar wat boeit het? *O*
Ooit gaan er veel mensen met verlies eindigen maar dan heb ik de buit al binnen.
pi_176491671
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Welk geld?
Waar je auto's van koopt en huizen laat bouwen.
pi_176491675
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ja inderdaad. dan hoef je heul niet in die kut crypto's te zitten
Mee eens, al mijn zooi verkocht, leidt enkel maar af van waar het echt om gaat. Kies een paar goede en focus je daarop.
pi_176491685
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ga je die dingen zo lang houden?
Als het echt wat is, stop ze in je wallet en je genereert THOR. Passief inkomen.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:11:23 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491702
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:07 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel een aantal jaren gaat duren. Vooral omdat er wel weer een keer een bear market komt en alle schoonmoeders er dan met knikkende knieeen weer uitstappen en het geld achterlaten voor ons.
Ohhh tegen die tijd ben ik er al wel uit. Tegen de zomer x4, is dat realistisch?
  zondag 14 januari 2018 @ 02:11:47 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491706
quote:
12s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ooit gaan er veel mensen met verlies eindigen maar dan heb ik de buit al binnen.
Dat hoop ik ook.
pi_176491712
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:09 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Als het echt wat is, stop ze in je wallet en je genereert THOR. Passief inkomen.
Ik mine wat met PC's en videokaarten die ik toch heb vanwege andere inkomstenbron.
En dat al aardig lang.
Slapend rijk in de Wallet.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:12:52 #115
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176491720
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ohhh tegen die tijd ben ik er al wel uit. Tegen de zomer x4, is dat realistisch?
Ligt er aan in welke coins je zit. Maar ik verwacht wel dat m'n portfolio dit jaar minimaal x4 gaat. Maar goed, niets is zeker natuurlijk.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:13:32 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491730
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:09 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Als het echt wat is, stop ze in je wallet en je genereert THOR. Passief inkomen.
pi_176491734
quote:
3s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waar je auto's van koopt en huizen laat bouwen.
ECB print dit voor ons. _O_

Ben wel benieuwd hoeveel fiat er echt is in gegaan eigenlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 14 januari 2018 @ 02:13:57 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491735
edit
pi_176491737
Koers bekijk ik per maand en soms krijg je er zomaar gratis coins bij, forks noemen ze dat.
pi_176491751
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:13 schreef ITrade het volgende:

[..]

ECB print dit voor ons. _O_

Ben wel benieuwd hoeveel fiat er echt is in gegaan eigenlijk.
Ben nu een aannemer aan het zoeken die gedeelte in BTC wil uitvoeren.
pi_176491758
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:14 schreef sig000 het volgende:
Koers bekijk ik per maand en soms krijg je er zomaar gratis coins bij, forks noemen ze dat.
Over forks gesproken, gister mijn BTG verkocht..
pi_176491760
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ohhh tegen die tijd ben ik er al wel uit. Tegen de zomer x4, is dat realistisch?
Minimaal.
Koning.
pi_176491766
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ben nu een aannemer aan het zoeken die gedeelte in BTC wil uitvoeren.
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 02:16:38 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491775
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:12 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ligt er aan in welke coins je zit. Maar ik verwacht wel dat m'n portfolio dit jaar minimaal x4 gaat. Maar goed, niets is zeker natuurlijk.
Ik heb me voorgenomen om bij 4x vanaf nu uit te stappen. Dan heb ik genoeg geld om de rest van mijn leven een stuk minder stress te hebben :P
  zondag 14 januari 2018 @ 02:17:09 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491782
edit
pi_176491785
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb me voorgenomen om bij 4x vanaf nu uit te stappen. Dan heb ik genoeg geld om de rest van mijn leven een stuk minder stress te hebben :P
Ik stap voor de helft uit bij 4x.
Lambo of Rekt
pi_176491795
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik stap voor de helft uit bij 4x.
Zo iets ja.
Koning.
pi_176491797
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:12 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ligt er aan in welke coins je zit. Maar ik verwacht wel dat m'n portfolio dit jaar minimaal x4 gaat. Maar goed, niets is zeker natuurlijk.
Daarom op tijd gedeelte van de winst eruit trekken, is dat binnen, dan maar wat minder om verder te stijgen
pi_176491815
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:18 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zo iets ja.
Met lisk gaan we easy 4x komende 2 kwartalen.
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 02:22:35 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491837
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met lisk gaan we easy 4x komende 2 kwartalen.
Ik heb mijn zinnen gezet op AE en ETH, die moeten het gaan doen.
Daarnaast nog wat VEN, LTC en HST.
pi_176491861
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb mijn zinnen gezet op AE en ETH, die moeten het gaan doen.
Daarnaast nog wat VEN, LTC en HST.
AE mag ook knallen ja.
Lambo of Rekt
pi_176491875
Lastig te voorspellen wat al die verschillende coins en toepassingen van de blockchain gaan doen.
BTC de 1e van het spul heeft ook zo zijn beperkingen.
De techniek erachter is open source en zeker nuttig in de toekomst.
In hoeverre daar ongereguleerde handel bij hoort met pump&dump praktijken is de vraag.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:26:31 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491877
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

AE mag ook knallen ja.
Hoeveel heb je er?
pi_176491881
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er?
6k

Jij?
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 02:28:55 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491907
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:26 schreef sig000 het volgende:
Lastig te voorspellen wat al die verschillende coins en toepassingen van de blockchain gaan doen.
BTC de 1e van het spul heeft ook zo zijn beperkingen.
De techniek erachter is open source en zeker nuttig in de toekomst.
In hoeverre daar ongereguleerde handel bij hoort met pump&dump praktijken is de vraag.
P&D is natuurlijk ongewenst. Ik hoop en verwacht dat dit met het volwassen worden van de markt vanzelf af zal nemen. Uiteindelijk zullen er maar een handvol coins overblijven met allen een hele hoge market cap. Dan heeft P&D niet zo gek veel zin meer.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:29:14 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491911
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

6k

Jij?
idem :)
pi_176491926
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

P&D is natuurlijk ongewenst. Ik hoop en verwacht dat dit met het volwassen worden van de markt vanzelf af zal nemen. Uiteindelijk zullen er maar een handvol coins overblijven met allen een hele hoge market cap. Dan heeft P&D niet zo gek veel zin meer.
Uiteindelijk zal het soort van aandelenmarkt worden denk ik, lijkt er nu al veel op.
pi_176491931
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

idem :)
Longtermertje...
Lambo of Rekt
pi_176491953
Eind jaren 90 had ik aandelen Baan, die gingen ook hard.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:33:10 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491955
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Longtermertje...
True. We zitten er beide best dik in dus :P
pi_176491963
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

True. We zitten er beide best dik in dus :P
10%
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 02:33:57 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491964
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:33 schreef sig000 het volgende:
Eind jaren 90 had ik aandelen Baan, die gingen ook hard.
Ik heb aandelen ASML. Die gaan ook hard, maar niet zo hard als crypto :P
  zondag 14 januari 2018 @ 02:35:15 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176491979
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

10%
20%
pi_176491986
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

10%
Jouw portfolio is 120k?
pi_176491994
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jouw portfolio is 120k?
Zoiets.
Lambo of Rekt
pi_176492006
quote:
3s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zoiets.
Djezus. Kom ik aan met 0.047 btc
pi_176492010
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb aandelen ASML. Die gaan ook hard, maar niet zo hard als crypto :P
Baan was ik mooi op tijd uit bij aankoop volgende huis. https://www.volkskrant.nl(...)or-aandelen~a578351/
pi_176492025
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Djezus. Kom ik aan met 0.047 btc
Dat mine ik in 2 dagen.
pi_176492028
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Djezus. Kom ik aan met 0.047 btc
Ja maar ik ben lang niet de gekste hier hoor... Er zitten hier mensen met over een paar miljoen.
Lambo of Rekt
pi_176492032
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat mine ik in 2 dagen.
Voor mij is het gewoon twee weeksalarissen :+
  zondag 14 januari 2018 @ 02:38:16 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176492035
quote:
12s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Baan was ik mooi op tijd uit bij aankoop volgende huis. https://www.volkskrant.nl(...)or-aandelen~a578351/
Nice :)
pi_176492036
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar ik ben lang niet de gekste hier hoor... Er zitten hier mensen met over een paar miljoen.
Weet ik :Y
  zondag 14 januari 2018 @ 02:40:04 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176492057
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar ik ben lang niet de gekste hier hoor... Er zitten hier mensen met over een paar miljoen.
Ik wist dat er enkelen waren met een paar ton. Maar miljoenen ja? :o
pi_176492063
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nice :)
Toch moet ik wel beetje denken aan die gekte toen in vergelijking met wat er nu met crypto's aan de gang is.
pi_176492072
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik wist dat er enkelen waren met een paar ton. Maar miljoenen ja? :o
Miljoen in je wallet zijn nog geen echte.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:43:22 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176492091
Hoe cash je eigenlijk groot uit? Ik heb tot nu toe enkel relatief kleine bedragen uitgecasht.
Maar stel dat je een ton of 2 wil cashen, stuur je dan 20x 10k naar Kraken, of BTCdirect?
Daar ben je wel effe mee bezig dan.
pi_176492099
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:43 schreef leolinedance het volgende:
Hoe cash je eigenlijk groot uit? Ik heb tot nu toe enkel relatief kleine bedragen uitgecasht.
Maar stel dat je een ton of 2 wil cashen, stuur je dan 10x 10k naar Kraken, of BTCdirect?
Daar ben je wel effe mee bezig dan.
Je moet naar een partij die het in 1 keer op wil kopen. Ik denk dat als je op bitonic op kantoor een afspraak maakt, dat je best een eind komt.

Edit; misschien maak je dan tien tallen K's fee... maarja, als jij in 1 keer anderhalf miljoen wil uitcashen, denk ik dat je graag 20K fee betaalt voor ze.
Lambo of Rekt
pi_176492127
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:43 schreef leolinedance het volgende:
Hoe cash je eigenlijk groot uit? Ik heb tot nu toe enkel relatief kleine bedragen uitgecasht.
Maar stel dat je een ton of 2 wil cashen, stuur je dan 10x 10k naar Kraken, of BTCdirect?
Daar ben je wel effe mee bezig dan.
Ik zoek naar een aannemer die BTC wil hebben, via de bank is natuurlijk volkomen tegen het idee van de oorspronkelijke bedoeling .
  zondag 14 januari 2018 @ 02:48:17 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176492138
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moet naar een partij die het in 1 keer op wil kopen. Ik denk dat als je op bitonic op kantoor een afspraak maakt, dat je best een eind komt.

Edit; misschien maak je dan tien tallen K's fee... maarja, als jij in 1 keer anderhalf miljoen wil uitcashen, denk ik dat je graag 20K fee betaalt voor ze.
Die gasten verdienen toch ook goud geld hè. Bitonic, Litebit, BTC direct etc.
pi_176492146
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die gasten verdienen toch ook goud geld hè. Bitonic, Litebit, BTC direct etc.
Ja, en het zijn de enige partijne in NL waar j ehet goed kwijt kan, anders moet je naar Kraken...
Lambo of Rekt
pi_176492149
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die gasten verdienen toch ook goud geld hè. Bitonic, Litebit, BTC direct etc.
Ja, maakt niet uit of het daalt of stijgt, bij elke transactie fee, het lijkt Wall Street wel.
  zondag 14 januari 2018 @ 02:50:36 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176492154
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en het zijn de enige partijne in NL waar j ehet goed kwijt kan, anders moet je naar Kraken...
Jups. Gelukkig pak ik nog een klein centje referrers via die partijen, maar ik denk dat zij zeer goede zaken doen momenteel.

By the way, HST is aan het moonen :7
pi_176492156
Ook leuk is het met de noorderzon verdwijnen na een vage hack.
pi_176492171
quote:
15s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:50 schreef sig000 het volgende:
Ook leuk is het met de noorderzon verdwijnen na een vage hack.
Ik wacht tot LISK en VEN in de hemel staan, dat gaat nog een half jaartje duren, maar dan ben ik pleite :7
Lambo of Rekt
pi_176492175
Er verdwijnen aardig wat coins in space.
pi_176492179
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef sig000 het volgende:
Er verdwijnen aardig wat coins in space.
Ik ook, als ik niet uitkijk.
Lambo of Rekt
pi_176492180
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:47 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zoek naar een aannemer die BTC wil hebben, via de bank is natuurlijk volkomen tegen het idee van de oorspronkelijke bedoeling .
Waar hebben we het dan over? Welk bedrag? Wil best wat kopen maar geen gruwelijke bedragen... paar k...
pi_176492192
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef SOG het volgende:

[..]

Waar hebben we het dan over? Welk bedrag? Wil best wat kopen maar geen gruwelijke bedragen... paar k...
Kun je ook huis bouwen en dan bedoel ik vanaf casco, die zet ik er neer met ouderwets Euro's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 02:55:51 ]
pi_176492198
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef SOG het volgende:

[..]

Waar hebben we het dan over? Welk bedrag? Wil best wat kopen maar geen gruwelijke bedragen... paar k...
Ja kijk, hoe groter het risico hoe groter het potentiele reward.... risk reward, dat is alles.

Wil je geen risk, dan geen reward.
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 02:57:28 #170
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176492203
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja kijk, hoe groter het risico hoe groter het potentiele reward.... risk reward, dat is alles.

Wil je geen risk, dan geen reward.
thanks for visiting
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_176492209
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

thanks for visiting
HAHA ja daar komt het wel op neer ja... man man man wat een god jij.
Lambo of Rekt
pi_176492212
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kun je ook huis bouwen en dan bedoel ik vanaf casco, die zet ik er neer met ouderwets Euro's
Oh een aannemer :D ik dacht dat je bedoelde iemand die btc aanneemt in ruil voor eurootjes :p

Maja pm me maar als je euro's wil ruilen tegen crypto. Scheelt me 7.5 procent.. Heb 2 januari 6k dollar gestort via coinbase. Had 5550 over :{
pi_176492217
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook, als ik niet uitkijk.
Wanneer je er van leert dan heb je er wat aan.
pi_176492222
quote:
12s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wanneer je er van leert dan heb je er wat aan.
Scherp, sherlock.
Lambo of Rekt
pi_176492247
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:58 schreef SOG het volgende:

[..]

Oh een aannemer :D ik dacht dat je bedoelde iemand die btc aanneemt in ruil voor eurootjes :p

Maja pm me maar als je euro's wil ruilen tegen crypto. Scheelt me 7.5 procent.. Heb 2 januari 6k dollar gestort via coinbase. Had 5550 over :{
De kracht van Crypto is dat er geen valuta aan te pas komen, ik betaal BTC en krijg kant en klaar huis daarvoor.
pi_176492249
quote:
ICX
IOTA
EOS
RAI
OMG
XVG
STRAT
VECHAIN
KMD
ZRX
ARK
PIVX
DCT
KNC
ETHOS
MED
NXS
AOIN
REQ
SUB
CVC
PAY
ICN
QSP
ENJ
VTC
AST
NAV
CNX
BAY
UBQ
WABI
VIA
MGO
TRST

Doe je voordeel ermee.
Lambo of Rekt
pi_176492253
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Scherp, sherlock.
Wanneer je het niet probeert dan weet je het niet.
pi_176492256
quote:
3s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wanneer je het niet probeert dan weet je het niet.
The problem is not to see the answer, its to face the answer.
Lambo of Rekt
pi_176492260
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

De kracht van Crypto is dat er geen valuta aan te pas komen, ik betaal BTC en krijg kant en klaar huis daarvoor.
Over 5 jaar ofzo hopelijk.
pi_176492270
Ik ben zwaar Komodo aan het inslaan. De BarterDex werkt best wel baas. Die portfolio manager O+


Wil ook flink wat DEX inslaan, 1 miljoen coins, over die holders wordt 50% van de dexfees uitbetaald :7

Kleine terechte shill
pi_176492278
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:03 schreef SOG het volgende:

[..]

Over 5 jaar ofzo hopelijk.
Was er al vroeg bij en had er nog wat liggen.
pi_176492282
quote:
12s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:07 schreef sig000 het volgende:

[..]

Was er al vroeg bij en had er nog wat liggen.
Piet had nog 30BTC liggen.... in de schuur. Naast zn raggae
Lambo of Rekt
pi_176492290
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Piet had nog 30BTC liggen.... in de schuur. Naast zn raggae
Stuk of 10 lijkt me wel genoeg voor mooi huis toch.
pi_176492364
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 03:22:56 First Mover to Disrupt, Deploy in Force One Market At a Time #VeChainThorApotheosis 🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🤝https://t.co/JuIGXk2z7E reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 03:27:26 #186
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176492376
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 03:22:56 First Mover to Disrupt, Deploy in Force One Market At a Time #VeChainThorApotheosis 🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🤝https://t.co/JuIGXk2z7E reageer retweet
Oh, announcement incoming dan :D Fasten your seatbelts.

Las dit op Reddit, moest hard lachen:

quote:
Sunny forgot to switch over to The Coca cola kid before tweeting lol


[ Bericht 1% gewijzigd door Evenstar op 14-01-2018 03:36:20 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 03:28:31 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176492379
eeen daar gaat VEN prijs! :D
pi_176492462
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik wacht tot LISK en VEN in de hemel staan, dat gaat nog een half jaartje duren, maar dan ben ik pleite :7
Wat verwacht je qua dagkoers van beiden op, laten we zeggen 01/07/18? Hoop met je mee :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 04:03:55 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176492473
Holy shit 100BTC buy order op VEN bij Binance _O-

Edit: en 1 van 67 BTC
pi_176492514
Lekker hard gaan ja toch?
pi_176492516
VEN :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176492587
Nog steeds verlies op Ven :'( en rest staat ook op rood.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 06:15:55 #193
257132 crew  Awsom
pi_176492592
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 06:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog steeds verlies op Ven :'( en rest staat ook op rood.
wanneer heb je dan gekocht dat je daar verlies op kan staan :')
pi_176492599
quote:
99s.gif Op zondag 14 januari 2018 06:15 schreef Awsom het volgende:

[..]

wanneer heb je dan gekocht dat je daar verlies op kan staan :')
Afgelopen woensdag heeft mijn vriend hem op 0.00045463 voor me gekocht. :{ Ben woensdagochtend ingestapt en kreeg de coins pas op binance toen ik op werk zat. Wist toen nog niet precies hoe ik moest kopen en op werk ook geen tijd om uit te zoeken, anders had ik een heleboel relatief goedkoop gehad :'(
  zondag 14 januari 2018 @ 06:41:15 #195
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176492615
We gaan weer ff naar beneden. :)
  zondag 14 januari 2018 @ 07:01:12 #196
67670 Skv
Cynist.
pi_176492627
Weer bijna alles in het rood. Houdt niet over de laatste dagen.
Alleen een klein plusje op ven. Dat mag ook gezegd worden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176492689
Komt allemaal goed morgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176492710
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 07:01 schreef Skv het volgende:
Weer bijna alles in het rood. Houdt niet over de laatste dagen.
Alleen een klein plusje op ven. Dat mag ook gezegd worden.
Ik zou eens voor jezelf nu de prijs opschrijven en dat pas over 1-2 maanden weer doen. Je hebt er niets aan om een paar keer per dag te kijken en er dan een waardeoordeel over te geven. Stel dat nou allemaal groen was geweest, had je dan nu verkocht? Nee? Dan is er niets anders aan de hand nu het rood staat.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176492776
Wil storten op Kraken maar withrawen is uitgeschakeld dus weet niet of ik het moet vertrouwen
  zondag 14 januari 2018 @ 08:46:10 #200
61320 TwztId
ja toch..
pi_176492869
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:22 schreef Henrys het volgende:
Wil storten op Kraken maar withrawen is uitgeschakeld dus weet niet of ik het moet vertrouwen
Ik zou kraken eventjes weer rustig laten opstarten denk ik of niet ?

Tis duidelijk dat ze het allemaal niet aankunnen.
  zondag 14 januari 2018 @ 08:54:46 #201
62913 Blik
The one and Only!
pi_176492914
Ik blijf me verbazen over hoe hard TRX blijft dalen, ondanks dat er al enkele grote samenwerkingen zijn
pi_176492923
Kan het nu stoppen ja?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 14 januari 2018 @ 08:56:48 #203
61320 TwztId
ja toch..
pi_176492927
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 06:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag heeft mijn vriend hem op 0.00045463 voor me gekocht. :{ Ben woensdagochtend ingestapt en kreeg de coins pas op binance toen ik op werk zat. Wist toen nog niet precies hoe ik moest kopen en op werk ook geen tijd om uit te zoeken, anders had ik een heleboel relatief goedkoop gehad :'(
Dat is nog een goeie prijs, daar ga je zeker geen verlies op lijden als VEN zo door gaat..
pi_176492928
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:54 schreef Blik het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe hard TRX blijft dalen, ondanks dat er al enkele grote samenwerkingen zijn
Wat heeft TRX qua tech/fundamentals dan al te bieden om zo'n hoge plek te kunnen handhaven? Is volgens mij gewoon nog vooral een whitepaper..
  zondag 14 januari 2018 @ 09:07:28 #205
62913 Blik
The one and Only!
pi_176492994
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat heeft TRX qua tech/fundamentals dan al te bieden om zo'n hoge plek te kunnen handhaven? Is volgens mij gewoon nog vooral een whitepaper..
Ze hebben in ieder geval al samenwerkingen met obike en baofeng, dat zijn bij elkaar 300 miljoen+ gebruikers. Zijn 2 serieuze bedrijven. Je zou verwachten dat daar anders op gereageerd werd, helemaal in de crypto-markt waar een scheet op het verkeerde moment al voor een dump zorgt
pi_176493002
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval al samenwerkingen met obike en baofeng, dat zijn bij elkaar 300 miljoen+ gebruikers. Zijn 2 serieuze bedrijven. Je zou verwachten dat daar anders op gereageerd werd, helemaal in de crypto-markt waar een scheet op het verkeerde moment al voor een dump zorgt
En wat houden die samenwerkingen dan in?

Microsoft staat bijvoorbeeld bij veel cryptoprojecten op de website als samenwerking, maar hoe nauw is die samenwerking dan te noemen?
pi_176493024
VEN komt
  zondag 14 januari 2018 @ 09:13:22 #208
62913 Blik
The one and Only!
pi_176493040
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

En wat houden die samenwerkingen dan in?

Microsoft staat bijvoorbeeld bij veel cryptoprojecten op de website als samenwerking, maar hoe nauw is die samenwerking dan te noemen?
Geen idee :D

Maar meestal is een aankondiging van een samenwerking reden tot juichen en niet tot verkopen
  zondag 14 januari 2018 @ 09:14:58 #209
61320 TwztId
ja toch..
pi_176493058
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:11 schreef Faeroer het volgende:
VEN komt
Als VEN komt, kom ik ook :p
pi_176493063
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Geen idee :D

Maar meestal is een aankondiging van een samenwerking reden tot juichen en niet tot verkopen
Het is juist vaak de hype en de irreële verwachtingen die daarbij komen kijken die wat met de prijs doen. Maar dat is slechts mijn ervaring. :+
pi_176493065
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:14 schreef TwztId het volgende:

[..]

Als VEN komt, kom ik ook :p
Laten we samen komen no homo
pi_176493081
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 09:15:45 VeChain Work with National Level Government Body State Tobacco Monopoly Administration and China Central Government owned China National Tobacco Corporation, via exclusive partnership with National Research Consulting Center.https://t.co/IznzbGmOlv reageer retweet
Bam!
pi_176493103
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:17 schreef Faeroer het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 09:15:45 VeChain Work with National Level Government Body State Tobacco Monopoly Administration and China Central Government owned China National Tobacco Corporation, via exclusive partnership with National Research Consulting Center.https://t.co/IznzbGmOlv reageer retweet
Bam!
Veel buzzwords. :+
pi_176493125
Nou, fasten your seatbelts... Enjoy the flight.

Ben blij dat ik gisteren nog wat heb bijgekocht
  zondag 14 januari 2018 @ 09:28:40 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176493147
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:17 schreef Faeroer het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 09:15:45 VeChain Work with National Level Government Body State Tobacco Monopoly Administration and China Central Government owned China National Tobacco Corporation, via exclusive partnership with National Research Consulting Center.https://t.co/IznzbGmOlv reageer retweet
Bam!
Prima wakker worden zo.

Choochoo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 14 januari 2018 @ 09:30:49 #216
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176493166


Goooooooedemorgen :7
pi_176493205
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:17 schreef Faeroer het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 09:15:45 VeChain Work with National Level Government Body State Tobacco Monopoly Administration and China Central Government owned China National Tobacco Corporation, via exclusive partnership with National Research Consulting Center.https://t.co/IznzbGmOlv reageer retweet
Bam!
Zo dan. Goed nieuws.

Wanneer is de rebranding ook alweer?
  zondag 14 januari 2018 @ 09:36:34 #218
61320 TwztId
ja toch..
pi_176493223
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zo dan. Goed nieuws.

Wanneer is de rebranding ook alweer?
Eind feb
  zondag 14 januari 2018 @ 09:36:47 #219
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176493226
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zo dan. Goed nieuws.

Wanneer is de rebranding ook alweer?
Eens. Artikel had wel een keer gereviewed mogen worden voor publicatie trouwens :') Zaten een aantal lelijke vervoegingen in zeg ;(
  zondag 14 januari 2018 @ 09:38:02 #220
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176493239
Zal mij benieuwen. WTC aankondiging van meer low level partnership geeft +120%.

Wat doet dit met Vechain? :')
  zondag 14 januari 2018 @ 09:38:47 #221
61320 TwztId
ja toch..
pi_176493249
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:38 schreef IrishBastard het volgende:
Zal mij benieuwen. WTC aankondiging van meer low level partnership geeft +120%.

Wat doet dit met Vechain? :')
Ik hoop eerlijk gezegd niet zoveel, moet nog bijkopen :')
  zondag 14 januari 2018 @ 09:39:37 #222
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176493257
Oeps :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 09:45:07 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176493323
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:17 schreef Faeroer het volgende:
vechainofficial twitterde op zondag 14-01-2018 om 09:15:45 VeChain Work with National Level Government Body State Tobacco Monopoly Administration and China Central Government owned China National Tobacco Corporation, via exclusive partnership with National Research Consulting Center.https://t.co/IznzbGmOlv reageer retweet
Bam!
CCK god
  zondag 14 januari 2018 @ 09:48:34 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176493357
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:38 schreef IrishBastard het volgende:
Zal mij benieuwen. WTC aankondiging van meer low level partnership geeft +120%.

Wat doet dit met Vechain? :')
Heb je die sellwall gezien..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176493358
Go VEN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176493414
Maar waarom geen moon?

Echt een shitcoin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 09:56:28 ]
pi_176493419
Ik vind het stiekem wel een goed teken dat TRX zo hard wegzakt. Laat zien dat de markt irreële projecten toch afstraft.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:54:46 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176493443
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Stuk of 10 lijkt me wel genoeg voor mooi huis toch.
In Zimbabwe misschien ja.
pi_176493445
Coin Stats, de app, heeft nu ook Kucoin API ondersteuning. Nice !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176493454
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 04:03 schreef Kyran het volgende:
Holy shit 100BTC buy order op VEN bij Binance _O-

Edit: en 1 van 67 BTC
Dat soort buy orders zijn vaak niet om te kopen maar om te pumpen.
Ik zie liever kleine buy orders die erdoor komen, dan heb je groei ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 09:55:32 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176493460
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar wasrom geen moon?

Echt een shitcoin.
Kut sell walls :(
  zondag 14 januari 2018 @ 09:58:11 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176493500
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:54 schreef Blik het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe hard TRX blijft dalen, ondanks dat er al enkele grote samenwerkingen zijn
Word nogal moe van al die zogenaamde samenwerkingen. Vooral van kutcoins. Hebben nog niks voor elkaar maar wel vage geruchten om de prijs maar op te drijven :')
  zondag 14 januari 2018 @ 09:58:54 #233
61320 TwztId
ja toch..
pi_176493510
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Coin Stats, de app, heeft nu ook Kucoin API ondersteuning. Nice !
Thx for the heads up!

Edit: zie hem er niet tussen staan, en er is geen app update?
pi_176493574
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:58 schreef TwztId het volgende:

[..]

Thx for the heads up!

Edit: zie hem er niet tussen staan, en er is geen app update?
iOS of Android ? Op iOS zie ik hem wel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 14 januari 2018 @ 10:06:02 #235
61320 TwztId
ja toch..
pi_176493608
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

iOS of Android ? Op iOS zie ik hem wel
Oh ok, nee ik heb android..
  zondag 14 januari 2018 @ 10:20:03 #236
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176493836
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Amerikaanse auto's :')
Weer die sippe kutsmiley. Voel je je daar beter door of zo?
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 10:22:23 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176493865
quote:
18s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:20 schreef V. het volgende:

[..]

Weer die sippe kutsmiley. Voel je je daar beter door of zo?
Mad :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176493890
Gaat weer hard omlaag hiero :N
  zondag 14 januari 2018 @ 10:24:35 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176493898
Kutmuntjes, veel te verslavend.
pi_176493899
:') :') :') :')
pi_176493900
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:46 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik zou kraken eventjes weer rustig laten opstarten denk ik of niet ?

Tis duidelijk dat ze het allemaal niet aankunnen.
Ik ben lid bij Kraken maar nog nooit iets daar gestort want iedere keer lag hij eruit, of deels eruit..ben er een maand lid.
pi_176493907
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:24 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Ik ben lid bij Kraken maar nog nooit iets daar gestort want iedere keer lag hij eruit, of deels eruit..ben er een maand lid.
Het is geen vereniging ofzo joh lullo.
pi_176493915
lol eindelijk mijn 13 miljoen paccoins kunnen verkopen na 4 dagen op 1 sat:p. Ik houd er nog wat, maar door dat Cryptopia gekut er niet echt gerust op:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zondag 14 januari 2018 @ 10:31:35 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176493985
quote:
9s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mad :')
Hoe is het met je waveswallet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 10:32:17 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176493998
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe is het met je waveswallet?
Scherp.

Volledig verloren :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176494046
quote:
The only major browser that stops Bitcoin mining on your computer

Everyone is talking about Bitcoins these days. Their sudden rise in value resulted in the fact that more and more people set out to mine them by running shady scripts on the PCs of unsuspecting users. This situation might sound familiar: your CPU is suddenly working at 100 percent capacity, the fan is going crazy for seemingly no reason and your battery is quickly depleting. These are signs someone might be using your computer to mine for cryptocurrency and can continue to do so even after you have left the site. It’s a problem which affects approximately 500 million people worldwide but not for those who choose Opera 50.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 januari 2018 @ 10:38:13 #247
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176494086
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoi Klaas, goedemorgen. Alles goed?
pi_176494099
COF is inmiddels ook al zes keer over de kop :P
pi_176494102
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoi Klaas, goedemorgen. Alles goed?
uitstekend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 januari 2018 @ 10:41:33 #250
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176494138
Ven wall lijkt weg te zijn? :o
  zondag 14 januari 2018 @ 10:45:22 #251
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176494202
VEN antikater.
pi_176494228
Deel van m'n coins hodlen of met verlies verkopen voor VEN? :')
pi_176494299
ETH houdt stand !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 10:50:37 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176494312
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH houdt stand !!
Had je anders verwacht dan?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176494470
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Deel van m'n coins hodlen of met verlies verkopen voor VEN? :')
als die sell walls eraan gaan dan kunnen we leuk gaan stijgen.
pi_176494496
Verlies genomen op dgb, ingerolen voor eth.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176494497
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 02:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik wacht tot LISK en VEN in de hemel staan, dat gaat nog een half jaartje duren, maar dan ben ik pleite :7
Hoe hoog gaat de Ven hemel denk je?
  zondag 14 januari 2018 @ 10:59:21 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176494502
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH houdt stand !!
Tuurlijk
pi_176494524
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Hoe hoog gaat de Ven hemel denk je?
hoe hoog gaan de BTC en ETH hemel.....tja
valt niks over te zeggen
pi_176494620
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Had je anders verwacht dan?
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tuurlijk
Ik ben de tijd dat er gewoon correlatie met BTC is gewend :P

Is vrij recent pas veel minder geworden.
pi_176494672
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Hoe hoog gaat de Ven hemel denk je?
minimaal 470 dollar..
  zondag 14 januari 2018 @ 11:05:38 #262
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176494699
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Deel van m'n coins hodlen of met verlies verkopen voor VEN? :')
Buy High Sell Low. Prima tactiek.
  zondag 14 januari 2018 @ 11:06:08 #263
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176494706
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Hoe hoog gaat de Ven hemel denk je?
duizendtriljoen dollar
  zondag 14 januari 2018 @ 11:06:19 #264
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176494711
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

minimaal 470 dollar..
450 zou echt fantastisch zijn.
pi_176494759
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:06 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

450 zou echt fantastisch zijn.
440 ook.
pi_176494773
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:06 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

450 zou echt fantastisch zijn.
als de whales het toelaten, zou het naar $20 kunnen in Q2 en naar $50 in Q3
ik wil eigenlijk wel holden om Thor te krijgen.......
  zondag 14 januari 2018 @ 11:09:32 #267
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176494795
Dit weekendje wel -2600. Vlug alles verkopen voordat het nog minder wordt!
  zondag 14 januari 2018 @ 11:10:22 #268
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176494815
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:09 schreef betyar het volgende:
Dit weekendje wel -2600. Vlug alles verkopen voordat het nog minder wordt!
Sarcasm.
En altijd het laatste woord.
pi_176494829
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:09 schreef betyar het volgende:
Dit weekendje wel -2600. Vlug alles verkopen voordat het nog minder wordt!
-30k hier in vijf dagen. Maar alsnog HODL.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176494836
Ven saves the day.
Koning.
pi_176494842
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:09 schreef betyar het volgende:
Dit weekendje wel -2600. Vlug alles verkopen voordat het nog minder wordt!
de markt is nog steeds aan het corrigeren......blijft niet eeuwig feest, dag weak hands :W
pi_176494851
IcarusGlider twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 18:01:08 $XRB Update: Thank you for your patience. Several issues causing nodes to lose sync or be unable to sync with the network have been the cause of trouble with exchanges. We are working diligently to resolve this and will have the fixed node released early next week. reageer retweet
pi_176494856
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de markt is nog steeds aan het corrigeren......blijft niet eeuwig feest, dag weak hands :W
Dit is amper een correctie.
pi_176494881
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:11 schreef tralalala het volgende:
IcarusGlider twitterde op zaterdag 13-01-2018 om 18:01:08 $XRB Update: Thank you for your patience. Several issues causing nodes to lose sync or be unable to sync with the network have been the cause of trouble with exchanges. We are working diligently to resolve this and will have the fixed node released early next week. reageer retweet
Hodl hodl
Koning.
pi_176494889
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

-30k hier in vijf dagen. Maar alsnog HODL.
Slaap je nog goed? Ik ging hier al stressen toen mijn aandeel boven de 60k kwam.
pi_176495014
Noob-vraag: Zijn de huidige walls die Ven nu tegenhouden in de lange termijn nu gunstig of ongunstig voor de munt in principe?
pi_176495051
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:19 schreef Klaphark het volgende:
Noob-vraag: Zijn de huidige walls die Ven nu tegenhouden in de lange termijn nu gunstig of ongunstig voor de munt in principe?
Deze walls zijn niet echt bijzonder. Een wall van 30k volume neem ik niet echt serieus.
pi_176495056
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:19 schreef Klaphark het volgende:
Noob-vraag: Zijn de huidige walls die Ven nu tegenhouden in de lange termijn nu gunstig of ongunstig voor de munt in principe?
De algemene consensus is dat het gunstig is omdat de prijs omhoog schiet als zo'n wall weg is.

Is echter geen zekerheid.
pi_176495076
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:19 schreef Klaphark het volgende:
Noob-vraag: Zijn de huidige walls die Ven nu tegenhouden in de lange termijn nu gunstig of ongunstig voor de munt in principe?
op lange termijn gunstig.....
kan geen pump en dump coin worden zo

langzamere koers stijgingen maar dus wel stabieler, maar die sell walls gaan er een keer aan of worden weggehaald met zulke nieuwsberichten

alleen met het VET/Thor verhaal in Q2 dan gaat het hele orderboek leeg ( geen sell walls meer ) en zou het weleens omhoog kunnen schieten.
pi_176495084
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

-30k hier in vijf dagen. Maar alsnog HODL.
-18k eur hier :D
pi_176495087
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Deze walls zijn niet echt bijzonder. Een wall van 30k volume neem ik niet echt serieus.
er staat/stond een wall op 6.70 van 600k+
pi_176495105
In principe dus simpelweg een middel om de groei te sturen en te reguleren.
pi_176495131
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

er staat/stond een wall op 6.70 van 600k+
Ah, die had ik niet gezien. Dat is wel stevig ja. :9
pi_176495140
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:24 schreef Klaphark het volgende:
In principe dus simpelweg een middel om de groei te sturen en te reguleren.
Welkom in een ongereguleerde markt die 24/7 open is.
pi_176495143
Ok, ik ga een deel van mijn alts inruilen voor VEN (alleen de coins die op winst staan :+ ).
Heb mijn vorige deel VEN gekocht op $2, maar ik denk dat er nog wel een verdubbeling in zit. Op termijn misschien zelfs meer.
pi_176495149
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:22 schreef Predator38 het volgende:

[..]

op lange termijn gunstig.....
kan geen pump en dump coin worden zo

langzamere koers stijgingen maar dus wel stabieler, maar die sell walls gaan er een keer aan of worden weggehaald met zulke nieuwsberichten

alleen met het VET/Thor verhaal in Q2 dan gaat het hele orderboek leeg ( geen sell walls meer ) en zou het weleens omhoog kunnen schieten.
Laatste is toen ook met NEO gebeurd toch?
pi_176495198
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:25 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Welkom in een ongereguleerde markt die 24/7 open is.
weak hands pleuren maar op naar de normale beurs, die wel gereguleerd maar corrupt is .....( vele malen gebleken )
pi_176495212
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:56 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dat is nog een goeie prijs, daar ga je zeker geen verlies op lijden als VEN zo door gaat..
Dat denk ik zo ook wel, maar als ie voor vele hier moon gaat zoals nu, heb ik nog steeds verlies :')

Correctie, dat verlies is in euro in btc heb ik winst
pi_176495240
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Laatste is toen ook met NEO gebeurd toch?
NEO ging van 7 a 8 dollar naar 50 toen......maar is daarna wel afgezakt
pi_176495341
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

NEO ging van 7 a 8 dollar naar 50 toen......maar is daarna wel afgezakt
En nu 138 :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176495414
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:35 schreef Patroon het volgende:

[..]

En nu 138 :D
van mij mogen ze best de tijd vooruit spoelen dat VEN 138 is.....en Thor 30 ofzo O-)
pi_176495453
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Slaap je nog goed? Ik ging hier al stressen toen mijn aandeel boven de 60k kwam.
In het begin niet, maar draai al sinds 2013 mee, ben onderhand wel wat gewend. Nu is het allemaal winst, dus het maakt me niet uit. Ik HODL gewoon.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176495535
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

In het begin niet, maar draai al sinds 2013 mee, ben onderhand wel wat gewend. Nu is het allemaal winst, dus het maakt me niet uit. Ik HODL gewoon.
Precies. Je moet gewoon niet hechten aan de profit die je hebt, dus niet vertalen in wat je nu bezit en daarmee kunt kopen, want dan voelt een daling als verlies.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 14 januari 2018 @ 11:47:32 #295
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176495561
Heeft iemand nog een website of post ergens die uitlegd wat VEN zo goed maakt?
pi_176495598
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

In het begin niet, maar draai al sinds 2013 mee, ben onderhand wel wat gewend. Nu is het allemaal winst, dus het maakt me niet uit. Ik HODL gewoon.
Ja, same here. Alleen maar winst. Toch kan ik soms nog wel stressen als dat soort bedragen er af gaan. Zelf ben ik de afgelopen 2 weken gewoon up, prettig om op deze manier door de correctie te komen :)
pi_176495652
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:47 schreef Chaes het volgende:
Heeft iemand nog een website of post ergens die uitlegd wat VEN zo goed maakt?
https://medium.com/@vecha(...)ginning-d9f0fdbdc910

https://cdn.vechain.com/vechain_ico_ideas_of_development_en.pdf

http://news.hotbit.io/vechain-insights-vol-12-27112017-01122017/


VeChain will be providing proof of origin and anti-counterfeit technology to track Chinese produced tobacco products throughout the entire supply chain. This partnership came into place as China announced a crackdown on smuggled counterfeit cigarettes.

BEIJING -- Chinese tobacco authorities seized 195,000 cartons of smuggled and counterfeit cigarettes in the first half of this year, the State Tobacco Monopoly Administration said Thursday.

Tobacco authorities at all levels worked closely with the police and customs authorities to intensify the crackdown on smuggling gangs.

China's tobacco market accounts for roughly 30% of the world's total consumption of cigarettes and is the world's largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan in sales.
pi_176495710
misschien eens een VEN topic maken?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176495729
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:53 schreef crpytoshill het volgende:
misschien eens een VEN topic maken?
Goed plan! ^O^

Kan SC ook dicht _O-
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176495742
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Goed plan! ^O^

Kan SC ook dicht _O-
idd. het gaat alleen over ven hier.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176495754
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:55 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

idd. het gaat alleen over ven hier.
zijn er andere crypto's met groot nieuws op het moment dan ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')