abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 januari 2018 @ 18:20:55 #201
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176479471
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

true alleen lijkt me ook niet nodig dat mini alles wat ze in oud post ook hier moet gaan posten, mensen die het boeien kunnen ook lurken in oud, kleine moeite :+ maar het zal mij verder allemaal worst zijn hoor :D zo vaak kom ik hier ook niet ;)
Mij wel!
Ik wil niet naar OUD. :{w
Mini is van ons en dat kind van d'r ook!


#notamom (<= dat is ook het punt, ik wil niet naar OUD! }:| )

[ Bericht 4% gewijzigd door RobinOok op 13-01-2018 18:26:44 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 18:21:03 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176479472
Hier nu zuurkool met een erdoor gekruimeld aardappeltje, spekjes en een rundergehaktbal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176479803
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ohmijngod, we gaan in Bali hier een nachtje slapen. :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet iedereen toch in Bali, het is een eiland vol met lelijke Australische toeristen. Alleen bij Amed vond ik het leuk en het tochtje naar de meren op de scooter.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 18:55:34 #204
63722 z80
I fink you freaky
pi_176480089
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor het eerst langer vliegen. Welke stoelen hebben jullie voorkeur? Ga je voor de stoelen in het midden, zodat er niemand langs je hoeft te lopen? Zou het erg zijn om voor de toiletten te zitten? Zoveel vragen.
Hang van je wensen af. Zelf kies ik er voor om zover mogelijk naar achter, bij het raam te zitten.
Klein grut zit vaak voorin en op de vleugels. Nadeel is wel dat het flink meer schud/rammelt/beweegt.
Op de vleugels is het rustigste zitten qua bewegen van het vliegtuig.

Pro tip. Neem oordoppen mee. De gele schuim rolletjes (herriestoppers) voldoen al. Minder last van de oren bij het opstijgen en landen. En heerlijk rustig aan de kop. Geen lawaai van de motoren en baby's.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_176480201
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat ziet iedereen toch in Bali, het is een eiland vol met lelijke Australische toeristen. Alleen bij Amed vond ik het leuk en het tochtje naar de meren op de scooter.
Wat ben jij toch altijd heerlijk positief in dit topic
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:02:38 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_176480220
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we hebben bewust voor de overstap van 3 uur gekozen, zodat ik niet compleet in de stress schiet. :D
Indien door de zelfde reisorganisatie/vliegtuig maatschappij maakt het niet zo veel uit of het een krappe overstap is. Zij zorgen er voor dat je op tijd in de volgende kist zit. Bij de uitgang gaan zitten is nergens voor nodig. Indien het heel krap wordt dan wordt je vlak voor de landing wel vooraan in het vliegtuig gezet. Lukt dat niet dan regelen zij dat je als nog op plaats van bestemming komt.
Heb je zelf tickets gekocht bij 2 verschillende maatschappijen dan is het wel noodzakelijk om optijd bij de aansluitende vlucht te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_176480290
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat ben jij toch altijd heerlijk positief in dit topic
ahh joh die heeft ook een keer een slecht RTL programma gekeken en denkt dan dat ie Bali kent,....
dat het 6000 vierkante kilometer met allerlei diverse natuur is boeit dan niet ofzo, volgens MCH zijn er dronken australiers en PUNT
pi_176480338
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat ziet iedereen toch in Bali, het is een eiland vol met lelijke Australische toeristen. Alleen bij Amed vond ik het leuk en het tochtje naar de meren op de scooter.
Wat moest jij op Bali tussen al die lelijke Australische toeristen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176480392
Hehe, ik zit. 100 Miljoen kleine dingen gedaan vandaag. En een betonnen schutting gesloopt. Verder boerderijwinkel, Aldi, Kruidvat, AH.

En net voor het eerst samen lekker uitgebreid gekookt in onze nieuwe keuken *; Beercan chicken met mosterd-rozemarijnmarinade, gekruide pompoen, aardappeltjes voor op de barbecue en brownies uit de slowcooker.

Het is toch zo tof om in de keuken aan de slag te zijn. Ik heb net 7 schaaltjes gebruikt. In de caravan had ik er maar 3, nu staan er nog meer in de kast. En alles past gewoon in de vaatwasser, het lijkt miraculeus. We hingen net ook de nieuwe magnetische strip voor de messen op, ook zo heerlijk. Hastag genieten dit :')

Tijd om jullie bij te lezen.
Spoilers!
pi_176480439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:39 schreef MCH het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Bali, het is een eiland vol met lelijke Australische toeristen. Alleen bij Amed vond ik het leuk en het tochtje naar de meren op de scooter.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik hoorde zoveel leuke verhalen. En we keken eerst voor Cuba, en daarna voor Vietnam, maar zodra we naar de huisjes in Bali gingen kijken kwamen we zoveel leuke plekjes tegen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:55 schreef z80 het volgende:
Hang van je wensen af. Zelf kies ik er voor om zover mogelijk naar achter, bij het raam te zitten.
Klein grut zit vaak voorin en op de vleugels. Nadeel is wel dat het flink meer schud/rammelt/beweegt.
Op de vleugels is het rustigste zitten qua bewegen van het vliegtuig.

Pro tip. Neem oordoppen mee. De gele schuim rolletjes (herriestoppers) voldoen al. Minder last van de oren bij het opstijgen en landen. En heerlijk rustig aan de kop. Geen lawaai van de motoren en baby's.
Thanks voor je tips, Z! Klinkt alsof ik liever op de vleugels zou zitten. :D Maar we hebben er nu voor gekozen om nog geen plekken van te voren te kiezen, en het inchecken even af te wachten. Hoop dat je wel gewoon naast elkaar zit, aangezien ik op kortere vluchten merkte dat ze je juist vaak bewust apart zetten.

Fijn ook om te weten van die overstap. Ik vind het nog steeds wel relaxt dat er iets meer ruimte tussen zit, maar het is dezelfde maatschappij, dus het zal sowieso goed komen. :)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 januari 2018 @ 19:17:26 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176480481
Bali klinkt heerlijk. Ik ga mee.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:20:08 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_176480528
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Ik hoorde zoveel leuke verhalen. En we keken eerst voor Cuba, en daarna voor Vietnam, maar zodra we naar de huisjes in Bali gingen kijken kwamen we zoveel leuke plekjes tegen.

[..]

Thanks voor je tips, Z! Klinkt alsof ik liever op de vleugels zou zitten. :D Maar we hebben er nu voor gekozen om nog geen plekken van te voren te kiezen, en het inchecken even af te wachten. Hoop dat je wel gewoon naast elkaar zit, aangezien ik op kortere vluchten merkte dat ze je juist vaak bewust apart zetten.

Fijn ook om te weten van die overstap. Ik vind het nog steeds wel relaxt dat er iets meer ruimte tussen zit, maar het is dezelfde maatschappij, dus het zal sowieso goed komen. :)
Vaak kun je 24 uur voor vertrek gratis inchecken via internet. Dan kun je meteen je stoel reserveren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 januari 2018 @ 19:21:17 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176480542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Indien door de zelfde reisorganisatie/vliegtuig maatschappij maakt het niet zo veel uit of het een krappe overstap is. Zij zorgen er voor dat je op tijd in de volgende kist zit. Bij de uitgang gaan zitten is nergens voor nodig. Indien het heel krap wordt dan wordt je vlak voor de landing wel vooraan in het vliegtuig gezet. Lukt dat niet dan regelen zij dat je als nog op plaats van bestemming komt.
Heb je zelf tickets gekocht bij 2 verschillende maatschappijen dan is het wel noodzakelijk om optijd bij de aansluitende vlucht te zijn.
In theorie leuk, maar in de praktijk moet je het toch echt zelf regelen. Laatste keer op de heen en terugweg geen koffer mee na de overstap en moesten rennen en vliegen om het te kunnen halen.
Op de terugweg was de gate al dicht en werden we omgeroepen. Ik doe de volgende keer wel een uurtje of twee extra.
Je wordt ook echt niet vooraan in het vliegtuig gezet, zelfs niet als je het vriendelijk vraagt wegens krappe overstap.
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 19:29:54 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176480707
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor het eerst langer vliegen. Welke stoelen hebben jullie voorkeur? Ga je voor de stoelen in het midden, zodat er niemand langs je hoeft te lopen? Zou het erg zijn om voor de toiletten te zitten? Zoveel vragen.
Aan het gangpad, dan kun je daar je benen ingooien.
Je vriend moet dan een stoel bij het andere gangpad of bij het raam nemen.

Mensen kiezen niet heel snel een stoel tussen twee bezette stoelen.

Als het vliegtuig niet vol is, heb je dan misschien drie stoelen voor jezelf ;) Zit er wel iemand tussen, wil die vast wel ruilen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176480825
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Aan het gangpad, dan kun je daar je benen ingooien.
Je vriend moet dan een stoel bij het andere gangpad of bij het raam nemen.

Mensen kiezen niet heel snel een stoel tussen twee bezette stoelen.

Als het vliegtuig niet vol is, heb je dan misschien drie stoelen voor jezelf ;) Zit er wel iemand tussen, wil die vast wel ruilen
Het zijn 4 stoelen in het midden. :) Maar we zouden wel het liefst in het midden zitten, dan hoef je in ieder geval voor niemand op te staan of langs vreemde mensen.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:37:42 #216
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176480846
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

maar zodra we naar de huisjes in Bali gingen kijken kwamen we zoveel leuke plekjes tegen.

Echt waar? Ik kom nooit leuke huisjes tegen.
Ik had laatst gedacht om naar Taiwan te gaan, maar kan echt helemaal niks aan huisjes vinden wat me wat lijkt. Ik dacht in bali ook allemaal van die resorts.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:37:43 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_176480847
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

In theorie leuk, maar in de praktijk moet je het toch echt zelf regelen. Laatste keer op de heen en terugweg geen koffer mee na de overstap en moesten rennen en vliegen om het te kunnen halen.
Op de terugweg was de gate al dicht en werden we omgeroepen. Ik doe de volgende keer wel een uurtje of twee extra.
Je wordt ook echt niet vooraan in het vliegtuig gezet, zelfs niet als je het vriendelijk vraagt wegens krappe overstap.
Zowel met united airlines, klm/southern china airlines als met british airways naar voren in de kist gezet.
en bij klm/southern china airlines stond er ook iemand bij de gate klaar om me zo snel mogelijk over het vliegveld naar de aansluitende vlucht te brengen.
Bij de laatste vakantie was de overstap mislukt en is door de vliegmaatschappij de vlucht omgeboekt. Waarbij het me elke keer weer verbaast dat de bagage ook elke keer op tijd in de juiste/volgende kist zit.
Slechts 1 keer uit America gehad dat de bagage de overstap snelheid niet aankon op Londen heathrow. Wat ook te verwachten was. Dit was opweg naar huis dus geen ramp. Tas kwam de volgende dag met een pakketdienst thuisbezorgd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_176480883
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat moest jij op Bali tussen al die lelijke Australische toeristen?
Even bijkomen van een paar maanden Azië maar ik vond Bali niet heel geweldig nee.
pi_176480934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:37 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Echt waar? Ik kom nooit leuke huisjes tegen.
Ik had laatst gedacht om naar Taiwan te gaan, maar kan echt helemaal niks aan huisjes vinden wat me wat lijkt. Ik dacht in bali ook allemaal van die resorts.
Wij hadden in Ubud nog best een mooi authentiek hotel, niet heel Bali staat vol met resorts...
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:42:06 #220
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176480958
Ik wil niet in een hotel. :{w
pi_176480984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:37 schreef RobinOok het volgende:
Echt waar? Ik kom nooit leuke huisjes tegen.
Ik had laatst gedacht om naar Taiwan te gaan, maar kan echt helemaal niks aan huisjes vinden wat me wat lijkt. Ik dacht in bali ook allemaal van die resorts.
Op Airbnb voornamelijk.

Ik wil nu alleen nog kijken of ik een huisje kan vinden waarbij ik vanuit bed, direct in zee kan springen. Dat zou een soort droom zijn.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:44:10 #222
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176481008
Okay, airbnb. Volgens mij ook geprobeerd, maar zal nog eens kijken...
Of gewoon opdracht aan mijn lief geven. Alleen, die wil liever niet zo ver, dus die zoekt niet hard.
pi_176481032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op Airbnb voornamelijk.

Ik wil nu alleen nog kijken of ik een huisje kan vinden waarbij ik vanuit bed, direct in zee kan springen. Dat zou een soort droom zijn.
Dat kan wel in de kuststrook bij Amed, daar kun je zonder te duiken ook nog een scheepswrak bekijken/mooie visjes zien met het snorkelen.
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 19:45:45 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176481052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zijn 4 stoelen in het midden. :) Maar we zouden wel het liefst in het midden zitten, dan hoef je in ieder geval voor niemand op te staan of langs vreemde mensen.
Je slikt toch geen plastabletten of je zwanger, dat je elk kwartier moet pissen? Zou me echt niet bezwaard voelen als ik langs iemand moest.

4 in het midden? Dat is wel erg kut, beginnen helaas ook steeds meer flag carriers mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 13-01-2018 19:52:03 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176481193
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:45 schreef MCH het volgende:
Dat kan wel in de kuststrook bij Amed, daar kun je zonder te duiken ook nog een scheepswrak bekijken/mooie visjes zien met het snorkelen.
Ah, top! Daar ga ik eens kijken. Bedankt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:45 schreef derLudolf het volgende:
Je slikt toch geen plastabletten of je zwanger, dat je elk kwartier niet pissen? Zou me echt niet bezwaard voelen als ik langs iemand moest.

4 in het midden? Dat is wel erg kut, beginnen helaas ook steeds meer flag carriers mee.
Nee, maar ik voel me gewoon snel bezwaard. :') En ik heb wel een keer iemand aan het raam gehad, die dus wel de hele tijd op wilde staan om naar andere mensen te lopen of naar de toilet. En dat was wel enorm kut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')