abonnement Unibet Coolblue
pi_176498055
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Offtt.. de totale intolerantie van alles en iedereen is de doodsteek voor de hedendaagse maatschappij..
Begon eea niet ook zo in de 30-er jaren? :{

Een beetje meer liefde en tolerantie en iets minder ikke ikke ikke zou de wereld zo veel mooier maken..

*;
Grappig, ik zie dat juist andersom. Dat iedereen maar doet en doet en daarmee de grenzen van een anders tolerantie overschrijdt... Maar ja ik woon in Rotterdam dus dat vertekent mijn mensbeeld misschien ietwat :D Ik woon er graag en hou van de Rotterdammers, maar tokkies gonna tok :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176498150
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef MCH het volgende:

[..]

En dan zeker vooral van kinderloze mensen?
Alle soorten hier.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 13:59:11 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176498167
Tolerantie is ook accepteren dat anderen andere behoeftes hebben.. de volgende stap is dan idd om daar rekening mee te houden.. mar.. de eerste stap is de eerste stap.. anders krijg je alleen maar " ja maar jij...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 14 januari 2018 @ 14:08:04 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176498317
Ik vind tolerantie doorgaans een lastig iets. Vaak komt het neer op niet ok vinden wat een ander doet of vindt, maar je ogen er maar voor sluiten.
Niet een positief iets vind ik

Ik leef in een maatschappij met mensen, bevind me onder de mensen, laat me per vliegtuig vervoeren tussen de mensen, dus zal ik af en toe dingen meemaken van mensen.
Kan me er niet zo aan storen, aanstellerig gedoe allemaal.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 januari 2018 @ 14:13:22 #161
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176498426
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Offtt.. de totale intolerantie van alles en iedereen is de doodsteek voor de hedendaagse maatschappij..
Begon eea niet ook zo in de 30-er jaren? :{

Toen haalde niemand het in zijn hoofd om babies mee op vakantie in een vliegtuig te nemen of naar een rustige natuur camping. In de jaren 30 hielden mensen nog gewoon rekening met elkaar.

Mooie omdraaiing van de feiten weer. :o
Wij zijn intolerant omdat anderen zich menen de ruimte en rust van hun omgeving te kunnen inpikken. Hallllooo zeg. :|W
  zondag 14 januari 2018 @ 14:14:15 #162
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176498444
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

maar tokkies gonna tok :')
Alsof niet-tokkies niet net zo erg zijn in het opeisen van ruimte en rechten en weet ik veel wat.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:16:00 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176498477
Bijna niemand vloog want dat was niet te betalen, en kamperen was voor mensen met geld én vrije tijd. Ook nogal een luxe in die tijd.
Lijkt me een wat kromme vergelijking.

Daarnaast had iedereen 8 kinderen ofzo, dus compleet andere maatschappij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 januari 2018 @ 14:17:06 #164
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176498495
Andere maatschappij, ja. Eentje waarin men meer rekening met elkaar hield.
Als er een vergelijking niet opgaat is het doen alsof in die tijd iedereen een nazi was.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:21:43 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176498568
Ik geloof ook niet dat iedereen een nazi was nee :D
Maar ik geloof wel dat mensen meer rekening met elkaar hielden, vooral vanwege kleinere wereld waar je je in begaf, sociale druk en beperkte middelen voor velen.
En daarnaast meer van elkaar kunnen hebben.

Toch iets anders dan (gechargeerd) de mensen met 1 of 2 kinderen die als prinsesjes/prinsjes opgevoed worden en de mensen die werkelijk niets kunnen hebben van anderen van nu. Dat matcht niet nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:24:01 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176498606
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:21 schreef Molo het volgende:
Ik geloof ook niet dat iedereen een nazi was nee :D
Maar ik geloof wel dat mensen meer rekening met elkaar hielden, vooral vanwege kleinere wereld waar je je in begaf, sociale druk en beperkte middelen voor velen.
En daarnaast meer van elkaar kunnen hebben.

Toch iets anders dan (gechargeerd) de mensen met 1 of 2 kinderen die als prinsesjes/prinsjes opgevoed worden en de mensen die werkelijk niets kunnen hebben van anderen van nu. Dat matcht niet nee
Elke ouder denkt inderdaad 'dat doet mijn kind niet' :')
Dat zijn vaak de ergste kinderen.

Hoe vaak ze bij m'n pa op school wel niet boze telefoontjes krijgen van ouders, omdat hun kind gestraft is :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 14 januari 2018 @ 14:28:53 #167
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176498693
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:21 schreef Molo het volgende:
Maar ik geloof wel dat mensen meer rekening met elkaar hielden, vooral vanwege kleinere wereld waar je je in begaf, sociale druk en beperkte middelen voor velen.
Dan zijn we het eens. Mooi zo.
pi_176498713
Ik bid dat ik niet zo'n 'Dat doet die van mij niet'-ouder word! :r

Maar goed, Otto openbaart zich nu af en toe al als een trollend klootzakje, dus het valt hopelijk mee :+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 14 januari 2018 @ 14:32:10 #169
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176498758
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:21 schreef Molo het volgende:
I en de mensen die werkelijk niets kunnen hebben van anderen van nu.
Ik snap dat niet. Worden die kinderen uit vliegtuigen gegooid? Nee. Worden ze doodgeslagen in ijshallen? Nee. Worden hun hoofdjes tegen de tafelrand kapot geslgen in restaurants? Nee.

Het gebeurt, meer en meer en meer en niemand doet er iets aan, dus wat nou "niemand kan het hebben?" }:|
Iedereen neemt het toch? }:|
pi_176498762
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Elke ouder denkt inderdaad 'dat doet mijn kind niet' :')
Dat zijn vaak de ergste kinderen.

Hoe vaak ze bij m'n pa op school wel niet boze telefoontjes krijgen van ouders, omdat hun kind gestraft is :')
dat is ook een stukje respect wat mensen vaak niet meer hebben.
Ik heb vandaag vol verbazing naar een stel tijdens de zwemles zitten kijken. Die zaten hun dochter instructies te geven terwijl de instructrice aan het lesgeven was.
Dan denk ik sorry die instructrice heeft weet ik hoeveel jaar ervaring dan ga je tijdens haar les er mee bemoeien. Doe dat lekker ik niet je eigen tijd als jezelf met het kind zwemt
pi_176498793
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Worden die kinderen uit vliegtuigen gegooid? Nee. Worden ze doodgeslagen in ijshallen? Nee. Worden hun hoofdjes tegen de tafelrand kapot geslgen in restaurants? Nee.

Wow, beeldend! :o :D
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:34:59 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176498815
Mini, heb je Otto al voorgelezen uit zijn 'kwantummechanica voor baby's' boekje? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:35:32 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176498826
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:32 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is ook een stukje respect wat mensen vaak niet meer hebben.
Ik heb vandaag vol verbazing naar een stel tijdens de zwemles zitten kijken. Die zaten hun dochter instructies te geven terwijl de instructrice aan het lesgeven was.
Dan denk ik sorry die instructrice heeft weet ik hoeveel jaar ervaring dan ga je tijdens haar les er mee bemoeien. Doe dat lekker ik niet je eigen tijd als jezelf met het kind zwemt
Ja precies, waarom zit je kind dan op zwemles als je het zelf zo goed weet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 14 januari 2018 @ 14:35:49 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176498836
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:34 schreef derLudolf het volgende:
Mini, heb je Otto al voorgelezen uit zijn 'kwantummechanica voor baby's' boekje? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn :Y
Oldscool. :{

Gewoon speakertje onder zijn matrasje, voorleesboek variant aan. 24/7.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176498847
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:30 schreef minilot het volgende:
Ik bid dat ik niet zo'n 'Dat doet die van mij niet'-ouder word! :r

Maar goed, Otto openbaart zich nu af en toe al als een trollend klootzakje, dus het valt hopelijk mee :+
Voor mij heeft het niet zoveel te maken met 'dat doet die van mij niet', want ik zie heus wel dat ik een kind het wat niet altijd stil zit en stilletjes fluistert. Het gaat me vooral om de motivatie erachter die je in de schoenen geschoven wordt; het idee dat ouders geen rekening houden met anderen, de andere kant opkijken, vinden dat alles maar moet kunnen etc.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176498896
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Elke ouder denkt inderdaad 'dat doet mijn kind niet' :')
Dat zijn vaak de ergste kinderen.

Hoe vaak ze bij m'n pa op school wel niet boze telefoontjes krijgen van ouders, omdat hun kind gestraft is :')
Hoe weet je nou wat ik dénk?! Vraag het me dan, op z'n minst, in plaats van allerlei aannames te doen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176498923
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:34 schreef derLudolf het volgende:
Mini, heb je Otto al voorgelezen uit zijn 'kwantummechanica voor baby's' boekje? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn :Y
Nee, nog niet, ik denk dat we dit weekend aanvangen met Newtonian Physics for babies. :+

(Dat, of:



_O_ )
Let me see you stripped down to the bone
pi_176498954
:') helemaal in jubelstemming omdat ik klaar was met poetsen, tot ik me met het de keuken inlopen realiseerde dat ik, in tegenstelling tot gebruikelijk, de keuken deze keer bewust voor het laatst had bewaard :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176498966
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:32 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is ook een stukje respect wat mensen vaak niet meer hebben.
Ik heb vandaag vol verbazing naar een stel tijdens de zwemles zitten kijken. Die zaten hun dochter instructies te geven terwijl de instructrice aan het lesgeven was.
Dan denk ik sorry die instructrice heeft weet ik hoeveel jaar ervaring dan ga je tijdens haar les er mee bemoeien. Doe dat lekker ik niet je eigen tijd als jezelf met het kind zwemt
Oh, dat heb ik ook wel eens gedaan, als hij niet luistert en aan het stieren is en de juf hem niet aanpakt. Hoppa, luisteren mag je, dat ene uurtje in de week en anders ga je maar stilletjes niet luisteren. Daarna geef ik bij de zwemjuf aan dat ze best wat strenger mag zijn wat mij betreft. Gelukkig heeft hij nu een meester die hem prima bij de les houdt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176499047
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
:') helemaal in jubelstemming omdat ik klaar was met poetsen, tot ik me met het de keuken inlopen realiseerde dat ik, in tegenstelling tot gebruikelijk, de keuken deze keer bewust voor het laatst had bewaard :')
Heh. Wat ben jij toch cute! Poetsen maar! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176499071
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ook wel eens gedaan, als hij niet luistert en aan het stieren is en de juf hem niet aanpakt. Hoppa, luisteren mag je, dat ene uurtje in de week en anders ga je maar stilletjes niet luisteren. Daarna geef ik bij de zwemjuf aan dat ze best wat strenger mag zijn wat mij betreft. Gelukkig heeft hij nu een meester die hem prima bij de les houdt.
dat is wat anders je mag best zeggen dat hij moet luisteren. Maar gaan zitten vertellen hoe de slagen moeten, hoe ze op de rug moet zwemmen etc
Ze kregen dus uiteindelijk ook te horen dat ze nu de druk op het kind te hoog leggen en dat juist het tegenovergestelde effect heeft tijdens een les
Als tijdens de les mijn zoon naar mij kijkt en ik wijs naar mijn oor weet hij dat hij moet luisteren en als hij trots mij aankijkt geef ik een duim. Maar ik sta niet aan de kant te vertellen hoe hij moet zwemmen daar is de zwemjuf voor
pi_176499073
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:45 schreef minilot het volgende:

helemaal in jubelstemming omdat ik klaar was met poetsen, tot ik me met het de keuken inlopen realiseerde dat ik, in tegenstelling tot gebruikelijk, de keuken deze keer bewust voor het laatst had bewaard

Jij heb gewoon hormonen!

EDIT: WAT GEBEEEEEURT HIEEEEER :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176499091
Ik ga vanavond kerstrestjes ham eten met lekkere peentjes die ik ook kerstig en papilliote klaarmaak *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176499106
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is wat anders je mag best zeggen dat hij moet luisteren. Maar gaan zitten vertellen hoe de slagen moeten, hoe ze op de rug moet zwemmen etc
Ze kregen dus uiteindelijk ook te horen dat ze nu de druk op het kind te hoog leggen en dat juist het tegenovergestelde effect heeft tijdens een les
Als tijdens de les mijn zoon naar mij kijkt en ik wijs naar mijn oor weet hij dat hij moet luisteren en als hij trots mij aankijkt geef ik een duim. Maar ik sta niet aan de kant te vertellen hoe hij moet zwemmen daar is de zwemjuf voor
Ben ik met je eens hoor. We hebben het er thuis nog wel eens over,hoe hij het begrepen heeft (dat klopt niet altijd :+ ), maar niet op dat moment nee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176499157
Maar eerst een lekker bammetje geitenkaas voor ik aan de keuken begin *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176499829
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Offtt.. de totale intolerantie van alles en iedereen is de doodsteek voor de hedendaagse maatschappij..
Begon eea niet ook zo in de 30-er jaren? :{

Een beetje meer liefde en tolerantie en iets minder ikke ikke ikke zou de wereld zo veel mooier maken..

*;
Mooi *;
We have far more in common than that which devides us..
pi_176499889
Hmm, jullie zijn best rustig gebleven verder.

Wij laten de Efteling weer achter ons. Vreemde mengeling van opluchting en heimwee roept dat direct bij me op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176499907
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:29 schreef Vanyel het volgende:
Wij laten de Efteling weer achter ons. Vreemde mengeling van opluchting en heimwee roept dat direct bij me op.
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176499924
Zo, ben er wel weer ff klaar mee.. wat een worsteling kan dat toch zijn: academisch schrijven }:|
pi_176500022
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, nog niet, ik denk dat we dit weekend aanvangen met Newtonian Physics for babies. :+

(Dat, of:

[ afbeelding ]

_O_ )
Jaaa max en de maximonsters toch? Favo bij Q en F ooit!
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 15:39:37 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176500069
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, nog niet, ik denk dat we dit weekend aanvangen met Newtonian Physics for babies. :+

(Dat, of:

[ afbeelding ]

_O_ )
De eerste drie wetten van Newton zijn al een leuke basis binnen een week :D

Nog twaalf jaar te gaan tot ie z'n nobelprijs op mag komen halen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 15:41:12 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176500106
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoe weet je nou wat ik dénk?! Vraag het me dan, op z'n minst, in plaats van allerlei aannames te doen.
Dat zeg ik volgens mij niet. Bedoelde ik iig niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176500129
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jaaa max en de maximonsters toch? Favo bij Q en F ooit!
Klopt! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_176500135
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat zeg ik volgens mij niet. Bedoelde ik iig niet.
Wie is dan wel 'Elke ouder'?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 15:52:41 #195
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176500331
Dienstmededeling

Mini de eend was top! Wat een fijn recept!

Einde dienstmededeling
Siesta & Fiesta!
pi_176500337
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Grappig, ik zie dat juist andersom. Dat iedereen maar doet en doet en daarmee de grenzen van een anders tolerantie overschrijdt... Maar ja ik woon in Rotterdam dus dat vertekent mijn mensbeeld misschien ietwat :D Ik woon er graag en hou van de Rotterdammers, maar tokkies gonna tok :')
Ik mis Rotterdam nu al. Ben nog nieteens in de buurt vh CS richting Eindje :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 14 januari 2018 @ 16:22:55 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176500823
Draadjesvlees ruikt weer zalig. Ik kan er nog wel eens verslaafd aan raken :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 januari 2018 @ 16:33:13 #198
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176500975
Er loopt hier een mafkees rond die het haat, draadjesvlees.
  Official ESF Kreviewer zondag 14 januari 2018 @ 16:46:00 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176501171
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
het napraterige geklaag over van alles en nog wat, waar het zelden gaat om wat je écht ergens van vindt maar hoe stoer het klinkt
Dit is zo flauw en kinderachtig. Iemand heeft een andere mening en dan is het meteen napraten en stoer doen. Het kan niets anders meer zijn.
pi_176501263
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:33 schreef RobinOok het volgende:
Er loopt hier een mafkees rond die het haat, draadjesvlees.
Ga scheiden
pi_176501387
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is zo flauw en kinderachtig. Iemand heeft een andere mening en dan is het meteen napraten en stoer doen. Het kan niets anders meer zijn.
Jij vindt de opmerking "baby's moeten in de ruimbagage", uit de mond van iemand die zelf krap een paar jaar meerderjarig is en niet voor zijn werk of om andere redenen heel vaak in het vliegtuig verblijft een onderbouwde mening die ik enorm serieus moet nemen, ja?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176501445
Vanavond een nieuw seizoen van Ruben Terlouw in China. Iemand zn videorecorder al geprogrammeerd? Zin an :)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:01:24 #203
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176501472
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:59 schreef MCH het volgende:
Vanavond een nieuw seizoen van Ruben Terlouw in China. Iemand zn videorecorder al geprogrammeerd? Zin an :)
Ik ga zeker kijken!
Ik kreeg een uitnodiging om hem te interviewen. :s)
Maar denk niet dat dat echt de bedoeling was, dus niet gedaan.
(standaard mailingslijsten van die pr-bureau's, maar het idee is leuk)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:03:25 #204
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176501505
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:51 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga scheiden
Dat is niet mijn mafkees, mafkees!
Ik zou hem allang weggedaan hebben, als hij er zulke idiote ideeën op na zou houden.
Mijn lief lust alles behalve bietjes. *;
pi_176501529
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Clubsoda het volgende:
Jij vindt de opmerking "baby's moeten in de ruimbagage", uit de mond van iemand die zelf krap een paar jaar meerderjarig is en niet voor zijn werk of om andere redenen heel vaak in het vliegtuig verblijft een onderbouwde mening die ik enorm serieus moet nemen, ja?
Ik vind dat een mening die je sowieso niet echt serieus hoeft te nemen, al snap ik dan weer niet wat het er mee heeft te maken dat hij zelf niet zo oud is.
pi_176501536
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:29 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, jullie zijn best rustig gebleven verder.

Wij laten de Efteling weer achter ons. Vreemde mengeling van opluchting en heimwee roept dat direct bij me op.
Is de Winterefteling leuk dit jaar? We denken er over om ook nog een dagje te gaan. Of twee.

En zelf niet gek veel gevlogen (keer of 12, 14 denk ik?) maar echt nog nooit een huilende baby meegemaak. Als je er voor kan kiezen zou ik een baby ook nooit meenemen op een lange vlucht. Maar soms valt er niet veel te kiezen. Maar ik erger me dan ook niet zo snel aan andere mensen. Tenzij duidelijk hufters. Ouders die baby's meenemen zie ik niet per definitie als hufters :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176501571
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is de Winterefteling leuk dit jaar? We denken er over om ook nog een dagje te gaan. Of twee.

En zelf niet gek veel gevlogen (keer of 12, 14 denk ik?) maar echt nog nooit een huilende baby meegemaak. Als je er voor kan kiezen zou ik een baby ook nooit meenemen op een lange vlucht. Maar soms valt er niet veel te kiezen. Maar ik erger me dan ook niet zo snel aan andere mensen. Tenzij duidelijk hufters. Ouders die baby's meenemen zie ik niet per definitie als hufters :+
Ga je niet vaak met het vliegtuig naar je schoonfamilie?
pi_176501833
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind dat een mening die je sowieso niet echt serieus hoeft te nemen, al snap ik dan weer niet wat het er mee heeft te maken dat hij zelf niet zo oud is.
Meer omdat ik me niet zo goed kan voorstellen dat Ludolf sinds het moment dat hij zelf niet meer geldt als een kleine krijserd zó vaak heeft gevlogen met gillende kinderen dat de opmerking op z'n plaats is. Maar je hebt gelijk, uit de mond van een 50-jarige frequent flyer zou het niet veel sympathieker klinken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 14-01-2018 17:35:12 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:23:17 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_176501855
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is de Winterefteling leuk dit jaar? We denken er over om ook nog een dagje te gaan. Of twee.

En zelf niet gek veel gevlogen (keer of 12, 14 denk ik?) maar echt nog nooit een huilende baby meegemaak. Als je er voor kan kiezen zou ik een baby ook nooit meenemen op een lange vlucht. Maar soms valt er niet veel te kiezen. Maar ik erger me dan ook niet zo snel aan andere mensen. Tenzij duidelijk hufters. Ouders die baby's meenemen zie ik niet per definitie als hufters :+
Het meenemen van een baby op verre vakantie is echt iets van de laatste jaren. Voorheen zelden/nooit klein grut op lange vluchten. Nu bijna standaard. Bekende is ook met baby ver weg op vakantie gegaan. Ja nu kan het nog, en met de pappie en mammie dagen kan het ook nog eens extra lang zonder veel vakantiedagen in te leveren. |:(
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 17:26:56 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176501895
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:23 schreef z80 het volgende:

[..]

Het meenemen van een baby op verre vakantie is echt iets van de laatste jaren. Voorheen zelden/nooit klein grut op lange vluchten. Nu bijna standaard. Bekende is ook met baby ver weg op vakantie gegaan. Ja nu kan het nog, en met de pappie en mammie dagen kan het ook nog eens extra lang zonder veel vakantiedagen in te leveren. |:(
Met zo'n kind wordt je sowieso redelijk beperkt in wat je kunt doen lijkt me.

Of je nou op een resort in Thailand zit of aan de Spaanse kust maakt toch weinig verschil..
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176502040
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:26 schreef derLudolf het volgende:
Met zo'n kind wordt je sowieso redelijk beperkt in wat je kunt doen lijkt me.

Of je nou op een resort in Thailand zit of aan de Spaanse kust maakt toch weinig verschil..
Maar dan komen we bij een hele andere discussie. Waarom gaan mensen die alleen op een resort willen zitten zo ver weg. Dan zou ik echt gewoon de zon dichtbij opzoeken.
pi_176502057
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is de Winterefteling leuk dit jaar? We denken er over om ook nog een dagje te gaan. Of twee.
Weet niet of mijn mening per se zinnig is in deze. Ik vond het zeer mood killing dat bob en python gesloten zijn, het gezang niet per se sfeerverhogend maar ook niet vervelend. Coole vuren, lichtjes, witte bomen, drakenrijders en het springkussen in het IJspaleis deden het bij ons wel erg goed.
Met peuters/kleuters beleef je zo'n Efteling toch iets anders ;)

IJspaleis was van binnen trouwens wel mooi dit jaar. Veel betere look dan vorig jaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502086
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:23 schreef z80 het volgende:

[..]

Het meenemen van een baby op verre vakantie is echt iets van de laatste jaren. Voorheen zelden/nooit klein grut op lange vluchten. Nu bijna standaard. Bekende is ook met baby ver weg op vakantie gegaan. Ja nu kan het nog, en met de pappie en mammie dagen kan het ook nog eens extra lang zonder veel vakantiedagen in te leveren. |:(
Niet zo gek, mensen hebben tegenwoordig meer geld om verre vluchten te maken. En de baby is praktisch gratis, na 2 jaar moet je die vol meebetalen. Ook een goede reden voor velen om ze juist jong mee te nemen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502115
Maar zo'n kind heeft daar geen reet aan. Voor een kind onder de... wat? iig 4 lijkt het me alleen maar ontregelend en stress geven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176502131
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar dan komen we bij een hele andere discussie. Waarom gaan mensen die alleen op een resort willen zitten zo ver weg. Dan zou ik echt gewoon de zon dichtbij opzoeken.
Ik snap het ook niet, maar ik snap zo ontzettend veel keuzes van andere mensen niet (denk aan mensen die vrijwillig in het hoogseizoen op vakantie gaan), dat ik me over dit soort vraagstukken niet al te veel probeer te verbazen. Anders blijf ik bezig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502133
Hoe papilliotten jullie? Ik krijg het nooit voor elkaar zonder lekken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 januari 2018 @ 17:41:06 #217
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502142
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En de baby is praktisch gratis
Denk niet dat de reden dat babies gratis mee mogen vliegen ooit bedacht is om ouders goedkoop op vakantie te kunnen laten gaan. |:(

Net als die groepskaartjes van de NS. Omdat mensen daar oneigenlijk gebruik van maken wordt het hele kaartje afgeschaft. Kun je op wachten tot vliegmijen dat ook gaan doen.
pi_176502181
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar zo'n kind heeft daar geen reet aan. Voor een kind onder de... wat? iig 4 lijkt het me alleen maar ontregelend en stress geven.
Neuh. Juist voor die jonkies is het in mijn ervaring veel minder belastend omdat hun wereld veel kleiner is. Is mama er? Is andere mama (soms ook papa) er? Wereld is goed.
Ik mocht willen dat de mijne nog zo'n kleine wereld had, kon ik er ook weer eens lekker mee het vliegtuig in stappen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:43:25 #219
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502203
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe papilliotten jullie? Ik krijg het nooit voor elkaar zonder lekken.
Niet. Ik haat dingen die en papillot gegaard worden.
Ik pak wel eens een hele ovenschaal met lamsschouder in, dan is het een kwestie van alufolie eerst netjes aan elkaar maken. Randje vouwen, nog eeens, nog eens. En dan voorzichtig schaal erop, bij elkaar vouwen en de vouwen ook weer heel secuur dichtrolvouwen.

Maar blijkbaar is het moeilijk, want mijn lief is het nog nooit gelukt. }:|
pi_176502205
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:41 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Denk niet dat de reden dat babies gratis mee mogen vliegen ooit bedacht is om ouders goedkoop op vakantie te kunnen laten gaan. |:(

Net als die groepskaartjes van de NS. Omdat mensen daar oneigenlijk gebruik van maken wordt het hele kaartje afgeschaft. Kun je op wachten tot vliegmijen dat ook gaan doen.
Hoe maak je oneigenlijk gebruik van een goedkoop kaartje voor een baby?

En jazeker is dat een of zelfs de reden. Anders mist de luchtvaartmaatschappij ook de inkomsten van de wél betalende ouders.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502213
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Neuh. Juist voor die jonkies is het in mijn ervaring veel minder belastend omdat hun wereld veel kleiner is. Is mama er? Is andere mama (soms ook papa) er? Wereld is goed.
Ik mocht willen dat de mijne nog zo'n kleine wereld had, kon ik er ook weer eens lekker mee het vliegtuig in stappen.
Maar de pijn van het vliegen? Het veranderen van ritme? Echt babiesbabies maakt het misschien weinig uit (behalve de pijn bij het vliegen) agz die enkel slapen en eten, maar alles daar boven geeft toch te veel stress en ontregeling om het een kind aan te doen als het niet nodig is?

Het komt op mij erg egoistisch over iig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 januari 2018 @ 17:44:11 #222
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502216
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe maak je oneigenlijk gebruik van een goedkoop kaartje voor een baby?

Door ermee op vakantie te gaan dus.
Zoveel dat het zoals Z al zegt een trend wordt en de andere betalende gasten massaal gaan klagen bij vliegmijen en babies straks dus niet meer gratis mee mogen vliegen.
pi_176502224
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap het ook niet, maar ik snap zo ontzettend veel keuzes van andere mensen niet (denk aan mensen die vrijwillig in het hoogseizoen op vakantie gaan), dat ik me over dit soort vraagstukken niet al te veel probeer te verbazen. Anders blijf ik bezig.
True. :D
pi_176502275
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar de pijn van het vliegen? Het veranderen van ritme? Echt babiesbabies maakt het misschien weinig uit (behalve de pijn bij het vliegen) agz die enkel slapen en eten, maar alles daar boven geeft toch te veel stress en ontregeling om het een kind aan te doen als het niet nodig is?

Het komt op mij erg egoistisch over iig.
Die ervaring van pijn, stress enzo heb ik niet met mijn kinderen. Die overigens nog niet buiten Europa gevlogen hebben, maar dat is meer wegens bijzondere omstandigheden dan om andere redenen.

Egoïstisch is kinderen krijgen sowieso he.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502314
Trouwens, allebei mijn babies hebben voor hun tweede minimaal
2 vliegvakanties meegemaakt (in Europa dus) en allebei nooit gejankt of wat dan ook.

Mijn peuter in het vliegtuig, dat was daarentegen geen feest. Maar die zou nu, op haar 6e, nog veel meer stennis schoppen. Mag zij dan nooit vliegen omdat ze niet spoort?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:49:28 #226
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502324
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens, allebei mijn babies hebben voor hun tweede minimaal
2 vliegvakanties meegemaakt (in Europa dus) en allebei nooit gejankt of wat dan ook.

Nee mijn peuter in het vliegtuig, dat was een feest. Maar die zou nu, op haar 6e, nog veel meer stennis schoppen. Mag zij dan nooit vliegen omdat ze niet spoort?
Liever niet nee.
Vind jij het zelf wel normaal dat anderen ook moeten lijden onder jouw kinderen?
pi_176502361
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:49 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Liever niet nee.
Vind jij het zelf wel normaal dat anderen ook moeten lijden onder jouw kinderen?
Ik wist dat je dat zou zeggen.
Soms weet ik echt niet wie er autistischer is, zij of jij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502387
Mghi, vraag je je dat serieus af? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176502403
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wist dat je dat zou zeggen.
Soms weet ik echt niet wie er autistischer is, zij of jij.
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:52:30 #230
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502417
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wist dat je dat zou zeggen.
Soms weet ik echt niet wie er autistischer is, zij of jij.
Ik ben niet autistisch. Nul autistisch.
pi_176502433
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, vraag je je dat serieus af? :D
Met regelmaat :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502447
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik ben niet autistisch. Nul autistisch.
Ik ben hier even stil van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502475
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met regelmaat :Y
Gekkie. En je hebt er nog wel ervaring mee :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 januari 2018 @ 17:58:05 #234
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502534
Maar wie is er hier nou autistisch of asociaal? Jij kunt je blijkbaar niet verplaatsen in mensen die wel rust gewend zijn. Of een stukje erger, mensen die niet tegen gekrijs kunnen en daar compleet een zenuwinzinking van kunnen krijgen. Het is gewoon een feit dat je met zulke taferelen anderen een ongelofelijke kutervaring bezorgt. Maar blijkbaar zeg je dan "pech, moeten ze maar tegen kunnen".

Terwijl ik zeg :""pech, je gaat maar lekker fietsen of met de auto of zo. Alternatieven genoegn". Vliegvakanties zijn geen grondrecht of zo.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:59:17 #235
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502559
En nee, dat gaat niet over mij. Ik krijg geen zenuwinzinking van krijsende kinderen. Maar er zijn genoeg mensen die daar wel compleet van over de rooie raken en naar de valium zouden grijpen als ze die voorhanden hadden. Mijn tolerantiegrens ligt echt vrij hoog, ook al geloof je dat niet.
pi_176502594
Mja reizen in rust is ook niet voor paupers weggelegd, dus you win some you loose some.

Ik heb wel eens ergens een post gezien van mensen die een kaartje uitdeelden in het vliegtuig, 1000 excuses, kind met stoornis, ws lawaai. Maar dan een beetje grappig verpakt en met een setje oordopjes erbij. Moet je zin in hebben, maar dan doe je wel echt je best als ouder om de echte klootzakken te ontmaskeren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176502631
Plus als je daar echt van flipt heb je echt een stoornis. En welke moet dan winnen? Shiiiit, mijn brein explodeert in deze loop!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 14 januari 2018 @ 18:02:37 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176502640
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Jij vindt de opmerking "baby's moeten in de ruimbagage", uit de mond van iemand die zelf krap een paar jaar meerderjarig is en niet voor zijn werk of om andere redenen heel vaak in het vliegtuig verblijft een onderbouwde mening die ik enorm serieus moet nemen, ja?
Volgens mij had je het tegen Robinook.
pi_176502658
Dat lijkt me ook nogal een hachelijke onderneming, als je zintuigen zo gevoelig zijn afgesteld je in het vliegtuig begeven. En dan maar hopen dat iedereen de 'lawaaischopper horen niet in het vliegtuig'-memo heeft gekregen. Waarom doe je het jezelf aan, vraag ik me af.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176502663
Lonaa staat in de Tubantia. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 18:03:38 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176502671
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar dan komen we bij een hele andere discussie. Waarom gaan mensen die alleen op een resort willen zitten zo ver weg. Dan zou ik echt gewoon de zon dichtbij opzoeken.
Ja precies.
Maar met een kind is het niet heel praktisch om drie weken lang cultureel verantwoorde dingen te gaan doen, dus denk ik dat je de meeste tijd wel in je huisje of op het resort blijft.

Op latere tijd heeft zo'n kind er toch meer aan, lijkt me.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176502686
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa staat in de Tubantia. :7
Pic.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176502698
Robin, het zal je verbazen en verstoren, maar kinderen en babies maken deel uit van de maatschappij. Net als debielen, mensen met één been of een lijf dat niet meewerkt. En autisten, al dan niet hoog functionerend. Die kom je dus tegen. Op allerlei plekken.
Dat is zeg maar normaal.

Als dat je niet aanstaat en je graag in je eigen bubbel leeft, waar al wat jou stoort niet voorkomt, blijf je lekker thuis. Of je gaat naar plekken waar bepaalde jou niet welgevallige bevolkingsgroepen niet welkom zijn. Is mij om het even. Jouw verwachting dat de maatschappij zich om jou heen moet plooien deel je met mijn verstandelijk beperkte autist.

Geen enkele reden voor de rest van de wereld om daar rekening mee te houden :N

Behalve voor de Efteling dan, die hebben er een toffe regeling voor :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 18:05:06 #244
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502704
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:03 schreef Clubsoda het volgende:
Dat lijkt me ook nogal een hachelijke onderneming, als je zintuigen zo gevoelig zijn afgesteld je in het vliegtuig begeven. En dan maar hopen dat iedereen de 'lawaaischopper horen niet in het vliegtuig'-memo heeft gekregen. Waarom doe je het jezelf aan, vraag ik me af.
Typisch dat jij rust (in een vliegtuig) heel bijzonder vindt.
Ik vind het vrij normaal. Gelukkig zijn in mijn wereld de meeste mensen nog wel gewoon normaal en sociaal.
pi_176502705
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij had je het tegen Robinook.
Nee hoor. Ik begon met Ludolf te quoten namelijk. Met opmerking dat er een scheidslijn tussen baby's en mensen lijkt te bestaan was wel tegen Robin, de rest niet. Dat zeg ik trouwens ook ergens letterlijk.

Ik heb heus een mening over de mening van Robim, maar van napraterij zou ik haar niet kunnen betichten :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:07:00 #246
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502738
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Robin, het zal je verbazen en verstoren, maar kinderen en babies maken deel uit van de maatschappij. Net als debielen, mensen met één been of een lijf dat niet meewerkt. En autisten, al dan niet hoog functionerend. Die kom je dus tegen. Op allerlei plekken.
Dat is zeg maar normaal.
Zoals Z al zei, dat was ooit niet normaal.
En ik vind het nog steeds niet normaal.
Ik vind het asociaal.

Een kind meenemen naar een restaurant en het gewoon laten huilen vind ik ook asociaal. Maar in ieder geval kan ik dan zelf nog weg.
pi_176502746
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:05 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Typisch dat jij rust (in een vliegtuig) heel bijzonder vindt.
Ik vind het vrij normaal. Gelukkig zijn in mijn wereld de meeste mensen nog wel gewoon normaal en sociaal.
400 mensen in een kleine ruimte. Eten, pissen, slapen. Loeiende motoren, luchtverversingsintallatie die draait, doorspoelende toiletten, eten wat opgewarmd wordt, stewardessen die iedere paar minuten langs hobbelen en overal staat een andere film te flikkeren. Mijn idee van rust is inderdaad iets héél anders.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:08:50 #248
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502775
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

400 mensen in een kleine ruimte. Eten, pissen, slapen. Loeiende motoren, luchtverversingsintallatie die draait, doorspoelende toiletten, eten wat opgewarmd wordt, stewardessen die iedere paar minuten langs hobbelen en overal staat een andere film te flikkeren. Mijn idee van rust is inderdaad iets héél anders.
Ik heb er geen klachten over.
Prima te doen.
Ik slaap zelfs als het moet.
pi_176502799
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik heb er geen klachten over.
Prima te doen.
Ik slaap zelfs als het moet.
Nee, maar jij hebt ook een hoge tolerantiegrens. Maar die gevoelige mensen waar je voor op de barricades staat, met hun zenuwinzinkingen, vinden die dat ook allemaal even rustig?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176502818
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 januari 2018 @ 18:12:07 #251
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176502836
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, maar jij hebt ook een hoge tolerantiegrens. Maar die gevoelige mensen waar je voor op de barricades staat, met hun zenuwinzinkingen, vinden die dat ook allemaal even rustig?
Ja, anders zouden ze niet vliegen.
pi_176502852
quote:
De Buffster O+

DP, je bent een godin
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502903
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zoals Z al zei, dat was ooit niet normaal.
En ik vind het nog steeds niet normaal.
Ik vind het asociaal.

Een kind meenemen naar een restaurant en het gewoon laten huilen vind ik ook asociaal. Maar in ieder geval kan ik dan zelf nog weg.
Alles was ooit wel eens normaal of niet. Echt vroegah had je je kinderen overal bij je.

Volgens mij hebben we het hier niet over laten huilen. Dat is altijd asociaal, ongeacht de context (hoewel ik jou er volgens mij wel eens over heb horen jubelen. Het ouders heb horen adviseren zelfs).
We hebben het hier over normaal menselijk gedrag, passend bij leeftijd en capaciteiten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502907
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, anders zouden ze niet vliegen.
Ah, ok. Goed dat we voor het welzijn deze mensen een duidelijke wetmatigheid geformuleerd hebben dan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176502922
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ah, ok. Goed dat we voor het welzijn van deze mensen een duidelijke wetmatigheid geformuleerd hebben dan.
:D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176502967
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alles was ooit wel eens normaal of niet. Echt vroegah had je je kinderen overal bij je.

Volgens mij hebben we het hier niet over laten huilen. Dat is altijd asociaal, ongeacht de context (hoewel ik jou er volgens mij wel eens over heb horen jubelen. Het ouders heb horen adviseren zelfs).
We hebben het hier over normaal menselijk gedrag, passend bij leeftijd en capaciteiten.
Het is wordt niet alleen asociaal gevonden, het hóórt zelfs niet. Dat is nog een overtreding van een ander kaliber.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176503002
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het is wordt niet alleen asociaal gevonden, het hóórt zelfs niet. Dat is nog een overtreding van een ander kaliber.
:Y
Het is niet hoe de wereld moet zijn. Volgens de regels.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176503049
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Ja lach maar, jij met je afgestompte zintuigen en krijsend gebroed :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176503086
Oh man, je moest eens weten hoe afgestompt mijn zintuigen zijn na 3 dagen Winterefteling.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176503087
quote:
_O_
  zondag 14 januari 2018 @ 18:23:39 #261
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176503122
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

We hebben het hier over normaal menselijk gedrag, passend bij leeftijd en capaciteiten.
Passend bij leeftijd en capaciteiten, maar niet passend bij een lange vliegreis.
Als je dat verschil niet snapt, dan ben jij degene die in een bubbel leeft hoor. De bubbel van ouderschap.

En geen idee wat je insinueert wat ik geadviseerd zou hebben over huilen. Lijkt mij dat dat nu jouw vooroordeel is. Zodat ik pas in jouw plaatje van kinderhater.
pi_176503149
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:23 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Passend bij leeftijd en capaciteiten, maar niet passend bij een lange vliegreis.
Als je dat verschil niet snapt, dan ben jij degene die in een bubbel leeft hoor. De bubbel van ouderschap.
Kinderloos maar in dit geval volg ik Vanyel helemaal prima hoor :Y geen ouderschapsbubbel hier, maar gewoon normaal medemenselijkheid en een beetje inlevingsvermogen.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:25:57 #263
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176503188
Greatest showman O+ wat een gave film

2e x in 2 dagen gekeken dus zegt wel iets

//Rant :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176503198
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh man, je moest eens weten hoe afgestompt mijn zintuigen zijn na 3 dagen Winterefteling.
Ik heb met je te doen :* maar stiekem ook een tikje jaloers want op pad naar de Efteling O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:26:46 #265
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176503221
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kinderloos maar in dit geval volg ik Vanyel helemaal prima hoor :Y geen ouderschapsbubbel hier, maar gewoon normaal medemenselijkheid en een beetje inlevingsvermogen.
Inlevingsvermogen dat je met krijsende kinderen ook moet kunnen vliegen.
Ja, ik weet het, het schijnt een soort recht te zijn. Ik merk het om mij heen.
Maar ik vind het dus nog steeds asociaal, om anderen onnodig met jouw krijsend kind op te schepen.
pi_176503317
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:26 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen dat je met krijsende kinderen ook moet kunnen vliegen.
Nee, met kinderen, of verstandelijk gehandicapten enz enz. Niet per se krijsend. En mocht dat gebeuren dan ga ik er dus van uit dat de ouders dat zelf het meest vervelend vinden en er iets aan willen doen.

Jouw verhaaltje van vanochtend was een totaal andere situatie, dat vond ik ook asociaal. En dat jij dan de boeman bent als 'klager'.

Maar goed ik heb toch een hekel aan vliegen want snel overprikkeld ook als er géén babys aan boord zijn dus mij boeit het sowieso niet wat ouders doen met kinderen in vliegtuigen :P
  zondag 14 januari 2018 @ 18:31:36 #267
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176503341
Niet per se krijsend? Het gaat alleen maar over krijsende kinderen.
pi_176503381
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:31 schreef RobinOok het volgende:
Niet per se krijsend? Het gaat alleen maar over krijsende kinderen.
Neuh volgens mij niet (meer), zo las ik het gesprek iig niet :) maar goed, wij zitten wel vaker in andere dimensies te praten volgens mij. :s)
pi_176503405
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:31 schreef RobinOok het volgende:
Niet per se krijsend? Het gaat alleen maar over krijsende kinderen.
Nee, nee, "babies horen niet thuis in een vliegtuig". Dat is de regel die we bediscussiëren. Omdat ze kúnnen huilen, dat valt niet onder 'normaal leven' en daarom mag het niet. (Volwassen) mensen met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking kúnnen ook lawaai maken en dienen daarom ook de openbare ruimte te vermijden, in ieder geval op plekken waar hén vermijden onmogelijk is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Clubsoda op 14-01-2018 18:57:45 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:48:45 #270
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176503657
Gaat het nou echt al 2 uur over dezelfde discussie :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 14 januari 2018 @ 18:53:15 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_176503770
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:48 schreef zeefje het volgende:
Gaat het nou echt al 2 uur over dezelfde discussie :{
Wel langer dan 2 uur. Gister om 23:00 uur werd de aftrap gegeven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:53:23 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176503778
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:48 schreef zeefje het volgende:
Gaat het nou echt al 2 uur over dezelfde discussie :{
2 Uur? Veeeeel langer. Ik vind het wel een interessante discussie. Maar zoals vaker hier, leidt discussieren niet tot nader tot elkaar komen maar juist het tegenovergestelde. Boeiend wel.
Spoilers!
pi_176503834
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neuh volgens mij niet (meer), zo las ik het gesprek iig niet :) maar goed, wij zitten wel vaker in andere dimensies te praten volgens mij. :s)
Same here. Gewoon kinderen en mensen. Die dus soms krijsen en ander raar gedrag vertonen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176503853
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, nee, "babies horen niet thuis in een vliegtuig". Dat is de regel die we bediscussiëren. Omdat ze kúnnen huilen, dat valt niet onder 'normaal leven' en daarom mag het niet. (Volwassen) mensen met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking kúnnen ook lawaai maken en dienen daarom ook de openbare ruimte te vermijden, in ieder geval op plekken waar vermijden onmogelijk is.
Mooie samenvatting wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 18:57:40 #275
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176503884
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Wel langer dan 2 uur. Gister om 23:00 uur werd de aftrap gegeven.
:D :o even niet op gelet :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176504011
Met de inhoudelijke reacties van Vanyel en Clubsoda, voel ik bijna nooit meer de noodzaak om mijn standpunt te etaleren O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176504096
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb met je te doen :* maar stiekem ook een tikje jaloers want op pad naar de Efteling O+
Ik snap jou. Precies mijn ambivalentie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176504134
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

2 Uur? Veeeeel langer. Ik vind het wel een interessante discussie. Maar zoals vaker hier, leidt discussieren niet tot nader tot elkaar komen maar juist het tegenovergestelde. Boeiend wel.
Nou, dat kun je ook anders zien.
Ik voel me zeker nader komen tot Clubsoda, DP en Sunny, om maar wat mensen te noemen. Er zijn er ongetwijfeld meer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 januari 2018 @ 19:08:10 #279
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176504155
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, nee, "babies horen niet thuis in een vliegtuig". Dat is de regel die we bediscussiëren. Omdat ze kúnnen huilen, dat valt niet onder 'normaal leven' en daarom mag het niet. (Volwassen) mensen met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking kúnnen ook lawaai maken en dienen daarom ook de openbare ruimte te vermijden, in ieder geval op plekken waar hén vermijden onmogelijk is.
Ja, babies horen niet in een vliegtuig omdat er een grote kans is dat ze gaan krijsen ja.
Ik beschouw vliegtuigen niet als openbare ruimte. Jullie blijkbaar wel.
Ik ging er tot voor kort vanuit dat ouders het ook erg vinden als hun kinderen anderen lastig vallen, maar ik leer vandaag dat ze het helemaal niet erg vinden, want het hoort er nu eenmaal bij. En ze doen ook geen moeite om het te voorkomen, ze gaan gewoon wèl met vliegvakantie, fuck de rest,die doet het er maar mee. Moeten niet zo intolelant zijn als er een kind 4 uur lang achter elkaar huilt.

Als je van tevoren weet dat een verstandelijk gehandicapte ook een heel vliegtuig bij elkaar kan krijsen zou ik ook denken dat een normaal, sociaal mens een andere vakantie kiest. Maar blijkbaar niet.

Het leert mij wel dat ik geen medelijden meer hoef te hebben met ouders met overlast veroorzakende kinderen. Het interesseert ze geen zak blijkbaar. Lekker mee vliegen, lekker mee op restaurant, lekker mee naar het concert en als iemand er last heeft: pech!

quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar zoals vaker hier, leidt discussieren niet tot nader tot elkaar komen maar juist het tegenovergestelde. Boeiend wel.
Dat is in mijn geval zeker waar. :Y
Tegenovergestelde. :Y
pi_176504157
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:02 schreef mjan het volgende:
Met de inhoudelijke reacties van Vanyel en Clubsoda, voel ik bijna nooit meer de noodzaak om mijn standpunt te etaleren O+
Dank je popje.
Maar de wereld zou mooier zijn als je het wel deed.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176504174
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dank je popje.
Maar de wereld zou mooier zijn als je het wel deed.
:Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176504223
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:08 schreef RobinOok het volgende:

Ik ging er tot voor kort vanuit dat ouders het ook erg vinden als hun kinderen anderen lastig vallen, maar ik leer vandaag dat ze het helemaal niet erg vinden, want het hoort er nu eenmaal bij.
Je leest niet.
Of je begrijpt niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176504225
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:48 schreef zeefje het volgende:
Gaat het nou echt al 2 uur over dezelfde discussie :{
Nee het gaat al twee uur over hetzelfde en de discussie is al 2 uur hetzelfde.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176504234
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Same here. Gewoon kinderen en mensen. Die dus soms krijsen en ander raar gedrag vertonen.
Ik vertoon nooit raar gedrag ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 januari 2018 @ 19:11:15 #285
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176504241
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je leest niet.
Of je begrijpt niet.
Nee, jij.
pi_176504248
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou, dat kun je ook anders zien.
Ik voel me zeker nader komen tot Clubsoda, DP en Sunny, om maar wat mensen te noemen. Er zijn er ongetwijfeld meer.
Ehrmagerd nog nader O+ khoudrzovan O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 14 januari 2018 @ 19:12:32 #287
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176504284
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Er zijn er ongetwijfeld meer.
Ik voel me meer gedistancieerd dan ooit. Ik haat huilende/schreeuwende kinderen maar ze mogen van mij wel ergens leven.

Moeilijk. Welk kamp kies ik..
pi_176504293
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou, dat kun je ook anders zien.
Ik voel me zeker nader komen tot Clubsoda, DP en Sunny, om maar wat mensen te noemen. Er zijn er ongetwijfeld meer.
O+ groepsdansje?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176504294
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je leest niet.
Of je begrijpt niet.
Of het is die andere dimensie :Y
pi_176504331
Enieway, mal, extreem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Zullen we het weer eens over vibrators hebben? O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176504364
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

2 Uur? Veeeeel langer. Ik vind het wel een interessante discussie. Maar zoals vaker hier, leidt discussieren niet tot nader tot elkaar komen maar juist het tegenovergestelde. Boeiend wel.
Dit bedoel ik niet naar, maar ik denk dat je met iemand die zijn mening als feitelijkheden formuleert, er ook niet echt toenadering mogelijk is. Is ook niet een doel wat mij betreft en ook niet erg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176504367
Witte gullie nog? Dat ik een tijdje geleden zo superduperenthousiast was over een geweldigese?

Inmiddels zijn we aan de derde bezig :')

Met dank aan Mr. Poebie die zoiets gewoon gaat ruilen, terwijl ik alleen zou fulmineren op internet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176504389
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik voel me meer gedistancieerd dan ooit. Ik haat huilende/schreeuwende kinderen maar ze mogen van mij wel ergens leven.

Moeilijk. Welk kamp kies ik..
Ik haat ook huilende/schreeuwende kinderen. Hebben we alvast íets gemeen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Official ESF Kreviewer zondag 14 januari 2018 @ 19:17:26 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176504409
Wat voor cijfer zal ik het Indiase restaurant geven waar ik gisteren at.
Het eten was (erg) lekker, personeel vriendelijk. Maar het duurde vrij lang voordat we drinken konden bestellen en ik moest een 20cm lange haar uit mijn mond vissen. En er zat nog een haartje in een ander bakje.

Ik heb hier uiteraard niets van gezegd, want beta-mannetje.
pi_176504424
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Of het is die andere dimensie :Y
Ik deed een klein LOLletje :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176504428
Dan zeker onvoldoende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176504445
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Enieway, mal, extreem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Zullen we het weer eens over vibrators hebben? O+
Vertel!

Mijn wederhelft kwam laatst met een pottenblad thuis (voor de interviews *) ) en daar stonden me toch een paar bijzonder gevormd attributen op de achterkant :o ik was er een beetje beduusd van. (Maar bij later inzien nog meer van een artikel over de dame die een kunstproject maakte van een bol wol en haar onderkantje :o )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176504468
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vertel!

Mijn wederhelft kwam laatst met een pottenblad thuis (voor de interviews *) ) en daar stonden me toch een paar bijzonder gevormd attributen op de achterkant :o ik was er een beetje beduusd van. (Maar bij later inzien nog meer van een artikel over de dame die een kunstproject maakte van een bol wol en haar onderkantje :o )
Voor- of achterbips?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 14 januari 2018 @ 19:19:26 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176504474
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan zeker onvoldoende.
Maar het eten was wel lekkerder dan de alle andere indianen die ik heb verorberd de afgelopen tijd.
pi_176504493
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik haat ook huilende/schreeuwende kinderen. Hebben we alvast íets gemeen.
:D volgens mij was dat ook het enige waar iedereen het wel over eens was
pi_176504502
quote:
4s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar het eten was wel lekkerder dan de alle andere indianen die ik heb verorberd de afgelopen tijd.
Hebben ze geen categorietjes?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')