abonnement Unibet Coolblue
pi_176487819
Combinatie van zelfvertrouwen, uiterlijk, gelijkgestemdheid/klik, emotionele beschikbaarheid en biologie
pi_176487821
Wat een onzin allemaal weer. En maar jezelf als slachtoffer blijven zien. Vooral blijven zwelgen, dat is echt aantrekkelijk.
Ja doei.
pi_176487930
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een onzin allemaal weer. En maar jezelf als slachtoffer blijven zien. Vooral blijven zwelgen, dat is echt aantrekkelijk.
vind je niet?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:24:22 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176487957
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:35 schreef tailfox het volgende:
Nou een verzorgde man heeft meer zelfvertrouwen dan iemand die als een spons rond loopt.
Filmpje 1 is dus al een non onderzoek
Ik ken hele onzekere knappe mannen en lelijke mannen die zichzelf grandioos overschatten (de meesten).
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2018 @ 23:25:45 #30
460494 naoomx
pi_176488005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef blondetrien het volgende:
Combinatie van zelfvertrouwen, uiterlijk, gelijkgestemdheid/klik, emotionele beschikbaarheid en biologie
Wat valt er onder "biologie" volgens jou? Is dat dan gewoon "de klik" of speelt er wat anders/meer?
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 23:25:57 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176488010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:15 schreef naoomx het volgende:

[..]

Afreageren van frustraties is het zeker, maar ik snap ook wel weer dat TS moe wordt van dat zijn (imo vaak toch wel vrij accurate, voor zover ik ze gezien heb) observaties over het gedrag van vrouwen constant ontkend worden, omdat mensen nou eenmaal graag hun fragiele ego's hoog willen houden.
Ik laat zelf dus wel graag zien dat ik in ieder geval wel wat zie in zijn denkwijze.

Tuurlijk zijn zijn rants nou niet bepaald sappig, maar ik snap nog minder waarom je er als mentaal gezond, (redelijk) gelukkig en voldoende sociaal geïntegreerd mens steeds erop blijft reageren om TS te confronteren met zijn fouten.
Heb je nou echt nog meer ego nodig als je genenpakket en omgeving dusdanig is dat het beter met jou gaat en iig meer verantwoordelijkheid voor eigen daden neemt door zo'n iemand met z'n allen aan te vallen?

Negeer zo'n iemand liever, zodat hij op een gegeven moment ophoudt met ranten, of probeer hem op een andere manier te helpen als je toch reageert.

En dit:

[..]

We hebben TS niet eens nodig om tot een vruchtbare discussie te komen.
Nou, als TS écht geholpen wil worden, dan vraag ik me af waarom hij herhaaldelijk geen antwoord geeft op de vraag van meerdere personen wat hij wil bereiken met zijn posts. Immers, als we weten wat zijn doel is, kunnen we ook gerichter helpen, eventueel.

Maar hij zegt dan dat hij geen relatie nodig heeft, dan dat hij geen relatie zou kunnen onderhouden, dan dat hij alleen seks wil, dan dat MTGOW dé weg is, etc etc. Hij is all over the place Maar de belangrijkste vraag is volgens mij:

"Wat als élke vrouw op aarde gewoon zou zeggen dat TS gelijk heeft, wat dan?". Dat bedoel ik met de vraag wat TS nou eigenlijk wil. Want als élke vrouw zou zeggen van 'weet je wat TS, jij hebt helemaal gelijk, wij zijn allemaal stuk voor stuk kutwijven die ronduit liegen', zou TS dan, terug in de realiteit, daar ook maar iets mee opschieten?

Want dan heeft hij nog steeds geen seks, waarvan hij zegt dat hij dat wil, dus hij is dan nog steeds geen stap dichter bij zijn doel.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:15 #32
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176488025
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat mij betreft is het een combinatie van iemand die ik er goed vind uitzien, en die voor mij benaderbaar lijkt (dus geen fotomodel man), vrolijke uitstraling en iemand die sociaal is, als in met veel verschillende mensen overweg kan en verbaal vaardig. Veel zelfvertrouwen is geen must, te veel kan mij juist argwanend maken, maar ik moet niet het gevoel hebben dat hij veel verlegener is dan ik.

Het moet voelen als een gelijke op veel vlakken. Ik denk dat dat het belangrijkst is.

Dus het saaie, genuanceerde antwoord dat zowel innerlijk als uiterlijk meetellen, en dat in mijn geval veel zelfvertrouwen of een super knap uiterlijk redenen kunnen zijn dat ik me niet kwetsbaar ga opstellen en/of je beter wil leren kennen.

Heb je het over een app als tinder, dan is uiterlijk uiteraard belangrijker. Al zou ik persoonlijk dan ook niet de superknappe mannen aanspreken.
Dit dus.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:16 #33
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176488028
De vraag is natuurlijk "aantrekkelijk waarvoor?" Genoeg vrouwen die wegzwijmelen bij types als George Cloony of Johnny Depp, maar thuis gewoon dolgelukkig zijn met een "lelijke" echtgenoot die andere pluspunten heeft, zoals betrouwbaar, lief, beschermend, grappig, oprecht, zorgzaam, etc.
pi_176488205
quote:
Mijn bedoeling met deze twee videos. Is dat ik graag zou willen zien dat het collectief aan gemiddelde wijsneuzen hier op dit forum. Deze twee videos en hun argumenten, volledig debunken. Zou dit gaan lukken?
Welke argumenten wil je debunken? Dat het uiterlijk er niet toe doet? Dat beweert niemand.

Overigens wel grappig dat het filmpje Zach Galafianananahuppeldepup laat zien als tegenpool van de mooie verzorgde man, terwijl hij zelf toch een mooie vrouw aan de haak heeft geslagen.
pi_176488216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:25 schreef naoomx het volgende:

[..]

Wat valt er onder "biologie" volgens jou? Is dat dan gewoon "de klik" of speelt er wat anders/meer?
Ook wel andere dingen.
Er zijn mensen wiens (natuurlijke ;) ) lichaamsgeur ik echt niet aankon bv, terwijl ik ze verder wel interessant vond. Dan houdt het echt wel op.
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2018 @ 23:34:43 #36
460494 naoomx
pi_176488315
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, als TS écht geholpen wil worden, dan vraag ik me af waarom hij herhaaldelijk geen antwoord geeft op de vraag van meerdere personen wat hij wil bereiken met zijn posts. Immers, als we weten wat zijn doel is, kunnen we ook gerichter helpen, eventueel.
Dat is toch wel duidelijk? Hij rant om zichzelf af te leiden van zijn problemen, om daar maar niet aan te hoeven werken..
En het feit dat hij dit doet door te ranten op FOK geeft aan dat hij begrip wilt hebben enzo.

quote:
Maar hij zegt dan dat hij geen relatie nodig heeft, dan dat hij geen relatie zou kunnen onderhouden, dan dat hij alleen seks wil, dan dat MTGOW dé weg is, etc etc. Hij is all over the place Maar de belangrijkste vraag is volgens mij:

"Wat als élke vrouw op aarde gewoon zou zeggen dat TS gelijk heeft, wat dan?". Dat bedoel ik met de vraag wat TS nou eigenlijk wil. Want als élke vrouw zou zeggen van 'weet je wat TS, jij hebt helemaal gelijk, wij zijn allemaal stuk voor stuk kutwijven die ronduit liegen', zou TS dan, terug in de realiteit, daar ook maar iets mee opschieten?

Want dan heeft hij nog steeds geen seks, waarvan hij zegt dat hij dat wil, dus hij is dan nog steeds geen stap dichter bij zijn doel.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk dat TS niet zichzelf die realisatie laat inzinken voordat hij stopt met ranten. En met ranten stop je meestal eerder wanneer mensen er niet op reageren.

Er is een reden waarom TS dit ranten hier op FOK doet in plaats van in een dagboek of zoiets he? Hij wilt er eigenlijk liefde mee, maar zoekt aandacht omdat dat het makkelijkst te krijgen is qua wat er dichtbij liefde zit.

Ik zeg niet dat TS gegarandeerd stopt wanneer wij hem negeren, maar het is zeker wel het proberen waard...

En dan nog het tweede: Waarom hebben jullie überhaupt behoefte om steeds weer zo op TS te reageren? Is er nou zoveel behoefte aan je beter voelen dan iemand, die het overduidelijk zowel qua genen als omgeving (vooral qua genen, en daar is nog het minst begrip voor) zo slecht getroffen heeft?
Ik heb daar al gewoon geen zin in. Puur omdat ik totaal geen eigenwaarde haal uit het confronteren/neerhalen van de allerzwaksten.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:40:04 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176488471
TS is boos, naar, gefrustreerd, gemeen en allemaal negatieve dingen naar vrouwen toe. Helaas heeft hij ze toch nodig om aan zijn trekken te komen. De spanning zit inmiddels zo hoog dat hij dagelijks als een bezetene posts produceert om de wereld mede te delen wat een kutwijven vrouwen zijn, hoe boos hij daarover is en dat het niet eerlijk is allemaal.

En yep, hij heeft gelijk: het leven is niet eerlijk en vrouwen (en mannen) strepen mensen die niet aan hun eisen voldoen vrij snel af als potentiële partner/neukie. Dat is niet alleen richting mannen zo, maar ook richting vrouwen. Ik denk overigens dat het kader als vrouw waar je je in moet wurmen veel nauwer is en dat je dan vaker op je uiterlijk afgerekend wordt dan bij mannen het geval is, maar dat terzijde. Of eigenlijk niet, want hij doet dat om het hardst.

Zo mag je niet dik zijn volgens sadcopter, en als je een kort rokje aandoet dan doe je dat om iets te krijgen van mannen zoals geld of macht. Dus eigenlijk mag dat ook niet, tenzij je het voor hem doet maar alleen als je het lichaam ervoor hebt. Maar dan mag je alleen een gat met wat vulling eromheen zijn voor hem, want een relatie wil hij niet met je want hij is boos dat je net als alle vrouwen zo oppervlakkig bent.

Maar hoe dan ook: wat hij de wereld verwijt doet hij zelf ook. En ironisch gezien kan hij juist door die razernij richting vrouwen niet doen wat hij met ze wil doen. Het blijkt te moeilijk om te vrijen met de wezens die hij zo veracht, een soort omgekeerd madonna-complex.

Zelfvertrouwen is op te krikken, maar dat is het probleem niet hier. Het gebrek eraan is een symptoom van een veel groter en enger probleem. Zoek hulp.
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2018 @ 23:56:07 #38
460494 naoomx
pi_176488877
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef Qarrad het volgende:

En yep, hij heeft gelijk: het leven is niet eerlijk en vrouwen (en mannen) strepen mensen die niet aan hun eisen voldoen vrij snel af als potentiële partner/neukie. Dat is niet alleen richting mannen zo, maar ook richting vrouwen. Ik denk overigens dat het kader als vrouw waar je je in moet wurmen veel nauwer is en dat je dan vaker op je uiterlijk afgerekend wordt dan bij mannen het geval is, maar dat terzijde. Of eigenlijk niet, want hij doet dat om het hardst.

Zo mag je niet dik zijn volgens sadcopter, en als je een kort rokje aandoet dan doe je dat om iets te krijgen van mannen zoals geld of macht. Dus eigenlijk mag dat ook niet, tenzij je het voor hem doet maar alleen als je het lichaam ervoor hebt. Maar dan mag je alleen een gat met wat vulling eromheen zijn voor hem, want een relatie wil hij niet met je want hij is boos dat je net als alle vrouwen zo oppervlakkig bent.

Maar hoe dan ook: wat hij de wereld verwijt doet hij zelf ook. En ironisch gezien kan hij juist door die razernij richting vrouwen niet doen wat hij met ze wil doen. Het blijkt te moeilijk om te vrijen met de wezens die hij zo veracht, een soort omgekeerd madonna-complex.
Die eisen stellen, is ook deels een verdedigingsmechanisme, geloof ik.

Hij kan geen vrouwen krijgen, dus gaat hij maar onrealistische eisen stellen om zichzelf ervan te kunnen overtuigen dat het eraan ligt dat veel vrouwen niet goed genoeg voor hem zijn.
Hiernaast is er ook nog de gedachte "Tja, als jullie vrouwen verwachten dat ik alles voor jullie doen [initiatief nemen bij het daten etc], wil ik wel alleen moeite doen voor een enigszins lekker wijf."

quote:
Zelfvertrouwen is op te krikken, maar dat is het probleem niet hier. Het gebrek eraan is een symptoom van een veel groter en enger probleem. Zoek hulp.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

TS, je luistert nu niet, maar misschien lees je het later terug:
1. Ga naar de huisarts / je psycholoog om te praten over een intensievere behandeling, die hopelijk echt je psychische problemen echt doorgrondt en handvaten geeft om het op te lossen plus de nodige hulp hierbij
2. Als je op FOK advies wilt, ga naar Scary_Mary. Ze stopt zowel veel deskundigheid als liefde in haar posts, en kan haar manier van verwoorden aanpassen indien jij dat aangeeft. Ze is echt één van de weinigen hier die überhaupt weet waar ze over praat (ik schaar mezelf onder de FOKkers die niet goed genoeg weten waar ze over praten overigens, dat terzijde).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:04:06 #39
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176489091
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:35 schreef tailfox het volgende:
Nou een verzorgde man heeft meer zelfvertrouwen dan iemand die als een spons rond loopt.
Filmpje 1 is dus al een non onderzoek
Het bevestigt juist de onjuistheid dat innerlijke kwaiteiten zwaarder zouden wegen dan de knapheid van een man. Links heeft alle innerlijke kwaliteiten die vrouwen zeggen te willen. Rechts kreeg bekendheid door alleen zijn fotos van zijn uiterlijk op een social media platform. Het is ook de moeite waard om de verdere videos van FaceandLMS (de andere youtuber) te kijken. Waarin meer voorbeelden worden gegeven die "realtalk" ook aanhaalt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

Dus het saaie, genuanceerde antwoord dat zowel innerlijk als uiterlijk meetellen, en dat in mijn geval veel zelfvertrouwen of een super knap uiterlijk redenen kunnen zijn dat ik me niet kwetsbaar ga opstellen en/of je beter wil leren kennen.

Heb je het over een app als tinder, dan is uiterlijk uiteraard belangrijker. Al zou ik persoonlijk dan ook niet de superknappe mannen aanspreken.
Je geeft toe dat het bij Tinder wel om t uiterlijk gaat. En ik geloof je absoluut wat je in de alinea daarvoor schrijft. Je bent reel in je wensen. Maar wat als een knapperd op Tinder jou zou aanspreken. Zou je dan wel op zijn avances ingaan. Ik bedoel. Als vrouw wordt je wel benaderd op Tinder. Je hoeft verder zelf niks te doen.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:12:24 #40
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176489358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:56 schreef naoomx het volgende:

Die eisen stellen, is ook deels een verdedigingsmechanisme, geloof ik.

Hij kan geen vrouwen krijgen, dus gaat hij maar onrealistische eisen stellen om zichzelf ervan te kunnen overtuigen dat het eraan ligt dat veel vrouwen niet goed genoeg voor hem zijn.
Hiernaast is er ook nog de gedachte "Tja, als jullie vrouwen verwachten dat ik alles voor jullie doen [initiatief nemen bij het daten etc], wil ik wel alleen moeite doen voor een enigszins lekker wijf."
Wa.. heh? wacht eens eventjes. Ik ben juist realistisch geweest vanaf het begin. Ik probeer juist de hele tijd al die onrealistische ideeen die jullie spuien. Over maakbaarheid en zelfvertrouwen en dergelijke. Te ontkrachten. Maar jullie zijn daar heel hardnekkig in.

Je moet begrijpen dat ik al jaren (ik ben bijna 40) probeer om dates te regelen met meiden en voor de sex uiteraard. Dit lukt niet. Een Klootzak ben ik niet. En voor wat betreft mijn uiterlijk is de rek der maakbaarheid er wel uit. Tenzij ik genoeg geld heb voor plastisch chirurgie. Mijn mening is dus gestoeld op praktijk-ervaring met mijzelf. En ik heb op een hele harde manier moeten ervaren. Dat uiterlijk er wel degelijk toe doet. Niet dat zogenaamde zelfvertrouwen.

Ik vermoed dat wat jullie vrouwen zelf ervaren als zelfvertrouwen juist voortvloeit uit uiterlijke kenmerken eerst. Niet andersom. FaceandLMS toont dat in een van zijn andere videos ook feiloos aan met talloze voorbeelden. En heb je video 1 al gezien over dat 'dating in the dark' experiment. En hoe hypocriet en schijnheilig vrouwen reageren. Ze geven zelf aan dat ze niet wisten dat ze zo oppervlakkig konden zijn. Dat is wat ik hier ook merk. Men heeft totaal niet door hoe groot de impact van uiterlijk is. Tot je zelf met de feiten wordt geconfronteerd.

Hoe veel meer kan een persoon als ik nog doen. Voor dit beetje simpele simpele feit. Moet ik zo veel moeite doen. Jullie hebben een blinde vlek of iets dergelijks. Iets met cognitieve ontkenning dat jullie geloven dat jullie lang niet zo oppervlakkig zouden zijn of wat. En ik bereik jullie to-taal niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sadcopter op 14-01-2018 00:29:47 ]
pi_176489426
Innerlijk doet veel, maar uiterlijk speelt ook zeker een belangrijke rol
pi_176489588
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een onzin allemaal weer. En maar jezelf als slachtoffer blijven zien. Vooral blijven zwelgen, dat is echt aantrekkelijk.
Slachtoffers hebben een lager status. Onaantrekkelijk ;)
Whatever...
  zondag 14 januari 2018 @ 00:24:00 #43
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176489757
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Slachtoffers hebben een lager status. Onaantrekkelijk ;)
Wat kwam eerst denk je. De zelfmedelijden of de status. Oftewel ik was al onaantrekkelijk nog voordat ik aan zelfmedelijden begon. Ze denkt dat ik met zelfmedelijden ben geboren ofzo. Dat is toch totaal niet logisch.
pi_176489780
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat kwam eerst denk je. De zelfmedelijden of de status?
Zelfmedelijden.
Whatever...
pi_176489898
Och, wee, de wereld tegen jou. In plaats van MGTOW zou het MTFU (m/v) moeten zijn.
Ja doei.
pi_176489995
Voor iedereen is er wel een vrouw. Ook als je lelijk bent.

Maat als je lelijk bent en een zeikende jankerd... Dan wil dat meisje je ook niet.
Whatever...
  zondag 14 januari 2018 @ 00:32:24 #47
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_176490019
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat kwam eerst denk je. De zelfmedelijden of de status. Oftewel ik was al onaantrekkelijk nog voordat ik aan zelfmedelijden begon. Ze denkt dat ik met zelfmedelijden ben geboren ofzo. Dat is toch totaal niet logisch.
Wanneer stap je er eens overheen dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_176490044
Je vergeet de factor uitstraling. Je uitstraling maakt of breekt je. Wanneer je er super hot uit ziet, maar je uitstraalt dat je eigenlijk in de foetushouding in n hoekje wil gaan zitten omdat de wereld tegen je is, dan ga je het niet redden nee. Ik denk dat dat één van de redenen is waarom mensen die zo ontzettend op zoek zijn naar een date, deze niet zullen vinden. Je straalt dan wanhoop uit, niet heel aantrekkelijk.
pi_176490896
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:54 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Wat een platte seksisten zijn het toch eigenlijk.
seksisten nog wel
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2018 @ 01:07:39 #50
460494 naoomx
pi_176490899
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:12 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wa.. heh? wacht eens eventjes. Ik ben juist realistisch geweest vanaf het begin. Ik probeer juist de hele tijd al die onrealistische ideeen die jullie spuien. Over maakbaarheid en zelfvertrouwen en dergelijke. Te ontkrachten. Maar jullie zijn daar heel hardnekkig in.

Je moet begrijpen dat ik al jaren (ik ben bijna 40) probeer om dates te regelen met meiden en voor de sex uiteraard. Dit lukt niet. Een Klootzak ben ik niet. En voor wat betreft mijn uiterlijk is de rek der maakbaarheid er wel uit. Tenzij ik genoeg geld heb voor plastisch chirurgie. Mijn mening is dus gestoeld op praktijk-ervaring met mijzelf. En ik heb op een hele harde manier moeten ervaren. Dat uiterlijk er wel degelijk toe doet. Niet dat zogenaamde zelfvertrouwen.

Ik vermoed dat wat jullie vrouwen zelf ervaren als zelfvertrouwen juist voortvloeit uit uiterlijke kenmerken eerst. Niet andersom. FaceandLMS toont dat in een van zijn andere videos ook feiloos aan met talloze voorbeelden. En heb je video 1 al gezien over dat 'dating in the dark' experiment. En hoe hypocriet en schijnheilig vrouwen reageren. Ze geven zelf aan dat ze niet wisten dat ze zo oppervlakkig konden zijn. Dat is wat ik hier ook merk. Men heeft totaal niet door hoe groot de impact van uiterlijk is. Tot je zelf met de feiten wordt geconfronteerd.

Hoe veel meer kan een persoon als ik nog doen. Voor dit beetje simpele simpele feit. Moet ik zo veel moeite doen. Jullie hebben een blinde vlek of iets dergelijks. Iets met cognitieve ontkenning dat jullie geloven dat jullie lang niet zo oppervlakkig zouden zijn of wat. En ik bereik jullie to-taal niet.
Wil je mijn post op de eerste pagina nog eens doorlezen? En/of de reacties van net nog in dat [KLB] Saaie vrouwen-topic?

Ik sta meer aan jouw kant dan waar je me nu van beschuldigt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')