abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176485331
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176485457
Laatste date nog afgesproken om te wachten met seks, maar vanavond via WhatsApp kwamen we tot de conclusie dat we allebei momenteel eigenlijk nergens anders aan kunnen denken :')

Denk dat de afspraak snel vergeten gaat worden .
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:09:02 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176485666
Waarom zou je er ook mee wachten als je beide wil?
pi_176485699
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Laatste date nog afgesproken om te wachten met seks, maar vanavond via WhatsApp kwamen we tot de conclusie dat we allebei momenteel eigenlijk nergens anders aan kunnen denken :')

Denk dat de afspraak snel vergeten gaat worden .
:?

Ik snap em al :)
pi_176485944
Hier ook gefopt door foto's, net als Marije, geen goede foto, géén date ;)
pi_176486257
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:09 schreef Hexagon het volgende:
Waarom zou je er ook mee wachten als je beide wil?
Ja kwamen beetje tot dezelfde conclusie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176488841
Vinden jullie aantrekkelijke mensen in die apps (qua uiterlijk)?
  zondag 14 januari 2018 @ 08:38:59 #8
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176492827
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef Drug het volgende:
Vinden jullie aantrekkelijke mensen in die apps (qua uiterlijk)?
Soms.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176492899
Gisteravond wezen boulderen met een nieuwe date en het was echt superleuk! Hele leuke avond gehad, maar helaas geen fysieke klik van mijn kant, dus er komt geen vervolg.

Bellen is tof trouwens! Ik kan echt uren ouwehoeren en doe dat soms dus ook, ook met mannen met wie ik nog niet heb gedate. Wel altijdmmer als het zo leuk klikt via de telefoon, maar de klik er dan fysiek niet is...

Vandaag wordt een lastige dag. Na de date gisteravond belde de spontane date van vorige week om te vragen of hij nog een borrel zou komen drinken. Ik was te moe, maar zei gekscherend dat hij vandaag wel mocht komen helpen schilderen. Vond ie prima en lijkt mij best gezellig! Het is niet helemaal mijn type, maar we kunnen leuk kletsen. Maar vanavond heb ik ook weer een eerste date gepland staan met weer een ander...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:01:14 #10
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176492953
Ach, heb toen ik net single was na een lange relatie ook wat af gedate in het begin hoor. Misschien ook omdat ik het idee alleen te zijn toch eng vond en niet te veel alleen er over na wilde denken?
Wordt uiteindelijk vanzelf wat rustiger. Of je vindt snel iemand, kan ook natuurlijk :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176493036
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteravond wezen boulderen met een nieuwe date en het was echt superleuk! Hele leuke avond gehad, maar helaas geen fysieke klik van mijn kant, dus er komt geen vervolg.

Bellen is tof trouwens! Ik kan echt uren ouwehoeren en doe dat soms dus ook, ook met mannen met wie ik nog niet heb gedate. Wel altijdmmer als het zo leuk klikt via de telefoon, maar de klik er dan fysiek niet is...

Vandaag wordt een lastige dag. Na de date gisteravond belde de spontane date van vorige week om te vragen of hij nog een borrel zou komen drinken. Ik was te moe, maar zei gekscherend dat hij vandaag wel mocht komen helpen schilderen. Vond ie prima en lijkt mij best gezellig! Het is niet helemaal mijn type, maar we kunnen leuk kletsen. Maar vanavond heb ik ook weer een eerste date gepland staan met weer een ander...
Klinkt best druk aan jouw kant.
pi_176493126
Donderdag date gehad en we vonden het beide leuk, dus er komt een vervolg. Het was mijn 1e date na een lange relatie, dus wel even spannend natuurlijk. Maar het liep eigenlijk meteen vanzelf, wat drinken in de stad, leuke avond gehad.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:42:44 #13
442280 Prisha
Moonshine!
pi_176493296
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach, heb toen ik net single was na een lange relatie ook wat af gedate in het begin hoor. Misschien ook omdat ik het idee alleen te zijn toch eng vond en niet te veel alleen er over na wilde denken?
Wordt uiteindelijk vanzelf wat rustiger. Of je vindt snel iemand, kan ook natuurlijk :)
Toch wel grappig hoe anders iedereen is. Ik heb precies het tegenovergestelde. Na lange relatie ben ik nu twee jaar single en in die periode met maar 1 persoon wat gedate, verder niet, ook geen behoefte aan gehad. Ik vond het juist heerlijk om alleen te zijn, en had die tijd ook nodig om voor mezelf de boel op de rit te krijgen. Ik geniet er dan ook best van.

Ik heb nu pas de laatste tijd het gevoel dat ik er weer open voor sta. Maar dan nog, zoveel zo snel achter elkaar of semi-tegelijk daten? Ik moet er niet aan denken :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 14 januari 2018 @ 09:46:28 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176493336
Date was gister bij m'n wedstrijd. Ondanks niet veel tijd voor hem te hebben vond hij het wel leuk.
Daarna uit eten geweest en bij hem op de bank beland.
Nu ligt ie nog leuk te maffen :)
pi_176493457
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteravond wezen boulderen met een nieuwe date en het was echt superleuk! Hele leuke avond gehad, maar helaas geen fysieke klik van mijn kant, dus er komt geen vervolg.

Bellen is tof trouwens! Ik kan echt uren ouwehoeren en doe dat soms dus ook, ook met mannen met wie ik nog niet heb gedate. Wel altijdmmer als het zo leuk klikt via de telefoon, maar de klik er dan fysiek niet is...

Vandaag wordt een lastige dag. Na de date gisteravond belde de spontane date van vorige week om te vragen of hij nog een borrel zou komen drinken. Ik was te moe, maar zei gekscherend dat hij vandaag wel mocht komen helpen schilderen. Vond ie prima en lijkt mij best gezellig! Het is niet helemaal mijn type, maar we kunnen leuk kletsen. Maar vanavond heb ik ook weer een eerste date gepland staan met weer een ander...
Wow, ik zou dat echt niet kunnen dat seriedaten
pi_176494008
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach, heb toen ik net single was na een lange relatie ook wat af gedate in het begin hoor. Misschien ook omdat ik het idee alleen te zijn toch eng vond en niet te veel alleen er over na wilde denken?
Wordt uiteindelijk vanzelf wat rustiger. Of je vindt snel iemand, kan ook natuurlijk :)
Ja, dat klopt inderdaad! Ik moet er volgende week wel aan geloven overigens, want dan heb ik mijn dochter doordeweeks en in het weekend. Dus dat zal wel even wennen zijn :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176494026
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Date was gister bij m'n wedstrijd. Ondanks niet veel tijd voor hem te hebben vond hij het wel leuk.
Daarna uit eten geweest en bij hem op de bank beland.
Nu ligt ie nog leuk te maffen :)
Superleuk Cue!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_176494054
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:55 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Wow, ik zou dat echt niet kunnen dat seriedaten
Ieder zijn ding, toch :) Ik weet ook nog niet of ik het door laat gaan of terugkrabbel. Zie ik straks wel even.
Sarcasme. Herken het.
pi_176494886
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 09:55 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Wow, ik zou dat echt niet kunnen dat seriedaten
Ik ook niet hoor. Zelfs als ik het probeer, ik vind er eentje altijd het leukste en dan kan de rest me de reet roesten :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176494975
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Zelfs als ik het probeer, ik vind er eentje altijd het leukste en dan kan de rest me de reet roesten :')
Volgens mij werkt het zo ook niet, je komt iemand leuks tegen of niet, ik zeg niet dat ik niet in geforceerd daten geloof maar dan moet er wel een hele bijzondere klik zijn
pi_176495137
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Zelfs als ik het probeer, ik vind er eentje altijd het leukste en dan kan de rest me de reet roesten :')
Er zijn zoveel leuke vrouwen. Maar er wordt er maar één mijn vriendin. O-)
pi_176495248
Toch vind ik het vreemd dat je dan wel met iemand verder gaat (hij mag je wel komen helpen met schilderen?!) terwijl je al weet dat het niks gaat worden. Tenzij je dat al duidelijk hebt aangegeven vind ik dat niet zo netjes.
  zondag 14 januari 2018 @ 11:33:34 #23
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176495294
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat je dan wel met iemand verder gaat (hij mag je wel komen helpen met schilderen?!) terwijl je al weet dat het niks gaat worden. Tenzij je dat al duidelijk hebt aangegeven vind ik dat niet zo netjes.
Idd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176495505
Ja, dat is een beetje de FOK achterdocht he? Meteen denken dat ik misbruik van hem maak ;) Gewoon een gezellige middag hebben met iemand zonder dat er meteen een relatie of verwachtingen uit voort moeten komen en daar eerlijk over zijn, bestaat niet :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176495566
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat is een beetje de FOK achterdocht he? Meteen denken dat ik misbruik van hem maak ;) Gewoon een gezellige middag hebben met iemand zonder dat er meteen een relatie of verwachtingen uit voort moeten komen en daar eerlijk over zijn, bestaat niet :)
Ja maar die kerel denkt, ik ga gewoon meehelpen schilderen want er is altijd een klein kansje dat ik erop kan kruipen, als je dat niet snapt dan snap je echt geen reet van mannen _O-
  zondag 14 januari 2018 @ 11:50:44 #26
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176495633
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat is een beetje de FOK achterdocht he? Meteen denken dat ik misbruik van hem maak ;) Gewoon een gezellige middag hebben met iemand zonder dat er meteen een relatie of verwachtingen uit voort moeten komen en daar eerlijk over zijn, bestaat niet :)
Natuurlijk kan dat, alleen weet hij ook dat er niet meer in zit? :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176495687
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:47 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Ja maar die kerel denkt, ik ga gewoon meehelpen schilderen want er is altijd een klein kansje dat ik erop kan kruipen, als je dat niet snapt dan snap je echt geen reet van mannen _O-
dit klopt
pi_176495694
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:47 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Ja maar die kerel denkt, ik ga gewoon meehelpen schilderen want er is altijd een klein kansje dat ik erop kan kruipen, als je dat niet snapt dan snap je echt geen reet van mannen _O-
Kan alsnog toch.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176495828
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan alsnog toch.
:D
pi_176495850
Ja het is niet zo bijzonder hoor dat volwassen mensen die niet perse met elkaar willen trouwen maar an sich lekker in het leven en hun vel zitten en een leuke klik hebben naakte spelletjes willen spelen, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176495866
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja het is niet zo bijzonder hoor dat volwassen mensen die niet perse met elkaar willen trouwen maar an sich lekker in het leven en hun vel zitten en een leuke klik hebben naakte spelletjes willen spelen, toch?
o zo ja dat ben ik eens
pi_176495979
Dank u voor de vertaling PB. En dan hoeft er niet eens perse seks bij te komen kijken, vind ik. Soms is het gewoon leuker om samen iets te doen dan alleen thuis te zitten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176496314
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat je dan wel met iemand verder gaat (hij mag je wel komen helpen met schilderen?!) terwijl je al weet dat het niks gaat worden. Tenzij je dat al duidelijk hebt aangegeven vind ik dat niet zo netjes.
Precies dit ^O^. En dat heeft niets met achterdocht te maken, is gewoon gebruik maken van.

Geef die jongen geen ongelijk, die denkt dat ie nog kans maakt en na het schilderen met zijn eigen kwast in de spreekwoordelijke verf mag :D :z
pi_176496354
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit ^O^. En dat heeft niets met achterdocht te maken, is gewoon gebruik maken van.

Geef die jongen geen ongelijk, die denkt dat ie nog kans maakt en na het schilderen met zijn eigen kwast in de spreekwoordelijke verf mag :D :z
Een ex van me heeft zo een hele bouwval opgeknapt na haar scheiding :')
pi_176496719
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat is een beetje de FOK achterdocht he? Meteen denken dat ik misbruik van hem maak ;) Gewoon een gezellige middag hebben met iemand zonder dat er meteen een relatie of verwachtingen uit voort moeten komen en daar eerlijk over zijn, bestaat niet :)
Dat kan prima, maar dat is dan geen date. Zeker niet als je hem al een keer hebt gezien en bij voorbaat al weet dat er niets meer in zit. Als je hem dat hebt verteld en hij wil alsnog op zijn vrije dag een wildvreemde komen helpen met het schilderwerk, prima. Maar ik heb meer het idee dat hij tegen beter weten in hoopt op meer en dat jij daar gebruik van maakt.

Dat vind ik niet zo netjes, maar als jij daar geen probleem mee hebt en voor jezelf kan goedpraten; be my guest.
pi_176496839
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja het is niet zo bijzonder hoor dat volwassen mensen die niet perse met elkaar willen trouwen maar an sich lekker in het leven en hun vel zitten en een leuke klik hebben naakte spelletjes willen spelen, toch?
Zeker, maar dan heb je wel seksuele aantrekkingskracht nodig en dat ontbreekt volgens haar reactie. Ze kunnen alleen 'gezellig kletsen'. Gezellig kletsen kan je met iedereen.
pi_176496888
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zeker, maar dan heb je wel seksuele aantrekkingskracht nodig en dat ontbreekt volgens haar reactie. Ze kunnen alleen 'gezellig kletsen'. Gezellig kletsen kan je met iedereen.
Gelukkig haal ik mijn dates niet door elkaar ;) Je hebt het over 2 verschillende mannen :) Mijn date van gisteren heb ik, na zijn vraag of er een vervolg kwam, keurig laten weten dat ik een hele leuke avond heb gehad, maar fysieke aantrekkingskracht miste.
Sarcasme. Herken het.
pi_176496996
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gelukkig haal ik mijn dates niet door elkaar ;) Je hebt het over 2 verschillende mannen :) Mijn date van gisteren heb ik, na zijn vraag of er een vervolg kwam, keurig laten weten dat ik een hele leuke avond heb gehad, maar fysieke aantrekkingskracht miste.
Ik haal niks door elkaar. Dan formuleer je je zinnen gewoon heel slecht:

"de spontane date van vorige week om te vragen of hij nog een borrel zou komen drinken. Ik was te moe, maar zei gekscherend dat hij vandaag wel mocht komen helpen schilderen. Vond ie prima en lijkt mij best gezellig! Het is niet helemaal mijn type, maar we kunnen leuk kletsen."

Volgens mij gaat het hier om 1 persoon en niet 2.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:01:15 #39
442280 Prisha
Moonshine!
pi_176497016
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gelukkig haal ik mijn dates niet door elkaar ;) Je hebt het over 2 verschillende mannen :) Mijn date van gisteren heb ik, na zijn vraag of er een vervolg kwam, keurig laten weten dat ik een hele leuke avond heb gehad, maar fysieke aantrekkingskracht miste.
je hebt het toch over die date van Tinder van vorige week waarvan je dacht dat het niets zou worden vanwege het niveauverschil dat te groot was?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176497669
Ohja hahaha sorry dan begreep ik je gewoon verkeerd ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_176498828
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
Dank u voor de vertaling PB. En dan hoeft er niet eens perse seks bij te komen kijken, vind ik. Soms is het gewoon leuker om samen iets te doen dan alleen thuis te zitten :)
Zeker waar, maar muren schilderen... nah, dan zou ik persoonlijk wel wat hopen wat meer, anders blijf ik liever alleen thuis, of ik ga op bezoek bij familie _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176498851
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:30 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Een ex van me heeft zo een hele bouwval opgeknapt na haar scheiding :')
Mijn tante heeft ook zo haar hele huis laten opknappen na een scheiding. Zo blij dat gezien te hebben _O-

Gaat mij nooit overkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donnie-Brasco op 14-01-2018 15:15:37 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176498856
Die man denkt: 'de muren schilderen, jaja. Ze bedoelt vast dat ik de muren (en haar) wel even mag komen witten :9 :9'
pi_176499006
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteravond wezen boulderen met een nieuwe date en het was echt superleuk! Hele leuke avond gehad, maar helaas geen fysieke klik van mijn kant, dus er komt geen vervolg.

Bellen is tof trouwens! Ik kan echt uren ouwehoeren en doe dat soms dus ook, ook met mannen met wie ik nog niet heb gedate. Wel altijdmmer als het zo leuk klikt via de telefoon, maar de klik er dan fysiek niet is...

Vandaag wordt een lastige dag. Na de date gisteravond belde de spontane date van vorige week om te vragen of hij nog een borrel zou komen drinken. Ik was te moe, maar zei gekscherend dat hij vandaag wel mocht komen helpen schilderen. Vond ie prima en lijkt mij best gezellig! Het is niet helemaal mijn type, maar we kunnen leuk kletsen. Maar vanavond heb ik ook weer een eerste date gepland staan met weer een ander...
Dit begint op een lopende band te lijken.

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja het is niet zo bijzonder hoor dat volwassen mensen die niet perse met elkaar willen trouwen maar an sich lekker in het leven en hun vel zitten en een leuke klik hebben naakte spelletjes willen spelen, toch?
Waarom moet het altijd om seks draaien en kan iemand niet "gewoon" komen schilderen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176499244
Je bent een bijzonderke :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176499739
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mijn tante heeft ook zo haar hele huis laten opknappen na een scheiding. Zo blij dat gezien te hebben _O-

Gaat mij nooit overkomen.
Niks mis mee toch, ze was nogal wild aantrekkelijk en ze koos ook niet echt onaantrekkelijke klussers uit _O-
pi_176500665
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:19 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Niks mis mee toch, ze was nogal wild aantrekkelijk en ze koos ook niet echt onaantrekkelijke klussers uit _O-
Super slim, maar er stond niks tegenover. Dát gaat mij niet overkomen _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176501509
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Super slim, maar er stond niks tegenover. Dát gaat mij niet overkomen _O-
Zijn zat van die single vrouwen, die gewoon een paar lijntjes uithouden voor zulke dingen :D
Onder het mom van zullen we vrienden blijven :') daag vrienden zat
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176503348
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zijn zat van die single vrouwen, die gewoon een paar lijntjes uithouden voor zulke dingen :D
Onder het mom van zullen we vrienden blijven :') daag vrienden zat
;s
  maandag 15 januari 2018 @ 00:32:17 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176512013
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zijn zat van die single vrouwen, die gewoon een paar lijntjes uithouden voor zulke dingen :D
Onder het mom van zullen we vrienden blijven :') daag vrienden zat
Altijd makkelijk toch gratis klushulp. :D

Lijkt mij verder doodvermoeiend om elke week een aantal dates te hebben staan. Maargoed ieder zijn/haar ding.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')