abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 14 januari 2018 @ 10:52:47 #226
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_176494360
Geloof er niets van dat dit de reden is. Hij heeft per toeval ontdekt dat Jan Versteegh de Mol is waarschijnlijk door een foutje van de organisatie en wil/kan op die manier het spel niet meer spelen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 14 januari 2018 @ 11:57:48 #227
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_176495782
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:52 schreef Bayswater het volgende:
Geloof er niets van dat dit de reden is. Hij heeft per toeval ontdekt dat Jan Versteegh de Mol is waarschijnlijk door een foutje van de organisatie en wil/kan op die manier het spel niet meer spelen.
:')
Some people see the glass as half full. Others see it as half empty. Jack Bauer sees the glass as a deadly weapon
last.fm
pi_176497076
quote:
8)7
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_176502465
quote:
Wat heb jij op?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_176503680
Opzich wel een enorm risico welke de programmamakers nemen natuurlijk. Als Jan zich inderdaad op een dusdanige manier versproken heeft of een fout gemaakt heeft,is het programma min of meer afgelopen doordat JM dan 100% gewonnen zou hebben.
Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Spooky4u het volgende:
Zoveel woorden voor iemand die je niet serieus moet nemen :')
|
BradgeTV Tribute Video
  zondag 14 januari 2018 @ 18:55:19 #231
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_176503829
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat heb jij op?
Glaasje karnemelk. Het is een spel dat organisatorisch veel risico met zich meedraagt
Jean-Marc zat bij Jan, die best wel verdacht is, in Kiev. Een blundertje is zo gemaakt. Stel dat je per ongeluk met zekerheid weet wie de mol is, dat slaapt ook zeer slecht.

Het is maar een mogelijkheid :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_176504089
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:34 schreef eborn het volgende:
Volgens mij is er nog eens iemand om privéredenen weggegaan. Was die niet heel erg ziek toen?
Roeland Fernhout.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_176505716
Een dag verder maar kan er nog steeds niet bij. Slecht slapen a la (vraag om n slaappilletje) maar dan zo pussy eruit gaan? Ik had Jean-Marc hoger ingeschat dan dat.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_176506782
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Aha! Dan nog vind ik echt jammer voor Ron dat hij naar huis moet en JM naar huis mag.....

Dow dan niet mee aan WidM of bedenk iets emt de regie om Ron terug te laten komen ten koste van jou (JM)
Ze moesten allemaal bij Ron gaan zitten, en niemand kwam, ondanks zijn wenken en wuiven. Stel je voor dat de regie nu had gezegd: OK ga toch maar, want Jean Marc is vrijwillig vertrokken.

a. Hoe had Ron zich gevoeld in een groep die hem eerst zo duidelijk had laten stikken, totaal geen wrok? Weer vrolijk meedoend?

b. Hoe had de groep gereageerd op het zo ineens veranderen van de regels? Hee, hallo welkom Ron en leuk dat je er weer bent? Groepen die wel meewerken aan terugkeer van een kandidaat reageren in eerste instantie al niet zo happy-de-peppie, en die hebben het dan zelf gedaan.

a + b zorgt voor een behoorlijke hoeveelheid negatieve chemie, dan gaat er waarschijnlijk nog iemand naar huis omdat-ie het niet meer trekt.

c. Er zat een test in deze aflevering, dus JM weg, Ron van vliegveld teruggeraced en hup test maken. Haalt hij die test, dan krijg je dus a + b + een aantal mensen die vinden dat Ron de plaats van hun maatje heeft ingepikt.

Kortom, hoe je het wendt of keert, als je doorredeneert naar wat er gebeuren zou als Ron terug zou mogen komen nadat JM was vertrokken en nadat de hele groep als het ware te kennen heeft gegeven dat ze hem niet terug wilden, dan was het programma -ik schat met 95 % kans- in negatieve zin ontploft.

De theorie dat JM is vertrokken omdat Jan Versteegh de mol is, en hij dit met 100 % zeker weet door iets wat er gedurende de eerste dag is gebeurd vind ik mega interessant en goed gevonden. Dat zou pas een ontknoping zijn, die we dan natuurlijk pas op de allerlaatste dag horen. Mocht het zo zijn, dan moeten een heleboel mensen hier die wat al te snel met hun oordeel over anderen klaarstaan hun woorden toch wel diep betreuren, alleen daarom al zou je hopen dat het waar is.
pi_176509891
Aflevering twee net gezien, nu ben ik wel benieuwd: wie zien jullie wel of niet graag zsm een Jean-Marc doen en vertrekken?
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:39:49 #236
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_176509905
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Aflevering twee net gezien, nu ben ik wel benieuwd: wie zien jullie wel of niet graag zsm een Jean-Marc doen en vertrekken?
Olcay
pi_176509912
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

De theorie dat JM is vertrokken omdat Jan Versteegh de mol is, en hij dit met 100 % zeker weet door iets wat er gedurende de eerste dag is gebeurd vind ik mega interessant en goed gevonden.
Dit is een 'serieuze' theorie? :o

Zou wel een dingetje zijn _O-
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176509931
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Olcay
Uitstekende keuze. Met d'r gejank over Stine's kleren :')
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176509999
7db4f29a9a.png
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:43:53 #240
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176510023
zo, hehe, ik heb nu pas de aflevering gezien, was er in geslaagd nieuws over de exit te vermijden *O*
Same shit, different day
SC hopper present
Meet-Bedelaar
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:45:05 #241
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_176510053
Zo thuis alles maar even goed lezen.
pi_176510524
quote:
Ik klikte op 'meer weergeven' en dacht 'Hey, het werkt!' tot ik zag dat ik gewoon het plaatje in een nieuwe tab kreeg
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176510549
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:43 schreef Koen66 het volgende:
zo, hehe, ik heb nu pas de aflevering gezien, was er in geslaagd nieuws over de exit te vermijden *O*
Ik had het na aflevering 1 gezien in de nieuwsfeed van de FP en vandaag dacht ik gezien te hebben dat er iets stond over een tweedelige naam (dat kon er maar één zijn dus) ;(
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176510620
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit is een 'serieuze' theorie? :o

Zou wel een dingetje zijn _O-
Bayswater heeft hem bedacht, niet ik. Maar het zou zeker een dingetje zijn. En serieus? 8)7 Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet. Stel dat het waar is, dat JM direct bij aankomst in Tblisi doorgeeft dat hij met zekerheid weet wie de mol is vanwege een gemaakte fout (bijvoorbeeld door het camerateam), dan zou hem eruit halen een oplossing zijn.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:04:44 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_176510650
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:03 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Bayswater heeft hem bedacht, niet ik. Maar het zou zeker een dingetje zijn. En serieus? 8)7 Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet. Stel dat het waar is, dat JM al bij aankomst doorgeeft dat hij met zekerheid weet wie de mol is vanwege een gemaakte fout (bijvoorbeeld door het camerateam), dan zou hem eruit halen een oplossing zijn.
het zou wel eerlijk zijn van hem :Y
Same shit, different day
SC hopper present
Meet-Bedelaar
pi_176510947
quote:
quote:
Ik vind de theorie van Bayswater aannemelijker dan deze. Bij de Vlaamse mol kan je in de achteraf alles herbekijken zien dat een mol van te voren getraind wordt. Niet alleen bijna per minuut weet wat er gaat gebeuren, maar ook dat de mol al een keer met zo'n graafmachine heeft gereden en geoefend, anders dan de echte kandidaten. Dus dat Jean Marc de mol was, is onwaarschijnlijk, dan was hij er bij zo'n training al uitgestapt, en het lukt ze nooit om à la minute een andere kandidaat tot mol te maken, want die kan je niet onopgemerkt door de anderen laten oefenen in met allerlei zaken die nog gaan komen.
pi_176511728
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2420563/10/25#p176506782]
De theorie dat JM is vertrokken omdat Jan Versteegh de mol is, en hij dit met 100 % zeker weet door iets wat er gedurende de eerste dag is gebeurd vind ik mega interessant en goed gevonden. Dat zou pas een ontknoping zijn, die we dan natuurlijk pas op de allerlaatste dag horen. Mocht het zo zijn, dan moeten een heleboel mensen hier die wat al te snel met hun oordeel over anderen klaarstaan hun woorden toch wel diep betreuren, alleen daarom al zou je hopen dat het waar is.
Als dat al t geval is: ik betwijfel dat ze dat ooit toe gaan geven/benoemen!
Dat vind ik overigens weer tof aan de Vlaamse Mol, dat daar in de slotaflevering veeel meer nadruk ligt op 'pogingen tot saboteren die mislukten'. Maar uitspreken 'deze kandidaat wist te veel en dus moest ie weg'? Neui, dat zou echt het programma om zeep helpen.
pi_176519346
Simone of Stine De Mol dus. Erg saai seizoen opnieuw met saaie mensen behalve Jan en Olcay en Bella, rest is erg vlak. Mol word opnieuw te snel ontmaskerd, mede dankzij de titels van de afleveringen die altijd op De Mol slaan. Meh, bring back Kees of Dennis!
pi_176519482
Oh het is alweer zeker wie de Mol is schijnbaar? Zoals in al die andere jaren dat het absoluut niet kon missen? Nou, afgelopen dan.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176519491
quote:
9s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Oh het is alweer zeker wie de Mol is schijnbaar? Zoals in al die andere jaren dat het absoluut niet kon missen? Nou, afgelopen dan.
Ik wil er wel 500,- op inzetten dat het Stine of Simone is ja. Jij niet? De titels slaan op hun, niemand anders dus 1 en 1 = 2. Nooit hebben de titels op kandidaten geslagen, altijd op De Mol.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')